تعبیر خواب 7 صبح چیست؟

تعبیر خواب 7 صبح برای افرادی است که می‌دانند در این ساعت خواب دیده اند. البته معمولا ما خواب‌هایی که دیده ایم را یادمان نمی‌آید و اگر هم یادمان بیاید، ساعت دقیق خوابی را که دیده ایم، نمی‌دانیم. به طور کلی می‌دانیم که این خواب را ظهر بین اذان ظهر و مغرب، قبل از اذان ظهر، شب و صبح دیده ایم. اما دانستن زمان خواب دیدن چه تاثیری بر روی تعبیر خواب ما دارد. اینکه ما در چه زمان و ساعتی خواب ببینیم تاثیری بر نوع تعبیر خواب ندارد بلکه نشان دهنده‌ی این است که خوابی که دیده ایم ارزش تعبیر دارد یا خیر و اینکه آیا محقق می‌شود یا نه. تعبیر خواب روشی علمی و اصولی است و تنها چند معبر معتبر و شناخته شده وجود دارند که می‌توان به آنها رجوع کرد. یکی از این معبرین معروف که در زمینه تعبیر خواب می‌توان به او رجوع کرد، ابن سیرین است. چرا که به تعبیر خواب نگاه علمی و اصولی دارد.

تعبیر خواب 7 صبح ابن سیرین

تعبیر خواب 7 صبح و به طور کلی بعد از اذان صبح از نظر ابن سیرین و بسیاری از معبرین اسلامی اعتبار چندانی ندارد و معتقدند به اینطور خواب‌ها در این زمان‌ها نباید اعتنایی کرد. به طور کلی از دید ابن سیرین و بسیاری از معبرین اسلامی بحث زمان و مکان در ارزش و اعتبار خواب اهمیت چندانی دارد. البته اطلاعات دقیقی در این زمینه وجود ندارد و چرایی آن بر همگان مشخص نیست. ابن سیرین مانند بسیاری دیگر از معبرین اسلامی خواب‌هایی را که نزدیک اذان صبح دیده شود را جزو خواب‌های صادقه می‌دانند و تعبیر خواب برای آنها را صحیح می‌داند اما خواب‌هایی که در شب و بعد از اذان صبح دیده شود را خواب‌هایی می‌دانند که تعبیر ندارد و تعبیر آن تحقق نمی‌یابد. نوع خوابی که می‌بینیم در اینجا اهمیتی ندارد بلکه زمان خواب دیدن در اینجا به تعبیر خوابی که دیده ایم اعتبار می‌دهد. ممکن است خوابی را نزدیک اذان صبح ببینیم و همان خواب را اول شب و بعد از اذان صبح ببینیم اما آن خوابی تعبیر خواهد شد و در آینده در زندگی واقعی محقق می‌شود که نزدیک اذان صبح دیده ایم.

تعبیر خواب ساعت 7 صبح

تعبیر خواب 7 صبح علامه محمد باقر مجلسی

علامه محمد باقر مجلسی به نقل از شیخ مفید در کتاب بحار الانوار نظرات جالبی در مورد تعبیر خواب دارد. وی خواب‌هایی را که می‌بینیم را بر 4 نوع تقسیم بندی کرده است و خواب‌هایی را دارای ارزش تعبیر کردن می‌بیند که رویای صادقه هستند و نزدیک اذان صبح دیده ایم. برای خواب‌هایی که نتیجه افکار و اعمالی است که روزانه به آن فکر کرده ایم و انجام داده ایم و خواب‌های اول شب اعتباری قائل نیست. به طور کلی علمای علم تعبیر خواب از نمادها و علائمی که خواب‌های ما دارند برای تعبیر استفاده می‌کنند. نوع دین، مذهب، زبان، حرفه و شغل افراد در تعبیر خواب تاثیر دارد و معبر قبل از تعبیر خواب باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد و با علم به این قضیه و توانایی کامل به تعبیر خواب بپردازد.

توجه : تعبیر خواب براساس زمان بیدار شدن ، مانند "7 صبح"، در منابع سنتی تعبیر خواب معمولاً مورد توجه قرار نمی‌ گیرد. تعبیر خواب بیشتر بر اساس محتوای خود خواب و نمادهای درون آن استوار است. با این حال، برخی از مفسرین مدرن ممکن است زمان بیدار شدن را در تحلیل خواب‌ها مورد توجه قرار دهند، اما این نوع تعابیر بیشتر جنبه شخصی و سلیقه‌ای دارد و مبتنی بر هیچ مبنای علمی یا سنتی مشخصی نیست.

بنابراین، تعبیر خاصی برای بیدار شدن در ساعت 7 صبح وجود ندارد و اگر خواب خاصی دیده‌اید که می‌ خواهید تعبیر شود ، بهتر است محتوای خود خواب را در نظر بگیرید تا زمان بیدار شدن از خواب.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

103 نظر

  1. MrvMrvsays:

    سلام. خواب دیدم با یکی از همکارانم که آقا هستند، برای خرید رفتم. سه مغازه اول، لباس زنانه داشتند و مغازه چهارم لباس مردانه و پس از آن، یک ساعت فروشی بود، که همکارم یک ساعت دیجیتال نقره‌ای انتخاب کرد اگرچه کوچک بود اما روی مچ بسته نمیشد و از این ساعت خوشش آمد و گفت از اونی که خودم خریدم قشنگ تر هست و تصمیم به خریدن آن گرفت. تعبیر چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب نشان از خواسته ها و تمایلات درونی شما دارد.

  2. MrvMrvsays:

    میشه بگید تمایلات درونی به چه چیز؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      منظور همان خواسته ها به هر چیزیست.

  3. AliAlisays:

    سلام در ساعت 6 و بیست دقیقه صبح بعد از طلوع آفتاب خواب دیدم آیا تعبیر دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام معمولا خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد

  4. NarinNarinsays:

    سلام و خسته نباشید من دیروز بامادر شوهرم دعوام شد وبعد هم پدرومادرمو نفرین کردن من شب خیلی آشفته خوابیدم ساعت ۸/۳۰ با دیدن خوابی بیدار شدم نمیدونم ازقبل اذان میدیدم یا همین الان خواب دیدم ۲ تادندون بالایی شیری خواهرزاده ام رو تکان دادم و کندم که پشت اونها دو دندون تازه در اومده بود دندونایی که کندم که یکی کامل در اومد و اون یکی شکست و نصفش در اومد شنیدم تعبیر دندون خوب نیس از طرفی هم میگن بعدا اذان تابیر نداره تورو خدا جوابمو بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، دلالت بر غم و مضاعف شدن اندوه دارد

  5. NarinNarinsays:

    ممنون بابت جوابتون فقط غم و اندوه میتونه از دست دادن یا مرگ عزیزی بشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خیر میتواند حالت روحی باشد

  6. ملیحه حسن زادهملیحه حسن زادهsays:

    با سلام و خسته نباشید همسرم صبح بعد از اذان صبح خواب دیدن که تصادف کردن با یه شخص که آشنابوده فوت کرده بعد واسه همسرم حکم اعدام بریدن میخواستن حکم اجرا کنن تعبیرش چی میشه ؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام افرادی شاهد موفقیت همسرتان خواهند بود

  7. محمدمحمدsays:

    سلام آیا امکان داره خواب های بعد از اذان صبح به واقیعیت مبدل بشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام بله ولی در مورد همه ی خواب ها این امکان وجود ندارد و همراه با بعضی از شرایط خاص است

  8. محمدمحمدsays:

    سلام..من شب گذشته دیروقت خوابیدم به دلایلی وصبح ساعت 9از خواب بیدار شدم و خواب دیدم که پشت تشییع جنازه خودم میرفتم...اصلا در فکر این چیزا هم نبودم و کلا فیلمی هم درباره مرگ ندیدم...تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام عمرتان طولانی است

  9. فریبافریباsays:

    خواب دیدم قرآنی بزرگ که میگویندنسخه خطی وباارزش وبه دست خط امام خمینی نوشته شده است جلویم آوردندوخواستن که بلندبخوانم دنبال دوصفحه گشتندوبعدگفتن بخوان من باصدای بلندوزیباخواندم وخوشحال بودم که بدون غلط خوندم که ناگه بیدارشدم.تعبیرخوابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان به معنای حل شدن مسائل و مشکلاتتان است

  10. قاسم محتشمقاسم محتشمsays:

    سلام.من در خواب دیدم که با ماشین بصورت خیلی آهسته به ماشین جلویی برخورد کردم ولی قسمت سمت شاگرد تا شیشه جلو جمع شد و پسر ۱۵ ساله ام که روی صندلی جلو نشسته بود آسیب دید و از گوش سمت راستش خون خارج میشد و میلرزید من و خانومم فقط او را صدا میکردیم. همان لحظه از خواب بیدار شدم و ساعت دقیقا ۷ صبح بود.ضمنا ما قرار است دو روز دیگر به سفر برویم. تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و طول عمرتان است

  11. RoyaRoyasays:

    سلام.مامانم خواب ديده ک من از دور ميام و چند تا وسيله همراهمه و هي مادرمو صدا ميکنم مامانم تا ميخواد بياد پيشم ميبينه چند نفر منو ميدزدن و سوار يه قطار ميکنن بعد ک دنبالم ميگرده از طريق يه ذره اب ک ريخته روي زمين ميفهمه منو بردن تو يه خونه...ميبينه ک من از تو يه اتاق لخت در حاليکه يه پرچم فقط دورمه ميام بيرون و گريه ميکنم يه مرد هم تو اون خونه بوده تعبيرش چي ميشه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شروع یک زندگی تازه و جدید است

  12. نگارنگارsays:

    با سلام خواب دیدم باردار هستم و وقتی برای سونوگرافی میرم میگن بچه از سمت بینی ضربه خورده و مرده ... خیلی ترسیدم و خونریزی داشتم ولی درد نداشتم . قابل ذکر هست که سه ماه پیش سقط داشتم و فعلا قصد باردار شدن ندارم و همش ترس بارداری دارم . حالا نمیدونم این حس من با خوابم چقدر بهم ربط دارن. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر زیاد شدن رزق و روزی در زندگیتان است

  13. جمیله شریفیجمیله شریفیsays:

    سلام.خسته نباشید،ببخشید میشه این دوخواب منو تعبیر کنید که خیالم راحت بشه؟اول اینکه صبح ساعت ۷یا۸من خواب دیدم که شوهرم با یه زن آشنا و در مکانی آشناداره بهم خیانت میکنه،دومی اینکه چن روز بعداز خواب اولی،دیدم شوهرم با اون زیاد از حدشوخی میکنه،که من بهش گفتم حتما ازت طلاق میگیرم،چون تو با این زن رابطه داری.البته توی واقعیت هم این زنه خیلی خودشو به شوهرم نزدیک میکنه،منو شوهرم الان تو عقد هستیم،خواهش میکنم بگین تعبیرشون چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح معمولا تعبیری درست ندارد و جای نگرانی وجود ندارد

  14. الههالههsays:

    باسلام من ساعت ۶ونیم صبح روز ۶مهرماه خواب دیدم که مراسمی هست که من مشکی پوشیدم بعد یک گوشه نشسته بودم بعدش بلند شدم رفتم وسط و شروع به رقصیدن کردم و بامحکم پاهامو میکوبیدم زمین یکی از کفشام یکم پاره شده بود ولی بازم میرقصیدم وبقیه واسم دست می زدند تا از خواب بیدار شدم ممنون میشم جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیر درست و جامع ندارد ولی ممکن است ناراحتی برایتان ایجاد شود

  15. افسونافسونsays:

    سلام و عرض ادب خواهش میکنم جواب من رو هم بدید .من هیچوقت خواب خوب نمیبینم همش کابوس و وحشت و ترس هست.ولی همین امروز صبح حوالی ساعت شیش و نیم خواب دزدیدن و تهدید و کشتن و صدمه زدن مادرم رو دیدم خیلی ترسیده بودم.خواب دیدم برای رسیدن ب هدفشون گروگان گرفتن چند نفر رو که یکیش مادرم بود و بهش اسیب زدن ولی بقیه رو کشتن من هم شاهد همه این ها بودم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست و جامع ندارد و رویای پریشان است

  16. مهلامهلاsays:

    ۷ صبح خواب دیدم دندون جلویی بالاییم افتاد روبروم تمیز هم بود گریه میکردم و نگران بودم چرا افتاده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد

  17. محمدمحمدsays:

    خواب دیدم یه قاتل دنبال من افتاد باکشتن بقیه نوبت به من میرسه وقتی میخواد منو بکشه من هر چی با چاقو او را میزنم نمی میرد در همین جا بود که از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از برخی رفتارها و اعمالتان اطرافیانتان ناراضی باشند

  18. نغمهنغمهsays:

    سلام من ساعت ۷:۲۰ امروز خوابم برد و خواب دیدم که با عمه مرحومم در تو یک آسانسوریم بعد از روبوسی یادم اومد که ایشون فوت کردن ازشون خواستم‌بهم بگن که ما خونه دار میشیم یا نه تا اومدم بگم خونه دستشون رو‌جلو دهنم‌ گذاشتن و گفتن ساکت من هیچی نمیگم، هیچی هم نگو چون قبلا هم در خواب ازشون پرسیدم و گفتن بهم صبر کن درست میشه خیلی التماسشون کردم وای بهم نگفتن ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست و جامع ندارد

  19. علیعلیsays:

    سلام حدود ساعت ۷.۳۰ از خواب بیدارشدم خواب دیدم که در بیمارستانی هستم که همسرم و یکی از اقوام به دنیا اورده .ولی مجرد هستم. تعبیری د این خواب هست? ممنونم یاعلی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد بااین حال سلامتی خودرا چک کنید

  20. فرزانهفرزانهsays:

    من ساعت 7 صبح خواب عزرائیل رو دیدم بنظرتون میتونه تعبیر داشته باشه یامثلا یه هشدار باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا و تعبیر آن نشان می دهد که ملک یا دستاورد مهمی در زندگی مادی خواهید داشت.

  21. میلاد خاوریمیلاد خاوریsays:

    سلام من ساعت ۷ صبح خوابم و ساعت ۹ صبح ۱۷ آذر و ۹ ربیع الثانی از خواب پریدم ، در خواب دیدم که چند بار در جای تنها بودم به خاطر دختری که میخواستم باهاش ازدواج کنم که نشد گریه میکنم ، و یک بار در جمعی بودم و گریه می‌کردم و قرآن را اوردم و نفرین میکردم کسانی رو که باعث شدن نتونم به خواستم برسم و در خواب هر چه می خواستم داد بزنم به نظرم صدام در نمیومد یا به طوره ناموفهم حرف میزدم و فریاد میکشیدم تا اینکه از خواب با ناله خودم بیدار شدم و دیدم واقعا اشک از چشمان ریخته ، میخواستم بپرسم این خواب تعبیر دارد یا خیر ؟؟ تشکر از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تاویلی ندارد و پریشان است

  22. حسینحسینsays:

    بزرگوار من خواب دیدم که در یک مراسم خیلی رسمی در خارج از کشور دعوت بودم و همه اونجا لباس های خیلی شیک و رسمی به تن داشتند و من هم احساس میکردم خیلی خوش تیپ و خوش لباس بودم و لباسم هم احساس میکنم سفید بود و یک لحظه دیدم که یک گروهی اومدن برای نشان دادن یک ساعت گرانقیمت که کلی آدم برای محافظت اون ساعت و دیدم که ساعت را من گرفتم ازشون و بناشد که من ببرم استفاده کنم اگر خوشم اومد بعدا پرداخت کنم و اون دوستان به من اعتماد کردن و اون ساعت به شدت با ارزش بود و در ضمن یک لوازمی کنارش بود که نظر منو جلب کرد چون روی اونها با برلیان تزیین شده بود و گرانقیمت بود من در یک هتل بودم و با خودم ساعت را به اتاقم در هتل بردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به مراسمی در روزهای اینده دعوت شوید که برایتان اتفاقات ها و هیجانات هایی را به ارمغان خواهد اورد

  23. بهرامبهرامsays:

    من شب کار هستم ساعت ۷خوابیدم ساعت ۸تقریبا خوابیدم و خواب دیدم که جن رفته توی بدن من بعد رفتم پیش یه نفر که اون جن رو از بدن من دراورد اصلا خیلی طبیعی بود تو خواب می گفتم که این خوتب نیست طبیعیه تعبیر داره این خواب؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد

  24. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم پدرم که فوت شده به خوابم امده و بهم گفت ک با من بیا و برسم کار کنیم و تا یا مسیری همراه شدم...و بعد از ان جدا شدم..این خواب را در اوایل صبح بعده اذان دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست و واضح ندارد

  25. صادقصادقsays:

    آیا خواب ساعت ۷ تا ۸ تعبیری دارد . چند باری در این ساعات خیانت همسرم رو در خواب دیدم، ممنون میشم راهنمایی کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد

  26. احمداحمدsays:

    سلام ساعت ٨ صبح خواب ديدم كه با يك مرد عرب پول دار داريم ساعتهامون را عوض ميكنيم ساعت من يه ساعت معمولي بود ولي ساعت اون يه ساعت خيلي با ارزش و گرانقيمت بود يه دفعه ديدم توي خونه پدرم هستم يه عقرب زرد و سياه اومد به سمت ما كه ما رو نيش بزنه ميخواستم بدونم ممكنه يكي از اعضاي خانواده به من حسادت كرده باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تاویلی ندارد

  27. ناصرناصرsays:

    با سلام و درودخواب دیدم اعلامیه فوت همسایه روبرویی با یه پارچه سیاه رو زدن رو در حیاط خونه ما تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویدادهای شادی بخشی را تجربه خواهیدکرد

  28. بهمنبهمنsays:

    با سلام من خواب دیدم یکی که صورتش دقیقا یادم نیست بهم گفت اومدم جانتو بگیرم به نظرخودم عزرائیل بودشاید بعدمن خیلی ترسیدم تو خواب از خواب پریدم جستجو کردم تعبیرش مرگ بود ساعت هشته صبح از خواب پریدم ایا تعبیرش درسته؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگر گناهی انجام داده این توبه کنید اینجور خواب ها اخطار برای ابراز پشیمانی از گناهان هستن

  29. akram grameakram gramesays:

    صبح امروز ساعت ۸با این خواب پریدم خواب دیدم داشتم باخواهر شوهرم تلفنی صحبت میکردم خونه مادرم بودم همش راجب مشکلات مملکت گلگی میکردیم که از در اتاق خواب اومدم بیرون پنجره رو دیدم به سمت خیابون که یکدفعه باران شدید با آسمون قرمبه با صدای زیاد میومد اصلا نمیترسیدم یهو به خواهر شوهرم گفتم ببین چه بارونیم میاد آسمونم دلش گرفته خوبه حالا سیل بیاد همین سیل بیاد که گفتم یهو دیدم آب به چه عظمتی اومد بالا در عرض چند ثانیه از پشت شیشه دیدم رسید نزدیک هی بیشتر شد شما فکر کن ما طبقه سوم بودیم مادرم گفت باید بریم بیرون من دهنم قفل قفل بود با یه بچه ۲ساله گفتم اینو چیکار کنم فقط درو باز کردم مادرم زودتر رفت بچرو بقل کردم رفتیم تو آب بعد از جا پردیم ایشالله که خیر ولی کلا من از آب وحشت دارم در بیداری حالا ببین کلا مات و مبهوت بودم تعبیر چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مشکل و گرفتاری براتون پیش میاد

  30. علیعلیsays:

    سلام.صبح ساعت ۷ به بعد خواب دیدم که با پدرم رفتیم کوه تفریح.و پدرم تنها برای خودشون رفتن کوهنوردی که صداشون میومد مویه وزاری برای پسرعموهاش ودایی من که تازه فوت شده میکردن.منو مامانم هم گریه میکردیم.تعبیرش بده؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده موفقیت هایی است که در زندگی درصدد کسب ان هستید

  31. شقایقشقایقsays:

    سلام ساعت ۷به بعد بود که خواب دیدم دخترم که الان ۲ماهشه یخورده بزرگ شده ودیگه راه میره ومن با مامانم اینا تو یه مکانی هستیم شبیه مطب دکتر،که ناگهان صدای دخترم اومد همه رفتیم سمت در دیدم دخترم از پله ها قل خورده افتاده پایین تا رسیدم بهش دیدم پایه سمت راستش از قسمت ران کاملا در اومده تعبیر خوابم چیه یعنی این اتفاق امکان داره بیفته؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به بهداشت و سلامتش بیشتر اهمیت بدین

  32. نظرینظریsays:

    سلام وقت بخیر. بنده ساعت ۷:۲۵ صبح یه لحظه بیدار شدم ولی باز۷:۳۰ خوابیدم. خواب دیدم فردی نااشنا همراه پسربچه اش توی کوچه خونه مادربزرگم (اخیرا نرفتم) منو اذیت میکرد. مثلا کیف پولمو برداشت. بهش گفتم توش پول نیست. یه تراول و یه ۲هزار و هزار تومنی دراورد گف نیست؟ تا اومدم ازش بگیرم از دستش ولشون کرد. جوب کوچیکی بغل کوچه با مقدار کمی آب بود که شفاف یا کدریش توی خواب دقت نکردم. تراول افتاد روی اون اب و من سریع برش داشتم. بخاطر جنس تراول که ضخیمه فک کردم که خداروشکر خیلی خیس نشد. بعد گذاشتمش کنار دو تا اسکناس دیه. اخیرا فکرم درگیر یه بیزینسیه که میخوام شرو کنم. میتونه تعبیری داشته باشه؟ و کلا چطور؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس کاری شروع می کنین که اولش کمی سختی داره اما بعدا شراایط خوب میشه

  33. مقدممقدمsays:

    سلام ببخشید دیدن خواب فرشته مرگ ازنزدیک ساعت هفت صبح چه تابیری داره ممنون میشم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گناهی که باید ازش توبه کنین

  34. مقدممقدمsays:

    سلام ببخشید به این صورت که فرشته مرگ بگه هر کسی منو ببینه زنده نمیمونه همه از من وحشت دارن اونم مربوط به تو به از گناه میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن فرشته مرگ بیشتر استناد داره به گناهی که فرد مرتکب شده و باید از اون دست بکشه و توبه کنه

  35. باران خزاعیباران خزاعیsays:

    سلام من خواب دیدم سر یه سفره ام که اعضای خانوادم نشسته بودن و جلوشون بشقاب پلو بود برای منم داشتن میکشیدن اما کل برنجش زعفرونی بود و برام زرشک بیشتری ریختن. ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است روزی شما افزون شود

  36. اکبراکبرsays:

    با سلام. سلاعت ۷به بعد بود که خواب دیدم قفسی بزرگی را با دوستم از چنتا کوچه بردیدو خواستیم ببریم پشت بام بزاریم که داخلش کبوتر نگه داریم ولی نتوانستیم قفس را به پشت بام ببریم.تعبیرش را محبت کنید.با سپاس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر صلح است

  37. مهتابمهتابsays:

    سلام من راستش خیلی از کرونا میترسم و از طرفی به تازگی کولونوسکوپی رفتم قبل از اینکه اعلام بشه کرونا به تهران اومده. خیلی نگرانم منم گرفته باشم امروز ساعت 9صبح خواب عجیبی دیدم که پوست روی شکمم از بین رفته و معده ام سوراخ شده و همین طور روده رو میدیدم از شدت تعجب و ترس از خواب بیدار شدم نمیدونم این خواب اصلا تعبیر داره یا نه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این خواب نشات گرفته از ترس و اضطراب شماست روحیتونو حفظ کنین

  38. پریسا رادپریسا رادsays:

    سلام من امروز صبح ساعت ۷صبح خواب دیدم پسری که ۸سال باهاش رابطه دارم تو خواب اون پسره با دختری که قبلا رابطه داشته بود اون می بینه و کلی خوشحال و شاد میشه و همش دورش می چرخه و دوباره پشت گردن دختره رو میبوسه و اون دختره هم دوبار صورتش می بوسه بعد پسره میاد دوبار پشت گردن منو می بوسه ولی من گریه میکنم و میگم چرا رفتی پیش اون دختره اون گفت خونوادم میگم که اون دختره رو بگیر چون سنش ازت کمتره ولی خودمم میدونم به دردم نمیخوره بعد من کلی گریه کردم گفتمش پس من چی من چیکار کنم تو منو نابود کردی دیدم پسره سرم گرفت تو بغلش بعد باهام گریه کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی و فکری در زندگیتان است

  39. رهارهاsays:

    سلام من فک میکنم امروز بعداز نمازصبح بود ک این خوابو دیدم(شب اروزها۸اسفند) خواب دیدم با یه پسر سیدنامزدم و خیلی خیلی منو دوس داشت منم اونوحس میکردم خیلی دوس دارم.بعد اون میخواست ک زود عقدرسمی کنیم یعنی اسمامون بره تو شناسنامه ولی مامان من انگاری دودل بود ولی چیزی نمیگفت ونامزدم همش نگران بودو گریه هم کرد ومن سعی میکردم ازدلش دربیارم وبهم میگف میترسم تو رو ازم بگیرن ومن دلداریش میدادم بعد یه جاهای خوابم پیچیده شد ک یه جایی بودیم مثل بازداشتگاه الکی مارو گرفتن بعد نامزدم ومن ویکی دیه یه جورایی دررفتیم بعد فک کنم نامزدم میگفت یه جایی کارداره انگار جایی میرف کارمیکرد ک نذری بودواسه اماما... درضمن من خودمم ساداتم...ممنون میشم تعیبرخوابمو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد و جایی برای نگرانی وجود ندارد

  40. نرگسنرگسsays:

    سلام یکی از اقوام خواب دیده که من مقعنه ای که سرم هست رو در میارم و با نخ و سوزن میدوزم و دوباره سرم میکنم معنی این خواب چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای مجردان بر همسر دلالت دارد

  41. بهار عسگریبهار عسگریsays:

    سلام. در ماه رجب چند خواب پشت سر هم دیدم اولیش خواب دیدم در راه سفر یا عزیمت به کربلا هستم پدرم هم دیدم واینکه آرزو داشتم با شخصی در بیداری به این سفر برم که مادرم تلفنی با او نمیدونم درباره چی صحبت می‌کرد. دومین خوابم شب پنجم رجب بود که دیدم جلوی جمع دارم قضای حاجت میکنم بعدش تو اتاقم کنار تختم ادرار کردم و مواطب بودم بقیه جاها نجس نشه. همون شب مجددأ خواب دیدم دارم با کسی که دیگه ارتباطی ندارم ی تاریخی مشخص میکردیم که من تاکید داشتم هجدهم هم خوبه ها... میدونستم هجدهم ولادت امام علی است... شب هفتم رجب هم خواب دیدم که تو ماشینی نشستیم و دختر ی آدمی که میشناسمش به من مادام میگفت تو تو زندگی ما چی میخوای. طوری که اعصابم خورد شده میخواستم بزنمش... همه اینا رو دقیقا میدونم بعد از نماز صبح و دعا خوابم برد دیدم.... ممنون میشم جوابم رو بدید...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این ماه برای شما خوش یمن و خیر زیادی داره مراقب باشین کار اشتباهی نکنین و یا گناهی انجام ندین

  42. ماریماریsays:

    سلام استاد من دیشب خواب دیدم که دو قولی باردار هستم هر دو بچه تکان‌های کوچکی میخوردند تعبیرش چیست ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رزق وروزی در زندگیتان افزون خواهدشد

  43. پریسا سپریسا سsays:

    سلام من هشت صبح خوابیدم و خواب دیدم مادرم حامله شده و چون این خبررو هم فقط به عمه ی بزرگم و شوهرش دادیم ساعت ده صبحم ازخواب بیدار شدم البته قبلش ساعت هفت بیدار شدم یه ساعت بعدخوابیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  44. نفسنفسsays:

    سلام ،من خواب دیدم که پدرم اومد تو خونه و از اتفاقی که برای شوهرم میخواست بیفته خبر داره شوهرم تو جای شلوغ کار میکنه و یبار من و شوهرم و یکی دیگ میریم تو ی اتاق که شبیه گرگ یا گربه هستیم و اون یه نفر دیگ منو با خودش میکشونه بیرون و همسرمو تو اتاق تنها میذاره ، همسرمو آتش میزنن . این خواب بعد از نماز صبح بودو موقعی بود که وقتی از خواب بیدار شدم ساعت ۷ و ۲۰ صبح بود. دوباره خوابیدم و همون خوابو دیدم ولی به ی شکل دیگ و اینبار همسرم کرونا گرفته بود و چند نفر با چاقو به او حمله کرده بودن و همسرم فوت شده بود . خواهشا جووب بدید تعبیر این چیه ، من خیلی نگرانم و میترسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام همسرتون خیلی باید مراقب سلامتیش باشه و تا آنجایی که ممکن از منزل خارج نشن

  45. محسنمحسنsays:

    سلام خسته نباشید من یه خوابی دیدم با دوستم که خیلی باهم صمیمی هستیم رفتم به یه روستا کنار حوض وایستادیم دزدا اومدن گوشی دوستم برد من گوشیمو پرد کردم ندیدن ولی بقیه چیزارو بردن تعبیر خاصی داره میشه بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به چیزی که از دست دادن و حس بدی بهشون دست داده اشاره داره

  46. NafasNafassays:

    سلام استاد من یه خواب دیدم اینکه یه مار به دنیا آوردم ولی احساس میکردم دنیا آوردم ولی ندیدم که به دنیا اومد بیشترین چیزی که دیدم این بود که بهش شیر میدادم وبه زور میدادم نمیخوره از دستم چند بار افتاد که دنبالش میگشتم که پیداش کنم این چه تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب رفتار و سخنان خود با دیگران باشید

  47. م. عم. عsays:

    سلام چند سالی (از چهار سالگی تا الان) هست که یه خواب رو میبینم ولی تعبیرش نمیدونم چیه در خواب هواپیماهای جنگنده و... می بینم اما یک کشتی پرنور بزرگ در آسمان هست که خیلی جلب توجه میکنه درون این کشتی طوری که من دیدم مثل یه شهر بزرگ بود و از دور شبیه یه نیروگاه برق. این کشتی در آسمان میتونه تعبیرش چی باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نجات و چاره

  48. NafasNafassays:

    سلام استاد روزتون به خیر من جدیدا اکثر وقتا خواب سیل میبینم مدلهای مختلف داخل آب نیستم بیشتر وقتا آب سیل رو میبینم کت گلی هم هست علت چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ناکامی های اجتماعی است

  49. جلیلجلیلsays:

    سلام مدتی حدود 4 ماه هست گرفتاری خانوادگی پیدا کردم و از خدا خواسته ام با توجه به توسل به ائمه گشایشی بشه و مشکلم حل بشه, با اینکه ناامیدم شدم و دیشب. که میلاد حضرت ابوالفضل بود از خدا خواستم بوسیله خواب به من بشارتی ویا امیدی برسه که هم ایمانم قویتر بشه و امیدی پیدا کنم , صبح که واسه نماز پاشدم خوابی ندیده بودم نماز را خوندم و دعایی که همیشه میخوندم را انجام دادم و یه کم گلگی کردم و خوابیدم و انگشتر 5تن را هم که به تسبیح بود به انگشتم کردم , خواب دیدم به یه جایی که جمعیت زیادی هم بود واسه خوردن نذری دعوت شدم اگه لطف کنید باتوجه به زمان خواب که بعد نماز صبح و احتمال زیاد طلوع آفتاب هم اتفاق افتاده و کیفیت خواب, این خواب تعبیر کنید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه ی خوبی است امیدتون رو از دست ندین و باز هم دعا کنین

  50. رضارضاsays:

    سلام ساعت 8/15 صبح امروز خواب دیدم دندان عقلم افتاده بدون خونریزی... تو دستم بود و توشو نگاه میکردم به خودم میگفتم نگاه ریشه نددونو توی دندون از پشت خالی بود میگفتم پس ذندون این شکلیه..... نکته من معتمله بورس زیاد انجام میدم و ذهنم خیلی مشغول اون هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد صدقه دهید

  51. مینامیناsays:

    سلام...من حدودا ساعت شیشو نیم یاهفت صبح خواب دیدم که رفتم کنار پنجره خونمون و متوجه شدم که در خونمون بازه و به حیاط خونمون رفتم و فهمیدم ک دزد اومده و یک سری وسایل برده ..بعد دیدم که تو حیاط با خانواده راجبه این مسعله صحبت میکنیم ویک گربه همش دور و بر من میچرخه و یک دفعه دیدم یک گربه دیگه هم وارد حیاطمون شد و یک جوجه به دهانش گرفته بودو من نذاشتم که اون جوجه رو بخوره و گربه رو روندم و جوجه زنده موند...این خواب تعبیر خاصی داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به حیله و فتنه ای اشاره دارد

  52. جلیلجلیلsays:

    سلام بعداز نماز صبح و بعد از طلوع آفتاب خواب دیدم تو یک سینی قرآن آوردن , اشاره شد که اون سوره یا آیه را بخون که یادم نیست , کدوم آیه یا سوره بود .لطفا در صورت تعبیر شدن , تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این یک نشانه است برای اینکه شما زا قرآن برای هدایت و عاقبت بخیری تون کمک بخواین

  53. فائزهفائزهsays:

    سلام من امروز ساعت ۷ صبح از خواب پریدم خواب دیدم داریم دسته ی امام حسین رو توی کوچه تماشا میکنیم که صدای عروسی و آهنگ از دور میاد فقط صدا میومد بعد دسته ی امام حسین اومدن تو خوته مادر بزرگم اونجا نشستن لطفا تعبیر کنید

  54. NafasNafassays:

    سلام استاد من خواب دیدم در حال غذا خوردن دندان افتادتعبیرش چیه ممنونم

  55. جلیلجلیلsays:

    سلام, امروز بعد از اذان صبح و قبل از خواندن نماز صبح ,خواب دیدم با خواهرزاده ام قرآن دست گرفتیم و میخونیم و ترجمه میکنیم , با توجه به اینکه نیاز به گره گشایی از طرف خدا دارم , لطف کنید و زحمت بکشید تعبیر کنید. ممنون

  56. طیبهطیبهsays:

    سلام . ۲۵ شعبان خواب دیدم بعد از دعوت تلفنی دوستم رفتم خونه شون ، بچه ها رو گذاشتم پیش شوهرم و رفتم . بعداز ظهر بود ، دوستم اومد دم در ظاهرا لبخند میزد ولی فهمیدم که بد موقع رفتم و همه شون خواب بودن . گفت یه لحظه وایسا خونه رو مرتب کنم . می شنیدم که شوهر و بچه هاش رو بیدار کرد و پتو ها رو جمع کرد . بعد که رفتم تو شوهرش با طعنه و کنایه می خواست بهم بگه که مزاحم شدم ( البته با این دوستم ارتباط تلفنی و چت داریم و چند ساله خونه شون نرفتم و قصد رفتن هم نداشتم )

  57. سوگل کریمیسوگل کریمیsays:

    سلام ساعت ۷ صبح خواب دیدم درد زایمان دارم و دارم فارقمیشم و از درد روکش دندونم در اومدن از جا و اینکه مجرد هستم

  58. NaserNasersays:

    سلام یه دختری هست من بهش حس خاصی ندارم اما خانواده های هم دیگه باهم جور هست خیلی خانوادم اصرار میکنه باهاش ازدواج کن اما مشکل اینه دوستم اون دوست داره و دختره جواب رو بهش داده اگه دوستم اون دوست نداشت میرفتم باهاش ازدواج میکردم اما زیاد بهش فکر نمیکنم خیلی کم امروز تو رمضان ساعت ۷.۱۰ خواب دیدم خونش بودم یه یه ظرف شیرنی برام اورد یه لگد بهم زد گفت تا کی میخوای یه دختر جوون منتظر بگذاری از خواب بیدار شدم قلبم تند تند میزد لطفا تعبیر این خواب بگید تعبیر من اینه برو بگیرش ولی واقعا منتظر تعبیر شما هستم لطفا جواب به ایمیل نفرستید اینجا بگید

  59. NafasNafassays:

    سلام استاد روزتون به خیر من امروز چند تا خواب رو باهم دیدم خلاصه میگم برادر من فوت شده اومد به خوابم داخل خواب کلی پول دستش بود که اول میخاست همرو بده بدون دلیل حتی دربارش هم نگفت که چیکارش کنم ولی گفتم نمیخام نصفش بهم داد که انگار پول زیادی بود و گفت من برم تا جمهوری دور بزنم میام رفت .بعد خواب دیدم عموم انگار مرده که من و مادرم بدون غسل میزاریم تو قبر که وقتی گذاشتیم انگار یه سگ سفید اومد کنارش خوابید بعد خاک ریختیم روش بعد هی نرسیدیم که بهشت زهرا بفهمه که بدون اجازه ‌عسل خاکش کردیم .نا گفته نمونه که من دیشب درباره کسانی که خواب مرده هاشونو دیدن ‌از اون طرف براشون خبر آوردن رو میخوندم وارد خدا خواستم که بهم بگه داداشم و خواهرم دارن اونجا چیکار میکنن آخه من خواهروبرادرمو پارسال جون از دست دادم به نظر شما چه معنی داره خوابم ممنونم

  60. فاطمه مهاجرفاطمه مهاجرsays:

    سلام ساعت ۸ صبح خواب دیدم پیش ایت اله خامنه ای هستم ازشون میخوام برام استخاره کنن ایشون با تسبیح تربت استخاره کرد و گفتن خوبه حاجت روا میشوی

  61. م.هم.هsays:

    سلام در خواب فرد سیاسی رو دیدم که سالهاست فوت شده در خواب دیدم زنده هستن و به من گفتند که ایشون پدربزرگ تو هست!!

  62. امیرامیرsays:

    سلام یکی از فامیل های ما در خواب میبیند که با عمه ام که مرده در سالنی بزرگ هستند و میخواهند از دروازه عبور کنند که زنی مییاید ومیگوید آیا شما وقت قبلی دارید عمه ام که مرده بود گفت بله ولی فامیل ما گفت نه

  63. EhsanEhsansays:

    سلام.من چند روز دوتا خواب مشابه دیدم....تو یه مکانی با چند نفر درگیر شدم و دعوا افتادم تعبیرش وچیه؟

  64. لیلالیلاsays:

    عرض سلام و ادب. من چهار ساله که ازدواج کردم و قبل از اون با پسر داییم نامزد بودم که بخاطر یک سری دلایل و برخلاف میل باطنیم به هم خورد...ایشونم الان یه دو قلو تو راه دارن... اما مدتیه که بدون اینکه حتی لحظه ای بهش فکر کنم سر یک ساعت معین خواب زندگیشون رو میبینم...انگار یه جورایی از دور شاهد بازی زندگیشون هستم توی خواب.و توی خواب از اطرافیانم هرکسی که نفرینش میکنه من مخالفت میکنم و میگم الهی خوشبخت باشه همیشه... واقعا دیگه تکرار این خواب ها برام سخت و غیر قابل تحمل شده...ممنون میشم اگه خوابم تعبیری داره بهم بگید.🙏🌹

  65. الیالیsays:

    سلام و درود. من همیشه خواب دستشویی میبینم. و همیشه خواب میبینم یا به دنبال دستشویی هستم یا در آن قرار دارم و یک بار هم خواب دیدم که درخانه دو عدد دستشویی وجود دارد و جدیدا هم خواب مبینم که در دستشویی هستم اما همیشه یکی از افرادی که میشناسم یا دارد نگاهم میکند و یا در دستشویی قراردارد. و گاهی هم به مدفوع دست میزنم یا در دست دارم.‌ تعبیر این چیست؟

  66. ZahraaaawZahraaaawsays:

    سلام من یه خواب کوتا دیدم و وقتی بیدارشدم ساعت هفت و نیم بود اینکه رفته بودیم پیش یه فالگیر و به مادرم گفت پدرت میمیره به زودی و منو مادر خیلی گریه میکردیم و من مادرمو اروم میکردم میشه تعبیرشو بگین خیلی نگرانم

  67. HooooseinHooooseinsays:

    با سلام من بعد از نمازصبح خواب دیدم با خانواده رفتیم مشهد البته با اتوبوس،و انگار توی اتوبوس برادرم کرونا گرفته و بعد چون همه با هم بودیم ما هم فکر کردیم کرونا گرفتیم و برگشتیم خونه و همه ترسیده بودیم میخواستم بپرسم تعبیرش چی میشه؟

  68. پرنیاپرنیاsays:

    سلام وقت بخیر من ساعت هفت یا هشت صبح خواب دیدم که خبر مردن عشقم رو بهم دادن و گفتن که چاقو بهش زدن و مرده و من توی خواب بسیار ناراحت بودم و سرگردون...جایی که محل دفنشون بود و دوستاش بودن بغلش دوتا خانواده تفریح رفته بودن و نشسته بودن....بعد من تو خواب وقتی متوجه شدم دارم خاب میبینم و انگار یکم بیدار بودم همون تو خواب دیدم که دندون چهار یا پنجم خورد شد ریخت و چشامو باز کردم دیگه.شب قبلش هم خیلی آشفته بودم و نوع مردن کسی رو برام تعریف کرده بودن و خیلی ناراحت بودم براش خواب من تعبیر داره؟ تعبیرش چیه؟

  69. مارالمارالsays:

    سلام ببخشید من صبح فکر کنم قبل از ساعت7 بود خواب کسیو که دوس دارم دیدم توی روز اصلا بهش فکر نکردم فقط یه بار اونم نه خیلی چندروزه زیاد فکر نمیکنم خواب دیدم یه جای شلوغی بودیم انگار مراسم عزاداری بود اونم اونجا بود خلاصه گذشت کمتر شدن ادما من اومدم برم خورد بهم بعدش اومد دستمو گرفت بغلم کرد تعبیرش چیه الان بعد از خواب خیلییی حالم یجوریه قبلا اینچیزا میشد ببینم اما حالم بعدش تغییر نمیکرد تعبیرش چیه؟انشالله خوب باشه

  70. S. TS. Tsays:

    سلام من اول ماه جمادی الاول خواب دیدم از مادرشوهرم یک جفت کفش سفید پاشنه بلند مثه کفش عروس گرفتم رفتم جایی بعد آوردم بهش دادم بعدش رفتم خونه خودم دیدم یه نوزاد دختر بغل خواهرمه گفت بیا این بچه تویه دوتا النگو طلا هم تو دوتا دستای نوزاد دختر بود خیلی خوشگل بود بچه ومن همش میگفتم حالا دختر شده اشکال نداره ولی من پسر میخواستم تعبیرش چیه؟ ضمن اینکه یه ساله برا بارداری پسر اقدام کردم ولی جواب نگرفتم هنوز ممنون میشم جواب منم بدین

  71. پناهیپناهیsays:

    سلام خواب دیدم شوهرم با زن دیگری هست وان زن زیباروی هست وب ان عشق می ورزد وب من میگوید ک دلش پیش ان زن است ی تیکه دیگر خواب من باان رن دعوا میکنیم و کلی ظرف مبشکنیم و خرد و ریز میشن بعضی ظرفامیکنیم

  72. فرهاد هستمفرهاد هستمsays:

    در خواب ساعت ۷ صبح دیدم که در بیمارستان مردی روی تخت است مردی مسن بود اما او را می شناختم گویا شخصی به من گفت خودت هستی (خودم ۲۷ سال دارم) درخواست کمک می کردم تعبیرش چیست؟

  73. مسعود سینافرمسعود سینافرsays:

    سلام پدرم به تازگی مرحوم شده امروز بعد از خواندن نماز صبح خوابیدم و خواب دیدم پدرم یه باغ خریده و دنبال آب برای باغش هست، ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  74. سارا قانعسارا قانعsays:

    سلام خسته نباشید من و همسرم پنج سال مشکل خانوادگی و مالی داریم از خدا خواستم مشکلمونو حل کنه تو خواب دیدم تو یه دشتی سرسبز بالای تپه ای نشستم و دارم زایمان طبیعی خیلی اسونی میکنم که ثمرش دوتا پسر بود بعد اینکه از جام بلند شدم انگار که تعداد بچه هام از دوقلو به شش قلو شد یعنی تعداد پسرام بیشتر شد و خیلی خوشحال بودم با اونا بازی میکردم و اونا هم زودی بزرگ شدن راه میرفتن میشه لطفا تعبیرشو‌بگین لطفا

  75. فرنوشفرنوشsays:

    سلام ببخشید من امروز ساعت ۴ صب بیدار شدم یه مقدار مطالعه درسی داشتم و بعد از اون ساعت ۶ و ربع دوبارخه خوابیدم ساعت ۷ خواب دیدم دندون پایین دوتا وسطی نه کنار وسطیه که سفید بود لق شد و افتاد و من ندیدم کجا افتاد من هم چند روز دیگ یه ازمون مهم دارم و هم اینک خواهرم سرطان داشته یه سال پیش شیمی در مانی شده و ددمانش هم تمام شده و نتیجه هم گرفته خداروشکر میخواستم ببینم تعبیر چی میشه خیلی نگران شدم نمیدونم اصلا خواب ساعت ۷ تعبیر میشه یا نه ممنون از راهنماییتون

  76. امیرامیرsays:

    خواب دیدم در دخمه ای دو ببر به من حمله می کنند و با گیر افتادن من ناگهان بدون مبارزه تبدیل به موش شدند و من هر دو را کشتم

  77. الهامالهامsays:

    سلام من ساعت ٧ صبح خواب دیدم دندانپزشکی هستم میخوام دندون عقلم رو بکشم فک پایین بعد اولش منصرف شدم از کشیدن ولی بعدش باخودم گفتم بزار بکشمش وگرنه ممکنه باز دردش شروع بشه بعد دندانپزشک داشت دندون عقلم رو میکشید ولی انگار به لثه م گیر کرده بود چون لثه م هم با دندون بالا اومد ولی درنیومد بعدش رفت انبر دیگه بیاره ک دندونمو دربیاره ک از خواب بیدار شدم. اینم ک بگم که توی واقعیت دندون عقلم درد نداره .تعبیرش چیه؟؟توروخدا بگید هرچی گشتم توو تعابیر پیدا نکردم

  78. سیناسیناsays:

    سلام من ساعت هفت صبح خواب دیدم دوتا از دندونام لق شدن افتادن دوباره جا زدم و دوباره لق شد کف دستم گرفتم و خواهرم گفت ببر درس کن بده دندونساز برات درس کنه لطفا اینو بهم بگین شنیدم دندون تعبیرش بده

  79. سیناسیناsays:

    سلام من ساعت هفت صبح خواب دیدم دوتا از دندونام لق شدن افتادن دوباره جا زدم و دوباره لق شد کف دستم گرفتم و خواهرم گفت ببر درس کن بده دندونساز برات درس کنه لطفا اینو بهم بگین شنیدم دندون تعبیرش بده

  80. م. اسکندریم. اسکندریsays:

    با سلام من تا الان چندین بار خواب دیدم که در مهمانی جشن مانندی هستم که بیشتر افرادفامیلی درآن حضور دارن در زندگی باعث آزار و اذیت من و خانواده ام شدن که بخاطر حضور این افراد ناراحت و معذب هستم خودخوری میکنم نکته جالب این خواب ها این است که همزمان با صدای اذان گوشی از خواب بیدار میشم و جالب اینجاست هر سری در حدود ساعت 8تا 9صبح هست

  81. ازیتاازیتاsays:

    سلام منروزدوم صفربین ساعت 7.30تا8.30صبح خواب دیدم که مراسم عقدم است وافرادناشناسی حضردارن وعاقدسه بارخطبه راخواندوبله راگفتم دامادراندیدم یعدهمراه افرادحاضربه خانه ی رفتم که نااشنابودایاتعبییرنزدیکی مان مرگ است

  82. محدثهمحدثهsays:

    روز سوم صفر جمعه ساعت ۸ صبح خواب دیدم ک پدرم خبر فوت برادر بزرگترم رو اورد و من توی خواب داشتم داد میزدمو گریه میکردم و حتی زنگ زدم به خالم توی خواب و بهش گفتم برای داداشم نماز شب اول قبر بخونه و خالم گفت خوندم شوهر خالمم داشت بهم توضیح میداد من چطور نماز رو بخونم برای داداشم ک یک نماز ۷ رکعتی بود توی همین حین و گریه کردن بودم ک روح برادرم رو دیدم ولی به شکل میمون در اومده بود ولی قیافه میمونه تو دل برو بود من تو خواب بغلش کردم کلی گریه کردم کلی ابراز دل تنگی کردم...این خواب چ تعبیری داره؟

  83. M.EM.Esays:

    سلام مادر بنده امروز صبح حوالی ساعت ۷ خوابی دیدند: که ایشون سرپرستی فرزند دختر داده می شه در حالی که ایشون دو دختر دارند و الان یک پسر باردار هستند و سرپرستی اون نوزاد دختر رو قبول می کنند و بیار به نوزاد وابسته و علاقه مند هستند و خانواده واقعی آن نوزاد دو دل هستند که فرزندشان را بدهند تعبیر خواب ایشان چیست؟

  84. آمینآمینsays:

    سلام.خواب دیدم که قبل ازنمازصبح صدای اذان اومدبه گوشم صدای الله اکبراشهدان لااله الا الله میشنیدم وچون دربستربیماری بودم.همونجاروتختم نمازخوندم بعدش ازخواب بلندشدم بعداز۱۰دقیقه اذان صبح رودربیداری شنیدم.ازابن سرین اومده که شنیدن صدای اذن صبح موجب شفای بیمارمیباشد.بیشترخوابهام یادارم نماز میخونم یاقرآن میخونم.لطفاخواهشن تعبییرش کنید

  85. آمینآمینsays:

    سلام.خواب دیدم که قبل ازنمازصبح صدای اذان اومدبه گوشم صدای الله اکبراشهدان لااله الا الله میشنیدم وچون دربستربیماری بودم.همونجاروتختم نمازخوندم بعدش ازخواب بلندشدم بعداز۱۰دقیقه اذان صبح رودربیداری شنیدم.ازابن سرین اومده که شنیدن صدای اذن صبح موجب شفای بیمارمیباشد.بیشترخوابهام یادارم نماز میخونم یاقرآن میخونم.لطفاخواهشن تعبییرش کنید

  86. مهدیهمهدیهsays:

    سلام من برای ساعت 7 صبح آلارم گذاشتم چنددیقه قبلش بیدارشدم کنسلش کردم و خوابیدم خواب دیدم رفتیم سرمزار با خاله هامو بچه هاشون از دورچندتا سگ وحشی به ادما حمله کردن گفتم تا به ما نزدیک میشن بلندشید بریم خیلی گوش ندادن ماام بلندشدیم بریم و اون سگا بهمون نزدیک میشدن که پاشدن و حتی به سمتشونم حمله کردن اخرش فرار کردیم و از پشت یه پلنگ که شبیه کانگورو هس دنبالمون کرده بود همه میگفتن جهش یافته اس و گممون کرد اما دنبال بومدن میگشت این تعبیرش چیه

  87. مهدیهمهدیهsays:

    سلام من برای ساعت 7 صبح آلارم گذاشتم چنددیقه قبلش بیدارشدم کنسلش کردم و خوابیدم خواب دیدم رفتیم سرمزار با خاله هامو بچه هاشون از دورچندتا سگ وحشی به ادما حمله کردن گفتم تا به ما نزدیک میشن بلندشید بریم خیلی گوش ندادن ماام بلندشدیم بریم و اون سگا بهمون نزدیک میشدن که پاشدن و حتی به سمتشونم حمله کردن اخرش فرار کردیم و از پشت یه پلنگ که شبیه کانگورو هس دنبالمون کرده بود همه میگفتن جهش یافته اس و گممون کرد اما دنبال بومدن میگشت این تعبیرش چیه

  88. HHsays:

    سلام من چندروز پیش خواب خواستگارمو ک ازدنیارفته دیدم ساعت ۸صبح فکرمیکنم بود توخوابم حس میکردم زنده بود گفت بهت اعتمادندارم جفتمون اشک میریختیم این خواب تعبیرش چیه؟که یه مُرده میگه بهت اعتمادندارم؟! فکرم شدید مشغوله

  89. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم پسری که دوسش دارم لباس ست طوسی پوشیده بود بعد نشسته رقص گردن میرفت همش می‌خندید و فقط دستاش می‌رقصید یه جورایی خوشحال بود بعد من این خواب رو یه ربع ۷صبح دیدم میشع تعبیرش بگین آخه خیلی نگرانشم

  90. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم پسری که دوسش دارم لباس ست طوسی پوشیده بود بعد نشسته رقص گردن میرفت همش می‌خندید و فقط دستاش می‌رقصید یه جورایی خوشحال بود بعد من این خواب رو یه ربع ۷صبح دیدم میشع تعبیرش بگین آخه خیلی نگرانشم

  91. نورینوریsays:

    سلام وقتتون بخیر خدمت شما دوست گرامی دیشب خواب دیدم دایی ام که فوت کرده تو خواب داره سیگار می‌کشه و اخرهای سیگار به یکی دیگه تعارف کرد اونم ازش گرفتم دوسه پوک زد‌ قبلا هم سیگاری بوده ولی ترک کرده بود ‌‌بعدچند نفری رو داربست بودن یه چیز دیگه ام بود مثل تخته فنری روش بودن مثل اینکه بالا پایین میامدن. ‌‌‌‌‌تعبیرش چی میشه ممنونم از شما

  92. نورینوریsays:

    سلام وقتتون بخیر خدمت شما دوست گرامی دیشب خواب دیدم دایی ام که فوت کرده تو خواب داره سیگار می‌کشه و اخرهای سیگار به یکی دیگه تعارف کرد اونم ازش گرفتم دوسه پوک زد‌ قبلا هم سیگاری بوده ولی ترک کرده بود ‌‌بعدچند نفری رو داربست بودن یه چیز دیگه ام بود مثل تخته فنری روش بودن مثل اینکه بالا پایین میامدن. ‌‌‌‌‌تعبیرش چی میشه ممنونم از شما

  93. نازی صادقینازی صادقیsays:

    سلام،من شرایط روحی خوبی ندارم و باتوجه به شرایط برادرم نگران وضعیت تحصیلش هستم ساعت هفت صبح خواب دیدم که معلمش برام وویس فرستاده و داره بهم میگه اصلا نگران نباشم و همه چی همونطور که میخوام درست میشه این خواب بی پایه و اساس و به خاطر وضعیت روحیه منه؟؟؟؟

  94. MobiniMobinisays:

    سلام ،من بعد از اذان صبح و تقریبا ساعتای ۶:۳۰ صبح خواب دیدم همسایه هامون اومدن پشت در حیاط و خیلیاشون لباس مشکی به تن کرده بودن و ناراحت بودن ،و بعد به داداشم زنگ زدم گوشیو ورداشت و حالش خیلی بد بود و اتفاقی براش افتاده بود ولی زنده بود ،منم به بقیه میگفتم چرا لباس سیاه پوشیدین ،دربیارین کسی نمرده،تعبیرش چیه؟

  95. RRsays:

    سلام من چند وقتیه بعد از اینکه نماز صبحمو میخونم و بعد میخوابم تو خواب میبینم پسری که دوسش داشتم با خانوداش میان منزل ما و حتی سر سفره کنار هم غذا میخوریم این چه معنی داره؟

  96. حسین اصفهانیحسین اصفهانیsays:

    سلام ، خواب دیدم که روبروی خانه ما یه مجتمع میسازند ، و ما در خانه خود بودیم که یهو پدرم که فوت کردن از طبقه بالا اومدن پایین و گفتن زنگ بزن به پلیس گفتم چی شده گفت ساختمان روبرویی داره میاد پایین خونهای ما در خطره ، منم سراسیمه به بیرون درب منزل رفتم و جلوی چشمانم ساختمان با اون عظمت یهو فرو ریخت منم در خانه رو جدوی خودم گفتم که آسیبی نبینم که هیچ آسیبی هم ندیدم کلا فکر کنم به خانه ما آسیبی نرسید اما بعدش کلی پلیس اومد و منم با مسئول ساختمان درگیر شدم که چرا آسایش همسایه هارو بهم زدین و بعدش هم کلی پلیس اومد ساعتی که خواب دیدم بین ساعت ۶ تا ۷/۵ بود چون اون زمان خوابیدم

  97. حسین اصفهانیحسین اصفهانیsays:

    سلام ، خواب دیدم که روبروی خانه ما یه مجتمع میسازند ، و ما در خانه خود بودیم که یهو پدرم که فوت کردن از طبقه بالا اومدن پایین و گفتن زنگ بزن به پلیس گفتم چی شده گفت ساختمان روبرویی داره میاد پایین خونهای ما در خطره ، منم سراسیمه به بیرون درب منزل رفتم و جلوی چشمانم ساختمان با اون عظمت یهو فرو ریخت منم در خانه رو جدوی خودم گفتم که آسیبی نبینم که هیچ آسیبی هم ندیدم کلا فکر کنم به خانه ما آسیبی نرسید

  98. تيناتيناsays:

    با سلام بنده بعد از نماز صبح خوابيدم در خواب ديدم كه مشغول يكسري كار هاي اداري هستم. و با وجود اينكه در واقعيت پدرم در قيد حيات هستند در خواب ديدم كه انگار پدرم خيلي وقته فوت شدن يعني زماني كه بچه بودم. و برادرم و من خيلي نارحت بوديم. و من سرپرست خانواده شدم و در امرار معاش براي خانواده بسيار سختي مي كشم. به نظر شما آيا اين خواب چه تعبيري داره؟ با تشكر

  99. مهدی بهروزیمهدی بهروزیsays:

    حدود ۱۰ شبه خواب فامیل پدریم را میبینم مخصوصا پسر عمه ها و پسرعمو هارا . رابطه خوبی داریم توی خواب و توی واقعیت . دیشبم خواب بازم فامیل را دیدم یکی از پسرعمه هام و یکی از دوستامم اونجا بود . بعد رفتم توی حمام دیدم ریش سبیل ندارم در صورتی که توی واقعیت دارم و دست زدم یه ریش چانه دیدم کنده میشن . این خواب را بعد از بیدار شدن ساعت ۶ و دوباره خوابیدنحدود ساعت ۷ صبح دیدم

  100. SunSunsays:

    خواب دیدم تمام ک خیلی عصبانی و ناراحتم و داره تمام دندان هایم دونه دونه میریزن به همراه خونریزی شدید (روز های قبل درگیر دندان پزشکی بود تاثیری دارع؟!)و وقتی بیدار شدم ساعت ۶:۵۲ بود آیا تابیر داره؟!

  101. omomsays:

    خواب دیدم کسی که دوستش دارم و ازم جدا شده در واقعیت در خواب من با ناراحتی ازش جدا شدم و اون بعد از چند دقیقه با عجله به سمتم اومد ساعت خواب 6.30 صحب بود حدودا تعبیرش چیه

  102. محمد عمومیمحمد عمومیsays:

    سلام پدرم در کما هستند مادربزرگم هم فوت شده ساعت ۶ صبح خواب دیدم در خونه ای ناشناخته هستم و زلزله اومد و من دویدم بیرون و مادر بزرگم از اتاق نمیومد بیرون سقف اون خونه ریزش کرد و من ایشون را نجات دادم همه سالم بودیم و من نگران ساختمانهام بودم اومد نگاه کردم دیدم کج شده پدرم هم از راه رسیدن تعبیر چی میشه ...... ممنونم

  103. کبری حسینیکبری حسینیsays:

    باسلام، خواهشمندم بهم جواب بدید . من چند وقته که خواب عنکبوت میبنم.چندروزپیش خواب دیدم من رو تختم خوابدم و یک عنکبوت زرد نسبتا بزرگ رو دیواره بالای سر من هست ولی به سمت بالا میرفت . دیشب خواب دیدم یه عالمه عنکبوت سیاه رو درو دیوار هست که شوهرم میگه فراموش کردم برقا رو روشن کنم ، عنکبوت اومده.