تعبیر خواب کاپوچینو چیست؟

تعبیر خواب کاپوچینو هم برای افرادی که چنین خوابی را دیده اند، می‌تواند جالب باشد. البته کاپوچینو و نسکافه و قهوه تعابیر خواب یکسانی دارد و بیشتر منظور از تعبیر خواب کاپوچینو همان تعبیر خواب قهوه است. انواع و شرایط مختلف مثل درست کردن و خوردن و کاشت قهوه تعابیر متفاوتی از سوی معبرین و علمای علم تعبیر خواب دارد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. در تعبیر خواب کاپوچینو از همان نکات و المان‌های تعبیر خواب قهوه استفاده می‌شود.

تعبیر خواب قهوه دیدن

هر چند این مقاله با عنوان تعبیر خواب کاپوچینو است، اما در واقع مقصود از کاپوچینو و نسکافه و ... همان قهوه است که تعابیر یکسان و مشابهی دارد. از آنجایی که قهوه نوشیدنی اصلی کشورهای غربی است، آنها بیشتر در این زمینه تعبیرهای خود را ارائه داده اند. معبرین غربی دیدن قهوه در خواب را سفر و مسافرت به همراه دوستان‌تان تعبیر کرده اند. آنلی بیتون یکی از برجسته ترین معبرین خواب غربی دیدن مزرعه قهوه در خواب را علامت فقر و بدبختی منتج به سعادت و شادکامی و دیدن قهوه دم نکشیده در خواب را علامت دشمنان پنهانی بد طینت که در صدد نابودی شما هستند؛ می‌داند.

تعبیر خواب قهوه تعارف کردن و جوشیدن آن

تعبیر خواب تعارف کردن قهوه مثبت است و نشان دهنده‌ی دوستی و صمیمیت و پیدا کردن دوستانی جدید در عالم بیداری و واقعیت است. اما دیدن قهوه در حال جوشیدن در خواب تعبیر مثبت و خوبی را ندارد و بیانگر دشمنی و شرارت اطرافیان و پیرامون شما در عالم بیداری و واقعیت است.

کاپوچینو

تعبیر خواب قهوه نوشیدن

تعبیر خواب کاپوچینو نوشیدن مانند قهوه نوشیدن است. از نظر آنلی بیتون قهوه نوشیدن در خواب اگر مجرد هستید نشان دهنده‌ی پذیرش برنامه ازدواج شما از سوی دیگران و اگر متاهل هستید بیانگر اختلافات و دعواهایی است که هرگز خاتمه پیدا نکرده و ختم به خیر نمی‌شود. اما دیگر معبرین غربی معتقدند نوشیدن قهوه در خواب بیانگر اختلافات و خصومت‌هایی است که شما در عالم بیداری و واقعیت با دیگران دارید و با وساطت و راهنمایی‌های دیگران ختم به خیر می‌شود و قائله خاتمه می‌یابد.

تعبیر خواب قهوه دم کردن

آنلی بیتون درست کردن و دم کردن قهوه در خواب را برای دختران مجرد نشانه‌ی خوب و مثبتی می‌داند که آنها با شخص مورد نظر و مورد علاقه‌ی خود ازدواج خواهند کرد. اما دیگر معبرین غربی درست کردن و دم کردن قهوه در خواب را اینطور تعبیر کرده اند که به زودی در عالم واقعیت و بیداری برای شما مهمانانی خواهند آمد که برای پذیرش و پذیرایی از آنها به نحو احسن آمادگی دارید.

تعبیر خواب قهوه خرید و فروش کردن

آنلی بیتون خرید و فروش کردن قهوه توسط دختری مجرد در خواب را نشانه و تعبیر مثبت و خوبی نمی‌داند و تعبیری منفی در این زمینه کرده است. وی اعتقاد دارد که دختری که چنین خوابی را ببینید؛ در عالم بیداری و واقعیت اگر مراقب رفتار و اعمال خود نباشد، جایگاه بدی در میان دوستان و آشنایان خود پیدا می‌کند. همچنین وی برای دیگران دیدن این نوع خواب را چنین تعبیر کرده که در عالم بیداری و واقعیت دچار ضرر و زیان کاری خواهند شد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

4 نظر

  1. rrsays:

    سلام خواب دیدم توی روستای که من اونجا معلم هستم چندتا سگ بزرگ اورده بودن برای مراقبت از روستا سگه سیاه بود اونی که من دیدم ولی خیلی بزرگ و بی آزار بود یکی از سگارو سرشو بریده بودن داشتن گوشتشو مثلا قربانی کردن تیکه تیکه میکردن زنه که داشت گوشت سگرو میبرید از آلت سگ که زرد رنگ بو یه ومی بهم دادگفت خوبه بخورش منم با کراهت خوردم گفتم برای چی خوبه دخنر خالمم که تازه ازدواج گرده نشسته بود به اونم دادن گفتن برای مریضیت خوبه بخورد یکم قیمه که به یک استخون چسبیده بود یکم از اونم خوردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سعی کن مهارتهایت را بشناسی و بیشتر از آنها استفاده کنی، بهتر است کمی احتیاط کنی و حداقل خودت را گول نزنی و اگر کاری را بلد نیستی، مسئولیت آن را نپذیری

  2. گلیگلیsays:

    سلام، امروز صبح خواب دیدم. در یک فیلم سینمایی بازیگر بودم و با افتخار به اطرافیانم نشون میدادم، بعد از مدتی انگار مهمانی شروع شد که مربوط به فیلم بود، من رفتم کنار مادرم نشستم، بعد از مدتی نسکافه و کیک تعارف کردند، منم بلند شدم که برای مادرم بیارم، رفتم دیدم تموم شده و آب جوش گذاشتند تا دوباره سری دیگه آماده کنند، منم نگران بودم مادرم ازینکه پذیرایی نشده دلخور نشه... تعبیر خوابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقتتون بخیر. مسئولیت هایی بر عهده شما گذاشته شده که در ظاهر شیرین و دوست داشتنی است اما بایستی بدانید که شما مسئول راضی نگه داشتن همه نیستید.

  3. مریم رضایییمریم رضایییsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم که فوت کردن برا من یه لیوان نسکافه خیلی شیرین اوردنو خیلی خوش طعم بود ....تعبیرش چیه

  4. آرمانآرمانsays:

    سلام خواب دیدم خواهرم که شوهرش کرده گفته تکاپو چینو دوست دارم من هم رفتم مغازه ۳تا تکاپو چینو براش خریدم