هر آن چیزی که باید از تعبیر خواب حاملگی مادر خود بدانید.

تعبیر خواب حاملگی معمولا معانی مختلفی برای افراد مختلف دارد. برای افرادی که دوست دارند بدانند که خوابی که می‌بینند چه تعبیری دارد و معنی آن چیست دنبال کردن تعابیر خواب مختلف بسیار جالب می‌تواند باشد. برخی اعتقاد دارند که خواب‌هایی که ما می‌بینیم معمولا بازتابی از کارهایی که در طول روز انجام می‌دهیم و افکاری که داریم است اما برخی دیگر معتقدند که حتما خواب‌هایی که می‌بینیم تعابیر و معنایی خواهد داشت. 

تعبیر خواب باردار بودن مادر


اما تعبیر خواب حاملگی چیست. تعبیر خواب حاملگی نشانه‌هایی دارد که یکی از این نشانه‌ها رشد و توسعه‌ی شخصی است. شخصی که خواب بارداری و حاملگی می‌بیند؛ نشانه‌اش این است که از نظر شخصیتی پیشرفت خواهد کرد. یکی دیگر از نشانه‌های مثبت دیدن خواب حاملگی و بارداری این است که ایده‌ها و برنامه‌های جدیدی برای زندگی شخصی آن فرد قرار است به سراغش بیاید. در ادامه‌ی مقاله برخی از مهمترین تعابیر خواب حاملگی خود و دیگران بررسی خواهد شد.

تعبیر خواب مادرم حامله شده

1-تعبیر خواب حاملگی مادر خود:

تعبیر این خواب این است که قرار است مشکل یا بیماری خاصی برای مادرتان پیش بیاید. این می‌توان هشداری باشد که ممکن است مادرتان مبتلا به بیماری مهلک و خطرناکی دچار شود. حتی می‌تواند این هشدار را به شما بدهد که ممکن است این بیماری مهلک و خطرناک او را از پا در بیاورد و باعث مرگ او شود.

2-تعبیر خواب حاملگی دیگران:

اگر خوابی دیدید که فردی به غیر از شما و مادرتان حامله و باردار شده است؛ تعبیر آن این است که قرار است به این فرد نزدیک تر شوید و ارتباطی صمیمانه برقرار کنید. البته اگر این خواب حاملگی دیگران را مردی ببیند که نامزدش حامله و باردار است، تعبیر آن این است رابطه‌ی آنها در معرض فروپاشی است و به زودی از هم جدا خواهند شد.عده ای تصور دارند که اگر خواب دیده باشند مادری که فوت شده حامله باشد نشانه ی بدی نیست و در حقیقت این مدعی رد است ، چنان چه شخصی خواب دیده باشد مادر فوت شده ی خودش حامله باشد، میتواند بیانگر وسعت روزی ، و یا زیادتر شدن افراد یا اعضای جمع همان خانواده باشد ، و چنان چه دیده باشد مادر یکی از نزدیکان یا دوستانش که مرده است حامله است ، به این علامت است که خبرهای جدید و مطلوبی را در مورد نزدیک ترین افرادش خواهد شنید.

تعبیر خواب حاملگی مادر فوت شده

3-تعبیر خواب حاملگی ابن سیرین:

ابن سیرین یکی از مشاهیر علم و ادب عرب در روزگار گذاشته است که راجع به خواب دیدن حاملگی و بارداری  تعبیر و معانی جالبی دارد. وی معتقد است اگر زنی ببیند که حامله و باردار است به این معنی است که مال و ثروتی کسب خواهد کرد و هرچه شکم او در خواب بزرگتر باشد یعنی مال و ثروت بیشتری کسب خواهد کرد. همچنین وی در جای دیگری معتقد است که اگر زنی در خواب ببیند که دختری به دنیا آورده است، تعبیرش این است که فرزند او پسر خواهد شد.

4-تعبیر خواب حاملگی امام جعفر صادق:

امام جعفر صادق هم درباره‌ی تعبیر خواب حاملگی دیدگاه مهم و بعضا متفاوتی دارد. وی معتقد است اگر زنی در خواب ببینید که پسری به دنیا آورده است و همان لحظه با او حرف بزند، تعبیر آن این است وی از دنیا می‌رود که مقصود دفع بلا و گرفتاری است. در جای دیگر حضرت می‌فرمایند که اگر زنی در خواب ببیند که دختری به دنیا آورده است، تعبیر آن این است که از فرزندی از نسل او زاییده می‌شود که بزرگتر و ارشد خانواده‌ی خود خواهد شد.

5-تعبیر خواب حاملگی و سقط جنین:

دیدن سقط جنین در خواب تعبیر خواب منفی‌ای دارد و به این معنی است که پروژه‌ای که شروع کردید در ادامه شکست خواهد خورد و به موفقیتی دست پیدا نخواهید کرد. همچنین دیدن چنین خواب‌هایی به معنی این است شما سردرگم و حیران هستید و از اتفاق افتادن و دیدن تغییرات جدید در زندگی‌تان می‌ترسید.


بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب مادر شوهر حامله

تعبیر خواب دختری که حامله شده است


141 نظر

  1. ازیتاازیتاsays:

    سلام من خ اب دیدم مادرم برای باردوم حامله شده وقصدسفرداردکه بخاطرباردایاورامنع کردیم درتعبییرامده حاملگی مادربیماری سخت ومرگ است باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده زیاد شدن روزیشان است

  2. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم دوقلوی دختر حامله هست تقریبا 5 ماه و در همان زمان پدرم در حال خیانت به او با زن دیگری است و این موضوع را نزد ما تکذیب میکند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده زیاد شدن رزق و روزی در زندگیتان است

  3. شهرزادشهرزادsays:

    من خواب دیدم مادرم میگه باردار هستم و من میگم الان یکم دیره و اما پیش خودم میگم شاید خواهر دار بشم ،اما شکمشون بزرگ نشده و خودشون بهم میگن میشه بگید تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقات و وقایع عالم بیداری است

  4. مریم. ع.مریم. ع.says:

    سلام و خسته نباشید استاد عزیز دخترم خواب دیده که پدرش که چند ماه پیش از دنیا رفتن همراه با من و بچه ها و خود دخترم به خانه پسری که همدیگه رو دوست دارن اما به خاطر مسایلی نمی تونن با هم ازدواج کنن رفتیم و اونا غذا های محلی خودشون رو پختن و آوردن ولی دخترم می خوره و از مزه اون غذاها بدش میاد اما پدرش با ناراحتی میگه این کارو نکن خوب نیست بعد خواب میبینه که پدرش همراه با پسر مذکور در حال گپ زدن و خندیدن هستند خیلی دوستانه و بعد میبینه که من که مادرشم حامله هستم و شکمم خیلی بزرگ شده و درد زایمان شروع میشه دخترم خیلی نگران بوده و استرس داشته و من در حالی که درد میکشیدم بهش میگفتم چرا اینجوری میکنی اینقدر نگران نباش بعد پدرش لباس بیرون میپوشه و با دخترم می خواستن من رو به بیمارستان برسونن برای زایمان. این خواب نشانه مریضی و مرگ من خواهد بود. تشکر از زحمت تون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اشنایی های جدیدی را در زندگیتان تجربه کنید که برایتان خوشایند خواهد بود فقط باید مراقب نفس خود بیشتر باشید

  5. ShamimShamimsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که مادرم حاملس ولی چون بهم تماس گرفته بود و جواب نداده بودم گریه میکرد و ترسیده بود و من انگار بخودم گفتم که نکنه سقط شه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا هشداری است مبنی بر اتفاقاتی که احتمالا برای مادر خواهد افتاد. بهتر است احتیاط کنید.

  6. هانیهانیsays:

    من خواب دیدم مادرم یه ماهه بارداره ولی طوری بود ک ما شک داشتیم هنوز ک ایا واقعا بارداریه یا نه ولی بعدش مطمئن شدیم...راستش از تعبیر بالا ک گفته بود ب بیماری خیلی بدی دچار میشن ترسیدم.تعبیرش واقعا همینه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بر زیادی روزی وبه وجود امدن رزقی حلال در زندگیتان دلالت دارد

  7. سماسماsays:

    سلام خواب دیدم مادرم حامله است در واقعیت خودم تازه باردار شدم و شرایط خوبی ندارم و برای انجام کارها نیاز به کمک دارم و در خواب به خودم میگفتم الان که مادرم بارداره نمی تونه به من کمک کنه. رفتیم محل دیدم مادر شوهرم هم حامله است اصلا هیچ توجهی به من ندارند همه به فکر مادر شوهرم هستند کلا توی خواب ناراحت بودم و با این شرایط نمی شد از انها انتطار کمک داشت .هر کس به فکر خودش بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزون شدن مال و ثروت در زندگیتان است و معنی خوبی دارد

  8. سحرسحرsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم بارداره و توی بیمارستان هستیم همه نگرانیم ک الان این بچه رو چیکار کنیم تا که انگار بدنیا میاد و بهمون میگن بچه پسره و سرطان خون داره بنظرتون تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مادرتون اشتباه و گناهی مرتکب شده که باید طلب بخشش کنه از خداوند

  9. SamiraSamirasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم مادرم باردار هست و اولش برای اسم بچه فکر میکردم بعد با فکر اینکه دیگر من فرزند اخر نیستم ناراحت شدم و با اشک به خدا دعا میکردم و میگفتم جنین هنوز چهار ماه نشده خواهش میکنم بمیرد بعد متوجه شدم از مادرم شش ماهه باردار هست گفتم پس شهریور به دنیا میاید تعبیرش چیست؟مادر من یائسه هست در خواب به اسم رژا ک اسم دختره هم فکر میکردم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر رزق و روزی و افزایش منفعت در زندگیتان باشد

  10. FatemehmFatemehmsays:

    سلام.من خواب دیدم مادرم حاملس و شکمش کاملا بزرگ شده و روی تخت بیمارستان نشسته و میخنده.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مادرتون عادات اشتباهی داره که باعث آسیب زدن به خودش

  11. ShimaShimasays:

    سلام من تو خواب دیدم مادرم سه ماهه بارداراست و الان متوجه میشود باردار است ومن اسرار میکنم به سقط جنین میکنم تعبیر خوابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر افزایش روزی در زندگیتان دلالت دارد

  12. پریساپریساsays:

    با سلام حضور شما عزیزان. دختر10 ساله ای دارم چندروزپیش حدودا ساعت 6صبح ب بعد خواب دیده ک من باردارهستم و ب دخترم گفتم بچه پسر هست و گفتم گوش کن ببین صدا گریه اش میاد .کلا من چندوقتیه قصد بارداری مجدد دارم ولی همسرم بناب دلایلی فعلا راضی نیس .از هرکسی تعبیر خواب دخترم رو پرسیدم گفتن تعبیر این خواب مریض شدن مادر و مرگ اونه 😔 خیلی نگرانم قراره چی سرزندگیم و خودم بیاد.. تر خدا هرتعبیری داره بگید ک بدونم کاری کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صاحب فرزند دختری می شوین

  13. پریساپریساsays:

    سلام خواب دیدم منو مادر و خواهر کوچکم و زن عموم توی خونه کف اتاق نشسته بودیم من پام و ازروهم ردکرده بودم داشتم باگوشیم ورمیرفتم ک زنعموی من یهو اومد سمت کف پاهام دید پر جوانه های سفید رنگ شده عین جوانه ی سیب زمینی .و شروع ب کندن جوانه ها کرد.منم چون هم تعجب کرده بودم هم چندشم شده بود تندتند دونه دونه میکندمشون همه رو از کف دوتا پاهام کامل کندم و همچنان توفکربودم ک چرا کف پاهام جونه زده ساعت 6و7 صبح دیدم این خواب و .ممنونم اگ تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام همه ی کار ها را با هم انجام ندین و سرتون رو شلوغ نکنید همه را به ترتیب

  14. سینسینsays:

    سلام من دیشب از دست مادرم دلخور بودم خواب دیدم حاملس و داره گریه میکنه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ناراتی های درونی ایشون اشاره داره

  15. مریممریمsays:

    سلام، مادر من یایسه است پدرم فوت شده، خواب دیدم مادر شکمش بزرگ شده الان خواب دقیق یادم نیست ولی بهم گفت حامله است یکی از اقوام هم خونه ما آومده بود مهمونی اونم حامله بود. این خانم هم یایسه هستن و دوست مادر. ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزایش رزق وروزی در زندگیشان است

  16. parnaparnasays:

    سلام وقت بخیر، من خواب دیدم مادرم حامله است تقریبا یک ماهه، دوقلو پسر و توی خواب متعجب بودم چون مادرم یائسه هست، همه خانواده میدونستیم و خوشحال بودیم، مادرم زیاد غذا میخورد و من همش بهش میگفتم کمتر بخور بعد از زایمان چاق میشی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر افزونی روزی در زندگیتان است

  17. ElaheElahesays:

    سلام. روز بخیر. خواب دیدم ک مامانم باردار بود و شکمش خیلی بزرگ بود توی همون حین ک داشتم ب شکمه مامانم نگاه میکردم گفتن زایمان کرده و یهو از خواب بیدار شدم. محبت میکنید تعبیرشو.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزونی روزی در زندگیتان است

  18. MohammadMohammadsays:

    سلام ...خواب دیدم مادرم بهم گفت یه خبر خوب من حاملم .. مادرم گفت جواب ازمایشم اومده حاملم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر افزونی رزق است

  19. سمیه یوسفیسمیه یوسفیsays:

    سلام دخترم ۱۴ ساله هستش.. خواب دیده من حامله ام وخیلی مواظب و مراقب هستم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید دچار رسوایی نشوید

  20. سارا حسارا حsays:

    با سلام خواب دیذم که مادرم حامله اس خیلیم خوشحاله از این موضوع منم رفتم یک کیک خامه ای گرفتم که باهم بخوریم و بعد مادرم گفت به پدرت زنگ بزن بگو این موضوعو خواستم تماس بگیرم از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزونی رزق در زندگیتان است

  21. ستایشستایشsays:

    سلام . من خواب دیدم مامانم باردار شده تو بیمارستانه و لباس آبی پوشیده و میخواد بره اتاق عمل لبخندم زده بود و به بابامو داداشم و من میگف هیچی نمیشه . رفت و بعد از چند دقیقه بایه بچه ۲ ساله چاقو تپل و مو فرفری اومد بیرون . بعد ادامه خوابم دیدم که اومدیم خونه مامانم گف اسمشو چی بزاریم منم گفتم حسن.تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوبی برای خانوادتون می افته

  22. هانیههانیهsays:

    خواب دیدم مادرم حاملست و منم میگفتم اگه پسر باشه اسمشو میزارم سامیار تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خیری به خانوادتون میرسه

  23. سمیرا رحیمیسمیرا رحیمیsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم شش ماهه بارداره شکمشم برجسته شده و سونو دادن گفتن بچه تو شکم مرده به خاطر داروهای فشاری که میخوری و باید سقط بشه و چون داروها رو قطع نکردی و خوردی قتل انجام دادی و باید دیه بدی میشه بگین تعبیرش چیه چون گفتید بیماری مهلک و اینا من خیلی ترسیدم و نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزونی روزی و رزق در زندگیتان است

  24. ElElsays:

    سلام, من خواب دیدم که مادرم میگه حامله س ولی شکمش بزرگ نشده و میگه که قراره پسر به دنیا بیاره و من باهاش دعوا میکنم که چرا حامله شده. توی سایت نوشنه مریضی و مرگ, من خیلی نگرانم لطفا جواب بدید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگران نباشین صدقه بندازین این بخاطر آشفتگی و نگرانی های الان هست در منزلتون ختم انعام داشته باشین

  25. سروین دیباسروین دیباsays:

    سلام،خواب دیدم مادرم حامله است واصرار داشت بچه رو خونه به دنیا بیاره ولی بعدش رفت بیمارستان،تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و در منزلتون اسپند دود کنید

  26. فرزادفرزادsays:

    سلام من دو بار خواب دیدم که مادرم حامله است تعبیر ش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به اتفاق خوبی اشاره داره

  27. unknownunknownsays:

    سلام تو رو به هر چی میپرستین این خوابم ثبت بشه دارم میمرم خواب دیدم مادرم حامله س و انگار ماه های اولش نییست چون میگفت دیگه نمیشه سقط کرد منم میگفتم مامان زشته هر سال یکی میزایی بچه میخواستیم چیکار و مادرمم با مظلومیت نگاه میکرد و چیزی نمیگفت و حس میکردم که پسر باشه بعدش یه ارایشگر که میشناسمش اومده بود خونه ما موهای پشت گردنم رو اصلاح کنه و رو اجاقمون یک قابلمه مرغ گذاشته بودیم که گوشت ها از استخونها جدا شده بود اونقدر پخته بود.بعد اون ارایشگره وقتی بابام اومد رفت اتاق و بچه خیلی کوچیکشم برد و منم انگار با بابام سرسنگین بودم به ارایشگره گفتم بچت میتونه استخون دست بگیره براش بیارم که لیس بزنه اونم گفت اره و براش بردم.بعد انگار خودم که مجردم با یکی که انگار شوهرم بود همش دعوا داشتم و اون لحظه انگار خودم حامله بودم دوباره اون ارایشگره تو خیابون بود و من رفتم به زور یه تکه مرغ گذاشتم تو ماشینش و اونم با اصرار قبول کرد بعد انگار همون کس که شوهرم بود دم ماشین اون زن باهام دعوا میکرد انگار میخواستم ازش جدا بشم و اون داشت قانعم میکرد بعد کنار همون خیابون انگار یه زمین بزرگ بود روش کار میکردن چندتا جانماز روی زمین خاکی انداخته بودن و چندتا بچه کوچیک روشون بودن انگار که همه ی بچه های مامانم جمع شده بودن ولی از بین اونها فقط خودم و داداش کوچکم رو دیدم که اون رو جانماز بود و منم دور تر از اون یه پسر دیگه هم بود که انگار همون اخریی بود که مادرم حامله بودش ولی اون لحظه انگار بچه های خودم بودن و میگفتم مهمترین چیز اینه بچه های صالحی بشین .تو رو خدا ثبت و تعبیر بشه دارم دیونه میشم ساعت 5.30 این خواب رو دیدم .راستش من نذر صلواتی که واسه سلامتی مامانم بود رو دو شبه تموم کردم و براش سوره توبه خوندم . خودم هم قبل اینکه این خواب رو ببینم نیت داشتم واسه سلامتی خانواده سوره انعام بخونم .و اینکه قبل خواب به مادرم پیام داد جواب نداد و من نگران شدم بعد خوابیدم چند بار دیگه بیدار شدم و نگران مادرم بودم که دوباره خوابم گرفت و این خواب بد رو دیدم .اگه تعبیرش مرگ باشه کاری میشه کرد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دغدغه ی فکری و اضطراب در اطرافتان زیاد است اوضاع را سرو سامان بدین

  28. الهامالهامsays:

    سلام.وقت بخیر.پدر من هنوز دو هفته نمیشه که فوت کردن و کاملا زمین گیر بودن.من خواب دیدم که خواهرم جواب آزمایشات مادرم رو گرفته و تلفنی بهم گفت که مامان حاملس. من تعجب کردم و خندم گرفت.خواهرم گفت به هیچکس نگو.من همش فکر این بودم که بقیه و شوهرم چی میگن و چی در مورد مامانم فکر میکنن. و با خودم گفتم خدا رو شکر که مامان قبل از فوت بابا آزمایش داده و گرنه اگه بعد فوتش تست میداد مردم بهش تهمت خیانت میزدن.مامان من چاقه و تو خواب اصلا معلوم نبود حامله اس.تو خواب پنج ماهش بود ولی ظاهرش مثل بیداری بود و شبیه حامله ها نبود.یعنی دقیقا همون چیزی بود که تو بیداری هست.خواهرم که رسید خونه زد زیر خنده و نتونست جلوی خودشو بگیره و به همه گفت مامان حامله اس.بعد من به این فکر کردم که بابای من که دو سال بود زمین گیر شده بود مامانم چطور حامله شده.دیدم مامانم داره برای خواهر بزرگم اعتراف میکنه که با کسی بوده و حتی یه بار با ۱۴ نفر هم بوده ....ممنون میشم اگر تعبیر را بفرمائید.

  29. PaniaPaniasays:

    با سلام من خواب دیدم که مادرم حامله است و خیلی بچش را میخواهد و دوست دارد اما من و خواهرم ناراضی هستیم درصورتی که مادر من اصلا بچه دوست ندارد ولی درخواب مادرم حامله بود و خیلی بچشو دوس داشت و میخواست شکمش هم کمی بزرگ شده بود اما حالا من هرچی داخل اینترنت تعبیر این خواب رو میزنم میگه این خواب یک هشدار است برای‌ مادرتان که ممکن است او به بیماری خیلی خطرناکی دچار شود و باعث مرگش بشود حالا من میخوام ببینم ایا این تعبیر درسته یا خیر اخه این خواب خیلی عجیب بود برای مادر من که بچه اصلا دوست نداره و حوصله بچه هاراهم نداره حالا بنظر شما تعبیر این خواب چی میتونه باشه و اینکه من تا صبح بیدار بودم و شب نخوابیدم و ساعت 7 صبح خوابیدم تا 6 عصر . اخه بعضیا میگن خواب شب فقط حقیقت داره حالا بنظر شما تعبیر این خواب چی هست ممنون میشم بگین چون من و مادرم خیلی نگران هستیم این خواب هستیم

  30. صدفصدفsays:

    سلام من خواب دیدم که خودم و مادرم حامله هستیم شکمم بزرگ بود من زایمان کردم ولی بچمو ندیدم تو خواب شکم مادرمم ندیدم تو خواب فقط میدونستم حامله هست باهاش قهر بودم و شب اومد تو تاریکی کنارم بهم میگفت که اشتی کنیم و من قبول کردم و بهش گفتم میدونستی من بچه دار شدم؟ گفت اره امروز همه پیشش بودیم من پرسیدم بچم چیه گفت دختره

  31. خاطره امیریخاطره امیریsays:

    سلام مادرم بیش از دوساله فوت شدن وچندشب قبل خواهرم خواب دیدن که مادرم حامله وخوشحال هست تعبیرش چی هست؟

  32. ReihanehReihanehsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حامله هست و من و برادرم خوشحال بودیم روز اخر بارداری من کاملا برامدگی جنین رو از زیر شکم میدیدم. وقتی بچه به دنیا اومد با خوشحالی اوردیمش خونه و یهو متوجه شدیم که مچ دست و پا ندارد اول خیلی ترسیدیم اما بردارم کفت انگشتهاش به هم چیبیده و با چیزی زد و پرده بین انگشتها رو باز کرد و درست شد ظاهرش تقریبا. البته الان مادرم الان یاسه هستند

  33. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حاملس و ماه و های اخرش بود ولی تصادف کرد و فوت شد و خیلی گریه کردم سر مراسم و از قبل میدونستم بچه پسره و برادرمه که الانم پیشمه

  34. پردیسپردیسsays:

    سلام من چن روز پیش خواب دیدم مامانم حامله شده و بچش هم پسره اولش تعجب کرده بودم ولی بعدش از اینکه صاحب برادر شدم خوش حال شدم. تعبیرش چیه؟

  35. فاطمه فرجیفاطمه فرجیsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حاملس و در مطب پیش دکتر هستیم وزنان حامله زیادی دورو بر بودن تعبیرشو ممنون میشم بگین 🙏🙏🙏

  36. زهراکرمی فردزهراکرمی فردsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم بهم می گوید خبر داری من ۹ماهه که باردارم میشه لطفا تعبیرشو بگید خیلی نگرانم

  37. ShivaShivasays:

    سلام من ۱۶ سالمه و خواب دیدم مادرم حاملست و من و میخواد بره بیمارستان برای زایمان و منم همراهش رفتم و قبلش به من گفت دختره بچه و وقتی رفتیم بیمارستان من اونجا گم شدم و وقتی بهم ادرس دادن باید از یه راهرو خیلی باریک رد میشدم میشه تعبیرشو بهم بگین ..... ممنون

  38. امیر ارسلامامیر ارسلامsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حاملس و تو خواب فهمیدیم بچه پسره تعبیرش چیه

  39. ..says:

    سلام من خواب دیدم مادرم ۹ ماهه باردار هستن و و ما خیلی خوشحال بودیم و فردای اون روز طبق گفته دکترش باید به بیمارستان میرفتیم برای زایمان لطفا زود تر جواب بدید

  40. احمدیاحمدیsays:

    سلام.من دخترم و خواب دیدم که اومدم خونمون و دیدم که مادرم در کنارش ۴ نوزاد(چهارقلو) دارد(در خواب حاملگیش را ندیدم) و من مدام در حال دعوا کردن با پدر و مادرم بودم که چرا بچه دار شده اید .خواهش میکنم تعبیرش رو بگید واقعا خیلی نگرانم چون شنیدم که تعبیر بدی دارد.

  41. موناموناsays:

    سلام من خواب دیدم همه خانواده جمع هستیم و مادرم که انگار بیمار هم هست خبر حاملگیشو میده و من در خواب ناراحت میشم که الان تو این سن چه وقت بارداریه آبروم میره به خانواده شوهرم چی بگمو از این حرفها خواهرم هم خیلی ناراحت نبود به اندازه من و مادرم هم میگفت چیکار کنم خدا خواسته انگار مادرم تو خواب کمی جوانتر شده بود موهاشو رنگ کرده بود ولی انگار میدونستم که مریض هم هست در واقعیت هم رگ قلبش کمی نازک شده که دکترش گفته فعلا خطرناک نیست و کمی به خاطر شرایط کرونا افسردگی گرفته تعبیرش چیه استرس گرفتم😢😢🙏🙏

  42. فرشید پایندهفرشید پایندهsays:

    سلام من پدرم ۱۵ سالی میشه فوت کرده در خواب دیدم مادرم که یا ئسه هم هست از کسی حامله شده که پنهانی صیغه کردند یا شایدم صیغه نکردن و اینکه پدر خانمم در واقعیت خواستگار مادرم هست این وضعیت تنشی ایجاد کرده بود که دوست داشتم زود از خواب بیدار شم.

  43. زهرهزهرهsays:

    سلام، من دیروز بعد از ظهر خوابیدم و خواب دیدم سین های مادر پر از شیر هست و ازیکی از سینه های مادرم شیر میاد و لباسش رو خیس کرده، من نگران شدم ولی مادرم گفت طبیعی هست ولی من اصرار میکردم که دکتر بریم، ولی مادرم میگفت نیازی نیست خودم دکتر رفتم و مادرم گفت که باردار هست ، من خوشحال شدم ولی به خاطر سن بالا مادرم نگران سلامتی خودش و بچه بودم ، که مادرم گفت دکتر گفته همه چی خوب هست، و مادرم گفت که وقتی صدای قلبشون رو شنیده خیلی خوشحال شده و من اونجا متوجه شدم که مادرم دو قلو باردار هست و خوشحال تر شدم. تعبیر این خواب به چه صورت هست، لطفا پاسخ بدید خیلی نگرانم.

  44. صحرا اسدیصحرا اسدیsays:

    سلام خسته نباشید من تواب دیدم مادرم بارداره و دکتر رفتیم و بعدش این مسئله رو برای بابامو برادر کوچیکم بازگو میکنیم و من و مامان بابام از این موصوغ تقریبا خوشحالیم ولی برادر کوچیکترم تو خواب میگه وای نه و اینو با یه بامزگی و خندع میگه تعبیرش چیه ؟

  45. BehnazBehnazsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم حامله شده و بهم میگه. من خودم ته تغاری هستم و ازین موضوع ناراحت و دودل شدم و بهش میگم که این بچه رو نمیخوام.و اون بچه پسر هستش . بعد می شنوم نه میگم مادرم میخواد بچه رو سقط کنه و من باز ناراحت میشم و پشیمون و میگم هرکسی حق زندگی داره و از خواب بیدار میشم این چه تعبیری میتونه داشته باشه

  46. هماارشدیهماارشدیsays:

    سلاملطفا جواب منو بدید ممنون میشم خواب دیدم بابام میگه مادرم بارداره ازش در حال عکس کرفتنه خیلی زیبا شده بود بعدا همون عکسو تو نایلون میذاریم کنارش حلوایی که از کس دیگه گرفتیم داخل نایلون میگذاریم و پخش میکنیم تعداد کمی

  47. زهرا فرهنگیزهرا فرهنگیsays:

    سلام. خواب دیدم که مادرم حامله است. بعد داییم اومده بود که ببرتش بیمارستان اما زنداییم راضی نبود. مثل اینکه داییم میگفت بچه مال من هستش اما بابام هم هیچی نمیگفت خلاصه آوردیمش خونه ی ما. مامانم میگفت که کی میخواد نگهش داره منم میگفتم که خودم نگه میدارم. البته مادرم در حال حاضر مریض هستش و قصد دارم که برم بیارمش پیش خودم و ببرمش دکتر تعبیرش چیه خیلی نگرانم.

  48. PariaPariasays:

    سلام وقتتون بخیر ۱۳سالمه و دختر هسم مادرم خیلی دوس داره حامله بشه اما پدرم بنا به دلایلی نمیزاره ومن خواب دیدم که مادرم حامله هستن خیلی تازه بود هنوز شکم اینا نداشت و وقتی به من گفت خیلی خوشحال بودم خیلییی پدرم هم همینطور بعد از خواب بیدار شدم اون بالا نوشته که مرگ این چیزا تروخدا راستشو بهم بگین واقعته😖

  49. PariyaPariyasays:

    سلام من مادر و پدرم از هم جدا شدن و خواب دیدم مادرم تست بارداریش مثبت است و شکمش بزرگ نشده بود اینجا زده بود مریضی بد که دور از جون مادرم رو از پا در میاره و باعث مرگ میشود من خیلی ناراحت هستم با خواندن این متن استرش گرفتم لطفا راهنمایی کنید ممنون

  50. محمد خسرویمحمد خسرویsays:

    سلام خواب دیدم همسرم در خانه قدیمی مان زایمان کرد و پسرم ب دنیا آمد بزرگتر از نوزاد بود و موهای بلندی داشت در خواب بچه همراه با مدفوع ب دنیا آمد و مادرم هم باردار بود البته در واقعیت همسرم پا به ماه است بچه بدون صحبت ایستاده ودستش را ب سمت آغوش من دراز کرد و من او را ب آهو یی زیبا تشبیه کردم

  51. حدیثحدیثsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من شب خاب دیدم مادرم دوقلو باردار هستش و سونگرافی برده بودیم بچ کاملا شکل گرفته بود هم خوشحال بودیم هم ناراحت..خوشحال برای اینک مادرم باردار هس ناراحت برای اینک دوتا هستش و خرج زیادی داری..میش جواب بدید الان میخوندیم دیدم میگ باغث مرگ هستش این خاب

  52. النازالنازsays:

    خب همرو نوشتید افزایش روزی پس اصلا اون تعبیر منفی بد رو پاک کنید دیگه اگه جواب همه نظرات میشه افزایش رزق و روزی

  53. AkAksays:

    سلام من خواب دیدم مادرم یهویی دردش گرفت و همه خیلی ترسیدیم و ناراحت بودیم ک یهو گفت حامله بوده و نگرانیمون برطرف شد میخولستم ببینم تعبیرش چیه؟

  54. نیکاننیکانsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم مادرم بارداره و بچه پسره من همش تو دلم میگفتم مادرم ۵۰ سالشه من باید بزرگش کنم و اینا من باید تا آخر عمر مراقب این بچه باشم ولی خوشحال بودم چون تک فرزند هستم تعبیرش چیه؟

  55. سمانهسمانهsays:

    سلام ببخشید من دیشب خواب دیدم که مامانم بارداره و این خبر رو خودش به من داد .. معلوم نبود که بچه دختره یا نه اما من خیلی خوشحال بودم ..الان که اومد تعبیرشو ببینم دیدم نوشته که به بیماری بدی مبتلا میشن 😔یعنی ممکنه همچین اتفاقی بیوفته ؟؟ من خیلی نگرانم

  56. سمانهسمانهsays:

    سلام خسته نباشید، دختری هستم که خواب دیدم مادرم به همراه یکی از فامیل هاش باردار هستن و شکم هردوشون بزرگ شده و روی مبل نشسته اند. دیگران و بقیه اعضای فاميل هم براشون خوراکی ها و چيزای مختلفی ميبردند و از مادرم و فامیلش پذیرایی میکردن. پدرم هم گوشه ای با بقیه میخندید و ب مادرم نگاه میکرد اما من از موضوع بارداری مادرم خیلی ناراحت بودم... ميشه بهم تعبیر این خواب رو بگيد ممنون.

  57. لیلالیلاsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حامله است و شکمش جلو بود لخت بود خیس بود حس کردم سردشه البته انگار یه شهر دیگه باهم رفته بودیم و مسافر بودیم منم چندتا ملافه کشیدم روش بعدش یه چیز گرم پیدا کردم کشیدم روش گفت اره سردم بود من تو دلم میگفتم سردش بود به من چیزی نمیگفت خوب شد کشیدم روش

  58. لیلالیلاsays:

    واینکه تو انگشت دست راست و چپم هم انگشتر بود چون در واقعیت ندارم خیلی با دقت نگاشون می کردم انگشترای زیبایی بودن

  59. ساراساراsays:

    سلام من خواب میدیم ماددم حانلس و خیلی هم شکمش بزرگه و همش خجالت زده بودم ک مادرم تو سن ۶۵ سالگی حاملس

  60. ملیملیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که مادرم باردار میشن ولی نمیدونم چند ماهه فقط میدونم شکمشون بزرگ بود خودش خیلی ذوق داشت ولی من ناراضی بودم و میگفتم چرا تو باردار شدی و احساس میکنم پسر بود بچه مبهم بود تعبیرش چی میتونه باشه ؟

  61. XxxXxxsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم خبر بارداری‌ش رو بهم میده اما شکمش اصلا بزرگ نشده و من از شنیدن این خبر خیلی خوشحال میشم

  62. مهنامهناsays:

    سلام من خیلی داداش دوست دارم اما فقط دوتا خواهر دارم خودمم دخترم دیشب از خواهرم شنیدم که یه داداش داشتم که از خودم چند سال بزرگتر بوده بعد تو شکم مامانم نمیدونم درست تشکیل نشده بعد وقتی خوابیدم،خواب دیدم مامانم حامله هست داداشم تو شکمش بود بعد من اینقدر خوشحال بودم.میشه لطفا تعبیرش رو بگید ممنونم

  63. ..........says:

    سلام تعبیرتون خیلی نگران کنندس من دو بار خواب دیدم مادرم حامله شده و من فقط اسرار داشتم سقط بشه تو هر خوابم دو قلو پسر و دختر بودن و بار دوم انقد اسرار کردم که سقط کرد و مامانم بخاطر من اینکارو کرد و ما دوتا لبخند کوچیکی ز دیم الان میگه مرگ و مریضی لطفا بگین اینا واقعیت نداره 😢چند درصد این تعبیری ک شما گزاشتین واقعیت داره ک شخص بمره یا زنده بمون احتمال کدومش زیاد تره 😢

  64. سجادسجادsays:

    سلام صبح ساعت ۶.۵ ۷ بود خواب دیدم مادرم حامله هست شکمو ندیدم بزرگ شده یا نه ولی می گفتن سی پنج قلو هست خوشحال هم بود بعد اینکه وقتش رسید داشتیم حاضر میشدیم برمی بیمارستان

  65. سجادسجادsays:

    سلام صبح ساعت ۶.۵ ۷ بود خواب دیدم مادرم حامله هست شکمو ندیدم بزرگ شده یا نه ولی می گفتن سی پنج قلو هست خوشحال هم بود بعد اینکه وقتش رسید داشتیم حاضر میشدیم برمی بیمارستان

  66. HanjHanjsays:

    من خواب دیدم مامانم حامله است خب چرا انقدر بد نوشتین این واقعی مریضی و مرگ و اینجور چیزا 😫😖😣

  67. ننsays:

    سلام. من بارها خواب دیدم که مادرم باردار است. یکی از خواب ها می توانستم انتخاب کنم که چندتا بچه باشد و یکبار دیدم که بسیار عصبانی هستم و قصد کشتن بچه رو دارم. بیشتر خواب هایم اندازه شکم را می توانستم تعیین کنم! همینطور زمان به عقب و جلو برمیگردونم. یا در خواب ناراحت و عصبی بودم و یا فقط بارداری می دیدم و اجازه نمی دادم زمان جلوتر بره و همیشه زمان از اول تا ماه های آخر بارداری می برد که فقط شکم بزرگ مادرم را ببینم. مدتی هست که ذهنم به چنین موضوعاتی درگیره. مادرم باردار نیست و خودش هم نمی خواهد.

  68. ننsays:

    سلام. ما ۴ بچه هستیم. همیشه فکر می کردم که مادرم ممکن است بچه ی دیگری بیاورد. همیشه خواب می دیدم که باردار است و سایز شکم من تعیین می کردم و همینطور تعداد بچه. مادرم ۴۵ سالش است و شانس بارداری در این سن خیلی کمه و خودش هم گفت که بچه ی دیگری نمی خواهم. اما من باز هم خواب بارداری او را میبینم. لطفا بگید تعبیرش چی میشه.

  69. ننsays:

    سلام. من یکبار در یکی از خواب هایم دیدم که مادرم حامله است و با او دعوا می کردم که چرا حامله هستی و اینکه باید سقطش کنی ولی اهمیتی نداد و من هم شروع به ضربه زدن به شکم بزرگش کردم ولی بچه نمی مرد

  70. مینامیناsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حامله اس و بچه چهارم میشه بعد از ما و این بچه دختره و من از این بچه متنفرم و بهش حسادت شدید دارم و اینم بگم که مادرم رحم رو درآورده دیگه نمیتونه باردار شه

  71. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم قصددارد باردار شود و من از این موضوع بسیار ناراحت و عصبانی بودم‌ و میخواستم از خانه بروم و اینکه ما دو بچه ایم و بارداری مادرم درخواب برای بچه سوم بود آیا تعبیرش بیماری و یا مرگ مادرم است؟

  72. Romina RahmatiRomina Rahmatisays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم حامله است اما هنوز درست بودن اون خبر مشخص نبود و ما مطمئن از حامله بودن مادرمان نبودیم بلکه فقط احتمال میدادیم و ما قصد سقط اون جنین رو داشتیم

  73. TalaTalasays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم حامله است و من و پدرم خیلی خوشحال بودیم ولی اول خوابم مادرم خیلی درد داشت ولی کمی بعد دردش خوب شد

  74. TalaTalasays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم حامله است و من و پدرم خیلی خوشحال بودیم ولی اول خوابم مادرم خیلی درد داشت ولی کمی بعد دردش خوب شد

  75. TaraTarasays:

    سلام منم خواب دیدم مادرم باردار هستن و پسر هست و زیاد به فکر مراقبت از مادرم هستیم بعد همت اقوام در خانه مان هستن و همه ما نمیدانم برای دیدن چه ج چیزی به پشت بام رفتیم و باران عظیمی بارید

  76. sepehrsepehrsays:

    من خواب دیدم که مادرم بار دار است و بعد از انجام تست میفهمد که دختر است ولی من در خواب بچه دختر رو دوست نداشتم و میگفتم باید سقطش کند...تعبیرش چیه

  77. ککsays:

    سلام، من دیشب خواب دیدم که با مامانم و بابام و برادر کوچیکم رفته بودیم اطراف یه دریاچه واسه تفریح، اطراف دریاچه هم پر از مار ها و ماهی های مرده بود و خیلی کثیف و وحشتناک بود، بعد ک رسیدیم مامانم بهم گفت که 3 قلو بارداره، و شکمش هم خیلی بزرگ شده بود، ینی تقریبا زمان زایمان بود، و منم توی خواب میدونستم که هر سه تاشون دخترن، و خیلی مخالف بودم، ولی خودش و بابام خیلی هم خوشحال بودنو با دلیل میگفتن که خیلی هم خوبه، و مامانم در واقعیت یائسه نیس ولی خودشون دیگ بچه نمیخان، تعبیرش چیه؟

  78. نرگسنرگسsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم نه ماهه بار داره و بچه هم پسر هست و عمم هم ک در حال حاضر بارداره بچش دختره اما در واقعیت بچه پسره و نه ماهه هست تعبیرش چی هست؟

  79. فاطیفاطیsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم واسه چهارمین بچه بارداره و درواقعیت هم همین نگرانیو داره البته تو خواب مطمئن شد ک بارداره ولی تو خواب دیگه انگار ناراحت نبود

  80. شیلا محمدیشیلا محمدیsays:

    سلام من دو ساله ازدواج کردم و هنوز تصمیم به بچه دار شدن نداریم ولی چن شب میشه که می خوابم همش خواب می بینم که باردار شدم و خیلی خوشحالم و حتی توی خواب بهم میگن که بهترین زمانه که بچه دار بشید دو بار این خوابو دیدم و به همسرم نگفتم گفتم شاید قبول کنن،ولی من هنوز آمادگی لازم رو ندارم،دفعه ی بعدی بازم خواب دیدم که میگن چرا به همسرت نمیگی اون باید از این خواب ها مطلع باشه بازم نگفتم دوباره خواب دیدم که باردار شدم و همه چیز همون جوری که می خواستم شده بارداری نه تنها مانع بلکه باعث پیشرفتم هم شده و به چیزهایی که می خواستم رسیدم حتی در طول روز ظهر هم این خوابو دیدم نمی دونم بگم به همسرم یا نه،

  81. فاطمه زارعفاطمه زارعsays:

    سلام خواب دیدم ک مادرم حامله است و بچه ای ک تو شکمش بود دختر بود و همگی خوشحال بودیم ازین بابت تعبیرش چی میشه؟ ب تشکر

  82. لیلالیلاsays:

    سلام من خواب دیدم مامانم باردار شده وخیلی ناراحت بودم وهمش گریه میکردم بعدتو خواب متوجه شدم که مادرم از یه مرد دیگه باردار شده ومیخواستم به خاطر همین موضوع خونه ترک کنم خیلی ناراحت بودم وگریه میکردم شکم مادرم هم خیلی بزرگ شده بود

  83. Ara *-*Ara *-*says:

    سلام ببخشید من تقریبا نزدیکای صبح خواب دیدم که مادرم به من تو مسجد گفت که حاملس و من هم برام جالب و خوشحال کننده بود اما شکم مادرم اصلا بزرگ نشده بود و در ظاهر چیزی مشخص نبود و بعد زنی که خادم مسجد بود به مادرم و من لغمه نذری نون و پنیر داد و به مادرم گفت آخرین بچت مبارک باشه میشه لطفا بگید تعبیر این خواب چیه متشکرم

  84. بیتا یگانهبیتا یگانهsays:

    سلام،من خواب دیدم شهرستان خونه خالمم،مادر و پدرم میان ک برن دکتر و میگن ک مادرم یک ماهه حاملس،ولی شکم‌نداره .مادرم میگ ی ضربه ب شکمش خورده میخاد ببینه بچه سالمه یا نه و نمبخاد اتفاقی برا جنین بیفته تعبیرش چی میشه؟

  85. ر. صر. صsays:

    سلام خواب دیدم وای حالا شک دارم یا مادرم خبر حاملگیشو گفتن یاخواهرم حالا تعبیرش چی میشه.

  86. ر. صر. صsays:

    سلام خواب دیدم مادرم خبر حاملگیشو خواهرم اومد بهم گفت تعبیرش چیه

  87. دختری ک داره خون گریه میکنهدختری ک داره خون گریه میکنهsays:

    سلام مامانم ۵۲ سالشه هنوز یائسه نشده ، ما دوتا خواهر هستیم ،من خواب دیدم مامانم بارداره، تو خونه ی خالم دراز کشیده بود مامان گفت که دوماهه بارداره، گفتم مامان این پسره یا دختر ؟؟؟؟جواب نداد ‌ولی یه صدایی میگفت پسره با دختر خالم که متاهله رفتیم به یه اتاق خیلی قشنگ، دیواراش یاسی مایل ب بنفش بود ، عکس رنگین کمان رو دیوارش بود تخت و کمدش ابی و سفید بود گفت اینجا مال اون بچه ای هست که ماملنت قراره دنیا بیاره

  88. پریاپریاsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حاملست و این خبرو به من میده ولی شکمش بزرگ نیس و نگرانه که بفهمه بچش جنسیتش چیه میشه بگین تعبیرش چی میشه من خیلی نگران شدم

  89. ل.ال.اsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حاملس و من و پدرم در حال انتخاب کردن اسم هستیم .حتی قرآن رو باز میکنیم که از آیه های قرآن اسم انتخاب کنیم .میشه تعبیرش رو بفرمائید

  90. آرتین نحویآرتین نحویsays:

    سلام آقای مدیر خسته نباشید؛ آقا من خواب دیدم مادرم باردار بود روی تخت بیمارستان و من رفتم ملاقاتش خیلی سرحال بود نشسته بود معنی خواب چیه خیلی ترسیدم چون بالا گفته بودید که مریض میشه مادرم😢

  91. آتیاآتیاsays:

    سلام من خواب دیدم مامانم حامله هست تازه فهمیدم هیچ کس هم ناراحت نبود هنوز نمیدونستم دختره یا پسر ولی من و مامانم میگفتیم فکر کنم دختر‌باشه تعبیر چی میشه

  92. ارش ملک زادهارش ملک زادهsays:

    باسلام خواب دیدم مادرم ک یائسه هستش و ارتباطش هم با پدرم خوب نیست اما برای استحکام زندگیش باپدرم نزدیکی‌کرده همون لحظه پدرم زنگ زد و دنبال سیسمونی بود کفت ک دارم دوباره پدر مبشم و همش از وحود و‌شیرینی بچه میگفت من خودم اونحا بودم مامانمم از درد زیاد روزمین حالت مریض افتاده بود. لطفا و‌خواهشا بگید ک تعبیرش وی میشع

  93. کاربرکاربرsays:

    سلام،خواب دیدم مادرم باردار هست و من از بارداری ایشون ناراحتم و خیلی گریه میکنم،تعبیرش مال و ثروت هست یا بیماری؟ لطف کنید پاسخ بدید

  94. مبینا الساداتمبینا الساداتsays:

    سلام و خسته نباشید دیشب خواب دیدم که مادرم حامله است مامانم هم پرشب خواب دیده بود که پدر و مادرش براش یک دختر خوشگل آوردن و گفتن این دختر تو هست ممنون میشم که خوابم را تعبیر کنید

  95. فاطمهفاطمهsays:

    سلام ... من ۱۴ سالمه دیشب خواب دیدم که مادر یکی که دخترش تو فضای مجازی فعالیت میکنه و داره استوری میکنه که مامان من بارداره . جالب اینجاست که من با اون دختر دوست بودم خیلی صمیمی. از این ور جز خواب دوست دارم یه داداش داشته باشم بعد تو همین خواب دیشب ،خواب دیدم مامانم بارداره و خوشحاله حتی من هم خیلی خوشحالم. لطفا تعبیر شو بگین من از نگرانی دارم میمیرم که نکنه اتفاقی برلی مامانم بیفته

  96. نازنین زهرا رجبینازنین زهرا رجبیsays:

    سلام من خواب دیدم که آزمایش دادم و مثبته و حامله ام. البته من یه دختر مجرد هستم و خیلی ازاین بابت خوشحال شدم. بعد دیدم مادرم حامله شده خیلی خوشحال شدم . ولی مادرم باور نمیکرد که من حامله ام. میشه تعبیرش رو بگین خیلی میترسم.

  97. armyarmysays:

    سلام وقت بخیر ، من خواب دیدم ک مادرم حامله بود ولی از حاملگیشون ناراضی بود و خیلی اتفاقات دیگه ای هم ک ب مادرم مربوطه افتاد ولی درست یادم نمیاد

  98. مهرنازمهرنازsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم بارداره و خودش بهمون گفته و به پدرم میگه که مهرناز که منم بزرگ شده میتونه مراقب خواهر کوچولوش باشه این تعبیرش چیه

  99. ناشناسناشناسsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم مادرم رفته بود تست بارداری داده بود وقتی نگاه تست کردم مثبت بود و کلی خوشحال شدم (من تک فرزند هستم و خیلی دوست دارم که خواهر یا برادر داشته باشم) ولی هنوز جنسیت ش معلوم نبود چون هنوز فک کنم یک ماه نشده بود ولی خیلی خوشحال بودم میشه بگید تعبیرش چیه خیلی استرس دارم

  100. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم حاملس و رفته بودیم بیمارستان میخاست برع زایمان کنه

  101. محمدحسین انوریمحمدحسین انوریsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم 6 ماهه حامله است تعبیر اش چی میشه

  102. نازنین کریمینازنین کریمیsays:

    سلام من خواب دیدم زنداداش سابقم میشنوم که حامله است ؟؟ تعبیرش چیه

  103. درسادرساsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حامله ست و هم خودش و هم دو بچه ی دیگش سالم بودن و به سرعت بچه ها رشد میکردن و در خواب فقط جنسیت یکی از بچه هارو بهم گفت و وقتی یه عکس رو از اون بچه نشون داد دهنش به سمت زمین بود انگار که مثلا داره خفه میشه تعبیرش چی میشه؟

  104. مریم تجلیمریم تجلیsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم که یائسه است حامله است وبه بیمارستان رفتیم خیلی شلوغ بود پر از زنای باردار بود که هر لحظه منتظر زایمان بودند دکتر که آقا هم بود مامانمو معاینه کرد و سونو گرفت و گفت بچه پسره من هم گریه میکردم که آخه یه برادر دیگه برا چیمه لطفا تعبیر خواب منو بگید خیلی نگرانم در ضمن من خودم دو برادر ۳۵ ساله و ۳۲ ساله دارم

  105. ffsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حامله اس و بهم گفت دختره اما تو خواب ناراحت بود دوست داشت بچش پسر باشه بعد وقتی من اینا رو فهمیدیم تو مسجد بودیم اومدیم خونه مامانم با همسایه حرف می‌زد دم در حیاط انگار درخت میوه بود شبیه آلو زرد رسیده من چند تا چیدم خوردم و روی برگ درخت یه عالمه طوطی سبز بود

  106. Elina poorazamElina poorazamsays:

    من خواب دیدم که مادرم چهار قلو بارداره و میگه که من باید سقطش کنم ولی من میگم که خدا ختما میدونست که بچه به ما داد و بعد آخر بچه توی شکمش بود و سقطش نکرد ولی مادرم خودش زیاد خوشحال نبود برای بچه ولی من خیلی خیلی خوشحال بودم تعبیرش چیه لطفا به من بگید ممنون

  107. Elina poorazamElina poorazamsays:

    من خواب دیدم که مادرم چهار قلو بارداره و میگه که من باید سقطش کنم ولی من میگم که خدا ختما میدونست که بچه به ما داد و بعد آخر بچه توی شکمش بود و سقطش نکرد ولی مادرم خودش زیاد خوشحال نبود برای بچه ولی من خیلی خیلی خوشحال بودم تعبیرش چیه لطفا به من بگید ممنون

  108. MeliMelisays:

    سلام ممنون میشم جواب بدید من خواب دیدم مادرم چهارقلو حاملس و 2 تاش دختر و 2 تاش پسر هست و ما فقط دخترا رو قبول میکینم و پسر هارو ول میکنیم یه جا خوندم ک اگر ببینید مادرتون 4 قلو حاملس یعنی مریض سختی میشه خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدید🙏🙏🙏

  109. تبسمتبسمsays:

    سلام من خواب دیدم تو خواب مادرم داشت به پدرم میگفت من حامله بودم بچه پسر بود بچه فوت شد .الان تعبیر خواب حاملگی مادرو دیدم نوشته بیماری سخت خیلی استرس گرفتم و غمگین شدم تورو خدا جوابمو بدین😞

  110. gelarehmahmoodigelarehmahmoodisays:

    باعرض سلام،،من خاب دیدم مادرم حامله است،،ینی اقوام دور هم جمع بودیم،هی بمن میگفتن مامانت حامله نیس؟؟،یکمم چاق شده بود..هی میگفتن ب چهرش میخوره حامله باشه،،یبارم خاب دیدم باخوشحالی میگم آخ جون مادرم حاملس،دارم خواهردارمیشم ودرواقعیت خواهرندارم..تعبیرخاب اولی و دومی چیه؟

  111. M.MM.Msays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که مادرم حامله هستن و نمی‌دونم از کجا ولی میدونستیم که بچه دختره (ولی به دنیا نیومده هنوز) بعد همش اتفاقاتی میفتاد که نزدیک بود بچه سقط بشه (مثلاً یه بار از شدت کتک خوردن مادرم توسط پدرم یا یه بار داشتن از بلندی می‌افتادن) اما من جلوشو میگرفتم و نمیزاشتم این اتفاق بیفته میشه بگین تعبیرش چیه؟

  112. آیلارا ایشیکآیلارا ایشیکsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم مادرم دو قلو حامله است یکی پسر و یکی دختر خیلی هم خوشگل بودن اما خیلی ضعیف بودن اما با این حال من و پدرم ناراحت بودیم از این موضوع و مادرم خیلی خوشحال بود تعبیرش چیه ممنون میشم بگید؟!🙏🏻🌹

  113. EliElisays:

    سلام من خواب دیدم مادرم بارداره و روزهای اخر بارداری هست یعنی یک هفته دیگه زایمان میکنن و دیدم شکم خیلی بزرگ و سنگین داشتن میشه بگید تعبیرش چیه؟

  114. سمیرسمیرsays:

    سلام من خواب دیدم مامانم حاملس و همگی خیلی خوشحال بودیم از این موضوع و دیدم که داییم از خوشحالی میرقصید..لطف میکنید تعبیرش رو بگید؟

  115. MineFireMineFiresays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که مادرم باردار شده اما شکمش به اندازه بارداری بزرگ نشده و حالشم خوبه(علائمی مثل حالت تهوع و....)نداره خواهش می کنم تعبیرشو هر وقت نظرمو دیدین تعبیرشو بگید🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  116. MineFireMineFiresays:

    ببخشید🙇 اینطوری که فکر می کنم شکمشون به اندازه بارداری بزرگ شده بود

  117. مجید حیمجید حیsays:

    سلام من خواب دیدم ک مادرم بارداره و بچه دختره اما خالم میگفت باید اینو سقطش کنی و مادرم گریه میکرد لطفا میشه تعبیرش رو بفرمایید🙏

  118. فاطمه سهزابیفاطمه سهزابیsays:

    سلام خدمت شما.من خواب دیدم که مادرم بارداره ولی به کسی نگفته و خونه ی مادر بزرگم(مادر پدرم)هستیم ولی من مادر بزرگ و عمم رو که با هم زندگی میکنن رو تو خواب ندیدم و منم نمیدونستم که بارداره پتو مسافرتیه من زیرش پهن بود و اومد که بخوابه یهو زد زیر گریه و میگفت واسه مردن سنت خیلی کم بود پسرمممممم من ترسیده داشتم نگاش میکردم شکمش میخورد ماه های اول باشه شاید ۱ ماهگی چون بیشتر شبیه زنای چاق بود ولی میدونست انگار بچش پسر بوده و دستشو دیدم که رو شکمشه و خونین حتی پتوی زیرشم انگار دست خونیشو بهش کشیده بود اونم خونی بود مامان من ۵۶ سالشه لطفا بگید تعبیرش چیه

  119. زهرا علیپورزهرا علیپورsays:

    سلام خواب دیدم منو مامانم رفتیم بیمارستان بعدش مامانم گفت میخواد آزمایش بده که حامله اس یا نه بعد گفتن جواب مثبته ومن خیلی خوشحال شدم ولی مامانم بچه رو نخواست به پدرم گفتم گفت به من چه چیکار کنم؟؟ تعبیرش چیه

  120. بنفشه خدریبنفشه خدریsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم که نزدیک هشتاد سال داره حامله هست ما برادر نداریم په او می گفتم برای پسر حامله شدی و از خواهر بزرگتر م خواهش می کردم بچه که به دنیا آمد به همه بگه بچه خودش هست

  121. اسلامیاسلامیsays:

    خواب دیدم مامانم حامله هستند و پسر باردارند و خوشحال بودیم لطفا تعبیرش را بهم بفرمایید، ممنون

  122. مریم رضاییمریم رضاییsays:

    ساعت 6 صبح خواب دیدم مادرم حامله اس و البته شکمشون بزرگ بود با تعجب و نارحتی پرسیدم مامان پنج تا بچه بسته ات نبود یکی دیگه میخوای چیکار؟ مادرم سکوت کرد .مادرم 60سال سن دارن

  123. غزلغزلsays:

    سلام من خواب دیدم مامانم حامله بعد به مامانم میگن از خودت مراقبت کن اگه نکنی بچه ات سقط میشه تعبیرش چیه

  124. SanaSanasays:

    سلام من خواب دیدم مادرم حاملس و بچش هم پسره ولی تازه در خواب حامله شده بود و من تازه خبر دار شده بودم . این تعبیرش چیه؟

  125. ShaghayeghShaghayeghsays:

    سلام من خواب دیدم که عمم به مادرم میگه حامله ای و مامانم میگه نه به منم گفت مامانت حاملست ولی من گفتم دوست ندارم ولی درکل خوشحال بودم ولی گفتم نیستم

  126. atatsays:

    سلام وقتتون بخیر باشه من خاب دیدم مادرم ک قصد بارداری اصلا ندارن نوزاد دختر ب دنیا اورده که سالم و بسیار شیرین بود و شب بعد خواب دیدم مادرم مهمانی بزرگی گرفته ممکنه تعبیر خوابم رو بفرمایید و اینکه این دوخاب بهم ربطی دارن؟؟

  127. حسام معظمی گودرزیحسام معظمی گودرزیsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از اقوام بهم گفت که مادرم حامله است ولی هنوز شکمش بزرگ نشده بود و اقوام میگفتن پسره

  128. رضا نقی پوررضا نقی پورsays:

    سلام خوب هستید ببخشید من خواب دیدم مادرم ۶ ماه حاملس من خیلی دوست دارم ک خواهر دار بشم جنسیتو نپرسیدم ولی شکمش برای ی زنی ک شش ماه حاملس خیلی عقب بود بنظورتون تعبیرش چیه این ک گفتید بیماری خطرناکی میگیره ترسبدم

  129. ابوالفضلابوالفضلsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که مادرم بارداره و فکرکنم دختر بود اول میخواستن داخل حیاط خونه بچه دارشه ولی نشد بعد گفت باید بریم بیمارستان یک دستمال خونی هم دست مادر بود ولی من هیچ احساسی نداشتم پدرمم کنار مادرم نشسته بود هیچ کس ابراز ناراحتی یا خوش حالی نمیکرد توروخدا جواب بدین من دارم از ترس میمیرم

  130. آیدا اقاجریآیدا اقاجریsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم دو قلو حاملس و مار سبزی تیره رو زیر تختش قسمتی ک میخوابه من پیدا میکنم و هرچی‌میگم بکشش این حرکت رو اول انجام نمیده و سپس میکشش تعبیر چیه

  131. نوشنوشsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم غیر از منو داداشم که الان بزرگ هستیم ، حامله س ، تازه اونم دوازده تا بچه تو شکم . من خیلی وقته به مامانم اصرار میکنم که بچه بیاره تا از تنهایی در بیام ، بعد این خوابو دیدم خوشحال شدم ، ولی تعبیرش رو که دیدم ناراحت شدم . میشه تعبیر واقعی این خوابو بگید؟ واقعا نگرانم

  132. زهرازهراsays:

    سلام من دختر اول خانواده هستم 19سال سن دارم و یه بردار 6 ساله دارم، چند شب پیش خواب دیدم مادرم باردار هست و شکمش بسیار بزرگ و برآمده شده و وقتی زایمان میکنه دیدم یه برادر واسم آورده یه پسر خیلی خوشگل سفید بور چشماش درشت، همینجوری زل زده بود تو چشمام نگام میکرد، وقتی برای مامانم خوابم رو تعریف کردم دیدم بهم گفت که واقعا بچه میخواد لطفا تعبیرشو بهم بگید

  133. K.shK.shsays:

    سلام من حدود یک سالی هست همش خواب میبینم مادرم باردار هستن ، یعنی میشه بارداری سوم به دفعات مختلف دیدم مثلا یه بار بچه به دنیا اومده بود چند بار دوران بارداری رو خواب دیدم ( خواب ها رو مثلا هر کدوم چند ماهی یه بار میبینم مثلا دو ماهی یک بار اینا ) دقیق نمی‌دونم ولی فکر کنم بالای ۷ بار من این خواب رو میبینم میشه تعبیر دقیقش رو بگید ؟

  134. MmMmsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم باردار هست و بچش هم دختر هست و من خوشحالم ، این خواب من چه تعبیری داره ؟ سپاسگزارم، خسته نباشید

  135. مسیحمسیحsays:

    سلام من خواب دیدم که مامانم بارداره و دختر هم هست و بین سه تا بیمارستان هی جابه جا میکنیمش که بچه به دنیا بیاد تعبیرش چیه البته من خیلی خوشحال بودم تو خواب

  136. ایتاایتاsays:

    سلام من خواب دیدم مادرحامله است ایاتعبییرش به پیماری ومرگ است چه کنم تارفع بلاشود

  137. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام ببخشید من دیدم در همین سنی که بودم مادرم جوان شده و لباس حامگی گذشته اش را پوشیده و برای برداری که مرده است دوباره حامله شده و همچنین خواب یه باغ دیدم خیلی سرسبز بود ولی میوه نداشت زمان خوابم موقع های صبح یا عصر بود چون نور کم بود تعبیرش چی میشه میشه لطفا بگید

  138. فاطمهفاطمهsays:

    من خواب دیدم ک مادرم حامله است ولی من نمی دونستم و مادرم ب دکتر میره و بعد میگه ک کیسه ی بچه پاره شده یعنی مشکلی برای مادرم میوفته خیلی نگرانم لطفا جواب بدید

  139. YasYassays:

    سلام دکتر من خواب دیدم که مادرم یه جا از خوابم از دهنش در میره وبه من میگه که بارداره ولی انگار خیلی مطمعن نبود که بچه در کار هست یا نه ولی بچه ناخاسته بوده میشه توضیح بدین خیلی نگرانشم

  140. YasYassays:

    سلام دکتر من خواب دیدم که مادرم یه جا از خوابم از دهنش در میره وبه من میگه که بارداره ولی انگار خیلی مطمعن نبود که بچه در کار هست یا نه ولی بچه ناخاسته بوده میشه توضیح بدین خیلی نگرانشم

  141. فاطیفاطیsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم و عمه ام حامله شدن معنیش چیه