تعبیر خواب ضربان قلب جنین

تعبیر خواب ضربان قلب جنین را می توانیم از منظر  ضربان قلب و جنین بررسی کنیم .در تعبیر خواب های مختلف صحبت از ضربان قلب بسیار بوده, بنابراین در ابتدا  به مواردی از جزییات تعبیر خواب ضربان قلب می پردازیم:

شنیدن ضربان قلب خودتان در خواب به نمادی از ترس و تهدید تعبیر شده است در زندگی واقعی زمانی که از چیزی می ترسید و یا از اتفاقی هیجان زده می شوید, وقتی خیلی غمگین باشید مخصوصا زمانی که غم و ترس تواما به سراغ شما بیایند, یا زمانی که به یکباره خوشحال می شوید ضربان قلبتان تغییر می کند و این خارج از کنترل شما است. بنابراین شنیدن صدای ضربان قلب در خواب به معنی ان است خواب بیننده نمی تواند احساسات خود را کنترل کند و یا قادر نیست آنها را شناسایی و درک کند. 

در واقع نشان از قرار گرفتن در یک موقعیت نا هنجار و غیر منتظره است که خواب بیننده را غافل کرده است. تعبیر ضربان قلب به خواب بیننده هشدار می دهد که باید بیشتر مراقب سلامتی جسمی و روحی خود باشد و آن را کنترل کند.تعبیر خواب دیگری از  دیدن قلب در خواب, می گوید و آن را به نشانه  مال و ثروتی می داند که به طریقی در آینده نزدیک نصیب خواب بیننده می شود.

تعبیر خواب جنین:

در تعبیر خواب جنین امده است که زنان بیشتر از مردان خواب جنین را می بینند شاید به این دلیل که در عالم واقع زنان باردار هستند که جنین را حمل می کنند.اگر زنی در خواب جنینی را ببیند که نسبت به آن حس مادری و مالکیت داشته باشد و یا در واقع جنین را در شکم خود حمل کند, به معنی آن است که زن قرار است از غم و غصه رهایی یابد, زن با دیدن خواب جنین دارای انگیزه قوی تری برای ادامه زندگی خواهد داشت.

تعبیر خواب شنیدن صدای تپش قلب نوزاد در شکم مادر

در تعبیر خواب جنین اگر زنی در خواب جنینی ببیند که حس مادری نسبت به او نداشته باشد و در واقع جنین متعلق به کس دیگری باشد غم و غصه ای  وارد زندگی خواب بیننده خواهد شد. در واقع در تعبیر خواب جنین بیان شده است که دیدن جنینی که متعلق به کس دیگری است نه خواب بینند,در واقع غمی را نصیب خواب بیننده می کند که دیگران مسبب آن خواهند بود و خود خواب بیننده نقشی در پیدایش این غم و غصه نخواهد داشت.

 در تعبیر خواب جنین امده است که اگر زنی خواب ببیند جنین مدام در حال حرکت و تکان خوردن است لازم است صدقه ای پرداخت کند.در تعبیر خواب جنین آمده است دیدن جنین در خواب برای مردان اصلا خوب نیست و نشان از گناه و شرمساری دارد.

در تعبیر خواب جنین آمده است به طور کلی اگر صدای ضربان قلب جنین در خواب, برای خواب بیننده خوشایند بوده است بنابراین خواب بیننده روزهای  خوب و شادی را تجربه خواهد کرد. و اگر صدای ضربان قلب جنین در خواب برای خواب بیننده ناخوشایند بوده است امکان گرفتار شدن خواب بیننده در غم و اندوه تعبیر شده است.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...