تعبیر خواب ضرر و زیان

تعبیر خواب ضرر و زیان به خانه و آبادی:

مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب ضرر و زیان به خانه و عمارت و ویرانی آن می گوید این نمادی از گمراهی است اما مهم است که فرد بیننده از دیدن آن چه احساسی دارد و اگر انسان در خواب از این زیان ناراحت باشد نشانه رسیدن غم و اندوهی برای او است.

ابن سیرین نیز تعبیر خواب ضرر و زیان به خانه و آبادی را نشانه گمراهی می داند. اگر کسی خواب ببیند که خودش به خانه ای زیان رساند و ویرانی ای به وجود آورد نشانه پیش آمدن گمراهی در شغل او است.
لوک اویتنهاو درباره تعبیر خواب ضرر و زیان به مال و خانه میگوید تعبیر آن این است که رابطه شما با اطرافیانتان بهتر می شود و اگر از دیدن آن ناراحت باشید نشانه رسیدن شما به مدارج عالی است. ولی اگر خواب ببینید در میان آن ویرانی خوابیده اید نشانه آن است که در واقعیت ضرر و زیان می بینید.

تعبیر خواب ضرر رسیدن به خانه و ابادی

امام جعفر صادق (ع) می فرماید اگر کسی به مسجد و مدرسه و خانقاه و ... زیان برساند نشانه گمراهی و نقصان در دین او است.آنلی بیتون درباره تعبیر خواب ضرر و زیان به خانه و عمارت میگوید نشانه مشکلات زیاد است. تعبیر ضرر و زیان مالی در خواب را نماد وقوع اتفاقات ناگوار می داند.

تعبیر خواب ضرر و زیان مالی:

در کتاب سرزمین رویاها درباره ضرر و زیان مالی آمده است اگر خواب ببینید ضرر و زیان مالی میکنید یعنی در کارهایتان پیشرفت می کنید. و اگر ببینید در حال ضرر و زیان هستید به معنی شانس در رفاقت است. ضرر و زیان در خواب نشانه رسیدن افسردگی نیز هست که باید با توجه به احوالات بیننده تعبیر شود .و نشانه این است که بیننده خواب از تجربیات تلخ گذشته اش درس نگرفته است.

تعبیر خواب ضرر و زیان به محصولات و باغ:

اسماعیل بن اشعث درباره تعبیر خواب ضرر و زیان می گوید اگر کسی در خواب ببیند زمین او زیان دیده و خراب شده به این تعبیر می شود که کارش دچار نقصان می شود و زیان می بیند و یا با کسی دشمنی خاصی پیدا می کند.

تعبیر خواب ضرر رسیدن به باغ و محصولات کشاورزی

مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب ضرر و زیان به محصولات کشاورزی و باغ و درخت و ... می گوید به معنی دچار شدن انسان به رفتاری نادرست است.اگر زیان به ساقه درختان برسد انسان دچار ضرر و زیان بنیادی و اساسی می شود و اگر ضرر به میوه ها برسد انسان دچار ضرری مختصر اما قابل جبران می شود . 

اگر در خواب ببینید که کل باغ و درختان و ... زیان دیده و خراب شده، نشانه رفتار و کردا نادرستی در انسان است که او را دچار خسران و نقصان می کند.اگر در خواب ببینید باغی زیان دیده و از دیدن آن ناراحت هستید اما متعلق به شما نیست، عم و اندوهی به شما می رسد.اگر در خواب ببینید یک تک گیاه زیان دیده و خراب شده نشانه خبر مرگ دوستی است که به زودی به شما می رسد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...