تعبیر خواب تازیانه

تازیانه را معبران متفاوت تعبیر کرده اند . بعضی از معبرین اعتقاد دارند تعبیر خواب تازیانه این است که  مقداری پول با سختی و مشقت فراوان به دست شما خواهد رسید.تعبیر های متفاوت معبران را برای شما در ادامه مطلب بیان می کنیم پس در ادامه این متن ما را همراهی کنید:

تعبیر خواب تازیانه به روایت امام صادق : تعبیر تازیانه به روایت امام صادق برچند وجه است که عبارت‌اند از:  در کارها هرج و مرج و پراکندگی به وجود خواهد آمد 2.فرد بیننده دچار بحث و گفت و گو خواهد شد3.کار و مسئله بسیار مشکل حل خواهد شد 4.مسافرت و جدایی به وجود خواهد آمد 5. شخص بیننده احتمال دارد به بزرگی برسد یا به اموال فراوان دست یابد.

 ابن سیرین می گوید: اگر در خواب ببینی که با تازیانه در حال زدن کسی هستی کار مهمی را انجام می دهی و اگر تازیانه را از دست خود انداختی در انجام دادن کاری منصرف خواهید شد و به آن ادامه نخواهید داد.

اسماعیل بن اشعث می گوید: اگر خود را در خانه ببینی که تازیانه کوچکی در دست گرفته ای ولی ناگهان آن تازیانه  دراز شد به این معنی است که با دشمن خود جسورانه به بحث و گفت و گو می‌پردازید ولی اگر دیدید که تازیانه شما کوتاه شد این نشانه این است که از دشمن شکست خواهید خورد.

 ابراهیم کرمانی می گوید : تعبیر خواب تازیانه این است که  اگر خواب دیدید که با تازیانه شما را می زنند ولی متوجه نشدید چه کسی شما را زده است به صورت ناگهانی مال و اموال فراوانی به دست خواهید آورد. اگر ببینید که کسی به صورت مدام به پشت سر شما تازیانه می زند به گونه ای که از پشت شما خون جاری شد به این معناست که ازشخصی که به شما تازیانه میزند مالی حرام و نامشروع به دست می آورید و یا اینکه شما او را به کاری متهم خواهید کرد.

 حضرت دانیال می فرماید: اگر در عالم رؤیا ببینی به طور مدام بر بدنت شلاق می زنند به گونه ای که اثار آن بر بدن شما ماند و یا اینکه دست و پای شما را بسته اند و به گونه ای شما را با تازیانه می زنند که از بدن شما خون جاری شد ، تعبیر این ها چندان خوشایند نیست و به اندازه ی خون جاری شده از بدنتان شما را می رنجانند و یا اینکه شما به دلیل حرف‌های دیگران ناراحت خواهید شد.

جابر مغربی  تعبیر تازیانه را  بدین معنا دانسته که فرد دارای فرزند خواهد شد اگر تازیانه را از جنس چوب ببیند یعنی حال فرد بیننده خوب و باقوت خواهد شد و اگر جنس تازیانه را چرمی ببیند یعنی خیر و منفعت فراوان به دست خواهید آورد اگر تازیانه شکسته در دست خود دیدید بیانگر این است که از کار مهمی که داری برکنار خواهید شد و اگر دیدید که تازیانه به صورت ناگهانی پاره شد یعنی در مال و اموالتان و یا در بزرگی‌تان نقصان به وجود می آید.

انلی بیتون می گوید: تعبیر خواب تازیانه بیانگر این است که در میان دوستان صمیمی اختلافات و بگو مگو های بسیاری به وجود خواهد آمد.


بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب کتک زدن با کمربند

تعبیر خواب کتک خوردن از پدر


4 نظر

  1. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یه مرد و که نمیشناختم یه نفر با تازیانه میزد پاهاش زخمی شده بود ولی خون جاری نبود خیلی تعجب کرده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب روابط خود در زندگیتان باشید

  2. ساراساراsays:

    سلام روزتون بخیر من مجردم خواب دیدم یه پسر جوونی که توی خواب میشناختم وشوهرم بود اما الان بیاد نمیارم که کی بود رو یه اخوند سید داره با شلاق میزنه و ردش روی پشتش مونده بود و داشت خون میومد البته دو تاپسر بودن اما من نگران یکیش بودم بالاخره از دست اخونده فرار کرد ومنم دنبالش میدویدم . یه صحنه دیگه که بیاد دارم این که از دست دختر داییم که باهاش قطع رابطه کردیم یه هدیه ک بنظرم ارزشمند میومد دریافت کردم نمیدونم چی بود اما توی خواب خیلی خوشحال شدم چون گفتش بذارش روی جهازت درحالیکه من مجردم و جهیزیم ندارم !

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس در انتخاب ها و تصمیماتتون دقت بیشتری داشته باشین

  3. سعید عینیسعید عینیsays:

    سلام خواهشا جواب بدید . خواب دیدم دوتا از همکارام با هم بگو مگو میکن بعد رفتن دادگاه و به نفع یکی رای داد و گفت حق داری ۶۰ ضربه شلاق خودت بزن و ۶۰ ضربه دیگه کلانتری یهو از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به سختی پول به دست خواهید اورد

  4. جهانبخش مرادیانجهانبخش مرادیانsays:

    شلاق خوردن عاشق از معشوق با شلاق ریسمان پارچه و نخی و کوتاه بطوری که درد داشته باشه ولی اثارش نمونه چه تعبیری دارد در حد سه تا زدبا اینجور تازیانه و مشاجره مینمود