تعبیر خواب دفاع از خود

 در عالم خواب داشتن حالت تدافعی و دفاع از خود به  این معناست که تمامی هر آنچه می خواهد به شما و زندگیِ شخصیتان هر گونه ضربه ای بزند را از خودتان دور می‌کنید.  اگر احیاناً سلاحی از قبیل سپر ، چاقو، چوب و ... برای دفاع از خود در دست دارید شیوه های متفاوت کنار آمدن با مشکلات در زندگیِ روزمره را ، در عالم خواب برای شما بیان می کند.

به نوعی اکثر خواب‌هایی که افراد در عالم رؤیا می‌بینند ، سایه ای از زندگیِ واقعی‌شان است .

بنابراین می شود دلیل خیلی از خواب ها را در واقعیت زندگی اشخاص جست و جو کرد.یکی از اموری که می تواند در زندگی انسان مهم واقع شود دیدن رؤیاهایی  است که در خواب اتفاق می افتد و می شود واضح تر بیان کرد ،که یک سرزمین ناشناخته ای است که می تواند هرلحظه در آن اتفاقات عجیب و خاصی رخ دهد البته این رؤیاها از زندگی عادی و روزمره اشخاص هم جدا نیست و به نوعی به چگونگی زندگیِ فرد هم مربوط می شود. شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که تعبیر خواب دفاع از خود از دیدگاه معبران غربی و معبران اسلامی چیست ؟ برای یافتن این سؤال در ادامه ما را همراهی کنید.

تعبیر خواب دفاع از خود از دیدگاه معبران غربی چیست ؟

اگر شما خواب دیدید که از خود دفاع می‌کنید بیانگر این است که برای شما در بیداری اتفاقات مهمی رخ می دهد که لازم است شما کمی با احتیاط آن ها را انجام دهید چراکه امکان دارد از طریق این اتفاقات که در زندگیِ عادی با آن ها مواجه هستید صدمه ببینید.

اگر در خواب در شرایطی هستید که باید از خودتان دفاع کنید، عاملی شما را در بیداری تهدید می کند. پس لازم است حواستان به اطرافتان باشد.

تعبیر خواب دفاع از خود و دیگران

_ اگر در خواب علاوه بر اینکه ازخودتان دفاع می کنید از دیگران هم دفاع کردید بدین معنی است که کسی به اعتماد شما خیانت نمی کند.

_ اگر از خودتان دفاع می کنید و یا فرد دیگری از شما دفاع می کند، تعبیر آن این است که شما در حال حاضر نباید بدون فکر و سریع امر مهمی را انجام دهید چرا احتمال صدمه به شما از طریق همین امر مهم است و اگر احیاناً روی کمک‌های کسی حساب باز کرده‌اید از طرف او هم اطمینان کامل را حاصل کنید چراکه ممکن است همان فردی که به او اعتماد کرده اید به اعتماد شما خیانت کند.

در سرزمین رؤیاها آمده است که:

- شما از خود دفاع می کنید: یک دوست بسیار صادق و خوب در کنار شماست
-
از بچه‌ها دفاع کردن: شانس و خوشبختی است
-
دفاع از بستگان: اتفاقات خوبی رخ می دهد.
-
توانایی دفاع کردن از خود را ندارید: داشتن عمر طولانی

آنلی بیتون می گوید:

 اگر فرد خواب ببیند در مقابل ضربه های سخت مدام از خودش دفاع می کند ، نشانه به دست آوردن مقام‌های بالا در شغل و موقعیت کنونی‌اش است .و دفاع کردن به وسیله تیغ  علامت این است یک شخص شدیداً شما را آزار خواهد داد.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...