تعبیر خواب زنگوله

در این مجال قصد داریم به بیان تعبیر خواب زنگوله از دید معبران بزرگ اشاره ای داشته باشیم. شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که در عالم خواب زنگوله دیده باشید یا ممکن است در خواب دیده باشید که صدای زنگوله ای به گوش شما می رسد یا این که در عالم خواب ببینید کسی به شما زنگوله ای را هدیه می دهد. فکر می کنید معنا و مفهوم دیدن این گونه رویاها در عالم خواب چه چیزی می تواند باشد؟ معبران عقیده دارند زنگوله ای که در خواب مشاهده می کنیم از هر جنسی که ساخته شده باشد به دلیل آن که به طور معمول صدای آن برای انسان گوش خراش است تعبیر آن به مفاهیمی همچون دعوا و درگیری و منازعه اشاره دارد. اگر شما هم در عالم خواب زنگوله دیده اید و در نظر دارید که از تعبیر خواب خود اطلاع پیدا کنید با تعبیر خواب زنگوله همراه ما باشید.

تعبیر خواب زنگوله به روایت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین بصری در رابطه با معنای دیدن زنگوله در عالم رویا اینگونه بیان می دارد: دیدن زنگوله در عالم خواب به معنی جنگ و دشمنی و خصومت است. اگر کسی در عالم رویا مشاهده کند که شخص آشنایی به او یک زنگوله می دهد به این معنی خواهد بود که با آن شخص به گفتگو و بحث و جدل می پردازد.

تعبیر خواب زنگوله به روایت جابر مغربی

جابر مغربی در مورد معنای دیدن زنگوله در عالم خواب می گوید: اگر شما در عالم رویا مشاهده کنید زنگوله ای از جنس طلا و یا نقره دارید یا این که یک شخص زنگوله طلا یا نقره ای را به شما داده است نشان دهنده آن است که با یک شخص دچار خصومت و دشمنی خواهید شد. اگر شما در خواب ببینید زنگوله ای از جنس مس یا برنج دارید به این معنی است که با یک شخص جاهل و نادان دچار خصومت و دشمنی می شوید.

تعبیر خواب شنیدن صدای زنگوله ، تعبیر خواب هدیه گرفتن زنگوله

تعبیر خواب هدیه گرفتن زنگوله

از نظر تعبیرگران اگر کسی در خواب ببیند یک فرد آشنا زنگوله ای را به او  هدیه می دهد به مفهوم آن است که با او به بحث و جدل خواهد پرداخت.

تعبیر خواب شنیدن صدای زنگوله در کتاب سرزمین رویاها

در کتاب سرزمین رویاها راجع به تعبیر خواب شنیدن صدای زنگوله آمده است: اگر کسی در عالم خواب ببیند که صدای زنگوله ای را می شنود به معنای یک عشق پاک خواهد بود. اگر بیننده خواب در عالم رویا مشاهده کند که صدای زنگوله قلاده سگی به گوش او می رسد دیدن چنین خوابی به نامزدی سریع تعبیر می شود. اگر کسی در خواب ببیند که صدای زنگوله ای را که به چهارپایان اهلی تعلق دارد می شنود نشان دهنده آن است که لحظات بسیار خوب و خوشی در انتظار او خواهد بود و به سبب آن به او بسیار خوش می گذرد. اگر کسی در عالم خواب مشاهده کند که صدای زنگوله یک سورتمه یا یک درشکه را می شنود به این مفهوم خواهد بود که به هدف های بزرگ خود در زندگی دست پیدا خواهد کرد.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. محمد طاها مهدیونمحمد طاها مهدیونsays:

    سلام قیمت چند است