7 دلیل رایجی که مردان از زنی که دوستش دارند؛ جدا می شوند.

در زندگی هر شخصی، عشق به تنهایی کافی نیست و لازم است شما به اندازه کافی بالغ باشید تا این واقعیت را بدانید. وقتی شما برای اولین بار شخصی را ملاقات می کنید؛ برقراری ارتباط با او بسیار هیجان انگیز است. شما فکر می کنید قدرت محضی در رابطه تان وجود دارد که شما را به عنوان یک زوج پیوند می دهد. عقیده شما این است که چون همدیگر را دوست دارید؛ هیچ چیز دیگری بین شما دو نفر وجود نخواهد داشت. اما زمانی که شما به عمق رابطه تان فکر کنید؛ متوجه خواهید شد که مشکلات زیادی در رابطه تان وجود دارد.

چون شما با مردی هستید که شما را دوست دارد؛ دلیل بر این نیست که این مرد با تا ابد با شما خواهد ماند. دلایل زیادی وجود دارد که مردان با دختری که دوست دارند بمانند. اما، برعکس این موضوع نیز صادق است و مردانی هستند که تصمیم می گیرند از دختری که دوستش دارند؛ جدا شوند. چون به این نتیجه می رسند که عشق به تنهایی کافی نیست.

جنبه های زیادی از قدرت و عشق، در یک رابطه وجود دارند. اگر می خواهید دلایل یک مرد برای جدا شدن از زنی که دوستش دارد را بدانید؛ بهتر است تا پایان این مقاله، همراه ما باشید.اگر فکر می کنید در چیزهایی که در این مقاله ذکر شده اند؛ مقصرید؛ احتمالا در رابطه شما مشکلاتی وجود دارند. شما نباید هیچ بهانه ای به مردان بدهید تا شما را ترک کنند؛ مهم نیست این مرد چقدر عاشق شما باشد.

به همین دلیل لازم است با دلایلی که یک مرد ممکن است شریکش را ترک کند؛ آشنا شوید و بدانید چرا یک مرد زنی را ترک می کند که عاشقانه دوست دارد.

1.احساس می کند شریکش قدردانش نیست.

بعضی وقت ها، وقار یک مرد برایش اولویت دارد. وقتی یک مرد کسی را دوست دارد؛ معنیش این نیست که آن زن، غرور و اعتماد به نفسش را زیر پا بگذارید. اگر یک مرد، در رابطه اش، احساس با ارزش بودن نکند؛ بدون شک رابطه را ترک خواهد کرد.

2. شما دیگر آن زنی نیستید که مردتان عاشقش شده بود.

شاید شریکتان عاشق زنی شده بود که قبلا بودید و خصوصیاتی که الان دارید را دوست ندارد. این اتفاق را در روابط زیادی شاهد هستیم. مردم تغییر می کنند و زمانی که با شرایط سازگار شوند؛ ممکن است رابطه ها از هم بپاشند.

3. او به توانایی های خودش برای خوشبخت کردن شما اعتماد ندارد.

او مطمئن نیست که بتواند شما را خوشبخت کند. شاید مجبور باشد برای خوشبخت کردن شما چیزهایی را فدا کند؛ از طرفی او نمی خواهد تسلیم شود. شاید او می داند که نمی تواند به نیاز ها و خواسته های شما در رابطه پاسخ دهد و به همین دلیل است که شما را رها می کند و از رابطه خارج می شود.

4. این روزها شما واکنش منفی زیادی نشان می دهید.

شما در حال تعامل با یکدیگر به روش های منفی هستید. همین نکته باعث می شود تا شما در تعاملاتتان، احساس ناراحتی و نارضایتی داشته باشید. این رابطه باعث شده که مردتان احساس تهی بودن داشته باشد و با این که شما را دوست دارد؛ به این نتیجه برسد که رابطه شما ارزشش را ندارد.

5. شما هدف های متفاوتی در زندگی دارید.

اگر شما تمایل نداشته باشید که به هدف های یکدیگر در زندگی بها بدهید؛ اهمیتی ندارد که چقدر همدیگر را دوست دارید. اگر فکر می کنید تفاوت های اساسی در اهدافتان دارید؛ باید هدف هایتان را ادغام کنید. به عبارت دیگر، باید بتوانید خواسته های شخصیتان را به خاطر رابطه تان، به خطر بیندازید.

6. شما سعی می کنید مردتان را تغییردهید و به کسی که واقعا نیست؛ تبدیل کنید.

فقط به این دلیل، که مردی شما را دوست دارد؛ نباید از او سوء استفاده کنید و او را به کسی تبدیل کنید که واقعا نیست. نباید طوری رفتار کنید که مردتان احساس کند برای شما کافی نیست.

7. شما احساس وابستگی زیادی به او دارید و خیلی به او می چسپید.

اینکه همیشه خودتان را به او بچسپانید؛ یک مشکل تلقی می شود. چون مردی شما را دوست دارد؛ دلیل نمی شود که بخواهد تمام ثانیه های زندگیش را با شما بگذراند. شما باید به مردتان فرصت بدهید تا نفس بکشد و برای خودش زندگی کند. اگر این کار را نکنید؛ این ریسک وجود دارد که او شما را رها کند و قید عشق شما را بزند.


این مطلب را بخوانید :

عبارت های رایج برای جدا شدن از شریک عاطفی + معانی هرکدام


منبع : relrules

ترجمه : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...