تعبیر خواب جادویی کردن

جادویی کردن در عالم خواب به این علت که جادو و جادوگری عمل باطلی به شمار می رود بد و نامبارک است و بهتر است بیننده خواب بعد از دیدن این خواب صدقه بدهد. اگر در خواب جادو و جادوگری دیده اید و به دنبال تعبیر خواب خود می گردید در این مجال همراه ما باشید.

تعبیر خواب جادویی کردن به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

به عقیده منوچهر مطیعی تهرانی تعبیر خواب جادو و جادویی کردن به این صورت است که اگر کسی در عالم رویا جادو و جادوگر ببیند می تواند با توجه به باور و یا عدم باور خودش تعبیر آن را پیدا کند. برداشت کلی ما از جادوگران این است که همه آنها چهره کریه و زشتی دارند. جادوگرها به دلیل کار باطلی که انجام می دهند در نظر ما شکل و شمایل آسمانی و روحانی ندارند. بنابراین مشاهده جادوگران در عالم خواب نیکو و مبارک نیست و بهتر است بیننده خواب بعد از دیدن چنین رویایی صدقه بدهد.

تعبیر خواب جادو و جادویی کردن به روایت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین راجع به تعبیر جادویی کردن در خواب می گوید: مشاهده جادویی کردن در عالم خواب به کار باطل تعبیر می شود. اگر کسی در خواب ببیند جادوگری می کند به مفهوم آن است که کار بیهوده و باطلی انجام می دهد و برخی از معبران بیان کرده اند که جادویی کردن در خواب به معنی فتنه برای کسی است که برای او جادوگری می کنند.

تعبیر خواب جادویی کردن ، تعبیر خواب جادوگر ، تعبیر خواب جادو کردن دیگران

تعبیر خواب جادویی کردن به روایت جابر مغربی

جابر مغربی در مورد تعبیر خواب جادویی کردن بیان می دارد: جادوگری و جادویی کردن در عالم خواب برای کسی به معنی تعهد دروغی است که مردم را با آن فریب می دهد. جادوگر در خواب به مفهوم دشمن فریبکار است.

تعبیر خواب جادو و جادوگری از نگاه آنلی بیتون

آنلی بیتون در رابطه با معنای جادو در خواب می گوید: جادو شدن در عالم خواب نشان دهنده آن است که شما باید بیشتر مواظب باشید تا مرتکب عمل گناهی نشوید. اگر شما در خواب ببینید کسی درصدد آن است که شما را جادو نماید اما شما در برابر او مقاومت می کنید به این مفهوم است که کسانی به کمک فکری شما نیازمند هستند.

تعبیر خواب جادویی کردن دیگران

آنلی بیتون در رابطه با خواب جادویی کردن دیگران می گوید: اگر شما در خواب ببینید در تلاش هستید دیگران را جادو نمایید علامت آن است که دچار پریشانی خاطر و دردسر خواهید شد.

تعبیر خواب جادوگری و جادویی کردن از منظر روانشناسی

به عقیده کارل گوستاو یونگ، جادویی کردن یا مشاهده جادوگری در خواب نشانگر آن است که بیننده خواب احتیاج دارد به مسائل از دیدگاه متفاوتی نگاه کند و موضوعات پیش روی خود را از زاویه جدیدی دنبال نماید تا در مسیر خود به موفقیت دست پیدا کند. تعبیر دیگری که از این خواب می شود آن است که جادو به عنوان نماد و سمبلی از خلاقیت و شگفتی و تعجب به حساب می آید. اگر کسی در خواب جادوی سیاه ببیند به این مفهوم است که خواسته ها و آرزوهای خود را از راه حقه های پنهانی به دست آورده است. این خواب نماد و نشانه ای از فریب و نیرنگ و خیانت و شیطان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید : 

تعبیر خواب طلسم ساختن

تعبیر خواب پیرزن ناشناس

19 نظر

  1. هستی دیانتهستی دیانتsays:

    سلام خواب دیدم تو بیابانی هستم یه مرد دور برش نگاه کرد و بعد نشست رو جاروی بلند و شروع کرد به پرواز کردن و من خیال میکردم جادوگر این شخص و داره جادو میکنه و من احساس میکردم میدونست که من دارم نگاش میکنم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات عجیب است

  2. هستی دیانتهستی دیانتsays:

    سلام خواب دیدم که نگاه کردم به سقف مثل اینکه فرشته ها کمکم میکنن یه تیکه مثل ستاره اومد تو دستم بعدش قدرتی پیدا کردم که میتونم اشیا رو جابه جا کنم نگاه کردم به سقف سقف که آهنی بود افتاد پایین باز میتونم با حرکت چشم دوباره این کار انجام بدم انگار قدرتی تو خوابم بهم دست داده بود ممنون میشم تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ارزوها و خواسته های است که برای رسیدن به ان تلاش میکنید

  3. لیلیلیلیsays:

    درود برشما وقت بخیر من خواب دیدم یکی که نمیدیدمش سمت راست پشت سرم ایستاده و بهم میگه به دستات نگاه کن تو جادو شده ای واسه تو دعا درست کردن همین الان این اتفاق داره میافته و همه اش تکرار میکرد. من که به دستام نگاه میکردم دستام طلایی و درخشنده بودند. تو خواب سعی میکردم بفهمم دعای خوب بوده یا بد گیج شده بودم .همش سعی میکردم دقیق به دستام نگام کنم ببینم مشکلی پیدا کردن یا نه .تا جایی که یادمه مشکلی نداشتن فقط طلایی و درخشنده بودند این خواب رو با کمی تفاوت دوبار پشت سر هم دیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به مسائلی مانند شانس و عشق مربوط می شود

  4. مریممریمsays:

    با سلام مادرم خواب دیده یه پیرزن از فامیلمون زندانیش کرده و میخواد جادوش کنه ولی مادرم صلوات و دعا میخونه اون نمیتونه جادوش کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به افراد ناشناس اعتماد نکنید

  5. ژالهژالهsays:

    سلام من خواب دیدم تو کلاس درس معلم یه سری جملات و ورد رو تخته مینویسه فضا سنگین میشه انگار نیروهای سیاه و‌منفی رو‌احضار میکرد هرکس که از رو جملات کپی نوشته بود به خواب عمیق میرفت معلم هم خوابید من از کلاس اومدم بیرون و زنگ زدم به کسی که تو واقعیت میشناسم اون گفت اون جملات جادوگری هستند باید اونا رو پاک کنی بعد معلمو دیدم که لباس سیاه و توری با خشم طرف من میاد چرا نوشته هاشو پاک کردم بعد جملات رو تو کاغذ چاپ شده بود رو من پرت میکرد منم بشدت وحشت کرده بودم و گریه میکردم میگفتم یه عالم بهم گفت اونا جادو باید پاک شن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام کارهای بیهوده و باطل است

  6. ژالهژالهsays:

    سلام وقت بخیر.من دو شب پشت سر هم خواب دیدم افرادای قصد دارند برایم دعا یا جادو بنویسند شب اول یک دبیر دوران مدرسه ام را دیدم شب بعد هم خواهر و مادرم و دیدم که قصد داشتند مرا به زور دعا و جادو شوهر بدن خودشونم ادعا میکردن این دعا متعلق به پیامبر‌هستش و افراد زیادی ازش استفاده می کنند.اما من قبول نمیکردم و باهاشون دعوا می کردم چنین کاری نکنند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تعهدی دروغ و نیرنگ در زندگی است

  7. موناموناsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه چوب جادویی خوشگل دست دخترم بود ۱۱ سالشه و به هرچی میزد اون چیز زرق و برق پیدا میکرد یا تغییر شکل میداد و دختر کوچیکم که ۴ سالشه میخواست به زور ازش بگیره منم اومدم جداشون کنم گفتم ببینم ازشون گرفتم بعد خودم میزدم به لباسام یا چیزای دیگه انگار عوض میشدن ولی تغییرات ایجاد شده خوب بود بد نبود مثل چوب سیندرلا دقیق یادم نیست فقط خیلی خوشم اومده بود .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید بیشتر مراقب خود باشید تا دچار کارهای ناپسند و خلاف نشوید

  8. میترامیتراsays:

    سلام.من خواب دیدم عمه شوهرم زندگیمون را جادو میکنن.میخوان بین من و شوهرم جدایی بندازند.در عالم واقع میدونم که خوانواده شوهرم همچین کاری میکنند ولی نمیدونم کی هست.تعبیرش چی میتونه باشه.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نسبت به این فرد بر حذر باشین و نزدیکش نشین و تا آنجایی که ممکن نذارین بیاد خونتون همیشه ون یکاد همراه خودتون و خانوادتون باشین

  9. نازیلانازیلاsays:

    با سلام و تشکر از شما و سایتتون، خواب دیدم با کل فامیل رفتیم شهربازی داخل شهربازی وارد یک اتاق خاص شدم که حالت شعبده بازی و جادوگری بود، وقتی همه رفتن از خانمی که این کارو می کرد پرسیدم از سه ماه آینده می تونی بهم خبر بدی گفت آره، انگشت اشارمو فشار داد نمی دونم خون اومد یا نه بعد بهم از سه ماه بعدم ی سری حرفا زد و راهنمایی کرد جوری که داخل خواب متحیر شدم می خوام ببینم چه تعبیری داره..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای زمان حال زندگی کنین و واقع بین باشین

  10. آآsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم که انگار یه دختر با نیروی شیطانی همراهمه و ما توی جنگل گیر افتادیم اون کارای بد انجام میداد و به مردم اسیب میزد هر کاری میکردم جلوشو بگیرم نمیتونستم بعدش تو خواب از من خواست که همراه با اون بشم و دیگران رو ازار بدم یا اینکه منو میکشه من هرکاری کردم از دستش نجات پیدا کنم نشد و اخرش که میخواست بهم اسیب بزنه من بهش گفتم جادوی تو هیچ اثری روی من نداره و تو قدرتی درمقابل خداوند نداری وقتی اون بخواد منو نجات بده و کمکم کنه تو هیچ قدرتی نداری و شکست میخوری وقتی اینو گفتم و واقعا باورش کردم و دیگه ازش نترسیدم چشماش قرمز شدو جادوش به سمت خودش برگشت و نابود شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگی در مقابل مسائل واقع نگرتر باشید

  11. سید امیر حسینسید امیر حسینsays:

    سلام من خواب دیدم عمه ام آمد خانه ما و رفت به اتاق خواهرم جادوئی را ریخت در اتاقش و به من میگوید خواهرت تا یک هفته دیگه میمیرد.لطفآ تعبییر خوابم را بگوئید.

  12. محمدنجفیمحمدنجفیsays:

    سلام وقتتون ب خیر خواب دیدم خونه ما دوطبقه دربش قفل بود یه نفر از دوستام اومد درب روباز کرد و دور از چشم من یه کاری کرد و بعد اون دیدم پسرم مریضه و زیر لباسش دعا است و بعدش خونه رو گشتیم کلی دعا پیدا کردیم ممنون میشم تعبیر بفرمایید باتشکر

  13. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که یه موجودی بود جادو میکرد نه انسان بود و نه حیوان .. یا شایدم آرزو برآورده میکرد ازش خواستم که چندتا کار برام انجام بده اما با یکیش مخالفت کرد.ولی بقیه رو جادو کرد و من خیلی خوشحال بودم تعبیرش چی میشه

  14. الهامالهامsays:

    سلام خسته خکاب دیدم که از دست چند آدم داریم با دوسنام فرار میکنیم که یه جادوگر که دوست یکی از دوستانمون بود ما را نجات داد و دوستم بهش گفت میشه امشب در خانه شما بمانند با سر ناید کرد ما وارد خونه شدیم جادوگر چهره ی زشتی نداشت و هیچ حرفی نمزد غذا آورد برامون حس خوبی نداشتیم در خانه ی او لب به غذا ها نزدیم من فقت یه کم از غذا که تهدیگ بود خوردم و بعد از آن خانه خارج شدیم من وارد یه کوچه تنگ شدم چند مرد انجا بودن که من از انها ترسیده بودم و به دنبال من بودن و میخواست من رو عزیت کن جادوگر راه کوچه را بسته بود و از دیدن من که دارم عزیت میشم لذت میبود و هیچ کمکی نکرد و حرفی نمیزد کوچه یک راه دیگر داشت که ان باز بود ولی جادوگر اون کوچه ای که خود در ان بود را بسته بود با طلسم که من نرم بیرون دوست من دست من را گرفت و از ان یکی راه من را خارج کرد .

  15. kh.haghdadi6194kh.haghdadi6194says:

    من خواب دیدم که یکی بهم گفت چرا منو دعا و جادو میکنی لطفا جواب بدین خیلی مهم هست اون شخص اشنا یعنی عشق قدیمم بوده

  16. طاها شیخطاها شیخsays:

    ببخشید من خواب دیدم در یک مدرسه جادوگری هستم و انجا بهترین دوستم را دیدم و فقط در یک جای خواب جادو کردم

  17. ادوارد هانزاکیانادوارد هانزاکیانsays:

    سلام..خوابم از اینجا شروع شد..که دیدم درون یک جنگل تاریک مشغول اواز خوندن هستم و بچه های زیبایی اطراف من بازی میکنند.ناکهان از دور دیدم‌یکی از بین درختان نگاه میکند.وپیرزنی عجوزه بود..دایرهای به روی زمین کشید..و‌الفاظی ..به کار برد ..سوساباریدا...ماساناریدا.الانجنکاریسا..هاماریدگا..و من در درون دایره قرار گرفتم و به من گفت ازطریق تو به روح خیلی ها دست پیدا خواهم کرد..حالا برو و کاری کن این کلمات را بخوانند....

  18. AlirezaAlirezasays:

    سلام .من خواب دیدم که جادوگر شدم .و قدرت هایی به دست آوردم که با دستام می‌تونستم هر اجسامی رو بدون لمس بلند کنم .ولی این قدرت رو فقط شب ها داشتم روز قدرتم کمتر میشد .

  19. ساحلساحلsays:

    سلام من خواب دیدم توی خونمون حالا دقیق نمی دونم مکانش خونه خودمون بود یا ن فقط می دونم تو یه مکانی بودم ک اونجا توی جایی ک لوله بخاری قرار می گیره از توی اون یه عالمه دعا و جادو بیرون آوردم و خوشحال بودم ک قراره این دعا هارو تو آب روان بندازم که باطل بشه که البته آخر اینکه تونستم دعاهارو بندازم مشخص نشد