تعبیر خواب شهرها

آیا تا به حال فکر کرده اید دیدن شهرها در خواب چه تعبیری دارد؟ احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در خواب ببینید در یکی از شهرها در داخل کشورمان هستید. شاید هم خود را در خواب در یک شهر از کشورهای خارجی دیده باشید. در این مجال در نظر داریم به تعبیر دیدن برخی از شهرها در خواب بپردازیم.

تعبیر خواب شهرهای ایران

طبرستان: اگر در خواب ببینید در یکی از شهرهای واقع در طبرستان ( مازندران ) هستید به این معنی است که به کار مشکلی گرفتار می شوید.

کرمان: اگر کسی در خواب ببیند در شهر کرمان است یعنی تعداد زنان او زیاد می شود.

مراغه: اگر کسی در خواب ببیند در شهر مراغه حضور دارد نشانه آن است که به آسایش و راحتی می رسد.

گرگان: دیدن شهر گرگان در خواب به معنی آن است که امورات بیننده خواب به درستی پیش می رود و اوضاع بر وفق مرادش می شود.

تبریز: اگر در خواب ببینید در شهر تبریز هستید نشانگر آن است که دچار غم و غصه می شوید.

شهرهای خراسان: اگر کسی در خواب ببیند در یکی از شهرهای خراسان است نشانگر آن است که کار خود را به آسانی به انجام می رساند.

مشهد: اگر در خواب ببینید در شهر مشهد هستید به این مفهوم است که به سود و منفعت دست پیدا می کنید.

نیشابور: اگر کسی در خواب ببیند در شهر نیشابور است علامت آن است که با بزرگان ارتباط برقرار می کند.

قزوین: اگر در خواب ببینید در قزوین هستید به این معنی است که با یکی از بزرگان در ارتباط خواهید بود و با او مصاحبت خواهید داشت.

شهر ری: اگر کسی در خواب ببیند در شهر ری است یعنی به چیزی سوگند یاد خواهد کرد.

شیراز: اگر در خواب ببینید در شهر شیراز هستید به این معنی است که به عشرت و خوشگذرانی مشغول خواهید شد.

تعبیر خواب شهرهای غربی

تعبیر خواب شهرهای عربی

مدینه: اگر در خواب ببینید در مدینه هستید یعنی از بازرگانان به سود و منفعت خواهید رسید. تعبیر دیگر شهر مدینه این است که ترس ها و نگرانی های شما از بین می رود و امور دین و دنیایتان بر وفق مراد پیش می رود.

دمشق: اگر کسی در خواب ببیند در دمشق است تعبیر آن افزایش رزق و روزی او خواهد بود.

بصره: اگر در خواب ببینید در شهر بصره هستید نشانه آن است که از دنیا بهره مند می گردید.

موصل: اگر کسی در خواب ببیند در شهر موصل است یعنی به حاجت و خواسته خود نمی رسد.

تعبیر خواب سایر شهرها

شهرهای فرنگ: اگر در خواب ببینید در یکی از شهرهای فرهنگ هستید یعنی کار دنیای شما به خوبی پیش می رود اما دین و ایمانتان ضعیف می شود.

شهرهای هندوستان: اگر کسی در خواب ببیند در یکی از شهرهای هندوستان است یعنی کار او به سمت تباهی می رود.

شهرهای ترکستان: اگر در خواب ببینید در یکی از شهرهای ترکستان هستید نشانه آن است که بر دشمنان خود غلبه می کنید. اگر در خواب ببینید در کاشغر هستید علامت آن است که دچار غم و افسردگی خواهید شد.

شهرهای خوارزم: اگر کسی در خواب ببیند در یکی از شهرهای خوارزم است یعنی در کار او گره می افتد و اموراتش متوقف می گردد.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

10 نظر

  1. سعیدسعیدsays:

    سلام یکشنبه (97/11/21) من به شهر محل تحصیل دانشگاهی خود اصفهان وارد شدم وقتی وارد دانشگاه شدم به جای خوابگاه دانشجویان، خونه های بودند که دانشجویان در اونها تردد می کردند من پیش همکلاسی متاهل خودم(به تازگی عقد کرده) رفتم، بعد شب(شب روشن یا نور شکسته) شد و من از اطراف خونه ها عبور می کردم که شلوغ بود، و به وضوح می دیدم که دختر و پسران دانشجو تردد می کردند، من به جایی رسیدم که دوباره دوستان دانشجویم رو دیدم با همه سلام کردم و دست دادم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که مشکلات فعلی، شما را نسبت به دیگران بدبین کند.

  2. آتناآتناsays:

    من مجردم پدرم خواب دیده که من موهام بلندشده تا کمرم و زرد رنگه واینکه رفتیم اصفهان از کنار یه اب درمانی رد میشیم بعد من جلوتر راه میرم پدرم از پشت منو میبینه که هی رد میشم هی اب میریزه توسرم هی راه میرم هی اب میریزه تو سرم واینکه تمومی نداره این تعبیرش چیه ؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده عمری دراز برای شماست

  3. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من اهواز زندگی میکنم ولی عرب نیستم خواب دیدم یه خانواده ی محترم ناشناس عرب که بسیار محترم هم بودند به همراه پدر مادر مادر بزرگشون و یه عده از قوم و خویششون اومدن نشستن خونمون برای خاستگاری من و یه رقاصه ی عرب هم با خودشون اورده بودن ولی خود داماد رو ندیدم که مادرم تا شنید عرب هستند و رقاصه اوردند به اونها جواب منفی داد و اونها رفتند ولی پدرم از حرف مادرم خیلی ناراحت شد و اونها رو خیلی قبول داشت... خودم هم در خواب متعجب بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید

  4. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم رفتم استادیوم تراکتور تبریز و چون خودم اصالتا اذری هستم از دیدن تبریزیها به وجد اومدم و بعد از اون اومدم تو شهر تبریز و رفتم به یک مسجدی داخل شهر و نشستم تو مسجد که ذاکر مسجد میخاست از اهل بیت صحبت کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دغدغه ی دنیایی داشته باشین اما ذات شما و اصل شخصیت شما روشن و بر مدار درستی است

  5. مرضیهمرضیهsays:

    سلام فوق لیسانس هستم قصد ادامه تحصیل ندارم بیکارم و مجرد. خودم مقیم یکی از شهرهای فارس هستم خواب دیدم رفتم یزد. امتحان دکترا قبول شده بودم ی حال عجیبی بود توی دانشگاه یزد می چرخیدم برای خودم یکی از دوستای دوره ابتداییم رو هم دیدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگیتون تغییراتی ایجاد می شود

  6. فاطمه.فاطمه.says:

    سلام وقت بخیر ،خواب دیدم در هند هستم و از مسیر سر سبز و پر از درخت به سمت باغ میوه میرفتم ،توی مسیر تعدادی از بستگانم رو دیدم و بشون سلام کردم.توی رویا من در هند درس میخوندم و امتحان داشتم.ممنونم اگر تعبیر خواب رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در زندگیتون موفقیت هایی بدست میارین

  7. اریانا عوض پوراریانا عوض پورsays:

    سلام . من چند شب پیش ؛ خواب دیدم که جلوی اینه اتاق خوابم وایستادم و مردی رو بغل کردم که تصویر ما درست توی اینه می افتاد که انگار من اون مرد رو از سال ها قبل میشناختم . اون مرد چشم های ابی و موهای طلایی داشت من و او در اینه به هم لبخند میزدیم و خیلی خوش حال بودیم. ممنون میشم اگر برام تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در رابطه با اخلاق و رفتار خود کمی بیشتر دقت کنید

  8. نگیننگینsays:

    سلام. من چند شب بیش خواب یکی از شخصیت های مثبت سریالی که نگاه میکنم دیدم. خواهرم هم چند روز بعد همین خوابی که من دیدمو دید . لطفا تعبیرشو برام بگید ممنون میشم.

  9. فهیمه کیانفهیمه کیانsays:

    با سلام و عرض ادب دم صبح خواب دیدم همراه بچه ها و همسرم و دوست خانوادگیمون رفتیم شیراز و بعد از گذشت چند روز موقع برگشت دیدم هممون میریم حمام و میگیم که آخر باید بریم زیارت شاهچراغ دیدم پدرم هم با ما بود البته مادر بزرگ همسرم هم که فوت کردن با ما هستن

  10. محمد صوفیمحمد صوفیsays:

    سلام لطفا خواب مرا تعبیر کنید. من خواب دیدم روستای ما قیافه شهری داره و کوچک است بعد به آخر شهرمان رسیدم ناگهان دیدم روستای همسایه شهر است یا به عبارتی پشت ما شهری بزرگ با ریل قطار که در آسمان بود قطار بر روی ریل حرکت میکرد ریل پیچ پیچی بود آن وقت شب بود و شهر و قطار واقعا رویایی و زیبا بودند تا به حال چنین خوابی ندیده بودم خواهش میکنم این خواب را تعبیر کنید🙏