روش های خلاقانه برای اینکه به همسرتان بگویید دلتنگش هستید!

اس ام اس بازی و پیامک زدن به همسرتان، می تواند برای شما، سرگرم کننده، هیجان انگیز و بسیار پرشور باشد. اما، زمانی که می خواهید همسرتان بداند که دلتنگش هستید؛ باید دنبال چیزی جالب تر و به یاد ماندنی تر از تایپ کردن جمله ی تکراری « دلتنگت هستم»، باشید. خوشبختانه، روش های خلاقانه و هوشمندانه ا­ی دیگری وجود دارند تا به همسرتان نشان دهید که دلتنگش هستید و به او ثابت کنید که چقدر به او اهمیت می دهید.

1.به همسرتان، پیام تصویری بدهید.

اگر به دنبال یک روش هیجان انگیز و به یاد ماندنی هستید تا به همسرتان نشان دهید که دلتان برایش تنگ شده است؛ استفاده از تصاویر، به شما کمک می کنند تا به همسرتان نشان دهید که به فکرش هستید. استفاده از شکلک ها و ایموجی ها نیز، یک انتخاب خوب، برای نشان دادن دلتنگیان است.

2. به همسرتان، پیام GIF بدهید.

این نوع پیام، یک روش جالب و خلاقانه، برای نشان دادن دلتنگی است. یک پیام طراحی کنید و یا پیام GIF مورد علاقه تان را برای همسرتان بفرستید. این روش، یک روش خلاقانه و تضمین شده است تا لبخند را روی لب های همسرتان بنشانید.

3. نقل قول هایی از تلویزیون یا فیلم ها، برای همسرتان بفرستید.

زمانی که از همسرتان دور هستید؛ نقل قول هایی از تلویزیون و یا فیلم مورد علاقه تان، روشی منحصر به فرد برای نشان دادن دلتنگیتان است.

4. متن ترانه ها را برای همسرتان بنویسید.

یک راه جالب و هیجان انگیز دیگر، برای نشان دادن دلتنگیتان، این است که متن ترانه ها را بنویسید و برای همسرتان بفرستید. نوشتن متن ترانه های محبوب و گروه موسیقی مورد علاقه ی همسرتان، به همسرتان نشان می دهد که دقیقاً چه احساسی دارید.

با این منطق، شما می توانید لینک آهنگ مورد علاقه تان را برای همسرتان بفرستید و نشان دهید که چقدر دلتنگش هستید. با این کار شما، همسرتان همیشه با شنیدن این آهنگ، به یاد شما می افتد.

5. یک بیت شعر، برایش بفرستید.

اگر به دنبال راهی هستید که همسرتان را مدهوش کنید؛ یک بیت شعر عاشقانه و رمانتیک انتخاب کنید و برایش بفرستید. شاعران و نویسندگان زیادی وجود دارند که می توانید متن هایشان را انتخاب کنید. بهتر است از آثار کلاسیک، برای این کار استفاده کنید. فراموش نکنید که خودتان هم می توانید نویسنده یک متن، برای همسرتان باشید.

6. عکس های دو نفری مربوط به گذشته را برای همسرتان بفرستید.

زمانی که می خواهید به همسرتان نشان دهید که دلتنگش هستید؛ یک عکس دو نفری از گذشته، برایش بفرستید. می توانید یک متن کوتاه عاشقانه یا یک قلب، در کنار عکس، برای همسرتان بفرستید تا حس خوبی به همسرتان بدهید.

7. یک پیام صوتی ضبط کنید و برای همسرتان بفرستید.

می توانید صدای خودتان را ضبط کنید و برای همسرتان بفرستید. در واقع، شنیدن صدای شما، یک روش منحصر به فرد است تا زمانی که ازهم دورید با هم تماس داشته باشید.

8. روش منحصر به فرد خود را پیدا کنید تا به همسرتان بگویید که دلتنگش هستید.

با همسرتان صحبت کنید و یک جمله انتخاب کنید که زبان عشق شما باشد و با گفتن این جمله، بدون اینکه لازم باشد کلمات واقعی را برای بیان احساستان استفاده کنید؛ منظور همدیگر را درک کنید. مثلاً، یک جمله مانند( در قلب منی)، انتخاب کنید یا همدیگر را بغل کنید و ببوسید. وقتی شما از زبان عشق مخصوص به خودتان، استفاده می کنید؛ ارتباط عمیق تری را با همسرتان می سازید.

مطلب پیشنهادی این بخش :

7 نشانه که می گوید رابطه شما تا ابد ادامه خواهد داشت.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...