تعبیر خواب پیاله

شما فکر می کنید دیدن پیاله در خواب چه تعبیری می تواند داشته باشد؟ با ما همراه باشید تا از معنا و مفهوم و تعبیر خواب پیاله مطلع شوید.

دیدن پیاله در خواب گویای چه معنا و مفهومی است؟

اگر کسی در خواب ببیند از  یک پیاله تمیز نوشیدنی شیرینی را می خورد به معنای آن است که از همسر خود رضایت خاطر دارد. اگر در خواب ببیند نوشیدنی ترش مزه یا تلخی را می خورد تعبیر آن برعکس خواهد بود. پیاله پر در خواب نشانه توفیق یافتن است. دیدن پیاله خالی در خواب نشانه بی نصیب ماندن است. دیدن پیاله شکسته در خواب به معنای غم و ناراحتی است و پیاله ای که از جنس نقره باشد نشانگر حیله و نیرنگ است. دیدن پیاله آهنی در خواب نشان دهنده استحکام و استواری است. مشاهده پیاله چینی در خواب به مفهوم ظرافت است. دیدن پیاله شیشه ای در خواب خبر از شکنندگی و عدم برخورداری از اعتبار در کارها می دهد.

تعبیر خواب پیاله پلاستیکی

دیدن پیاله ملامین و پیاله پلاستیکی در خواب نشانگر خوش باوری ساده لوحانه و امیدواری واهی است. اگر کسی در خواب ببیند شخصی به او یک پیاله پر از نوشیدنی خوب و گوارا تعارف می کند به این معنی است که از طرف یک شخص به او سود و فایده ای می رسد. اگر کسی در خواب ببیند شخصی به او یک پیاله پر از نوشیدنی تلخ مزه و شور می دهد بیانگر وارد آمدن ضرر و زیان است. اگر کسی در خواب ببیند پیاله ای در دست او است علامت آن است که در انتظار رسیدن به خوشبختی و سعادت در امری می باشد. بیننده این خواب اگر کارمند باشد به دنبال ترفیع درجه و افزایش حقوق است و اگر یک کاسب باشد به دنبال کسب سود خواهد بود. در واقع دیدن پیاله در خواب به معنای سهمی از یک چیز است که به بیننده خواب تعلق می گیرد. از این رو دیدن پیاله کوچک در خواب به معنای سهم کم و اندک و پیاله بزرگ سهم زیاد و بزرگی است که به دست بیننده خواب می رسد.

تعبیر خواب پیاله از دیدگاه معبران بزرگ

محمد بن سیرین در رابطه با تعبیر خواب پیاله در عالم رویا می گوید: دیدن پیاله در خواب به معنی کنیزکی است که بیننده خواب با او به خوشگذرانی مشغول می شود. اگر کسی در خواب ببیند از پیاله ای آب می خورد یعنی با یک کنیزک به صورت شرعی آمیزش می کند و صاحب فرزند درستکاری می شود. اگر کسی در خواب ببیند آب از پیاله ای ریخته است به این معنی است که فرزند او از دنیا می رود.

ابراهیم کرمانی راجع به معنای دیدن پیاله در خواب اینگونه بیان می کند: اگر کسی در خواب ببیند مثل سگ از یک پیاله آب صاف می خورد نشانه آن است که به تفریح و خوشگذرانی مشغول می شود اما در نتیجه کارهایی که انجام می دهد به گرفتاری و سختی و فتنه دچار می گردد به گونه ای که دارایی هایی را که ذخیره کرده است کم کم در میان مردم بذل و بخشش می کند.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. سارا خمسه   .سارا خمسه .says:

    سلام من خواب میدیدم دست معشوقه ام را داخل کاسه آب فشار دادم کاسه نقره بود ودستهایمان زیر اب رفت در کاسع

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب رفتار خود باشید