تعبیر خواب شوید

گیاهانی که در خواب مشاهده می کنیم سمبل دیدگاه های ذهنی ما در مورد رشد و نیاز های ما از لحاظ جسمی و فکری می باشند. هر گیاه با توجه به خواص و کاربرد هایی که در زندگی روزمره دارد مفهوم خاصی نیز به خود اختصاص می دهد. گیاه شوید زمانی که در خواب ظاهر می شود با سمبل هایی مثل خوراکی ها، رنگ سبز و رشد و پرورش مرتبط می باشد.

این خواب می تواند به تلاش شما برای تقویت حس سرزندگی و شجاعت اشاره داشته باشد. مسئولیت های جدیدی که در زندگی بیداری بر عهده گرفته اید، به شما این حس را تلقین کرده اند که لازم است مهارت های جدیدی را به دست آورده یا در خود تقویت کنید اما شما می دانید که برای آموختن، بستر ها و انرژی درونی خاصی لازم است و شما نیازمند کسب آگاهی نسبت به انگیزه های خود هستید.

خوابی با موضوع شوید از شما می خواهد تا داده های فکری خود را کنترل کرده و از الهامات درونی خود برای انتخاب مسیر ها و ایده هایی استفاده کنید که ممکن است در ظاهر بی اهمیت جلوه کنند یا متوجه تاثیر و پتانسیل آن ها نباشید. چیزی که واضح است شما هم اکنون نیازمند رشد هستید. رشدی که شما را برای پرداختن به پروژه های جدید آماده کند.

خوابی با موضوع شوید از شما می خواهد تا جزئیات به ظاهر بی اهمیت را بررسی کرده و به انرژی ای که فعالیت های کوچک به شما می دهند توجه داشته باشید. اتفاقات کوچکی که در کنار یکدیگر، سطح انرژی و تاثیرگذاری بالایی را رقم خواهند زد.

اگر شما در زمینه ی احساس شجاعت و جسارت دچار احساس فقدان یا کمبود شده اید، این خواب به شما می گوید که این ویژگی ها صرفا اکتسابی یا آموختنی نیستند بلکه لازم است زمینه های رشد و تقویت این ویژگی ها را در ذهن و روان خود تقویت کنید و اجازه دهید که الهامات درونی، پیشاپیش ترس ها و موانع بیرونی یا جسمی حرکت کنند.

خوابی با موضوع گیاه شوید پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که صفاتی مثل شجاعت به یکباره در انسان به وجود نمی آیند و همان طور که یک گیاه برای رشد یافتن نیازمند توجه و پرورش است، این صفات نیز می توانند با توجه و کسب مهارت های فکری تقویت شوند. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری، از کدام جنبه های روانی دچار احساس فقدان شده اید؟ چه مسائلی بر این فقدان و گرسنگی فکری دامن می زنند؟ چگونه می توانید به طور آگاهانه به سمت داده هایی حرکت کنید که به شما کمک می کنند به کسب مهارت های مرتبط با احساس شجاعت بپردازید و خود را برای عملی کردن پروژه هایتان آماده کنید؟

گیاهانی با رنگ های سبز، نشان دهنده ی وجودی زنده و با طراوت هستند که هنوز آمادگی کسب مهارت های جدید را دارند هر چند ممکن است در زندگی بیداری دچار احساس رکود و انفعال شده باشید یا احساس کنید فرصت طلایی برای دست یابی به خواسته های ارزشمند را از دست داده اید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

25 نظر

  1. شادیشادیsays:

    باسلام خدمت شما وتشکرازسایت خوبتون نامزد من خواب دیدن که داشتن شوید و بنه میخوردن لطفا تعبیرخواب چی میشه باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، خبردهنده از تغییرات تازه و یا خارج شدن زندگی از روند یکنواخت یا تکراری است.

  2. فروغفروغsays:

    سلام وقت بخیر ،مامانم خواب دیده که داشته شوید میذاشته توی سینی که خشک کنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این احتمال وجود دارد که خانواده تان خودشان را برای گرفتن یک تصمیم جدید و یا یک فکر تازه در آینده آماده کنند.

  3. زهرا محمدزادهزهرا محمدزادهsays:

    سلام ، خواب ديدم توي برفي كه داره آب ميشه و كثيف شده دارم گياهي شبيه شويد سالم و تازه و سبز جمع ميكنم ، ميشه بگين تعبيرش چيه ؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است پریشان شوید

  4. سحر امیرخانیسحر امیرخانیsays:

    سلام من خواب دیدم دارم شوید می چینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه تندرستی است

  5. زهرازهراsays:

    سلام. من خواب دیدم شوید هابم را در معرض افتاب خشک کرده بودم و ررد شده بودن.‌یک پلاستیک بزرگ هم یادم رفته بود خشک کنم که تعداد اندکی از آنها زرد شده بودن و داشتم جدا می کردم که سبزهاشون در سایه خشک کنم. تعبیر چی می تونه باشه. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اینده نگری است

  6. فاطمه بختیاریفاطمه بختیاریsays:

    سلام من خواب دیدم مردم دارن اش نذری پخش میدکنن و ی جای دیگه دارن با ماشین وانت سبزی نذری پخش می کنن ومردم صف بسته بودن من به اقاجوان گفتم بیا ازاینجاسبزی نذری بگیریم ومن رفتم جلوگفتم اقابه من سبزی بدین وبه من یک دسته شوید دادن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حس سر زندگی و شادابی در زندگی است

  7. مرضیه بیاتمرضیه بیاتsays:

    سلام مادربزرگ من اومده خواب عمم و یه دسته سبزی شویدسبز داده به عمم گفته ببر بده ب مامان من ونصفشم بده ب عمه مامانم میشه تعبیرشو بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند دربردارنده حس شادابی در زندگی شما باشد

  8. زهرازهراsays:

    سلام استاد من خواب دیدم مقداری شوید خشک داخل یه روسری داشتم شوید ها کامل و با ساقه بودن برای اینکه ساقه هاشو جدا کنم و سبزیشو جمع کنم اونو کف اشپزخونه ریختم که وقتی کف اشپزخونه ریختمش تمام کف رو پر کرد و مقدارش شاید بیشتر از 50 برابر شد و کل کف اشپزخونه رو گرفت منم دنبال ظرفی بودم که بشینم سبزی های خشک شده رو از ساقه جدا کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که شما باید به فکر و ذهن خود سرو سامان بدهید

  9. aasays:

    سلام دیشب خواب دیدم پدر مرحومم اومد ایوون خونه پدر بزرگم و چند تا بسته سبزی خوراکی خشک که لازم داشتیم آورده بود. توی یه نایلون یه لاستیک ماشین کهنه هم بود که خودش و خودمون نمیدونستیم که نو یا کهنس. پدرم وقتی دید به درد نمیخوره، تیوپ رو در آورد و آهنش رو کنار گذاشت(من فکر میکردم به درد فروختن میخوره) در قسمت دیگه ای دیدم که دروازه خونمون رو باز کردم و رفتم داخل خونه. وقتی از در ورودی داخل خونه رو نگاه میکردم، دیدم دو تا از دیوارای داخلی خونمونو برداشتیم و یه اتاق بزرگ شده. ولی قسمت انتهایی خونه فرش نداشت و من فکر میکردم که جای دیگه ایه و باید بیاریم بندازیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر و برکت به زندگیتون میرسه براشون خیرات کنید

  10. فرازیان مهدیفرازیان مهدیsays:

    سلام گرفتن سبزی تازه از دست یه خانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نگرانی هایی در زندگیتان است

  11. داریوشداریوشsays:

    سلام.وقت بخیر.ممنون میشم خواب بنده را تعبیربفرمایید.درخواب دیدم خانواده همسرم که دخترداییم هست همه دورهم جمع شدن وبرادربزرگش شویدخشک وپسته داخل پلاستیک میریخت وبه من میدادومنم آنهاراکنارمیزاشتم وگاهی ازپسته های داخل پلاستیک میخوردم.باسپاس فراوان ازشما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مسئولیت های تازه ای است که برایتان ایجادخواهدشد

  12. نازنیننازنینsays:

    سلام مامانم خواب دیده که دایی مرحومم که سیده وزن دایی مرحومم تعدادزیادی شوید که به صورت بسته بوده جلوشون بوده .وزن دایی ام داشته خرد میکرده.مامانم هم مقداری شویدبرداشته وشروع کرده به خردکردنش.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون سوره ی یس بخونن به سلامتی و برکت اشاره داره

  13. نازنیننازنینsays:

    سلام من مجردم وخواب دیدم به همراه مادرم که سیدهستند درقطار هستم که درحال حرکت بودوازتونل هم گذشت ولی قطارروی جاده صاف که وسط جاده خط کشی سفید بودحرکت میکرد.یه بقچه سفیدبزرگ هم کنارقطاربود که متعلق به مابود وروش باپارچه سفید کشیده شده بودونمیدانم زیرش چی بود.یک آقای جوان ودزدهم که کلاه سرش بوددرقطار بودومیخواست وسایلمان رابدزدد.من نگران بودم یک کم روی زمین‌ کنارقطار میخوابیدم بعدبلند میشدم.وبالاخره آن آقالواشک من را دزدید.وبرایم چاقو‌ی میوه خوری که رنگش زرد بودکشیدمنم یه چاقو مثل همان چاقوکه دردستش بوددردستم داشتم وهمزمان برای هم چاقو کشیدیم.یهومرحوم پدرم درحالی که مثل جوانیهاشون شده بودند(آخه پدرم ورزشکاربودندوقدبلند وچهارشانه)آمدندوصورتشان راشسته بودندویه حوله دستشان بودوباآن دست وصورتشان راداشتندخشک میکردند.من به آن آقای جوان که برایم چاقو کشیدگفتم ببین این آقابابای من هستندوتوگوش هرکسی که بزنندتایه هفته ازجاش بلند نمیشه.آن آقاهم ترسید‌و رفت.یه مدت کوتاهی بعدش درحالی که پشتش به من بودونشسته بود کف قطارلواشک راسمت من پرت کرد وفرارکرد.درضمن قطارصندلی هم نداشت ومن ومادرم روی زمین نشسته بودیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواستگاری براتون میاد که ممکن کمی درد سر ساز باشه

  14. ا لا لsays:

    سلام وقت بخیر مامانم‌دیشب خواب دیدن گشنیز و شوید خورد میکردن ممنون میشم تعبیرشو لطف کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است فرصت های جدیدی در زندگی نصیبتان شود

  15. رزا ماهانرزا ماهانsays:

    سلام . در خواب دیدم که برادر مرحومم دسته ای سبزی خشک شده ی سبز رنگ اورد خونه. و من یادم میاد که از بین اون سبزیها ،شوید خشک شده برداشتم و خوردم. ممکنه تعبیرشو بهم بگید؟ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوبی براتون می افته برای برادرتون سوه ی یس بخونین

  16. Pariya.mnpPariya.mnpsays:

    سلام خسته نباشید ممنون میشم اگه راهنمایی بکنید پدر بزرگ من حدود ۱۳ روزه که بخاطر عفونت ریه در بیمارستان بستری شده و حال وخیمی داره من تو خواب دیدم که پشته دره وقتی درو باز کردم خیلی شاد و سر زنده وارد شد و تو دستش یک دسته شوید بود که از دستش افتاد زمین این تعبیرش چی میتونه باشه؟

  17. آرزو اصلانیآرزو اصلانیsays:

    سلام من خواب دیدم با یکی یه عالمه شوید و میشوریم لز ابکش رد میکنیم دوباره یه عالمه دیگه.ممنون میشم تعبیرمو بگید

  18. مهتابمهتابsays:

    سلام.من باردار هستم، خواب دیدم رفتم جایی که بساط میزهای چایی با استکان های فراوان هست ،دم یک میز مرد چایچی ناشناس بهم چایی تازه دم خوش رنگ داد گفت بخور سردردت خوب میشه در حالی که من نگفته بودم سردرد دارم و توو خواب به نظر سردرد هم داشتم بعد چایی رو با سبزی خشک تره و شوید و شنبلیله و کلم بنفش و ...میخوردم که توو خواب میگفتم این سبزی خشکا خصوصا شوید شنبلیلیه برای بارداری بد نباشه! بعد با خودم گفتم کم میخورم چیزی نمیشه،تعبیرش چی میتونه باشه

  19. فریبا رضاییفریبا رضاییsays:

    سلام :خواب دیدم که درحال خوردن شوید تازه سبزم دسته بزرگی بود وقتی به نیمه رسیدم متوجه شدم که روزه ام تعبیر ش چیه ؟

  20. سعیده حاجی حسینلوسعیده حاجی حسینلوsays:

    سلام من خواب دیدم مامانم برای منو بابام از بهشت کلی شوید زرد و نارنجی اورده و بهم میگه برا بابات خیار ماست بکن تا بخوره ولی همه جای خونمون شوید بود ؟تعبیرش چیه؟؟

  21. کیانا درویشیکیانا درویشیsays:

    سلام من خاب دیدم داخل یک استخر پر آب که سطحش پر از شوید تازه بود شنا میکردم،عطر و بوی شوید هم خیلی خوب بود.

  22. ماهرخ اسکندریماهرخ اسکندریsays:

    سلام روز بخیر ، خواب دیدم رفتم میوه فروشی با دوتا از دوستام خرید کنم بهش گفتم شما نذری نمیدید گفت چرا شیوید نذری دارم میخوای گفتم اره اون دونفر همراهم نگرفتن اما من گرفتم، این چه تعبیری داره ؟؟

  23. مریم.بمریم.بsays:

    سلام. خواب دیدم با مادرشوهر و خواهر شوهرم که قطع رابطه هستیم .مادر شوهرم شوید تازه و پاک شده داخل مشنبا ریخته و گره کرده و من خودم دیدم لوبیا سبز و شوید تمیز شده را در لگنی خیس کردم. آبکشی میکنم. مادر شوهرم میگه شوید من رو دزدیده عروس. اما من این کارو نکردم.

  24. ناهیدناهیدsays:

    سلام وقتتون بخیر مادر من خواب دیدن که مادربزرگم که فوت شدن با کامیون پر از سبزی شوید و میوه اومدن ب خوابشون میشه لطفا بگید معنیش چیه؟خیلی ممنون میشم

  25. مرضیهمرضیهsays:

    سلام.. خواب دیدم روی میز ناهار خوری داخل خونمون یه عالمه شفید سبز خشک شده پهن هستش وبا شنیدن صدای همسایه یه کاسه شفید خواستم براش ببرم ک صدای صاحبخونه باعث شد که شفید دوباره بیارم داخل خونه وبه زن همسایه ندم..فک کنم در خواب دلیلش این بود نخواستم به صاحبخونه شفید بدم(درصورتی که من اصلا خانم خسیسی نیستم)ممنون میشم راهنماییم کنید