تعبیر خواب تمساح

دیدن تمساح در خواب نمادی از حیله و فریب، خیانت و غرایز نهانی انسان هاست. دیدن تمساح علامت آن است که شما باید افق جدیدی را در رابطه با یک موقعیت در زندگی خود در نظر داشته باشید. تعبیر دیگری که از دیدن تمساح در خواب می توان بیان کرد آن است که تمساح در خواب نشانگر برخورداری از قدرت و توانایی و خصوصیات شفابخش است. همچنین معنای دیدن تمساح در خواب اشاره به این مساله دارد که شما فردی پوست کلفت و محکم و بی احساس و عاطفه هستید.

تعبیر دیدن تمساح در خواب

آنلی بیتون در مورد دیدن تمساح در خواب می گوید: اگر کسی در خواب تمساح ببیند نشانه آن است که صمیمی ترین و نزدیک ترین دوستانش او را فریب می دهند و دشمنان به سمت او حمله ور خواهند شد.

تعبیر خواب گوشت تمساح

تحلیلگران خواب عقیده دارند دیدن گوشت، پوست و استخوان تمساح در خواب به معنی مال و ثروتی است که متعلق به دشمن فردی می باشد که خواب را دیده است. اگر کسی در خواب گوشت، پوست یا استخوان تمساح ببیند یا در خواب ببیند که آنها را به دست آورده است به این مفهوم خواهد بود که مال و اموالی از طرف دشمن به دست او می رسد. همچنین خوردن گوشت تمساح در خواب به معنی آن است که بیننده خواب مال و اموال دشمن خود را به چنگ می آورد.

تعبیر خواب تمساح بزرگ

تعبیر خواب پوست تمساح

دیدن پوست تمساح در خواب به معنای مال و اموالی است که به دشمن شما تعلق دارد. اگر در خواب ببینید لباسی که بر تن کرده اید از پوست تمساح تهیه شده است نشانگر آن است که شما فردی بی احساس و عاطفه و مغرور هستید.

تعبیر خواب تمساح بزرگ و کوچک

دیدن تمساح در خواب نشانه حقه و  نیرنگ و دشمن حیله گر و فریبکاری است که در تلاش است به شما صدمه بزند. اندازه تمساحی که شما در خواب می بینید با میزان قدرت دشمن شما ارتباط مستقیم دارد یعنی هرچه تمساحی که در خواب می بینید بزرگتر باشد به معنای آن است که دشمن شما بزرگتر و قوی تر است. اما اگر در خواب تمساح کوچک ببینید یعنی دشمن شما ضعیف و کوچک است.

تعبیر خواب حمله تمساح

تعبیر خواب حمله تمساح

دیدن تمساحی که در خواب به شما حمله می کند یعنی فردی بی رحم و خشن و خیانتکار درصدد است که به شما لطمه شدیدی وارد کند و علیرغم همه تلاش و مقاومتی که می کنید دشمن نسبت به شما قدرت بیشتری داشته و قادر نیستید از حملات او در امان بمانید. اگر در خواب ببینید در مقابل حمله تمساح ایستادگی می کنید نشانه وجود احساسات ویرانگری است که نسبت به گذشته خود دارید. احساساتی که سبب آزردگی خاطر شما شده اند اما در عین حال برای شما جالب توجه هستند. به نظر می رسد شما سعی دارید آنها را نادیده بگیرید اما این کار برایتان خیلی مشکل است. اگر در خواب ببینید توانستید بر حمله تمساح غلبه کنید یعنی قادر خواهید بود افکار منفی خود را کنترل نمایید.

تعبیر خواب تمساح مرده

لیلا برایت می گوید:  اگر در خواب ببینید تمساح به شما حمله می کند و گازتان می گیرد یعنی به احتمال زیاد خطری شما را تهدید خواهد کرد.

تعبیر خواب تمساح مرده

اگر شما در خواب تمساح مرده ببینید نشانه آن است که می توانید دشمن خود را به راحتی شکست داده و بر او غلبه کنید.

تعبیر خواب کشتن تمساح

لیلا برایت عقیده دارد کشتن تمساح در خواب نشانه موفقیت در شکست دشمن است.

تعبیر خواب حرف زدن با تمساح

اگر در خواب ببینید با یک تمساح حرف می زنید یعنی در بین دوستان شما شخصی هست که نسبت به شما کینه داشته و قصد ضربه زدن به شما را دارد.

مطالب مرتبط :

تعبیر خواب مارمولک بزرگ در خانه

60 نظر

  1. نگارنگارsays:

    سلام ممنون از سایت خوبتون من دیشب خواب دیدم تو حیاط خونمون یه آب کمی هست که توش هم مارمولک و هم چند تا طاووس وهم تمساح هست که با هم قاطین و وول میخورن تو آب منم ازشون نمیترسیدم و میخواستم از روشون بپرم که یکی از طاوسا پیرهنم گرفت و منم همش میپریدم که این طاوس کنده شه و از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای رسیدن به مقصود راه پر پیچ و خمی در پیش دارید و تلاش زیادی لازم است تا به هدف خود برسید

  2. راضراضsays:

    سلام خواب دیدم ک توی ی خونه یا حیاط کثیف و نمور هستم ک یکم اب گل الودم کفش بود و دوتا بچه تمساح بهم حمله میکردن ک پامو گاز بگیرن ک موفق نشدن بعدشم با جیغ از خواب بیدار شدم ولی بلافاصله خوابم برد و دوباره خواب دیدم ک عروسی یکی از همسایه هاس خانواده شوهرمم همه بودن اونجا ب همه غذای عروسی دادن بجز من و پسرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که دوستانتان با وقایعی تلخ روبرو خواهند شد.

  3. الهام جعفریالهام جعفریsays:

    سلام خدا قوت ـ موضوع خواب : تمساح خواب دیدم با مامانم از جایی گذر میکردیم که پر از تمساح بود با دهانهای باز مامانم به خاطر اینکه تمساح ها به من اسیبی نزنن از سمتی که دهان تمساح ها باز بود گذر می کرد که یه دفعه یکی از تمساح ها مامانمو بلعید و من انقده زدم تو سرش تا مامانمو بیرون انداخت و مامانم صدمه و اسیب دیده بود و به مرگ نزدیک بود ـ دیدن اینا به نظرم خواب نمی اومد انقدر واضح میدیدم که انگار همش واقعیت هست ؛

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نفعی عایدتان می‌گردد.

  4. حميدحميدsays:

    باسلام استاد عزيز من شب خونه خالم و پسرخالم خوابيدم ك شبش خواب ديدم در مغازه اي هستيم ك بسته هاي تكه تكه شده جوه مزه دار اماده يا ساير اين موارد براي فروش در مغازه اي بودن ك با همين پسرخالم رفتين بىدن و پسرخالم ازظرفي گوشت هاي تكه تكه سفيدي بود يكي برداشت و مزه كرد گفت گوشت تمساحه بمنم گفت بخور(خام هم بود)گفتم نه واينا اما دوباره گفت و خوردم يكمي مزه كردم و خوش مزه بود و يجا ديگه يادمه مردم داشتن همبرگر گوشت ميخوردن و ما سوسيس اينا سفارش داديم و فقط يادمه سوسامونو ك داشت سرخ ميشد رو يادمه...بنده نامزد دارم و نامزدم زياد با فاميلا و بخصوص پسر خالم خوب نيست و تعبير اين خواب از نظر شما چيست و ايا ب نامزدم مربوط ميشود يا خير توضييح دهيد خييييلي ممنونم?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صمیمی ترین دوستان شما شما را فریب خواهندداد و مورد حمله قرارخواهند داد

  5. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت دیدن تمساحی که مار بزرگی به دهن گرفته و فرار از خونه ای که داخلشم به خونه همسایه چه معنی داره هم تمساح بزرگ بود هم ماری که توی دهن تمساح بود..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای نرسیدن دشمنانتان به مقصودشان است.

  6. مهردادمهردادsays:

    سلام من خواب دیدم که با چند نفر کنار یه برکه گیر افتادیم و هیچکدوم از اونایی که اونجا بودنو نمیشناسم و داخل برکه یه تمساح بزرگ بود که یه اون چند نفر یه جوری باهاش ارتباط داشتن و حرف میزدن و تمساحه این پیامو میداد که هر کی بیاد داخل آب کاریش ندارم ولی من و اونای که اونجا بودن اعتماد نمیکردیم و می گفتیم که تمساح قصد گول زدن ما رو داره. بعد وقتی اونا یکم به آب نزدیک میشدن تمساح بسرعت حمله میکرد ولی موفق نشد هیچکدوممون رو بگیره . منم در یه گوشه گیر افتاده بودم ولی چون سطح آب پایین تر بود می گفتم تمساح نمیتونه منو بگیره. بعد دیدم که ازونجا رفتم و دورتر از برکه هستم و یه سیب انداختم تو آب که ببینم تمساحه چجوری میخورتش!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه ناتوان بودن درانجام کاری است

  7. زهرا منصوریزهرا منصوریsays:

    سلام ودرود من خواب دیدم من وچندنفرازاعضای خانواده ام سواریه اتوبوس بودیم ازیه جایی میگذشتیم که یهو یه عالمه تمساح به ماحمله کردندمن بالاستیک اتوبوس از روشون ردشدم وچندتاروباچوب زدیم ولی پیاده شدیم بازم کلی به ماحمله کردند ودراخر چندتاجعبه دست مادرم وخاله ام بود که توش تمساح بود وخاله ام گفت میبره برا شوهرش که پرورش تمساح بده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از جانب بدخواهان مورد اذیت قراربگیرید

  8. لیلیلیلیsays:

    سلام خواب دیدم جایی بودم خشکی بود و یه تمساح نزدیکم میومد و میرفت بهم حمله نمیکرد کاری نداشت ولی دوروبرم بود میشه تعبیرش رو بگین؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کسی با رفتارش موجب نگرانی و ناراحتیتان شود

  9. مومنمومنsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم در خونه قدیمی مادربزرگم به همراه چند تا از اعضای فامیل بودیم و من رفتم برم به سمت آشپزخونه که دیدم از لابه لای در چند تا تمساح کوچیک اومدن بیرون که تقریبا کمی بزرگتر از مارمولک بودن و ترسیدم و سعی کردم اون تعدادی رو که به سمتم میومدن رو بکشم یا از خودم دور کنم .بعد به خانوادم گفتم زنگ بزنید به آتش نشانی تا بیاد و اینارو جمع کنه .اونها هم همینکارو کردن و وقتی اونها رسیدن دیدم انگار پلیس هستن .داخل آشپزخونه دوتا تمساح اندازه گربه بودند که اونها هم خواستند به سمتم حمله کنن ولی نشد .یه چند تا ییشون هم خودم کشتم و وقتی مامورها اومدن رفتن توی آشپزخونه و دروهم بستن و بعد از مدتی اومدن بیرون و گفتن یه سری رو گرفتیم و یه سری رو کشتیم و یه تعدادی رو هم کاری کردیم که باهاتون کاری نداشته باشن و یک دستگاه همراهشون بود شبیه جارو برقی ،گفتن که دوتاشونو نشد بگیریم ولی وقتی دستگاهو روشن کردن اون دستگاه کشیدشون داخل خودش و وقتی داشتن وارد دستگاهه میشدن صدای فریاد دو مرد اومد انگار که اون دوتا آدم بودن .وقتی همه چی تموم شد مادرم بهم گفتن ما میریم دنبال مادربزرگت که از بیمارستان مرخصش کنیم و منم گفتم مگه نمرده؟ گفت نه و بیدار شدم از خواب .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یعنی قادر خواهید بود افکار منفی خود را کنترل نمایید.

  10. مومنمومنsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم توی خونه قدیمی مادربزرگم به همراه چندتا از اعضای فامیل بودیم که من رفتم برم آشپزخونه ،دیدم از لابه لای در و دیوار تمساح های سبز رنگ به اندازه ی مارمولک های بزرگ زدن بیرون و بعضیشون میخواستن بهم حمله کنن که نذاشتم .بعد من به خانوادم گفتم زنگ بزنن به آتش نشانی بیاد و جمعشون که ولی وقتی رسیدن دیدم انگار مامور پلیس هستن .بعد من دیدم دوتا تمساح بزرگ اندازه گربه توی کابینت زیر سینک بودن و اوناهم به سمتم حمله کردن که اومدم بیرون و درو بستم .یه چند تا از اون تمساح های کوچیک رو کشتم و مامورین رفتن داخل آشپزخونه و چند دقیقه بعد اومدن و گفتن یه سریشون رو کشتن و یه سری رو کاری کردن که به ما آسیبی نرسونن .دوتا بزرگهارو نتونسته بودن بگیرن ولی یه دستگاهی باهاشون بود که وقتی روشنش کردن اون دوتا تمساح رو بلعید و همزمان که داشتن میرفتن داخل دستگاه صدای فریاد دو مرد رو شنیدم .طوری که انگار اون دوتا آدم بودند .تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده رویدادهای شوکه کننده در خصوص یک فرد یا اتفاق باشد

  11. فروغفروغsays:

    سلام وقت بخیر ،من دیشب خواب دیدم که توی یه خونه ام یادم نیس خونه خودمونه یا نه توی حیاتش آب هست که توی آب یه سوسماره که خطرناکه ولی سوسمار نمیدیدی، چند بار من و یه دختر دیگه همرام بود که میومدیم رد بشیم حمله کرد به اون دختر یه بارم گازش گرفت پاش من حواسم بیشتر جمع بود میدونستم چجوری رد بشم ولی اون دختر بی احتیاطی میکرد،کلا هم داشتم وسیله هام توی کوله پشتی جمع میکردم که برم امتحان بدم که باید از پیش سوسمار رد میشدم وسیله ها هر کدومش یه طرف بود،آخر سرم همه چیزام جمع کردم آماده رفتن شدم که از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان برای پیش برد اهدافتان با مشکلاتی در سر راهتان قراربگیرید

  12. فرزانه یزدانیفرزانه یزدانیsays:

    باسلام و خسته نباشید،من دیشب خواب دیدم که توی خونمون یه استخره ویه تمساح باهامون زندگی میکنه اول ازش می ترسیدم ولی بعدش دوسش داشتم، چون بی ازار نشون میداد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است شخصی قصد فریب شما را داشته باشد

  13. بهاره میرزازادهبهاره میرزازادهsays:

    سلام خواب دیدم به همراه پدرم و پسر عمه ام توی یک اتاق بزرگ هستیم و پسر عمه ام دو تا سوسمار توی اتاق گذاشته که یه بازی ای انجام بدیم بازی به اینصورت بود که سوسمارها می اومدن روی دیوار و ما هم به جای اینکه روی زمین راه بریم روی دیوار نزدیک به سقف راه میرفتیم. سوسمارها دنبالمون میکردن ما هم باید روی دیوار از اینور به اونور می پریدیم که سوسمارها ما رو نگیرن. یکبارم نزدیک بود یکی از سوسمارها پای منو بگیره ولی به کمک پدر و پسر عمه ام ازش فرار کردم. تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر داشتن قدرت و توانایی در انجام کارهاست

  14. آسیهآسیهsays:

    سلام. خواب دیدم با مامانم رفتیم کوه. قسمتی ازونجا آش می‌فروختن رفتم یه ظرف آش خریدم ظرفه به نظر مسی میومد ولی یکبار مصرف بود همینطور قاشق و چنگال هم گرفتم که مسی بودن رنگشون قشنگ بود اما سرخ نبودن. بالای کوه نشسته بودم که داشتم ازونجا پایین رو نگاه میکردم یه دره که عمقش زیاد بود رو دیدم مربعی شکل بود که حالت برکه بود یه قسمتش هم شبیه رودخونه بود که آب جاری بود و از دره به بیرون میرفت. یه تمساح بزرگ دیدم که از حالت عادی بزرگتر بود حدود چهار متر. تمساح خیلی رنگ زیبایی داشت تقریبا آبی فیروزه ای از لحاظ فرم صورت هم خیلی فرق داشت با تمساح ها، خیلی خوشگل بود. اول ازش نترسیدم چون زیباییش برام جذاب بود. در حال شنا کردن بود. اون قسمت رودخونه روی صخره کوچیک دیدم که یکی از دوستان قدیمیم نشسته کنار آب و دستشو میزنه توی آب. البته تمساح فاصلش زیاد بود تا به اون برسه. یه کم نگران شدم گفتم درسته که به نظر میاد تمساحه اهلیه و کاری نداره ولی باید احتیاط کنیم. دوستم رو صدا زدم گفتم اونور تمساح رو میبینی مواظب خودت باش. اونم گفت نه بابا کاری نداره. دیدم که تمساح داره میاد سمتش و خیلی نزدیک شده ترسیدم ویک لحظه چشمم رو بستم، باز کردم دیدم که دوستم هم داره توی آب شنا میکنه با تمساحه داره بازی میکنه. تعجب کردم در دلم گفتم آفرین این دوستم چه مهارتی در ارتباط با حیوونا داره و ترسم از بین رفت. البته آب برکه و رودخانه هم آبی و زلال به نظر میومد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر خیانت و حیله و نیرنگ در زندگی است و باید افق جدیدیدر زندگی برایتان روشن شود

  15. عسل حامیعسل حامیsays:

    سلام دختر ۱۲ ساله ام خواب دیده که یک تمساح توی اتاق پذیرایی مادرم بوده و خواهرم که مجرده با ترس بهش غذا میداده و مادرم به دخترم گفته اینو خالت خریده انداخته وسط خونه که وقتی خالت میخوابه مواظبش باشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دوستانی صمیمی شما را فریب دهند

  16. حسین بهرامیحسین بهرامیsays:

    سلام خواب دیدم در اتاقی در منزل قدیمی مادربزرگم که فوت کرده حالتی مثل رودخانه هست و تمساحی بزرگ نزدیک ما آمد مادربزرگم با حالتی پایش را تکان میداد و ما دراز کشیده بودیم ولی مارا نخورد و شروع به خوردن چیزی کنار پای مادر بزرگم کرد و از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نمادی از حیله وفریب و خیانت در زندگیتان است

  17. سحر باقریسحر باقریsays:

    سلام خواب دیدم تمساح دهنشو باز کرده بود نمیدونم خودم رفتم تو شکم تمساح یا یکی دیگه ........ رفتم تو شکم تمساح یه چیزیو بیرون آوردم فکر کنم آدم بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نمادی از حیله و فریب در زندگیتان است

  18. روجا خاتیروجا خاتیsays:

    من فقط 1 دونه دوست دارم. خاب دیدم همون یه دونه دوستم یه تمساح اورده تو خونه من اونم رفته یه جا رو بلندی مثل رختخابها نشسته ولی ارومه به کسی کاری تداره اما من میترسم و همش دلارم به دوستم ناسزا میگم که جرا تمساح اورده تو خونم اگه نصفه شب منو میخورد چی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه دخالت های برخی از اشخاص در امور زندگی شماست

  19. ب سب سsays:

    سلام من همه خوابم یادم نیست ولی یادم جایی با چندتا ناشناس و اشنا بودم که یهو یه تمساح اونجا دیدم تمساح بزرگ بود ولی فقط سرش و میدیدم داشت با چشماش نگاه من میکرد یه خانم ناشناسی اومد بهش یه غذای کوچولویی داد اونم بلعید و خوردش خیلی اروم با دهان بسته یه گوشه بود و حرکتی نمیکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دوستان صمیمی برایتان مشکلاتی را ایجاد کنند

  20. مارالمارالsays:

    سلام خدا قوت در خواب خونه قبلیمونو دیدم که کفش همون سنگ بود. اما وسط خونه در حالی که به ظاهرذسنگ بود اب بود کسی پا میذاشت فرو میرفت درش. و داخلش موجودی شبیه تمساح فقط شبیهش اما بزرگتر و مهیب تر و سیاه که دو. نفرم بلعید.چون میدونستم توش اون موجود هست از بغلا میرفتم ک نپره و بگیرتم در نهایت یک گوشه خونه هم ک اینطور بود. و مادرم نزدیکش بود. سریع بهش گفتم برو عقب همون لحظه یک تمساح کوچیکتر ک البته بیشترم شبیه اژدها بود انگار بچه ی. اونیکی بود و. خواست پامادرمو بگیره و نتونست و. مادرم نسبت بهش چون بچه بود بی اعتنا بود.و تمساح یا اژدها بزرگرو گرفت و دهنشو بست و شروعدکرد با چاقو پره ها یا هرچیزی ک داشتو کند فقط عین یک کرم تپل با دهن شده بود و اینطوری از بینشون برد تعبیر چیه؟میبخشید که طولانی شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه دوستی با افراد دورو ونیرنگ باز است

  21. مایحه میرحسینیمایحه میرحسینیsays:

    سلام.خواب دیدم تو محله پدرم هستم ویک تمساح نیمتری که دست آموز خودم بود از دستم فرار کرد و به جوب آب رفت،باسختی تونستم بگیرمش همینجور که هی صداش میزدم مادرم غر میزد که ولش کن بزار بره گم شه،میگفتم نه میدونی چندسال زحمت کشیدم تا رامش کردم.بعدم که از گردنش گرفتمش تمساح هیچ تلاشی برای فرار نکرد و من بغلش کردم ودر حال رفتن از خواب بیدار شدم.نکته ی جالب اینجاست که من اونقدر از تمساح میترسم که حتی قادر به دیدن عکسش هم نیستم وموندم که چرا این خواب رو دیدم،ونکته ی دوم اینکه پسرم بارفیقش تصادف کرده ازش شکایت کرده فقط به بهانه ی گرفتن دیه وگفته نمیزارم گیر بیافتی اگر جایی دیدم بهت اسیبی میرسه شکایتمو پس میگیرم من خیلی میترسم نمیدونم که این خواب میتونه به پسرم‌ربط داشته باشه یانه،واز اونجایی که خوندم تمساح افکار منفی خود انسان هم میتونه باشه یا ناراحتی از شخصی،من افکار منفیی که به کسی آسیب بزنه ندارم فقط تو ذهنم از نزدیکترینهام خیلی دلخورم وهمش فکر میکنم چجور بهشون بگم ومدتیه ازشون فاصله گرفتم که رفتار اونا هم خیلی سرد شده.ممنون میشم کمکم کنید خیلی سردرگمم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان برای پیش برد اهدافتان با مشکلاتی در سر راهتان قراربگیرید

  22. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیوم دو تا تمساح یا سوسمار متوسط با اندازه تقریبا ۱ متر تو یه دریاچه هستن که مرده اند و در نزدیک اونها دوتا سوسمار دیگه وجود دارند که زنده اند و شروع به جنب و جوش کردن و یه نفر داشت در مورد اونها توضیحاتی میداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اگر کسی در خواب تمساح ببیند نشانه آن است که صمیمی ترین و نزدیک ترین دوستانش او را فریب می دهند و دشمنان به سمت او حمله ور خواهند شد.

  23. کیاناکیاناsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم بالای تپه های سرسبز و خیلی زیبا دارم پرواز میکنم که دو تا تمساح دیدم جداگانه تو دوتا دریاچه بودن و یه سری افراد که انگار از طرف من رفته بودن این دوتا رو بکشن و واسم بیارن باهاشون درگیر بودن، پوزه ی دراز یکی از تمساحها بطور کامل قطع شد و اون یکی هم کشته شد اون افرادی که اونجا بودن خواستن گوشت تمساحها رو بهم بدن..ممنون میشم تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان بیانگر وجود افراد نیرنگ باز و دورویی در اطرافتان است

  24. فرنوشفرنوشsays:

    دیشب خواب دیدم.تو دریای طوفانی با یه قایق منو داداشم و یکی دوتا از اعضای خانواده ایم.تمساح های کوچکی همراه با قایق ما می اومدن.تا اینکه یکی از تمساح ها رو شونه من افتاد و بعدش افتاد روی شونه داداشم...داداشم تمساح را کشت.تعبیرش چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده بی تفاوتی شما نسبت به بعضی مسائل در زندگیتان است

  25. ایمانایمانsays:

    سلام خواب دیدم تمساحی رو از دم گرفتم و میکوبمش به کوه و صخره حالا نمیدونم تو خواب من بزرگ‌تر شدم یا تمساحه کوچیک یه دایناسورم بود که قبلش با اون دعوا می‌کرد بامن کاری نداشت تمساحه رو کشتم بعد دیدم یه گاوه ماده دارم به رنگ سفید و نارنجی که داره بچه دار میشه مادرم بچه گاوه رو کشید بیرون گاوه وسط خیابون بود که کسی هم نبود نمیتونست پاشه به مادرم گفتم صبر کن بلند میشه تشکر از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده کسب موفقیت شما در زندگیتان است

  26. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو یک محیطی هستم که فردی که تو خواب با هم اشنا بودیم چند عدد دوربین ریز جاسازی کرده بود برای بررسی و تحلیل تمساح ها و ناگهان سیل عظیم تمساح های غول پیکر رو دیدم و فک میکردم دارم از نگاه دوربین اونارو میبینم ولی بعد حس کردم واقعا پیششون هستم و بدون حرکت تو یه جا منتظر شدم همشون برن و کمی ترسیدم و وقتی رفتن من رفتم شانسی تو یه کانکسی که وسط اون محیط وحشی قرار داشت و پر از بقچه هایی بود که مشخص بود توش پر از لوازم بدرد بخور هست و یه دخترکی از اقوام نزدیک رو اونجا دیدم و گفت اینجا امنه و اسیبی نمیبینی و بعد دیدم مارمولکهای غول پیکر از سقف شیشه ای در حال حرکت هستند که مشمئز کننده بودن و اون دخترک گفت یه دوستی دارم که مغزشو مارمولکها خوردن و رفتم جنازه اونو دیدم و حالم بهم خورد و برگشتم و گفتم باید با این لوازم ها یه کاری بکنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این زویا بیانگر این است که شما باید افق جدیدی را در رابطه با یک موقعیت در زندگی خود در نظر داشته باشید

  27. فاعزهفاعزهsays:

    سلام من خواب دیدم ی جایی هست ی تماسح یا سوسمار بی حرکت هست متظورم اینه ک زنده هست ولی کاری نداره ی جایی فقط هست بعد من دارم میگم با مادرم سعی کردیم ببریمش یعنی بندازیمش بره بااینکه دستکش دستمون بود ولی بدنش تیغ داره نمیتونیم بعد دیدم دوتا اقا ک دستکش دستشون بود با ی ماشین اومدن بردنش ممنون خانوم هستم و مجرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ای رویا نشان دهنده حیله و نیرنگی است که در زندگی ممکن است در رابطه با دیگران بخورید

  28. زهرهزهرهsays:

    سلام. خواب دیدم توی یک مسیری بودیم و یه تمساح سر راهمون بود و ازش فرار کردیم بعد اومدیم جایی که انگار خونمون بود و یک تمساح دیگه هم اونجا بود، من همش میترسیدم به برادر کوچیکم آسیب بزنه، تو خواب کلی باهاش درگیر بودم و بعدش یه چاقویی که اونجا روی زمین بود و خیلی هم بزرگ نبود رو برداشتم و توی سرش فرو کردم، چاقو کامل توی سر تمساحه رفت و تمساحه مرد. بعد یه برادر دیگه ام رو صدا کردم و تا با هم ببریمش بیرون. خیلی ممنونم به خاطر مطالب و سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به معنی پیروز شدن بر دشمنانتون هست

  29. راحیلراحیلsays:

    سلام...خواب دیدم چند نفر شکارچی بالای سر تمساحی که زیر آب بود ایستادند تا با نیزه تو بدنش فرو کنند...بعد انگار چندتا تمساح از آب بیرون آمدند ودرحال فرار از شکارچی ها بودن و شکارچی ها با آب داغ میریختن تو تمساح ها که پوستشون کنده بشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر دور شدن حیله و فریب و خیانت از زندگیتان است

  30. موناموناsays:

    سلام من دیروز ظهر خواب دیدم تا با چند نفر دیگه زیر آب بودیم آب اولش گلی بود و ما منتظر بودیم آب صاف بشه تا بتونیم تمساح ها رو ببینیم فکر کنم من باید یه کسی یا یه چیزی رو هم نجات میدادم درست خاطرم نیست فکر کنم یه بچه بود بعدش داشتم از بین تمساح ها فرار میکردم که خودم را به قسمت امن برسونم ولی یهو یکیش که خیلی هم بزرگ بود به شدت افتاد دنبال من من از یه جایی رفتم بالا دیگه داخل آب نبودم تمام سعی خودم را کردم خودم را به بالاترین نقطه اون در یا پنجره درست خاطرم نیست برسونم خیلی ترسیده بودم که یهو اونایی که باهام بودن تونستن تمساح را بکشن در واقع انگار همه تمساح ها نابود کرده بودن وقتی میخواستم از اون بلندی بیام پایین یکی داشت دیوار اون قسمت را که گوشت و پوست تمساح چسبیده بود را تمیز می‌کرد،. احساس امنیت میکردم، لطفاً تعبیر کنید، ماه قبل هم خواب تمساح دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های جدیدی در زندگیتان ایجادشود که باید مراقب حیله و فریب و نیرنگ بدخواهان در زندگیتان باشید

  31. HadisHadissays:

    سلام من خواب دیدم توو دسشویی مدفوع کردم خیلی زیاد و دارم اب میگیرم که بره ولی سخت میره یه تمساح که قد کوتاهی داشت توو دسشویی بود داشت نگام میکردو قایم میشدو عقب میرفت وقتی اب گرفتم که دسشویی رو بشورم یدفه اومد سمتم که حمله کنه حتی میخواست گازم بگیره ولی دردم نیومدو من سعی میکردم که نزارمو بزنمش و اون همش دهنشو باز میکرد گاز بگیرتم بعد ازش فرار کردم فکر کنم توو خواب نامانمو صدا زدم کمکم کنه و تمساح نتونسته بود صدمه ای بزنه بهم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید مراقب احساسات و عواطف خود در زندگیتان باشید

  32. بانوی پاییزبانوی پاییزsays:

    سلام وقتتون بخیر... ببخشید یه سوالی داشتم،یه سایتی بود توی نت،قبلا اسم مادر و سن واینا رو میگفتن کاربرا بعد مدیر سایت براساس یه تست ها و طالع بینی خاص اسم همسر آیندشونو میگفت و ۸۰درصدم درست درمیومد.یه سری مشخصاتو سال جدید اضافه کرد من نبودم حالا میخوام از مدیر سایت بپرسمشون.حس میکنم یکی باشه.خیلی شبیه سایت شماست، میخواستم بپرسم اون سایتم متعلق به شماست؟؟؟خواهش میکنم جواب بدید. لطفا اگه کامنتم رو تو سایت قرار ندادید حداقل جواب سوالمو توی ایمیلم بفرستید.مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر

  33. سونياسونياsays:

    سلام من خواب ديدم تو يه خونه جديد هستيم با بردارم و فاميل تو خونه اب هيت با ١ دونه تمساح داداشم هى با گوشت خود تمساح به تمساحه غذا ميده من بهش ميگم نده اينقد بهش غذا اين هار ميشه بعد ميبينم نشستم كه تمساحه كه كلاه خودم(رفته بوديم مسافرت من اون كلاه دادم دوستم سرش كرد) رو سرش از زير اب مياد دستمو گاز ميگيره ول نميكنه كه اخر سر اينقد جيغ زدم ول كرد دستم داغون شده بود بعد ديدم كه خونه اب از سقفش ميچكه همه جيغ زديم اومديم بيرون كه يهو نماى بيرون شروع به ريختن كرد كه دختر داييم جيغ زد كه يه چيزيو بيارين بيرون بعد يه تيكه از خوابم سلمان خانو بازيگر هنديه رو ديدم دارم با يه سرى ميرقصم هندى بعد دوباره خواب ديدم همسر و برادرم باهم فوت شدن من اينقدر گريه ميكنم جيغ ميزنم ميگم براى كدومشون گريه كنم بعد بابام ميبينم كه ميپرم تو بغلش گريه ميكنم كه بابام بيهوش ميشه ميشه تعبيرشو بگين خيلى مهمه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت جدید و مناسبی بدست میارین که باعث حسادت دیگران میشه وممکن بهتون طعنه می زنه

  34. الالsays:

    سلام این خواب ۸ صبح دیدم. و بعد از چندین خواب دیدم. خواب دیدم که با یکی از دوستام اومدم خونمون توی خونمون برادرزاده هام بودن من چندتا مارمولک دیدم خواهرم جیغ می کشید و میترسید من یکی یکی همشونو کشتم یه دونه بزرگ مونده بود کفش را در گلویش کردم گلویش پاره شد و دستم موقع زدنش درد گرفت که همین موقع همسایمون آش نذری آورد رفتم ببینم مارمولکه مرده دیدم خیلی بزرگ شده اندازه تمساح شده. و چشماش باز شد و قرمز شد شبیه چشمای بابام. من فرار کردم و از خونه بیرون رفتم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باعث حسادت دیگران می شوید

  35. نازیلانازیلاsays:

    با سلام و خسته نباشید، ببخشید خواب دیدم خونه عموم چند نوع حیوون خونگی دارن، یکیش تمساح بود، بعد تمساحشون اهلی بود و انگار شبیه سگ شده بود، بعد من تمساحو که دیدم اومد بغلم اما خیلی بزرگ بود، تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس شخصی بدخواهشون

  36. رضارضاsays:

    خواب دیدم داشتم وارد خانه میشدم و یک زن و شوهری امدن به سمتم و بهم گفتن که یک سوسمار وارد خونتون شده بعد وقتی من رفتم داخل خونه چیزی ندیدم ولی یک گربه خونی که داشت جان میداد داخل حیاط بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده احساس محکم وبی عاطفه ی شما است

  37. لیلالیلاsays:

    باسلام،من خواب دیدم با مادر وبرادرم وارد یه اتاق شدیم،زیرش آب بود،بعد متوجه چندتا تمساح شدیم که زیرآب بودن،آب شفاف نبود،من مدام هشدار میدادم که مواظب باشید،مادرم وبلند کردم یه میخ به دیوار زد تا یه سطحی ووصل کنه بالا قرار بگیره،خودمم رفتم بالای یه چهارپایه،تمساحا بیرون نمیومدن،ولی تیغه پشت یکیشون و رو آب دیدم،بعد برادرم اومد پایین میخواست از دربیرون بره وبه هشدارای من بی اعتنا که ناگهان فهمیدم به پاش حمله کرده،من با اینکه میدونستم خودمم زخمی میشم ولی رفتم برادرمو بغل کردم،پاش ززخمی شده بود،وقتی رفتم پایین حس میکردم پامو دارم روی اونا میزارم، ولی خیلی از دست مامانمو داداشم حرص خوردم،ببخشید طولانی شد،چه تعبیری دارد؟ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در این روز ها سوره ی یس و انعام زیاد بخونین

  38. علیعلیsays:

    سلام. من خواب دیدم از گوش راست من یک تمساح کوچک کاملا سفید حدوداً 15 سانتی متر بیرون آمد و من اونو کشتم. حتی چشماش هم سفید بود. اون هیچ آسیبی به من نرسوند حتی حمله نکرد اما من کشتمش. یعنی زیر پام له کردم. تعبیر این خواب چیست؟ ممنون از شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به دفع خطری از شما شاره داره

  39. ShohrehShohrehsays:

    سلام دیشب خواب دیدم از یه کوچه دارم رد میشم از درو دیوارش تمساح داره رد میشه من میترسمکه بهم حمله کنن وای اصلا با من کاری ندارن.کوچه تاریک بود.و حس اینم داشتم که اطرافم پر از جن .هست وخیلی ترسناکه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سوره ی حمد را زیاد بخونین علی الخصوص در تصمیمات و موقع خواب

  40. م شم شsays:

    سلام خواب ديدم با دختر خالم لب يه جاي استخر مانند وايساده بوديم كه داخلش پر از ماهي بود كه يهو چنتا تمساح ظاهر شدن و دختر خالمو حمله كردن و خوردنش منم ميترسيدم و نتونستم برم داخل و كمكش كنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ترس و اضطراب اشاره داره

  41. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم داشتم روی تمساح راه میرفتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خطری اشاره داره صدقه بندازین

  42. نیکینیکیsays:

    سلام روزتون بخیر خواب دیدم خونمون توی یک مزرعه هست و یه کودک یک ساله دستم بود که یک دفعه دیدم از در خونه یه تمساح بزرگ داشت رد میشد من ترسیدم ولی تمساح دقیقا از در خونه رد شد و رفت و با ما کاری نداشت بعد پشت سرش یه گاو وحشی شاخ دار دیدم که اونم از در خونه ما با سرعت رد شد و من در رو بستم هیچکدوم با ما کاری نداشتن ولی دقیقا از در خونه ما رد شدن و من ترسیده بودم خیلی و بچه رو محکم بغل کرده بودم سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از طرف دوستان صمیمی خود مورد اذیت قراربگیرید

  43. حسنحسنsays:

    خواب دیدم از جلو مغازه‌ای رد میشدم دیدم تمساح میپزه میفروشه در همین حالت بودم که صاحب مغازه تعارف زد که یه پروس از تمساح بخور میهمان من من اومدم بخورم که تو خواب به خودم گفتم خوردن گوشت تمساح شرعا حرامه که از خودن پشیمون شدم

  44. بابکبابکsays:

    خواب دیدم یک تمساح بزرگ سفید رنگ از رودخانه کوچک در محیط جنگلی. بیرون میاد و دنبال من میوفته. من از یک تکه چوب شبیه آلاچیق بالا میرم و تمساح دوباره میره به رودخونه. اما من خیلی ترسیدم

  45. محمدمحمدsays:

    سلام خواب دیدم در خانه مان وسط پذیرایی یک حوضچه که سه تا تمساح سبز کوچیک بود و دیگران اسرار داشتن خطری ندارند ولی من قبول نمی کردم و یکی از انها که یو اشکی به من حمله کرد رو کشتم له شد و می خواستم اون دوتا دیگر بکشم لطفا تعبیر کنید

  46. محمدمحمدsays:

    سلام خواب دیدم در خانه مان وسط پذیرایی یک حوضچه که سه تا تمساح سبز کوچیک بود و دیگران اسرار داشتن خطری ندارند ولی من قبول نمی کردم و یکی از انها که یو اشکی به من حمله کرد رو کشتم له شد و می خواستم اون دوتا دیگر بکشم لطفا تعبیر کنید

  47. نیلوفر محبینیلوفر محبیsays:

    سلام وقتتون بخیر ،من دیشب خواب دیدم یه مارمولک سبز رنگ تو خونه هست ،با اینکه من تو واقعیت خیلی ترس دارم از این موجود پرتش کردم داخل حیاط اما حیونای بزرگتری تو خیاط‌بود مثل تمساح و الاغ و گاو، (حالا نمیدونم مارمولکه تمساح شد پرت کردم یا از اول با بقیه حیونا اونجا بود) نمیدونم من حیون کاملی براشون پرتاب کردم به عنوان غذا یا از جای دیگه انداختن که اینا تا جلوشون رسید اون چیزی که پرتاب شد رو هوا بلعیدنش و خوردن خیلی ممنون میشم اگه تعبیرش رو بگید😭

  48. N.mN.msays:

    سلام من خواب دیدم که دارم از یه تمساح خیلی کوچیک نگهداری میکنم وخیلی مواظبش بودم بهش اب و غذا میدادم سعی میکردم تازش کنم و یادمه رفتم بیرون وهوا خیلی سرد بود زمستون بود و من اونو لای کاپشنی که تنم بود گذاشتم که سردش نشه تعبیرش چیه؟

  49. S. RS. Rsays:

    سلام لطفا تعبیر کنید خواهشا. خواب دیدم ک جلوی خونه ی پدربزرگم یه رود خونه بود و به تمساحا گوجه فرنگی میدادم ولی نزدیک اب نمیشدم هرکسی ام نزدیک میشد دورش میکردم. فقط گوجه فرنگی براشون خورد کرده بودم و پرتاب میکردم. گوجه های قرمز و بزرگ.بعد گوشیمو باز کردم دیدم یه فیلم هست ک انگار حواسم نبوده و ضبط شده،فیلمه انگار وقتی رو نشون میداد ک توی اب بودم و منم چون از اب عمیق میترسم سریع ردش کردم فیلمه رو و یادم نمیومد ک من توی همچین اب عمیقی رفته باشم و انگار ترسیدم و ب روی خودم ولی نیاوردم

  50. سحرسحرsays:

    سلام من خواب دیدم که تو حیاط خونه ی بچگیامون یه تمساح هست اولش نمیخواستم باهاش کاری داشته باشم ولی مامانم گفت که تمساحه و خطرناکه منم دمش رو قطع کردم و یه چوب گذاشتم لای دندوناش گازش گرفت با همون چوب بلندش کردم اط در خونه انداختمش بیرون و درو روش بستم البته اصلا خون نیومد وقتی دمشو قطع کردم اما دمش موند تو خونمون تمساحه بی آزار بود و قصد حمله اصلا نداشت منم نترسیدم ازش

  51. SaraSarasays:

    سلام مامانم دیشب خواب دیده که من 3 تا بچه تمساح ب دنیا آوردم من مجردم تعبیرش چیه؟!

  52. حدیثحدیثsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم خونمون پر از کروکدیل و تمساح هست و من باهاشون حرف میزدم و هیچ مشکلی نبود بعدش شب شد و یکی به من گفت وقتی تمساح خستس نزدیکش نشو بهت حمله می‌کنه منم رفتم تو اتاقم سریع در رو قفل کردم بعدش هی یه مشکلی پیش میومدمجبور میشدم برم بیرون سروصدا میشد یکی از تمساح ها عصبی میپرید بعد یه جا بچه همون تمساحه که خیلی کوچیک بود رو دیدم بعدشم دوباره رفتم باهاش حرف زدم و گفتم الان یه جای بهتر برای خوابت پیدا میکنم که دیگه عصبانی نباشی میخواستم واسش یه تشت آب گرم بیارم تو اون توی اتاق دیگه بخوابه چون قبلش تو خشکی بود و خودش گفت باید آب باشه تا خوابش ببره

  53. مریم قهرمانیمریم قهرمانیsays:

    سلام من خواب دیدم ی تمساح سفید سفید روی دیوار وبعد روی زمین اومد و ب سمت من ومن فرار میکردم و قصد دور کردن اون و از خودم داشت ورودر روی من بود و چشماشو‌گرد میکرد و دهنشو باز میکرد وقیافش هم زشت نبود تمساحه نیم متر میشد

  54. صهیلا موسویصهیلا موسویsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم کنار دریاچه ای زیر یک سقف نشسته ام. باران شدیدی می بارید و دریاچه نسبتا طوفانی بود . من دخترم را روی پایم خوابانده بودم و لالایی می خواندم ناگهان تمساحی از اب به طرف من امد من دایم داد می زدم و شوهرم را که کنار اتاقک در بیرون مشغول بود صدا می کردم. ناگهان از خواب بیدار شدم.

  55. صهیلا موسویصهیلا موسویsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم کنار دریاچه ای زیر یک سقف نشسته ام. باران شدیدی می بارید و دریاچه نسبتا طوفانی بود . من دخترم را روی پایم خوابانده بودم و لالایی می خواندم ناگهان تمساحی از اب به طرف من امد من دایم داد می زدم و شوهرم را که کنار اتاقک در بیرون مشغول بود صدا می کردم. ناگهان از خواب بیدار شدم.با اینکه شوهرم کنار اتاق بود و من صداش می کردم گویا نمی شنید.

  56. بهیبهیsays:

    سلام من توی خواب دیدم ک تو ی باغ کوچیکیم ک انگار برای خودمون بعد دیدم مار و تمساح و چندتا حیوون ک واضح نبودن مرده بودن بعد ی عنکبوتم توخوابم بود ک هی ب مامانم میگفتم نمیشه کاریش کرد گف چرا عنکبوت ک چیزی نیس یهو فامیلام اومدن و همه نگا میکردن ب حیوونا و متعجب میشدن میخندیدن

  57. غلامغلامsays:

    سلام در خواب دیدم که همسرم دهانش شبیه تمساه شده ازش می ترسیدم ولی اون منو بغل کرد و آنقدر بوسید که تمام صورتم باد کرد

  58. SarahSarahsays:

    سلام ممنون از سایت عالیتون من خواب دیدم که تو یه جای خیلی بزرگ هستم که در از تمساح های بزرگ هست و یکی از اونها فرار کرد و انگار که من نگهبان اونها بودم وقتی رفتم دنبالش و دیدمش قشنگ داشتیم با هم حرف میزدیم و خیلی عجیب بود برام میشه بگید تعبیرش چیه؟

  59. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام خواب دیدم ۲ تا تمساح در خشکی بودن و دهانشان باز بود من با ی نفر دیگه که یادم نیست کی بود به اون نفر گفتم مگه تمساح در اب زندگی نمیکنن چرا الان در خشکی هستن

  60. RkRksays:

    سلام من چند شبه همش خواب سوسمار ومارمولک میبینم دیشبم خواب دیدم از تو گوشیم ی عالمه سوسمار داره میاد بیرون ومن فرار میکنم بیرون از خونه تو حیاطمون پراز گربه سیاهه که می‌خوام فرار کنم ولی بهم حمله میکنندوچون داره برف می‌باره وزمین سره من نمیتونم فرارکنم وزمین میخورم و گربه ها میرن توجونم