تعبیر خواب تخم مرغ

تخم مرغ غذایی کامل است که تهیه‌ی ‌آن بسیار راحت است و اغلب افراد خاطرات جالبی از پختن تخم مرغ برای اولین بار در دوران کودکی خود دارند .تخم مرغ در حالی که یک ماده‌ی غذایی مفید محسوب می شود ، قابلیت تبدیل شدن به جوجه را نیز دارد و طبق شرایط خاصی که مرغ ایجاد می نماید و طی زمان معینی جوجه از تخم بیرون می آید .دیدن تخم مرغ در خواب نیز تعابیر جالبی دارد که می تواند در مورد امور زندگی شما حقایقی را بازگو نماید .

* تعبیر خواب تخم مرغ از دیدگاه کارل گوستاو یونگ

اگر در خواب تخم مرغی را ببینید و یا آن را بخورید نشانه‌ی زایش ، ثمردهی و گنجایش سازندگی شما می باشد و به معنی این است که اتفاقی تازه در زندگی شما خواهد افتاد .اگر تخم مرغ هایی که در خواب می بینید به صورت املت باشند به معنی مسئولیت پذیری شما در یک مرحله می باشد و به بیانی شما باید درباره‌ی نتیجه‌ی وظایفتان متعهد باشید .اگر در خواب ببینید که تخم مرغی بشکند و جوجه ای از آن خارج شود نشان دهنده‌ی این است که مقاصدتان را شناسایی می کنید و نظرات شما به نتیجه خواهد رسید .اگر در خواب لانه‌ی مرغی را ببینید که پر از تخم مرغ باشد به معنی این است که امور مالیتان پیشرفت خواهد نمود و سایز بزرگ و تعداد زیاد تخم مرغ ها نشانه‌ی مهم بودن و بزرگی پیشرفت شما می باشد .اگر در خواب تخم مرغی را ببینید که شکسته است و یا ترک دارد نشانگر این است که در زندگی دچار صدمه خواهید شد و به بیانی به معنی این است که درون گرایی را کنار می گذارید و شخصیت حقیقی خود را نشان می دهید .اگر در خواب تخم مرغی رنگ شده را ببینید که که رنگ روشن دارد بیانگر این است که به خاطر وقوع اتفاقی خوش جشن خواهید گرفت و شادی می کنید .دیدن تخم مرغی گندیده در خواب نشان دهنده‌ی نابود شدن است و به معنی این است که صبر می کنید تا شرایط بدتر شوند و به بیانی نشانگر این است که موضوعی که ظاهرا خوب به چشم می آید در حقیقت چنین نیست .اگر در خواب پوست تخم مرغی را ببینید بیانگر وضعیت روانی صدمه پذیرتان است و به بیانی این خواب نشان دهنده‌ی این است که باید نقاب از چهره بردارید و بگذارید دیگران شما را درک کنند پس سخت گیر نباشید تا دیگران با شما احساس صمیمیت داشته باشند و به آسانی با آن ها وارد رابطه شوید .

تعبیر خواب تخم مرغ فاسد

* تعبیر خواب تخم مرغ از دیدگاه آنلی بیتون

اگر در خواب تخم مرغی را ببینید که در لانه‌ی مرغ قرار دارد به معنی این است که ثروت فوق العاده ای نصیبتان می شود و اگر شخص متأهلی این خواب را ببیند بیانگر این است که اعضای خانواده‌ی او خوشحال خواهند شد .اگر در خواب تخم مرغی را بخورید نشانه‌ی این است که در منزلتان پریشانی های غیر منتظره ای رخ خواهد داد که باعث می شود شما احساس خطر کنید .اگر در خواب تخم مرغی را ببینید که به تازگی شکسته است نشان دهنده‌ی این است که در کسب خواسته ها و آمال خود خوش شانس خواهید بود و پشتکار خوب و منصف بودنتان شما را برای دیگران دوست داشتنی می نماید .اگر در خواب تخم مرغی فاسد شده را ببینید بیانگر این است که مال و مقامتان را از دست خواهید داد .اگر در خواب جعبه‌ی تخم مرغی را ببینید نشانه‌ی این است که داد و ستدی خواهید کرد که برای شما منفعت به همراه دارد .اگر در خواب ببینید که تخم مرغی به صورت و سرتان می پاشد نشان دهنده‌ی این است که زیور آلاتی از جنس جواهر را به خودتان آویزان می کنید تا در مقابل دیگران به خود افتخار کنید .

* تعبیر خواب تخم مرغ از دیدگاه لیلا برایت

اگر در خواب تخم مرغی را خریداری نمایید بیانگر این است که امور اقتصادی شما رونق خواهد گرفت .دیدن یک مرغ در خواب که بر روی چندین تخم نشسته است نشان دهنده‌ی این است که خبرهای خوشی را خواهید شنید.اگر در خواب تخم مرغی پخته را ببینید به معنی این است که ایام خوشی در انتظارتان خواهد بود.اگر در خواب تخم مرغی را ببیند که رنگ آمیزی شده ، نشانگر این است که دچار گرفتاری خواهید شد و چنانچه فردی را در خواب ببینید که به شما تخم مرغی رنگی می دهد نشانه‌ی این است که عاشق فردی خواهید شد .

تعبیر خواب پوست تخم مرغ شکسته شده

* تعبیر خواب تخم مرغ از دیدگاه کتاب سرزمین رؤیاها

اگر در خواب تخم مرغی تازه را ببینید نشانه‌ی دریافت اخبار خوب است .اگر در خواب تخم مرغی را ببینید که شکسته است به معنی این است که دعوا و بحث در پیش خواهید داشت که باعث می شود به دادگاه مراجعه کنید .اگر در خواب تخم مرغ بخورید بیانگر این است که پیمان ازدواجی در پیش خواهید داشت .اگر خواب ببینید که چندین تخم مرغ بسیار تازه در دست دارید نشانه‌ی این است که ثروتی نصیبتان خواهد شد .اگر در خواب چندین تخم مرغ کهنه ببینید به معنی این است اخبار غم انگیزی خواهید شنید .اگر در خواب پوست تخم مرغی شکسته را ببینید نشان دهنده‌ی این است که امور مالیتان دچار خسارت خواهد شد و متضرر می شوید .اگر در خواب چندین تخم مرغ به رنگ سفید را ببینید به معنی این است که اخباری خوب و دلنشین دریافت خواهید کرد و چنانچه این تخم مرغها به رنگ قهوه ای باشند اخباری غم انگیز خواهید شنید .اگر در خواب تخم مرغی رنگی را ببینید نشانه‌ی این است که دچار شکست بزرگی خواهید شد .

اگر در خواب تخم مرغی بخرید نشان دهنده‌ی این است که به فردی علاقه مند هستید که در حق شما خیانت خواهد کرد .اگر مرغی را در خواب ببینید که تخم می گذارد بیانگر این است که امور مالی تان رونق خواهد گرفت .اگر در خواب ببینید که تخم مرغی بشکند نشانگر این است که فردی شما را اذیت خواهد کرد .اگر در خواب مشغول هم زدن چندین تخم مرغ باشید به معنی این است که فردی از اقوام شما ازدنیا خواهد رفت .اگر در خواب ببینید که چندین جوجه از تخم هایشان خارج می شوند بیانگر این است که اخبار بسیار دلنشینی خواهید شنید.اگر در خواب مشغول هم زدن زرده‌ی چندین تخم مرغ باشید نشانگر این است که خرید و فروش در امور بازرگانی شما را ثروتمند خواهد کرد .اگر خواب ببینید که در حال خوردن زرده‌ی تخم مرغی پخته هستید نشان دهنده‌ی این است که در مدت زمان زندگی تان به آسانی کسب ثروت خواهید نمود ، خوردن زرده‌ی تخم مرغ خام نیز بیانگر ثروتمند شدن می باشد .

در این مقاله تعبیر خواب تخم مرغ ارائه گردید و تعابیر جالبی از چندین معبر مختلف نیز بیان شد ، شما می توانید با خواندن این مطلب و با توجه به وضعیت تان در خواب و همچنین شرایط فعلی زندگی تان خواب خود را به آسانی تفسیر نمایید .

مدت زمان لازم برای مطالعه‌ی این مطلب حدود 7 دقیقه می باشد .

مطالب مرتبط: 

تعبیر خواب تخم مرغ دو زرده

تعبیر خواب مرغ خانگی

130 نظر

  1. مجتبیمجتبیsays:

    سلام استاد خواب دیدم که دامادمون اومده بهم میگه که تو هر هفته میری دختر دختر عموی منو ببینی (یعنی دوست دخترم)تخم مرغ میدادی گفتم اره و تخم مرغ هارو هم با خودش اورده بود که من دیدم تخم مرغ ها رنگاش قهوه ای روشن هست و بعضی ها شونم شکسته بود منم خود ب خود گفتم که یلدا(دوست دخترم) چرا تخم مرغ هارو نشون داده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که ترس و نگرانی، حواس شما را از تمرکز بر اهداف و برنامه هایتان در زندگی بیداری پرت کند.

  2. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم تعدادی تخم مرغ مادرم ک فوت کردن خریدن و اوردن من همان لحظه یک تخم مرغ خام خوردم و بعد دوتا از تخم مرغ ها در اثر ضرب دیدن شکستن ولی ولی بیرون نریخت من با خودم گفتم حالا بعدا میریزمشون توی ظرف. با تشکر از سایت خوبتون و پاسخ گویی شما.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که احساس اضطراب، شما را از تمرکز بر مهارت ها و اهدافی که دارید باز دارد.

  3. امیرامیرsays:

    سلام خواب دیدم در کلاس نشسته ام و بهمون شیر میدن... بعد معلم به ما یک تخم مرغ میداد و بعد از چند لحظه دیدم تخم مرغ ترک خورده زود شکستمش و با شیر قاطی کردم و خوردم و دوستی که جلوم بود هم زردی تخم مرغ را درآورده بود و با شیر قاطی کرد بعد به پشتم نگاه کردم دیدم فقط به ما چند نفر تخم مرغ داده اند و بقیه نداشتند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از مهارت ها و توانایی های شخصی خود برای گسترش منافع تان در زندگی استفاده کنید.

  4. زهرا ساداتزهرا ساداتsays:

    سلام.....صبحتان بخیر..... ببخشید من بعد از اذان صبح خواب دیدم که رفتم جایی و تعدادی از افراد که بعضی هایشان را میشناختم و بعضی را نمیشناختم..... یک ظرف کوچکی بود که درونش تعدادی تخم مرغ محلی بود...... چون ما مرغ داریم و میدانستم آن تخم مرغ ها برای مرغهای خودمان است..... بلند شدم و آن ظرف تخم مرغ را بین افراد چرخاندم.....هرکسی یکی و بعضیها هم دوتا برداشتند..... پسرعمه ام را دیدم که دوتا برداشت.....در داخل ظرف سه عدد فکر میکنم باقی ماند...... و از خواب بیدار شدم...... خیلی نگرانم...... چون شنیده بودم اگر تخم مرغ را کسی بردارد این معنایش خوب نیست..... اما در بیداری ما هر وقت تخم مرغ هایمان زیاد باشد برای اطرافیان می بریم...... امکان دارد آن باشد؟؟؟؟؟ ممنونم از لطف شما..... خیر ببینید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا منابع و سرمایه ی در دسترس خود را مدیریت کرده و از آن ها با روشی درست برای رسیدن به منافع بیشتر استفاده کنید.

  5. شیلاشیلاsays:

    سلام وقتتان به خیر خواب دیدم در وقت عصر که در خانه پدرم هستم که فوت شده واحساس می کردم بود وبعد تخم مرغ پخته ایی را که ورق ورق شده بود انجا بود که من لقمه ایی از زرده ان را برداشتم وبا نان خوردم ممنون می شوم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی صحبت ها یا موقعیت های دوستانه ی جدیدی است که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد.

  6. گلیگلیsays:

    سلام.خواب دیدم مهمان داریم و من برای همه انها غذاتخم مرغ درست میکنم ومیدم بهشون اونام میخورن .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی شنیدن اخبار خوش است

  7. عسکریعسکریsays:

    سلام خواب دیدم که قراره بریم جایی وهمه منتظر من هستن وشاکی که چرا دیر کردم انگار قرار بودم برم تخم مرغ بخرم وقتی کیسه تخم مرغ ها دستم بود نگاه کردم دیدم دوتا تخم مرغ ویکی که انگار تخم مرغ بود ولی خیلی کوچیک بود اندازه تخم کبوتر بود یکی از تخم مرغ ها واون تخم کوچیک شکسته بود واون یکی شون هم دقیق یادم نیست ولی انگار ترک برداشته بود تعبیر خوابم چی میشه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است در محیط بیرون از خانه کار و یا مسئولیتی جدید را به شما واگذار کنند.

  8. آشوب پاییزآشوب پاییزsays:

    سلام من خواب دیدم که یه تخم مرغو شکستم و زرده هاش هی زیاد شد تا اینکه پنج تا شد زرده ها همشون خونی بودن البته شکستنشو خیلی واضح تو خواب ندیدم تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب تخم مرغی که شکسته به این معناست که در زندگی شما اتفاقاتی رخ میده که ممکنه شخصیت شمارو تغیر بده و به این معناست که در کسب خواسته هاتون موفق میشید و شخصیت واقعی شما برای دیگران دوست داشتنی به نظر میرسه.

  9. وحیدوحیدsays:

    سلام.خواب دیدم دارم میرم از تو یخچال بطری آب رو بردارم، که دیدم یه طاقچه کنار یخچال هست که جلوی طاقچه حدود ده دوازده تا تخم مرغ هست و انتهای طاقچه یه اردک سفید با تخمش که ایستاده داشت به من نگاه میکرد رو دیدم .بعد آب رو برداشتم دارم به دختر همسایمون یه مقدار خورد و بعدش هم من آب خوردم و بطری رو دوباره گذاشتم تو یخچال. ممنون میشم برام تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای گشایش در زندگی و برطرف شدن مشکلات است.

  10. مریمریsays:

    سلام من خواب دیدم که سه تخمه مرغی را میشکنم و در حین شکستن آن را وارد دهنم میکنم که متوجه شدم تخم مرغ آبپز عسلی بوده...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای زندگی پرثمر شما و نشان از موفقیت شماست.

  11. صدیقهصدیقهsays:

    باسلام خواب دیدم مرغی با جثه کوچک بر روی چندین تخم نشسته بود در لانه ، ۷_۸تا جوجه از تخم بیرون اومدو کرک هاشون به رنگ قهوه ایِ روشن بود، دو_سه تا تخم هم در حال تکون خوردن بود من با زدن ضربه به تخمهاسعی کردم کمک کنم تا زودتر بتونن از تخم بیرون بیان و همینطورم شد..اجازه دادم از لانه برن بیرون و حال و هواشون عوض شه.ازدیدن جوجه ها خوشحال بودم

  12. مهدیمهدیsays:

    درود.در خواب دیدم که در لانه ی مرغ یه چنتا تخم مرغ هست که آن ها را جمع میکنم بعد وقتی به اینور اونور نیگا میکنم میبینم بازم لانه پر از تخم مرغ های بزرگ و کوچیک هس زود تخم مرغ های ک اولش ورداشتم به مادرم میدم تا برگردم آن ها را هم جمع کنم.ممننون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای افزایش خیر و برکت و روزی در زندگیتان است.

  13. ملکاملکاsays:

    سلام. وقت بخیر. تخم مرغ آبپز با زرده های بزرگ سر سفره و خوردن از آن به چه معنیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن از در امور اقتصادیتان موفقیت ایجاد شود.

  14. سمیراسمیراsays:

    سلام مادر میگه دیشب خواب دیدم یک خانم با چادر سفید و چهره فوق العاده نورانی و روحانی اومد با یک بقچه لباس و یک تشت بزرگ پر از تخم مرغ های رنگی طلایی و نقش و نگار دار و ازم خواستگاری کرد منم جواب رد دادم تعبیرش چیست ؟ باتشکر فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اشاره به وجود شانس و یا خوش یمنی در زندگی تان خواهد داشت.

  15. ناشناسناشناسsays:

    درود بر شما اساتيد گرامى خواب ديدم تو بالكن خونه مون زير لبه ديوار كه ظاهرا خالي به نظر ميرسيد از اونجا با دستم پر هاي سفيد رنگى هي در ميارم خيلي زياد و بعدش از وسط پر ها يه تخم پرنده اي رو ورميدارم كه خيلي شل بود و داخلش پيدا بود كه يه جنيني شبيه اسب ميديدم كه تكون ميخورد داخلش (البته تعجب كردم )بعد رو دستم نگه ش داشتم آهسته كه آسيب نبينه و بعد زن داداشم كه اونجا بود مياد رو دستم اونو با كف دست لمس ميكنه و بعدش بر ميگردونم سر جاش بين پر ها بعد با خودم ميگم گناه داره حيون بذارم جاش گرم باشه و به دنيا بياد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خریدن تخم مرغ نشانه سود است ودر کل نشان دهنده خبرهای خوش میباشد

  16. ابراهیمیابراهیمیsays:

    سلام خواب دیدم یه مرغ قهوه ای رنگ نشسته توی لونه اش من که میرم سمتش مرغه بلندمیشه و زیرش سه تا تخم مرغ سفیدرنگ دیدم دوتاش بزرگ بود ویکیش اندازه تخم کبوتر ریز بود و من تعجب کرده بودم از کوچکی تخم هرسه تخم رو برداشتم و به قصد اینکه به کسی نشون بدم بردمشون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در زندگیتان با خوش شانسی روبرو شوید

  17. مرتضيمرتضيsays:

    با سلام مادرم خواب‌ دیده، که من دو تا تخم مرغ پخته رنگی رنگی که پوسته هاشون ترک خورده بوده تو یه سبد داشتم و بهش گفتم دارم میرم دانشگاه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  18. سجادسجادsays:

    سلام دیشب خواب دیدم تو مدرسه خودم بودم و کنار مدیرمون چند تا تخم مرغ طلا بود و من یواشکی کوجکترین اونها رو برداشتم و پنهان کرذم و بعد دوستم رو دیدم و گفت من تخم دمرغ ندارم و از حالت جیبش معلوم بود اون هم تخم مرغ برداشته و من از کارم پشیمون شدم وخواستم که تخم مرغ رو برگردونم سر جاش که یهو تخم مرغ افتاد و چند تکه شد بعد رفتم به سرایدار مون گفتم که بیاد تکه های تخم مرغ رو برداره و تمیز کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن برکت در زندگیتان خواهدبود ولی مراقب باشید سواستفاده نکنید

  19. الهام جعفریالهام جعفریsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم یه کیسه زباله پر پوست تخم مرغ دارم جمع میکنم همه پوست ها هم از وسط شکسته بود انگاری از همه پوست ها جوجه اومده بو د بیرون اونجوری شکسته بود ولی همه پوست تخم مرغ ها تمیز بود و سفید ممنون از اینکه وقت میگذارید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای بیهوده است

  20. مریممریمsays:

    سلام. من خواب دیدم 5 تا تخم مرغ زیر مرغ هست که روشون خوابیده بعد دیدم که گفتم بیاتخم مرغ شانسی بشکنیم اول به آقام گفتم به شانس تو تاشکستم دوزرده بود دادزدم اخ جون دوزرده است وآقام خوشحال شد بعد به شانس خودم شکستم دیدم دوتا تخم ازش بیرون اومد هم زرده وهم سفیده دوتا بود بازم خوشحال شدم یکی برای بچه هام شکستم توش انگار بیسکویت یا نون شیرین بود که دادم بچه ام نخورد خودم خوردم.ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه شانسی در زندگیتان است

  21. مهدیمهدیsays:

    سلام.استاد در خواب دیدم که مادرم یه مای تایبه بزرگ که توش تخم مرغ مرغ و بوقلمون به صورت آبپز بود و یه نفر دیگ هم بود ک فک کنم از فامیلا بود و مادرم میگفت بیاین تخم مرغ بخورین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  22. کتیکتیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که خونه پدرشوهرم هستم که ۱ ظرف کنارم دارم توش تخم مرغ می شکنم میخوام کیک درست کنم چندتا تخم مرغ شکستم که آخری ۱ تخم مرغ کاملا سیاه گندیده بود افتاد بین بقیه تخم مرغ ها من با دستم سریع برش داشتم در صورتی که حالم داشت به هم می خورد سریع دستم رو گرفتم زیر آب و شستم از اون تخم مرغ گندیده قاطی بقیه تخم مرغ ها نشد . ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  23. محمدمحمدsays:

    سلام خواب دیدم تخم مرغ های خیلی زیادب به من دادن و من اونها رو بین مردم تقسیم میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه همدلی شما با دیگران است

  24. احسان زیدابادیاحسان زیدابادیsays:

    سلام خواب دیدم دو سه تا تخم مرغ شکستم برا اینکه بپزم که موقعی شکستمشون دیدم کنار یکی لکه خونی چسبیده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات عجیب است

  25. احسان زیدابادیاحسان زیدابادیsays:

    سلام خواب دیدم هندوانه بریدم که با مامانم و خواهرم بخوریم که موقعی بریدم خیلی رسیده بود اول به خاطر اینکه بد مزه هست نخوردم بعدش خوردم دیدم خوشمزه هسته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات روزمره زندگیتان است

  26. ........says:

    سلام ...من دیشب خواب دیدم توی کمد پر تخم مرغ و ی سریاشون انگار باز باشه داخلش مشخص بود و یکی از تخم مرغ ها روش اسم ی شخص که همسایه من هست نوشته شده بود...ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت در زندگیتان است

  27. ارزوارزوsays:

    سلام مامانم خواب دید تو دستش یه شونه تخم مرغ بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابشان نشانه بدست آوردن چیز جدید است

  28. خوشیخوشیsays:

    سلام روز بخیر من خواب دیدم در دستم پوست تخم است بعد یکبار میرسم بیرون از در خانه یک لانه مرغ است در آن تخم های که داخلش جوجه بود یکی از آن تخم ها باز بود جوجه هنوز درست پرو بال نکشیده بود زنده بود و شور میخورد بعد من از بین آنها دو دانه تخم برداشتم و تخم ها بسیار بزرگ بود به انداز که از دو دانه زیاد در دستم جا نمی شد تقریبا به اندازه (میوه اناناس) بعد آنها را خانه آوردم به برادرم نشینان دادم یکبار دیدم که جوجه ها در داخلش زنده و سلامت معلوم میشد بعد گفتم تخم ها در دستم شور خورد خوب شد جوجه را چیزی نشد . میخواستم تعبیر آنرا بفهمم سلامت باشید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدیدی در زندگیتان است

  29. سیماسیماsays:

    سلام من خواب دیدم چندتا مرغ دارم رو پشت بوم خونه بهشون غذا دادم همه غذا هارو سریع خوردن یکی شون سه تا تخم باهم گذاشت من یکی و ور داشتم دیدم دوتای دیگه رو با نوکش شکست و خورد اونی که ور داشته بودم رو گذاشتم جلوش که اونم بخوره که اونم خورد یه مرغ دیگه اومد اونم چند تا تخم دیگه گذاشت چن تا رو خورد انگار می خواست رو بقیه بخوابه رفت روشون ولی نخوابید من برداشتم تخمارو ممنون می شم اگه تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  30. م.صم.صsays:

    سلام وقتتون به خیر من خواب دیدم که بچهام خونه پدربزرگشون هستند ومن در خواب میدونستم بچهام پیشم نیستن وداشتم به هر دوشان تخم مرغ اپز میدادم یه لقمه گرفتم ودادم پسرم وپسرم از دستم خورد ومن از خوشحالی اشک شوق در چشمانم گرفت.وبعد به دخترم گفتم ماملن تخم مرعتو بخور خراب میشه مادر بزرگ میریزن بیرون.وبعد رفتم ظرفای مادر شوهرمو بشورم( در بیدازی بچهای من خونه مادربزرگشون هستن وپدرشون هم پیششونه. چون ما داریم طلاق میگیرم) در خواب مادر شوهرم وخواهر شوهرم هم بودند.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدیدی در زندگیتان است

  31. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم که شوهرم تخم مرغ خریده یه تخم مرغ کنار سنگ توالت افتاده وقتی میام بردارمـ زرده سر میخوره میره توو توالت انگار شکسته بود از قبل تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب سخنان خود در بین مردم باشید دچار دردسر نشوید

  32. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم که یه مجلسی هست شب اول ماه صفر بود و قبلش بجای محرم رمضان بود. مسجدی یا یه مجلس مذهبی بودیم که صاحب مجلس که کرد بود تخم مرغ به بیرون پرت میکرد و زمین پر از تخم مرغ های شکسته بود که احتمالا برای اونهایی که اونجا بودن بود. انگار که رسمشون باشه. و بعد چندتا نیمرو پختن و اوردن و ازش خوردیم ممنونم از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در عالم واقعیت از یک دلخوشی‌ای که برای شما هیچ سود و منفعتی ندارد؛ دست خواهید کشید

  33. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم خونه پدر شوهرم بودم که چند ماهی هست ب خانه شان نرفتم میخواستم دو عدد تخم مرغ بپزم ولی وقتی نگاه رو زمین کردم دو عدد زرده تخم مرغ رو زمین بود ولی شکستن اونا را ب چشم ندیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا میتواند نمادی از سلامتی و یا دور شدن از چشم زخم باشد.

  34. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    با درود...خواب دیدم تو خونه یکی از فامیلها هستم و املت خوشمزه ای آماده بود و من خوردم و وقتی داشتم برمیگشتم داییم و فامیلشون رو دیدم که وسایل املت یعنی گوجه و تخم مرغ خریدن و دارن میرن تو خونه بعد به داییم سلام کردم و نمیدونم از رو حواس پرتی یا کم محلی بهم سلام نداد و رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده منفعت در زندگی است

  35. نرگسنرگسsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم با آقایی که بهشون علاقه دارم تو تاکسی نشستیم و دو تا تخم مرغ دستشونه یکی از تخم مرغا رو ازش گرفتم و شروع کردم با تخم مرغ بازی کردن ، ایشون مرتبابه من تذکر میدادن که میشکنهو در نهایت تخم مرغ از دستم افتاد زمین و شکست و تخم مرغ ۵تا زرده داشت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا نماد شجاعت و قدرت خواهد بود.

  36. بهاربهارsays:

    سلام خواب دیدم چند تا تخم مرغ تو دستمه به رنگ سفید ،و دوتا اونا رو میزارم بالای سینه هام زیر لباس و بعد هی نشون داداشم و خواهرم میدم اینکار رو چندبار تکرار کردم ،خیلی تخم مرع داشتم انگار هی میذاشتم زیر لباسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر منفعت مالی است

  37. عباس مرجانیعباس مرجانیsays:

    سلام وقت بخیر. خوابی بین ساعت ۷-۹ صبح دیدم که به شرح زیر بود : در خواب مشباهایی داشتم که برای خونه مواد غذایی خریده بودم،چندتا تخم مرغم خریده بودم که ترک برداشته بودند، رفتم جلو در دونه دونه شکستم و دادم گربه سیاهی خورد و خودشو به پام میمالید و بعد بلند شدم رفتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده منفعت در زندگیتان است

  38. ففsays:

    سلام راستش این خوابم مربوط میشه به چند سال پیش پیگیر خوابم نشدم ببینم چه تعبیری داره خواب دیدم عموم اینا میان خونمون سفره تو خونه ما پهن پر از تخم مرغ پخته مثل تخم تو اب میپزن دقیقا شبیه اون ، مامانم داشت پذیرایی میکرد ، الان هم عموم اینا یه چند سالی هست اصلا چشم دیدن ما رو ندارن . خواستم بدونم این خواب تعبیری داره ، ماهم ادمای بدی نیستیم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر منفعت وخیر در زندگی است

  39. سعیدهسعیدهsays:

    سلام. من خواب دیدم خالم میگه طرز تهیه کیک رو بهم نشون میگم وایسا تا برات مایع درست کنم چندتا تخم مرغ میارن میشکنم میریزم تو کاسه که همشون بزنم ولی یکی دوتاش که شکوندم توش گندیده بود و بعضی از تخم مرغا پیشم ترک برمیداره. میشه تعبیرش بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی این است که در منزلتان پریشانی های غیر منتظره ای رخ خواهد داد

  40. سمیرا احمدیسمیرا احمدیsays:

    با سلام و خسته نباشید. من دیروز ظهر خواب دیدم خواهرم ی قابلمه بزرگ پر از تخم مرغ آبپز داره و پدرم مشغوله خوردن هست دوتا از تخم مرغها را هم من برداشتم و به پدرم گفتم حلال کن من از اینا برداشتم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده‌ی این است که مقاصدتان را شناسایی می کنید و نظرات شما به نتیجه خواهد رسید

  41. مینامیناsays:

    سلام. من خواب دیدم خالم میگه طرز تهیه کیک رو بهم نشون میگم وایسا تا برات مایع درست کنم چندتا تخم مرغ میارن میشکنم میریزم تو کاسه که همشون بزنم ولی یکی دوتاش که شکوندم توش گندیده بود و بعضی از تخم مرغا پیشم ترک برمیداره. میشه تعبیرش بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنی این است که اتفاقی تازه در زندگی شما خواهد افتاد

  42. مریممریمsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم یه تخم مرغ روشکستم و۷ زرده داشت یکی اززرده ها افتاد روی زمین ولی نترکید کثیف هم نشددوباره بلندش کردم گذاشتمش توکاسه.توی کاسه ای که زرده ها رو ریختم سه چیزگرد دیگه بود نمیدونم اوناهم تخم مرغ بودن یاچیز دیگه ای . ولی در کل ۷ زرده واون ۳ چیز توی کاسه بودن . لطفا تعبیرش رو بگید . سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده برکت و خیر در زندگی است

  43. حدیثحدیثsays:

    سلام روز بخیر من خواب دیدم که یه پسر بچه ای گشنشه و یه تخم مرغ دستشه من بهش میگم تخم مرغ بخور خب میگه نه این خوردنی نیست خراب شده انگار خودش تخم مرغو شکستیه لایه سفید اومد بیرون که انگار تووش تخم مرغ جنین داشت جنین جوجه بود من پوسترو نگاه کردم پر رگای سفید بود و بهش گفتم این خراب نیستـ این میخواد جوجه بشه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه همدلی شما با دیگران است

  44. حدیثحدیثsays:

    سلام روز بخیر من خواب دیدم که یه پسر بچه ای گشنشه و یه تخم مرغ دستشه من بهش میگم تخم مرغ بخور خب میگه نه این خوردنی نیست خراب شده انگار خودش تخم مرغو شکستیه لایه سفید اومد بیرون که انگار تووش تخم مرغ جنین داشت جنین جوجه بود من پوسترو نگاه کردم پر رگای سفید بود و بهش گفتم این خراب نیستـ این میخواد جوجه بشه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه محبت و همدلی شما با دیگران است

  45. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    درود...دیدم نشستم سر سفره و بهمراه خانواده غذا میخورم و اونا یه غذای دیگه میخورن و منم تخم مرغ میخورم و وقتی غذام تموم شد بلند شدم رفتم و در حین رفتن دیدم خواهرم دوتا نیمرو زده تو بشقاب که از تخم مرغای من خوش رنگ تر بنظر میرسیدو داره میبره و گفتم بریم با هم بخوریم که کمی عصبی شد و منم بیخیال شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، سعی کنید به خواسته های زنی که نزدیک شماست دقت بیشتری نمایید

  46. کیاناکیاناsays:

    سلام. روز خوش. من خواب دیدم تخم مرغ روی قالی شکستم. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر برکت و نعمت در زندگیتان است

  47. سوگندسوگندsays:

    سلام خواب دیدم روزهای عید نوروز بود نزدیک به سیزده بدر مهمان های ما می خواستند برن موقع رفتن مامانم گفت صبر کنید تا کیک درست کنم براتون چندتا تخم مرغ آوردیم به مامانم گفتم تخم مرغ ها خراب هستند کیک درست نکن گفت نه خراب نیستند اونا رو شکستیم به نظر من خراب بودند دوتای اولی رنگشون تیره بود دیگه کیک درست نکردیم چون متوجه نشدیم تخم مرغ ها خراب بودند یا نه؟ ممنونم از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مهمانی رفتن است

  48. نسریننسرینsays:

    سلام خواب دیدم رو زمین چندتا تخم مرغ سفید وبینشون ی تخم مرغ قهوه ای روشن بود و من از کنارشان گذشتم تعبیرش لطفا؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده رزق در زندگیتان است

  49. ب سب سsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم چندتا تخم مرغ رسمی ولی همشون با پوست های چروک و کج یعنی صاف و یکدست نبود داد به من . ازشون شکستم داخلشون سالم بود و با نون خوردم ولی کسی جز من نخورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه مسئولیت پذیری در یک مرحله است

  50. حیدریحیدریsays:

    سلام همسر من خواب دیده که زیر زبانش پر از پوست تخم مرغ هست هر چقدر هم برمیداره تمام نمیشه باز پر میشه تغییرش چیه بزرگوار؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنا است که باید در رفتار خود دقت بیشتری به عمل آورید.

  51. شیداشیداsays:

    سلام ببخشید من امروز بعد از ساعت ۷ صبح که خوابیدم خواب دیدم چند تا تخم مرغ دارم نمیدونم چند تا بزرگ و چند تا سفید بودن اما چیزی که دقیق یادم هست اینه که یکی شون اندازه تخم مرغ های عادی بود و سفید بود و قسمت بالاش اندازه یه دایره کوچیک ترک برداشته بود پوستش و سوراخ شده بود چندتا هم تخم مرغ کوچیک(خیلی کوچک تر از حد معمولی طوری که سه تا از کوچیکا اندازه یه تخم مرغ عادی بود اما کوچیک ها شکل بیضی کشیده داشتن و همه هم سفید بودن) توی کف دستم دارم میشه لطفا بگید که تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام منفعت و روزی است که در زندگی ممکن است برایتان ایجادشود

  52. شیداشیداsays:

    سلام از پاسخگوییتون ممنونم ببخشید من یادم رفت بگم که تو خواب باردار بودم و بدنم برهنه بود و خیلی تعجب کرده بودم و یه زن ناشناس هم کنارم بود این رو همراه با تخم مرغ ها دیدم که یادم رفته بود و بعدش یادم اومد خواهش میکنم اگه میشه بگید که تعبیر این خواب چیه مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه گشایش و سازندگی در زندگی است

  53. شایلینشایلینsays:

    سلام وقت بخیر من تا ظهر میخوابم و نمیدونم این خواب دقیقا چه ساعتی بود ولی دم دمای بیدار شدنم بود خواب دیدم مهمونی هستیم پخم مرغ نیمرو هم سر سفره بود و خیلی هم پخته بودن من یه ولع خیییلی زیادی به خوردن تخم مرغ داشتم و هر چی میخوردم سیر نمیشدم حتی سر سفره تموم شده بود با خودم گفتم خجالت و بزار کنار ؛ دیگه به عمم گفتم من بازم تخم مرغ میخوام بلند شد یکی دیگم پخت که یکم نپخته هم بود خیلی سرخ نشده بود ولی میگفت بیخیال همینم خوبه اون یکیم خوردم ولی هنوز دلم میخواست و ولع خیییلی زیادی داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده گنجایش شما در زندگی است و بر منفعت تعبیر میشود

  54. ثناثناsays:

    سلام.شب سومین سالگرد مادبزرگم بود و مهمون داشتیم. شبش خواب دیدم ک مهمونی سالگرد مادربزرگمه و مادرم ی عاااالمه تخم مرغ آب پز پوست کنده اورد گذاشت تو سفره جلو مهمونا. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر زیاد شدن روزی در زندگی است

  55. جوادجوادsays:

    سلام خسته نباشید !خواب دیدم پدرم تعداد زیادی تخم ی نوع پرنده ای دقیق نمی‌دونم چ پرنده ای بود ! احتمالا شاهین یا عقاب (تخم ها هم نسبتا ریز بود)در جایی خاص مث دستگاه جوجه کش گذاشته بود برا اینک اینک جوجه بشن !و منم خبر نداشتم از اون کارش و وقتی ک دیدم متوجه شدم !در ضمن کنار اون تخم ها مقداری گوشت مرغ و گوسفند یخ زده وجود داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات تازه ای در زندگی شماست

  56. N.abediN.abedisays:

    سلام خسته نباشید!خواب دیدم یه کاسه بزرگ پر از تخم مرغ کرم رنگ دارم ولی تو خواب فکر میکردم تخم بلدرچین به کسی هم نمیدادمش معنی این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر منفعت است

  57. فاطیفاطیsays:

    سلام خوبید، دیشب خواب دیدم مامانم نمیدونم مرده یا قراره بمیره و همراه منه خیلی گدیه میکردم که مامانم میخد بمیره بعد یکی به مامانم گفت از راهیی که اومدی برگرد تا زنده بمونی ،بعد مامانم و من رفتیم سمت ی در ،بعد دیدم تو دستم ی جعبه تخم مرغه و شاید صدتا یا بیشتر جوجه کارخونه ایا دارن جیک جیک میکنن و میپرن که به تخم مرغ ها برسن و من هی دستمو بالا میگیرم که نرسم و با هر زحمتی بود از بین اونا رد شدم و دوباره که دستمو یکم میوردم پایین میدیدم ی عده جوجه باز دوباره میان و دورم و نمیزارن من حرکت کن و جیک جیک میکنن و میخان به جعبه برسن و منم حواسم بود که اونا رو له نکنم و بینشو برم بعد دیدم ی دیوار بلندی هست روبه رو خونمون و ی اقایی که فقط سرش مشخص بود هی سرشو میورد بالا مخفیانه منو نگاه میکنه انگار میخاست من نبینمش ی جورایی منو زیر نظر داشت ،ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه مسئولیت پذیری شما در انجام کاری است

  58. سارا ملکیسارا ملکیsays:

    سلام. خواب دیدم تو باغ خونمون یه جوجه ای تازه متولد شده بود چون زیاد پر و بال درنیاورده بود. وایساده بود. کنارش یه تخم مرغ بود. نمیدونستم مال کیه. هر جا جوجه میرفت اون تخم مرغ هم باهاش میرفت. من فکر میکردم مال اون جوجست. ولی تعجب میکردم ک جوجه تخم نمیزاره. از یه طرفم تخم مرغ همراه جوجه راه میرفت ولی نمیشکست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اهداف جدیدی را در زندگیتان دنبال کنید

  59. ف.بف.بsays:

    با سلام من قبل از طلوع افتاب خواب دیدم که توی خونه داییم هستم که در واقعیت خونشون توی باغ هست دیدم یک قابلمه خیلی بزرگ دارن غذا درست می کنن بعد من رفتم توی باغ دیدم که بین درختها یه لونه پرنده هست که پراز تخم مرغ های سفیدرنگ وبسیار درشت هست یعنی توی ذهنم اینجوربود که اینها تخم مرغ غاز هست ومال خونه داییم هست بعدش کنار همون لونه یه لونه دیگه هم بود که توی اون هم تخم مرغها بزرگی بودن وسفید رنگ ودوتا تخم مرغ قهوه ای روشن که اونام خیلی بزرگ بودن وبنظرم اومد که تخم مرغ شترمرغه بود یه دفعه یکی از تخم مرغهای سفید از توی لونه افتاد که من اونو بین دستام گرفتمش وخیلی خوشحال گفتم چه خوب شدکه گرفتمش میشه لطفا تعبیرشوبگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده منفعت و روزی در زندگیتان است

  60. AfsaneAfsanesays:

    سلام. خواب ديدم كه در گوشه پذيرايي خونمون ياكريم ها ٢ تا تخم گذاشته بودند كه جوجه شده بود ولي من ميخواستم اونها را ببرم بيرون از خونه كه خونه رو كثيف نكنن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده منفعتی است که در زندگی ممکن است نصیب شما شود

  61. مریممریمsays:

    سلام.خواب دیدم خونه مادرم هستم من و خواهرم و دختر خاله ام وچند نفر دیگه رفتیم تخم مرغ دزدیدیم که نیم رو کنیم بخوریم تا تخم مرغ شکستبم مارو گرفتن زنگ زدن مامور بیاد من به خواهرم گفتم تو برو من به گردن می گیرم اول دختر خاله ام و بردن برای محاکمه به اون شش ماه زندانی دادن به من گفتن تو یه لایه بنویس که کار من نبود کار بچه دو ساله ام بود نفهمید برداشت دیگه کاری به کار تو نداریم ولی من به خاطر دختر خاله ام ناراحت بودم اطفا تعبیرش و می گین ممنونم

  62. نیلانیلاsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی بهم گفت برو ازیخچال تخم مرغ بیار منم رفتم تویخچال یه شانه تخم مرغ بود یکی برداشتم دیدم اون تخم مرغ شکسته بعد یکی دیگه برداشتم ولی اون خیلی بزرگ تر بود وسالمم بود بعدش دراون زمان دیدم که مامانم باشخصی که دوسش دارم صحبت میکنه تا بیان همو ببینیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به معنی این است که اتفاقی تازه در زندگی شما خواهد افتاد

  63. مژیمژیsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم چنتا جوجه دارم که رنگای مختلف بودن اما زردم بین رنگاشون بود بعد دیدم که جلو تر چنتا قناری هستن انگار که یه خانواده بودن یه نروماده و بچه هاشون بودن همینطور اطراف من میچرخیدن و راه میرفتن انگار مال من بودن و منو دوست داشتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به انجام کارهای سرگرم کننده ای مشغول میشوید

  64. ..says:

    سلام ظهر خواب دیدم که با مادرم و خالم رفتم خونه دوس پسرم بعد خالم داشت تعریف میکرد از خونه و زندگی دوست پسرم و منم گفتم برم دوتا تخم مرغ بشکنم که چشم نخوره رفتم در یخچال باز کردم حس میکردم تخم مرغ ها ترک خوردن دوتا سالم برداشتم شکستم میشه تعبیرش بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده حقایقی است که درزندگیتان ممکن است بازگو شود

  65. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم دوتا تخم مرغ تو دستمه که مامانم گفت بزار یخچاال نشکنن خاستم بزارم یخچال یکیش ازپیشم افتاد شکست و یکی دیگه اش سالم موند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اتفاقات تازه ای است که در زندگی برایتان رخ خواهدداد

  66. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم ک‌درخانه سرگرم کار و غیره ام..بعد ک اومدم تو کوچه...دیدم ک نمی دونم‌چ اینقد تخم کرده بود و کو چو لو از ۱۰۰۰ تا هم بیشتر بعد دیدم بعضی هاشون تبدیل جوجه شده بودن نمی دونم مادر شون‌خوک بودیا ی پرنده سفید عجیب...مار م تخم ریزی کنه اینقد زیاد...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده زیاد شدن روزی در زندگیتان است

  67. FFsays:

    سلام وقت به خیر من مجرد هستم امروز عصر خواب دیدم تا یه جایی هستم کنار لانه ی تخم مرغی که تخم مرغ های سفید زیادی رو در میاوردم ولی چون نازک بودن توی دستم میشکستن چند روز پیش هم بعد از نماز صبح پدر بزرگم که فوت کرده توی خوابم بود که داشت توی ظرفی تخم مرغ میشکست ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است منفعت و روزی شما زیاد شود فقط باید دقت داشته باشید که مغرور نشوید

  68. حنا خانومحنا خانومsays:

    سلام خسته نباشید دلتنگ جاریم بودم چند شب پیش خواب دیدم بهش میگم کاچی برام درست کن برام تخم مرغ ابپز درست میکنه تخم مرغا خیلی بزرگ بودن برای هر نفرم دوتا میزاره داخل بشقاباشون پدرشوهرو شوهرم میخورن به منم تعارف میکنن بخورم منم میگم من کاچی میخواستم بعدش میخورم و از مزش خیلی خوشم میادولی بعد از خوردن تخم مرغا تهیه ی کاچی رو برام توضیح میده تعبیرش چیه ؟

  69. سعیدهسعیدهsays:

    خواب دیدم که من تخم گزاشتم و انگار کسی بمن گفت که سرطان روده دارم و باید تخم مرغ هارا پرت بزنم وقتی ان هارا شکستم دیدم که داخل ان ا مایع سیاه است

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است سلامتی خود را چک کنید

  70. نيكنيكsays:

    درود استاد. خواب ميديدم يك جايي هستم يه سيني بزرگ از برنج پخته و تخم مرغ هاي آب پز و نيمرو دارم كه به هركسي از مياد يه بشقاب و يه تخم مرغ ميدم. انگار فاميلام بودن. ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. اتفاقات جدیدی در راه است. تولد و یا ورد افراد جدید به زندگی یکی از تعبیرهای مناسب این رویا است.

  71. آرزو ۶۴آرزو ۶۴says:

    سلام خواب دیدم دارم با مامانم تخم بلدرچین جمع میکنم من تقریبا ۳ تاجمع کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن منفعت در زندگیتان است

  72. مهدیه سالارمهدیه سالارsays:

    باسلام.خواب دیدم برادرم فوت میکنه وتخم مرغه بسیار نورانی بوجودمیاد و میگفت باید تعداداین تخم مرغها خیلی زیاد بشه تا ماموریتش تموم بشه.خلاصه تاهشت تخم مرغ نورانی بوجود اورد وما از انها مراقبت میکردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر برکت پیدا کردن مال و عمربرادرتان در زندگی است

  73. شیلاشیلاsays:

    سلام ،وقت به خیر خواب دیدم که وارد لانه مرغ می شوم که توری دورش بود وچندین تخم مرغ بر می دارم وخوشحالم .بعد متوجه می شوم گوشه لانه زیر خاک تعداد زیادی تخم مرغ هست که چند تا یشان از خاک بیرون امده بودندودست می زدم چند تا پوستشان می شکست .انگار پخته بود زیر این تخم مرغ ها لوله ابی بود که رویش شکسته بود فکر کردم لوله فاضلاب است ولی اب زلال بود که با شدت می گذشت وبا خودم گفتم که درستش کنم که خاک داخلش نرود وگیر نکند.ممنون از تعبیر خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده مهم بودن و بزرگی پیشرفت شمادر زندگیتان باشد

  74. وحیدوحیدsays:

    سلام خسته نباشید.دیشب خواب دیدم که دو سه تا تخم مرغ آب پز را کنار دوستم داشتم می شکستم که بخورم .داخل یکی از تخمها چند لایه تخم دیگه با سفید و زرده اضافه بود.خوشحال شده بودم و به دوستم میگفتم ببین تخم ها چند زرده است.تعبیرش چی میشه؟راستی خواستم تشکر کنم بابت پاسخ گویی شما که بسیار صبورانه به کاربرها جواب میدید.خدا قوّت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است حقایقی از شما نزد دیگران باز گوشود

  75. لادنلادنsays:

    باسلام خواب دیدم تخم مرغ ابپزی تو دستمه یه قسمت از پوستشو کندم تبدیل شد به تخم مرغ نپخته وسفیده تخم مرغ شروع کرد به ریختن مواظب بودم که روی زمین نریزه وبریزه تو دستم صدای مامانم زدم که یه ظرف بیاره اما سفیده زیادی ریخت روزمین به اندازه سفیده 2تخم مرغ .زرده کامل داخل پوست بود با مقداری سفیده مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده منفعت و روزی در زندگیتان است

  76. مریم محمدیمریم محمدیsays:

    باسلام.دیروز پدرم خواب دید که یک مرغ بالای یک ساختمون بود.فکر کنم روی سقف بود و یک عالمه تخم کرد . بعد پدرم میره تخم مرغ ها رو جمع میکنه و میریزه توی یک پلاستیک و داشت اونها رو با خودش می برد که یکی یکی تخم مرغ ها می افته و میشکنه.داخل تخم مرغ ها هم مثل تخم مرغ های معمولی بود. فقط اینکه لباس پدرم از سر تا پا گل ولای بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      پدرتون مرد ولخرجی است

  77. Lee.Soo. HyukLee.Soo. Hyuksays:

    سلام خواب دیدم که میخواستم اشپزی کنم و به سه تا تخم مرغ لازم داشتم دو تا تخم *رغ رو که میشکستم خوب بود اما به سومی که میرسیدم خراب بود اون دوتا تخم مرغ که تو ظروفو و خرابش میکرد و منم می ریختمشون دور این کار رو سه بار بتر تکرار شد بعدش دیگه تخم مرغی نموند :/

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخص وسواسی هستید و خیلی اسراف می کنید

  78. میثممیثمsays:

    سلام وخسته نباشید استاد ، (کاملا همه جای خواب یادم نمیاد) دیدم نزدیک به پنجاه تا تخم مرغ هایی که خریدم رو دارم پس میدم یکی یکی میشمارم و میزارم رو میز یکیشون تو دستم دیدم شکسته نه اینکه من بشکنمش بعد که دیدم شکشته همینطوری انداختم رو میز تا اینجاش یادمه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      فرصت های خیلی زیادی برای شما پیش می آید که معمولا شکستی در آن ها نیست

  79. میثممیثمsays:

    سلام خواب دیدم در یه جایی هستیم مثله گله دانی یه جایی بود که خانمم یه تخمرغ بزرگ پیدا کرد و به من نشان داد و بعد من به دنبال تخمرغ به لانه مرغ ها رفتم ولی آنجا تخم مرغ دیگه ای نبود ولی جایش مشخص بود که مرغ ها در لین مکان تخم میگذارند و میمانند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده پیشرفت شما در زندگی است

  80. احمداحمدsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم به پسرعموی پدرم دو تا تخم مرغ دادم! بعد که برگشتم منزل مادرم آن‌ها میهمان آنجا بودند و یک تخم مرغ وسط هال روی فرش بود! نمی‌دونم نیمرو بود یا شکسته! ولی زردی و سفیدیش کاملا سفت و مجزا مشخص بودند. متشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده مسئولیت پذیری در زندگی باشد که باید در خود تقویت کنید

  81. VafaVafasays:

    سلام خواب دیدم خواهرم تخم مرغ اب پوستش گرفته داشتن میخورد ن من هم نشستم باهاشون خوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در یک کاری موفقیت خواهین داشت

  82. داوودداوودsays:

    سلام. خسته نباشید خواب دیدم که داخل حیاط خونمان 2یا3تا کوپ بذر جمع بودند که یکیش خوب و درجه یک بود ویکی دیگه ناخالصی داشت با بقیه بذر ها و بابام بهم یک چاقوی که نصفش شکسته بود داد و کفشم هم تقریبا خراب بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در رفتار و عاداتتون دقت بیشتری داشته باشین سرنوشت و آینده ی شما توسط خودتون ساخته میشه

  83. سیمینسیمینsays:

    سلام خواب دیدم مرغای خونمون تخم گذاشته بودن داخل حیاط توی چند نقطه مختلف و منم تخم مرغ ها رو بر میداشتم میاوردم داخل خونه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به معنای شانس هایی که باهاشون روبه رو میشین

  84. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم هنگام تاریک شدن هوا در خیابانهای ترکیه دارم میرم و کنار یک کافه که میز و صندلیش تو خیابون بود ایستادم تا چیزی بخورم و نشستم پیش یک مرد ترک کچل هیکلی و بعد گارسون واسمون دو تا تخم مرغ اب پز اورد و مرد ترک گفت پس چرا سفیدش اب نداره منم از گارسون پرسیدم و اونم گفت اب پزه و منم به یارو توضیح دادم و وقتی با چاقو تخم مرغ رو نصف کرد دیدم عسلی شده و گفتم باید چیز خوشمزه ای شده باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مسئله ای براتون پیش میاد که باید خودتون حلش کنید

  85. karolinkarolinsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم ک تو ی جا بیابون بود فکر کنم تخم اردک و غاز پیدا میکنم تعبریش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده منفعت است

  86. MasomeMasomesays:

    سلام . خواب دیدم خواهرم برام تخم مرغ نیمرو کرد یادم نیست خودم یا نه . ممنون از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه مشکلی ازتون حل میشه

  87. شیوا خشیوا خsays:

    سلام خواب دیدم دارم چند تا دونه تخم مرغ داخل ظرفی میشکنم بقیش دقیق یادم نیست میشه تعبیرش کنین برام مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فرصت مادی براتون پیش میاد

  88. امينامينsays:

    سلام استادامروزصبح خواب ديدم كه يك مرغ خانگي دارم وجلوي چشمام يه تخم گذاشت تخمش هم خيلي خوب.بوديعني احساس كردم بزرگ هست اگه تعبيركنيدمتشكرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شانسی براتون پیش میاد

  89. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم که جایی هستیم که شلوغه و مهمان هستیم مردی به من دوتا تخم مرغ سفید خام داد گفت اینا برای خودته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر منفعت است

  90. @@says:

    سلام خواب دیدم جایی هستم که پرازتخم مرغ های خیلی بزرگ وکوچک هست منم درحال جمع کردن تخم مرغها وگذاشتنشون توی سطل هستم چندتاتخم مرغ هم شکسته بودچندتاشونم سگ خورد. ممنون میشم تعبیرکنین برام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون فرصت هایی پیش میاد که باید مراقب باشین از دستشون ندین

  91. ZhrZhrsays:

    سلام خواب دیدم از یه درخت پراز گردو میخوام گردو بچینم البته فکر کنم دزدی...بعد وقتی چیدم تخم مرغ آبپزبودچندتا تخم مرغجیدم و فرارکردم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای بدست آووردن چیزی که می خواین خودتون رو متحمل سختی و رنج بیهوده نکنین اعتماد به نفس داشته باشین و و برنامه ریزی کنین و تلاش حتما به خواستتون می رسین

  92. mah roomah roosays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم طوطی (برزیلی)هایی که در دنیای واقعی هم داریمشون ،، توی خواب درِ لونشونو بر میدارم میبینم یه عالمه تخم سفید و براق گزاشتن ولی با پوشالا قاطی شده ، یکم پوشالا رو منظم کردم دیدم فقط ۳ تخم هست و من خیلی خوشحال بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس شانسی براتون پیش میاد

  93. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم که مامانم در دستم تا بازو تخم مرغ گذاشت به طوری که جذب پوستم شدن و رفتن زیر پوستم و هرکار کردم نتونسم تخم مرغ ها را از زیرپوستم در بیارم و با مامانم دعوا کردم تعبیرچیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب تصمیم های زندگی تان باشین

  94. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم دارم از هر لونه مرغ یک تخم مرغ محلی جمع‌میکنم‌و توی هر لونه مرغ یک تخم‌مرغ بود واونا رو برداشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره دارد به رسیدن آرزو هایتان

  95. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب ديدم من و مامانم داريم تخم مرغ درست مي كنيم بعد يكي از اين تخم مرغ ها پوستش شل تر از بقيع س بعد بعد به مامانم گفتم اين حتما داره جوجه ميده پوستش رو شكستم ديدم توش يه بچه گنجشك ولي هنوز يكم به موقع به دنيا اومدنش مونده بود چون تكون نمي خورد بعد من داشتم تلاش مي كردم كه حالش رو خوب كنم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به برآورده شدن آرزویی در شما اشاره داره

  96. نفسنفسsays:

    سلام و درودبرشما.خواب دیدیم ایستادم و ببخشید آب دهان انداختم.بعد توی اب دهانم چیزی کوچکی شبیه بچه ، جنین، بدون لباس،دیدیم در سایز خیلی کوچیک.انگار حالت پلاستیکی یا خمیری داشت.بعد رفتم در یخچال رو باز کنم تو یخچال پر از تخم مرغ سفید بود یکیش که نصفه تو یخچال بود رو من برداشتم و دباره همون بچه رو تو تخم مرغ دیدم.بچه هم دختر بود.ممنونم از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب سخنان خود در رابطه با دیگران وزندگی خود باشید

  97. سانازسانازsays:

    سلام وقت بخیر بنده دختری مجرد هستم خواب دیدم ک در شهرستان منزل مامان بزرگم هستیم و در خواب خیلی گشنه بودم بعد خاله ام برایم چند تا تخم مرغ درست کردند در ماهی تابه و ب همراه زندایی و داییم خوردیم آن ها نیز شهرستان هستند و من خیلی با اشتها میخوردم میشه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در جایی که کمک خواهید خواست بهتون کمک می کنن

  98. زریزریsays:

    سلام من خواب دیدم دو تا تخم مرغ داخل مایتابه گذاشتم میخوام ابپز کنم برای عمه ام (عمه ام در عالم بیداری فوت شده) بعد مایتابه را آوردم گذاشتم رو بخاری یکم از آب داخل مایتابه ریخت رو فرش. بعد به عمه ام گفتم بزار خوب بپزه بعد بخور من دارم میرم دیگه از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون قرآن بخونین و فاتحه بدین

  99. نفسنفسsays:

    سلام و درودبرشما.خواب دیدیم ایستادم و ببخشید آب دهان انداختم.بعد توی اب دهانم چیزی کوچکی شبیه بچه ، جنین، بدون لباس،دیدیم در سایز خیلی کوچیک.انگار حالت پلاستیکی یا خمیری داشت.بعد رفتم در یخچال رو باز کنم تو یخچال پر از تخم مرغ سفید بود یکیش که نصفه تو یخچال بود رو من برداشتم و دباره همون بچه خمیری رو تو تخم مرغ دیدم.بچه هم دختر بود.ممنونم از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس نگرانی و دغدغه ی فکری دارین سوره ی مزمل رو بخونین

  100. فدرافدراsays:

    سلام،من خواب دیدم نامزد سابقم اومده طبقه ی بالای مارو اجاره کرده بعد من رفتم خونش بهش یه تخم مرغ سفید و بزرگ دادم،خیلیم ناراحت بود و قیافش گرفته بود،بعد رفتم سمت پذیرایی دیدم چندتا از فامیلاش و برادرش نشستن پشت میز ناهارخوری و لبخند زدنو خیلی گرم سلامو احوال پرسی کردن،بعد من رفتم بالا پشت بوم تو آسمون ماهو دیدم که کامل و خیلی درخشان بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت جدیدی براتون پیش میاد

  101. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم عروسی کسانی هستم که نمیشناسم و دوتا تخم مرغ دستمه من و همراه یه دختری دیگه با خوشحالی تخم مرغ و جلوی پاهای عروس و داماد شکستیم بعد از اون مردی اومد و وصیت نامه‌ی خوند و من همراه اون دختر فقط گریه میکردیم وحتی تویه این عروسی من فامیل هامونم دیدم که به من اصلا توجه نداشتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید عقاید اشتباهتون رو تغییر بدین

  102. نازنیننازنینsays:

    سلام من مجردم وخواب‌دیدم داشتم تخم مرغ راپوست میکندم.تخم مرغ آب پزشده بودومن پوستش راکامل کندم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر منفعت است

  103. پگاهپگاهsays:

    با سلام پدرم خواب دیده یه شونه تخم مرغ خریده و نصفش رو به دخترخاله ی مرحومش داده و در ازاش قرار شده پانزده هزارتومن از دخترخاله مرحومش بگیره. اگر تعبير رو لطف کنین ممنون میشم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر منفعت است

  104. نازیلانازیلاsays:

    سلام خدمت شما سال نو مبارک، ببخشید خواب دیدم در یخچال رو باز می کنم دیدم زرده و سفیده تخم مرغ از یخچال افتاد بیرون بعد گفتم خدایا اینا از کجاست بعد یک عالمه تخم مرغ پیدا کردم که انگار بعضیاش شکسته بود و زرده و سفیده ها ریخته بود بیرون و بعضیاشم سالم بود اما حجمشون زیاد بود تعبیری داره؟ امیدوارم بد نباشه..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در مسیر رسیدن به خواسته هاتون منطقی و واقع بین باشین

  105. سونیاسونیاsays:

    سلام و خسته نباشید به مدیریت سایت خوبتون خواب دیدم در یک فضایی هستم پراز تخم مرغ های بزرگ که شبیه تخم غاز و بوقلمون بود همه جا پراز تخم مرغ بود تخم مرغ ها اینقد زیاد بودن که کنار دیوار روی هم روی هم چیده شده بودن خانمی ناشناس توی خوابم بود دو تاشو برداشتم بعدش به اون خانم گفتم این تخم مرغ شبیه تخم اردک و غازه فکر کنم خوشمزه نباشه اونم گفت بده به گربه کنارت اون بخوره یه گربه هم توی خوابم بود ولی دیگه یادم نیست کی خورد ....ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن منفعت و رزق در زندگیتان است

  106. فائزهفائزهsays:

    سلام خسته نباشید.من قبل اذان صبح خواب دیدم که خبر فوت مادر بزرگم رو بهمون دادن مادم دم در به شدت گریه میکرد من بغلش کردم و نذاشتم تنهایی بره خونشون گفتم همون جا صبر کنه آماده شم وارد آشپزخونه که شدم دیدم فرش کثیف شده و یه موادی مثل مایه کیک روش ریخته میخواستم فرش رو تمیز کنم که دیدم جلوی گاز چند تا تخم مرغ خام که شکستن ریخته (انگار یکی میخواسته نیمرو درست کنه همش ریخته رو فرش )رو فرش زرده ۲_۳تاشون هم سالم بود همش رو با دستمال جمع کردم که بریزم بیرون.تو به بخشی هم دیدم که مامانم از خواب بیدار شده و میپرسه نماز صبح قضا شده یا نه که بلافاصله آفتاب در اومد ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای عاقبت بخیری و سپاس گذاری به درگاه الهی دعا کنید

  107. سولمازسولمازsays:

    درود خواب دیدم رفتم شرکت و دوتا تخم مرغ پخته تو سینی مسی بزرگ گذاشتم و بینشم چندتا شاخه گل گذاشتم و به دوتا از بچه های شرکت میدم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سپاس به احساس عاطفی اشاره دارد

  108. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم دو تا تخم مرغ تازه آبپز شده روی زمین سر راهم بود منم برداشتمش گفتم اینو گذلشتن برای مردم خدا خیرشون بده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شانسی براتون حاصل نیشه

  109. رزرزsays:

    سلام در ادامه خوابم دیدم که در یک ظرف تخم مرغ های پخته شده قرار دارند که مرتبند یعنی هم زده نشدند البته چون در دنیای بیداری از تخم مرغ بیزارم از اون نخوردم

  110. بهارهبهارهsays:

    سلام خواب دیدم همکار صمیمیم تو اداره جلو مابقی همکارای مرد ی تخم مرغ محلی میزنه ب سرم میشکونه ومیخنده و بی تفاوت رد میشه منم خجالت کشیدم و ناراحت شدم از دسش ک یهو میبینم دستم کوکو سبزیه و با ناراحتی دارم کوکو سبزی میخورم تعبیرش بگید لطفا

  111. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم تو حیاط چندتا تخم مرغ هست که مرغهامون گذاشتن. وسط حیاطمون حوض بود. دختر خواهرم تخم مرغ ها رو انداخت توی حوض و باهاشون بازی میکرد . بهش گفتم آروم تر بازی کن بعدش یکی از تخم مرغ ها افتاد بیرون و شکست ولی بقیه سالم موندن

  112. کریم۷۳کریم۷۳says:

    سلام استاد عزیز.خواب دیدم که مرغی داریم و توی لونه ش تخم گذاشته رفتم سراغ لونه دیدم ۷تا تخم مرغ بود..نو

  113. کریم۷۳کریم۷۳says:

    ممنون میشم تعبیر کنیدبرام

  114. مجیدمجیدsays:

    سلام. دخترم حدودا هفت سالشه ،خواب دیده بود یه تخم مرغ من بهش دادم و یه دونه هم خاله ش .بعد اونها را میزارن تو یخچال جوجه میشه ،اونی که خاله ش داده بوده میشه جوجه مرغ و اونی که من بهش داده بودم میشه طوطی،بعد بهشون تکلیف مدرسه و درس و مشق میده دخترم.ممنون میشم تعبیرش را بگین

  115. بارانبارانsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوستم داره تو خواب دیگه دوستم نداره گریه میکنه و به من تخم مرغ های زیادی پرتاپ میکنه

  116. Negin ahmadvandNegin ahmadvandsays:

    سلام خیلی ممنون بابت سایت خوبتون من دیشب خواب دیدم رفتیم داخل طبیعت اونجا لابه لای گیاهان تخم مرغ های محلی که تقریبا قهوه ای روشن بودن وجود داشت جلو تر که رفتم یه لانه مرغ دیدم اونجام چن تا تخم مرغ بود منو خانوادم تخم مرغ هارو ورداشتیم تخم مرغ هاشم درشت بود یکی دوتاشم اندازه تخم شتر مرغ بود یکی شو داداشم ورداشت یکیشم من در حین برگشتن دو تا از تخم مرغها تو اب افتاد منم دویدم با داداشم تخم مرغ ها رو از تو اب سریع در اوردیم خیلی ممنون میشم بگید تعبیرش چی میشه

  117. صبافرزانصبافرزانsays:

    سلام برشما. من خواب دیدم تخم مرغ خام به سمت چند نفر پرتاب میکنم. اگر اطلاع دارید تعبیرش را بفرمایید.متشکرم

  118. سناسناsays:

    سلام من در خواب تخم مرغی میدیدم که همش در حال زیادشدن بود و خیلی بزرگ بودن و وقتی یکی از اونارو شکستم توی تخم مرغ تکه ای از طلای خالص بود که این تخم مرغ ها اونقد زیاد بودن ،من میخواستم این تخم مرغ هارو از جایی خارج کنم که نتونستم خودمم میخواستم برم که نزاشتن

  119. یوسفUMیوسفUMsays:

    سلام خواب دیدم که تو تخم مرغ یک نوزاد آدمیزاد آومد بیرون و شروع به گریه کردن کرد. ؟!؟!

  120. یوسفUMیوسفUMsays:

    سلام خواب دیدم که تو تخم مرغ یک نوزاد آدمیزاد آومد بیرون و شروع به گریه کردن کرد. ؟!؟!

  121. عالیهعالیهsays:

    من یک زن با دو دودختر دارم خواب دیدم با خواهرم توی مدرسه ای هستیم معلم با تخم مرغهای زیادی که همشون آبپز شده بودن همرو آب طلا می کرد من یکی ازش خواستم بهم داد ولی شکسته بود هر چقدر اسرار کردم سالمشو بهم بده نداد منم اونی را که بهم داده بود رو کلا باز کردم و خوردم دنبال فرصتی بودم که از اون سالماش بردارم یکیشرو به کمک خواهرم برداشتم گذاشتم زیر لباسم ولی وقتی دست تو جیبم کردم دیدم تعداد زیادی تخم مرغ کوچیک و بزرگ توی جیبم هست بعد که دیدم تخم مرغ طلایی زیاد دارم خواستم توی ی موقعیتی اونی رو برداشتم بزارم سرجاش ولی زنگ مدرسه زده شدو نتونستم بزارم سرجاس اونم برداشتم راهی خونهمون شدم

  122. م حم حsays:

    سلام من خواب دیدم برادر و زن برادرم که الان بخاطر خانواده ها در شرف طلاق هستن تو خونه ما هستن و پدرم بهشون میگه از هم بوسه بگیرید و در حین انجام دادن پدرم روی سرشون زرده تخم مرغ میریزه و بعد از این اتفاق زن داداشم میره یه گوشه ناراحت میشینه اگ میشه تعبیرشو بهم بگین ممنونم♡

  123. مریممریمsays:

    سلام من دوس پسرم خواب دیده من براش ۲۴ تا تخم مرغ نیمرو درست کردم و اون همشو خورده خواستم تعبیرشو بدونم ممنون

  124. علیعلیsays:

    سلام خواب دیدم رفتم خونه دوس دخترم بهم میگه شام خوردی میگم نه برام ۲۴ تا تخم مرغ درست میکنه و باهم میخوریم این تعبیرش چییه؟؟ و اینکه یه مقدار به من بدهی پولی داره ‌اصلا هم نمیخواد بده آیا خواب من ربطی به اون داره؟؟؟

  125. رقیرقیsays:

    سلام خسته نباشین.من خواب دیدم تو کابینت خونم ۵ یا ۶ تا تخم مرغ محلی دارم.و از وجودشان توی کابینت بی خبر بودم یهو دیدمش.یکی از تخم مرغها شکسته بود توی نایلون ولی زردش و سفیده خیلی خوش رنگ بود.با خودم گفتم اینکه با پوستش قاطی نشده میتونم استفاده کنم.واینکه من یه پسر دارم و الان نازا هستم.تعبیرش می‌تونه برام بچه باشه؟؟؟.خواهشا جواب بدین.لطفا

  126. رضا کبیریرضا کبیریsays:

    من خواب دیدم تو جنگل یه سکو بود و چندتا تخم غاز افتادن پایین و شکستن . ممنون میشم تعبیرشو بگین

  127. آیداآیداsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم دارم تخم مرغ سرخ شده میخورم با نون که بیشتر تخم رغ زرد هست و رنگ زرد زیبایی هم هست وموقع خوردن خیلی ناراحت و دلگیر هستم وبغض دارم

  128. سمیه ریاضتسمیه ریاضتsays:

    سلام وقتتون بخیر. دختر مجردی هستم، میشه لطفا جواب تعبیر خواب منم بگید. خواب دیدم پدرم انگار از من ناراحت بود. یه 5 هزار تومنی گذاشت جلوم و گفت همین برات بسه، ازم انگار دلخور بود. منم ناراحت شدم ک باهام اینجوریه، اما بعدش صدام کرد گفت یه تخم مرغ آب پز برام بیار و آشتی شده بود باهام. منم خوشحال شدم و رفتم براش تخم مرغ آبپز درست کنم.. تعبیرشو میشه بگید؟

  129. النازالنازsays:

    سلام من خواب دیدم یخچال چندتا تخم مرغ گذاشتم بعد ک یخچال رو باز کردم دیدم ۳ تاش خیلییییییی بزرگ شدن اندازه تخم شترمرغ من تعجب کردم و بدو بدو رفتم به مامانم بگم ک ببینه تخم مرغ ها خود به خود چقد بزرگ شدن دوباره ک در یخچال رو باز کردم دیدم اون ۳ تا تخم مرغ تبدیل به جوجه شدن میشه تعبیرش رو بگید ممنونم

  130. شقایقشقایقsays:

    سلام من خواب دیدم مرغ مون تو باغچه تخم گذاشته دو تا تخم ها خیلی کوچیک و دو تاشون سایز عادی داشت مرغ روشون نمیخوابید و من چک کردم که تخم ها سالم ان یا نه دیدم فقط یکی از بزرگ ها سالمه تعبیر این خواب چیه؟