تعبیر خواب یوگا

یوگا را می تواند در سمبل های مرتبط با ورزش بررسی کرد. ورزشی که به طور مستقیم به پرورش قوای فکری می پردازد. ممکن است در حالی خوابی با موضوع یوگا ببینید که در زندگی بیداری نسبت به این ورزش اطلاع چندانی ندارید یا علاقه ای به انجام آن ندارید. زمانی که در خواب با ورزش یوگا رو به رو می شوید به این معنا نیست که لازم است پس از بیدار شدن درباره ی آن جست و جو کرده و حتما به آن بپردازید. در دنیای خواب ها، تمام پدیده ها به شکل سمبلیک روی می دهند تا ما را متوجه مساله ای کنند که در ذهن ما در حال رخ دادن است.

بسیار اهمیت دارد که در حین دیدن این خواب چه احساسی را در تجربه می کنید و واکنش شما در حین دیدن ورزش یوگا چیست. تفاوتی ندارد که در خواب شما چه کسی در حال انجام ورزش یوگا است. در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این اشخاص، شما را به یاد کدام دوره از زندگی تان می اندازد؟ این افراد چه ارتباطی با چالش های فعلی شما در زندگی بیداری دارند؟ این افراد چگونه می توانند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشند؟

اگر در خواب احساس کنید که علاقه مند به انجام ورزش یوگا هستید، باید بدانید که این خواب، به نیاز و علاقه ی درونی شما به کسب آرامش روانی اشاره دارد. ممکن است در این زمان نیازمند کسب آرامشی عمیق باشید که به شما کمک می کند تا با تمرکز بیشتری به انجام وظایف و کار های روزمره ی خود بپردازید.

اگر در خواب خود با افرادی رو به رو شوید که هویتی ناشناس دارند اما به نظر افرادی ماهر در ورزش یوگا هستند، باید بدانید که این افراد به ابعاد ناشناخته ی شخصیت خودتان اشاره دارند که به شما کمک می کنند تا به آرامش و تمرکز بیشتری دست پیدا کنید. این خواب از شما می خواهد تا قدرت های روانی خود را شناخته و به تقویت مهارت های روانی خود بپردازید. این کار به شما کمک می کند تا از چالش های فعلی خود در زندگی بیداری عبور کنید.

ورزش یوگا از فرد می خواهد تا به تقویت دیدگاه های روانی خود درباره ی شهود و احساسات بپردازد و به درونیات خود بیش از هر زمان دیگری توجه داشته باشد. آگاهی ای که نشات گرفته از سکوت و تمرکز می باشد به شما کمک می کند تا خواسته ها و پتانسیل های واقعی خود را کشف کرده و به حل مسائل و چالش های بپردازید که در روز ها یا ماه های اخیر، آرامش روانی شما را مختل کرده اند.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...