تعبیر خواب حقوق و دستمزد

ممکن است در خواب، خود را در موقعیت های شغلی متفاوتی مشاهده کنید که در واقعیت اطلاع خاصی درباره ی ماهیت آن ها ندارید. در این حالت باید بدانید که حضور این شغل در خواب شما، نشان دهنده ی یک مهارت روانی است که هم اکنون ودر زندگی بیداری، قدرت روانی شما را به چالش کشیده است. حقوق و دستمزد، به طور مستقیم با سمبل پول مرتبط است. پول در تعبیر خواب روان شناسی، استعاره از قدرت اعتماد به نفس می باشد. یعنی همان طور که در دنیای واقعی، پول داشتن به ما قدرت مادی می بخشد، داشتن اعتماد به نفس، ثروت روانی ما محسوب شده و باعث می شود در بروز رفتار ها و ایده های خود، با آزادی عمل بیشتری پیش برویم.

بسیار اهمیت دارد که در طول این خواب چه احساسی را تجربه می کنید. اگر برای گرفتن حقوق یا دستمزد، دچار احساس استرس و نگرانی شوید، نشان دهنده ی نوعی ترس است که از مطالبه ی خواسته های خود در زندگی بیداری پیدا کرده اید. این خواب از شما می خواهد تا این فقدان یا ترس درونی را شناخته و حقوق خود را به سادگی تسلیم نکنید. این خواب به زمینه های مادی زندگی شما اشاره نداشته و به تمام حقوق معنوی یا احساسی شما مرتبط می باشد. این مطالبات صرفا به حقوق شما نسبت به دیگران مرتبط نیست، بلکه نشان دهنده ی حقوقی است که در مقابل خودتان دارید.

تفاوتی ندارد که در خواب، کارفرمای شما کیست و برای چه کسی کار می کنید یا چه فردی باید به شما حقوق بدهد. تمام انسان هایی که به هر نحوی در خواب شما ظاهر می شوند، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودتان هستند. این خواب از شما می خواهد تا در مورد مسیر ها و اهدافی که در پیش گرفته اید با خودتان صادق باشید. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که آیا زحمات شما در مسیر درستی هستند و آیا قادر به تامین نیاز های روانی شما می باشند؟ اگر احساس می کنید که اهداف شما در حال از بین بردن اعتماد به نفس و ایجاد احساس ضعف در درون شما هستند، از موقعیت های منفی دوری کرده و در زمینه ی عقاید و ارزش های خود تجدید نظر کنید. در واقع هم اکنون زمانی فرا رسیده که باید با دید منطقی، به باور ها و خواسته های خود نگاه کنید. از خودتان بپرسید که چه چیزی را از دست می دهید تا به موضوع ارزشمند تری دست پیدا کنید؟

تعبیر خواب گرفتن حقوق زیاد

تعبیر خواب حقوق زیاد: اگر در خواب مشاهده کنید که در موقعیت شغلی ای قرار گرفته اید که برای شما حقوق زیادی به همراه دارد، نشان دهنده ی رفتار ها یا کار هایی است که هم اکنون و در زندگی بیداری، به غنی شدن افکار و درونیات شما کمک می کند و برطرف کننده ی نیاز های روانی شما می باشد. این خواب از شما می خواهد تا نسبت به شناخت و پیگیری این مسیر ها آگاه بوده و از آن ها برای گسترش مهارت های خود در زمینه های مختلف زندگی استفاده کنید.

مطلب های مرتبط و پیشنهادی :

تعبیر خواب هدیه گرفتن از مرده

تعبیر خواب جمع کردن پول

6 نظر

  1. سورناسورناsays:

    سلام... ساعت١٠تا١٢ ظهر خواب ديدم كه براي سركشي كار خودم و برادرم به يك واحد ساختمون رفتم يك دستگاه ديگ آبگرم بزرگ خريداري كرده،درصورتي كه با يك پكيج يا بخاري كوچيك براي اين تك واحد گرمايش لازم انجام ميشد وقتي معترض شدم كه چرا اين دستگاه خريدي قيمتش چند شده گفت حالا، يه جور جواب سربالا.درصورتي كه حتي لوله هاي دستگاه و وسايل ديگه هم ميخواست كه هنوز خريداري نشده بود براي ساختمون ٨ طبقه خوب بود. روي زمين دراز كشيده بوديم و يه دفه قيمت گفت ١٠٤ميليون و نيم ، من اونجا داد ميزدم خدايا چرا ما انقدر احمقيم چرا، آخه اونا از عدم آگاهي ما سواستفاده كرده بودن. وسيله هم فكر كنم نميشد پس بديم يا با ضرر زياد پس ميگرفتن. و البته داريم چند واحد ساختمون ميسازيم كه يكيش امروز بايد تكميل بشه . ممنونم از شما مسئول سايت توپ تاپ ممنونم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، البته در این مورد اشاره ای به حقوق و دستمزد نداشتید ، ممکن است غفلت و یا ندانم کاری بعضی از اطرافیانتان در محیط بیرون از خانه برایتان اعصاب خردی و یا کلافگی ایجاد کند.

  2. موناموناsays:

    با سلام من از کارم استعفا دادم و کسی دیگه رو قبل از رفتنم اموزش داده بودم دیشب خواب دیدم دوباره همونجام و حدود یک ماه دوباره به یک نفر دیگه اموزش دادم کار و با این که اون شخص و ندیدم اما انگار این یک ماه تموم شده و کارفرمامم که سید هستند تو خواب دیدمشون که به کارتم حقوق کامل ریختن من قبول نکردم و گفتم چون این یک ماه دو نفری کار کردیم مبلغ 500 هزار تومان برگردوندم به حسابشون و ایشون خیلی تعریف من و میکردن بابت این کار

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار سر درگمی در کار بشوید

  3. مرضیهمرضیهsays:

    سلام مدتیه که بیکارم. خواب دیدم توی یک جایی بودم که رشته منو می خواستند خیلی خوشحال شدم رفتم گفتن حقوقت ماهی ۸ میلیونه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شغلی مناسب پیدا کنید

  4. آریاآریاsays:

    سلام و درود. عمو‌زاده من (مرد) پنج سال پیش در سن چهل و پنج سالگی فوت کردند. دیشب خواب دیدم که من و ایشان و یک نفر دیگه (ناشناس) نشسته بودیم و پدر من (زنده هستند و انسان مومنی هستند) به ما دستمزد کاری را میدادند. حتی اسکناس ها را به صورت مساوی تقسیم میکردند و خوشحال بودند. من هم خوشحال بودم. من خواب‌های زیادی دیدم ولی این یکی برام گیج کننده بود. ممنون میشم که راهنمایی کنید. خدا پشت و پناهتون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ارامش روح اموات قران بخوانید و دعای انها در حق شما گیرا است

  5. رویا رضاییرویا رضاییsays:

    با سلام.در خواب دیدم در اداره ای هستم که بدون قرار قبلی حقوق کار اموزی های چندین سال قبلو میخواستند پرداخت کنند.نوبت من رسید چند سوال ارم پرسیدند که کجا ها و چه مدت کار اموز بوده ام.اخرش به من سیصدو شصت هزار تومان دادند. و یه ده هزاری به خواهر زاده ی کوچکم و بیست هزار(دوتا ده تومانی)به برادر زاده ام دادم.با تشکر

  6. ندا اعظمیندا اعظمیsays:

    سلام خواب دیدم که حقوق ماهیانمو واریز کردن و من خیلی خوشحالم