تعبیر خواب فرفره

فرفره اسباب بازی ای است که می تواند با حفظ تعادل روی یک نقطه حول یک محور بچرخد. فرفره انواع گوناگونی دارد که فرفره ی چوبی و فرفره ی کاغذی از همه مشهور تر است. دیدن این سمبل در رویا می تواند به تلاش شما برای حفظ تعادل در روابط یا محیط شغلی اشاره داشته باشد.

دیدن فرفره ی کاغذی در رویا می تواند به روحی بی آلایش و احساساتی کودکانه و معصوم اشاره داشته باشد. این رویا می تواند تصویرگر فردی باشد که سعی دارد در روابط خود، صادق و بی آلایش جلوه کند و تصور این که نتواند احساس خود را به سادگی بیان کند، او را ناراحت و رنجور می سازد.

فرفره ی کاغذی از یک کاغذ چهارگوش که از قطر ها بریده و تا شده تشکیل شده است. این رویا می تواند به تلاش شما برای سرگرمی های ساده و کم هزینه اشاره داشته باشد. این اسباب بازی یکی از قدیمی ترین وسایل بازی در جهان است.

فرفره می تواند به مفهوم حرکت بر پایه ی تعادل در زندگی روزمره اشاره داشته باشد. این رویا به شما می گوید که هم اکنون، در حال درک مفهوم تعادل در زندگی خود هستید. تعادل می تواند با مفهوم هارمونی نیز مرتبط باشد و تعادل کلید پنهانی برای رسیدن به موفقیت است. تعادل، پایه و اساس رشد ما از کودکی است. با وجود تعادل است که ایستادن، راه رفتن و دویدن را می آموزیم.

تعادل در حیطه های مختلفی از زندگی ما نقش دارد. با وجود این تا عدم تعادل را در این حیطه ها تجربه نکنیم، ممکن است نتوانیم به اهمیت آن پی ببریم. تعادل در رها کردن و دست نکشیدن است. بین رها کردن و دست نکشیدن یک مرز باریک وجود دارد. رها کردن یک تصمیم کلیدی در زندگی است  اما همیشه انتخاب درستی نیست. برای مثال خشم ویژگی خوبی نیست، اما گاهی اوقات کاملا موجه است. به ویژه زمانی که می خواهید در برابر خطر یا تهدیدی از خودتان دفاع کنید و تسلیم نشدن را انتخاب می کنید.

هرگز بی احترامی یا بدرفتاری دیگران را نسبت به خودتان تحمل نکنید. بدانید چه زمانی باید سکوت کنید و چه زمانی باید از حقتان دفاع کنید. مهربان اما قوی باشید. این که شما فرفره را در رویای خود با چه رنگی مشاهده می کنید، بیان کننده ی این معناست که هم اکنون در کدام حیطه از زندگی خود به کسب تعادل احتیاج دارید.

دنیای پر استرس دنیایی است که در آن و توازن معنی کمتری دارد. زمانی که فعالیت های ما برخی پر رنگ، برخی کمرنگ، بدون رعایت هدفمندی انجام می گیرند، آنچه که روی ما قرار می گیرد یک زندگی شلوغ و سرسام آور خواهد بود که گاهی شاید نتوانیم خود را در میان این حجم از شلوغی پیدا کنیم.

تعادل و توازن به این معناست که هر چیزی در زندگی، سرجای خودش قرار گرفته باشد، به همان اندازه ی خود مورد توجه قرار میگیرد نه کمتر و نه بیشتر. در واقع این سمبل از شما می خواهد تا یک بعدی زندگی نکنید.

افرادی که هدفمند نیستند، هنوز اهداف دقیقی برای خود مشخص نکرده اند و اغلب از این شاخه به آن شاخه می پرند. گاهی یک شاخه را محکم می چسبد و بعد از مدتی ترجیح می دهند از آن شاخه جدا شوند و به شاخه ی دیگری بچسبند. به این ترتیب آنچه در زندگی آن ها صدمه ی جدی می بیند تعادل زندگی است و همین مساله دشواری رسیدن به یک هدفمندی دقیق را سبب می شود.

وقتی فردی برنامه  ریزی دقیق و منظمی برای امورات زندگی خود داشته باشد حتما با بی توازنی رو به رو خواهد شد. برنامه ریزی مناسب کمک خواهد کرد که فرد بتواند فعالیت های خود را نظم ببخشد و تعادلی در انجام آن ها ایجاد کند به نحوی که یکی را فدای دیگری ننماید. افراد در قبال همه ی جنبه های زندگی خود مسئول هستند.

مطلب مرتبط:

تعبیر خواب اسباب بازی هدیه گرفتن

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...