تعبیر خواب سنگ یاقوت سرخ

سنگ هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل استعداد ها و مهارت هایی هستند که در ما وجود دارند اما در حال نادیده گرفتن یا ناچیز انگاشتن آن ها هستیم. برای این که دلیل حضور سمبلیک سنگ ها را در خواب خود درک کنیم باید توجه داشته باشیم که این سنگ در دنیای واقعی و در فرهنگ عمومی، به چه قدرت هایی معروف است و خواص درمانی آن چیست.

در واقع از زمان های گذشته، سنگ ها بر اساس میزان سختی و ارزش درمانی و تاثیری که در تقویت نیروهای روانی انسان دارند ارزش گذاری شده اند. سنگ یاقوت پس از الماس به عنوان سخت ترین سنگ شناخته شه و رنگ سرخ اناری آن محبوب تر و ارزشمند تر است. زمانی که سنگ یاقوت در خواب ظاهر می شود، یعنی شما نیازمند یک کمک یا یک نیروی تقویت کننده هستید که به شما کمک کند تا از بحران ها یا چالش های فعلی خود گذر کرده و به موقعیت های جدیدی از زندگی خود منتقل شوید. این خواب به شما می گوید یا یاقوت درون خود را شناخته و آن را به کار گیرید. این ارزش درونی ممکن است مانند یک یاقوت دفن شده، نادیده انگاشته شود.

زمانی که در خواب خود با سنگ یاقوت رو به رو می شوید، به این معنا نیست که پس از بیدار شدن به تهیه ی این سنگ پرداخته و از آن استفاده کنید. تمام پدیده هایی که در خواب مشاهده می کنیم دارای مفهومی سمبلیک هستند و قدرت این سنگ در شما موجود است. بخشی از افکار و استعداد های شما مانند یاقوتی که در خواب مشاهده می کنید، به مرور زمان و با زحمت خودتان شکل گرفته است. مثل مهارتی که به مرور زمان کسب کرده اید و دیدگاه های جدیدی نسبت به زندگی را در شما شکل داده است اما به دلایلی مانند عدم اعتماد به نفس یا خود کم بینی، آن را دست کم گرفته اید. این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که این یاقوت و ثروت درونی را قدر دانسته و اجازه ندهید که نادیده گرفتن آن، موجب ایجاد احساس ضعف و بدبینی در درون شما شود.

تعبیر خواب هدیه گرفتن سنگ یاقوت قرمز

تفاوتی ندارد که در خواب شما، سنگ یاقوت متعلق به چه کسی است. تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این اشخاص، چه احساس یا فکری را در شما زنده می کند؟ این افراد چگونه با چالش ها و مشکلات فعلی شما در زندگی بیداری مرتبط می باشند؟ چگونه می توانید از درسی که از این اشخاص می گیرید، به عنوان یک منبع الهام بخش برای برون رفت از مشکلات فعلی خود استفاده کنید؟

اگر در خواب مشاهده کنید که فردی به شما یاقوت هدیه می دهد، نشان دهنده ی آن است که از موقعیت های جدیدی که موجب تقویت مهارت های روانی و اعتماد به نفس شما می شوند استفاده کرده و از آن ها برای گسترش زمینه های مختلف زندگی خود استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی و مرتبط :

تعبیر خواب سنگ شناسی

تعبیر خواب گرفتن انگشتر از مرده

4 نظر

  1. بهنازبهنازsays:

    سلام خواب ديدم در مغازه عتيقه فروشي وارد شدم در ميان اجناسش فقط چنتا انگشتر ياقوت سرخ بود من پرسيدم طلاس ؟ فروشنده ميگفت نه و كيلويي به من ميفروشه مشغول وزن كردن شد و من يادم دو انگشتر ياقوت سرخ خيلي زيبا خريدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر رویای شما نشان می دهد که موقعیت های خوب اطراف خود و یا نیروها و توانایی های درونی خود را شناخته و به کار بگیرید.

  2. خاطرهخاطرهsays:

    با سلام خواب دیدم فرد آشنای بهم تعداد زیادی یاقوت سرخ در اندازه های مختلف داد. و گویا یک دستبند و گوشوارطلا با سنگ های یاقوت بود و اینکه این سنگ ها از کشور هند بود ممنون بابت تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده چیزهای با ارزش در زندگیتان است

  3. royaroyasays:

    سلام من خواب دیدم که با خانواده به کوهی رفتیم و کوهی پر از یاقوت سرخ پیدا کردیم و مقدار زیادی یاقوت بر میدارم

  4. royaroyasays:

    سلام من خواب دیدم که با خانواده به کوهی رفتیم و کوهی پر از یاقوت سرخ پیدا کردیم و مقدار زیادی یاقوت بر میدارم