تعبیر خواب آمرزش خواستن (2)

آمرزش در خواب می تواند به گونه ای مقدس و معنوی ظاهر شود و شما را به یاد اعتقاداتی که در گذشته یا در زمان حال به آن ها رو به رو هستید بیاندازد. همچنین ممکن است در خواب، خود یا دیگران را در حال آمرزش خواستن مشاهده کنید. در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. فردی که در خواب از او آمرزش می خواهید سمبل افکاری است که در زندگی بیداری شما را مقحور ساخته اند و احساس می کنید که در مقابل این افکار، اختیاری از خودتان ندارید.

بسیار اهمیت دارد که این فرد برای شما چه احساس، خاطره یا فکری را تداعی می کند و حضور او مثبت است یا منفی. اگر این فرد در دنیای واقعی برای شما یادآور ویژگی ها یا خاطرات منفی باشد، نشان دهنده ی این معناست که شما تحت تاثیر ارزش ها و افکاری هستید که از گذشته و در اثر حوادث در شما تاثیر گذاشته اند. با دیدن این خواب، ماهیت این افکار و ارزش های اکتسابی را بررسی کرده و بازبینی کنید و به دید منطقی به تعدیل یا کنار گذاشتن یا فراموش کردنشان بپردازید.

اگر در خواب احساس کنید که از فردی ظالم در حال طلب آمرزش هستید، باید بدانید که این خواب اشاره به ظلمی دارد که در حق خودتان در حال انجام دادنش هستید. اگر این شخص را در دنیای واقعی نمی شناسید، به حالات و حرکات و رفتار های او در عالم خواب توجه داشته باشید و از خودتان بپرسید که این فرد و ویژگی هایش شما را به یاد کدام دسته از افکار یا چالش های فعلی تان در زندگی بیداری می اندازد.

این خواب می تواند به نوعی احساس عذاب وجدان کاذب اشاره داشته باشد که در روز ها یا ماه های اخیر در شما شکل گرفته و در شما نوعی احساس ضعف، عدم اعتماد به نفس یا مقهور بودن ایجاد کرده است. این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر ایت که ریشه ی این احساس منفی را شناخته و اجازه ندهید که در شما تداوم پیدا کند.

اگر در خواب مشاهده کنید که فردی مرده از شما طلب آمرزش می کند باید بدانید که افراد مرده زمانی که در خواب ظاهر می شوند اشاره به عادت ها و ارزش های فراموش شده ی ما در زندگی بیداری دارند. این خواب از شما می خواهد تا این ارزش ها و باور های فراموش شده را شناخته و خود را به خاطر گذشته ی خود و تصمیماتی که در گذشته داشته اید ببخشید. ممکن است در این زمان بسیار بیش از حد، به اتفاقات گذشته فکر کرده و دچار احساس افسوس یا فقدان شده باشید یا احساس کنید که مشکلات فعلی شما نشات گرفته از تصمیماتی باشند که در گذشته اتخاذ کرده اید. این خواب از شما می خواهد تا مسائلی که در شما این احساس منفی را ایجاد کرده اند شناخته و پیش از هر چیز، احساس عذاب وجدان را از خود دور کنید. این کار به شما کمک می کند تا با ذهن باز تری به دنبال راه حل های جدید باشید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...