تعبیر خواب درخت سرو

درختان در خواب ظاهر می شوند تا ما را متوجه اصل و ریشه ای کنند که خود را متعلق به آن می دانیم و افکار ما تعالی یافته از این ریشه ها می باشد. ارزش هایی که با گذشت زمان، در ما قدرت گرفته و جزئی جدایی ناپذیر از سیرت ما شده اند. افکاری که ثروت روانی ما محسوب می شوند و در شرایط دشوار  به ما کمک می کنند تا قدرت روانی خود را به کار بسته و برای برون رفت از وضعیت بحرانی، راه حل های جدیدی پیدا کنیم.

درخت سرو در خواب می تواند با مفاهیم آزادگی و جاودانگی مرتبط باشد. درخت سرو در خواب ظاهر می شود تا شما را متوجه ارزش هایی کند که از گذشته های دور یا از دوران کودکی بر پایه ی کسب آزادگی در شما شکل گرفته باشند اما در شرایط فعلی، این قدرت یا ارزش درونی را دست کم گرفته با از ارزش معنوی آن غافل شده باشید. با دیدن سرو در خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری، چه مسائل یا چالش هایی، آزادگی و غرور شما را زیر سوال برده اند؟ چه مسائلی باعث شده اند تا قدرت روان خود را دست کم بگیرید؟

تعبیر خواب درخت سرو خشک شده: این خواب می تواند به نوعی احساس حسرت یا فقدان اشاره داشته باشد که هم اکنون و در ناخودآگاه خود احساس می کنید. مانند زمانی که نسبت به خواسته های آزادی خواهانه یا تمایلتان به داشتن استقلال ناامید و دلسرد شده اید. مرگ درخت، مرگ خواسته هایی متعالی و معنوی است که قدرت رشد از آن ها گرفته شده یا در طول زمان نسبت به آن ها بی توجهی شده است. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که احساس ضعف و انفعال در شما تداوم پیدا کند و از نو برای پیگیری خواسته های معنوی یا روانی خود تلاش کنید. اگر به دنبال ارزش های مرتبط با سمبل سرو هستید، هم اکنون فرصت مناسبی برای درک این ارزش ها و تلاش دوباره در راه به ثمر رساندن آن هاست. این تلاش به شما کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

تعبیر خواب کاشتن درخت سرو

تعبیر خواب کاشتن نهال سرو: این خواب می تواند به تلاش شما برای به ثمر رساندن یه پروژه یا خواسته ی معنوی اشاره داشته باشد که به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری در زمینه های مختلف زندگی کسب کرده یا آزادگی خود را به ثبت رسانید. این خواب شما را دعوت می کند تا خود را از هر گونه وابستگی یا احساس عجز دور کرده و اجازه ندهید که ارزش ها دیدگاه های غیر منطقی و احساسی، بر اقتدار روانی شما تاثیر منفی بگذارند. همچنین این خواب به قدرت آینده نگری شما اشاره دارد و از شما می خواهد تا این قدرت را نادیده نگرفته و برای مسائلی برنامه ریزی کنید که دیگران ممکن است از ارزش و اهمیت طولانی مدت آن ها بی اطلاع باشند. این خواب از شما می خواهد تا قدرت خلاقه ی فکر خود را در شرایطی که دلسردی در کمین است به کار گرفته و خود را در مقابل اتفاقات آینده تجهیز کنید.

مطلب مرتبط : تعبیر خواب نشستن روی درخت

9 نظر

  1. sahrisahrisays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم همسایه مون یه درخت کاج به من هدیه داد گفت من میخواستم این تو باغچه بکارم ام مال شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، لذت و شادی بصورت تدریجی در انتظار شماست.

  2. marymarysays:

    سلام خسته نباشید میخواستم یه سوال بپرسم چرا بغضی وقت ها خواب خوب میبینیم تعبیر خوب داره بغضی وقت ها خواب بد میبینم تعبیر بد داره وی سوال دیگه آیا سرنوشت دست خود انسانها ست یا نه تو تقدیر ش نوشته شده ؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مطالعات مختلفی بر خواب ها صورت گرفته و علم جدید خواب را تصویرگر فضای ذهنی فرد می داند. یعنی آن چه در ناخودآگاه فرد در حال رخ دادن است. شما تا حد زیادی قادر به انتخاب مسیر زندگی خود هستید و برخی انتخاب ها نیز به دست شما نیست مثل محل تولد یا برخی اتفاقات ناگهانی. بخشی که به تصمیم شماست همان تقدیری است که به دست شما نوشته می شود.

  3. سورنا رحیمیسورنا رحیمیsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم با همسر سابقم بودم و اتوبوس خریده بود و منو سوار اتوبوس کرد و رفتیم یه جایی که کاج داشت ولی قهوه ای بود و من ازمخروطش درمیووردم و پیش خودم میگفتم باهاشون کاردستی درست کنم و زیور الات زیادی به درختای کاج نصب بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در شرایطی عالی قرار بگیرید که از نظر مالی بهبود پیدا کنید

  4. ساراساراsays:

    سلام استاد خواب دیدم با داداشم میخواستیم نهال بکاریم یکی کاشتیم ولی نمیدونم نهال کدوم میوه بود و دیدیم جای درختی دیگه گود بود ،رفتیم نهال بخریم بین نهال سنجد و آلبالو نمی دونستیم کدوم برداریم در آخر هر دو رو آوردیم و کاشتیم یه جایی بود شبیه بلوارهای خیابون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان میتواند نشانه حسرت و غم و اندوه بابت چیزی باشد که از دست داده اید

  5. دریادریاsays:

    سلام. دیشب خواب دیدم یه زمینی کنار خونمون که مال خالم هست و بچه نداره رو ما صاف کردیم خاک ریختیم و شبکه بندی کردیم و یکی در میان سرو و درخت های دیگه کاشتیم و می‌گفتیم ردیف های خالی قراره صندلی بزاریم و مهمونا بشینم یه چیزی مثل جشن قرار بود برگزار بشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تغییراتی در زندگی

  6. شانلی خجستهشانلی خجستهsays:

    مادرم خواب دیده نهال سروی را به معشوقه من هدیه کرده و اون نهال توسط پدر معشوقه من در حیاط خانه اون کاشته شده تعبیر اگر بگین ممنون میشم

  7. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام کاشتن نهال درخت سرو بالای قبر پدر فوت شده ام توسط همسرم در خواب نشانه چیست ؟

  8. عصمت دادارعصمت دادارsays:

    سلام خواهرم خواب دیده بود در یک محیط سر سبزی همه ی خانواده بودن من یک درخت سرو بلندی کاشتم و گفتم به نیت سلامتی همه وقتی که خواستیم برگردیم به خونه درخت پر از شکوفه سفید شده بود میخواستم تعبیرش رو بدونم ممنون

  9. کورشکورشsays:

    درود بر شما خواب دیدم که درختی سرو در حیاط پدری داریم و از ریشه آن با فاصله منظم و در یک خط جوانه زده و سه در خت سرو در حال پا گرفتن است.من در یک برش کاملا ریشه و جوانه ها را می دیدم.