تعبیر خواب نجوم شناسی

بسیار اتفاق می افتد که در خواب های خود با علوم و دانش های مختلفی رو به رو شویم که ممکن است در زندگی بیداری اطلاع چندانی از ماهیت آن ها نداشته باشیم یا هرگز علاقه ای نسبت به یادگیری آن ها از خود نشان نداده باشیم. بسیار اهمیت دارد که در حین دیدن خوابی با موضوع نجوم، با چه چالش ها یا افرادی را رو به رو می شوید و چه واکنشی از خود نشان می دهید.

به صورت کلی می توان گفت که خواب هایی مرتبط با آسمان و آنچه در آن می گذرد، اشاره به دیدگاه های ما درباره ی تقدیر و آن چه که می تواند در آینده رخ دهد اشاره داشته باشد. پس زمانی که در خواب خود با مباحث نجومی رو به رو می شوید، نشان دهنده ی این معناست که شما فردی علاقه مند به درک آینده و اتفاقاتی که می تواند در سطح کلان رخ دهد هستید. مانند فردی که در مورد جامعه شناسی یا سیاست مطالعه می کند و علاقه مند است تا آینده ی جوامع یا سیستم ها را درک کند.

اگر در خواب خود با یک منجم رو به رو شوید باید بدانید که در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که این افراد برای شما تداعی کننده ی کدام دسته از احساسات و تجربیات و خاطرات می باشند؟ واکنش شما در هنگام دیدن آن ها چیست؟ این افراد چگونه می توانند الهام بخش شما برای شناخت مهارت ها و قدرت هایی باشند که در خود نادیده گرفته اید؟ این ابعاد نادیده گرفته شده چگونه می توانند به شما کمک کنند تا از چالش های فعلی خود در زندگی بیداری عبور کنید؟

خوابی با موضوع ستاره شناسی و نجوم از شما می خواهد تا برای درک و تحلیل آینده، به بررسی منطقی و منظم داده و روابط موجود بین آن ها بپردازید. این مفهوم قوی تر می شود زمانی که در خواب، خود را در جایگاه یک ستاره شناس مشاهده کنید.

اگر در خواب خود را در یک کلاس ستاره شناسی یا مدرسه ی مرتبط با نجوم مشاهده کنید، باید بدانید که مدرسه و معلم و درس، زمانی که در خواب پدیدار می شوند، اشاره به مسائل جدیدی هستند که در زندگی بیداری در حال آموختن آن هستیم. این خواب می تواند حتی توسط افرادی که سال هاست تحصیلات خود را به پایان رسانده اند نیز دیده شود. شما هم اکنون در حال درک روش های جدید برای روشن بینی یا درک آینده و روند پیشرفت هستید. حال این درک می تواند شهودی باشد یا مربوط به مطالعات علمی و منطقی شما باشند. این خواب از شما می خواهد تا درس جدید خود را در زندگی شناخته و مهارت ها و قدرت روانی خود را برای دریافت و استفاده از این درک عمیق به کار بندید و از این درس های جدید برای گسترش زمینه های مختلف زندگی خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

 تعبیر خواب شب و آسمان پر از ستاره 

تعبیر خواب ستاره

2 نظر

  1. مهدیمهدیsays:

    خواب دیدم با پدرم توی یک ایستگاه قطار بودیم من در مورد نجوم با اون صحبت میکردم اما اون بی توجهی میکرد و میگفت نجوم خرافات و نمیشه و بیخیال ولش کن... بعد تو این ایستگاه همیشه من توی این ایستگاه کیفم جا میموند یا یک وسیله ای از من جابه جا میشد و نمیتونستم پیش پدرم بشینم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به تغییراتی دارد که موقعیت ایجاد آن ها در زندگی تان ایجاد شده اما باید پیش از پرداختن به آن ها، شرایط خود را بررسی کرده و با آگاهی تصمیم گیری کنید.

  2. پارساپارساsays:

    خواب دیدم همسایه ی ما یک منجم خیلی بزرگ و معروف هست و توی اتاقش ابزار رصدی دارد که این دستگاه به یک تلسکوپ متصل است و باهاش ستاره ها رو رصد میکنه منتوی خواب خیلی شخصیت ایشون علاقه داشتم البته این فرد یه نگهبان هم داشت می خواستم تعبیر این خوابو بدونم