تعبیر خواب افسانه

افسانه ها و اسطوره های کهن می توانند به اشکال مختلف در خواب ظاهر شوند و ما را متوجه یک داستان بسیار سمبلیک و مرموز کنند. در واقع بخش زیادی از دیدگاه های عرفی، بر اساس سمبل های افسانه ای شکل گرفته و برای درک افسانه هایی که به هر ترتیب در خواب با آن ها رو به رو می شوید، باید به نقش آن ها در عقاید و سنن ملل مراجعه کرد.

ممکن است در خواب با افسانه هایی رو به رو شوید که در زندگی بیداری هیچ اطلاعی از ماهیت و اهمیت آن ها ندارید. افسانه های می توانند شامل قهرمانان، پرندگان، خدایان، فرشتگان و دیگر سمبل هایی باشند که جریان داستان را شکل می دهند. قوانینی کلی در تفسیر این سمبل ها دخیل است که به شما کمک می کند تا مفهوم خواب خود را درک کنید. قهرمانان و شخصیت های نیرومندی که در به ترتیب در خواب شما ظاهر می شوند، سمبل نیروهای فکری خودتان هستند. در واقع شما در حال مشاهده ی بخشی از شخصیت خودتان هستید که ممکن است تا پیش از این نادیده گرفته شده باشد.

هم اکنون زمانی فرا رسیده که باید نقش و اهمیت این سمبل را درک کنید چرا که به شما کمک می کند تا با چالش های خود در زندگی بیداری رو به رو شوید. از طرفی دیدن حیوانات افسانه ای، هر یک اشاره به غرایزی در شخصیت شما دارند که ممکن است تا پیش از این نادیده گرفته شده باشند یا قدرت آن ها را دست کم گرفته باشید. همانطور که اهلی کردن حیوانات در زندگی بیداری، نوعی مهارت است و به معیشت انسان کمک کرده، کنترل و تربیت غرایز نیز برای ما مفید خواهد بود و به گسترش مهارت های ما در زمینه های مختلف زندگی کمک خواهد کرد.

تعبیر خواب موجوداتی افسانه ای

تعبیر خواب پرنده ی افسانه ای: پرندگان در خواب، به غرایز درونی فرد برای کسب آزادی در بیان افکار و خلاقیت مرتبط می باشند. پرنده ای که در خواب مشاهده می کنید نشان دهنده ی میل درونی شما برای بیان ایده هایی می باشد که به شما کمک می کند تا به زمینه های جدیدی از زندگی خود وارد شوید و تقدیر خود را به شیوه ی جدیدی رقم بزنید. بسیار اهمیت دارد که دید شما در هنگام مواجهه با پرنده ی افسانه ای چیست و چه قدرتی را در این پرنده مشاهده می کنید. او سمبل قدرت درونی شماست که تا پیش از این نادیده گرفته شده است اما هم اکنون به کمک شما آمده تا از چالش های فعلی خود عبور کنید.

تعبیر خواب شنیدن افسانه: این خواب می تواند به سرنخ هایی اشاره داشته باشد که شما را متوجه معما یا سرنخی می کند که همپوشانی بالایی با مشکلات شما در زندگی بیداری دارد. شما به دنبال یک ایده ی خلاقانه در مسیری هستید که می دانید پیش از این، افرادی مثل شما از آن عبور کرده اند. اما جواب پرسش برای شما مشخص نیست یا ممکن است ندانید که باید به کدام منبع مراجعه کنید تا جواب آن را پیدا کنید. این خواب از شما می خواهد تا سرنخ های پیش روی خود را شناخته و از طریق آن ها به جواب سوالی دست پیدا کنید که احساس می کنید در هیچ کجا جوابی برای آن نوشته نشده است.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...