تعبیر خواب جاده

دیدن جاده در خواب نماد راهی می باشد که در زندگی تان می پیمایید ، تعبیر خواب جاده همراه با فراز و نشیب هایی که دارد به سختی ها و مشکلات و همچنین روزهای خوش زندگی شما اشاره می کند .همان طور که عبور از جاده می تواند برای شما خاطراتی به جای گذارد ، سپری کردن زندگی نیز برای شما سرشار از خاطره می باشد .

* تعبیر خواب جاده از دیدگاه کارل گوستاو یونگ :

اگر خواب جاده را ببینید بیانگر راه و روشی می باشد که شما برای رسیدن به اهداف خود در زندگی استفاده خواهید کرد .اگر جاده ای که در خواب می بینید ناهموار و پر از فراز و نشیب و دارای انحنا باشد به معنی این است که در راه کسب هدف های خود با مشکلات فراوانی مواجه خواهید شد و سختی های غیر منتظره ای در پیش دارید .اگر جاده ی تاریکی را در خواب ببینید بیانگر این است که تصمیمات پر دردسری که ریسک پذیر هستند را در زندگی تان خواهید گرفت .اگر جاده ی مشهود در خواب شما صاف و اطراف آن سرسبز باشد نشان دهنده ی این است که در امور زندگی خود موفقیت پایداری خواهید داشت و همواره در حال ترقی هستید .اگر در خواب جاده ی راست و باریکی را ببینید به معنی این است که راهی را که در پیش گرفته اید منجر به پیروزی خواهد شد دقیقا به همان صورتی که پیش بینی کرده بودید .اگر در خواب جاده ای خاکی و پر از شن را ببینید بیانگر این است که راهی که در راه رسیدن به هدف خود انتخاب کرده اید پر زحمت خواهد بود و برای این که موفق شوید باید مدت زمانی را صرف کنید و در این راه تحمل داشته باشید ، به بیانی دیگر این خواب نشانگر این است که شما راه را برای دیگران مهیا می کنید تا آن ها راحت تر از آن عبور کنند .

تعبیر خواب جاده سربالایی

اگر در خواب جاده ای ناشناخته را ببینید به معنی این است که راهی در پیش خواهید داشت که هنوز فردی از آن استفاده نکرده و شما پیشتاز خواهید بود .اگر خواب ببینید در جاده ای که از آن می گذرید یک موجود وحشتناک حضور دارد نشانه ی این است که در زندگی با فردی که با شما دشمنی دارد مواجه خواهید شد و علامت چیزی بازدارنده خواهد بود که باید آن را از میان بردارید .اگر در خواب ببینید جانوری را با اتومبیل از میان جاده می کشید نشانه ی مرگی می باشد که نمی شود از آن فرار کرد و ممکن است مرگ جسم نباشد به این صورت که رفتاری و یا اعتقادی در شما به انتها برسد . این خواب نشان دهنده ی این است که باید رفتارهای کهنه را کنار بگذارید چرا که شما را از رسیدن به هدف محروم می کند .اگر در خواب ببینید که جاده ای را سیلاب خراب کرده به معنی این است که امور احساسی شما باعث خواهد شد به هدف خود در زندگی دست پیدا نکنید .اگر در خواب جاده ای را که در حال تعمیرات است ببینید بیانگر این است در راه کسب هدف باید بر سختی ها و مشکلاتی که موفقیت شما را به تاخیر می اندازند ، پیروز شوید و به بیانی دیگر باید مدت زمان زیادی را برای رسیدن به مقصدتان در نظر بگیرید .

تعبیر خواب جاده سرسبز

* تعبیر خواب جاده از دیدگاه آنلی بیتون :

اگر در خواب ببینید از جاده ای که برای شما شناخته شده نیست و همچنین فراز و نشیب دارد در حال عبور کردن هستید نشانه ی این است که در زندگی مسئولیت های تازه ای را قبول خواهید کرد که باعث گرفتاری و هدر دادن بیهوده ی زمان خواهد شد .اگر در خواب از یک جاده بگذرید که مناطق سرسبزی داشته باشد نشان دهنده ی ایجاد خوشحالی فراوان در زندگی شما خواهد بود و به بیانی دیگر از روابط احساسی که به شما تحمیل شده ، رها خواهید شد .اگر در خواب ببینید که دوستان همراهتان هستند و با آن ها از جاده ای خرم عبور می کنید به معنی این است که تشکیل خانواده خواهید داد .اگر خواب ببینید که در میان جاده ، مسیر خود را گم کرده اید نشان دهنده ی این است که تصمیمات غلطتان  شما را متضرر خواهد کرد .اگر خواب ببینید در میان جاده از اتومبیل خود پیاده می شوید و به مسیر می نگرید نشانه ی این است که در شروع حرکتتان برای رسیدن به هدف ، برایتان کاری پیش می آید .

* تعبیر خواب جاده از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی :

دیدن جاده در خواب نشان دهنده ی آتیه و عاقبت شما می باشد . اگر در خواب به جاده ای رسیدید که شیب آن رو به بالا بود و به راحتی از آن عبور نمودید به معنی این است که به مقام بالاتری دست پیدا خواهید کرد اما اگر در پیمودن جاده دچار مشکل شوید بیانگر این است که با گرفتاری هایی در مسیر زندگی مواجه می شوید و ناتوان خواهید شد.اگر جاده ای را که در خواب می بینید پیچ در پیچ باشد و فراز و نشیب داشته باشد نشانه ی این است که به سختی دچار می شوید و در زندگی با گرفتاری هایی مواجه خواهید شد .اگر خواب ببینید که از جاده ای یکنواخت و مسطح با وسیله نقلیه و یا پیاده در حال عبور هستید نشانگر این است که راه رسیدن به موفقیت در زندگی برای شما آسان خواهد بود .اگر در خواب ببینید که با ماشین از جاده ای می گذرید که اطراف آن بیابان های بی آب و علف وجود دارد نشانه ی این است که در امرار معاش خود به سختی دچار خواهید شد .اگر خواب ببینید که در جاده ای تنها هستید به معنی این است که در ایام پیش روی خود حس منزوی بودن می کنید و خود را بی همدم خواهید یافت .اگر جاده ای که در خواب می بینید دارای پرتگاه است و از آن به طرف پایین بیایید نشانه ی پسرفت شما خواهد بود و اگر از جاده به پایین بیفتید بیانگر این است که اتفاقی ناخوشایند رخ خواهد داد که باعث شکست شما می شود .

تعبیر خواب جاده مه آلود

* تعبیر خواب جاده از دیدگاه ابراهیم کرمانی :

اگر در خواب ببینید که در حال عبور از جاده ای هستید و خسته نمی شوید به معنی این است که حقوق خود را از فردی خواهید گرفت .اگر در خواب ببینید که فردی شما را از جاده ای صاف به جاده ای کج می برد بیانگر این است که چیزهای ظاهری و غیر واقعی ذهن شما را درگیر خواهد کرد .اگر در خواب ببینید شب هنگام در حال عبور از جاده ای هستید که تاریک است و پیمودن جاده برایتان سخت است نشانه ی این است که انرژی می گیرید و مسیر راحتی پیش روی شما قرار خواهد گرفت .اگر در خواب چندین جاده را ببینید و تشخیص ندهید که از کدام جاده باید بروید به معنی این است که با افراد کافر همنشین خواهید شد و در مسائل مذهبی خود سرگردان می شوید .اگر ببینید از جاده ای عبور می کنید و زنی مقابل شما قرار می گیرد که باعث تغییر مسیرتان می شود نشانه ی این است که مظاهر دنیوی شما را اغفال خواهد کرد و در مذهبتان مشکل ایجاد می کند .در این مقاله تعبیر خواب جاده مورد بررسی قرار گرفت و تعبیرهای جالبی در این مورد از چندین معرف ارائه گردید ، شما می توانید با خواندن این مطلب خواب خود را تفسیر نمایید .

مدت زمان لازم برای مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه می باشد .

گردآورنده : توپ تاپ            

مطالب مرتبط...

70 نظر

  1. نگيننگينsays:

    سلام خسته نباشيد دختر عموم خواب ديد كه منو خودش داشتيم تو يه جاده ي روشن و سرسبز راه ميرفتيم تعبيرش ميتونه فقط مربوط به خودش باشه؟يا مربوط به منم هست؟ ما خيلي باهم صميمي هستيم مثل ٢ تا خواهر خيلي باهم خوبيم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نیکوست و مژده این را میدهد که برای هر دو نفرتان اتفاقات مطلوب و کمک کننده ای در پیش خواهد بود.

  2. Leila khazaeiLeila khazaeisays:

    سلام .خابدیدم سوار ماشین پسر مورد علاقم هستم و در یک جاده صاف و هموار و خیلی خلوت بودیم ک هیچ ماشینی در اون حرکت نمیکردو ایشون خیلی خوب رانندگی میکرد مقصد ما شهر محل سکونت ای اقا بود در خاب هر دو ساکت بودیم و من احساس بدی نداشتم ..ایا من با این اقا اینده ای دارم ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، اهداف از پیش تعیین شده و معلومی دارید که ان شالله بتدریج بدست خواهند آمد و مستلزم صبوری بیشتری هستند.

  3. زهرازهراsays:

    سلام مدت ها یک خوابی را مرتب می‌دیدم همه اش خواب می‌دیدم در راه سفری هستم کل خوابم در راه هستم یا در هواپیما یعنی همه اش دارم مراحل سوار هواپیما شدن را میگذرانم که خیلی هم عجیب غریب است مثلاً باید از سوراخ روی دیوار بالا بروم داخلش که رفتم بعدش فلان و ... و یا خواب می‌دیدم سوار اتوبوس هستیم و داریم به اردویی میرویم یا سوار ماشین و در راه یک سفر فامیلی هستیم خلاصه همه اش در راه هستم و همه اش حوادث و اتفاقات مختلف را در راه از سر میگذرانم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      جاده یا مسیرهای مختلفی را که در رویا می بینید در واقع بخش هایی از آینده تان می باشد که بعضی ها پرپیچ و خم و بعضی ها هم هموار و همراه با راحتی زیاد است ، بطور کلی خبر از کسب تجربیات جدید هم میدهد.

  4. زهرازهراsays:

    سلام. من در خواب دیدم کنار یک جاده هستم و داییم. جاده خیلی شلوغه و هی داره ماشین و اینا رد میشه. من دارم داستان ورشکستگی یک نفر رو برای داییم تعریف میکنم. در سمت راستمون یک پدر معلول به همراه فرزندش رو میبینم که وسط جاده موندن و من فک میکنم هر لحظه ممکنه ماشین زیرشون کنه حتی یک ماشین از روشون رد شد ولی از کنار چرخای ماشین زنده بیرون اومدن. من خی میخوام برم کمکشون کنم وای داییم میگه صبر کن ماشین میزنتت. من خسته میشم و میرم وسط جاده دست تکون میدم که نگه دارید وسط جاده ادم هست ولی یکهو به طرز عجیبی نهایت یک تا دو تا ماشین داره رد میشه و بعد یک دقیقه اینا کلا ماشینی تو جاده نمیمونه البته احساس میکنم بازم ماشین میخواد بیاد اما خیلی طول میکشه برسه به ما. نهایتش اون پدر و دختر نجات پیدا میکنن. دختر رو تو خونه خودمون دیدم و چند تا بچه دیگه. بچه ها همشون کفش صورتی عروسکی صورتی پوشیدن و میگن مردم پول گذاشتن و اینارو برامون خریدن منم بهشون میگم همین جا تو خونه باشین تا برگردم. هی احساس نا امنی میکنم برای بچه ها و خودم. وقتی میرم حیاط صدای ضعیف یک پسر جوون و یک زن که داره داد میکشه سرش رو میشنوم که گویا سر پول دعوا میکنن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بطور کلی و تمام این توضیحات نشان از این میدهد که راه های تازه ای در زندگی در پیش خواهید داشت که در اکثر آن ها موفق عمل خواهید کرد .

  5. سماسماsays:

    سلام من خواب دیدم توی خوای با پسری که دوستش دارم یه عالمه حرف زدم و خندیدم و بعد آدرس خونشون را به من داد که بروم خانشان ...بعد سوار ماشین داییم شدم و به همراه داییم رفتیم خانه شان ...جادهای که ازش عبور کردیم مثل جاده های شمال در هر دو طرف پوشیده شده با درخت و چمن بود و خیلی زیبا بود...تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به تغییرات مثبتی دارد که در زمینه های رفاهی و مادی زندگی برای شما فراهم شده و شما را به بخشی از خواسته ها و آرزو های فعلی تان می رساند.

  6. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم دارم تو یه جاده بیرون از شهر به همراه همکارم میرم بعد وسط جاده زدیم بغل و همکارم که رابطه تقریبا دوستانه ای هم باهاش داشتم یکی از دوستاش رو تو وسط جاده پیدا کرد و به همگیمون پیشنهاد داد فوتبال بازی کنیم اما من این کار رو واسه خودم کسر شان میدونستم و به یه بهونه ای قبول نکردم...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای عبور از موانع و مشکلات زندگی به یار همیشگی توکل کنید و به پروردگار ایمان داشته باشید که با اراده و توکل هر خواسته ای شدنی خواهد شد.

  7. آسمانآسمانsays:

    سلام چندماه پیش خاب دیدم با همسرم و یک نفر دیگه که با ما زندگی میکنه در جاده ای میرفتیم یعنی سه تایی می دویدیم چون هوا تاااریک بود و به شدت بارانی و همسرم چیزی شبیه پلاستیک بالای سرمون گرفته بود که خیس نشیم بین راه همسرم به اون نفر سوم که با ما زندگی میکنه گفتش که تو باید بری اونور جاده و از ما جدا بشی و همسرم ردش کرد رفت اونسمت جاده که از همون تاریکی میدیدم که جنگل هستش و دیگه اون شخص در تاریکی رفت و ندیدمش و خودمون دوتایی بقیه ی جاده رو دویدیم به سمت خانه مان. ممنون میشم تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما و همسرتان زندگی خوبی خواهید داشت و مشکلات را پشت سر خواهید گذاشت.

  8. نغمهنغمهsays:

    سلام و عرض احترام. خواب دیدم در روستای پدری ام هستم و پدرم هم بود. یک ماشین انجا بود که من تصمیم گرفتم خودم رانندگی کنم و به پدرم گفتم خودم انجام می دم ولی تنها سوار ماشین شدم. بعد با ماشین حرکت کردم و یه جاهایی نزدیک بود کنترل ماشین از دستم خارج بشه ولی من کنترل می کردم و چندین دیگه دیدم جایی هستم که جاده زیاد اشنا نیست و من هم در مسیر چندین شیب رو طی کردم تا اینکه به شیبی رسیدم که خیلی تند بود و تقریبا 90 درجه. کف جاده هم انگار سنگفرش بود و طرف سرپایینی ماشین های زیادی به هم بسته در حال پایین اومدن بودن ولی طرف من که سربالایی می رفتم کسی نبود. من به سختی تا وسطای راه رفتم ولی ماشین نکشید و من کمی برگشتم به عقب و در همون حال تو ذهنم می گفتم اگه نتونم ماشین رو درست کنترل کنم ممکنه با ماشین های دیگه تصادف کنم. خیلی نگرانم که تعبیرش پسرفتی تو کارام باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب اشاره به روزهای خوش و خوب و مشکلات و سختی های زندگی شما دارد.

  9. افسانهافسانهsays:

    سلام من خواب ديدم ابتداي يك جاده وايسادم ويه جاده ديگه كه به همدان وتهران ميرفت وپل داشت واز رو اين جاده كه من بودم رد ميشدتو راه سردر گم بودم كه از ابتداي جاده برم يا از جاده اي كه از رو پل رد ميشه!تا اينكه همكارمم پيشم وايساده بود وبهم نگاه ميكرد منم تو خواب فكر كردم از جاده اي كه پل داشت و راحت تره رد بشم ومنم رفتم تا ماشينم و بيارم و برم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای انجام گرفتن تصمیماتی است که شما را بر سر دوراهی قرار میدهد.

  10. محمودمحمودsays:

    با سلام ، خواب دیدم چند نفر هستند که پیاده رو را با خاک و شن هموار می کنند و هرچه چاله و گودال است پر کرده اند ، و من پیاده و بدون کفش از آنها گذشتم و به جاده ای خاکی هموار و صاف که در شهرستان پدری ام بود رسیدم . و اتاقی کنار این راه بود که کف آن خاکی بود و پسر کوچکم که ۹ سال دارد در آن دراز کشیده بود. از آن عبور کردم در بین راه خانمی خیر از فامیل که سالهاست فوت کرده به همراه دامادشان را دیدم که ابتدا خانم با یک موتور سیکلت آمد و به یک جلسه روضه مانند می رفت و دامادش ( او هم مرده است) به حاج خانم می گفت تو که دفتر یاداشت خودت را برنداشته ای، اگر سوال کنند چکار می کنی؟ آنها به من تعارف کردند که سوار متور بشوم ولی من نپذیرفتم و در مدت این خواب ،نگران بودم چون بدون اطلاع پدر و مادرم ،برای انجام کاری می رفتم و گوشی همراه خودم را هم جا گذاشته بودم که به آنها اطلاع بدهم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان نشان از تغیرات و اتفاقات عالم بیداری دارد که روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  11. sssays:

    سلام خسته نباشید ساعت چهار و خورده ای صبح خواب دیدم در ماشین پدربزرگم هستیم شبه تاریکه از بغل ماشین ما قطاری ماشین رد میشه. نمیدونم میخواستیم بریم وسط ماشین ها یا نه اما خواستم جام رو تو ماشین عوض کنم ، در رو باز کنم جای دیگه ای از ماشین بشینم که پدربزرگم گفت اینجا ماشین ها با سرعت میرن در ماشین بهش برخورد میکنه. مامانم گفت دخترم مهم تره یا در ماشین پدربزرگم گفت در ماشین. پدربزرگم با سرعت ماشین و حرکت داد به جلو جاده آسفالت و پر پیچ و خمی بود اولش سر پایینی و اخرش صاف بود . تا اینکه ایستاد ماشین و از خواب بیدار شدم آیا تعبیر داره ؟ متشکرم پاسخ بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه تغیرات و اتفاقات عالم بیداری است

  12. رزرزsays:

    باسلام وخسته نباشی خدمت شما من خواب دیدم داخل یک ماشین پراز ادم که انگار مثل خانوادم پدر مادر و خواهرام تو جاده شمال هستیم وقراره به ارتفاعات بریم و سربالایی تند وتیزی رو رد کردیم ومن یکم ترسیدم و همش بسم الله میگفتم که اتفاقی نیفته سربالایی مثل یک خط مستقیم رو به بالا بودش ,تو ماشین هم لب به لب پر بودیم ومن جلو نشسته بودم وراننده من نبودم بالاخره رسیدیم به ارتفاع که خیلی سرسبز و دارای چشمه اب گرمه واونحا انقد تو ارتفاعات بود انگار از همه جای دیگه که میشناختم بلندتر بود بطوری که انتن نمیداد گوشیم و من نگران پسر وهمسرم بودم ومامانم گفت اینحا انتن نمیده گفتم حالا فوقش جندروز از هم دور میشیم اب وهوا عوض میکنم ممنون میشم تعبیرشو بکید خودم حس خوبی به این خواب دارم ان شالله که اینطور باشه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه مسافرت رفتن و انجام تصمیمات جدید است

  13. یاسیاسsays:

    سلام خسته نباشید...من دختری هستم مجرد دیشب خواب دیدم ک چندتا ماشین بودیم و تو جاده بودیم با آشناهامون...اما جاده اشنا نبود ولی مناظر قشنگی مث رودخونه با آب فراوان و زلال در اطراف جاده بود...ماشینی ک من داخلش بودم خودم پشت رول بودم و دونفر از فامیل و اشناهم داخل ماشین من بودن...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر تغییراتی اشاره دارد که در زندگیتان رخ خواهد داد

  14. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم نزدیکای غروبه و کمی هم هوا تاریکه و من کنار یه جاده خاکی ایستادم و ناگهان باران شدیدی میباره به طوری که جلوتر تو جاده اب جمع میشه و یه سیل کوچیکی درست میشه که حیواناتی مثل روباه و گور خر تو آب گیر میکنن و یه کامیون میاد که رد بشه و من گفتم عمرا اگه این رد بشه و دیدم که کامیون رد شد و رفت و منم جرات رد شدن پیدا کردم ولی خوابم تموم شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر مسیر زندگی است که در ان هستید

  15. KothariiiKothariiisays:

    سلام خواب دیدم از جاده پیش خونمون منو خواهرم و مامانم رد میشم اجیم سوار موتور سیکلت بود و با سرعت زیاد حرکت میکرد ولی من موتور نداشتم و پیاده میخواستم از جاده رد بشم در موقعی که میخواستم رد بشم موتور های زیاده بودن رد. میشدم ولی هیچ کدومشون به من نمی‌خورد و فقط از من رد میشدم حتی تو تو خواب باخودم می‌گفتم چ جالب بهم نمیخورن بعد که رد شدیم ی کسی اسلحه تفنگ گرفته بود داشت به سمت بالا شلیک میشد مثل مسلسل من که ترسیدم شروع به گفتن ذکر کردم بعد نمی‌دونم کی اون پسر رو متوقف کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در مسیری که در حال طی کردن برای موفقیت هستید با فراز و نشیب هایی همراه شوید

  16. مژیمژیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم در خیابانی هستم که سراشیبی دارد من بالای بالا بودم ولی اونجا منطقه خوبی نبود و بسیار سطح پایین و بد بود. من شروع کردم ازونجا پایین اومدن سرراهم چنتا پسر که علاف بودن وایساده بودن من معذب شدم و باسرعت دوویدم از جلوشون رد شدم و رسیدم به بابام که منتظر من بود سوار ماشین شدم و احساس امنیت میکردم که ازونجا دور شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مسیر وراه و روش درست است

  17. منیژهمنیژهsays:

    سلام من خواب دبدم که توو ماشینم و جلو نشستم یکی از خاله هامم پشت نشسته و داریم از یه جاده رد میشیم که کنارش پرتگاه ولی پر درخت یه قسمتی از وسط پرتگاه درختاش روش برف نشسته بودو سفید بود و خیلی خوشگل بود و من با ذوق به خالم نشون میدادم انگار توو خواب توو فصل سرما بودیم ولی بقیه درختا سبزو زیبا بودن بعد انگار هوا از فصل سرما درومد و بهاری بود و از جاهایی رد میشدیم که خوشگل بودو اصلا ندیده بودم تا حالا یه ابشار با اب زلال دیدم توو مسیر و داشتم دنبال نشونه میگشتم که وقتی برگشتم به معشوقم بگم که یبار با اون بیام تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر مسیر فراز و نشیب داری تعبیر میشود که دران به امید خداوند به موفقیت قدم خواهید گذاشت

  18. سمیراسمیراsays:

    با سلام خواب دیدم همراه خانواده ام به جاده خراب و پر خطر با سرعت زیاد حرکت می کنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  19. هلنا کیانهلنا کیانsays:

    سلام،من خواب دیدم که با ماشینمون به همراه کل خانوادم در یه جاده خاکی در حرکتیم و راننده منم،همه چیز خوب پیش میرفت تا اینکه به یه سر بالایی رسیدم که من نتونستم با ماشین ازش برم بالا و خیلی سر بالایی بدی بود ناهموار،بعدش من رفتم کنار بابام پشت فرمون نشست،بابامم نتونست البته یه جاده خاکی کنار این سربالایی بود که بعضی ماشینا از اونجا میرفتن من و بقیه اعضای خانوادم به پدرم گفتیم که از این مسیر حرکت کنه و نیازی نیست از اون سر بالایی که حالت تپه بود بره بالا،و وارد مسیر هموارتر که اونم خاکی بود شدیم و به مسیر ادامه دادیم و در همین حین از خواب بیدار شدم،میشه تعبیرش رو لطف کنید،با تشکر!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن شرایط زندگیتان دچار تغییر و تحولاتی بشود

  20. خانم صخانم صsays:

    سلام شب گذشته خواب دیدم من و شوهرم و دخترم از کوه بزرگی بالامیرویم در وسطای کوه مکثی داشتیم و دخترم به پایین پرت شد همسرم بی تفاوت بود اما من باسرعت به سمتش رفتم اما صحیح وسالم بود و سه تایی باهم راهمون را به سمت قله کوه ادامه دادیم، بالای کوه جاده ای آسفالت و هموار بود که وقتی به آنجا رسیدیم درختانی بلند هم بود که میوه هندوانه داده بود(فقط نگاه شون کردیم نه که از اونا بچینم) بعد هرسه تامون سوار بر ماشین شدیم و در جاده حرکت کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر موفقیت و پیشرفت در انجام دادن کارهای خود است

  21. احمد ریاحیاحمد ریاحیsays:

    سلام من خواب دیدم خودم تنها تو یه جاده سر سبز راه می رفتم ولی برگشتم و سرم به شدت گیج رفت معنی این خواب چیه؟خیلی نگرانم! بعدش برگشتم و روی آب رود خانه راه میرفتم،سردرگم شدم کمکم کنید ممنون با تشکر از سایت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  22. زیبازیباsays:

    سلام خواب دیدم در یک جاده کاملا تاریک که حتب لامپهای ماشین من روشن نمیشد همراه دهترم راتتدگی میکردم.با سرعت پلیس من را متوقف کرد من گفتم من را دستگیر نکنید برق ماشینم قطع شده تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  23. ارزوارزوsays:

    سلام خواب دیدم با دوچرخه هایی که از ترکیه اورده بودیم یعنی دوچرخه هارو غیر قانونی اورده بودیم بعد تو ایران داشتیم میرفتیم با خانواده که به جاده سربالایی و خاکی رسیدیم تا بالا رفتم ولی شیب زیاد بود برگشتم پایین از یه راه دیگه رفتم وشوهرم از دوچرخه پیاده شده بود و قهر بود انگاری

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  24. رهارهاsays:

    سلام..من خواب دیدم توی جاده ای که به یه امامزاده میرسید(در واقعیت وجود داره این مسیر اطرافشم کوه ودرخته وجاده اسفالته) توی سربالایی با دمپایی هایی که برام بزرگ بود راحت بالا میرفتم...رسیدم به یه فرعی که کمی سراریزی بود وکسی که دوستش داشتم اونجا بود بخاطر اون رفتم پایین ،او مرا ناگهانی بوسید و من ناراحت شدم وزدم تو گوشش وسریع به مسیر اصلی برگشتم و به راهم ادامه دادم...تا اینکه گنبد امامزاده رو دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده راه و روشی است که در رسیدن به اهدافتان ممکن است با ان روبه روشوید

  25. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم یک زن سیاه پوست زیبا رو سوار ماشین کردم و از یک جاده کوهستانی سر بالایی بردم رسوندمش به نزدیک بالای یک کوه و وقتی پیاده شد برهنه بود و منم تحریک شدم و میخواستم برم سمتش برای لذتجویی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه سختی ها و فراز و نشیب های زندگی است

  26. بیتابیتاsays:

    درود من خواب دیدم با همسرم سوار ماشین از یک جاده ی خیلی قشنگ میگذریم که یک طرف جاده ساختمان های خیلی قشنگ داشت هرچی به شوهرم گفتم یک لحظه صبر کن من بپرس این اپرتمان ها اجاره ای هست یا نه گوش نکرد و به راه خودش ادامه داد من اخره جاده قهر کردم پیادخ شدم رفتم خونه بعد اون اومد دنبالم با خنده منت کشی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر فراز و نشیب هایی است که در زندگی ممکن است داشته باشید

  27. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم با یکی از دوستان و چند نفر از اشنایان اون دوستم داریم با ماشین تو جاده میریم که ابتدا زیاد جاده زیبا نبود و بعد کمی که گذشت رسیدیم به یک منطقه زیبا و بکر که سرتاسر دو طرف جاده را شامل میشد و همه حیرت کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر راه و روشی است که در زندگی به کار بسته اید

  28. ف.بف.بsays:

    باسلام .خواب دیدم توی محله قدیم زندگیمون توی کوچه هستم وتمام کوچه پوشیده شده از خاک نرم قهوه ای رنگ روشن هست مثل موقعی که میخوان یه خیابونو آسفالت کنن.منم سطل پلاستیکی سفیدرنگ رو از ابتدای کوچه که مقدار زیادی خاک روی هم انباشته شده پر از خاک می کنم ومیام همونجا روبروی حیاط خونمون می ریزم وسطل رو از روی خستگی می اندازم روی زمین میشه لطف کنید بگید اینهمه خاک چه تعبیری دارد ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر فراز و نشیب هایی اشاره دارد که در زندگیتان با ان همراه هستید

  29. a.ba.bsays:

    سلام من دخترمجردی هستم امروز بعدازاذان صبح خواب دیدم در یک جاده ای ناشناخته وپرپیچ همراه بامادرم رانندگی میکردم وخیلی سریع پیچ هارو میگذروندم این جاده دولاینه بودولی سریکی ازپیچ ها یه لحظه یک لاین شدکه من از یک ماشینی که اقایی رانندش بود جلوزدم ورفتم ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است قدم در انجام کارهای سختی بگذارید

  30. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم ارایش کردم و لباس خوب پوشیدم و با پدر و مادرم قصد رفتن ب یک عروسی داریم بعد توی ماشین بابام قر میزد و میگفت من نمیخاستم بیام و پیچ هارو یکی پس از دیگری رد میکرد ولی ب پل معلقی رسیدیم که هوا هم مه الود بود ولی فقط میشد پل بببینی و فقط قسمت هایی از پل نبود و شکسته بود و اون لحطه ماشین حالت پروازی داشت و ب راهش ادامه داد بعد پل گم کردیم و افتاده بود و ماشین وداشت میومد پایین من همش صلوات و ایه الکرسی میخوندم ک اتفاق بدی نیوفته و چشمام بسته بودم ،وقتی باز کردم بابام گفت چته خیلی وقته رو زمینیم تعبیر چیه لطفا کامل بگید...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در موقعیت های مناسبی قرار میگیرید که برایتان لذت بخش و خوشایند است

  31. ساحلساحلsays:

    سلام من خواب دیدم که تو یه جاده ای دارم با یکی میرم و یه فردی دنبال ماست و ناگهان اون فرد به اون ادمی که کنار من داره میاد تا یه دست کوچیک میزنه بیهوش میشه و بعد از مدتی اون ادم دوباره به هوش میاد ممنون میشم تعبیرشو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اهداف از پیش تعیین شده و معلومی دارید که ان شالله بتدریج بدست خواهند آمد و مستلزم صبوری بیشتری هستند.

  32. موناموناsays:

    سلام من ظهر خواب دیدم تا توی جاده تنها هستم و باید منتظر یه ماشین باشم که باهاش برم شهر ولی یهو ترسیدم گفتم نمیشه با هر ماشینی رفت حتی یه مینی بوس هم وایساد ولی نرفتم بعدش رفتم توی ترمینال و از عابر بانک پول گرفتم بعدش رفتم سمت جاده دیگه یهو خودم را تنها دیدم یه سربالایی شدیدی بود که داشتم از نفس می افتادم ولی فکر کنم تا بالاش رفتم بعدش یهو مدل جاده عوض شد باید از یه جوی آب که اطرافش هم سرسبز بود می‌گذشتم اولش ترسیدم پام را بزنم توی آب چون آب زیاد شفاف نبود و ترسیدم عمیق باشه ولی رفتم و هم عميق نبود و ازش رد شدم ولی حتی توی این جاده هم حس ترس و تنهایی داشتم، بعدش ماشین ها را دیدم که دارن توی جاده حرکت میکنن ولی نمیدونستم چیکار کنم حس میکردم از مسیرم دورتر شدم، لطفاً تعبیر کنید، ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام جاده همراه با فراز و نشیب هایی که دارد به سختی ها و مشکلات و همچنین روزهای خوش زندگی شما اشاره می کند .همان طور که عبور از جاده می تواند برای شما خاطراتی به جای گذارد ، سپری کردن زندگی نیز برای شما سرشار از خاطره می باشد .

  33. نگارنگارsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم توی یه جاده تازه ساخت میرم که یه طرفش دیدم یه عالمه کامیون هستش که جا برای استراحت ندارن منم تصمیم گرفتم اونجا یه پارکینگ با مسافرخونه درست کنم آبادش کنم تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است برای انجام کاری تصمیمات جدیدی بگیرید

  34. مهدی عظیمیمهدی عظیمیsays:

    با عرض سلام . من خواب دیدم در یک جاده خاکی راه میرم که هر دو طرف جاده انگشترها و سکه های زیادی روی زمین بود . خواهش میکنم خواب منو تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مسیر و هدفی است که برای ان باید تلاش کنید تا به مقصد برسید

  35. fatemefatemesays:

    سلام من خواب دیدم شب بود ماشین رو برداشتم و وارد یه اتوبان بزرگ شدم که خیلی شلوغ بود ولی یکی از دوستام با ماشین دیگه ای هی به ماشین من چیزی پرتاب میکرد و من نمیذاشتم اخرش از اون اتوبان خسته شدم و برگشتم به یه جاده خلوت دورش بیابون بود و خورشید هم داشت غروب میکرد دیدم دوستم که فوت شده اونجا با ماشین وایستاده بود و من هم از همون جاده رفتم تعبیر خوابم چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در موقعیت های جدید و هیجان انگیزی قرار بگیرید

  36. رهارهاsays:

    سلام خواب دیدم در جاده هستم پیاده میخوام برم مکه مسیرهایی طی کردم هم تاریک بود هم یه خورده صعب العبور ولی نمیترسیدم و بالاخره از روی یه صخره بالا رفتم ورسیدم به مقصد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، نمادی از صبر و مقاومت موفق شما در برابر بعضی از محدودیت ها یا سختی ها در زندگی ست.

  37. خانمخانمsays:

    باسلام چندشب پیش خواب دیدم تو روستایی هستم که بچگیم اونجا بزرگ شده بودم، داخل یک مینی بوس بودم چندنفردیگه هم بودن، و از جاده وسطِ روستان داشتیم حرکت میکردیم، به اصراردخترم که ۵سالشه از ماشین پیاده شدیم و درحالیکه دست همو گرفته بودیم، پیاده درجاده حرکت میکردیم دخترم قدمهای تند برمیداشت و من هم همینطور، ترسی که از سگِ همسایه تو دوران بچگیم داشتم تو خواب هم وجودمو گرفت، سگ خوابیده بود و برخلاف همیشه هیچ کاری به ما نداشت، و من همینطور که رد میشدم زیرچشمی داشتم سگ رو میپاییدم جاده روستا تموم شد و وارد جاده اصلی شدیم که به سمت شهر میره، یک تابلوی بزرگِ فلزی کنار جاده بودکه دولایه بود و منودخترم وسطِ اون دولایه گیرافتادیم و با تلاش خودم ودخترمو از وسط تابلو بیرون کشیدم ولی هیچگونه درد یا زخمی به ما وارد نشد، همسرم منو دعوا کرد که چرا از این راه اومدید( منظورش وسط تابلو بود)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که راهی که در راه رسیدن به هدف خود انتخاب کرده اید پر زحمت خواهد بود و برای این که موفق شوید باید مدت زمانی را صرف کنید

  38. فاطمههفاطمههsays:

    سلام من خواب دیدم که همراه با دایی خودم سوار ماشینش هستیم و در جاده ای سرسبز هستیم که روی این جاده سرسبز رو برگ های خشک و پاییزی پوشانده بود و جاده در بعضی از جا ها بسیار باریک میشد ولی دایی من با رانندگی خوبی که میکرد جاده رو پشت سر می گذاشت و در خواب حس می کردیم که به جای مشخصی قراره بریم و اینکه در طول مسیر زمینی رو دیدم که حس میکردم پدرم این زمین رو خریده و من سعی میکردم که از داییم مخفی کنم که این زمین برای پدرم هستش و با تلاشی که کردم بالاخره داییم متوجه نشد که این زمین برای پدرم هست . میشه تعبیر شو بگید؟ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تغییر در محل کار، نقل و انتقال و یا تغییراتی در محل زندگی تعبیر رویای شماست.

  39. امیرامیرsays:

    سلام من خواب دیدم از یه جاده با ماشین حرکت میکنم توی مسیر این جاده بعضی جاهاش سقف داشت یه قسمتی از این جاده سقفش داشت میریخت که من سریع ماشینا نگهش داشت وبعد به ماشین عقبیا گفتم نیاد جاده مسدود شده وبعدش من پیاده این مسیر بسته شده را امدم جلوتر ویه دفعه برادرم گفت نرو باید سیاست داشته باشی زمانی اون مسیر که جاده مسیر بسته شده بود را رد کردم رفتم جلوتر دیدم یه سگ خوابیده میخواست حمله کنه که من باچشم بهش نگاه میکردممیترسید پایین جاده هم یه امامزاده بود داشتم به امامزاده نگاه میکردم دیدم سگ داره بهم حمله میکنه میخواد پام را گاز بگیره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام وقت بخیر. تعبیر رویای شما نشان از وفاداری، محافظت و امنیت دارد.

  40. anitaanitasays:

    خواب ميديديم با مامانم و دو نفر ديگه تو ماشينيم مامانم پشت فرمون نشسته منم پشت مامانم انگار من داشتم ماشين و ميروندم با سرعت خيلي زياد و تو يه جاده اي كه يه قسمت پيچ خيلي شديدي داشت و هر سري كه از اون پيچ رد ميشدم جاده از اول شروع ميشد و من سرعتم بيشتر ميشد و كنترلم كمتر كه مامانم گفت بهتره من برونم منم يا عصبانيت قبول كردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر مسیر و هدفی است که در زندگی برای ان اهدافی دارید که باید ب ای رسیدن به ان تلاش خود را بیشتر کنید

  41. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم با ماشینم تو یه جاده هستن که تا جاهایی رفتم و میخاستم از یه مسیر برم که صبر کردم یهو دیدم بالا سرم کوه که از کوه اب خیلی زبادی داره میاد به طرف من و من فرار کردم و تو راه برگشت دیدم ماشبنا دارن وارد مسیری دیگه میشن و انگار مسیر من غلط بوده از اول...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که ممکن است در زندگیتان مسیر های اشتباهی راپیش رو داشته باشید

  42. پریساپریساsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم.با ماشینمون تو جاده ای هستیم که مه گرفته.سرعتمونو کم کردیم تا اتفاقی برامون نیوفته. از یک متر جلوتر دیده نمیشد جالب اینجاس صبح از خواب بیدار شدم دیدم هوا مه الوده چندمتر جلوتر دیده نمیشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر مسیر و هدفی مشخصی است که در زندگی دارید

  43. دریادریاsays:

    سلام وقت بخیرخواب دیدم به شهری ازتوابع تهران سفرکرده بودم که جاده اش خیلی سرسبزبود پیش ازاینم همچین خوابی رو دیدم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      جای سر سبز دیدن در خواب خیلی خوب و نشان دهنده ی عاقبت بخیری و خوب شدن شرایط زندگی که منوط به یه سفر

  44. دختر جاندختر جانsays:

    سلام تعبیر خواب من رو نمیگین؟ همه خوابا رو همون روز تعبیر کردین واسه من زیادی بود . بگین ممنون میشم همونیم که خواب یه جاده کوهستانی دیدم که توش یه نوزاده یادم نیس با اسم دختر جان ارسال کردم یانه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مسیر و هدفی است که در زندگی برای ان درحال برنامه ریزی هستید

  45. مریممریمsays:

    سلام و تشکر از سایت خوبتون. دیشب خواب دیدم که دارم رانندگی میکنم و کنارم دوست پسرم که متاسفانه چند ماه پیش از هم جدا شدیم نشسته و یهو دیدم توی جاده چالوس که بسیار سر سبز بود وارد شدیم و جفتمون خیلی خوشحال شدیم ولی وسط راه من ماشینو نگه داشتم و گفتم خسته شدم و دیگه نمیتونم رانندگی کنم و تو بشین پشت فرمون. ایشون هم نشست و به راهمون ادامه دادیم. ممنون میشم تعبیرش رو بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده مسیر و هدفی باشد که برای رسیدن به ان باید اراده خود را تقویت کنید

  46. خانم محمدیخانم محمدیsays:

    سلام منم تعبیرخواب دارم کجا باید مطرح کنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، در مطلب مرتبط با خواب خودتون و در بخش نظرات مطرح کنید ، ابتدا مطلب مرتبط با خوابتون را از بخش جستجوی سایت پیدا کنید و سپس اقدام به ثبت نظر کنید

  47. خانم محمدیخانم محمدیsays:

    با تشکر قبل از ظهر نزدیک ساعت های ۱۲ خواب دیدم که با دخترخواهرم و یه نفر دیگه که آشنا نبود و ظاهرن توخواب دوست دخترخواهرم بود مسیری پر پیچ و خم وجاده ی اسفالت و بالا میرفتیم که طی مسیر دخترخواهرم ودوستش از سرناراحتی من و تنها گذاشتن و رفتن نگاه به بالا کردم خیلی دور اثری ازشون نبود و من تو خواب حس ناتوانی و ترس داشتم از تنهایی و اینکه مسیرو چجوری برم از پایین ماشین و وسیله نقلیه عبور میکردن که من خواستم از یکیشون که منو تا بالا ببرن که متاسفانه از خواب بیدار شدم.لطفا برام تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سپاس ارتباط عاطفی تون ضعیف میشه در یه برهه ای و احساس تنهایی می کنین

  48. فروغفروغsays:

    سلام من خواب دیدم که سوار یه ماشین هستم که غلتک داره و خیابون اصلی یه شهر رو دارم آسفالت میکنم و آسفالتش فرق داره یعنی یه آسفالت خشکه که از قبل آماده شده و مثل قالی رو زمین پهنش میکنی یعنی جامده و دو طرف جاده هم یه حلقه هایی هست که اینا توی هم قرار میگیرن و قفل میشن که آسفالت تکون نخوره و یه ابتکار جدید بود تو خوابم این جاده هم مستقیم بود پیچ و خمم نداشت ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مسیر و هدفی است که باید در زندگی برای کسب موفقیت طی کنید

  49. نازنیننازنینsays:

    با سلام من خواب دیدم با خواهرم از یه جای نه چندان خلوت عبور میکنیم و من خسته بودم خواهرم گفت بیا مسابقه بدیم منم گفتم باشه بعد دویدیم تا من جلو زدمو رسیدم به یه جاده شلوغ بزرگ بعد تو جاده ایستگاه اتوبوس هم بود من اون جا وایسادم تا خواهرم برسه تو اونجا یه ماشین عروس دیدم ایستاد و عروس و دوماد ازش پایین اومدن منم رفتم عروسو بغل کردمو سلام علیک کردم کردیم و نه اون منو میشناخت نه من اونو بعد من خواهرمو دیدم که داره از من جلو میزنه و میدوعه منم دویدم و یادم نیست دیگه ممنون میشم تعیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهند مسیر و هدفی است که در زندگی باید برای رسیدن به ان تلاش کنید

  50. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم دارم با ماشینم تو یک جاده ای عبور میکنم و یک نفر هم صندلی عقب نشسته که فک کنم یه دختر جوان بود و بعد از طی مسافتی یهو جاده سر بالایی شد و شیب تند نود درجه پیدا کرد بطوری که یه لحظه از شیب رفتم بالا و برگشتم و کم مونده بود بخورم به ماشین عقبی و بعد دوباره یه گاز محکم و سریع دادم و هر طور که بود شیب رو رد کردم و دوباره به سطح صاف ادامه جاده برگشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مسیر و یا خط فکری رو پیش گرفتین که در ارتباط با دیگران شما رو دچار مشکل میکنه بهتره اعتماد به نفس و باور بیشتری نسبت به خودتون داشته باشین

  51. ياسيياسيsays:

    سلام خواب ديدم دارم رانندگي ميكنم. ماشينم پيكان بود تو يه جاده اي كه اصلا نميشناختم ،متوجه شدم همكارم كه اقا هستن و الانه بازنشسته شده كنار من نشستن (البته من توي واقعيت ديگه شاغل نيستم)جاده رو مه گرفته بود منم گاهي با سرعت زياد رانندگي ميكردم وگاهي بخاطر مه مكث ميكردم كه بتونم جاده رو ببينم جاده صاف و خلوتي بود گاهي وقتي سرعت رو كم ميكردم ابرها كنار ميرفتن و ميتونستم براي چند ثانيه جاده رو ببينم و دوباره با سرعت بالا رانندگي ميكردم.البته مه نبود مثل اين بود كه سطح زمين با ابر پوشيده شده باشه ها. ممنون ميشم از تعبيرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مسیر و هدفی است که در زندگیتان دارید

  52. سارهسارهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم یه شهرستان بودم با مامانم قرار بود برم یه شهر دیگه (در واقعیت من ماموریت زیاد میرم) یک کاسه آبگوشت خیلی خوشرنگ هم دستم بود اومدیم تو خیابون یه هیئت زنونه داشتن میومدن سمت ما ، ما صبر کردیم اونا بیان رد بشن ولی ازدحام زیاد بود و آبگوشت چپه شد روی مقنعه من بعد رفتیم یه جایی که شبیه باغ بود یه استخر هم داشت با آب زلال که رفتم داخلش تا چربی روی لباسم گرفته بشه بعد یه جایی بودم شبیه یه مزرعه خالی که یه دختری همراهم بود میگفت اون باغ رو بابام فروخته اینو خریده به اندازه یک متر هم گل و گیاه کاشته بود ولی سرازیری بود بعدم اومده بودن خواستگاری من و صحبت میکردیم و برادرشو دیدم که تا حالا ندیده بودم (چون خونوادشو میشناسم) ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده وضعیت و موقعیت های جدیدی است که در زندگی نصیبتان خواهدشد

  53. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم تو جاده ایستاده بودم و بعد یه کامیون کوچیک قرمز از کنارم رد شد و رانندش از نیم رخ اینه بغلو دید و منم فک کردم دوست سابقمه که با هم تو یه شرکت کار میکردیم و بعد دستمو واسش تکون دادم و رفتم جلوتر دیدم اشتباه کردم و اون نبوده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دوستی را خواهید دید

  54. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم تو جاده شهری دارم رانندگی میکنم و بعد دوستمو دیدم که داشت با ماشین خودش رانندگی میکرد و میرفت و اول به روم نیاوردم که دیدمش ولی بعدش دیدم جلوتر دور برگردونه و خواستم به دوستم بفهمونم که اینجا دور برگردن داره و بعد با دست اشاره کردم که جلو دور برگردونه ایا بپیچم یا نپیچم و اونم گفت بپیچ و دور بزن و منم دور زدم و دیدم اونم پشت سر من پیچید و دور زد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخصی رو از تصمیمی منصرف می کنین

  55. محمدزادهمحمدزادهsays:

    سلام خواب دیدم کنار دوستم توی اتوبوس نشستیم دختری هم که قبلا بهش علاقه داشتم اونجا بود اومدو با روی خوش بهمون یه چیزی تعارف کرد که من با سردی باهاش رفتار کردم و چیزی ورنداشتم اونم ناراحت شد. بعد کنار اتوبان از اتوبوس پیاده شدیم . اون طرف اتوبان پسری که این خانم دوسش داره داشت با چن نفر دیگه حرف میزد. این خانم هم داشت با ناراحتی به اون پسر نگاه میکرد. منم به اون خانم گفتم مشکل ما همینه تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتون فکر میکنه

  56. لالهلالهsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم همراه خواهر و برادرم در جاده ای شناخته شده داریم راه میریم که بریم پیش پدرم توی باغمون مادرم گفته بو باید یک سری وسایل بخریم بعد بریم همین کارم کردیم‌ توی راه یک موتور سوار داشت دنبالمون میومد که رانندش خیلی بچه بود تو خابم احساس میکردم از من خوشش میاد اما حدود ۱۲ سالی از من کوچیکتر بودش نهایتا بعد خرید وسایل سوار ماشین پدر شدیم من عقب نشستم اما وسطای راه دیدم راه خیلی باریکه و به اندازه پا فقط من از ماشین پیاده شدم پدرمم همین طور از پدرم جلو زدم و بدون خستگی مدت زیادیو در جاده ی آسفالت همواری طی کردم ک فقط به اندازه ی جا پای خودم بودش و اون جاده رو من میشناسم و پر دورشه از باغ بعد وسطای راه دیدم راه به یک سنگ ختم شد بعد به دوراهی رسید من گفتم این چ مسخره اس من راهمو میشناسم سنگو دور زدمو به راه اصلیم باز گشتم تا به باغمون برسم ک بیدار شدم تعببرش میتونه چی باشه؟

  57. عباسیعباسیsays:

    بعد از نماز صبح خواب دیدم.با پسری که بهش علاقه دارم (مدتی است که رابطمون بهم خورده)سوار ماشینش شدم ،خیلی هم خوشحال بود . وارد یه جاده شدیم جادش شبیه یه پل بود که جاده پهن بود که با سرعت زیادی رانندگی میکرد و یه قسمت از جاده دست تعمیر بود وقتی به اونجا رسیدیم جاده تنگتر شد یه تیکه زیادی جاده خالی بود که ایشون سرعتشو زیاد کردن و اون با اطمینان رانندگی میکرد و با سرعت زیاد تونست از سر اون قسمت از پل بپره و رد بشه من یه کوچولو ترسیدم اما بهش اطمینان داشتم و مطمئن بودم میتونه رد بشه. کل خواب خوشحال بودیم.ممنون میشم تعبیر کنید. من توی قسمت خواب مردن خود فرد خوابی نوشتم اما خیلی وقته تعبیر نشده هنوز.ممنون میشم اونجا هم تعبیر کنید.متشکرم

  58. negarnegarsays:

    سلام خواب دیدم که با 4تا از دوستای یلی صمیمیم در یک ساختمان نیمه کارهدر حال پایین امدن هستیم و بعد از اون وارد یک حاده ایشدیم که گل و لایی بود کل مسیر ولی رفتن روش سخت نبود اصلا من فاصله ای را دویدم و دوباره به اونا بازگشتم و با هم راه میرفتیم و حرف میزدیم ...

  59. سکوتسکوتsays:

    سلام من خواب دیدم که همراه پسری که خیلی دوسش دارم تویه خیابون خیلی سرسبز درختاش عین درختای شمال بودن وخیلی هم خیابون صافی بود باهم روموتور بودیم میرفتیم این راه رو بعد یه کوهی رودیدیم که اونور جاده بود خیلی این کوهه قشنگ وسرسبزبوده که عشقم ایستاد کمی که به این کوه نگاکنیم منم میگفتم چقدراین کوه ومنظره قشنگه بعدبهش گفتم زودباش بریم وعشقم راه روادامه داد..تعبیراین خوابم چیه؟چون منوعشقم توحقیقت ۹ساله داریم خانوادموراضی به ازدواج میکنیم اما همچنان مخالفن الان قراره برابارسوم بیادخاستگار این خواب نشونه چیه

  60. ن اثنین اثنیsays:

    سلام خواب دیدم در یک جاده ای خاکی راه می روم که راست بود و مستقیم و در هر یک متری یک گل آفتاب گردان بود که بعضی هاتون بزرگ بودند و بعضی هاتون خیلی کوچک تا اینکه فکر کنم به خانه ای رسیدم

  61. همتیهمتیsays:

    سلام خواب دیدم با مادرم که در عالم واقعی رانندگی بلد نیست سوار بر ماشینی هستم مادر رانندگی می کند و از جاده ای فوق العاده زیبا با طبیعت و گل های خیلی زیبا عبور می کنیم ناگهان بر روی تپه ی کنار جاده دوتا خرس قهوه ای رو دیدم که عده ای از مردم رو دنبال می کند این مردمی که خرس ها دنبال می کردند لباس های زیبا و سنتی به تن داشتن. در ادامه من به مادرم می گفتم برگرد خرس ها ما رو می خورند اما مادرم به من دلگرمی می داد که اتفاقی نمی یفته با ترس و دلهره از تپه عبور کردیم گاه وقتی ماشینمون به سختی از تپه اومد بالا ولی عبور کردیم

  62. ماندانا احمدیماندانا احمدیsays:

    من خواب دیدم در یک جاده که دوطرفش سرسبز بود، باماشین رد می شدیم و پنجره ها هم پایین بود و باخواهرم و اینا بودیم ، بعد همش از سرا شیبی بالا می رفتیم و هوا خیلی خوب بود . اما همه ی جاده اش پیچ در پیچ و باحال بعد کا رسیدیم بالا احساس سبکی وخوبی داشتم .

  63. ماندانا احمدیماندانا احمدیsays:

    من خواب دیدم در یک جاده که دوطرفش سرسبز بود، باماشین رد می شدیم و پنجره ها هم پایین بود و باخواهرم و اینا بودیم ، بعد همش از سرا شیبی بالا می رفتیم و هوا خیلی خوب بود . اما همه ی جاده اش پیچ در پیچ و باحال بعد کا رسیدیم بالا احساس سبکی وخوبی داشتم .

  64. mahdimahdisays:

    سلام. من یه چند وقت شده هی خواب میبینم تو یه جاده سربالایی هستم که سربالاییش تمومی نداره. تو ماشینم و بابام هم راننده هست ولی خب با وحود این سربالایی به مقصد رسیدم. تو جاده فقط ترسم از این بود که ماشین نره بالا. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

  65. ساراساراsays:

    سلام خسته نباشین. خواب دیدم تو یه مکان بیابونی که فقط خاکه، یه جاده وجود داره و چندتا خانواده روی خاک ها با میز و صندلی هستن و یه خانمی هم بچه بغلش بود. شب بود. بارون می اومد ولی فقط روی جاده. اما به اطراف جاده هم پاشیده میشد و خاکای اطراف راهو گل می کرد. من یه دوستی پیدا کرده بودم که تو جاده با میز و صندلی نشسته بودیم و چندتا ماشین از کنارمون رد میشدن. با اینکه شب بود در آرامش کامل به سر میبردیم. جاده هم فقط در قسمتی که ما و اون خونواده ها بودیم چراغ داشت اما من میدونستم که ادامه مسیر به کجا ختم میشه.

  66. رها معصومیرها معصومیsays:

    خواب دیدم به همراه دوستم از یه خیابون خاکی سربالایی بالا میرویم ولی به سختی ،دستهایم را روی زمین می زارم نا بتونم سربالایی رو برم بالا به سختی ولی رسیدم بالا .تعبیرش چی میشه؟

  67. سوگول حکیمیسوگول حکیمیsays:

    سلام خواب دیدم در جاده ای هستم و دو طرف جاده سراسر آب بود چیزی شبیه به دریا اما احساسم توی خواب این بود که این سد هست، یادمه خواهرم رو دیدم که با فاصله از من اون طرف تر نشسته و بین من و اون سد بود و چند خواب پریشان دیگه همراه با این خواب در یک شب دیدم، دقیقا فردای اون روز با خواهرم جوری جر و بحثم شد که تا حالا نشده بود با هم قهر کردیم و همچنین با یک همسایه ی خیلی بدقلق و بی تربیت و یجورایی خطرناک بحثم شد، حالم خیلی از این خواب بده تعبیرش چی هست، ممنونم

  68. یاسمنیاسمنsays:

    سلام من خواب دیدم که عده ای از مردم و همچنین خودم و پدرم به سمت خانه خدا می رویم و کعبه روبروی ما هست و من می بینم اول که حرکت می کنیم جاده به شدت گلی و ناهموارهست و مردم به سختی عبور می کنند من از رفتن منصرف می شوم که ناگهان جلوی من جاده را صاف می کنند و می گویند عبور کن تعبیرش چه می تواند باشد من حاجت غیر ممکنی یا سختی دارم ممکن است به حاجتم مربوط باشد

  69. الهامالهامsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تو یه مسیری راه میرم که کلا دور تا دورم اول دریا بود حس میکردم پیاده روی اربعینه بعدش همه جا سرسبز بود تمام مسیر ی دختر کنارم بود تا جایی رسیدیم که جاده سبز تموم شد و بیابون شد و خاکی کلی ادم تو پیاده روی بودن هیج اب و غذایی نداشتیم با پای بدون کفش با اینکه روی سنگ راه میرفتم مراقب بودم اسیبی بهم نخوره تا یهو دختری که بابام بود دستم. کشید گفت برگرد مسیر اشتباهه باید اون مسیر سبز و صافو بریم خانوادمون اونجا منتظرمونن و ما برگشتیم اونجا مادرم بهم ملحق شد من از تنهایی دراومدم پامو رو چمنا میکشیدم تا زخمای ناشی از سنگ از بین بره اروم شدم تعبیر خوابم چیه

  70. حسینحسینsays:

    من خواب دیدم که با برادر ارشدم در یک جاده باریک و کوهستانی تقریبا جنگلی می‌خوایم بریم به شهرمون تومسیر از جاده تعجب کردم فکر کردم اشتباهی داریم میرم ولی داداشم یا یک نفر دیگه گفت مقصد این جاده به شهرمون هست ولی مسیر طولانی تر شده بود باتشکر لطفاً تفسیرش را بگویید البته بیشتر سربالایی جاده رو حس میکردم