تعبیر خواب بیماری قند

بسیار اتفاق می افتد که در خواب های خود، احساس کنیم که دچار مشکلات یا بیماری های جسمی شده ایم یا دیگرانی که می دانیم در واقعیت دچار مشکل خاصی نیستند، ناراحتی خود را از داشتن یک بیماری ابراز کنند. بیماری قند زمانی که در خواب ظاهر می شود، اشاره به ناراحتی روانی شما درباره ی یکی فقدان روحی می باشد که در زندگی بیداری در مورد آن دچار چالش شده اید. ممکن است در این زمان دلتنگ روز های گذشته و اتفاقات مثبتی باشید که در دوران کودکی یا نوجوانی با آن ها زندگی کرده اید و در شما خاطره ای مثبت را ایجاد کرده اند. این خواب از شما می خواهد تا ریشه ی این فقدان و بازگشت مداوم به گذشته را شناخته و اجازه ندهید که تداوم این افکار، باعث ایجاد احساس ضعف و ناراحتی در شما شود یا شما را دچار مشکلات جدی تری کند.

بیماری قند می تواند با سمبل هایی مانند قند، شیرینی، شکر، یا درد و ناراحتی و پزشک مرتبط باشد. طعم شیرین زمانی که در خواب حس می شود، نشان دهنده ی تجربه های شیرین و خوشایند ما در زندگی می باشد. تجاربی که ممکن است چندان بروز ظاهری نداشته باشند اما از درون ما را خوشحال و امیدوار کنند. زمانی که در خواب به هر نحوی با بیماری قند رو به رو می شوید، باید بدانید که چالش شما مرتبط با خاطرات شیرین و خوبی می باشد که علاقه مند هستید دوباره تکرار شوند اما احساس می کنید که مدت ها از روز های خوب زندگی شما گذشته و امکان تکرار این خاطرات وجود ندارد. این خواب از شما می خواهد تا خود را به خاطر فرصت های از دست رفته ی گذشته بخشیده و اجازه ندهید که خیره شدن به فقدان ها یا جای خالی انسان ها و اتفاقاتی که به آن ها علاقه مند بوده اید، این فقدان روانی را تشدید کند.

تعبیر خواب بیماری قند گرفتن دیگران

تفاوتی ندارد که در خواب شما چه کسی دچار بیماری قند است. تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این اشخاص چه احساس یا فکری را در شما زنده می کند. اگر در خواب احساس کنید که فردی مرده در حال رنج بردن از بیماری قند می باشد، باید بدانید که افراد مرده زمانی که در خواب ظاهر می شوند، سمبل عادت ها و ارزش های فراموش شده ی ما در زندگی بیداری می باشند. این خواب از شما می خواهد تا عادت های گذشته ی خود را شناخته و آن ها را به شیوه ای منطقی مورد بازنگری قرار دهید. اگر این عادت ها و افکار مثبت هستند، دوباره آن ها را به کار گرفته و در مواجهه با چالش های فعلی خود در زندگی بیداری، از آن ها استفاده کنید.

با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که در روز ها یا ماه های اخیر، کدام بخش از گذشته مدام در ذهن شما یادآوری می شود؟ چگونه فکر کردن به خاطرات خوب گذشته و حسرت خوردن برای آن ها، موجب ایجاد ناراحتی و ضعف در درون شما می شود؟

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

3 نظر

  1. ........says:

    من دیشب خواب دیدم که به بیماری قند مبتلا شدم من بچه آرامی شده بودم بخاطر مریضی قند دستم پوسش کنده شده بود

  2. ........says:

    من دیشب خواب دیدم که به بیماری قند مبتلا شدم من بچه آرامی شده بودم بخاطر مریضی قند دستم پوسش کنده شده بود

  3. امراییامراییsays:

    من دیشب خواب دیدم ک بیماری مرض قند داشتم و از این بیماری خیلی ناراحت و غمگین بودم