تعبیر خواب چاکرا

خوابی با موضوع چاکرا می تواند حتی توسط افرادی که اطلاع چندانی درباره ی مبحث چاکرا ندارند نیز دیده شود. شما هم اکنون در حال درک بخش های جدیدی از قدرت های روانی خود هستید که ممکن است تا کنون آن ها را دست کم گرفته باشید. اگر در زندگی بیداری به تمرینات مرتبط با چاکرا مشغول نیستید یا اطلاع چندانی ندارید، این خواب به شما می گوید که مسائل ارزشمندی وجود دارند که به رغم بی اطلاعی شما در حال تاثیر گذاری بر عملکرد و تصمیم های شما می باشند.

زمانی که در خواب با موضوعاتی مرتبط با چاکرا رو به رو می شوید، صرفا به این معنا نیست که لازم است پس از بیدار شدن اطلاعات خود را در زمینه ی چاکرا افزایش دهید و به تمرینات یوگا و مدیتیشن بپردازید. تمام مسائلی که در خواب با آن ها رو به رو می شویم، دارای مفهومی سمبلیک هستند و در واقع خواب، مانند یک تابلوی سوررئال می باشند که اجزا در ارتباط با یکدیگر، قصد بازگویی حالات روانی شما را دارند.

خوابی با موضوع چاکرا از شما می خواهد تا به بازشناسی مهارت ها و استعداد های درونی خود پرداخته و توجه داشته باشید که برای پیشبرد هر پروژه یا کار، مثل شغل خاصی که در آن مشغول به فعالیت هستید، نیاز است تا به هماهنگی کاملی بین اجزای فکری و موضوعات مرتبط با شغل بپردازید. ممکن است در این زمان لازم باشد تا برخی مهارت های شغلی خود را گسترش داده یا در دوره های آموزشی جدیدی شرکت کنید. این کار به شما کمک می کند تا میزان فعالیت های فرسایشی یا اشتباه کاهش پیدا کرد و از حداکثر ظرفیت خود برای رسیدن به سود بیشتر استفاده کنید.

معنای چاکرا در خواب

این خواب می تواند زمینه های مختلفی از زندگی شما را شامل شود. برای درک مفهوم خوابی با موضوع چاکرا توجه داشته باشید که در روز های اخیر، ذهن شما به چه موضوعی مشغول بوده است. اگر چالش های شما با موضوعات عاطفی مرتبط است، خوابی با موضوع چاکرا از شما می خواهد تا استعداد های روانی و ارزش خود را نادیده نگرفته و به بیان ایده ها و احساسات خود بپردازید. همچنین توجه داشته باشید که روابط احساسی، صرفا بر اساس خواست و اراده ی شما پیش نمی رود و فردی آن سوی رابطه قرار دارد که به اندازه ی شما پیچیده است و قدرت اراده و تصمیم گیری دارد.

 شما نمی توانید به کنترل او پرداخته یا از او انتظار داشته باشید که بر اساس خواست شما عمل کند، اما می توانید بر توانایی های خود متمرکز شده و به نوعی در رابطه ظاهر شوید که بدون نقص و ارزشمند به نظر برسید. این خواب از شما می خواهد تا از انگیزه های جدیدی که روابط احساسی در شما به وجود آورده اند استفاده کرده و آن ها را مانند یک منبع الهام بخش در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می کند تا به گسترش مهارت های خود در زمینه های مختلف زندگی بپردازید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. دنیا جهانیدنیا جهانیsays:

    سلام من دیشب یه خوابی در مورد چاکرا دیدم نمیدونم کجا بودم که یهو گفتن شما دارای چاکرا هستید امتحان کردم دیدم وسط جف دستم ی دایره آبی نورانی داره تولید میشه وقتی دستامو نزدیک به هم کردم دیدم یهو اون وسط تو هوا یه توپ آبی شکل داره درست میشه دستامو کشیدم بالا توپ افتاد رو زمین برش داشتم دیدم مصله سنگه همین دیگه ممنون میشم جواب بدید