تعبیر خواب روان شناسی خرگوش

خرگوش در فرهنگ عمومی و ادبیات، با مفهوم غفلت و رفتار انعکاسی مرتبط است. بسیار اهمیت دارد که در طول دیدن این خواب چه احساسی را تجربه می کنید و واکنش شما با دیدن خرگوش چیست. شما هم اکنون در حال شناخت غرایز مرتبط با خرگوش هستید. اگر در طول این خواب، احساس ترس و نگرانی را تجربه کنید، به طور مثال خرگوش به سمت شما حمله ور شده یا به شما آسیب برساند، نشان دهنده ی ترس درونی شما از رو به رو شدن با این غریزه می باشد. این خواب از شما می خواهد تا به شیوه ای منطقی غرایز مرتبط با سمبل خرگوش را مورد بازبینی قرار دهید.

ممکن است در روز ها یا ماه های اخیر، نوعی سهل انگاری یا ساده انگاری را در رفتار خود مشاهده کرده باشید و احساس کنید که این موضوع در حال دردسر ساختن برای شما می باشد. همان طور که اهلی کردن حیوانات در دنیای واقعی برای زندگی روزمره ی انسان مفید بوده است، تربیت غرایز به ما کمک می کند تا به شیوه ای منطقی، از آن ها برای گسترش زمینه های مختلف زندگی خود استفاده کنیم.

تعبیر خواب خرگوش سفید بزرگ: این خواب می تواند به غریزه ای قدرت گرفته مرتبط باشد. خرگوش در برخی افسانه ها یک هشدار یا یک علامت راهنماست. اگر با دیدن خرگوش بزرگ، در شما احساس ترس ایجاد شود، این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که مراقب بدبینی ای که در شما قدرت گرفته یا موجب فاصله گرفتن شما از دیگران شده است باشید. ممکن است در گذشته به افراد دو رو یا دروغ گویی اعتماد کرده باشید و این موضوع باعث شده باشد تا نسبت به غرایز خود یا قوه ی شناخت خود بدبین شده باشید.

تعبیر خواب خرگوش وحشی

ممکن است احساس کنید که اعتماد به دیگران در هر صورت برای شما دردسر ساز شده و بازیچه ی افکار ساده لوحانه ی خود شده اید. این خواب از شما می خواهد تا ریشه ی به وجود آمدن این افکار منفی را شناخته و با دید منطقی با آن ها رو به رو شوید. اجازه ندهید که تداوم این غرایز و هیجانات به شیوه ای افراطی، برای شما یا اطرافیانتان دردسر ساز شود یا نوعی درگیری فکری را برای شما ایجاد کند.

تعبیر خواب خرگوش وحشی: این خواب می تواند به شیوه ی سرکوبی که در مواجهه با غرایز مرتبط با خرگوش در زندگی بیداری در پیش گرفته اید مرتبط باشد. ممکن است در این زمان به شدت احساس آسیب پذیری بخصوص در مسائل عاطفی به شما دست داده باشد. این خواب از شما می خواهد تا این غریزه را شناخته و به تربیت آن بپردازید و اجازه ندهید که تداوم این هیجانات منفی، موجب از بین بردن آرامش فکری شما شود.

معنی خرگوش در خواب

تعبیر خواب خرگوش زخمی: برخی نگرش های شما در رابطه با شناخت دیگران دچار آسیب شده است. این خواب می تواند اشاره به مشکلی داشته باشد که در زندگی بیداری و به طور ناگهانی رخ داده و در حال آسیب زدن به قوای روانی شما می باشد. شما هم اکنون در تلاش هستید تا راه حلی موثر برای رو به رو شدن با این مشکل پیدا کنید. این خواب از شما می خواهد تا در این زمینه، به منطق و تجارب ارزشمند خود متوصل شوید.

گردآورنده : توپ تاپ

30 نظر

  1. آيلينآيلينsays:

    سلام دو نفر از دوستام در مورد من خواب ديدن. يكيشون خواب ديده كه به مدرسه دو تا خرگوش خوشگل بردم و تو بغلم نگهشون داشتم.يكيشونم خواب ديده كه دو تا روسري خوشگل خريدم يكي كاربني و يكي هم صورتي.چه تعبيري ميتونه داشته باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد. خرگوش در خواب از بیننده می خواهد تا از سطحی نگری و پذیرش کورکورانه ی تصمیمات و افکار جدید خودداری کند.

  2. حميدحميدsays:

    سلام من ب نامزدم شك كردم باكسي رابطه داشته از طرفي با پسر داييمم چندروزه وخواب هاي زيادي ديدم يه قسمتش راجب خرگوش بود و منو پسرداييم رفتيم تو كوه و منظره سرسيز و قشنگ ك داشتيم عكس ميگرفتيم ك ديديم دودي مياد رومون ديديم ي انبر يكم چيزاي عجيب و يجفت دندون ليته داره ميسوزه ك ترسيديم شايد دعا باشه ولي كنارشو ديديم دست و پا و قسمتاي بدن ي خرگوش بود ك داشت تو اب ميپخت فهميديم دندون اينام مال خرگوش بوده و نميدونم كي اينكارو كرده بود و مردي امد و چاقو خواست گفتيم نداريم در كنار اين خرگوش پخته بود برداشت كارشو كرد و گذاشتش و رفت..!!ايا نشان از خيانت و نامزدم با كسي رابطه جنسي داشته واقعا يامن شك الكي دارم؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به علت عدم دستیابی به هدفی که در سر داشته اید دچار غم و ناراحتی می شوید

  3. آتنا احمدیآتنا احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم وارد جایی شدم حالت تالار ولی خیلی جالب نبود بعد بهذخانوادم گفتم فکرنمیکنید به عنوان اقوام درجه یک جای بدی نشستین.بعد انگار مشکی پوشیده بودن .بعدیه نفراومد یه خرگوش کوچیک خوشگل ورها کرد توجمع اونم برای خودش میچرخید یهو من اخساس کردم دمش کنده شد مثل چوب سفت بود نشسته بود دمش ومیخورد همینطور که خرگوش ونگاه میکردم دیدم پدرم که دقیقا پارسال اردیبهشت فوت کرده وذرتدراک مراسم سالگردش هستیم یهذگوشه خوابیده .بالش زیرسرش بود ولی من رفتم بیدارش کردم گفتم بابا بیا این وبذار زیر سرت گفت بده بالشو.خوابید رو بالشی کهدمن بهش دادم.

  4. آتنا احمدیآتنا احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم وارد جایی شدم حالت تالار ولی خیلی جالب نبود بعد بهذخانوادم گفتم فکرنمیکنید به عنوان اقوام درجه یک جای بدی نشستین.بعد انگار مشکی پوشیده بودن .بعدیه نفراومد یه خرگوش کوچیک خوشگل ورها کرد توجمع اونم برای خودش میچرخید یهو من اخساس کردم دمش کنده شد مثل چوب سفت بود نشسته بود دمش ومیخورد همینطور که خرگوش ونگاه میکردم دیدم پدرم که دقیقا پارسال اردیبهشت فوت کرده وذرتدراک مراسم سالگردش هستیم یهذگوشه خوابیده .بالش زیرسرش بود ولی من رفتم بیدارش کردم گفتم بابا بیا این وبذار زیر سرت گفت بده بالشو.خوابید رو بالشی کهدمن بهش دادم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن خرگوش خوش یمن نیست و نامبارک است و نشانه اعمال گمراهانه است که انجام میدهید و لذت میبرید

  5. محمد عزيزيمحمد عزيزيsays:

    با سلام و خسته نباشيد خواب ديدم كه درب مغازه اي رفتم و قصد گرفتن خرگوشي كردم كه صاحب مغازه به من خرگوشي سياه و سفيد يعني رنگارنگ داد من پرسيدم كه از كجا بدونم اين خرگوش اهلي است كه حلقه اي به دماغ خرگوش زده بودند و گفتن كه هر خرگوشي كه حلقه به بيني داشته باشه اهليه بعدش احساس دو دلي و ترس از گرفتن اون خرگوش داشتم اينكه مورد ملامت ديگران قرار نگيرم كه در اين راستا به صورت تلفني با يكي از دوستان كه پولدار بوده و تعاملاتي در خصوص خريد زمين داريم و در بيداري قصد داشتم از وي پولي براي انجام معاملات بگيرم تمس گرفتم كه گفت خرگوش را بردار و استفاده كن بعدش خواب ديگري ديدم كه به هيئت هاي مذهبي ميرفتم كه در انجا فردي موكت را لر ميداشت و اب زير موكت ميريخت تا نشينم و من با دمپايي ابي ولي مستعمل راه ميرفتم و دمپايي من را اذيت ميكرد تا اينكه يك كفش مشكي بند دار پوشيدم و در حال پوشيدن خيلي خوشحال بودم من متاهل هستم و قبل از خواب هم به فكر معامله اي بودم كه سود كنم و از خدا خواستم كه برايم روزي دهد و من از اين معامله سود داشته باشم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممن است همت و یا تلاش خود را به کار بگیرید تا یک کار نیمه تمام را به اتمام برسانید و یا خبرهایی از تصمیم گیری های جدید و مهم در زندگی می دهد.

  6. الهام جعفریالهام جعفریsays:

    سلام خدا قوت موضوع : خرگوش در خواب دیدم به خرگوشی نحیف همانند عروسک بود با دست و پایی دراز و لاغر وسفید رنگ در حال غذا دادن هستم و خرگوش با میل فروان غذا رو گرفته و میخورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن خرگوش خوش یمن نیست و نامبارک است

  7. مژگانمژگانsays:

    سلام من دختری ۲۸ سالم. دیشب در خواب دنبال خرگوش میگشتم و احساس میکردم باید یه خرگوش داشته باشم و به هرکسی میرسیدم میپرسیدم خرگوش کجا هست من برم بگیرم. ولی آخرش نتونستم خرگوش بگیرم یا ببینم و همونطوری برگشتم خونه و دیدم که یه کامیون دارم که متعلق به خودمه و باهاش رانندگی میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه تغییرات مساعد در زندگی است و بدست اوردن سود بیشتر

  8. کامیکامیsays:

    سلام ما چندتا خرگوش تو خونه داریم وخواب دیدم از لونشون خرگوش با سایزهای مختلف اومدند بیرون منم خوشحال بودم با خودم میگفتم بچه زاییدند ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سعادتمندی تعبیر میشود

  9. Elahe10r8Elahe10r8says:

    سلام وقت بخیر. توی واقعیت یک خرگوش نر سفید بزرگ دارم؛ توی خواب دیدم که چندتا خرگوش ماده دور و برش هستن و به اصطلاح واسش ماده خریدیم خودمون و اینطرف اونطرف میرفتن. خودش هم یه دفعه پرید دست منو گاز گرفت دندونای نیش نه دندون مخصوص خرگوش!! و دست من خون اومد.در واقعیت اهلی هست و اصلا گاز نمیگیره! تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتلن نشانه اتفاقات عالم بیداری و داشته هایتان است

  10. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم توی یه مکان سرسبز و پرعلف ، در زیر سنگی سه تا بچه خرگوش که تازه دنیا اومده بودن دیدم، به رنگهای سیاه ، سفید و طوسی ... خیلی کوچولو و ناز بودن و اصلا هم اینور اونور نمیرفتن ، آروم بودن، ،باخودم گفتم اینجا لونه شونه، قصد داشتم بگیرم ببرمشون خونه و بزرگشون کنم اما یادم نیست اینکارو انجام دادم یانه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اوقات و اتفاقات خوبی در زندگیتان است

  11. N.mN.msays:

    سلام من خواب ديدم كه يه خرگوش بزرگ سفيد قهوه اي و يه گربه به خونمون اومدن و باديدن خرگوش بزرگ احساس ترس نداشتم و برام بامزه بود.تعبيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رویارویی با اتفاقات جدید است

  12. راضراضsays:

    سلام من خواب دیدم ک تو حیاطمون ی خرگوش بزرگ سفید قهوه ای داریم ک نمیدونم از کجا اومده بود و اهلی هم بود و یک سگ ک‌نو خواب باهاش اشنا بودم و میشناختمش ی سری ک رفتم تو حیاط دیدم ک خرگوش سه تا بچه زاییده ک کاملا شبیه خودش بودن فقط کوچیک بودن منم رفتم تو خونه ک همسایمون اومدو صدام زد ک بیا و خرگوش ها رو ببین و با شیشه شیر همراه با خواهرم بهشون شیر میدادن ولی من حس ترس داشتم نسبت بهشون هر چقدر سگ منو میکشید ک برم پیششون میترسیدم و نمیرفتم و از پشت در سالن نگاهشون میکردم و مادر خرگوش ها بهم لبخند میزد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  13. آیسانآیسانsays:

    سلام.. مادرم خواب دیده برادرم برام خرگوش خریده و مادرم اجاره نمیده که من اون خرگوش رو داشته باشم.. و اون خرگوش هم فرار میکنه و مادرم نمیتونه بگیره.. در بیداری ما در حال درگیری کارهای ارث و میراثی پدرمان که ۱۰ سال پیش فوت شده هستیم .. ممنون میشم تعبیرش رو بگید..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این رویا بیانگر شنیدن نصیحت از جانب اطرافیان خواهد بود.

  14. علی علیزادهعلی علیزادهsays:

    سلام خواب دیدم شکارچی یک خانواده خرگوش رو کشته فقط یکی از بچه هاش زنده بود اون هم به شدت زخمی شده بود من اونو اوردم بهش اب دادم و مراقبت کردم بعد توی خواب خرگوش بزرگ شد و کاملا دست اموز شده بود ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقاتی است که به صورت ناگهانی رخ میدهند

  15. سمیهسمیهsays:

    سلام من خواب دیدم با مادرم رفتیم تو یه باغ بزرگ و سرسبز که یه کلبه چوبی هم بود ، مامانم رفت تو کلبه و منم رفتم تو باغ یه دور بزنم ، که تو باغ یه خرگوش سفید بزرگ دیدم که انگار مرده بود و چند تا بچه خرگوشم کنارش بودن با خودم گفتم اخی خرگوشه مرده بقیشون سفیدو بامزه بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ترس درونی شما از مسایل پیرامونتان است

  16. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم یه خرگوش خریدیم که خیلی ناز و خوشگل بود. و حرف هم میزد. یه مدت بعدش دیدم به جای خرگوش یه دختربچه ی خیلی ناز از اتاق اومد بیرون و هی بغلش میکردم ولی تو خواب میگفتم این همون خرگوشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در گذشته به افراد دو رو یا دروغ گویی اعتماد کرده باشید و این موضوع باعث شده باشد تا نسبت به غرایز خود یا قوه ی شناخت خود بدبین شده باشید.

  17. سانازسانازsays:

    سلام .ممنون میشم تعبیر کنید .خواب دیدم یک خرگوش قهوه ای هر طرف من میرم دنبالم می آد و خیلی هم ناز بود و بعد من گرفتمش تو بغلم و بهش شیر دادم و سینه من پر از شیر بود ولی در خواب با خودم گفتم اگر این همه شیر بخوره پسر خودم شاید شیر واسش کم باشه و فکر دیگه که می کردم این بود که پسرم از سینه من که دهن خرگوش بوده بعد شیر بخوره مریض نشه (من در بیداری پسرم ۱۴ سالش هست )ولی در خواب با اینکه پسرمو ندیدم ولی سنش جوری بود که باید شیر می خورد .?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دوستانی در زندگی پیدا میکنید که شما را به چالش میکشند و موجب شادیتان میشوند

  18. مونا احمدیانمونا احمدیانsays:

    سلام ,من خواب دیدم با خانواده خالم سوار ماشینشون بودیم بعد رسیدیم به خونشون دیدم تو خریدهاشون هویج هست و اومدم وارد خونه بشم دیدم جاهای مختف خونه هویج گذاشتن بعد گفتم نکنه خرگوش دارید بعد گفتن تو قفسه یهو دیدم خرگوش ها دارن میدوند تو خونشون و به من اصلا کاری نداشتن ولی من جیغ میکشیدم و یهو یه گربه کوچیک هم پیدا شد و من سر و صدا میکردم و پاهامو گرفته بودم بالا که به من نخورن اونا دنبال راه فرار بودن, البته تو بیداری هم همینطورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده غرایز درونی شما در زندگیتان است که برای کسب ان در تلاش هستید

  19. سعیدسعیدsays:

    سلام. خواب دیدم تعدادی حیوان داخل حیاط منزل ما وارد شدند. همه رو تونستم بیرون کنم بجز دوتا که یکیش خرگوش سفید بود و یک گربه که اون گربه کل بدنش مثل انسان بود ولی سر گربه داشت و یک گوشه ایستاده بود و به چشمای من خیره شده بود. آخر تونستم خرگوش رو بیرون کنم ولی متاسفانه با هر وسیله ای و هر کاری کردم گربه بیرون نرفت. ممنون بابت پاسخ شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سعی کنین بر هوای نفستون غالب شین و از حسادت و فریب دادن دیگران پرهیز کنین چرا که باعث میشه چنین افرادی رو به خودتون جذب کنین و باعث افسردگی خودتون شین

  20. zahrazahrasays:

    سلام ما توی خونه یک خرگوش سفید داریم خواب دیدم یک خرگوش دیگه کوچیکتر که ماله ما نیس تو قفسه با خرگوشمون حرف میزنن خرگوشمون داش بدمونو میگفت که همش سبزی گندیده بخوردش میدیم و من داشتم واسش سبزی میبردم ناراحت نشدم قفسشو باز کردم بش سبزی بدم گازم گرفت و من گفتم عه چرا گاز میگیری گندیده نیس که..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخصی که در اطراف شماست و معمولا فرد حسودی هم هست و سعی دارد شما را با حرف هایی کهه باعث ناراحتی شماست ناامید کند

  21. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدم که دوتا خرگوش خیلی کوچولو دارم ک رنگشون قهوه ای هستش و اولش خیلی از اونا میترسیدم و وقتی میومدن پیشم جیغ میزدم و فرار میکردم اما وقتی یکیشون دستمو گاز گرفت بعدش دیگ از اونا نترسیدم و خیلی دوسشون داشتم و همش بغلم بودن اما خالم همش سعی داشت با اونا منو بترسونه ولی من نمیترسیدم دیگه میشه تعبیرشو بگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب احساسات خود باشید

  22. سوگلسوگلsays:

    با سلام خواب دیدم یه خرگوش سفید خونه قدیمی بابام هست و خونه هم شلوغ بود و یه خرگوش سفید انگشت شصتمو گاز گرفت پوستش کنده شد و خونی شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب تصمیمات خود در زندگی باشید

  23. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم یه جایی مثل بیمارستان بودمادر شوهرم ی خرگوش اورده بود گوشت به شکل تکه تکه و خورد شده بود میگفت باید دراز بکشی من گوشتو بتو پیوند کنم میمون بشی و دو راه داشتم یا میمردم یا یه میمو.. 😑 بعد رفتم با شوهرم خدا حافظی کردم گفتم نمیدونم زنده میمونم یا نه بعد دراز کشیدم خیلی نمونده بود که بیهوش بشم منم بلند شدم گفتم نمیخوام پشیمون شدم میخواست زورکی اینکارو بکنه تعبیر لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده هشداری برای شما در زندگیتان باشد که کمی حواس خود را جمع تر کنید و مراقب اطرافیانتان باشید

  24. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم یه طوطی سبز بزرگ توی خونمون و درحال چرخشه و این طوطی تبدیل میشه به یه خرگوش سبز بزرگ میشه و خواهرم اونو روی کمرم میزاره و من مرتب جیغ میزنم ولی اطرافیانم میخندن و به ترس من توجهی ندارن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با یکی از دوستانتون با هم دچار اختلاف میشین

  25. کیاناکیاناsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم یک لونه ی خرگوش بسیار بزرگ مثل یه مرغداری دارم که یه خرگوش اونجا بچه هاش رو زاییده بود و شاید ۵۰۰تا بچه خرگوش بودن، با خواهرم رفتم اونجا رو بازدید کنم. همینطور که واسه خواهرم در مورد بچه خرگوشها توضیح میدادم خواهرم یکیشون رو تو دستش گرفت نگاش کنه منم از دستش گرفتم و گذاشتمش سرجاش و بهش گفتم تا وقتی بزرگ نشدن نباید بهشون دست بزنی ممکنه بوی دستت رو بگیرن و مادرشون خوشش نیاد.ممنون میشم تعبیرش کنین. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگیتان بر احساسات خود در زندگی غلبه پیدا کنید

  26. فروغفروغsays:

    باسلام. خواب دیدم خانواده داییم‌ اومدن خونمون و برامون چهارتا خرگوش کوچیک و صورتی رنگ هدیه آوردن که مثل عروسک بودن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد در گذشته به افرادی حیله گر اعتماد کرده اید

  27. زینبزینبsays:

    خواب دیدم یه خرگوش فک کنم رنگش سفید بود دندون داشت دندانهای بزرگ، بعد هی می افتادن بجاشونم دندون دوباره در میومد من خیلی ترسیده بودم

  28. سپیدهسپیدهsays:

    سلام من خواب دیدم دختر فمیلمون تازه مرده(دراصل چندساله که این دختر فوت شدن،توی روستا دفن شدن)انگار اون روستان خیلی قدمی تر شده بود،همه مردم سیاه پوشیده بودن و عزادار این دختربودن،یه جمعی هم وایساده بودن یه گوشه میگفتن منتظریم جنازشو بیارن ،تواین بین یه خرگوش سفید بود که ازهیچکس نمیترسید و بین همه میگشت،بزرگتراز خرگوش معمولی بود من رفتم بگیرمش ذستم رو زخم کرد بعد عموم کوچیکم خرگوش رو گرفت و گذاشتش تو قفس قایمش کرد بهم گفت به کسی نگو اینجاس ،ولی تو خوابم همه میگفتن این خرگوش جاخالیه دختریه که فوت شده

  29. SanazSanazsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یک خرگوش سفید بهم نزدیک میشه و منو میبوسه نزدیکیش یکم بیش از اندازه بود ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید🙏🏻

  30. ایمان نوروزخواه اصلایمان نوروزخواه اصلsays:

    سلام. خواب دیدم دراز کشیدم بخوابم، ناخودآگاه اسم خرگوش رو به زبون آوردم، در خواب یک انرژی به من وارد شد که حس خیلی قوی و خوبی داد که گفتم آخییییش، بعد همسرم رو در خواب دیدم که مرا صدا زد خراسان و گفت بیداری گفتم آره ( فقط قدرت تکلم آرا گفتن را در خواب داشتم) و شنیدم گفت یه اتفاق ناگوار افتاده و بعد از خواب واقعا پا شدم، کلا همه این روایت خودم را در خواب دیدم.