تعبیر خواب دمنوش

دمنوش نوعی نوشیدنی است که انواع مختلف آن به مقاصد مختلف و در فرهنگ های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. غالب دمنوش ها دارای خواص دارویی هستند. ممکن است در خواب مشاهده کنید که شما یا دیگران مشغول خوردن دمنوش هستید. در این حالت باید توجه داشته باشید که به چه علت و با چه هدفی دمنوش را مصرف می کنید و همچنین احساس شما در طول دیدن این خواب چیست؟

خوابی با موضوع دمنوش، با سمبل هایی مثل آب و گیاه مرتبط است. آب در تعبیر خواب روان شناسی، با مفهوم احساسات و ناخودآگاه مرتبط می باشد. همان اندازه که آب در زندگی بیداری انسان، مهم و حیاتی می باشد، حضور آن در خواب نیز به جنبه هایی از روان اشاره دارد که پویایی و سلامتی آن تضمین کننده ی حیات روانی بشر می باشد. گیاه در تعبیر خواب روان شناسی، با خلاقیت، رشد و خوراک های فکری ای که از محیط و جهت کسب ایده های خلاقانه دریافت می کنیم مرتبط می باشد. گیاه با زاد و ولد مرتبط است اما این زایش، زایشی فکری و معنوی است که جهان بینی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

از دیرباز، گیاهان با زندگی بشر و دیگر حیوانات در ارتباط بوده اند و دنیای متفاوتی را ایجاد کرده اند که بدون نیاز به دستکاری بشر، به مسیر خود به راحتی ادامه می دهد. خوابی با مضمون گیاه، به آن دسته از توانایی های فکری شما اشاره دارد که با استفاده از داده های روزمره و طبیعی در حال رشد یافتن و کسب تجربه است. زمانی که در خواب خود در حال خوردن یک دمنوش گیاهی هستید در واقع در تلاش هستید تا این جنبه ی پویا و زنده را در ذهن خود کشف کرده و برای برون رفت از بحران های فعلی، از آن استفاده کنید.

تعبیر خواب دمنوش خوردن دیگران

دمنوش با مفهوم خوردن و نوشیدن مرتبط است. موادی که به عنوان خوراکی در خواب مصرف می کنیم، اشاره به خوراک روانی و فکری ما دارد. پس زمانی که در خواب خود با دمنوشی رو به رو می شوید، به این معنا نیست که پس از بیدار شدن به مصرف دمنوش روی آورید بلکه توجه داشته باشید، حضور سمبلیک این نوشیدنی، با کدام دسته از داده های فکری شما مرتبط است.

ممکن است در خواب خود، دیگران را مشغول خوردن دمنوش مشاهده کنید، در این حالت باید بدانید که تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این اشخاص، چه احساس یا فکری را در شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید، چگونه با چالش های فعلی شما در زندگی بیداری مرتبط می باشد؟

تعبیر خواب دمنوش، شما را به کسب آرامش روانی در زندگی بیداری دعوت می کند. آرامشی خودساخته که نیاز به طی مسیر دشواری ندارد. این خواب از شما می خواهد تا به واکاوی ریشه ی استرس ها و نگرانی های خود پرداخته و اجازه ندهید که تداوم این افکار منفی، قدرت روانی شما را مختل کند.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

6 نظر

  1. احمداحمدsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم پدر همسرم در رختخوابشان گل گاو زبان خشک ریختن!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بلحاظ جسمی مشکلی دارن که حل میشه

  2. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دانش آموزانم گل گلو زبان برام آورده و خودمم در یه تپه که کنارهاش یکم گل آلود خشک بود داشتم گل گاو زبان میچیدم و مدیر مدرسه مون هم اون اطراف وایساده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با کسی گفت و گو خواهید داشت که ذهن شمارو درگیر میکنه

  3. پریپریsays:

    سلام خواب دیدم جلوی خونه پدر شوهرم تو روستا یه جایی مثل شالیزار هست و اونجا پونه های کوچیک رشد کرده

  4. tarlantarlansays:

    سلام خواب دیدم میرم دمنوش بخرم فروشنده بهم میگه گل گاو زبان ببر منم خوشحال میشم و میخرمش..انگاری ک واقعا نیازش دارم

  5. مرجان عسگریمرجان عسگریsays:

    سلام وقتتون بخیر برادرم پدرم را که سال گذشته فوت شده اند را در خواب دید که به برادرم می گفتند جوشانده درست کن و برای مادرت ببر این خواب چه تعبیری دارد ؟

  6. YaghootYaghootsays:

    درود و وقت بخیر ... ممنون میشم تعبیر خواب نوشیدن دمنوش گل رو برام بفرمایید