تعبیر خواب دندان

دندان های تمیز و سالم از عوامل موثر در زیبایی چهره هر فرد به حساب می آیند. اکثر ما تا به حال خواب هایی در مورد دندان دیده ایم و از این جهت علاقه مندیم بدانیم تعبیر خواب های گوناگون در مورد دندان شامل چه معانی و مفاهیمی است. به طور متداول، دندان ها در خواب به اعضای خانواده تعبیر می شوند.

تعبیر خواب انواع دندان

دیدن دندان ها در خواب به معنی اعضای خانواده و بستگان بیننده خواب است. دندان های بالا به مردان فامیل و دندان های پایین به زنان فامیل تعبیر می شوند. دندان های جلویی نیز به معنی فرزند، خواهر و برادر تعبیر می شوند. در تعبیر دیگر، دندان های جلو نشان دهنده پدر و مادر هستند و دندان های کناری به عمو و فرزندان عمو تعبیر می شوند. تعبیر دیدن دندان های ثنایا در خواب، کسی است که به عنوان بزرگ فامیل شناخته می شود. تعبیر باقی دندان ها دایی و خاله و فرزندان آنهاست. دندان های انتهایی هم دلالت بر فامیل دور دارند.

تعبیر خواب دندان خراب

دیدن دندان خراب و فاسد در خواب به معنی جنبه ای از زندگی بیننده خواب است که وضعیت نامناسب و نامطلوبی دارد. اگر کسی در خواب ببیند دندانش فاسد و کرم خورده شده و دردناک است نشانه آن است که در معرض دشمنی دیگران قرار می گیرد. اگر در خواب ببیند دندانش درد می کند یعنی بدهکار می شود.جابر مغربی می گوید اگر کسی در خواب ببیند دندانش درد می کند و در دستش می افتد به این معنی است که مال و ثروت زیادی به دست می آورد.اگر کسی در خواب ببیند دندان کرسی او درد می کند نشانه آن است که با همسرش دچار اختلاف می شود. دیدن دندانی که سیاه شده به معنی پیش آمدن غم و ناراحتی است.آنلی بیتون می گوید اگر در خواب ببینید دندان هایتان فاسد و کرم خورده شده است به معنی آن است که وضعیت بد و نامناسبی خواهید داشت و برنامه هایتان بی سرانجام مانده و گرفتار بیماری می شوید. ابراهیم کرمانی در تعبیر خواب دندان سیاه می گوید اگر کسی چنین خوابی ببیند یعنی دچار غم و غصه خواهد شد.

تعبیر خواب افتادن دندان سری دوم

تعبیر خواب افتادن دندان

افتادن و ریختن دندان ها در خواب به معنی از دست دادن مال و ثروت، مرگ، ضعف و ناتوانی و شرمساری تعبیر می شود.محمد بن سیرین می گوید اگر کسی در خواب ببیند دندان جلویی او بر روی دستش افتاد یا بر روی زمین افتاد ولی خاکی نشد به معنی آن است که صاحب فرزند یا خواهر و برادری می شود. اگر در خواب ببیند دندان جلویش بر روی زمین می افتد و آلوده به خاک می شود نشانگر آن است که فرزند یا خواهر یا برادرش می میرد.کارل گوستاو یونگ عقیده دارد افتادن دندان در خواب می تواند تعابیر گوناگونی داشته باشد:دندان ها در خواب می توانند نشان دهنده توجه ما به تصویر ظاهری خودمان باشد. ما اغلب به این نکته توجه داریم که در نظر دیگران چگونه ارزیابی و قضاوت می شویم و اطرافیان ما چه نگرشی نسبت به ما دارند.اگر خواب افتادن دندان ببینید ممکن است مفهومش این باشد که در برقراری ارتباط با سایرین مشکل دارید. شما احتمالا در بیان عقاید و انتقال منظور خود به اطرافیان خود دچار دشواری و سختی هستید.افتادن دندان ها در خواب با احساسی که در مورد برداشت دیگران از خود دارید در ارتباط است. اگر در خواب ببینید یکی از دندان هایتان می افتد یا فاسد می شود، احتمال دارد این خواب به احساس شرمندگی و خجالتی برگردد که در حضور دیگران به شما دست می دهد. شما فکر می کنید برای انجام وظایف خود آمادگی ندارید و نگران هستید دیگران شما را دست بیندازند و مسخره کنند.از آنجایی که دندان ها نمادی از قدرت و توانایی هستند، افتادن آنها در خواب می تواند به معنی ضعف و از دست دادن توان باشد. اگر در خواب، افتادن یکی از دندان هایتان را ببینید نشان آن است که شما در وضعیت کنونی خود احساس عدم توانایی و کفایت می کنید. افتادن دندان بیانگر آن است که شما اعتماد به نفس خوبی ندارید و در ناامیدی به سر می برید.از جنبه دیگر، افتادن دندان در خواب به بیماری یا فوت یکی از افراد نزدیک بیننده خواب تعبیر می شود.به تعبیر چینی ها، افتادن دندان به معنی نیرنگ و دروغ است. اگر کسی در خواب ببیند یکی از دندان هایش می افتد یعنی در کار خود حیله گری به خرج می دهد و صداقت ندارد.

تعبیر خواب دندان از دیدگاه معبران مختلف

آنلی بیتون درباره خواب افتادن دندان می گوید:

اگر در خواب ببینید یکی از دندان هایتان می افتد نشانه آن است که در آینده خبرهای بدی به گوشتان می رسد. اگر افتادن دو تا از دندان های خود را به خواب ببینید یعنی موقعیت شما به شکلی غیر ارادی دچار افت و تزلزل می شود. اگر همین خواب را در مورد سه دندان ببینید علامت آن است که پیشامدهای بسیار ناگواری در انتظار شماست. تعبیر خواب این که تمامی دندان های شما می افتد به معنی مرگ و وقوع قحطی فراگیر در جامعه است.

تعبیر خواب دندان کثیف

معبران بر این باورند که دیدن دندان های کثیف و زشت در خواب به معنی ناراحتی و دردی است که دامنگیر خانواده بیننده خواب می شود.

تعبیر خواب دندان لق

اگر در خواب ببینید یکی از دندان های جلویی شما لق شده است یعنی یکی از جوانان فامیل اقدام به ازدواج می کند و یا قصد رفتن به مسافرت خواهد کرد. اگر در خواب ببینید همه دندان های شما لق شده است یعنی به واسطه سخنان ناروای دیگران، اطرافیانتان نسبت به شما بدبین می شوند و روابط شما با اقوام به سردی و تیرگی می گراید.آنلی بیتون در تعبیر خواب دندان های لق شده می گوید دندان لق در خواب به معنی آن است که در زندگی خود شکست می خورید و گرفتار ناامیدی می شوید.

تعبیر خواب درد دندان

تعبیر خواب شکستن دندان

برخی تعبیر شکستن دندان بزرگ را در خواب، نشانه پیش آمدن اندوه و مصیبت و وقوع درگیری می دانند. اگر کسی شکستن یکی از دندان هایش را در خواب ببیند به این معنی است که یکی از اعضای خانواده اش دچار بلا و گرفتاری می شود. این خواب بسته به این که شکستن دندان مربوط به کدام یک از دندان ها باشد در مورد یکی از افراد خانواده یا فامیل بیننده خواب تعبیر می شود.

تعبیر خواب دندان درآوردن

دندان درآوردن در خواب به معنای صاحب فرزند شدن است. اگر کسی در خواب ببیند در قسمت بالایی فک و در ردیف جلویی، دندان درآورده است یعنی یکی از مردان جوان فامیل صاحب فرزند می شود. اگر در خواب ببیند دندان های پیشین او زیاد شده نشانه آن است که فردی از فامیل دور صاحب نوه خواهد شد. اگر در خواب ببیند در قسمت پایینی فک، دندان تازه ای درآورده است یعنی یکی از زنان جوان فامیل فرزندی به دنیا می آورد.

تعبیر خواب کشیدن دندان

کشیدن دندان در خواب به معنی تیرگی ارتباطات خانوادگی و قطع روابط با بستگان است. این خواب برای شخصی که فامیل ندارد به معنی ادای قرض و بدهی است.

تعبیر خواب کشیدن دندان

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید اگر کسی خواب ببیند دندانی را که درد می کند در می آورد یا دندانپزشک آن را می کشد به معنی جدایی از همسر و یا سفری است که سبب دوری از همسر می شود.لیلا برایت می گوید پر کردن دندان در خواب یعنی بیننده خواب باید در رفتارهای خود دقت نموده و از اشتباه پرهیز کند.

تعبیر خواب مسواک زدن دندان ها

مسواک زدن دندان ها در خواب یعنی شما تلاش زیادی برای محافظت از اموال خود انجام می دهید. اگر خواب ببینید دندان های سفید و زیبایی دارید و از دیدن آنها لذت می برید یعنی به آرزوهایتان دست خواهید یافت.

پیشنهاد میکنیم حتما از مطلب های مرتبط و پربازدید پایین نیز دیدن کنید:

تعبیر خواب دندان کرم خورده سیاه

تعبیر خواب خرد شدن دندان در دهان

تعبیر خواب افتادن دندان پوسیده

تعبیر خواب دندان سفید و تمیز

مطالب مرتبط...

199 نظر

  1. baraaanbaraaansays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که پدرم کناردندان بزرگ جلویی بالاش ودندان نیشش ,یعنی دندون بین این دوتا افتاده و دندانی نداره بعد اینکه انگار دندوناش بینش یکم سیاه بوددتعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، دندانی که کمی سیاه به نظر می رسیده نشان دهنده ی بوجود آمدن بعضی از دلخوری های کم اهمیت در بین خانواده است.

  2. FatemeeFatemeesays:

    سلام من خواب دیدم که میرم دسشویی توو اینه میبینم دندونام زرد شده به خودم میگم دیشب غذا خوردم مونده اینجوری شده بعد خم میشمو میشورمشون ولی فکر کنم باز زرد بود یادم نمیاد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، ممکن است در همین ایام بواسطه ی یک اتفاق خانوادگی احساس نگرانی و یا ناراحتی کنید.

  3. عسکریعسکریsays:

    سلام من قبلا دندون هام کج بودن و ارتودنسی شون کردم خواب دیدم که دارم به دندون هام نگاه میکنم میگم اینا دوباره کج شدن برگشتن به حالت اول حالتشون طوری بود که دندون جلوییم رفته بود زیر دوتا دندون جلویی دیگم تعبیرش چی میشه .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، هشدار میدهد تا بیشتر مراقب خود باشید.

  4. لیلیلیلیsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم دندونام خیییلی کثیف بودن جلوآیینه که دیدم واقعاتعجب کردم وبه خودم میگفتم بزاربرم مسواک بزنم تعبیرش چی میتونه باشه؟ تشکروسپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دندان در خواب اشاره به قدرت تحلیل و بررسی فرد دارد که لازم است در این زمان مورد بازنگری قرار بگیرد.

  5. زینبزینبsays:

    سلام دیشب خواب دیدام ک به دندانپزشکی رفتم و سه تا از دندانهای عقب از بالا و پایین کشیده است وهر سه بار دندانها رو نشانم می داد که هر سه آنها با ریشه بود دندانها خراب و پوسیده بودند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دندان اشاره به قدرت تحلیل و بررسی فرد دارد.

  6. h.ah.asays:

    سلام.من خواب دیدم در اتاق نشته ام و ناگهان احساس کردم که داخل دندانم خالی شده است.وقتی رفتم جلو آینه دیدم دندانی که قبلا پر کرده بودم ریخته و داخلش سیاه شده است.ویک خواب دیگر درست بعد از این خواب دیدم که ربطی به دندان ندارد و می خواستم این روهم تعبیر کنین.من خواب دیدم که یک روز صبح که از خواب بیدار شدم وبه ساعت نگاه کردم دیدم ساعت خواب رفته و کار نمی کنه. بعد وقتی از داخل تلفنم نگاه کردم دیدم مدرسه ام دیر شده و به سرعت اماده شدم و به مدرسه رفتم و مدیر به من تذکر دادکه دیگه دیر نرم مدرسه.ممنون میشم تعبیرش کنین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دندان در خواب اشاره به احساس عدم اعتماد به نفسی دارد که موجب فاصله گرفتن شما از دیگران دارد. خواب دوم از شما می خواهد تا سطح اضطراب خود را کنترل کرده و اجازه ندهید که این احساس منفی، قدرت روانی شما را مختل کند.

  7. ف.mف.msays:

    من خواب دیدم که دندان جلوی مصنوعی من که شیش تا هستن چهارتاشون پایه هستن و اون دوتا که هستن اونارو نگهه میدارن اون شکستن و تو دستام افتادن و رفتم جلو آینه نگه کردم دیدم دوتا دندون داره رشت میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، در حال حاضر کارهای شما بخوبی پیش خواهند رفت.

  8. ف.mف.msays:

    بازم خواب دیدم که اون دندون ها که رشت میکردن کامل رشت کردن و اون دندون هام مساوی با اون یکی دندون هام هست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اعتماد به نفس خود را در روابط اجتماعی تقویت کنید.

  9. نجمه گلزارنجمه گلزارsays:

    سلام.خسته نباشید...پسرداییم سربازه دیشب خواب دیده یکی از دندونای بالا سمت راستشو اینقدر فشار داده تا شکسته و اونم دندونو قورت داده...چون سربازه خیلی نگرانه میشه زود تعبیرش کنید.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از بیننده می خواهد تا اجازه ندهد که احساس عدم اعتماد به نفس، روابط اجتماعی او را کمرنگ کند.

  10. علیعلیsays:

    من دیشب یه خواب دیدم دیدم دندون اسیا ی فک پایینم شکسته و افتاده تو دست راستم گرفته بودم عوض همون دندون یه دندون قوی تر جاش رشد کرد همون لحظه میخواستم ببینم تعبیرش چیه با تشکر

  11. یلدایلداsays:

    سلام و عرض احترام. ببخشید من دیشب خوابی دیدم خیلی نگران هستم. خواب می دیدم دو دندان جلوی فک بالاییم مثل ریشه ی درختی که تبر می زنن خودش بود ولی یه یک نخ بند بودن هر دو و من همش ترس داشتم دست بزنم بیوفتن. عجیب این که مثل لخته ی خون شده بودن و خیلی نرم و به رنگ خون و دستش که می زدم تو می رفت. خیلی پریشان احوال بودم و مادرم داشتن بهم میگفتن احتمالا لثه هات مشکل داره و بخاطر اون این طور شده. من هنوز داغدار پدرم هستم و ازین خواب ها خیلی می ترسم. تعبیر این خواب چه می تونه باشه و من چه کنم کمی آرامش پیدا کنم با این خواب های پریشان؟ آیا صدقه دادن کفایت می کنه؟ سپاس از شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا درباره ی مسائلی که در حال ناراحت ساختن شما هستند با افراد قابل اعتماد و آگاه و خیر خواه مشورت داشته باشید و از خوددرمانی یا خودخوری جلوگیری کنید.

  12. علىعلىsays:

    درود بر شما داشتم تو آينه نگاه ميكردم ديدم دو تا دندون عقل روي هم تو قسمت پايين فكم دارم كه دندون بالايي كوچكتر از پايينيه و خرابه منم با ناخنم دندون بالايي رو درميارم ، در ضمن ميبينم كه يه دندون ديگه كنار دندون پايينيم دارم در ميارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید هراس و اضطراب از رو به رو شدن با موقعیت های جدید، جلوی تمرکز و گرفتن تصمیمات منطقی تان را بگیرد.

  13. آرامآرامsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم با برادرم و شوهر خواهرم یه جایی راه میرفتیم برادرم از رو زمین تو خاک ها یه دندان پیدا کرد و داد به من گفت دندونتو بگیر بعدم خودم از لای گل ها یکی پیدا کردم اما دندونام همه سالم بودن احساس میکردم مال قبلنا هستند ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به چالش ها و تصمیم های جدیدی دارد که قدرت تحلیل و اعتماد به نفس شما را به چالش می کشد و لازم است با این مسائل به شیوه ای منطقی برخورد کنید.

  14. ندا١٢٣٤ندا١٢٣٤says:

    سلام.من مدتي پيش دندون عقلهاي يك طرفم رو كشيدم.و ديشب خواب ديدم اون طرفم هم كشده ام و همون طرف ورم كرده.تعبيرش چي ميتونه باشه!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به چالش ها و تصمیم های جدیدی دارد که قدرت تحلیل و اعتماد به نفس شما را به چالش می کشد و لازم است با این مسائل به شیوه ای منطقی برخورد کنید.

  15. سولماز حملهسولماز حملهsays:

    سلام دیشب خواب دیدیم داشتم غدا می خوردم دندون تو دهنم بود دهانمو چک کردم دیدم دندان پایین سمت راستم یه کم شکسته البته دندونی که ایمپلنت شده بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد اجازه ندهید غلبه ی احساس عدم اعتماد به نفس، فرصت حضور و پیشرفت شما را در موقعیت ها و فرصت های جدید از بین ببرد.

  16. محمودمحمودsays:

    در آينه نخ دندان كشيدم نخ ضخيم بود دندان رديف پايين، دندان پشت نيش چپ از كلفتي نخ شكست در سينما بودم با خواهرم بعد از فيلم دوباره روبروي آينه همان دندان رديف بالايي هم همان اتقاق افتاد، خيلي نگران شدم لطفا بفرماييد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، از غم و اندوهی صحبت میکند که بصورت کوتاه در زندگی تان نمایان خواهد شد.

  17. بارانبارانsays:

    سلام من خواب دیدم دندان نیش یا کناریش بود دقیق یادم نیست اما فک بالا بود خواب دیدم لق شده است اما هیچ دردی چیزی نداشت بعد رو کردم به مامانم گفتم دندانم لق شده اما فکر کنم یه دندان دیگه داره پشتش در میاد به خاطر همین لق شده بیافته اون در بیاد.ممنون تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شاید در ایام آینده احساس تنهائی و بی یاوری مکنید.

  18. رضارضاsays:

    خواب دیدم دندان پیشین سمت چپی بالا از قسمت بالاییش جداشده دستمو که زدم دندون خورد شو و افتاد دستم و وقتی تو آینه نگاه کردم یه دندون کوچیک یکم عقب تر از جای اون بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است بعضی از توانایی های شخصی تان رو به کاهش رفته و همچنین میتواند نمادی از تضعیف شدن از نظر مالی نیز باشد.

  19. ParamisParamissays:

    سلام . خسته نباشید من خواب دیدم اون دندون که کنار دو تا دندان خرگوشی جلو در فک بالا هس یهو تو خوابم کرم خورده و سیاه شد و افتاد یه تیکش . گفتم وای اینا ک شیری نیستن الان چیکار کنم دگ جبران نمیشه و خیلی ترسیدم و میگفتم چون پیداس وقت صحبت کردن ابروم میره وقت صحبت و زشت میشم . و به مادرم گفتم یهو مادرم اون تیکه که افتاده بود رو نمیدونم چطوری اما زد به دندونه و گفت وایسا تا موقعی که بریم ایمپلنت کنیم همون کاشت دندون تعبیرش مرگ کسی از عزیزانم هس ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، باید مراقب باشید تا همنشینی و یا هم صحبت شدن با برخی از افراد منفی نگر سبب ایجاد زیان های روحی در شما نشود.

  20. NilNilsays:

    سلام وقتتون بخير من ساعت١٢:٣٠-١ ظهر خواب ديدم با پسر عمم رفتيم بيرون ماشينو تو يه كوچه پارك كرديم پياده شديم نشستيم رو چهارپابه و منتظر يه چيزي بوديم انگار كه من يهويي خيلي راحت شروع كردم دندون هاي عقبيمو از هر طرف كه لق شده بودن با دستم يكي يكي كندم قشنگ يه مشت پر دندون شده بود كه توش هر نوع دندوني ديده ميشد سياه سالم و... خلاصه از اونجا سوار ماشين شديم و قرار بود بريم عروسي و من همچنان دندونارو تو مشتم داشتم و كه انگار پنهان كرده بودم يكم كه از مراسم گذشت من خواستم دندونارو از مشتم بريزم تو دستمال بزارم تو كيفم دختر عموم كه يكم تو زندگي زناشوييش دچار مشكل دندونارو ديد و شروع كرد كه اره دندونات افتاده و اينا منم از ترس اينكه بقيه نفهمن و اينا از خواب پريدم تعبيرش چي ميتونه باشه(البته بگم كه دندوناي جلوم سالم بودن)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن دندان درخواب بر شش وجه تعبیرمیشود بستگی به حالت و نوع خواب دارد اول اهل بیت دوم مال سوم منفعت چهارم غمو اندوه پنجم مصرف ششم جدایی از دوستان است

  21. امیرعلیامیرعلیsays:

    سلام. خواب دیدم دندان های بالا سمت راست، سه ردیف آخر هر سه تا یکجا درآمدند و معلق ماندند و من وقتی دیدم ترسیدم و دندانم را سرجایش فرشار دادم تا ثابت بماند. لطف کنید تعبیر خواب من چه می شود؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به این معناست که یکی از افراد فامیلتان بزودی صاحب فرزند میشود.

  22. پیمانپیمانsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم دندان بالایی سمت راستم اولش لق بود بعدش افتاد کف دستم ریشه بزرگی داشت و منم دنبال این بودم به دندانپزشک مراجعه کنم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای ضعف در امور اقتصادی و ناتوانی جسمی است.

  23. آذرآذرsays:

    سلام خدمت شما دیشب خواب دیدم یکی از دندونای پیشین بالام که قبلا عصب کشی کرده بودم شکسته و تکه هاش تو دستمه تو آینه نگاه میکنم دندونام زرد و زشت شده بعد تلاش میکردم تکه های دندونم و بزارم سر جاش ببینم چجوری میشه خیلی ناراحت بودم قصد داشتم برم دندان پزشکی ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از ظاهربینی حذر کنید و قبل از عمل کردن به حرف های دیگران عقل و اندیشه خود را به کار بگیرید.

  24. T.hT.hsays:

    سلام من خواب دیدم که دندون عقل فک بالا سمت راستم داشت در می اومد و به دندون های جلوم فشار می آورد و یکی از دندون های جلوم انگار لق شده بود و زرد شده بود تعبیرش چیه؟ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای کم شدن رزق و روزیتان است.

  25. فریبا کلاهیفریبا کلاهیsays:

    سلام من حدود ساعت ۱۲ الی ۱۴.۳۰ دقیقه خواب دیدم ، دندون قروچه میکنم تو خواب و نمیتونم جلوی سابیدن دندونام به هم رو بگیریم اینقدر دندونام بهم سابیده شد تا یکی از دندون جلویی از پایین لغ شد و افتاد ، با ریشه هم افتاد، شروع کردم به گریه ، رفتم به مامانم گفت خرج یه دندون درست کردن افتاد گردنمون از حالت بد از خواب پاشدم?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر این است که از زندگی تان و جایی که هستید راضی هستید.

  26. عسکریعسکریsays:

    سلام من خواب دیدم دندون نیش چپم به نظرم یه مقدار لق شده بود دقیق یادم نیست خودم خواستم بکشمش که نتونستم و یه مقداری از دندون اومد توی دستم بعد پدرم اومد و دندون رو کشید که خیلی هم درد داشت اینقدر که حتی وقتی از خواب بیدارشدم دردش رو حس میکردم فک میکردم واقعا درد میکنه تعبیر خوابم چی میشه ؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی دچارناامیدی بشوید

  27. آتنااخمدیآتنااخمدیsays:

    سلام من ۳تا ازدندوتای بالا کنار رو ایمپلنت کردم دیشب خواب دیدم سمت دیگه دتدونام کناری بالا زبان زدم فقط ریشه دندون وکمی ازدندون وداشتم رفتم جلوی ایینه دیدم تقریبا ۲یا۳تا از دندونام خرابه نیوفتاده بود ریشه بود انگار کوتاه وشکسته بودن چون زبون میزدم حسشون میکردم نوک تیز بودن ونسبت به دندونای دیگه شکسته .ومن ناراحت بودم ازلینکه الان باید وقدر خرجشون کتم .ولی توعالم خواب میدونستم دارم خواب میبینم .من تقریبا هرشب خواب میبینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن از در مسائل اقتصادیتان کمی ضعیف شوید

  28. aasays:

    سلام دیشب خواب دیدم دستمو بردم دهانم ودندونه آسیای کوچیکم رو گرفتم و احساس کردم لق شده. بعد متوجه شدم دندون سالمه و از وسط نصف شده. اومدم نصفشو از جاش در بیارم که تعدادی از دندونام (دندونای قسمت جلویی) که زیاد هم تمیز نبودن، بدون خون ریزی جدا شدند. دندونامو دستم گرفته بودم و به فکر این بودم که برم پیش دندون پزشک تا اونارو جا بندازه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر اهل بیت و خانواده شما دلالت دارد

  29. نوشیننوشینsays:

    سلام.وقتتون بخیر. خواب دیدم مادر خدابیامرزم در منزل خوابیدن. دوبار خواستم بیدارشون کنم که چیزی بخورن اما خواب خیلی عمیقی بودن. مژه هاشونم خیلی بلند و پرپشت تر از همیشه شون بود که توی خواب نظرمو جلب کرد. بعد از کمی انتظار ، بیدار شدن.چیزی هم نخواستن که بخورن.دندون فک پایین سمت چپ رو نشونم دادن که لق شده بود و زیرش دندون دراومده بود. اظهار درد و یا ناله هم نکردن.از من خواستن که دندون لق رو بکنم اما من جراتشو نداشتم اینکار رو نکردم. میشه برای تعبیر خوابم راهنماییم کنید. سپاس از توجه تون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که در زندگی با تلخی هایی ممکن است همراه شوید که خوشایندتان نباشد

  30. مائده طوسیمائده طوسیsays:

    سلام من یه کنکوری هستم دیشب خواب دیدم که توی یه جایی ام یه دندون پزشک هم اونجا بود و استاده بود پای تخته و بعدش داشت یه جایی رو استریل میکرد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات عالم بیداری است

  31. TehraniTaranehTehraniTaranehsays:

    سلام خواب دیدم پسری که قبلا بهم ابراز علاقه می کرد ولی الان با یه نفر دیگه است دندان آسیای بزرگ بالایی اش شکسته بود و انگار دندانش کج شده بود و داشت میخندید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه ایجاد دوستی و روابط جدید است

  32. کوثرکوثرsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دندونای نیشم از ردیف پایین لق شده بود،منم با مامانم رفتم حموم اونجا ازش خواستم برام تمیزش کنه،وقتی تو آیینه خودمو دیدم خیلی زیبا شده بودم و همچنین قد بلند....البته اینم بگم که من چند وقتیه ک خواب میبینم دندونای جلوم لق میشن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر اهل بیت خانه تعبیر میشود

  33. ZariZarisays:

    سلام استاد بزرگوار وقتتون بخیر مامانم دیشب خواب دیده مامان بزرگم ک فوت شده دندون مصنوعیاش هم سمت بالا هم پایین، از تو دهنش افتادن رو زمین و برنگشته ک برشون داره میشه تعبیرشو لطف کنید.خیلی ممنون?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر اهل بیت خانه دلالت دارد برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  34. کیانا ناجیکیانا ناجیsays:

    سلام وقتتون بخیر و خوشی خواب دیدم دندون جلو ازبالا شکسته که بقیشو با دست دراوردم و پشت سر اون بقیه دندونام هم ریختم کف دستم و به خودم گفتم بعدا میزارم سر جاشون که توی اینه نگاه کردم دیدم چقد پیر شده صورتم و به خودم میگفتم حالا چیکار کنم با این صورت پیر و بعد دیدم دور یه میز اقوامم جمع شدن و انگار که اومده بودن پیش ما و من پدیرایی میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر جمع شدن اهل خانواده تعبیر میشود

  35. لیلالیلاsays:

    سلام خسته نباشید با تشکر از سایت خیلی خوبتون من ارتودنسی داره دندون هام که ارتودنسی من متحرک هستش و من معمولا شبایی که قبل خواب به این فک میکنم ارتودنسیمو بزارم یا نه خواب دندون میبینم برای همین نمیدونم خوابام درست و قابل تعبیره یا نه ولی چون از خوابم ترسیدم و نگرانم کرده خدمتتون عرض میکنم من خواب دیدم که جلوی آینه رفتم و دیدم که دندون جلوی چپم از وسط شکسته و نصف شده (این دندون من در واقعیت هم یه کوچولو شکسته هس و باید درستش کنم) خیلییی ناراحت شدم که شکسته بود به مامانم نشون دادم یه ذره باهاش ور رفتم و اینا یهو از جا دراومد کلا و افتاد درواقع بعد من دوباره سعی کردم بزارمش سر جای خودش اخه دندون من توی خواب مصنوعی نبود یعنی مطمئن بودم دندون طبیعیه خودمه ولی انگار یه ریشه آهنی داشت که شبیه دندون های غیر طبیعی بود منم سعی کردم اون ریشه مصنوعی رو جا بزنم ولی باز نشد منم بیخیالش شدم و دندونمو گذاشتم کنار تصمیم گرفتم برم دکتر درستش کنم خیییییییلی ناراحت شدم و به پدرم گفتم ببرتم دکتر ممنون میشم لطف کنید تعبیرشو بگید چون من خیلی نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون جدای از شرایطی که دران قرار دارید بر اهل بیت خانواده شما تعبیر میشود

  36. شکیلاشکیلاsays:

    سلام، من در خواب دیدم کە تمامی دندان هایم افتادەاند و میتونستم دندان هایم را سر جای خودشان قرار دهم. جلوی آیینە ایستادم و بە خودم نگاه میکردم و یهو تمامی دندان هایم افتادن توی دستم و خیلی ترسیدم و یکی یکی همە رو سر جای خودشون گذاشتم ولی دو دندان جلویی رو چند بار تلاش کردم تا تونستم بزارمشون سر جا و وقتی بە آیینە نگاه کردم دو دندان جلوییم خیلی سیاه و کج شدە بودند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در انجام کاری با شکست مواجه شوید

  37. باران حباران حsays:

    سلام من جمعه قبل اذون خواب دیدم دندون جلوییم سمت بالا که دو تا دندون تقریبا بزرک دارم یکی ار اون دوتا نصفه شده اصلا نفهمیدم چی شد که نصف شد فقط یک آن خرد شد ولی دقیق نصف شد بدون خون و درد بعد تو خواب کفتم ای بابا باید برم روکش کنم بعد گفتم تا روکش کنم حتما خیلی زشت میشم تو ایینه خودمو رفتم نگاه کردم گفتم بزار ببینم موقع خندیدن و حرف زدن چجوری میشه ولی اصلا تغییر نکردم تو ایینه معلوم نبود دندونم اونم جلوییم نصف شده نیتونید تعبیرش کنید ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در انجام کاری با مشکل و شکست مواجه شوید

  38. زهرا قاضویزهرا قاضویsays:

    سلام ، من ۱۸ سالمه ، صبح بعد از نماز روی کتاب خوابم برد ، خواب دیدم یکی از دو تا دندون جلوییم از وسط شکست و افتاد توی دستم . من ناراحت بودم و هی دندون شکسته شده رو سر جاش نگه میداشتم ، بعد با پدرم داشتیم میرفتیم دندون پزشکی که از خواب بیدار شدم ، در حالی که خانواده ی من الان مسافرتن . این خواب چ تعبیری داره ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در انجام کاری با شکست مواجه شوید

  39. زهراعزهراعsays:

    سلام من امروز صبح خواب دیدم باپدر بزرگم روبوسی میکنم حین روبوسی کردن متوجه میشم که دندون جلوش از بالا نیس انگار افتاده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه معاشرت با فامیل است

  40. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم که دوتا از دندون های بالا و پایین فکم که شکستن و یکی از دندون هام که روکشش افتاده دیشب بردم پیش دندانپزشک که برام درس کنه بعد توی خواب قبل از معاینه چند بار دندون هام رو با دست و آب شستم احساس می‌کردم جرم داره چند بار شستم بعد در نهایت مثل اینکه یه مقدار برنج خورده بودم و هنوز دانه های برنج توی دهنم حس میکردم باز دهنم با آب میشستم و روی دندون هام هم میشستم دکتر داشت دندون هام معاینه می‌کرد که بیدار شدم ممنون از نعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از شنیدن یک خبر خوب و مفید گواه می دهد.

  41. FarazFarazsays:

    سلام.من خواب دیدم که رفتم داخل دستشویی توی آینه نگاه کردم یهو دیدم اولین دندون آسیابم بالا سمت چپ شکسته و دو قسمت شده بعد انگار تو دستم بود ...بعد ولی با اینکه شکسته بود دندونم، یه چهارچوب خیلی باریک از دندونم تو دهنم بود که اونم جدا بود از هم...بعد اومدم توی سالن دوتا سگ دستم بود یه گوسفندم وسط سالن اومد دراز کشید بخوابه بعد منم اون دوتا سگارو گذاشتم پایین برن کنارش، اول ترسیدم دعواشون بشه ولی بعد کنار هم خوابیدن...اونارو که گذاشتم پایین دندونم از دستم افتاد یه تیکشا پیدا کردم یه تیکشم مامانم گف اونجا بردار...ما هیچ حیوون خونگی نداشتیم تا حالا و منم اصن نمیتونم دست بزنم به حیوون...ممنون میشم از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، در حالت کلی معنای این رویا پررنگ تر شدن ناامیدی ، اضطراب و یا دلواپسی هایی است که در آینده در مورد بعضی از مسائل خانوادگی خواهید داشت.

  42. سورناسورناsays:

    با سلام معشوقم (همسرم)دیشب خواب دیده دندون جلوییش افتاده و سالم هم بوده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشاجراتی در خانواده ایجادشود

  43. جواد بجواد بsays:

    با سلام و احترام ساعت ۹ صبح خواب دیدم ک به اتفاق خواهرم و خواهرزاده ام میرم دندانپزشکی و بعد از اینکه دندانی ک در حال حاضر شکسته هم هست رو قصد کشیدن داشتم ک در آخر منصرف شدم و از خواب بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به خوشی و شادی زودگذری می‌رسید که دوام و پایداری چندانی ندارد.

  44. نازنین چنازنین چsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب میدیدم که قسمت دندون عقلم جاش ورم کرده و دندون کنار عقلم رو روی دندون رو پیچ گذاشته شده انگار پیچ فرو کرده باشن داخل دندونم اما دندونم از نظر ظاهری سالم بود این چه تعبیری داره ممنونم ازتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در انجام کاری شکست بخورید

  45. مهرناز ارشادیمهرناز ارشادیsays:

    من با شوهرم چند ماهیست قهرم مادرشوهرم پارسال فوت کرد و دو هفته دیگه سالگردس هست خواب دیدم مادرشوهرم تو کفن کنار خونس و مادرشوهره مادرشوهرمم که چند سال پیشا فوت کرده اونم تو کفن کنارشه بعددندون نیش بالا سمت راست من افتاد بعد شوهرم دندون مصنوعی بهم داد بزارم تو دهنم برای من سایز نبود و همه دندون مصنوعی ها توی دهنم خورد شد و شکست یک‌امبولانس اومد مرده ها رو برد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مشاجراتی در سطح خانواده برایتان ایجاد شود

  46. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

    با درود و سپاس فراوان من خواب دیدم بین دو تا دندان های جلوی بالای من یکم فاصله ایجاد شده و همین فاصله باعث شده بوده موقع صحبت کردن سوت دار و با لکنت کم حرف بزنم با سپاس از وقتی که برای پاسخ می گذارید ?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی در زندگیتان است

  47. فرنازفرنازsays:

    سلام. من دندانام ارتودنسی شده‌ست. خواب دیدم پلاکتا و سیماش در اومده. قشنگ شل شد و گرفتم تو دستم و بعدش یکم نگران شدم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نگرانی هایی جزئی در سطح خانواده برایتان ایجاد شود

  48. نیلنیلsays:

    خواب دیدم دارم کاملا دندان جدید در میارم، یه سری نو، بیشتر دندانای بالاییم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است فردی جدید به خانواده تان اضافه شود

  49. FatemeFatemesays:

    سلام خواب دیدم چیزی بین دندون هام که نزدیک دندون عقلمه گیر کرده میخاستم تمیز کنم ک دو تا از دندونام افتاد و حس میکردم خیلی لثم پیدا شده و زشت بود میشه تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی در سطح خانواده برایتان ایجادشود

  50. مهدیمهدیsays:

    با سلام . من خواب دیدم یکی از دندان های جلویی بالایی و یکی از دندان های جلویی پایینی و یک دندان دیگر از پایین لق شده و با کمی تکان از جای خود افتاد و روی زمین افتاد . دندان ها را در دو دست گرفتم ( دندان ها سالم بودند) و سریع به دکتر رفتم و خواستار درست شدن آن بودم و دکتر هم به من امید داد و درحال درست کردن دندان ها بود تا عمل را روی من انجام دهد . اگر لطف کنید تعبیر این را بگویید . باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نگرانی هایی در سطح خانواده برایتان ایجادشو.د

  51. شریفیشریفیsays:

    با سلام،من خواب دیدم که در جمع فامیل مادریم بودم که ناگهان دوتا از دندانهای کرسیم افتاد و کاملا خورد شد و خورده های دندانم کاملا سفید بودن که از سفیدشون بسیار تعجب کرده بودم،و در عالم خواب به فکر این بودم که برم دندانپزشکی و دندان مصنوعی بزارم،باتشکر از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی در سطح خانواده برایتان ایجادشود

  52. فریبافریباsays:

    سلام من خواب دیدم دندان بالاییم سمت راست اون ک تیزه فک کنم دندان نیش میگن ی جوری شده بود میخواسم دهنم ببندم راحت نبودم هی فشار بهش وارد کردم لق شد بعد نگران بودم ک اگ بیوفته دی در نمیادو زشت میشم بعد بابام بهم گفت مواظب باش کنده نشه صبح ک شد میریم دندان پزشکی جوشش بده ک محکم بشه تو جاش. بعد ی خورده وقت ک شد دندونم کنده شد تو دستم منم داد زدم ک دندونم افتاده. بعد رفتم جلو اینه ی لبخندزدم دیدم زیادم مشخص نیس کجای این دندون خالی باشع خوشحال شدمو گفتم ن من ب این دندون نیازی ندارم حالا ک نیس جای خالیش مشخص نیست تعبیرش چیه؟ ?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا می تواند پیش بینی کننده غم و اندوه در زندگی خانوادگی شما باشد.

  53. مهشیدمهشیدsays:

    سلام من خواب دیدم پسری از اقوام دندونش و عصب کشی کرده بود و وقتی از مطب اومد با عصبانیت به سمت من اومد

  54. leilaaaleilaaasays:

    سلام و خسته نباشید.من خواب دیدم که دندونای مرتب و سفیدی داشتم و یهو یه نفر محکم بغلم کرد دندونام از جاشون در اودن اما زیرشونم دندون بود رفتم ایینه نگاه کردم دیدم دندونای پایینم خیلی کج و زشته بعد از افتادن اونایی که روش بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نقاط قوتی اشاره دارد که خود هنوز در بیداری به آن ها پی نبرده اید.

  55. سحرسحرsays:

    سلام. من ديشب خواب ديدم دندان پايينم كه در قسمت جلو قرار دارد مي افتد و تو آينه نگاه ميكنم كه موقع خنديدنم جاي خالي دندان معلوم است. دندان رو تو دستم نگه ميدارم و ميگم ببرمش پيش دكتر تا درستش كنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در انجام کاری با شکست مواجه شوید

  56. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم که میخاددندون عقلم دربیاد که جاش هم معلوم بود گفتم اگر در بیاد جای بقیه دندونام تنگ میشه فکر کنم گفتن اگررشت کرد درش میارم راستی هر خابی که ببینین میشه همینجا مترک کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگیتان تغیرات جدیدی بوجود بیاید

  57. ندانداsays:

    با سلام و احترام - من دندون پنجم ردیف پایین سمت چپ پانسمان هست و دیشب خواب دیدم توی دندونم خالیه و پانسمان دندونم نیست میشه لطفا تعبیرش رو بفرمائید. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی شماست

  58. طاهره باقریطاهره باقریsays:

    سلام من خواب دیدم دندان هایم به قدری زیاد شده که نمی توانم بشمرم حتی کف دهانم هم دندان داشت و همه روهم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی است

  59. ججsays:

    باسلام .مامانم خواب دیده ی خانمی اومده در خونه وگفته من دندون هاتونو درس میکنم و تو کوچه نشسته کف اسفالتا و دندون مامانما تراشیده و پر کرده بعد مامانجونم ی 8 ماه فوت شده اومده پتو اورده برا دکتره ک بشینه روش بعدا دکتره گفته من گرسنمه مامانجونم گفت غذا از دیشب هست و برنج و مرغ اماده کرده برا دکتره و دکتره همشو خورده. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر زیادشدن روزی در زندگیتان است و میتواند بر جنبه مثبت زندگی تعبیر میشود

  60. شیماشیماsays:

    با سلام روز بخیر دیشب دم دمای صبح پدرم خواب دید که یکی از دنداهای جلوی بالاش افتاد تو دستش بعدش دوتا دیگه کناریش هم افتادن تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان میتواند نشانه دور شدن غم و اندوه از زندگیتان باشد

  61. Padiz ahmadiPadiz ahmadisays:

    درد دیشب خواب دیدم یکی از دندان های جلو کنده شده و خونی هم نیامده بود،از یک هم با شوهرم قهر بودم رو ویلچر نشسته بود هر جا میرفتم دنبالم میامد من توجه ایی بهش نمیکردم که یک دفعه با ویلچر لیز برداشت و خورد زمین البته پاهاش هیچ مشکلی نداشت یعنی راحت میتونست راه بره چون من آماده شده بودم که برم مسافرت خاله ی شوهرم بهش گفت بلند شو تو هم دنبالش برو که بعد از روی ویلچر بلند شد میخواستم تعبیرش رو بدونم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در امورات خانوادگی خود دچار مشکلاتی شوید

  62. ارزوارزوsays:

    سلام من در خواب دیدم که به دندان پزشک که دو سه تا دندونم خرابه اونارو نشون بدم اون دندونای منو رایگان درست کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر بهبود روابط خانوادگی است

  63. نور کیانمهرنور کیانمهرsays:

    سلام شب سال نو امسال خواب دیدم که ردیف پایینی دندانهایم در سمت راست شبیه حالتی مثل ترک خوردگی شدند درست شبیه اینکه روی چیزی داغ اب سرد بریزی و کمی حالت ترک و صدای اونو بده من دستم رو گذاشتم روی دهانم نه دندان هایم شکست نه ریختنند تنها صدای ترک داشتند ولی ترسیده بودم که دندان هایم نریزه که نریختند خدا را شکر خوابم تعبیر داره؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شادی و شور در میان خانواده تان است

  64. مهسا مانیسامهسا مانیساsays:

    سلام من خاب دیدم رفتم مهمونی نشسته بودم کمرم درد گرفت رفتم داخل خونه ،توی حیاط نشسته بودیم که ساحب خونه داشت غذا درست میکرد انگاری گوشت سرخ میکرد ،بعد رفتم داخل خونه دراز کشیدم که کمرم خوب بشه بعد یه مرد نامحرم امد داخل من یکم معذب بودم که دیگه رفت بیرون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مال و مکنتتان کاهش پیدا کند

  65. مهسا مانیسامهسا مانیساsays:

    سلام خوب هستید من خاب دیدم دوقلو بچه دارم توی هموم داشتم میشستم گفتم اول پسرم را بشورم بعد دخترم رو بشورم که مادر شوهرم نمیدونم چکار کرد که انگاری اب سرد شد بعد گفتم که تو اینکار رو کردی که شد بعد زیر دوش داشتم میشستم خیلی هم خوشگل بودند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر رهایی از غصه و اندوه است

  66. صباصباsays:

    سلام من چند روزه درگیر دندانپزشکی هستم خواب دیدم به خونه عموم واسه پختن نذری دعوت شدیم و من اونجا 3تا ازدندونام که دوتاش به راحتی و یکیش انگار کامل نیفتاده بودو خون میومد به مامانم نشون دادم وناراحت بودم خواهرمم یکی از دندوناش به راحتی افتاد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، نمادی از کمتر شدن افکار ناراحت کننده و یا استرس های روزانه خواهد بود.

  67. فریبافریباsays:

    سلام من خواب دیدم دندون نیشم سمت راست لق شده بود داشتم دستکاریش میکردم یهو نصفش شکست تو مهمونیم بودیم خانواده پدریم قهریم باهم بودن داشتن از دندونای مم تعریف میکردن ک چو خوشگله فلانه بیساره. یهو دندونای بالاییم سمت راست کم کم شروع کردن ب شکستن هی خورد میشدن تیکه تیکه منم تف میکردم بیرون تو دستم جمع شد ریختم سطل اشغال بابامم میگفت تقصیر توهه دندونات فشار میدی منم میگفتم من اصن هیشکار نکردم خودش داره تیکه تیکه میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه وضعیت نامناسب و نامطلوب زندگی است

  68. مهسا مانیسامهسا مانیساsays:

    سلام من خواب دیدم یه مردی لخت رو میشستم بدنش رو لیف میکشیدم چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در رفتار خود تجدید نظرکنید

  69. مهسا مانیسامهسا مانیساsays:

    سلام من خاب دیدم که دخترم رابردم حمام که فکر کنم جاشو عوض کنم مدفوع کرده بود که یادم نیست کی نمیزاشت یا شوهرم بود یا خانواده شوهرم من دستم را به مدفوع کردم ومیپاشیدم به روی همشون وانگار هیچ کدوم طرف من نبودن من میخاستم بچه هام رو بردارم وفرار کنم منتظرم مقیت بودم که که فرار کنم ولی هنوز دستم مدفوعی بود میشه بگید چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه نال و مکنت و عزت است

  70. رضا مرضا مsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با نخ کلفتی نخ دندان می کشیدم و هر چی از لای دندان می کشیدم نخ تمام نمی شد و همچنان از لای دندانم به بیرون می آمد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشان دهنده وضعیت نامطلوب است

  71. leilaaaleilaaasays:

    سلام خسته نباشین.من خواب دیدم یکی از دوتا دندون بالایی و جلوییم وسطش به شکل خط عمودی خالی شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مورد تهمت دیگران واقع شوید

  72. نینانیناsays:

    با سلام من خواب دیدم سه تا دندون جلو از فک پایین ام لق شدن البته یکیش حالت کرم خوردگی هم داشت تعبیرش چیه و اینکه دیدن این خواب به شرایط روحی هم ممکنه ربط داشته باشه ؟ممنون میشم ه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی در خانواده برایتان ایجادشود

  73. SaraSarasays:

    سلام ودرود.من دیشب خواب دیدم دندان فک بالام وجلوترین دندان که دندان پیشی من است بشدت لق شده بود وتوی خواب توی آینه هم دیدم که یه تیکه ازبالاش درحال جداشدن است وبادست کاملا قابل حرکت بود.تعبیراین خواب چیست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      کسانی کینه شما را به دل دارند

  74. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام چهارم محرم من خواب دیدم دندان های ردیف بالایی مادرم به شدت یکدست سفید زیبا هستن فقط دندان های ردیف بالا رو دیدم در ادمه خوابم وارد فروشگاه شنیدم برای خرید روسری مادرم یه روسری بزرگ با حاشیه های پرتقالی انتخاب کرد که بخره لطف می کنید تعبیر بفرمایید با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه سلامتی خانواده تان است

  75. امیرمحمدامیرمحمدsays:

    سلام . بعد از نماز صبح خواب دیدم که دندان های بالایی به غیر از دو دندان سمت چپ و راستم رو ندارم و فکر کردم که خودم همه رو کندم و دیدم که به ردیف کنارم چیده شده بود و حتی یکی از دندانهای ماقبل انتهایی لق بود که داشتم آن رو می کندم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشاجراتی در زندگیتان و خانواده برایتان ایجادشود

  76. مهسا مانیسامهسا مانیساsays:

    با سلام نال ومکنت عزت چیه ، خاب دیدم پرم بردم حمام وزیر دوش توی سرش شپش بود ومن شپشها رو از سرش جدا میکردم ومیریخت زمین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده پول و ثروت در زندگیتان است

  77. سمانهسمانهsays:

    امروز صبح خواب دیدم تمام دندانهایم صاف و ردیف شده یک دندون توی سقم هست بعد یهو کنده شد افتاد کف دستم.ممنون میشم برام تعبیرش رو بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مشاجراتی در خانواده برایتان رخ دهد

  78. رویا کریمیرویا کریمیsays:

    سلام خدا قوت..ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگین..من یه مدت هست دندان درد دارم که به سرما و گرما حساس شده اند.. بعد نماز صبح خواب دیدم که دندان های پایین جلو و سمت راست من لق شده اند ولی درد نداشتن و یکی از این دندان های جلویی من نبود و من مواظب بودم که دندانهای لق نیفتند خیلی شدید گریه میکردم و به پدرم می گفتم که باید همین الان به دکترم مراجعه کنم تا یه کاری کند ..فک کنم پدرم هم میگفت که دیگه دکتر نمیتونه کاری کند..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعداز اذان صبح تعبیری درست ندارد و بیشتربه علت شرایطی است که در ان قرار دارید

  79. رهرارهراsays:

    سلام خسته نباشید من یه مدتیه توی شرکتی که کار میکنم دچار مشکل شدم وذهنم خیلی درگیره دیشب خواب دیدم توی دهنم اصلا دندان نداشتم به جز یکی که اون هم کرمخورده بود ومیخواستم کل دندونهامو مصنوعی بزارم من خیلی نگرانم لطفا تعبیر خوابمو بگید من به تعابیر شما خیلی اعتقاد دارم با تشکر از شما استاد گرامی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی در سطح خانواده برایتان ایجادشود

  80. رهرارهراsays:

    با سلام استاد عزیز من خیلی به تعابیر شما اعتقاد دارم دیشب خواب دیدم توی دهنم اصلا دندون نبود بغیر از یکی که اون هم کرم خورده بود میخواستم همه دندونهامو دندون مصنوعی بزارم ودندون مصنوعی هم خریده بودم با تشکر از تعبیر شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در روابقط خانوادگی خود دقت بیشتری کنید ممکن است مشاجراتی برایتان رخ دهد

  81. امیره عفریامیره عفریsays:

    سلام خسته نباشید،،،،،،مامانم خواب دید که دندون عقبش افتاد وخودش بادستش دندونشو کشید خون هم دراومد خواستم ببینم تعبیرش چیه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی باعث ناراحتی شما در خانواده شود

  82. طاهره مالکیطاهره مالکیsays:

    خواب دیدم تو خونه ی پدریم مشغول صحبت با پدرمم و میگه دندونات در چه حالن که میگم همه رو درست کردم جز یکی که یک دفعه پریدم بیرون مثل حالت تف کردن دسته دسته دندونام به همراه لثه سیاه شده ام از دهنم افتادن بیرون و من به شدت مضطرب بودم و گریه میکردم دندونام رو تف میکردم بیرون و همون یدونه که خراب بود رو خیلی راحت از جا درآوردم و انداختم بیرون داخل همون دندونم یه جعبه ی شفاف بود که یه برگه توش بود چند نفری دلداریم میدادن به یکیشون گفتم تمام زندگیه من داخل اونه و به شدت گریه میکردم دندونای جلویی و سمت چپ صورتم همه شون افتاده بودن بیرون ولی دندونای بالایی سمت راستم سر جاشون بودن و یکی میگفت چون زیاد خندیدی اینجوری شد و پیش میاد و برات دندون مصنوعی میگیریم و... مچکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، این احتمال می رود که دل نگرانی های تازه ای را تجربه کنید که البته گذرا خواهند بود.

  83. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم چند تا حشره کوچیک روی دندونای بالا جلو گوشه های دندونها خونه کردن من زود فهمیدم درشون اوردم بعد جاش یکم موند. دوباره نگا کردم تو اینه خوب شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بیماری و ناراحتی است

  84. مریممریمsays:

    ببخشید من خواب دیدم کسی توی خواب به من گفت مدل دندونات بینشون فاصله هست منم خندیدم گفتم اره میدونم بین دندونام فاصله هست .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر تغیرات جدید با جنبه مثبت است

  85. MobinaMobinasays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم دندون هام ارتودنسی هست و سیم ارتودنسی پاره شده و فکم و کل دندونام رفتن سمت عقب میشه تعبیرشو بگین ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بوجود آمدن دلخوری ها و ناراحتی هایی در زندگی شماست

  86. آرزوآرزوsays:

    سلام خسته نباشید منو دوستم دیشب خواب دیدیم دندون بزرگ پایینمون سمت چپ داره میشکنه و تکه تکه میشه و میریزه البته مال من پرشده ک داشت میریخت ولی مال دوستم سالم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه عدم موفقیت در انجام کاری است

  87. سوگلسوگلsays:

    سلام، خواب دیدم رفتیم مهمونی خونه ی پسر عمم خیلی از اقوامم اونجا بودن ، سرسفره بودیم من فقط برنج میخوردم بهم گفتن کبابم بخور ،کبابم خوردم با برنج، یه بچه ی در حد دبستان پسرعمم داشت که دوتا دندون جلویش نبود تعبیرش چیه ،باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده خوشی هایی در جمع خانواده خواهدبود

  88. رهارهاsays:

    سلام من خواب دیدم ک یهو رسیدم ب یک مکانی ک سه تا دندونام افتادن یکیش جلو بالا بود اون دوتا هم پایین ولی سمت چپ و راست قبلش هم لق بودنش رو توی خواب دیدم و توی خواب دیدم که زمانی طولانی رو درگیر بند کردن خونش بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناراحتی در زندگی برایتان ایجادشود

  89. NosratgholamiNosratgholamisays:

    سلام خوبین خسته نباشید،ببخشید زن همسایمون خواب دیده که تولد دخترش بوده و دختر منم تو جشن حضورداشته و از بس دخترم خوشکل بوده سرزبون اون جشن بوده یدفعه ایی نمیدونم چی میشه که دخترم میفته تموم دندوناش میریزه ولی اصلا خون نمیاد ممنون میشم برام تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه جشن و شادی است

  90. ملیحهملیحهsays:

    سلام، من خواب دیدم دندون جلویی فک بالا یکیشون لق شده میاد بیرون بالثه کش میاره لثه دراز میشه با دندون میان بیرون . بعد دوباره جا میرن با فک ولی لقه دندانم، دندونای دیگمم یکیش بهم چسبیده کوتاه بلنده تو فک بالا از دندونای جلوم ، منم با خودم میگم میرم سیم کشیشون میکنم، با خودم میگم اگه قرعه کشی برنده شدم میرم سیم کشی میکنم ،تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناراحتی و مشکلاتی در سطح خانواده برایتان ایجاد شود

  91. دختردخترsays:

    سلام ..من یه مدتیه یکی از دندانهای عقب بالاییم گاهی اوقات خون میاد ..شب حدود ساعت 4 یعنی قبل از اذان صبح خواب دیدم دندانم داره خون میاد بعد رفتم نگاه کردم دیدم چند تا از دندانهای عقبیم باهم لق شده جوری که از لثه انگار جدا شده ان ولی نیفتادند و خون میاد کلی ناراحت شدم گفتم کاش زودتر میرفتم دکتر پیش خودم گفتم فعلا با این سمت غذا نمیخورم و رفتم که به دکتر زنگ بزنم وقت بگیرم امیدوار بودم که با جراحی درست میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه ناراحتی های فکری و ذهنی شماست

  92. GhoncheGhonchesays:

    سلام من خواب دیدم دندان جلویی ردیف بالا لب پر شده البته خودش مقداری لب پر هس خواب دیدم که این لب پری بیشتر شده خیلی ناراحت بودم و گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حرف های ناپسند و انجام دروغ و غیبت است

  93. معصومه نبویمعصومه نبویsays:

    سلام من خواب دیدم دارم چیزی میخورم و چیز سختی و استخوان مانندی را در دهانم حس کردم فکر کردم یک تکه از دندان آسیابی فک پائینم کنده شده ولی بعد حس کردم که دندانم بسیار لق شده و با یک لمس کوچک افتاد سریع به سمت رو شویی دویدم و محتوای دهنم رو خالی کردم که پر از خون و یک دندان اسیابی بزرگ و سالم همراه با ریشه بود... بعد از اونم دهنم خونی بود ... خیلی ناراحت شدم و حس نگرانی کردم و یک گوشه نشستم و بیحال افتادم.. ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلات و ناراحتی هایی در سطح زندگی برایتان ایجاد شود

  94. پریپریsays:

    من خواب دیدم دندون هام لق شدن و میخوان بیوفتن و کمی احساس درد هم میکنم دندون هام رو میخوام بندازم یکم میشورم اما به جای اینکه بیوفتن انگار یه لایه ازش کم میشه و نازک میشه اما میرم که دوباره درستشون کنم و مثل قبل میشه!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی خانواده و بستگانتان است

  95. موناموناsays:

    سلام من قبلا ارتودنسى داشتم الان ثابت كنندش هنوز پشت دندونام هست خواب ديدم با اينكه ثابت كننده پشت دندونامه دندوناى جلوى بالاييم از هم فاصله افتاده بود قابل تكون دادن بودن خيلى جا خوردم و ناراحت شدم من با جابه جا كردن اوردم سر جاشون انگار يكمم سفيد تر شده بودن

  96. موناموناsays:

    سلام من قبلا ارتودنسى داشتم الان ثابت كنندش هنوز پشت دندونام هست خواب ديدم با اينكه ثابت كننده پشت دندونامه دندوناى جلوى بالاييم از هم فاصله افتاده بود قابل تكون دادن بودن خيلى جا خوردم و ناراحت شدم من با جابه جا كردن اوردم سر جاشون انگار يكمم سفيد تر شده بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن دندان ها در خواب به معنی اعضای خانواده و بستگان بیننده خواب است.

  97. آیسانآیسانsays:

    باسلام من دیشب توخوابگاه دیدم دندونای ردیف بالاروارتدنسی کردم انقدخوشحال بودم بعدا زدم ارتدنسی شون افتاد?تعبیرش چیع

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یعنی شما تلاش زیادی برای محافظت از اموال خود انجام می دهید. اگر خواب ببینید دندان های سفید و زیبایی دارید و از دیدن آنها لذت می برید

  98. لیلالیلاsays:

    سلام من خواب دیده بودم که دندونای پاینم همه افتاده ولی دندونای بالام هست بعد تو خواب انگار خودم یا یکی دیگس درست یادم نیست میگه ببین فلانیو مسخره کردی دندونات اینطوری شد (در صورتی که من اصلا در واقیت اون ادمو مسخره نکردم) بعد خودم به خودم میگم ای بابا ادم قدر یه چیزیرو داره نمیدونه بعد میگم دندونای بالات هنوز هست اونا هنوز نیفتاده قدر اونارو بدون معنیه این خواب چیه؟ ایا اون فرد از من ناراحت و دلخوره یا ازون شخص اسیبی به من وارد میشه...؟ ممنون از جوابتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در همین ایام بواسطه ی یک اتفاق خانوادگی احساس نگرانی و یا ناراحتی کنید.

  99. نسینسیsays:

    سلام خواب دیدم یکی از شاگردانم یک دندانش بر روی زمین‌افتاد و‌ وقتی برگشتم دیدم ردیف‌بالای دندانش‌کامل ریخته است. در واقعیت ایشون مریض هم هستن..نمیدونم تعبیرش چیه..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دندان در خواب اشاره به قدرت تحلیل و بررسی فرد دارد که لازم است در این زمان مورد بازنگری قرار بگیرد.

  100. مریم باقریمریم باقریsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دندانهای آسیابم (از پایین سمت راست) شل شده و کمی خون داشتم. ممنون میشم تعبیرشو بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسائل جزئی و کوچکی باعث ناراحتیتان شود

  101. مریممریمsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یکی از دندان جلویی یا به اصطلاح پیش زرد رنگ شده من میخواستم تمیزش کنم قسمت زرد رنگ و با انگشتم کندم و درد داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای بهبود روابط خانوادگی در تلاش هستید

  102. مگىمگىsays:

    من خواب ديدم كه بايد سه تا از دندان هام و بكشم اما به خاطر ترس فراوان نميرفتم اين كارو بكنم، بلاخره يكيشو كشيدم و داندانپزشك كه در خواب فرد شناسى براى من بود عاشق هم شديم، اما دوتا دندان ديگر كشيده نشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با کارهای ناشایست موجب ناراحتی خانواده خود را فراهم کنید

  103. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم یکی از دندان های آسیا سمت چپم را دندانپزشک کشیده و میگه باید جراحی بشه یه دندون دیگه بذاریم من خیلی ناراحت بودم چون دندون پزشک خودم نبود و فک میکردم این دندونپزشک از پسش بر نمیاد ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مشاجراتی است که ممکن است در خانواده برایتان رخ دهد

  104. ززsays:

    با سلام.من درخواب دیدم دو دندان جلوی بالای دختر ۵ ساله ام افتاده و در خواب خیال میکردم که چون سن او نزدیک به مدرسه رفتن شده دندان های شیری اش افتاده و وقتی که از او پرسیدم که کی دندان هایت افتاده که من متوجه نشدم او فقط خندید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اتفاقات هیجان انگیزی است که ممکن است در سطح خانواده برایتان ایجاد شود

  105. ParisaParisasays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم کل اعضای خانواده دور همیم بعد منم از شدت ناراحتی قلیون میکشیدم( چون تازگیا ی بحثی تو خونواده پیش اومده که من تو بیداری خیلی ناراحتم و تو فکرم. )بعدش تو خواب همینجوری که با مامانم حرف میزدم یهو برگشت نگام کرد ۶ تا از دندونای بالا جلوییش افتاده بود و لباسش ی تیکه سیاه بود ممنون میشم تعبیرشو بم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مشاجراتی است که در خانوده ممکن است برایتان ایجاد شود

  106. سیمینسیمینsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دندونای جلوم از بالا تا پایین ترک خورده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلات خانوادگی را تجربه کنید

  107. زینبزینبsays:

    سلام دیشب خاب دیدم پسرمو ب دندون پزشکی بردم و دندون پزشک گفت دندونای اخرش از هر طرف یکی خراب داره و باید بکشمشون دوتا از پایین ویکی از بالا کشید و من اصرار داشتم ک یکی دیگه هم ک خرابه بکشش ولی نکشید و خون هم نداشتند با سپاس فراوان از شما لطفا تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، ممکن است نمادی از برخی از نگرانی های شما در مورد اعضای خانواده ی خودتان باشد

  108. حسينحسينsays:

    سلام ببخشيد خواب ديدم دندان هايم خراب شدن و داخل خواب ترسيدم رفتم نگاه كردم ديدم همه دندان هام سالمن ممنون ميشم تعبيرش كنيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، فقط هشدار میدهد تا در مورد سلامتی جسمانی خودتان مراقبت بیشتری اعمال نمایید.

  109. ستاره محمدیستاره محمدیsays:

    سلام. خواب دیدم یه تکه ای از مرغ بریون خوردم لاش سوزن بود و لای دندونم گیر کرد. بزور درآوردمش.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی در خانواده برایتان ایجاد شود

  110. تیناتیناsays:

    سلام وقت بخیر. دختر مجردی هستم خواب دیدم بعد از اینکه با پسری ک اصلا نمیشناسمش ولی تو خوابم انگار شوهرم بود و هردو بدون لباس بودیم باهام نزدیکی کرد و تو خواب تو ذهنم این بود که ب قصد بچه دار شدن نزدیکی داشتیم و انگار تو یه مدرسه بودم مدرسه دوران دبستانم. بعد از تموم شدن رابطه رفتم تو دفتر مدرسه و تو آینه به دندونام نگا کردم و دیدم یه ردیف دندون پشت دندونای جلوییه دندونای پایینم در اومده و دو ردیف دندون داشتم. به آقایی ک اونم نمیشناسم نشون میدادم و اونم یه توضیحاتی میداد ک یادم نیس. لطفا تعبیرشو بگید. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلات و ناراحتی هایی در سطح خانواده برایتان ایجاد شود

  111. شیداشیداsays:

    سلام ببخشید من یه دختر مجردم که خواب دیدم که تو خونه ی خودمون هستم و داشتم یه چیزی میخوردم بعد که تموم شد احساس کردم که دندان آسیای فک پایین سمت چپم(اخرین دندون)داره به دندونام دیگه ام فشار میاره و نمیزاره وقتی دهنم رو میبندم دندونام کامل روی هم قرار بگیره(بعدش تو همین فاصله با پدرم در مورد یه تلویزیون که قرار بود بخریم تو واقعیت ولی نخریدیم صحبت میکردیم) بعد من اون دندون آسیا داشت لق میزد و منم رفتم دستشویی و اون دندون با ۴یا۵ دندون دیگه که بهش وصل بود اومد بیرون و یه زردآب هم خارج شد از دهنم(خون هم قاطیش بود)من واقعا وحشت کردم اما وقتی تو اینه بهشون نگاه کردم زیر همشون دندون تازه بود و خوشحال شدم و به خودم گفتم انگار که دندونام شیری بودن خوبه که نرفتم پیش دکتر تا برام درستش کنه( تو خواب دندون اسیام خراب شده بود اما بقیه دندونام که بهش وصل بود سالم بود) و من در واقعیت هم اون دندون آسیا و بقیه سالم هست اما تو خواب خراب شده بود.میشه لطفا تعبیر خوابم رو بگید من خیلی میترسم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. دندان در رویای شما بیشتر نماد قدرت است. این احتمال وجود دارد که برخی مشکلات از قدرت و استقامت شما بکاهد اما در نهایت تلاش دوباره شما همه شرایط را بازسازی میکند.

  112. مرتضیمرتضیsays:

    سلام در خواب دیدم که می خوام حرف بزنم نمی تونم بعد متوجه شدم چیزی توی دهنم هست فهمیدم که دوتا دندون از دندونای بالایی قسمت جلو توی دهنم افتادن برای همین نمی تونستم حرف بزنم .دستم رو گرفتم جلوی دهنم دوتا دندون افتاد توی دستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام وقت بخیر. تعبیر این رویا متاسفانه به نگرانی ها و مشکلات آینده اشاره دارد.

  113. علیرضاعلیرضاsays:

    درود بر شما ممنون از سایت خوبتون من مردی متاهل هستم که دو تا دختر دارم چند شب پیش در خواب دیدم دوتا از دندون های بالام از سمت جلو افتاد توی دهنم و گرفتمش توی دستم البته بدون خونریزی. متاسفانه از وقتی این خواب رو دیدم مدام نگران بچه هام هستم و چون توی تعبیرها برای این خواب تعبیر خوبی ندیدم خیلی دلهره دارم و صدقه گذاشتم لطفاً تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشاجرات و ناراحتی هایی را در سطح خانواده خود تجربه کنید که باعث به وجود امدن نگرانی هایی برای شما خواهد شد

  114. لیلالیلاsays:

    سلام .خواب دیدم که در خانه پدرم هستم مادرم هم که فوت شده اونجاست و توی یکی از اتاقها دراور میز توالت من که توی خونه خودمه هست و یک درگاه از اون اتاق به کوچه باز هست و یکی نمی‌دونم با چی اومده بود زده بود به اون دراور و کج شده بود بعد من کشوها را باز کردم توشون پر از خاک بود و از توی کشور گردنبند طلا فیروزه ای را که دارم و کمی خاکی شده بود در آوردم بعد دیدم دندانهای جلوی فک پایینی فک کنم چهار تای جلوی افتاد کف دستم و سبز پررنگ بودند و به مادرم که فوت شده نشونشون دادم و گفتم حالا ببین همین حالا که می‌خوام برم درستشون کنم و اینجوری شد رنگشون کردم . تو ذهنم بود با چیزی مثل لاک رنگشون کردم.با خودم گفتم برم تو آینه نگاه کنم حتما خیلی زشت و بد قیافه شدم که جلوی دهانم دندان ندارم.توی آینه هم نگاه کردم ولی زیاد جای خالیشون مشخص نبود.از بس زیاد خواب میبینم الان یادم نیست کی این خواب و دیدم ولی به احتمال زیاد عصر یک ساعت بعد از ناهار که خوابیدم خواب دیدم.ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. بهتر است نسبت به رویدادهای آتی و همچنین سلامتی خود و اطرافیانتان محتاط تر عمل کنید.

  115. زهرهزهرهsays:

    سلام من خواب دیدم که پیش دندان پزشک رفتم و او از دندانهای بالا یکی به آخر سمت چپ را کشید کنده نمی شود و با زور آن را کشید گفتم این دندان را باید پر می کردید گفت این خراب بود و بدرد نمی خورد من در آیینه جای دندان را نگاه کرم کمی خودن می آمد و بسیار گود شده بود کنار لثه من هنوز کمی تیره بود مثل اینکه از تاثیر خرابی دندان لثه من هم در گیر باشد دکتر گفت بیا و جای دندان را بکار اما من در آینه دیدم که جای دندانم یه دندان کوچکتر در آمده با خودم گفت دلیل اینکه آن دندان خراب شده حتما همین بوده که دندان شیری بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. مشکلاتی رخ می دهد که البته بدون راه حل نیست.

  116. MasomeMasomesays:

    سلام . من چند روز پیش دندان شش فک بالا رو پر کردم دیشب قبل از خواب درد میکرد . خواب دیدیم همین دندان داره از لثه جدا میشه فقط انتهای دندان به لثه چسبیده بود . دندان سالم فک پایینم هم مقداری ازش خالی شده بود با خودم میگفتم باید برم پرش کنم . ممنون از زحماتتون. تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقتتون بخیر. این رویا صرفا از پریشانی افکار نشات می گیرد.

  117. آرزو کلهریآرزو کلهریsays:

    سلام خوب هستین من خواب دیدم دوستم روکش دوتا دندون جلوییش افتاد بعد یکی از دوستاش روکشهارو از روزمین برداشت گذاشت توی جیبش میشه تعبیرشو بگین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است افرادی در زندگیتان باعث خدشه دارشدن روابط شما و خانواده تان شوند

  118. مریم گل محمدیمریم گل محمدیsays:

    سلام من امروز ساعت ۵ونیم صبح توی خواب دیدم که تو اینه ب دندونام نگاه کردم دندونای پایینم بزرگ و و قسمت جلوی اون تیز شده بودن و ب شدت نا مرتب و عقب جلو بودن بعضی از دندونام هم سوراخ بودن ولی کلا وقتی نگاشون میکردی خیلی بزرگ بودن و تو خواب ترسیده بودم ک چرا دندونام این شکلی هستش و سر کلاس درس باید مینشستم تعبیرشو لطفا بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام .روزی شما زیاد میشود ممکن است با پیشنهاد های جالبی روبه رو شوید

  119. رعنارعناsays:

    سلام ‌.خواب دیدم پدرم تازه فوت شدن ‌.ودیدم دور قبر بابام پر مورچه ست .وخواهرم داشت دوروبر قبرو محکم میکرد .وگفت مورچه ها داشتن دندونای بابامو میبردن.که خواهرم داشت دور قبرو محکم میکرد که مورچه ها نبرن دندونای بابامو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده سودی باشد که در خانواده برایتان ایجادخواهدشد

  120. neegiinneegiinsays:

    سلام ‌من امروز ساعت 10 صبح توی خواب دیدم که توی خونه عموام بودم كه در اینه متوجه شدم یكی از دندون ای اخریم قسمت بالایی اون تیز شده بود اون در اوردم بعد یهو تعداد دندون های كه توی دستم بود زیاد شدن چون كه زیاد بودن از دستم افتادن خواستم برش دارم ولی بقیش هم افتادن از زمین برداشتم یه چند تاشو زیر فرش قایم كردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بینگر به وجود امدن مشاجراتی در خانواده برای شما خواهدبود

  121. ElaheElahesays:

    سلام. دیشب ی خواب عجیب دیدم تو رو خدا میشه تعبیرشو بهم بگید. من ی خواهرزداه ۱۸ ماهه دارم ک بیشتر دندوناش دراومده ولی تو خواب دیدم قسمت بالا دوسه تا دندون دراورده بود شبیه دندون فیل ولی اندازه دهانش. بعد هم خودش هم باباش ی دندونم معمولی بعد از اون قسمت ته دهانش ک اصلا جای دندون نیس دراورده بودن. همون موقع هم ی فامیل دور اومده بود خونمون جلوی من نشسته بود نوه دارشده بود دخترش بچشو شیر میده و تند تند مامانشو بوس میکرد میگف خیلی زحمت منو میکشی میشه لطفا تعبیرشو بگید ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان از شادی و شادکامی است که در زندگیتان وارد میشود

  122. لیلالیلاsays:

    سلام دختری هستم که نامزد دارم و بینمون صیغه محرمیت خونده شده خواب دیدم دندان عقبم سمت راست فک پایینم لق هست (دندونم جاش درست نیست یکم کجه در واقعیت) و من با زبونم درش آوردم و بعد دستمال گذاشتم روی جاش ولی نمیدونم خون اومد یا نه در ضمن دندونمم تو خواب توی دستم گرفتم بنظرم یکمی بززگ بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مکن برای یکی از اطرافیانتون یه مشکل کوچیک پیش بیاد

  123. پریاپریاsays:

    خواب دیدم دارم دندان های فَک بالا رو با نخ دندون تمیز میکنم که میبینم دندان نیشم لق هست بعد من میکندمش و ازش خون میاد نگاش که میکنم کمی پوسیده هست بعد میرم دهانم رو میشورم و خون پاک میشه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای رفع خطر از خانوادتون صدقه بدهید

  124. بی نامبی نامsays:

    سلام.خواب دیدم وسط دوتا دندون پیشینم شکسته و سیاه شده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است گرفتاری هایی در خانواده برایتان ایجادشود

  125. بهادلیبهادلیsays:

    سلام وقتتون بخیر باشه بنده در خواب دیدم که یکی از دندانهای جلویی فک پایینم افتاد تو دستم بدون خونریزی و من بسیار ناراحت بودم و از این مسئله خواهر و دختر خواهرم رو مقصر میدونستم و با خودم فکر میکردم که دیگه نمیشه دندونمو درست کنم و تلاش میکردم همین دندونو بلکه بتونم جا بزنم داخل لثه رفتم سمت آینه دیدم لثه ام حالت قاب (مثل دندونای کناری که دندون رو نگه میدارن وسطشون) ولی از جنس لثه بود اون شکلی شده بود اما نتونستم پس بدم دندونمو و فقط لثه ام رو دیدم تو آینه اون طوری

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر به خانه و خانواده در زندگیتان اهمیت بدهید

  126. یاس موسوییاس موسویsays:

    سلام. دیشب ساعت ۳ همسرم یه خوابی دیده و بعدشم هراسون بیدار شد. خواب دیده تو خیابون یه تصادف دیده و ترسیده و اومده خونه رفته جلو آینه دیده دوتا دندون جلوییِ بالا نیستن! (بدون اینکه افتادنشونو دیده باشه) بعدش اومده غذا بخوره احساس کرده همه ی دندوناش داخل دهنش لق هستن و بعد تمام دندوناش ریخته تو دستش.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است صدقه ای دهید ممکن است ناملایمتی هایی در خانواده برایتان رخ دهد

  127. سعیدسعیدsays:

    سلام خواب دیدم مادرم دندان های نیشم رو داره میکشه تو خواب خیلی احساس درد داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است از نصایح خانواده استفاده کنید

  128. عسکریعسکریsays:

    سلام خواب دیدم که بین دندون های جلوییم فاصله افتاده و کج شدن و تعداد زیادی دندون نیش نازک توی دهنم در اومده بود مثل هیولاها و جوری بودن که تازه داشتن در میومدن و من دست بهشون میزدم دوباره میرفتن تو لثم تعبیر خوابم چی میشه ؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در روزهای اتی مشاجراتی را با خانواده داشته باشید

  129. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم به خانه ی همسایه قدیمی مان میروم و میبینم که خونشون خیلی خشگل و زیبا شده و تعمیرش کردن جوری که تعجب میکنم و دختر همسایمون که همسن من بود رو در همون خونشون دیدم که بیمار شده بود و توی خونه ادوات درمان و وسایل پزشکیش وجود داشت ... بعد خودم رو گویا در مراسم جشن دیدم و متوجه شدم که خانمی همه ی قسمت های پر شده ی دندونام رو که شبیه نگین های مشکی ریز بود دراورده و من ناراحت شدم که چرا این کارو کرد ...و دندان های خودم رو توی آینه دیدم که گود افتاده چون قسمت های سیاه پر شده همگی دراورده شده بود و من توی خواب نگران بوی دهانم هم بودم....(البته در واقعیت بنده به بهداشت دهان دندانم اهمیت زیادی میدم )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      همنشینی با فردی که چندان مناسب نیست و تاثیر پذیری از اون باعث میشه مشکلاتی پیدا کنین در زندگیتون

  130. جلالجلالsays:

    سلام.دوشب پیش خواب دیدم تمام دندونای ردیف پایینم ریخته.یادم نمیاد اما فکر کنم کف دستم بودنونه خراب بودن نه سیاه.ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناراحتی هایی در خانواده برایتان ایجادشود

  131. mnazhmnazhsays:

    سلام..من خواب دیدم که دوتا از دندون های کناریم لق شدن و بعد افتادن و بعد از افتادن نگاه کردم دیدم دوباره یک لایه دندان دیگه جای اون دندان هایی که افتاده بودن هست(یک لایه بود مثل سرامیک بود) که داخل یکیشون سیاه بود و بعد یک جایی بودم که دندانپزشکم بود میخواست اون دندون های یک لایه ای رو بکشه دوتا آمپول سر کننده زد و من گریه میکردم و از درد کشیدن میترسیدم تمام کارهای قبل از کشیدن دندان را انجام میداد و من همچنان در حال گریه کردن بودم حتی دوتا دستمال گذاشت داخل دهانم اما در آخر اون دندان هارو نکشید و من از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای نزدیکانتون گرفتاری پیش میاد که نیاز به کمک پیدا می کنن

  132. آنیتاآنیتاsays:

    سلام من خواب دیدم ک یکی از دندان شیریم سیاه شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی در خانواده برایتان ایجادشود

  133. ندانداsays:

    سلام ...خواب دیدم دندان کرسی پایین سمت راستم شکسته لطفا تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشاجراتی را درزندگی تجربه کنید

  134. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم که یهو دندان های بالام مثل دندان مصنوعی بدون ریشه افتادند توی دستم. دستم رو جلوی دهنم گرفتم و با وحشت رفتم سمت دیگران و سمت مادرم و بین راه همسرم و برادرام هم اومدن دنبالم که ببینن چی شده بهو بقیه ی دندونای بالام هم بدون ریشه افتادن توی دستم، فقط دندونای عقلم مونده بودند. در حال جیغ زدن بودم که همه می پرسیذن چیشده منم یهودستم رو از جلوی دهنم برداشتم و دهنم رو باز کردم و جاخالی دندونام رو نشونشون دادم. لطفا اگه میشه تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا ممکن است مشاجرات و نگرانی هایی را در خانواده تجربه کنید

  135. سونياسونياsays:

    سلام من متاهل هستم ديشب خواب ديدم دندون اسيام به شدت درد ميكنه يه ذره از دندونم مونده فقط( تو واقعيت يكم توش خاليه ) بعد ميرم دندون پزشكى مبينه دندونمو ميگه بايد بكشى بعد هركارى ميكنه كه بكشه نميتونه ميگه خيلى سفته بعد يهو دست برميداره دندونم ميافته تو دهنم با ريشه خون بعد ميگم افتاد دكتر ميرم اب ميگيرم خوناش بره بعد ميگم دندونم نگه دارم با خودم بعد ميبينم جاش معلوم خاليه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یکی از عزیزانتون دچار ناراحتی میشن

  136. لیندالینداsays:

    ، من خواب دیدم رفتم جلوی آینه،لبخند زدم، دیدم هیچ دندانی ندارم،،با دقت که نگاه کردم بعضی دندونا ریشه داشتن ولی بقیه هیچی ،فقط لثه هام پیدا بود، به شدت احساس ناراحتی میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نیاز به حمایت خانوادتون دارین

  137. هادی چراغیهادی چراغیsays:

    خواب دیدم دارم هویج میخورم آسیاب پایینم دیدم لق شده دست زدم بهش کنده شد اصلا خونی نیومد بعد دندون کنده شده رو کف دستم گرفتم دیدم سیاه و پوسیده شده دست میزدم خورد میشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است ناراحتی هایی در خانواده برایتان ایجادشود

  138. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم روی فک بالای دهنم یه ردیف اضافه دندون دراوردم که یه سریش کامل درومده بودن و یه سریشون نصفه. ینی دندون های ردیم جلوی خودم بودن بعد پشتشون این دندون جدیدا درومده بودن . و اولش دیدم کثیفن و بعد شروع کردم به تمیز کردنشون که همشون خیلی تمیز و قشنگ شدن و منم خیلی خوشحال شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی را در خانواده تجربه کنید

  139. آرزو کلهریآرزو کلهریsays:

    سلام خوب هستین من خواب دیدم دقیق نمیدونم چه ساعتی بود فقط قسمتی از خوابم یادمه خواب دیدم که یه عالمه دندون یه جا جمع کردم مثل یه جای گود شبیه کاسه نمیدونم با جارو جمع کردم یا نه همشون شبیه غنچه های ریز گل بودن بعد توی دهان خودم دندونای سفید بود میشه تعبیرشو بگین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادمانی در خانواده است که ممکن است برایتان ایجادخواهدشد

  140. بهاربهارsays:

    با سلام خواب دیدم که در آینه نگاه کردم و دندانهایم بسیار نامرتب شده بود و روی هم اومده بود و یک دندان از دندان های پیشین را کندم بدون هیچ دردی و کلی خون اومد و دندان هام نظم و ترتیب گرفت ممنون میشم بفرمایید تعبیرش رو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلی برای یکی از اعضای خانودتون پیش میاد که حل میشه

  141. دلارامدلارامsays:

    با سلام.یه آدمی میشناسم که دندان پزشکه و از من خوشش میاد،میشه کفت تقریبا باهم صمیمی ایم(معمولا وقتی برم پیشش بگو بخند داریم).خواب دیدم که داریم میرم کلینیکی که این آقای دکتر توش کار میکنه وارد محوطه که شدم دیدم داره با تلفن حرف میزنه متوجه حضورم شد وقتی از کنارش رد شدم پشت سرم راه افتاد صدای مکالمه اش با طرف مقابل شندیم که میگفت بعدا باهات حرف میزنم فعلا باید برم‌.ولرد کلینیک شدم با دستیار دکتر سلام احوال پرسی داشتم بالبخند جوابم داد دوتا خانوم پشت میز منشی بودن با اونا سلام احوال پرسی گرمی داشتم وباهاشون دست دادم(توی واقعیت این دوتا خانوم ندیدم)داشتم با دستیار دکتر حرف میزدم متوجه شدم دکتر یه گوشه ایستاده و زیرچشمی حواسش به منه.به دستیار دکتر گفتم که یکی از دندونام چک کنه و رفتیم سمت یکی از یونیت ها(اینم بگم که کلینیک توی خواب با کلینیکی که توی واقعیته یه سری تغییرات داره)دندونم چک کرد یه سری به تاسف تکون داد گفت که مواد خوبی روی دندونت نیست و گقتم من اینو ۴سال پیش پر کردم.از همه خداحافظی کردم اومدم بیرون دکترم همون جای قبلی با همون حالت قبلی ایستاده،اومد بیرون و یادم افتاد که کیفم داخل کلینیک روی میز منشی جا مونده و دوباره برگشتم کیف برداشتم و خداحافظی کردم دیدم دکتر سرش پایینه ویه حالت متفکر به خودش گرفته و زیر چشمی حواسش به منه.اومدم بیرون و خوابم تموم شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام، کار اشتباهی انجام میدین که باید جبرانش کنید

  142. مریممریمsays:

    درود بر شما .شوهرم دیشب خواب دید یکی از دندنای بقل اسیابش لق هستش واون و کشید خیلی خون اومد لطفا می شه تعبیرش کنید ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناراحتی هایی در زندگی برایتان ایجادشود

  143. Atabaki ZahraAtabaki Zahrasays:

    سلام من طرفای هفت صبح خواب دیدم نصف یکی از دندان های پشتیم افتاد تو دستم و دندانم نصف شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناراحتی هایی در خانواده برایتان ایجادشود

  144. ندا قاسمیندا قاسمیsays:

    با سلام من ساعت 7 صبح خواب دیدم که دندان جلو پایین یجوری انگاره که میخواد بیافته و یکدفعه داشتم با گوشی بازی میکردم که دستم خونی شد و انگار دندونم در حال افتادن بود و من دیدم فقط کف دوتا دستم رو آوردم جلو و کمی خون ریخت رو دستم ولی یادم نمی یاد که دندون کف دستم افتاد یا نه ولی حس اینو داشتم که دندونم افتاده و منم ناراحت بودم و انگار ترسیده بودم و داشت گریه ام میگرفت خیلی نگرانم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام متحمل مسولیتی برای کمک به یکی از اعضای خانوادت میشی

  145. هیلیهیلیsays:

    سلام،من مادم خواب دیده که من اورتودنسی هام رو باز کردم و بعد متوجه شده دو تا دندون از دندون های جلوم نیستن (دوتا از دندون های پیشم) ولی میگفت که من خیلی خوشگل شده بودم و خوشحالم بودم و اصلا واسم مهم نبود که دندونام نیست...تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی در خانواده برایتان ایجادشود

  146. پریپریsays:

    خواب دیدم دندان های پیشینم خراب و سیاه شده و منم میکندمشون..روز بعد هم خواب دیدم دندان نیشم رو میکندم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مشکلات خانوادگی برایتان ایجادشود

  147. Mehrdad rasoliMehrdad rasolisays:

    سلام خواب دیدم که دندونامو کجو کوله و زردو کثیف شدن.با ناخن دو سه تاشو از زردی پاک‌کردم‌ولی بازم مثل اول نشدن.من با کسی تو رابطه ام و قرار ازدواج‌کنیم.جالب اینجاست دقیقا تو همون شبی ک من این خوابو دیدم اون‌همین خوابو دیده دقیقا تو یه شب یه خواب دیدیم.یه دختر عمه داره ک خیلی دشمنی میکنه با ما یکی دوبار اومد پشتش بمن بدگفت که یبارش کلا رابطمون داشت تموم‌میشد.خواستم ببینم این خواب ها ربطی ب اون داده.تعبیر کلیشو میخواستم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ناراحتی خانوادتون اشاره داره

  148. helen rnjihelen rnjisays:

    سلام،مادر من خواب دیدن که من اورتودنسی هام رو باز کردم و خیلیم خوشگل شده بودم و خوشحالم بودم ولی از دندون های جلوم فقط یکیش بود با یکی از دندون های کناریش ولی اصلا عین خیالمم نبود.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ارتباط و رابطه ی صمیمی شما و خانوادتون اشاره داره

  149. HadisHadissays:

    سلام من الان خواب دیدم که پدرم دندانهای بالاش فک سمت چپش کنار دندون نیشش دندون نداره و دندون چپ و راسته همینی که دندون نداره لقه و باا سیم نگهش داشتن انگار و یکم سیاه بود انگار که خراب بود وقتی بهم نشون میده و دست میزنه بهشون میگم این ٣تا دندونت لقه بابا باید درستش کنیم ولی انگار بابام میلش نبود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگرانی هایی دارن که باید با مشورت کسی حل بشه

  150. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید خواهرم خواب دیده که دندان کناری دندان بزرگش افتاده و من و خواهرم داریم میخندیم ممنون میشم که تعبیر خواب رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است صدقه ای دهید ممکن است گرفتاری و اندوهی برایتان ایجادشود

  151. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم در خانه هستم و تمام اعضای خانواده هم هستند و حس کردم دندانهایم در حال ریختن هستند وبعد خواهرم اومدوگفت داداش دندان هات چرا همش ریخته و بعد تو اینه دیدم که همه دندن هام ریخته شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ارتباط شما با خانوادتون کمی سرد میشه

  152. atiatisays:

    سلام خواب دیدم دندون عقلم یکیش نصفش قالبی درومد ونصف دیگش سر جاش بود دندون هم مال سمت پایین دهنم بود نه سمت سقف دهانم

  153. BoLBoLBoLBoLsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که یکی از دندونام که تو واقعیت ازش خوشم نمیاد چون بالاش یه خط داره تو خواب افتاده و تشخیص دادم که چون اون دندونه، دندونه بالا دندون آسیابمه بعد تو خواب دیدم که تو مدرسم در حالی که تو واقعیت مدرسم تموم شده به دوستم میگم دندونم افتاده و دندونم تو جیبم بود و بهش نشون دادم تو کف دست راستم بعد احساس کردم یکم سفید تر شده بعد تو خواب دختر داییمو گوشه ی حیاط مدرسه دیدم گفتم تو خواب نکنه دندونم افتاده منم مثل دخترداییم بعد یکی دوسال بلایی سر مادرو پدرم بیاد همش هم خوابای آشفته میبینم بعد از مرگ داییم میشه تعبیر کنین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در جهت بهبود روابط خود با خانواده کمی بیشتر تلاش کنید

  154. مهدیسمهدیسsays:

    سلام و درود..من خواب دیدم ک یکی از دندونای پایین سمت چپ کنار دندون نیشم لق بود و یهو افتاد کف دستم..سالم و سفید بود..بعد من به مادرم گفتم بهت گفته بودم دندونم لقه بریم دکتر منو نبردی دیدی افتاد..حالا بریم دکتر دندون کف دستمه بچسبونه سرجاش برام..خیلی هم ناراحت بودم و همش میگفتم میخندم جای خالیش پیداس..یهو نگاه کردم دیدم همون دندونی ک دستم بود یه بچه دندون ریز هم از کنار بهش چسبیده بود..بیشتر ناراحت شدم و نگران..ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رفتاری از شما سر بزند که باعث اندوه و ناراحتی خانواده شود

  155. موسویموسویsays:

    سلام من پدرم فوت شده ولی خواب دیدم که باپدرم داریم میریم ازاصفهان به بندرعباس ودر راه به شیرازرفتیم ودایم رودیدیم وقتی که ازمسافرت برمیگشتیم اصفهان مادربزرگم که درحال حاظرافتاده شده وپیش مازندگی میکنه دندنهاش همه شکسته شده بود وآویزون بود دردهانش تعبیراین خواب من چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی و نگرانی دارن و دلتنگن

  156. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید در خوابم دیدم میرم دندون پزشک و میگم دندون هام خرابه درستشون کنید ولی دکتر که به دندون هام نگاه میکنه میگه هیچ مشکلی نداره من میگم نه خرابن یجوری داخل دهنمو بهم نشون میده میبینم دندون هام بسیار سفید و براق هستند تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی در خانواده برایتان ایجادشود

  157. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم زنگ در خونه رو زدن من رفتم باز کنم ک ی دختر ۷.۸ ساله‌بامادرش،مثل گداها صورتشون‌کثیف‌وموهای ژولیده ولی نسبتا تپل بودن،لاغر نبودن .گفتن ب ما کمک کنید منم بهشون گفتم اینبار بهتون ی‌چیزی میدم اما جوانی برو کار کن.شوهرمم رسید و ی دسته پول بهشون داد.منم با شوهرم حرفم شد ک چرا این همه پول بهشون میدی‌و گفتم بهت‌شک دارم اوناهم گفتن اره ما زن‌وبچشیم.منم ب شوهرم گفتم میرم از زندگیت بیرون.بعد دیدم نصف دندون کناریم شکست و ریشه‌های سفیدی دیده میشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مسئله ی مالی براتون پیش میاد صدقه بندازین

  158. Tina_Tina_says:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که دو تا از دندونام پوسیده شده فک بالا یه اسیاب واخرین دندونم دندون اسیابم خیلی پوسیده شده بود و من تونستم راحت درش بیارم و اصلا خون نیومد ولی اون اخری بااینکه به همون اندازه پوسیده شده بود در نیومد من روی دندونام خیلی حساسم ولی تو خواب اصلا ناراحت نبودم که پوسیده شدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید با رفتارتان موجبات ناراحتی خانواده را فراهم نکنید

  159. NegNegsays:

    سلام من کلا دندون های خراب زیادی دارم (در واقعیت) خواب دیدم که به علت همین دندون های خراب،پدرم منو برد به دندون پزشکی که دندونمو درست کنم و چون همیشه با کشیدن دندون موافق تره بدون اینکه من بفهمم به دکتر گفته بود دندونمو بکشه خلاصه دکتر دندون آسیاب بزرگ اولمو که خراب هم بود(سمت راست بالا) با کمی درد (خیلی کم) کشید و من بعدش خیلی گریه کردم که چرا دندونمو دکتر با اجازه ی پدرم کشیدو پر نکرد (خیلی خیلی ناراحت بودمو گریه کردم) دندونمو که دکتر با پنس گرفته بود خیلی بزرگو خراب بود انگار با کشیدنش از یه چیز زائد تو دهنم خلاص شده بودم ولی نگران جای دندونم بودم 🤦‍♀️

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای یکی از نزدیکانتون ناراحتی می باشد

  160. ملیناملیناsays:

    سلام من دو سه شب پیش خواب دیدم که دندان اولیم یکیش یک ذره سیاه شده و دردیم نداشت و بعد رفتم به مادرم گفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب خانواده باشید

  161. رویارویاsays:

    سلام مامانم خواب دیده که انگار دندوناشو دکتر کشیده و بابام میخواد براش دندون مصنوعی بگیره و بهش میگه سپردم دندونای خوبی بسازن و مامانم همش ناراحت که دندونای جلو سالم بود چرا کشید میشه بگین چه تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب روابط خانوادگی باشید

  162. نرگسنرگسsays:

    باسلام و تشکر از تعابیر بدون چشم داشتتون ارزوی سلامتی براتون دارم خواب دیدم دنبال اجاره خونه برای خودم هستم با خواهرم و دختر کوچیکشون دخترشون دو تا دندون جلوش از بالا لق شده و به گوشت نازکی آویزونه خواهرم میگه جای نگرانی نیست فقط باید بریم چسب دندون براش بزنیم بعد میبینم یک خونه با بالکون خیلی زیبا پیدا کردم که حیاط بزرگی داره و از زیر دو طرف درش کانال اب داره من فقط نگرانم در محکم باشه و شبها که میخوابم امنیت داشتت باشم وگرنه خونه و بالکن رو خیلی دوست دارم بعد میبینم دو تا دندون جلو من از بالا همین حالت رو داره و به یک تکه گوشت نرم آویزونه و من دنبال چسب هستم میبینم از مستاجر قبلی در مورد امنیت خونه سوال میکنم و ایشون میگن من با صاحبخونه صحبت کنم که از پشت در ها در بزاره صاحبخونه متوجه صحبت ما میشه و می‌خواد مستاجر قبلی رو دک کنه به سمت درها نگاه میکنم اون قسمت دو تا کانال زیر در که باز هست رو صاحبخونه شبها میپوشونه ولی همش تو خواب میگم این تنهایی و جدایی از خانواده رو دوست داشتم اما کاش خواهرم بیاد پیشم بخوابه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

  163. مریممریمsays:

    سلام،دیشب خواب دیدم دندون جلو سمت بالا ندارم دو تا دنداون جلویی بالا یکیش نبود،نه که بیوفته ها!!کلا نبود اون یدونه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از نزدیکانتون نگرانی دارن

  164. سحرسحرsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم دندون فک بالا دو تا دندون جلو (فک کنم سمت چپی بود) به نظر سالم بود فقط لق باشه هی داشتم باهاش بازی میکردم تا بیوفته که بلاخره افتاد دقیق یادم نیست فک کنم ی ذره خیلی کم خون دیدم بعد داشتم تو اینه نگاه میکردم داشتم میگفتم وای چقد زشته که جاش خالیه حتما باید برم ی دوندن بزارم و داشتم میگفتم مامان ببینه کلی عصبی میشه..( من دیشب با ذهن ناراحت و نا امیدانه ای در مورد مساله ای خوابیدم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در اطرافتون بی نظمی و آشفتگی وجود دارد حلش کنید

  165. نرگسنرگسsays:

    باسلام و تشکر از محبت های شما خواب دیدم مادرم و خواهرم داخل حمام هستن مادرم در آمدن من رفتم داخل حمام روبروی اینه روشویی ایستادم و دندونهام رو مسواک میزدم یهو دیدم کثیفی و سیاهی از بالای دندون‌های ردیف بالا دراومد شروع کردم به مسواک تا اونا بره و دندونام تمییز بشه بعد داشتم فکر میکردم که بعد از خواهرم دوش بگیرم اما یهو برق رفت و مادرم برای من و خواهرم چراغ پشت در آورد خواهرم از حمام بیرون نمیرفت میگفت اینجا ارامش داره و در گوشه ای کف حمام خوابیده بود من ازش خواستم جابجا بشه تا من اون قسمت که خشک بود و خواهرم نماز خونده بود نماز بخونم در حالی که چادر سفیدی به سر داشتم به حالت خوابیده و نشسته نمازم رو خوندم و طی نماز در رکوع و سجود تو دیتم دفتر و خودکاری بود بالاخره نماز تمام شد و من دیدم که چند تا سر فیل تو دفتر بواسطه خط خوردگی ها توی رکوع و سجود کشیده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تلاشی است که برای بهبود روابط خود و خانواده و رسیدن به ارامش در زندگیتان انجام میدهید

  166. ایمان شفیقیانایمان شفیقیانsays:

    سلام علیکم خواب دیدم دندانم بهم چسبیده همش میخواستم جداش کنم حالت ساعیدگی پیدا کرده بود کف دستم نقره های ریز ریز میریخت اخرش با زور جداش کردم و جلوی اینه داشتم نگاش میکردم ممنون میشم بگین تعبیرش چیه؟؟؟

  167. GhazalGhazalsays:

    سلام خسته نباشید من چند شب پیش خواب دیدم ‌که از دندون های ردیف بالام یکیشون از قبل کنده شده و بغلیش هم لقه من پیچوندمش بعدشم کندمش در حالی که دندونم سالم بود و من توی حالت عادی ۱۶ سالمه و همه و دندون هام آسیابیه تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلاتی ممکن است در خانواده برایتان ایجادشود

  168. ماه نوشماه نوشsays:

    سلام عیدتون مبارک انشالله سال خوبی داشته باشین.خواب دیدم که دندان نیش فک پایینم افتاد داخل دستم،و چند تا از دندان های آسیای بزرگ فک پایین،لثه دندان نیش سفت بود ولی لثه دندان های آسیای بزرگ شل بود و خیلی صورت بد و وحشناکی داشت،تقریبا تمام دندان های فک بالا شل بود ولی من اونا رو نگه داشتم که یه وقت نیوفتن.یادم نیست چند تا دندان افتاد ولی فکر کنم یکی از اونایی که افتاد گم شد ولی مطمئنم دندان نیش رو گم نکردم و داخل دستم بود.در ظمن پدرم دو ماه هست که قهر کرده و رفته و خانواده خیلی بدجنسی داره و خیلی تو کار جادوگری هستن و اولین کاری که می کنن بالافاصله برای طرف زن پیدا می کنن.دادشم دو روز پیش رفت دنباش خیلی با حالت تحاجمی و غیر طبیعی رفتار می کرد و گفت شما پدری ندارید و می خوام از صفر شروع کنم،موهاش رو رنگ کرده بود و خیلی هم چاق شده بود،۶۱ سالش هست.ممنون از زحماتتتون،من هر ۱۰ دقیقه به سایتتون سر می زنم تا تعبیر شما رو بخونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده روابط خانوادگی است که باید تقویت کنید

  169. کوروووشکوروووشsays:

    سلام من خواب دیدم میخوام لای دندانم را تمیز کنم دست میکنم داخل دهنم دندان های بالا ولی نه دندان جلویی و نه دندان عقبی دندان وسط را میخوام تمیز کنیم که یهو دندان لق میشود و بعد کنده میشود و آن دردستم قرار میگیرد و کم کم شروع به خونریزی میکند و من میروم دهنم را با آب میشورم وقتی آب را به بیرون تف میکنم میبینم که دهنم زیاد خون آمده است میشه تعبیر کنید ممنون شما هستم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی در خانواده برایتان ایجادشود

  170. زهرازهراsays:

    سلام،خواب میدیدم دندان شماره ۲ یهو افتاد،برای چند ثانیه یه طعم تلخ توی دهنم حس کردم و از جای خالی متوجه شدم دندانم نیست،خیلی ناراحت ظاهرم بودم،توی اینه نگا کردم و دیدم قبلا هم دندان شماره ۲ سمت چپم افتاده بود که به جاش یه دندان کوچک داشت در میومد،به خودم گفتم اینم دندان شیری هست و دوباره در میاد ولی نگران ظاهرم بودم تا زمانیکه در بیاد.ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

  171. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام و احترام خواب دیدم که در منزلی بسیار بزرگ هستم با اتاق های بسیار شبیه مدرسه بود بعد پسر کوچکی حدود شش ساله ازم پرسید خاله تو پول گم کردی؟بعد به دروغ گفتم آره گفتم شش هزار تومان یک پنج هزار و یک هزار تومانی می دانستم دارم اشتباه می کنم که اینو گفتم پسرک نگاهی معنادار به من کرد یعنی نکنه داری دروغ میگی سپس از پلاستیکی که توی پنجره بود و توش پول بود بهم ۶هزار تومان داد گفت این از صندوق صدقات هست پول رو گرفتم ولی حالم عجیب بود بعد سروصدای فامیل های من اومد که گفتند زودتر جمع کنید تا بریم بوشهر عروسی داشتم با نخی بلند دندان هایم رو تمیز می کردم که نخ گیر کرد در دندان هایم هرکاری کردم نتونست درش بیارم تمام دهانم و دندان هایم خونی شده بود با عجله وسایلم رو جمع کردم تا به ماشین و سفر برسم نخ دندان از دهانم تا پشت سرم چون بلند بود دنبال من بود لطفا اگر تعبیر داره تعبیری کنید با تشکر

  172. زینبزینبsays:

    باسلام وعرص ادب خواب دیدم کنار دندون های شیریم یه دندون دراوردم میشه تعبیرشو بگید

  173. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام توپ تاپ لطفا خواب من رو تعبیرکنید الان روز دوم هم از ارسال خوابم گذشته با تشکر

  174. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب ديدم دندونم خراب شده قسمت خرابش رو كندم بعد ديدم زيرش سه تا كرم بعد اون كرما رو هم كندم رفتم دندون پزشكي دندونم درست كردم😁

  175. Ahy_hmAhy_hmsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از دندان های کنار دندانهای جلوییم لق شده و من دارم فشارش میدم تو که دیگه لق نباشه . یجا خوندم که این به معنای شک و تردید در یک تصمیمه . من دخترم و موهام بلنده و قرار بود امروز برم پسرونه کوتاهش کنم . ایا این خواب به این معنیه که من نباید انجامش بدم ؟تا الان کاری نکردم تا ببینم تعبیری داره .

  176. یاسیاسsays:

    سلام من دیشب خواب دیدیم که یکی از دندانهای آسیابم سمت راستم لق شده وقتی زبونمو بهش زدم از جاش کنده شد وقتی دهنمو نگا کردم دیدم که دورهمون دندونم تقریبا 15یا20تا دندون دیگه هست که همشون لق شدن و دارن دونه دونه میفتم بدون خون ریزی گوشی رو برداشتم زنگ بزنم به دامادمون که دندونپزشکه که دیدم همشون ریختن که دندونارو ریختم کف دستم وقتی دهنمو نگا کردم فقط جای یه دندون خالی بود ولی تو دستم دندون زیادی بود ممنون میشم تعبیرش کنید.

  177. نگارنگارsays:

    سلام روز به خیر دیشب خواب دیدم دندون عقل فک پایینم رو خانم دندون پزشک کشید.اصلا متوجه نشدم و دردی نداشت‌.وبعد هرچی گشتم دندونم رو پیدا نمیکردم.میشه تعبیرش رو بگید؟ ممنونم

  178. ساجدهساجدهsays:

    سلام مامانم خواب دید دندون اسیابش از قسمت درون خراب شده بود و نصفشو نبود ولی از نمای بیررون مشکلی نداشت

  179. شيما برزيشيما برزيsays:

    سلام وقت بخير من ديشب خواب ديدم داشتم غذا ميخوردم يكدفعه ٣ الي ٤ تا از دندانهام كنده شد و درآوردم نگاش كردم ديدم كه سفيد و كامل از دندانم درآمده است .در آيينه نگاه كردم ببينم كدوم دندانم است ديدم جاي دو تا بيشتر خالي نيست و فكر ميكردم كه كدوم دندانم است البته دندانهاي يكي ماندهبه اخر بود و فكر ميكردم چگونه غذا بخورم.ممنون ميشم تعبيرش را بفرماييد.با سپاس

  180. زهرازهراsays:

    سلام وقت بخیر. من خواب دیدم ک دوتا از دوستام توی چشمشون و زیر پلک پایینشون کلی دندون دارن. مقل این بود ک تمام دندونایی ک توی دهانشونه توی چشمشون و زیر پلک پایین دارن. بعد توی چشم خودمو نگاه کردم. منم داشتم ولی واسه انگار تازه داشتن درمیومدن و خیلی کوچیک ب اندازه سرسوزن بودن. دست زدم ب یکیشون افتاد. ممنون مبشم تعبیرشو بگین.

  181. نفسنفسsays:

    سلام مامانم خواب دید دندون اسیابش از قسمت درون خراب شده بود و نصفشو نبود ولی از نمای بیررون مشکلی نداشت

  182. مهسا کریمیمهسا کریمیsays:

    با سلام خواب دیدم دکتر دوتا از دندان های آسیایی پایین رو برام کشید .سمت راست فک بخاطر کشیدن دندون ورم کرده بود و دکتر جای یکی از دندون ها برام دندون گذاشت قرار بود دندون های عقلم رو هم بکشه

  183. ساحلساحلsays:

    باسلام من یکماهه مرتب خواب میبینم که دندونامو خودم دارم میکنم.یا لق هستن.هر دندونی،و من همش گریه میکنم میگم من هزینه ی این همه دندونو از کجا بیارم.یا میگم چرا تو این سنم این همه دندون از دست دادم.حتی یکبارم خواب دیدم کل دندونامو با دستم میکنم .لطفا جواب بدید خیلی نگرانم

  184. AnnaAnnasays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دندان های جلویم افتاده و دوباره در اومده و دوباره همون دندان افتاده و دوباره در اومده کف دستم فقط یه دندان افتاده بود، ممنون میشم جواب بدین.

  185. شيما برزيشيما برزيsays:

    سلام وقت بخير من چند روزه منتظر تعبير خوابم هستم ممنون ميشم تعبير بفرماييد.با سپاس

  186. الهام آالهام آsays:

    سلام و خسته نباشید ببخشید من دیشب خواب دیدم که دارم عکس هامو نگاه میکنم و تو تمام عکس هام بین دو تا دندان پیشیننم ردیف بالا فاصله هست و من متعجب بودم که چرا ... میشه تعبیرشو بگید لطفاً 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌹

  187. مهسامهساsays:

    سلام خسته نباشید من ساعت پنج و خورده ای صبح خواب دیدم که بین دندون های جلویی فک بالام فاصله زیادی افتاده وسعی داشتم که بهشون نخ ببندم که برگردن سرجاشون و به هم نزدیک بشن ودر آخر هم برگشتن سرجاشون توی خواب ندیدم که دندونی بیفته اما میدونستم انگار که قبلا یدونه دندونم افتاده (دندانهام کامل هستند) قبلا خواب دیدم که یه دونه از دندونهام افتاد کف دستم وپدرم وپدربزرگم فوت شدند میشه لطفا تعبیر خواب منو بگین

  188. maryamgolmaryamgolsays:

    سلام صبح بخیر من حدود ساعت 7 خواب دیدم بعضی از دندونام کوتاه شده و جای دندونای اصلی دندون شیری درودم و دوست نداشتم ظاهر دهنمو تعبیرش چیه؟

  189. ....says:

    سلام خواب دیدم که دندون نیش سمت راست بالام یک کمی ازش خورد شد

  190. LeilaLeilasays:

    سلام شب مشاجره داشتم بعد نماز صبح خوابیدم خواب دیدم خانم برادرم یکه کارتن وسایل اضافی بچه هاشو فرستاده من نگاه کردم دیدم ی پلاستیک داخلشه چنتا جوجه گرسنه داخلشه رفتم خالیش کنم تو حیاط تا دونه بخورن یکی دوتا شون خشک شده بودن دوتا شون مجسمه چینی بودن که خودم دارم اونای دیگه زنده بودن بعد برادر زادم یه کلاه داشت سرش میکرد من از خواستم بده بپوشم ببینم چه شکلیه بخودم تو آیینه نگاه کردم موهامو کنار میزدم کف سرم رو میدیدم موهاش کم پشت شده بود فکر میکردم چکار کنم دیدم دندونام جلو بالا ریختن یکی شون شکسته بود نوکش زرد یکی مث تازه دراومدها بود جلویا بالایی خط خنده ریخته بود می گفتم چکار کنم برم دندانپزشکی بزارشون و هی فکر میکردم خوردم اینا رو چی شدن تو رو خدا تعبیرشو بفرمائید ممنونم

  191. زهرا توحیدلوزهرا توحیدلوsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم پسرم که سه ساله هستش از زیر زبونش دندون در آورده ومن اون دندون رو با دست کشیدم و از جای اون خون اومد لطفاً تعبیرش چی میشه ممنون

  192. مهدی زینی وند نژادمهدی زینی وند نژادsays:

    سلام من چند ماهی هست که دندون هامو اورتودنسی کردم بعد خواب دیدم که تو خونه پدربزرگ پدریم بودم بعد خانواده من نبودن فقط خودم بودم با خانواده دوتا عمه هام بجز شوهر هاشون پسرعموهام تو اشپزخونه ردیف نشسته بودن و میخندیدن برادر کوچیکم که 6سالشه دست انداخته بود دور گردن یکی از پسر عموهام من همین که میخواستم وارد اشپزخونه بشم دختر عموم جلوم رو گرفت و یه لبخند بهم زد دقیقا اورتودنسی های من رو داشت انگار یکی بودن مدلشون رنگ کش ها همه یکی بود تعبیرش چی هست؟!

  193. سعیدسعیدsays:

    سلام.خواب دیدم با پدر مرحوم خودم روبرو شده وایشان دست در دهان خود کرد و دو سه تا دندان از دهان خود کند و در کف دست من گذاشت. وحتی از لابلای موهایش هم یک دندان دیگر درآورد و به من داد. به دندانها نگاه کردم و دور وبر خودم را که دیدم دیگر اثری از ایشان نبود. با تشکر فراوان خواهشمندم تعبیر بفرمایید. سپاس از شما و آرزوی سلامتی برای شما.

  194. ایمانایمانsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم که ۲تا از دندونای سمت چپ پایینم درومد تو کف دستم خونی هم بد و من دندونارو به همسرم نشونم میدادم‌ و با ناراحتی میگفتم ببین دیگه سمت چپ دندون ندارم چه تعبیری میتونه داشته باشه؟

  195. یگانه فیروزهیگانه فیروزهsays:

    سلام وقت به خیر من خواب دیدم دیشب دو تا دندون بالای جلویی از هم فاصله گرفتن تعبیرش چیه؟نگرانم لطفا بهم بگین ممنونم از سایت خوبتون

  196. مسعودمسعودsays:

    دیشب دمه اذان صبح . خواب دیدم که به دندان پزشکی رفتم با همسرم برای معاینه دوکتر به زور به دندان عقلم سوزن زد تا کره بشه بعد همسرم مثله بچه داشت تو مطب با کوشیش بازی میکرد و من کوشیشو ازش گرفتم و دوکتر نصیحت میکرد که بزرک شدی خانم شما

  197. آینازآینازsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تموم دندونام لق شدن ریختن تو دهنم بعد من تو مشتم ریختمشون. و دوباره دندونای جدید درآوردم. تعبیرش چیه؟

  198. موناموناsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دندانهای پیشین پایین لق شده اما هنوز کاملا جدا نشده بود یه لحظه درد خیلی کم و ناچیزی حس کردم ، بعد دیگه دردی نداشت ، اما دندونم کامل شل شده بود و منم با دست گرفتنش درش آوردم و جای خالی دندونمو هم دیدم ، دندونم یذره جرم داشت جایی که میفتاد زیر لثه و مشخص نبود ، ولی خودش سفید و کاملا سالم بود، گذاشتمش سرجاش تا دوباره بچسپه ولی انگار خوب سرجاش نذاشته بودم چون یذره نسبت به قبلش بلندتر بود درحالیکه ریشه ش هم تا انتها لثه م جا شده بود و من ناراحت بودم ازین اتفاق و امیدوار بودم که بچسبه مثل روز اول. ممنون میشم تعبیرشو بگید

  199. کتی ظاهریکتی ظاهریsays:

    سلام خواب دوست‌پسرم رو که که الان باهاش نیستم و با کسی دیگه هست رو دیدم. که خندید و دندونهای جلوییش سمت بالا خراب بود ولی دندان نیش سمت راست اصلا نداشت. بقیه هم خراب بود. میشه تعبیرش رو بگین