تعبیر خواب ذکر یا حی و یا قیوم

ذکر هایی که در خواب می شنوید یا به هر ترتیب مشاهده می کنید، پیامی از جانب ناخودآگاه شما مبنی بر نیاز درونی شما برای تقویت یک مهارت روانی هستند که به شما کمک می کنند تا از چالش های فعلی خود در زندگی بیداری عبور کنید. همان طور که ذکر به سالک کمک می کند تا مهارت های روانی خود را در مسیر کسب معنویت تقویت کرده و به خواسته ی خود برسد.

برای درک دلیل حضور سمبلیک یک ذکر در خواب، باید توجه داشت که در فرهنگ دینی، به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرد. ذکر یا حی و یا قیوم، برای مشکلات مرتبط با طلبکار و بدهی ها مورد استفاده قرار میگیرد. اما زمانی که در خواب با این ذکر رو به رو می شوید، به این معنا نیست که لازم است برای حل مشکلات طلبکاری و بدهکاری خود در زندگی بیداری به تکرار این ذکر بپردازید، بلکه این ذکر دارای یک مفهوم روانی است.

توصیه میکنیم از مطلب : تعبیر خواب ذکر الحمدلله استفاده بفرمایید.

طلبکاری و بدهکاری مستقیما با مفهوم پول و دارایی مرتبط می باشد. پول در خواب با مفهوم اعتماد به نفس مرتبط است و زمانی که در خواب با ذکر یا حی و یا قیوم رو به رو می شوید، در واقع نوعی فقدان یا عدم اعتماد به نفس را در درون خود مشاهده می کنید که در روز ها یا ماه های اخیر برای شما مشکل ساز شده است. مثل فردی که به علت عدم اعتماد به نفس، قادر به ایجاد ارتباط موثر با جمع دوستان یا افراد مورد علاقه ی خود نیست یا به خاطر نادیده گرفتن توانایی و ارزش خود، قادر نیست در زمینه ی شغلی پیشرفت کند.

این خواب از شما می خواهد تا از خودتان بپرسید، به چه علت احساس می کنید که انسانی بی ارزش هستید و وجود شما فایده ای ندارد؟ ریشه ی به وجود آمدن این افکار منفی چیست؟ آیا احساس می کنید که در گذشته با شما رفتاری تحقیر آمیز صورت گرفته و به شما این باور را منتقل کرده است که انسانی بی ارزش هستید؟

از معانی خوب و قابل توجه در تعبیر خواب ذکر صلوات دیدن بفرمایید.

این خواب از شما می خواهد تا نسبت به خودتان به آگاهی عمیق تری برسید و اجازه ندهید که این احساس فقدان و ضعف بر شما غلبه پیدا کند. لازم است تا فرصت های ارزشمند پیش روی خود را شناخته و استعداد های خود را بروز دهید. اجازه ندهید که خاطرات و ناکامی های گذشته، شما را متوقف و منفعل سازد.

همچنین ذکر یا حی و یا قیوم زمانی که در خواب ظاهر می شود، از شما می خواهد تا از روش های سطحی و ساده انگارانه برای کسب موفقیت و اعتماد به نفس دست بکشید. شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که روش های متظاهرانه به صورت موقت عمل کرده و غالبا نمی توانند تاثیر عمیقی را در شما ایجاد کنند. این خواب از شما می خواهد تا برای کشف درک احساس فقدان یا عدم اعتماد به نفس، به درون خود مراجعه کرده و مسائلی که از گذشته های دور برای شما حل نشده باقی مانده اند را به چالش بکشید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

3 نظر

  1. مرواریدmمرواریدmsays:

    شب خواب دیدم راه میرم تو خیابان شب بود و ذکر یا حی و یا قیوم یا حی و لا یموت و یا حی لا الله لا انت میخوندم تعبیرش رو میفرمایید

  2. فروزان حیدریانفروزان حیدریانsays:

    من در خواب دیدم که جسم سنگینی روی پاهام قرار داشت سپس به سمت عقب و جلو بدنم را تکان میدادم(سرم را از پشت به زمین نزدیک میکردم و دوباره به سمت جلو این کار را میکردم) و درهمان حال مانند درویشان حی الله میگفتم و سپس شروع کردم به خواندن یک سرورد عرفانی و در آن سرود محمد(ص) را پیر و مراد خود خطاب میکردم از صدای خودم لذت میبرم و در تعجب بودم من چگونه همچین صدای زیبایی دارم،خم شدم و یک کاشی مستطیلی کوچک از روی زمین برداشتم و هربار که روی آن دست میکشیدم عکس روی کاشی شفاف تر میشد و سپس عکسی ظاهر شد که تصور کردم این عکس حضرت علی است و از خواب بیدار شدم

  3. فروزان حیدریانفروزان حیدریانsays:

    ممنون میشوم تعبیر خواب من را بفرمایید