تعبیر دیدن پزشک در خواب

تعبیر دیدن پزشک نشان دهنده دریافت خبر خوب در بازده زمانی کوتاه است برخی معبران دیدن پزشک را در خواب دال بر نزاع و دعواهای خانوادگی می‌دانند که این احساس خشم و نفرت در یک بازده زمانی کوتاه از بین خواهد رفت. بعضی دیگر نیز دیدن پزشک را در خواب حمل بر مداوا، شفای عاجل و سلامتی بیننده تعبیر کرده‌اند. اگر در خواب، پزشکی را در هنگام عمل ببینید یعنی شما در نوآوری‌های مرتبط با کسب و کارتان موفق خواهید بود. همچنین بیانگر عملی است که در آن خیر و منفعت است. تعبیر دیدن دکتر در آمبولانس نشاندهنده آن است که بیننده خواب بایستی در خیابان و عبور از جاده ها و هنگام رانندگی مراقب و محتاط باشد.

دیدن دکتر در خواب ، بدان معنی است که بدون هیچ دلیلی بیش از حد در مورد سلامتی خود نگران هستید.برخی معبران دیدن پزشک در خواب را به معنای اخراج از کسب و کاری که شما را تحت تأثیر قرار  می‌دهد، تعبیر کرده‌اند ، برخی دیگر نیز دیدن دکتر را نشاندهنده روابط خوب و احترام متاقبل شما با اطرافیانتان دانسته و وضع و حال مطلوب زندگی فرد تفسیر کرده‌اند.دیدن پزشک در خواب دال بر غلبه بر ترس‌های زندگی نیز دارد چراکه بسیاری از افراد در بیداری تمایل مراجعه به پزشک را نداشته و از اطلاع بیماری و وضعیت حال خود گریزانند.

تعبیر مراجعه به پزشک

اگر در خواب به پزشک مراجعه کردید بدان معناست که شما به مشکلاتی که ذهنتان را درگیر کرده، رسیدگی می‌کنید و از این نظر آرامش خاطر خواهید داشت.مراجعه به پزشک به معنای حل و فصل مشکلات زندگی است، مشکلاتی که از رویارویی با آنها در وحشت بوده و یا برای حل آنها مدام برنامه‌هایتان را به تعویق می‌اندازید. اگر پزشک به منزل شما آمد تعبیرش آن است که مسئولیت‌هایی را به عهده شما قرار داده و شما با روی خوش از مشکلات استقبال کرده و آنها را به‌راحتی از میان برمی‌دارید.  اگر به پزشک جهت معاینه مراجعه کرده و بیماری شما را بررسی کرد یعنی در بیداری از شر مشکلات مالی خلاص شده و دارایی‌هایی مانند خانه یا ماشین دریافت می‌کنید.اگر دکتر روحیه شادی داشته باشد یعنی دارایی‌هایتان را برای خرید خانه و ماشین صرف می‌کنید. اگر دکتر عصبانی باشد یعنی برای پرداختی‌هایتان با مشکلات مالی مشکلی نخواهید داشت.اگر در خواب پزشک درباره بیماری‌تان یا هر چیزی حرفهای خوب بزند، درباره سلامتی خود دچار مشکلاتی شده و رنجی می‌برید که در طولانی مدت سلامت خود را باز می‌یابید.

تعبیر خواب پزشک

اگر در خواب به یک متخصص ناآشنا مراجعه کردید، به این معناست که بیننده درواقعیت توسط افراد بی‌پروا فریب خورده‌ و از بی‌تجربگی شما سوء‌استفاده می‌کنند.اگر زن جوانی در خواب ببیند که به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه می کند یعنی به زودی مادر می‌شود.اگر  متخصص زنان  معاینه  جدی و دقیق تر انجام دهد، به این معنی است که به احتمال زیاد آن زن دارای برخی بیماری‌های زنان است و او باید به آن توجه کند، در غیر این صورت عواقب جدی وجود خواهد داشت.خواب دیدن یک نوع بیماری که به طور ناگهانی شروع شده و پزشک آن‌ را به صراحت و جدی بیان کند، یعنی‌که به زودی شما ممکن است چیزی در زندگی از دست بدهید. البته دلالت بر اطلاع از وضعیت موجود کار و زندگی نیز دارد و به نوعی می‌تواند برای مخاطب نوعی هشدار و یا خطر جدی به‌شمار رود.اگر دکتر معتقد است که بیماری شما جدی نیست، نباید ترسید، به زودی همه چیز در زندگی شما بهتر خواهد شد. حتی اگر بیمار این خواب را ببیند، وضعیت بهتر او پیش‌بینی می‌شود.

تعبیر خواب پزشک شدن

اگر در خواب کودکتان را نزد پزشک بردید به این معناست که مرتب وضعیت سلامتی کودک خود را بررسی کرده و از این بابت نگرانید.صحبت کردن و مشاوره با دکتر نشانگر شرایط سلامتی و طول عمر است.تعبیر نسخه پزشک نیز بدین معناست که شخصی در عالم واقع به شما نصیحت‌هایی می‌کند و یا راهکارهایی برای زندگیتان نشان می‌دهد که بهتر است شنوای پندهایش باشید.

تعبیر دکتر شدن

اگر در خواب دیدید که دکتر شده‌اید و در حال معاینه بیمار هستید بدان معناست که شما در بیداری درآمد خود را به خوبی ارزیابی می‌کنید. برخی مفسران تعبیر دکتر شدن در خواب را دال بر صرف درآمد بیننده خواب در امورات خیریه و کمک به احوالات دیگران می‌دانند.زنی که در خواب ببیند پزشک شده نشان از رنج او از بیماری رحم است.ابراهیم کرمانی در ابن رابطه می گوید؛ اگر فردی در خواب ببیند پزشک شده دلیل بر دیانت پاک او و اعمال صالح دنیوی او می‌باشد.

تعبیر روپوش سفید دکتری

پوشیدن روپوش سفید دکتری به‌معنای پایان یافتن درگیری‌ها و مشاجرات است و نشاندهنده بهبود روابط می‌باشد. دیدن روپوش سفید پزشکی بر تن، نماد مقدسی بوده و بیانگر وضعیت خوب امور دنیوی و ارتباطات خوب بیننده خواب با اطرافیان است.ابراهیم کرمانی درباره پوشش لباس پزشکی می‌گوید: دلیل بر آن است که بیننده خواب در میان اطرافیان محبوب می‌شود.

تعبیر روابط عاشقانه با پزشک

ایجاد روابط عاشقانه با پزشک به‌معنی آن است که شما با فردی که قصد ایجاد رابطه جدی با شما دارد، دیدار خواهید کرد. همچنین بیانگر آشنایی با فردی که دارای موقعیت خوب اجتماعی است و به نوعی پاک نیت بوده بطوریکه در زندگی به شما یاری می‌دهد نیز می‌باشد.اگر در خواب دیدید که درصدد ازدواج با یک پزشک هستید و یا حتی از پزشکی پیشنهاد ازدواج گرفتید، به معنای دریافت خبری است.اگر پزشک در خواب آشنا باشد یعنی انتظار شنیدن آن خبر را داشتید اما اگر ناآشنا باشید بدان معناست که خبر برایتان سورپرایز کننده خواهد بود. درواقع بدان معناست که از سوی شخصی در بیداری خبر خوبی که برایتان غیر منتظره است به دستتان می‌رسد.روبرویی با پزشک در خواب بیانگر کمک شما به یکی از بستگانتان است اگرچه می‌د‌انید او به شما آسیب می‌رساند اما از کمک کردن به او خوشحال خواهید شد.

تعبیر خواب روانپزشک

تعبیر خواب روانپزشک

دیدن روانپزشک در خواب نشانه هشدار است و بایستی احتیاط کنید. دکتر فردی است که زندگی مردم را نجات می‌دهد و برخی مفسران بر این باورند که دیدن روانپزشک به مفهوم آن است که یکی از بستگانتان یا شخص خودتان مشکلات جدی پزشکی پیدا  می‌کند. اگر فردی بالای شصت سال در خانواده و بستگان داشته باشید بایستی مراقب او بوده و آزمایش‌های سالیانه از کل بدن داشته باشد. همچنین دیدن روان‌پزشک در خواب به معنای آن است که در زندگی، اطرافیانتان به کمک و مشاوره شما احتیاج دارند.برخی معبران بر این باورند که اگر فرد سالم در خواب به روانپزشک مراجعه کند یعنی توجه به سلامتی‌اش جزء موارد ضروری است. شاید به‌زودی حتی برای یک سرماخوردگی به پزشک مراجعه کنید و نشان از یک بیماری جدی و غیر قابل درمان باشد. البته نیاز به نگرانی نیست و فقط کافی است با یک پزشک واجد شرایط مشورت کنید.

تعبیر خواب چندین پزشک

 اگر در خواب چند پزشک را در حال بحث کردن درباره بیماری‌ها دیدید یعنی یک نوع بیماری به حال اپیدمی و واگیردار در یک مکان عمومی اتفاق می‌افتد.اگر در خواب فردی را به عنوان پزشک دیدید که به فردی دیگر کمک کرد یعنی شما با برخی وقایع روبرو می‌شوید که بر آینده شما تاثیر منفی خواهند گذاشت.

دیدن پزشک در خواب بر موارد زیر دلالت دارد؛

شنیدن خبر خوش، مادر شدن، نوآوری، کمک کردن به اوضاع دیگران، بهبود روابط، خیر و منفعت، به تعویق انداختن کارها، دعواهای خانوادگی، احتیاط، نشانه بیماری

پیشنهاد میکنیم از مطلب : تعبیر خواب دندان پزشک شدن دیدن بفرمایید.

میتوانید در همین زمینه سوال خود را بصورت خصوصی برای معبر سایت ارسال نمایید: ارتباط با مدیریت

66 نظر

  1. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام ارزوی طول عمر دارم براتون،من خواب دیدم تو مطب پزشکی بودم که همه مراجعه کنندگان تو صف ایستاده بودن و من وسط صف بودم دکتر که یه اقای مسنی بودن و تو مطبشون یه پیرمردی هم بود که رو تخت دراز کشیده بودن انگار باهم پدر و پسر بودن،پیرمرد منو صدا کرد و گفت این دختر چه قیافه ی دلنشینی داره منم اینه که تو مطب بود به خودم نگا کردم گفتم واقعا چه قیافه و اندام خوبی دارم پیرمرده به پسرش گفت این دخترو نشون بدیم به یکی از اشناهامون منم به پیرمرده گفتم که شما هفته پیش منو نشون دادین که برام خواستگار بیاد پسرش لبخند زد و پدرش دست زد گفت ما اشنا زیاد داریم اینجا نشونت میدیم،تو خواب هی به خودم میگفتم کاش من چیزی نمیگفتم و اونا با جزییات میگفتن که کیو میخوان برا من نشون بدن،البته بگم من دختر مجردی هسم مرسی اگه تعبیر کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر دهنده از برخی از اتفاقات تاثیر گذار و البته مثبتی می باشد که در یک الی دو سال اینده برای شخص شما رخ میدهد.

  2. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یه مراسم جشن توی مترو هست میوه و شیرینی پخش میکردن رفتم منم بشینم بخورم که دیدم روی پای سمت چپم یه زخم چرکی دراومده که هرکاری میکنم کنده نمیشه زدم زیر گریه ترسیدم که یه دکتر مرد گفت نگران نباش چیزی نیست بهم گفت بشین معاینه ت کنم تو دهنم و پام و معاینه کرد

  3. nedanedasays:

    سلام..من خواب دیدم رفتم به مطب...خیلی شلوغ بود...نوبت من انگار خیلی بعدتر بود...من سرگرم کاری شدم...طوریکه اصلا متوجه نشدم کم کم داره نوبتم میشه..تا اینکه یه دفعه احساس کردم اونجا اسم منو صدا زدن...بعد یکی از منشی ها گفت نه اسم تو نبود..من شک کردم و بلند شدم رفتم اتاق جلویی که منشی اصلی اونجا بود...بدون نوبت وارد شدم...اسممو به منشی گفتم و اونم در کمال تعجب کار منو خارج از نوبت انجام داد...تعبیرشو میشه بگید؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا درباره ی مسائلی که برای شما ناراحتی ایجاد کرده اند، بدون احساس معذب بودن یا خودسانسوری، با دیگران مشورت کنید.

  4. آینازآینازsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دوستان قدیمیم که در حال حاضر باهم دوست نیستیم با نامزدش در حال دعوا کردن بودن و منم داشتم تماشاشون میکردم یهو حالم بد شد از حال رفتم دکتر اومد بالای سرم و گفت اکسیژن بهش نرسیده و ازم خواست براش توضیح بدم چیشده؟ و داشت گوشمو معاینه میکردگفتم دعوای اینارو که دیدم روی منم تاثیر گذاشت. دوستم اومد بالای سرم و من توی آغوش گرفتمشو از ته دلم گریه میکردم.یادم به جدایی خودمو نامزدم افتاده بود دلشکسته بودم. پدرم و نامزد سابقمم اومدن به دیدنم و بیرون اتاق ایستاده بودن. من از روی تخت بلند شدم رفتم سمت دکتر و باهاش حرف زدم که دوباره تظاهر کردم که حالم داره بد میشه. خواستم نامزدم بیاد ببینتم.و دکتر گفت چیزی نیس.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس اضطراب و ناراحتی بر شما غلبه کرده و مانع شما برای رسیدن به موفقیت شود.

  5. س.نس.نsays:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید...من دیدم که یه جراح تو یجا مث اتاقش ایستاده بود با لباس سبزش و این حسو داشتم که داره بحث میکنه باهام سر مقدار پارچه ای که فکنم برا لباسم بود و این حس که انگار اون میخواست مثلا برام انجام بده اندازه گیری یا فکنم چیز دیگشو که اختلاف داشت باهام و نمیدونم دقیقا چیزی بهشم گفته بودم یا خودش اول شروع کرد به اون رفتارش...تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      امیدهای شما برآورده می‌شود.

  6. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم رفتم به یک جایی مثل داروخانه گیاهان سنتی و یک پزشک طب سنتی هم اون جا بود بعد بهش گفتم برای افسردگی دارویی داری؟ گفت یه دارو دارم واست اسمش افتیمون هستش واست خوبه بعد من گفتم چه مدت باید اینو بخورم؟ گفت فعلا یه مدتی بخور حالت بهتر میشه...تو مغازش انواع و اقسام داروهای گیاهی وجود داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام دیدن پزشک در خواب به معنی موفقیت و خبر خوب است و نشان دهنده سلامتی بیننده خواب میباشد.

  7. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم رفتم تو یک مطبی به منشی و پرستار اونجا میگم میخام فصد خون کنم و اونا نمیدونستن فصد خون چیه و واسشون توضیح دادم که فصد خون یعنی رگ ادمو میزنن و خون میگیرن و کمی با اهدای خون فرق داره و بهم گفتن ما اینجا فصد خون نداریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن این خواب را به فال نیک بگیرید زیرا نشان از موفقیت شما درامورجاری زندگیان است

  8. حدیثحدیثsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم منو ب مطب دکتری برد و زود نوبتمون شد مادرم قبلا اون دکتر رو میشناخت وقتی وارد شدیم همه جا اعضای بدن پلاستیکی بود ک من فک کردم واقعی هستن و همه پر از خون بود و من ترسیده بودم و کمی اوق میزدن بسکه برام حال بهم زن بود وقتی نشستم حواسم نبود دیتم رفت تو خون دستم ک نگا کردم دیدم خونی شده و جیغی زدم اون دکتر مردی قد بلند و زیبا بود و دوست دختر خودشو کشت تا بیاد با من و من عاشقش شدم و آخرش باهم خوب بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای سلامتی شما و خانواده تان است.

  9. ک اک اsays:

    سلام من امروز صبح خواب دیدم که برای پزشکی قبول شدم و دارم میرم دانشگاه وقتی به دانشگاه رسیدم دم در ورودی ردنم درد میکرد و هر جوری شده بود خودمو رسوندم به سالن اونجا یه عالمه دانشجوی پزشکی بود که روپوش سفید تنشون کرده بودن منم تنم کردم یکیشون به من گفت برو به یه نفر یه چیزی بگو منم کارشو انجام دادم بعدش من ازشون پرسیدم:من ترم اولی هستم نمیدونم استاد کیه و کلاس کجا برگزار میشه اونم به من گفت کلاس همینجا تو کتاب خونه برگزار میشه بعدش من آر م درو باز کردم دیدم همه دانشجوها با روپوش سفید دارن مطالعه میکنن و استاد هم یه گوشه نشسته به من چشمک زد و گفت بیا تو بعد من رفتم رو صندلی آروم نشستم به خاطر اینکه کتابخونه بود سرو صدا نکردم بعدش دیدم استادم کنارم نشسته داره میخنده .... میشه بگید تعبیرش چی میشه در ضمن من دانش آموز پشت کنکوریم و امسال کنکور دارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانة آن است که به مسائلی پی می‌برید که موجب پریشانی شما و اندوه شما می‌شود.

  10. ویداویداsays:

    سلام،من دختر بیستو دو ساله و مجردم و خواب دیدم حالم خوب نیست وکسالت دارم منو به خانه ی پزشکی میبرند( که اون در علم واقعیت و غیر خواب و رویا پسری هم سن من از دانشجویان پزشکی است و از او خوشم میومد و زمانی او هم چنین حسی داشت اما ناگهان همه چی بی نتیجه موند)و اون پزشک منو روی تخت بستری کرد و من هم زمان که او رو دیدم اوضاع و احوالات روحیم بهت شد و او هم شروع به حرف زدن با من کرد و با مهربونی حالمو رو جویا شد معالجم کرد،حرفهاش رو یادم نمیاد اما خیلی مهربانانه و کمی عاشقانه با من حرف زد منم جوابشو میدادم و او حال منوخوب کرد من این خوابو دیروز چندقیقه قبل اذان صبح تا ساعت شیش و نیم صبح دیدم در ماه رمضان،تعبیری داره؟و اگر هست تعبیرش چی هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای سلامتی و خشنودی شماست.

  11. نسیمنسیمsays:

    سلام خواب دیدم پزشک های زیادی که بیشترشون مسن بودن وماهروچیره دست به نظرمیومدن تویه سالن بزرگ نشسته بودن وسخنرانی داشتن،،من هم رفتم کناریکیشون نشستم وباهاش گرم صحبت شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه سلامتی شماست

  12. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم ماما(قابله) شدم درصورتیکه در بیداری خانه دار هستم، و زنان باردار زیادی گرد من جمع شدن به قدری تعداد زنان زیاد بود که من نمیتونستم تکون بخورم، فکر کنم در زایمان یک خانم هم کمک کردم بازخواب دیدم که خواهرشوهرم که الان دوماهه بارداره تو خواب وقت زایمانش شده بود و در بیمارستان بستری شده تا بچه اش دنیا بیاد اما انگار زود رفته بود و بهش گفتن چندروز دیگه بیا واسه زایمان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی آن است که دیگران محبت‌های شما را نادیده می‌گیرند.

  13. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم سوار یکی از ایت قایقاهی تند رو هستم به دو نفر دیه و از یه کوه با شیب بلند داریم میریم بالا بعد رفتم دستشوییبالا که رسیدیم انگار یاجایی بود مثل مسجد یا امامزاده یا هتل مانند و رو درو دیوارشم عربی نوشته بودن از کوه هم که داشتیم بالا میرفتیم جوی اب و سبزه بود اون دوستمم گه همرام بود عرب بود بعد از نماز خواب دیدم دانشچوی پزشکی هستم و اون دختره هم که گفتم بهتون اونم دانشجو دکتری هست دختر خالمم بود من لباس سفید پوشیدا بودم اونم مانتوی سفید بعد رفتم به دختر خالم گفتم من شش سال یا فلانی بودم و میخوامش اونم صداش زد که باهاش حرف برنه منم داشتم گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر آن زندگی راحت برای شماست. شما به دنبال روشنایی هستید.

  14. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم تو یه کوچه ای که تو خواب برام آشنا بود دارم میرم وکلا خیلی کوچه طولانی بود یهو یه تابلو روانشناس دیدم تو کوچه که هیچوقت ندیده بودم گفتم یه سر بهش بزنم فک کنم خوب باشه رفتم تو دیدم روانپزشک و یه پیرمرد بداخلاق که من خیلی ازش می ترسیدم با یکی از مراجعینش برخورد بدی داشت و من همش مواظب بودم کاری نکنم که ناراحت بشه ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدیدی در زندگیتان است

  15. هانیههانیهsays:

    سلام من خواب دیدم ترمیم بکارت انجام دادم و مادرشوهرم منو بزور ب دوتا دکتر نشون میداد تا معاینم کنن و منم الکی میگفتم خجالت میکشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی خود صادقانه تر رفتار کنید

  16. مهشیدمهشیدsays:

    سلام من دوبار خواب دیدم با شخص مورد علاقه ام رفتیم پیش یک مشاور برای ازدواج

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر ذهن مشوش باشد

  17. بهاربهارsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که سر گیجه ی خیلی شدیدی دارم و اصلا تعادل ندارم همش در کوچه و خیابون ها سرگردون بودم و بعد یکم راه رفتن انگار رفتم توی یه مطب که چند تا اتاق داشت منشی بهم گفت خانم نوبت شماس برید تو اتاق ۴ دکتر منتظرتونه من رفتم و به روانپزشک رو دیدم و درباره ی مشکلاتم ازم پرسید و من براش توضیح دادم یکم با هم صحبت کردیم و وقتی حرفامو شنید گفت راه حل درمانی نگفت فقط حرفامو تایید کرد اگه میشه تعبیرشو بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی شماست

  18. نادیا شریفینادیا شریفیsays:

    باسلام،من خواب دیدم که تو اتاق یک دکتر زنان هستم و ایشون دارن نوزادی پسر بسیار سفید و خوش چهره ای رو به من نشون میدن که فهمیدم نوزاد خودم هست،ومتوجه شدم که زایمان کردم،اونم زایمان خیلی ساده و آسونی که حتی متوجهش نشده بودم،ومن داشتم از خانوم دکتر تشکر میکردم که زایمانم اینقدر خوب بوده،زایمانم سزارین بود چون به بخیه هام که روش با باند سفید پوشیده شده بود نگاه میکردم،مامانم و خانواده هم اطرافم بودن و زمانیکه نوزاد رو نشونشون دادن خیلی خوشحال بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن نعمت در زندگیتان است و خیر است

  19. SabaSabasays:

    سلام من خواب دیدم که با مادرم ویک دختر که خواهر من بود در حالی که من خواهر ندارم وخودم به یک پزشک ما مای مرد مراجعه کردیم که. پزشک خواهر من رو معاینه کرد وگفت پرده بکارتش سالمه .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدان معناست که شما به مشکلاتی که ذهنتان را درگیر کرده، رسیدگی می‌کنید و از این نظر آرامش خاطر خواهید داشت.

  20. ناهیدناهیدsays:

    سلام من مدتیه دارم برا نازایی درمان میکنم که در حقیقت گفتن باید عمل شی امروز ظهر خواب دیدم که دکتری که میخواد عملم کنه مرده ومن از این موضوع خیلی ناراحت شدم و به خدا؛ میگفتم که چرا درها رو به روم بستی حتی دکتری که به سختی نوبت گرفتم مرد و آروم گریه میکردم لطفا بگید تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      گریه در رویا بیانگر شادمانی و پیش رو داشتن روزهای خوب است

  21. صبحانصبحانsays:

    سلام خواب دیدم رفتم دکتر برای افزایش قد بهم قرض دادن وقتی اومدم خونه بابام هی میگفت اینا شیمیایی هستن ضرر دارن من همش دنبال دستورش بودم تو کارتون فکر کنم این قرص ها بود میخواستم ببینم چه مقدار قرصی رو باید هر هفته مصرف کنم یه لحظه به این فکر کردم اگه بخورم یه وقت موهام نریزه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اختلاف و نزاع های خانوادگی است

  22. زهرازهراsays:

    سلام دخترم خواب دیدم شب بوده از خونه مادرم داشتیم برمیگشتیم دخترم رو ایوون بند کفششو میبسته و من اومدم پایین همون موقع آمبولانس اومده بوده که منو ببره نگو من حالم بد شده بوده و هیشکی از اونحاییا گریه نمیکرده جز دخترم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر سلامتی است

  23. ماندانا .ماندانا .says:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم در مطب پزشک پوست هستم (در بیداری میشناسمش) و اون پزشک ی آمپول به چشم راستم زد و میخواست یکی هم به چشم چپم بزند که بیدار شدم ممنون ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر روابط خوب و سالم در زندگی است

  24. فریبافریباsays:

    سلام من خاب دیدم خانوادم منو بردن مشاوره بابت معشوقم ک دوسش دارم ک منصرفم کنن باهاش دوست نباشمو ب دردمنمیخوره. من خیلی ناراحت رفتم داخل مطب همچیو ب مشاور یه مرد جوان بود تعریف کردم اون فقط گوش میداد ی سری حرفا سرسری جوابمو درست نداد وسط کارم دوساعت با تلفنش حرف میزد بعدم رفت دسشویی بعدم گرف خابید انگار حالش میزون نبود منم نیاز ب راهنماییش داشتم هزینه کرده بودم ولی اون انگار ن انگار دیدم خودش بدتره حالش من باهاش همدردی کردم گفتم شما حالتون میزون نیس گفت ن بعد برعکس شد من مشاوره میدادم بهش سعی مبکردم بفهمم چشه و حالشو خوب کنم خیلی مهربون بودم واون اقا بایت این درک کردنم خوشحال شد تعبیرش چیه.. البته من خودمم امسال رفتم رشته مشاوره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر نواوری هایی است که در زندگی کاریتان برایتان ایجاد خواهدشد وبر از بین رفتن بیماری تعبیر میشود

  25. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم مامانم مریض است وباچادرومغنعه ومانتووشلوارمشکی روی تخت اتاق عمل درازکشیده وپای چپش اززانوبه پایین بیرون است ویه شخصی که میشناسمش ودکترنیست وبنگاه داراست بالاسرش ایستاده بود‌وداشت ویزیتش میکرد‌وبامامانم حرف میزدمامانم هم‌‌باهاش حرف میزداول گفت بایدپایش قطع‌ بشه‌‌ ولی بعددیدم من‌ومامانم رفتیم شمال ومامانم درحالی که مغنعه وچادرومانتومشکی تنش بودداره راه میره‌ من جلو میرفتم وچادرمشکی هم سرم بود مامانم پشت سرم داشت میامدوداشتیم توساحل میرفتیم سمت چپمان جنگل بودولی گفتیم برویم به سمت دریا.هواابری بودودریاروبه رومان بودوازدورکه دریارادیدم رنگ دریاآبی پررنگ بودوسرعت‌آب زیاد بودکمی آب سمت چپ من بودولی سرعتش کم بودمن یهوافتادم توآب مامانم گفت افتادی تو‌آب وخیس شدی ولی خیس نشده بودم وداشتم میامدم بالاوتاکمرآمده بودم بالاوداشتم سعی میکردم پای راستم راهم بگذارم بالاکه بیایم بالاکه ازخواب بیدارشدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را چک کنید

  26. فاطمههفاطمههsays:

    با سلام و خسته نباشید. من خواب دیدم که همراه پدرم به مطب دکتر می رویم ‌‌‌‍و منتظر می شویم تا نوبتمان شود و به ما می گویند برای شما وقت نداریم چون مطب خیلی شلوغ بود و متوجه می‌شوم که منشی این مطب دوست من است که در واقعیت چند سالی بود او را ندیده بودم و او با من شوخی کرد و با هم می خندیم و سپس من و پدرم منتظر شدیم و پدرم پول پرداخت کرد و پزشک من را معاینه کرد. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را چک کنید

  27. سهاسهاsays:

    سلام خسته نباشید چند وقت تو خواب میبینم روپوش پزشکی تنم کردم یعنی ممکن در بیداری این رشته رو قبول شم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن این خواب را به فال نیک بگیرید زیرا نشان از موفقیت شما درامورجاری زندگیان است

  28. BaharBaharsays:

    سلام وقتون بخیر من چند وقت پیش تو خواب دیدم وارد یه جایی شدم ک دختر پسرایی با روپوش سفید بودن اونجا شبیه کلاس بود بعد منم با غبطه و حسرت نگاشون کردم بعد متوجه شدم همه هم با حسرت بمن نگا میکنن ی لحظه چشمم افتاد رو خودم دیدم ی روپوش سفید تنمه و یه گوشی رو گردنم و خیلی خوشحال شدم بنده پشت کنکورم دندان میخوام ممنون میشم اگه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل تفکراتی است که در سر میپرورانید برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید

  29. زکییزکییsays:

    سلام من چند باره خواب دکتر میبینم فک کنم همشون هم خانم هستن همشونم خیلی خسته ان ولی خیلی هم مهربونن وبامن خوش برخورد.بارآخری که خواب دیدم یه خانم دکتر خسته ومهربون بود منو دوستمم توی مطبش بودیم من طی زمین روازدست دوستم دراوردم وزمینو پاک کردم خانم دکترهم با مهربونی نگام کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را چک کنید

  30. الالsays:

    سلام پزشکی مطرح در ایران هست که من قبلا پیش ایشون یه بار رفته بودم ولی اخلاقشون را نپسندیدم . خواب دیدم خواهرم منشی ایشون شده بود و رفتار ایشون با من خوب شده بود و قبول کردن که بینی من را جراحی کنن. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  31. منامناsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم به پزشک مراجعه کردم اما یادم نیست مشکلم چی بود ایشون هم خانم بودن ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را چک کند

  32. ملیکاملیکاsays:

    سلام من خواب دیدم همراه مادر پیش دکتر زنان رفتیم دکتر جدید بود و گویا معروف ترین و تشخیصی دادن که مامان عصبانی نسخه داروهارو بهم نشون میداد و دارو به دست رفتیم پیش دکتر که جشن برپاشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن ارتباطات سالم و مثبت در زندگیتان است

  33. ZahraZahrasays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم که منشی یه مطب هستم اما دقیق نمیدونم چه مطبی بود دکتر خیلی بامن رفتار خوبی داشت البته خانم بود چند تا منشی دیگه هم داشت که بهم گفت از بین اونا تورو انتخاب میکنم بقیه رو اخراج میکنم بعدشم دیگه از خواب بیدار شدم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بخاطر شایستگیتون یه شانس به سراغتون میاد

  34. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم رفتم بیمارستان خیلی شلوغ بود حالم زیاد بد نبود ولی حس میکردم سرما خوردم تا نوبتم شد ساعت 10 شب شد خیلی ناراحت شدم ترسیدم دیرم بشه برگشتم خونه سوار قطار شدم خواهرم گفت خیلی دیر نشده یه دم طاووس دیدم خیلی خوشگل بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سعی دارین ناراحتتیون رو از طریق گناه از بین ببرین

  35. marimarisays:

    سلام خواب دیدم به دکتر مراجعه کردم و دارم از مشکلاتم براش میگم . که افسردم مشکل تنفسی دارم و.. اونم چندتا چکاپ از سرو نوار قلب و ریه برام نوشت و گفت حتما یه چکاپ بگیر میگفت اگه تو مغزت تومور باشع نهایت تا سه سال دوام بیاری و من ناراحت بودم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را چک کنید

  36. زریزریsays:

    سلام من خواب دیدم به دکتر زنان مراجعه کردم که دکتر را هم میشناسم ولی بعد از این که مدتها نشستم تا نوبتم بشه منشی گفت دکتر دیگه مریض نمیبینه من هر چی اصرار داشتم من زود اومدم شما صدا نکردید قبول نمیکردن میگفت برو پنج شنبه بیا بعدش من خودم رفتم داخل اتاق دکتر تا بهش بگم منو ویزیت کن که از خواب بیدار شدم. ممنون میشم تعبیرش را بگید.البته من اقدام به بارداری کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  37. Alina khanzadAlina khanzadsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم که رفتم دکتر و منتظرم که نوبتم بشه و تا رفتم داخل نشستم دکتر گفت وقتم تمام شده و رفت و منو معاینه نکرد تعبییرش یعنی چی؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  38. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب میدیدم رفتیم خونه یکی که مرده دکتر پزشک قانونی بود به فامیلا میگفتم ببینید خونشونو لباساشونو دکتره ها فلان میلیون حقوق میگیره بعد تو خواب تو فکرم میگفتم ای خدا یعنی میشه منم قبول بشم پزشک بشم (تو واقعیتم ارزوشو دارم همیشه از بچگی )بعد زنشم دیپلم داره (تو واقعیتم همینطوره این شخص از اشناهای ماس)بعد زنه بهمون بی محلی میکرد منم ناراحت شدم وسایلامو جمع کردم گفتم پاشید بریم جواب سلام مارم نمیده بعد دوباره رفتیم خونشون دکتر و زنش تو اتاق دوتایی نشسته بودن زنش باهامون صحبت کرد و به من گفت فهمیدم ناراحت شدی با خنده ولی کلا حسرت میخوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بین شما آشناهاتون کدورتی پیش میاد

  39. sarinasarinasays:

    سلام وقت بخير خواب ديدم كه يه پزشكي منومعالجعه كردبعديه فيلم نشونم دادكه باكدوم دستگاه عملت كردم،دستگاه سه ياپنج ياشش،منم توحالت دوبه شك داشتم واسش مينوشتم پنج كه ديدم دوتاكاسه سوپ گذاشته روميزمطالعه ،همون لحظه ديدم كه يه پيرمردوپيرزني كه به اونام سوپ داده بودوپيرزن بيهوش شد،فهميدم كه داروي بيهوشي ريخته داخل سوپها وپيرزن روكشيدوبردومنتظربودكه پيرمردهم بيهوش شه،نمون بحظه ديدم كه درپايين ميزمطالعه هست درشوبازكردم ديدم سه تادختركه بهشون ميومدافغاني ياچيني باشن اونجاهستن كه اونام بيهوش بودهرچقدرتلاش كردم بيدارنشدن،صداشنيدم ودروبستم كه متوجه نشه من ديدم.ممنون ميشم تعبيركنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  40. مریممریمsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم تو خونه امون میگن دست دختر تازه متولد شده ام در اومده من نفهمیدم کج شده کفتن ببر دکتر عکس بگیر خودمو توبیمارستان دیدم پیش خودم میکفتم من دفترچه بیمه ندارم فقط به زور پول عکسو میتونم جور کنم یه نفرو دیدم انکار اشنامون هست بهش کفتم تو بنویس عکسو بگیرن به دکتر نبرم اونم کفت باشه تو میز یک دکتر مینوشت که یکی صداش کرد رفت پیش اون یه دکتر کودکان بود که برداشت نسخه نوشت ومهر کرد کفت برو عکس بگیر تشکر کردم واونیکی دکتر هم از اون دکتر تشکر کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  41. aramaramsays:

    سلام دیشب در قسمتی از خوابم دیدم خانم داییم رفته بود پیش دکتر و دکتر با دستگاه سونوگرافی چیزی رو در رحمش(فکر کنم) دید که گفت برای درمان بیماریت باید بری ژاپن. وقتی از مطب دکتر اومدیم بیرون رفتم به اتاق کوچکی که روشویی داشت (فکر کنم دستامو شستم)و بهش گفتم حتما برو. پولشم که داری(در واقعیت معامله ای کردن و منظورم پول اون معامله بود) تعدادی از پرسنل محل کارم هم اونجا بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  42. ز هز هsays:

    سلام روزتون بخیر دیشب خواب میدیدم با مادرم ب مطب یه دکتر مراجعه کردیم گویا گوشم مشکل داشت دکتر پیشانی منو سوراخ کرد و میگفت باید باد از سرت بکشیم بیرون وقتی داشت اینکارو انجام میداد با مادرم هم جر و بحث میکرد مامانم میگفت دارو بده بهش دکتر میگفت گوشش ارثیه که نمیشنوه و دارو نمیدم منم بعد از اون تو خواب احساس میکردم گوشام نمیشنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس خودتون رو بیخودی آزار ندین و سعی کنین به شرایط روحیتون مسلط باشین

  43. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم پیش روانشناس میبینم که پنج نفرن و با حوله هستن و هیکلای خییییلی خوب و ورزشکاری دارن بعد یکیشون میاد با من صحبت میکنه بقیشونم دراز کشیده بودن رو تخت انگار که یکیشونم بدش نمیومد که با من دوست بشه بعدش دیدم یک آدم غول و یک اتوبوس بزرگ که پر از مردمی بود که کرونا گرفتن دارن به شهر حمله میکنن من بهش اطلاع دادم و اون فرار کرد ولی به بقیه خبر نداد من زدم به دکه ای گه چهارتا مشاوره دیگه توش بودن بهشون گفتم که فرار کنین بعد تو پارک یه پسر کوچولو رو دیدم که داشت واسه پدر معتادش تزریق میکرد و یه پسر کوچولو دیگه رو دیدم که داشت فرار میکرد دنبالش دویدم با هم فرار کردیم وقتی کرونایی ها اومدن من رفتم پشت شاخه های خشکیده قایم شدم به اونم گفتم که بیاد ولی نیمد و دستپاچه شد و دو نفر از بچه کرونایی ها اذیتش میکردن منم بچه رو گرفتم و نجاتش دادم و بچه تو راه یک توپی که رو زمین بودا برداشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به دغدغه ی فکری و جو تاثیر گذار جامعه بر می گرده

  44. ززsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم مشاوره و کلی التماس کردم گفتم چیکار کنم گفتت باید از شوهرت جدا بشی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به وضعیت و موقعیتی که در آن قرار دارید اشاره دارد

  45. مژدگانیمژدگانیsays:

    باسلام و خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که رفتم برای معاینه پیش دکتر جراح یه عالمه دخترو پسرجوان مثل من داخل مطبش بودن من نشستم تا نوبتم بشه و آخرین نفر بودم دکتره منو هی زیر چشمی نگاه میکرد و هی بیماراشو رد میکرد و در آخر اومد نشست پشت سرم و بیمار آخرش رو رد کرد و بعد اومد کنار من ومن مشکلمو بهش گفتم یه چک کرد صورتمو و بعد بهم گفت تو هیچ مشکلی نداری و خیلی زیبا هستی دستشو انداخت دور گردنم و بهم گفت من ازت خوشم اومده بامن باش اصلا نیاز به جراحی نداری من یکم ناراحت و معذب شدم بهش گفتم من مشکلم جدیه دارم اذیت میشم گفت باشه برات درستش میکنم... یه پیرهن سفید تنش بود و چهره دلنشینی داشت و منم حس خوبی داشتم ک پزشک جراح ازم خوشش اومده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس به تمایلات شما اشاره داره و حس درونیتون

  46. لیلا.بلیلا.بsays:

    باسلام،وقت بخیر.درخواب دیدم پیش پزشک فکرکنم متخصص زنان بودرفتم،امادکترگفت سال جدیدمراجعه کن،منشی دکترهم درست بهم جواب نمیداد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سلامتی خود را چک کنید

  47. ارشارشsays:

    سلام خواب دیدم پزشک شدم و روپوش سفید پزشکی رو پوشیده بودم و در حال بلا رفتن از پله های بیمارستان هستم (سر به نیت برای هدف خودم گذاشتم )

  48. مریم شفقیمریم شفقیsays:

    سلام من خواب دیدم که با یک پزشک ازدوام کردم و به او هدیههایی مثل لوازم شخصی مثل حوله می دهم و خواهرم برای هر هدیه که می دم کف می زند و ساعت ۵ صبح خواب دیدم

  49. مریم شفقیمریم شفقیsays:

    سلام من خواب دیدم که با یک پزشک ازدوام کردم و به او هدیههایی مثل لوازم شخصی مثل حوله می دهم و خواهرم برای هر هدیه که می دم کف می زند و ساعت ۵ صبح خواب دیدم

  50. هانیه ارایهانیه ارایsays:

    سلام من دیشب تو خواب دیدم توسط یه دکتر زنان یا ماما معاینه میشمو ایشون گفتن بکارتم سالمه تعبیرش چیه خودمم خیلی استرس اینو دارم که نکنه چیزی شده باشه

  51. MoslemsafariMoslemsafarisays:

    سلام من خواب دیدم ک رفتم پیش ی دکتر که در واقعیت دوست هستیم ولی ی مدتی هستش کات کردیم ی کمی هم با هم احوال پرسی کردیم و از خواب بیدار شدم

  52. P sP ssays:

    سلام من خواب دیدم که با مادرم رفتیم پیش متخصص زنان و ازمایش داده بودم و میخاستیم بریم پیش دکتر که من ترس داشتم و بیدار شدم

  53. امیرحسین نجمیامیرحسین نجمیsays:

    با سلام من چند شب هست که در خواب با یک زن پزشک ازدواج کرده ام و زندگی شادی داریم

  54. نونانوناsays:

    سلام، کنکوری هستم و خیلی دوست دارم در آینده پزشک شم. سه سلله که از خوشی ها و تفریحاتم زدم و روز و شب درس خوندم اما چند روزه که خیلی بی حوصله شدم و اصلا نمیتونم درس بخونم... شب خواب دیدم به خاطر مشکل سر دردم به پزشک میخوام مراجعه کنم. و جالب اینجا بود که خودم هم برای مراجعه به پزشک روپوش پزشکی پوشیده بودم. اما زیر چادرم پنهونش کرده بودم که کسی نبینه. پزشکی هم که یه آقای دکتر پیر بد اخلاق بود و من هرچه سعی میکردم باهاش صمیمی بشم نمی تونستم موفق بشم. آخرش پزشک بهم گفت سر درد هام مشکل خاصی ندارن و فقط باید ویتامین زیاد مصرف کنم. به نظرتون تعبیرش چی میتونه باشه؟!

  55. رهارهاsays:

    سلام من در خواب دیدم پزشک گفت برای درمان شاید پرده ی باکرگی پاره شود یا آسیب ببیند به نظرتان معنی بدی دارد این خواب؟

  56. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من تو داروخانه کار میکنم و سال بعد میخام کنکور تجربی بدم،به شدت عاشق اینم ک پزشک عموم بشم و دیشب خواب دیدم ک در بیمارستان بودم با روپوش سفید درحال کشیک دادنم و استادم ب من میگفت ک کارهای بیارهارو انجام بدم و پانسمانشونو عوض کنم و همه شون ازناحیه صورت و چشم اسیب دیده بودن وازاینکه به بیماران بخش ارتوپد رسیدگی کنم راضی نبودم و دوست داشتم بخشمو عوض کنم وقتی ک انگار کارم تموم شده بود و میخاستم ب بخش دیگه ای برم دیدم ک یکسری دختر چادری دیدم فک کردم منم جزوب از اونام و باید باهاشون برم اما یهو متوجه شدم ک من دکترم و باید به بیمار هام برسم وقتی از خواب بیدارشدم یه احساس غرورمندادنه داشتم بنظرتون این میتونه نوید این رو بده ک من در کنکور سال بعد پزشکی قبول شم؟

  57. مریم صادقیلرمریم صادقیلرsays:

    من تو خواب دیدم دخترم دکتر شدهو روپوس سفید پوشیده و داره با غرور راه میره مردم هم تحسینش می کنن منم خیلی خوش حال بودم دخترم نوجوونه تعبیرش چیه؟

  58. سمسمsays:

    سلام من یه پشت کنکوری هستم و هدفم پزشکیه و خیلی براش تلاش کردم و باور دارم امسال قبول میشم. خواب دیدم توی خواب مریض بودم و خوابیده بودم توی بیمارستان چشامو باز میکنم و یه پزشک میاد روپوش سفید خودشو درمیاره و میده بهم میگه من دیگه نیازش ندارم مال توعه. تعبیرش چی میشه؟

  59. سایناسایناsays:

    سلام. من خواب دیدم که یک دنداپزشک به خواستگاری من اومده، و من میخوام‌ با اون ازدواج کنم. یه روز از خواب پا میشم و بهم میگن که امروز عروسیته، و همه چی داره سریع اتفاق میفته، حتی کارت عروسیمونم‌ پخش کردیم، من حتی یه بار هم با داماد صحبتی نکردم. اون شخص رو در بیداری میشناسمش، اون متاهله و یک کارگر ساده ست و بسیار انسان خوب و درستکاریه.

  60. شیرینشیرینsays:

    سلام من خواب میدیدم همکار کاریم که آقاست دکتر هست (تو واقعیت دکتر نیست )و من هم رفتم مطب دکترش یک منشی داره تو اتاق انتظار نشستم ولی به من وقت ندادن و بیدار شدم تعبیرش چی میتونه باشه

  61. فرزانهفرزانهsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه کلینیک کار می‌کردم و منشی یه دکتر آشنا بودوم که این دکتر رو در واقعیت میشناسم و خیلی دوسشون دارم چون قبلا دکتر من بودن و خیلی برام دلسوزی کردن از نظر من همیشه بهترین پزشک ایشون ... دکتر یه آقای تقریبا میانسالی هستن.... بعد چندروزی مریض شدم وقتی اومدم یکی از همکارا جای منو گرفته بود و راضی نمیشد بهم پسش بده و به دکتر گفتم و اونم باهاش حرف زد ولی دختره قبول نکرد و لج کرده بود ولی دکتر منو مطمئن کرد که خودش این قضیه رو حل میکنه... میشه بگین تعبیرش چی میتونه باشه

  62. یاسمن مخولییاسمن مخولیsays:

    سلام و خداقوت . ببخشید مادر من خواب دیده که روپوش سفید تنش هست در محیط بیمارستان هستش و اینکه دوتا دکتر رو میبینه که کودکی رو معالجه میکنند . خیلی نگرانه فکر میکنه این خواب تعبیر بدی داره . میشه تعبیرشو بگید ممنونم . اشاره کنم به اینکه مادر من بازنشسته شغل پرستاری هستش .

  63. رضا امیریرضا امیریsays:

    با سلام. خواب دیدم که مدارک چکاپ قلبی را نزد یکی از اقوام که پزشک است بردم و ایشان پس از صحبت و دیدن cd اسکن قلب به من گفتند باید جراحی شوم. و دوباره من توضیح بیشتری خواستم و ایشان با بررسی دقیق تر دوباره حرف خود را تاکید کردند که باعث نگرانی من شد.

  64. رضا امیریرضا امیریsays:

    با سلام. خواب دیدم که مدارک چکاپ قلبی را نزد یکی از اقوام که پزشک است بردم و ایشان پس از صحبت و دیدن cd اسکن قلب به من گفتند باید جراحی شوم. و دوباره من توضیح بیشتری خواستم و ایشان با بررسی دقیق تر دوباره حرف خود را تاکید کردند که باعث نگرانی من شد.

  65. درسا پرتویدرسا پرتویsays:

    من خواب دیدم که رفتم پیش روانپزشک نوبت میگیرم ....تعبیرش چیه؟

  66. آینا شهابآینا شهابsays:

    سلام من خواب دیدم که با دکتر در مطب درمورد بیماری خواهرم صحبت میکنم که دکتر گفت هیچ مشکلی نداره و فقط نیاز به یک عمل جراحی کوچیک داره تعبیر این خواب چیه؟