تعبیر خواب آمریکا و آمریکایی (2)

دیدن افرادی از نژاد های مختلف در خواب می تواند به دیدگاه های متفاوت یا ناشناخته ی شما درباره ی زندگی اشاره داشته باشد. در واقع تمام انسان های درون خواب، سمبل جنبه های مختلف شخصیت خودتان هستند. هر نژاد با توجه به زمینه هایی که درباره ی آن ها در فرهنگ عمومی شکل گرفته است، دارای معنا و مفهوم خاصی هستند. دیدن سمبل هایی مرتبط با آمریکا در خواب می تواند به تلاش شما برای مقاومت در برابر ارزش هایی مرتبط باشد که احساس می کنید در زندگی بیداری در حال تحمیل شدن به شما هستند.

تعبیر خواب سفر به آمریکا: شما در تلاش هستید تا به زمینه های جدیدی از زندگی خود سفر کنید و تغییراتی را اعمال کنید که مقاومت روانی شما را در مقابل افکار و رفتار های متضاد یا عرفی حفظ می کند. این خواب می تواند به نگرانی شما در مورد یک تصمیم گیری یا دو راهی باشد که عواقب هر یک از آن ها برای شما نسبتا ناشناخته است اما شرایط شما را ناگزیر ساخته است تا دست به انتخاب بزنید. این خواب از شما می خواهد تا پیش نیاز های خود را شناخته و برای پذیرفتن مسئولیت های جدید آماده شوید.

تعبیر خواب رئیس جمهور آمریکا: این موضوع بستگی به دیدگاه و طرز فکری که نسبت به آن شخصیت خاص در ذهن شما شکل گرفته است مرتبط می باشد. همان طور که می دانید ما هیچ یک از افراد سرشناس را از نزدیک نمی شناسیم، یا حداقل بخش زیادی از شناخت ما به کمک رسانه های جمعی شکل گرفته است. زمانی که در خواب با فردی مثل رئیس جمهور آمریکا رو به رو می شوید، در تلاش هستید تا در مواجهه با چالش های روانی به وجود آمده در زندگی بیداری، از منش و درسی که از آن شخصیت خاص گرفته اید استفاده کنید. بسیار اهمیت دارد که چه احساسی نسبت به این شخصیت دارید، و کنش شما در هنگام رو به رو شدن با او چیست.

تعبیر خواب پرچم آمریکا: این خواب می تواند به تلاش شما برای شناختن مسیر هایی اشاره داشته باشد که به شما کمک می کند تا تغییرات جدیدی در زندگی خود ایجاد کنید. این خواب از شما می خواهد تا به جای توجه به جزئیات، کلیات موقعیت های مختلف و بی نهایت را سنجیده و ابتدا به سراغ زمینه هایی بروید که احساس می کنید برای شما محتوای ارزشمند تری خواهند داشت.

تعبیر خواب قاره ی آمریکا: این خواب می تواند به نحوه ی رو به رو شدن شما با مسائلی اشاره داشته باشد که به کل با عقاید و ارزش های فعلی شما در تضاد هستند. این خواب برای افرادی که در آمریکا زندگی نکرده است و قاره ی آمریکا محل تولد آن ها نیست چنین معنایی دارد.

همچنین پیشنهاد می شود از مطلب : تعبیر خواب دیدن رئیس جمهور آمریکا دیدن بفرمایید


مطالب مرتبط...

5 نظر

  1. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم بهمراه یکی از دوستانم که در عالم واقعیت بهم قول داده تا من رو وارد یک کار جدید و بیزینس جدید بکنه در داخل آمریکا هستیم یه جایی شبیه به کاخ سفید که قراره ترامپ رو محاکمه بکنن..و از چند ایرانی جویا شدیم که ترامپ بدلیل دروغ و نیرنگهای سیاسی زیاد و عدم کفایت قراره عزل بشه و دوست من هم این اتفاق رو تصدیق کرد و گفت اگر رئیس جمهورشون کفایت نداشته باشه عزل میشه و من پشت سر دوستم در حالیکه به پرچم آمریکا نگاه میکردم از پله های محوطه پارک دادگاه به پایین رفتیم...تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری، آرامش روانی شما را مختل کند.

  2. نازیلانازیلاsays:

    با سلام ممنون از تعبیر خواب هاتون، خواب دیدم با یک دوست که در بیداری نمی شناختم با اتوبوس رفتیم آمریکا و اون حدود ۲۰ سال آمریکا زندگی می کرد بعد رفتیم محل کارش و برام خیلی جالب بود که همکاراش همه دختر و جوون و همسن خودمون بودن، بعد فهمیدم اینا کارای سری انجام میدن رو حیوونا. بعد مدارک و جمع کردم و ی ماهی بزرگ پیدا کردم و ازش عکس گرفتم و خبر دادم بعد انگار پلیس اومد و ازم تقدیر کردن خواستم بدونم مفهومی داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه دیدگاه های شما در زندگی است

  3. هاشمهاشمsays:

    سلام خواب دیدم رفتم امریکا.فک کنم با خانواده بود ولی اکثر اوقات خودم تنها تو خیابونا میگشتم و دنبال مکانهای دیدنی امریکا بودم.اول بوستون رو گشتم جای دیدنی خاصی پیدا نکردم.توی کارت عابر بانکم پنجاه هزار دلار داشتم که توی خاب نمیدونستم دقیقا چقدره ولی الان بیدار شدم حساب کزدم دیدم پونصد ملیون میشه سرم سوت کشید.میخاستم از امریکا برا خودم یادگاری چیزی بخزم پنجاه هزار دلار تو ذهنم چیزی شاید حدود پنجاه هزار تومن بود.بعد رفتم با یه اقای امریکایی که شبیه هومن برق نورد بود که مجسمه ازادی رو ببینیم بعد دیدیم که برداشتنش و فعلا در دست تعمیراته.بعد با یه امریکایی دیگه جوون هم سن خودم دوست شدم قرار شد اون منو ببره جاهای دیدنی امریکا بعد برگشتم جایی ک خانواده بودن.بقیشو یادم نیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است قصد انجام کار تازه ای را داشته باشید

  4. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام صبحتون بخیر من دیشب خواب دیدم رفتم دندون پزشکی بعد خواب دیدم رفتم امریکا دانشگاه بهمراه چندتا دوستای بچگیم خونمون هم طبقه بالای مسجد بود و من تو این فکر بودم که هم کار کنم هم درس بخونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در امور اقتصادی خود پیشرفت کوچکی میکنید

  5. نفیسهنفیسهsays:

    با سلام و وقت بخیر، ببخشید من خواب دیدم ی مرد آمریکایی اومدن تهران هواپیماشون سقوط کرد اما زنده موندن، بعد من با این آقا دوست شدم و بهم علاقه پیدا کردیم و خواستیم باهم ازدواج کنیم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نسبت به تفکرات و عقایدتون دقت بیشتری داشته باشین