تعبیر خواب کشک

خوراکی هایی که در خواب مشاهده می کنید، سمبل نیاز روانی شما به دریافت خوراک فکری و روانی هستند. این مفهوم می تواند وابسته به عقاید و دیدگاه های شما، به نیاز های معنوی یا روحی نیز تعبیر شود. همان طور که خوراکی ها در دنیای بیداری نیاز بدن را به دریافت عناصری که به سلامتی و زنده بودن تامین می کنند، خوراکی هایی که در خواب ظاهر می شوند، به طور سمبلیک اشاره به مسائلی دارند که نیاز های معنوی و فکری ما را برطرف کرده و به ما کمک می کنند تا احساس بهتری نسبت به خودمان داشته باشیم.

برای درک مفهوم خوراکی، لازم است تا به ترکیب و نقشی که در شکل گیری فرهنگ عمومی داشته اند توجه داشته باشیم. کشک در خواب می واند با مفهوم انتظار و سرسختی برای کسب ایده های جدید مرتبط باشد. تفاوتی ندارد که کشک را در کدام یک از اشکال جامد یا مایع مشاهده کنید. این خواب می تواند اشاره به داده هایی داشته باشد که به شما کمک می کند تا نیروی روانی مربوط به سمبل کشک را در درون خود تقویت کنید.

تعبیر خواب کشک خریدن

تعبیر خواب کشک سفید: رنگ سفید در تعبیر خواب، با مفهوم روشنی و وضوح مرتبط است. این خواب می تواند نشان دهنده ی احساس مثبتی باشد که در اثر دریافت داده های سالم و امیدبخش در شما ایجاد می شوند. داده هایی که باعث می شوند تا به سلامت روانی خود اهمیت داده و با صبوری، درباره ی مسائلی که باعص می شوند تا نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید فکر کنید. اجازه ندهید که افکار زائد و منفی در درون شما جریان پیدا کرده و به جریان افکار و ایده پردازی شما آسیب برساند.

تعبیر خواب کشک خریدن: خرید و فروش در خواب با مفهوم اعتماد به نفس مرتبط است. اگر در خواب احساس کنید که موفق به خریدن کشک نمی شوید، باید بدانید که نسبت به موقعیت و مهارت های خود در زندگی بیداری دچار تردید و شک شده اید. این خواب از شما می خواهد تا موانعی که ممکن است صرفا بر اثر یک احساس فقدان کاذب یا عدم اعتماد به نفس در شما ایجاد شده باشد را شناخته و از تداوم این افکار منفی جلوگیری کنید.

تعبیر خواب کشک خوردن مرده: مرگ در خواب با مفهوم انفعال و توقف مرتبط است. انسان های مرده ای که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل عادت ها یا عقایدی هستند که احساس می کنیم که مدت ها پیش و در زندگی بیداری کنار گذاشته ایم اما زمانی که آن ها را در خواب خود زنده و سلامت مشاهده می کنیم نشان دهنده ی این معناست که این افکار همچنان در ما زنده هستند و به طور غیر مستقیم بر رفتار و عملکرد ما تاثیر می گذارند.

تعبیر خواب مرده کشک بخورد

 برای این که دلیل حضور سمبلیک این شخص را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که او برای شما سمبل چه احساس یا خاطره یا تجربه ای در زندگی بیداریم باشد. این خواب از شما می خواهد تا ویژگی های مثبت این بعد شخصیتی را شناخته و با استفاده از مفاهیم مرتبط با سمبل کشک، به تقویت این بعد از افکار و شخصیت خود بپردازید. این خواب می تواند الهام بخش شما در برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد.

گردآورنده : توپ تاپ


22 نظر

  1. نسریننسرینsays:

    با سلام. من خواب دیدم در محل کارم کشک کله جوش نذر میدادن . یکی از همکاران مقدار نذری که برای خودمان گرفته بودیم را از ما گرفت و‌خورد و نگذاشت ما بخوریم .حتی مقداری که من برای فرزندم گرفته بودم را هم برداشت و خورد .. تعبیرش چه میشود .؟ سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای دعوت شدن به مهمانی است

  2. ی گی گsays:

    سلام،ببخشید من خواب دیدم عمم واسمون کشک خیلی خوشمزه و تازه و چربی آورده بود من‌یکی برداشتم و‌به مادر و‌پدرم تعارف کردم ولی عمم از اینکه میخواستم به مامانم بدم راضی نبود ،تعبیرش؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از جایی به شما خیری برسد

  3. م. هم. هsays:

    با سلام من خواب دیدم یک دیگ بزرگ آش رشته نذری درست کردم نصفیشو پخش کردم نصفه دیگشو توش 3 قاشق کشک ریختم، و تو خواب بسیار خوشمزه بود، تعبیرش چی میشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تلاش برای براورده شدن خواسته هایتان است

  4. سمیسمیsays:

    سلام.وقتتون بخیر.خواب دیدم مامانم از یخچال یه کاسه کشک آورد که بدم دختر داییم.کشکش از نوعی بود که میشد با قاشق مثل کره ازش برداشت.من یه قاشق خوردم و بنظرم خوشمزه اومد و دختر داییم هم خورد.می گفت کاش آرد نخود چی داشتم بهش می زدم. معبر گرامی من یه کار دادگاهی رو میخوام شروع کنم از طرف مادرم بر علیه داییم آیا این خواب میتونه مرتبط با این جریان باشه؟ممنونم از پاسخ گوییتون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر انتظار و سر سختی درزندگی است

  5. حدیث سلیمانیحدیث سلیمانیsays:

    با سلام من شب خواب دیدم که خونه داییم رفتم زا خواهر ۴ ساله و برادرم و پدر بزرگ خدا بیامرزمم اونجا بود بعد سرم رو بوسید و حال مادرم رو پرسید بعد از کمی من یه کشک سفید از جیبم در آوردم و وقتی نصف شد ی چیزی مثل نخ داخلش بود ک وقتی کشیدمش به راحتی در اومد بعد نصفشو دادم به خواهرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان اشاره به اتفاقات روزمره زندگیتان دارد

  6. موناموناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم خونه مادر بزرگم هستیم بعضی از فامیل ها هم اونجا جمع بودن بعدش نوه عموم که یه دختر 8 ساله هست و اتفاقا روزش توی فکرش بودم با یه ظرف کشک که نصفش سفید بود و نصفش کرم رنگ بود اومد و به من تعارف کرد دوست داشت خیلی بردارم ولی من یه کشک کرم رنگ که نمکش میدونستم کم هست را برداشتم ولی به اصرار اون یه کشک سفید هم برداشتم، اینقدر این دختر زیبا حرف می زد که مجذوبش شده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. اجازه ندهید افکار و اخبار اضافی و مزاحم زندگی و جنبه های روانی شخصیت شما را تحت کنترل خود در آورد.

  7. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم که بالای کوه هستیم توی یک دهنه که توی کوه بود شبیه پناهگاه آدم ها زیر پای من در رفت و امد بودند کنار کوه کلی بوته سبز شده بود دوست مامانم که حاج خانمی متدین بود هم کنارم بود باهم رفتیم کنار بوته ها بوته ها محصولشون کشک بود کشک هایی که کمی سبز رنگ بودند من کلی کشک از بوته ها چیدم و گفتم برای خوردنم در ماه رمضان و اینکه آش رشته درست کنم بعد دیدم در روز بعد از سیزده بدر هستم مهمان میاد منزل مان با مهمانها قهر هستم برام یک کیسه ی بزرگ خیار سبز آورده بودند مهمان صورت من رو بوسید و گفت برات خیار آوردم ممکن ه این خواب تعبیر داشته باشه چون من ابتدا حدود چهار صبح قسمت اول خوابم رو دیدم که کشک چیدم از بوته ها بعد بیدار شدم و اذان که گفته شد قسمت دوم که مهمان در روز بعد از سیزده بدر اومد پیشم با پلاستیک بزرگ پر از خیار سبز رو دیدم مچکرم از توپ تاپ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      هر دوی دیدن آش و خیار سبز تعبیر های خیلی خوبی دارن که اولی به معنای خیر و برکت و و دومی یه خبر خوش

  8. نسترننسترنsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم خونه مادرشوهرمم دختر برادرشوهرم میاد یه عالمه کشک سفید و تمیز میریزه جلومون بعد من تعجب میکنم میگم کجا بوده از مامان بزرگ اجازه گرفتی بعدم کشکای بزرگشو جدا میکنم یه چند تا کوچیک میریزم تو کیفم .بعد میرم ببینم از کجا برداشته بی اجازه برنداشته باشه دیدم مادرشوهرم در حال نمازه یه گونیه کشکم تو اتاقه فهمیدم از اونجا برداشته و مادرشوهرمم راضیه تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که باید اراده خودرا در زندگیتان تقویت کنید

  9. مرضیهمرضیهsays:

    سلام. خواب دیدم کشک و بادمجون نذری می پختم و توی دیگ های بزررگ خمیر هایی بود که در حال پخت بودن و من توی دیگه وسط این خمیرارو باز می کردم و وسطشون کشک و بادمجون میزاشتم و با نان پخته شده برش میزدم و میدادم به مهمونا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن در یک امر دینی دچار غم و اندوهی بشین اما این مانا نیست و میگذره

  10. درسادرساsays:

    با سلام، من خواب دیدم مقداری پول و انجیر و کشک داخل یک گاوصندق بود و من از دوستم ناراحت بودم و خیلی باهم بحثمون شد، جوری که به شدت دوستم رو زدم تو خواب،کشک ها وانجیرها رو دادم بهش، انجیر رنگش زرد بود و کشک حالت توپه مانند داشت و کمی زرد بود، تعبیر خاصی داره؟ سپاس از شما👏🙏

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اختلافی بین شما و دوستتون بوجود میاد که شما حرف های ناراحت کننده ای بهش می زنین

  11. بهاربهارsays:

    سلام خواب دیدم دارم کشکِ گرد میخورم که بهم گفتن اماده شو خواستگار اومده برات منم رفتم خونه قدیمون و تو اشپزخونه که فنجان بشورم که ی کرمی که تبدیل شده بود به عنکبوت بود ت ظرفها بود رو میخاستم اب بندازم بیرون تا مامانم که فوت شده اومد گفت بیا که خواستگارا رفتن من رفتم تو حال که خواستگارا از پذیرایی اومدن بیرون خانم اول به من دست داد همینطور که کشک میخوردم گفت دیروز کجا بودی گفتم سرکار بودم خسته بودم خوابیدم امروز یکم دیر تعطیل شدم ، دیدم اونم داره کشک میخوره رفتم به خانم بعدی دست بدم که ی دختربچه اونجا بود گفت قراره بود برام آب بیاری رفتم اب بیارم که یهوو جلو روم ی اقایی که انگار قبلا دیده بودمش تو روم خورد و سلام کرد بعد زنگ زد به خواهرم احساس کردم میخاست شماره ی دختر دیگه ای از خواهرم بگیرم رفتم تو آشپزخونه فنجان رو شستم و برای دختربچه آب بردم همینطور نمیذاشتم بفهمن دارم کشک میخورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون خواستگاری میاد منتها یه سری ناراحتی هایی هم پیش میاد که حل میشه

  12. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم که من و خواهرم رسیدیم در خونه مادرشوهرش خواهر شوهر خواهرم که ازدواج کرده رو گاز فک میکنم بود یک قابلمه کشک خریده بود و بالاسرش وایساده بود و ب خواهرم گفت که برای کل خانوادمون خواهر و برادر و پدر و مادر خودش منظورش بود که کشک خریده و ب خواهرم گفت تو هم سهمتو بردار و پولشو بده انگار گفت پنحاه هزار تومن و من و خواهرم از اونجا اومدیم و بهش کفتم کاش نمیگفتی برات بخره خب بااین پول تو غذاهای خیلی بهتری میتونستی بگیری ممنون مجرد هستم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی برای خانوادتون پیش میاد

  13. R.eR.esays:

    با سلام . من دختری مجرد هستم که خواب دیدم آقایی که تو خواب احساس میکردم همسرم هست جلوتر از من راه میره انگار داشتم از پله جایی بالا میرفتیم . من پشت سرش میرفتم و در دستم یه ساک یا زنبیل مانند که( توش یه شیشه کشک مایع سفید که روش یکی دو حبه سیر پوست کنده و خورد شده ریخته شده بود + سه تا نارنج نیمه پوست کنده + یک دسته گل نرگس )بود داشتم که انگار اینها رو اون مرد برام خریده بود . دست چپم رو به میله پله ها گرفته بودم و هر دو سه تا پله احساس میکردم یک دفعه زیر پام خالی میشه ولی مثل پر سبک بودم و به راحتی با دستم که به میله بود خودم رو نگه میداشتم و جای پام رو پیدا میکردم و در همین حین بسیار صمیمانه باهم میگفتیم و میخندیدیم و احساس خیلی خوبی داشتیم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده افکار و عقایدی باشد که در زندگیتان برای ان باید درست قدم بردارید

  14. ِِmojiِِmojisays:

    باسلام من خواب دیدم ک مادرم ک فوت کرده با سه تا خواهرام داشتن کشک درست میکردن به منم گفتن بیا ولی نرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید اعتماد به نفس خودرا افزایش دهید

  15. سیتاسیتاsays:

    سلام خواب دیدم عمه ام که ۳ ساله فوت شده اومده بود با یه سبد پر از سیب سبز و شیرینی قیافش خوشحال نبود، گفتم عمه از بابام چه خبر(پدرم هم سالهاست فوت شده) گفت ازش خبری ندارم گفتم آخه مگه پیش هم نیستید، تو خواب انگار میدونستم عمه ام مرده و الان اومده گفت نه اون یه جای دیگه است من ندیدمش، داشت میرفت که من دست کردم دو تا شیرینی برداشتم همین که داشتم میخوردم تو دهنم تبدیل شد به کشک البته خوشمزه هم بود. لطفا تعبیرشو بهم بگین خیلی ممنونم

  16. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    سلام خواب دیدم رفتم خونه دوستم که قصد ازدواج داریم پیشش بودم تو اتاق و بهم گفت به مادرم گفتم تو اومدی بعدش سفره صبحانه پهن بود منم روم نمیشد بیام سره سفره دوستم داشت کشک میریخت تو بشقاب زیادم میریخت بهم گفت پیشم نمیشی بخوری؟؟ تو غذای خودش هم ریخت بعد من گفتم خجالت میکشم و رفتم کفش بپوشم باباش اومد سلام علیک کردم جلوی در و گفت اون فرد شمایی؟ گفتم اره گفت واسچی همش زنگ میزنی به این بچه و پای پدرشونو دیدم بزرگ شده بود و از طرفی پدر و مادرشون سر موضوعی که نمیدونستم بحث میکردن نگران شدم ممنون میشم تعبیرشو بگید...

  17. fatemefatemesays:

    باسلام من در خواب دیدم ک کشک درست میکنم تعبیر این خوابم چیه؟ ممنون

  18. ابوالفضلابوالفضلsays:

    سلام من خواب دیدم تو ماشین نشسته بودم ویکی از اقوام به من کشک های سفید و درشت داد و داخلش مثلا داخلش سبزی داشت زیره داشت کشک هم سه گوش بود و دوباره از همون کشک ها دوسه بار بهم داد من گفتم خوب به پلاستیک هم بهم بده ولی اون به من چیزی نگفت

  19. حمداله درویشیحمداله درویشیsays:

    خواب دیدم خانمم میگه بیا کشک بخورم من بهش میگم سفته دندونم درد میاد اون گفت تو آب گذاشتمش نرم شده کشکا هم حتی تو آب دیدم اما نخوردم.

  20. محمدآذریمحمدآذریsays:

    سلام کشک گرد و سفید جمع کردن چه تعبیری داره

  21. کلانتریکلانتریsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم داره دوتا کیسه میدوزه هر دوتاش تا نصف دوخته شده بودن یکیشو داد من کاملش کنم گفت بدوزش میخوام کشک درست کنم بریزم توش تعبیرش چیه

  22. ماهیماهیsays:

    سلام تعبیر خواب دیدن زیاد مرده چیست ؟ و خواب دیدم مرده لباسامو میشوره و روی تناب پهن میکنه ،پدر شوهرم بود