تعبیر خواب نسیم

پدیده های طبیعی در خواب، اشاره به نیروهای فکری و روانی خودمان دارند. نسیم در تعبیر خواب، با مفاهیمی مثل آزادگی و انسان آزاده مرتبط می باشند. همان طور که در دنیای واقعی، رفتار های طبیعت به ما درس هماهنگی و تطابق با زندگی را می آموزند، زمانی که سمبل نسیم در خواب ظاهر می شود، یعنی لازم است تا درس جدیدی از طبیعت گرفته و از آن برای تطابق روانی با محیط استفاده کنیم.

تعبیر خواب نسیم دریا: دریا در تعبیر خواب با مفهوم گستره ی تجارب مرتبط می باشد. آب در تعبیر خواب روان شناسی، استعاره از ناخودآگاه و درونیات انسان می باشد. زمانی که سمبل نسیم در کنار سمبل دریا مشاهده شود، نشان دهنده ی نیاز درونی شما برای کسب آزادی فکری برای ریسک کردن و کسب تجارب جدید در زندگی بیداری می باشد. مخصوصا اگر با احساسی مثبت در حال مشاهده ی نسیمی باشید که از سمت دریا در حال وزیدن است.

نسیم در حالت عادی، قابل دیدن نیست و صرفا با حس لامسه احساس می شود. این خواب از شما می خواهد تا نیرو های غیر قابل مشاهده ی درونی خود را شناخته و درک کنید. زمانی که تلاش کنید آن ها را بروز دهید خواهید فهمید که تا چه اندازه این قدرت درونی در شما نهادینه شده و می تواند به شما جسارت کافی برای حرکت به سمت زمینه های جدیدی از زندگی را بدهد.

تعبیر خواب نسیم خنک: این خواب از شما می خواهد تا برای کسب آرامش و محیطی که در زندگی بیداری باعث ایجاد احساس سلامت روانی در شما می شود ریسک پذیر بوده و دست به اقدامات جدید بزنید. این کار باعث می شود تا نیرو های روانی شما تقویت شده و با آرامش بیشتری درباره ی مسائل مهم زندگی خود و مسیری که در پیش دارید تصمیم گیری کنید.

تعبیر خواب وزیدن نسیم: این خواب می تواند به احساس نیاز درونی شما برای دست زدن به یک اقدام ناگهانی و جدید اشاره داشته باشد که حالات روانی شما را دگرگون کرده و می تواند مسیر زندگی شما را به سمت اتفاقات مثبت هدایت کند. هر چند برخی اقدامات در ظاهر ساده و بدون هزینه هستند اما جسارت انجام آن ها از هر انسانی ساخته نیست. این خواب از شما می خواهد تا این اقدامات آزادی طلبانه و جسورانه را شناخته و از آن ها برای گسترش زمینه های مختلف زندگی خود (مثل شغل، روابط عاطفی یا تحصیلات) استفاده کنید.

تعبیر خواب نسیم ملایم: این خواب از شما می خواهد تا آرامش روانی خود را در شرایطی که به نظر می رسد اوضاع به حالت تعلیق در آمده است حفظ کرده و اجازه ندهید که اضطراب و سردرگمی، به جای شما تصمیم گیری کرده و شما را در تنگناهای جدیدی قرار دهد.

گردآورنده : توپ تاپ

3 نظر

  1. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب دیدم که یک نسیم ملایم منو از زمین بلند کرد و بر روی دیواری قرار داد .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا در زمینه ی مشکلات فعلی، به نقش زمان و تغییراتی که در حال به وجود آمدن هستند خوشبین باشید.

  2. مرضیهمرضیهsays:

    سلام. بعد از اذان صبح خوابیدم. خیلی غمگین بودم. خواب دیدم یکی از همکارای قدیمیم منو به یک پسری معرفی کردن که از نظر هیکلی تاس بودن و یکم تپل. بهش،می گفتن آقای دکتر. پدرش فرد ثروتمندی بود. همزمان که با این پسرو مادرو خانوادش با ماشین می گشتیم من ی جایی پیاده شده که خیلی سرسبز بود یک دشت سرسبز بزرگ که باد خنکشو توی خواب حس کردم. بنا به دلایلی این پسرو نخواستم و این پسر رفت سمت کار خلاف و قتل.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست و جامع ندارد

  3. النازالنازsays:

    سلام خواب دیدم دارم با یکی از مردایی که تو بیداری میشناسم تو یه خونه تنها زندگی میکنیم و با هم رابطه جنسی داشتیم و. من بعدش رفتم تو. حیاط که کلا اون خونه شبیه خونه سابقمون بود ولی بزرگتر و زیباتر و. پنجره یکی از اتاقارو دیدم و بعد دیدم اون حیاط چندتا باغچه داره که در. کل چهارتا درخت کنار. سبز. بود که یکیشون برگاش نصفه بود. و یکی دیگه از درختا شکوفه داشت و. یه نسیم خنکی هم میوزید که حس خیلی خوبی داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احساس نیاز به بودن با کسی را دارین