تعبیر خواب تب کردن

بیماری و مریضی در خواب، با مشکلاتی که در روان خود احساس می کنید مرتبط می باشد. همان طور که بیماری در زندگی بیداری، در اثر ضعف یا یک ویروس یا عوامل دیگر در بدن انسان ایجاد شده و او را دچار مشکلاتی می کند، دیدن بیماری در خواب نیز، اشاره به ضعفی دارد که در روان خود احساس می کنید. تب کردن می تواند نشان دهنده ی مشکلی باشد که موقتا در احوال درونی خود احساس کرده و موجب ایجاد نوعی فقدان در شما شده است. تعبیر خواب تب کردن می تواند به موضوعی اشاره داشته باشد که قدرت تصمیم گیری و حرکت را از شما سلب کرده و شما را متوقف ساخته است.

بسیار اهمیت دارد که در حین دیدن این خواب، چه احساسی را تجربه می کنید و برای برطرف نموندن تب، چه واکنشی را از خود نشان می دهید. از طرفی، اهمیتی ندارد که در خواب شما، چه کسی دچار تب شده باشد. انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این اشخاص، چه احساس یا فکری را در شما زنده می کنند یا برای شما یاد آور کدام دوره از زندگی و تجربیات شما می باشند. شخصیت که در خواب خود مشاهده می کنید که دچار تب شده است، قرابت نزدیکی با چالش های فعلی شما در زندگی بیداری باشد.

تعبیر خواب تب کردن از دیدگاه اسلامی

تعبیر خواب تب کردن در دیدگاه اسلامی به معنای پرداخت بدهی یا دینی که به گردن داریم است. چرا که تب در بیداری نیز تاوان گناهانمان است! همچنین تعبیر خواب تب کردن در رویا می تواند تهدید یا خطر نیز تلقی شود. اگر شما در رویای خود شخص آشنایی را ببینید که دچار تب شدیدی است، به احتمال زیاد آن فرد وارد کسب و کاری می شود که در آن تعهدات مذهبی خود را زیر پا خواهد گذاشت. تب در خواب به معنای پوشیدن لباس شخصی مورد احترام نیز می باشد. تب در برخی از منابع اسلامی به خبر یا هشداری از طرف فرشته مرگ نیز تشبیه شده است. در این خواب به فرد یادآور می شود که تا وقتی که فرصت دارد توبه کرده و برای گناهان خود از خداوند طلب بخشش کند. در واقع او زمان بسیار کمی تا مرگ فاصله دارد. ترس از تب در خواب به معنای غفلت و نادیده گرفتن وظایف دینی است. در مجموع دارندگان این دیدگاه، تعبیر خواب تب کردن را بیشتر به فرصت آمرزش گناهان و پاک شدن از آن تشبیه می کنند. البته دیدگاه مسیحیان نیز چندان متفاوت نیست؛ به این منظور که آن ها نیز تعبیر خواب تب کردن را به یک زندگی گناه آلود مرتبط می دانند.

تعبیر خواب تب کردن در دیدگاه غربی

تعبیر خواب تب کردن از دیدگاه معبرین غربی بیشتر شامل سه مورد زیر می شود:

1- بیماری های احتمالی

2- افزایش احساساتی مانند خشم، از دست دادن کنترل، خستگی.

3- نگرانی اما از نوع کوچک که بعد ها برطرف خواهند شد.

تعبیر خواب تب کردن در سایر منابع

تعبیر خواب تب کردن برای خود بیننده این هشدار را می دهد که در بیداری انرژی خود را از دست می دهد. در واقع شاید شما در حال انجام دادن چندین کار به طور همزمان هستید بنابراین با ناکامی های احتمالی روبرو شده و عصبی هستید اما متوجه نیستید که با این کار چیز مهمتری به نام روحیه سالم را از دست می دهید. بنابراین شما نیاز دارید که سریعا اولویت های خود را مشخص کرده و انرژی خود را در انجام آن ها تقسیم نمایید. نقشه راهی ترسیم کرده و آن را صحیح ادامه دهید. به شما پیشنهاد می کنیم بعد از دیدن تب در رویا، این توصیه ها را دنبال کنید چرا که در غیر اینصورت با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. 

تعبیر خواب تب کردن دوستان ، تعبیر خواب تب کردن دیگران

اگر در خواب خود یکی از دوستان نزدیک خود را دید که تب کرده است، احتمالا وی در بیداری نیز دچار بیماری خواهد بود. البته نباید نگران باشید، این بیماری موقت و گذرا می باشد. گاهی اوقات تعبیر خواب تب کردن نشان از موقعیت دردناکی در واقعیت است. به عنوان مثال اگر خود را در خواب دیدید که تب شدیدی دارید، در واقع در بیداری نیز احتمال وقوع بیماری و ناراحتی جسمی برای شما وجود دارد. همچنین ممکن است این ناراحتی جسمی نبوده و به عنوان مثال ناتوانی در مقابله با مشکلات باشد. اگر شما در رویا یک غریبه را دچار تب دیدید، باید به شما بگویم که خودپرستی و بی تفاوتی شما برای دیگران آزاردهنده است.

گردآورنده : توپ تاپ

10 نظر

  1. طاييطاييsays:

    سلام خسته نباشين من خواب ديدم روي پاهام ٢ تا نوزاد رو ميخوابونم كه بچه هاي خواهرم بودن و يكي ديگه رو توي بغلم هر ٣ تاي اونا تب داشتن به خواهرم گفتم خيلي لباس تنشون كردي واسه اينه تب دارن من لباسارو كم كردم و توي خواب تب بچه ها رو اوردم پايين و اينم بگم خواهرم فعلا بچه نداره و قصد بارداري داره و توي اقدام ب بارداري هست ميخواستم بدونم تعبير خواب من براي خواهرم چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ایشون بچه دار میشن

  2. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام خواب دیدم مامانم داره با تلفن صحبت میکنه صدای شخصی بود که کامل و واضح به گوش من می رسید اون آقایی بود که داشت خودش رو معرفی می کرد گفت من فلانی هستم و چند سال پیش با شما صحبت کردم برای دخترتون و ... بعد من خوابیدم انگار تب و لرز داشته باشم احساس کردم کسی داره با آب و پارچه پیشانی منو خیس میکنه حس خوبی داشتم توی خواب داشتم کسی رو تصور می کردم که داره بهم مهربانی میکنه و دوستم داره البته نه شخصی که تلفنی صحبت می کرد با مامانم لطفا اگر تعبیری داره بفرمایید با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دلتنگ و منتظر هستین

  3. نرگس صفرینرگس صفریsays:

    سلام. چند مدت پیش خواب دیدم جایی هستم که زن عموی مادرم عزا دار بود از مراسم تشییع رفتیم داخل خانه و من آنجا یهو احساس کردم که بچه م که 10ماهشه تب داره و گفتم بچه تب داره من میرم . متاسفانه امروز متوجه شدم عموی مادرم فوت شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین

  4. نرگس صفرینرگس صفریsays:

    میخواستم بدونم تعبیر تب کردن بچه چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلامتی خودرا چک کنید

  5. حدیثه سحدیثه سsays:

    من خواب دیدم تو مدرسه دارن چکاب میکنن ما رو ،و من تب نداشتم ولی اون خانومی که درجه تب گذاشت به من گفت تب داری و مادرم هم بود و با مامانم به زور داشتن من رو برای دریافت دارو و آمپول میبردن و من مدام میگفتم من تب ندارم و خوبم.میخواستم تعبیرش رو بدونم.تشکر.

  6. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم ک دخترعموم بهم میگه زن داداشم حاملست منم اینو به مامانم اینا گفتم بابلم گفت ععع اره حاملست بعد قرار بود ما با مامانم اینا جایی بریم ک اوناام اومدن و من از این قضیه عصبانی شدم و نرفتم و دعوا کردم تعببرش چبه؟؟

  7. آرزو کلهریآرزو کلهریsays:

    سلام خوب هستین خواهرم خواب دیده که من کمی بچه تر شدم حالمو ازمن توخواب پرسید بهش گفتم تب دارم حال ندارم.پدر مرحوممم تو خواب بود میشه تعبیرشو بگین ممنونمممم

  8. فرشته عقابیفرشته عقابیsays:

    سلام من خواب دیدم دوست صمیمیم اومده خونمون بهم سر بزنه ولی خیلی تب داشت و داغ بود

  9. امید رمضانیامید رمضانیsays:

    سلام وقتتون بخیر من خاب دیدم تب دامو بیمارستان بستریم فک کنم انگار کرونا گرفتم بعد یه دکتر داشت درمورد کرونا انگلیسی میگفت بهم که اخرش مرگه و اینا 😢 تعبیرش چیه؟

  10. rezakhoshnamvandrezakhoshnamvandsays:

    سلام ،مادرشوهرم مدت کمی شوهرشون فوت کردن،به تازگی بخواب خانمش آمده وگفته مراقب عروسمون باش نذار تب ولرز کنه،خواستم تعبییرش بدونم.ممنون.