تعبیر خواب کبوتر

کبوتر یک نشانه ی خوبی است. نماد آرامش، صلح، سکون، پذیرش، صفا و روشنگری است.کبوتر با سلامت خوب، کامیابی، افکار خوب، عشق و معنویت مرتبط است. در خواب رسیدن به یک کبوتر، همیشه نشانه خوبی است. کبوتر حامل خبر مهم و خوب است. کبوتر هم چنین نماد زنان صادق با روحیه ی خوب است. بنا بر یک سنت فارسی، اگر شما کبوتران را در خواب مشاهده کنید، دوستان خوبی به دست خواهید آورد.

کبوتر در خواب با آرامش، رضایت و سلامت در جهان مرتبط است. اگر کبوتر تنها باشد، می تواند ناامیدی را در زندگی عشقی شما  نشان دهد. با این حال، ناامیدی جزئی است ونباید روی رابطه موثر باشد. اگر یک کبوتر برای شما پیغام آورد، احتمالاً ممکن است با مشکلات جزئی در آینده روبرو شوید. اما این بستگی به این دارد که وقتی پیام را دریافت می‌کنید چه احساسی در خواب داشته باشید. در این مورد به جزئیات خاص توجه کنید.

در خواب شما ممکن است ...

یک کبوتر از دست شما آزاد شود.

پرواز یک کبوتر را ببینید.

یک کبوتر سفید را ببینید.

دو کبوتر را با هم ببینید.

کبوترها و دیگر پرندگان را با هم ببینید

اگر کبوتر روی سر یا شانه شما نشسته باشد

شاهد یک دسته از کبوتر ها باشید.

یک کبوتر ماده را ببینید.

کبوتر مرده ای را ببینید.

خوردن کبوتر

 تغییرات مثبت انجام می شود،اگر ...

کبوتر آزادانه پرواز کند.

شما کبوتر را در خواب خود رها کرده‌اید.

در خواب دو کبوتر وجود داشته باشد.

تعبیر خواب مفصل …

اگر شما دو کبوتر را با هم دیدید، این یک خواب مثبت است که عشق و خرسندی را در یک رابطه ارضا می‌کند. دیدن بسیاری از پرندگان و کبوتران، اهمیت روابط عاطفی را نشان می‌دهد. این نشان می‌دهد که شما بیشتر روابط خود و فرصت‌هایی که خودشان را به شما نشان می‌دهند را انجام نمی‌دهید .  اگر در خواب شما به هر حال کبوتر ناراحت باشد، می تواند به این معنی باشد که شما دوستان دروغین در اطراف خود دارید. بازبینی زندگیتان در این مرحله در اولویت است.

کبوتر به دوستی، عشق، اشتیاق به صلح ذهنی و آزادی اشاره می‌کند. در خواب یک کبوتر می تواند پیش بینی دریافت نامه باشد ، اما در عین حال صلح و هماهنگی را در یک رابطه عشقی همرا داشته باشد. اگر در خواب یک کبوتر دارید، در زندگی بیداری شما مهمان خواهید داشت. کبوتر در حال سفر به معنای یک دوست جدید است. اگر شما سعی در گرفتن کبوتر دارید، یک رابطه دوست داشتنی جدید را تجربه خواهید کرد. کبوترهای بسیار نشان دهنده دوستان صادق است.

دیدن کبوتر ماده در خواب، خوشبختی و سلامتی در خانه شما را پیش بینی می کند. اگر کبوتر-ماده گریه کند، به معنی مشکل، غم و اندوه، شاید حتی مرگ یکی از عزیزان است. یک کبوتر آسیب دیده به طور کلی مرگ غیرمنتظره ی و زود هنگام یک دوست را پیش بینی می کند.

اگر یک کبوتر در خواب خود بخورید، ممکن است به معنای اندوه، ناراحتی و مشکلات باشد. اگر یک کبوتر مرده را ببینید، ممکن است یک دوست وفادار را از دست بدهید، اما همچنین می‌توانید یک عمل بد و اشتباه را انجام دهید. اگر یک کبوتر را بگیرید، ممکن است با یکی از دوستان خود ملاقات کنید و یا ممکن است ازدواج کنید. کبوتر بر روی سقف به معنای اخبار خوب است. کبوتر در حال قدم زدن سورپرایز ناخوشایندی را پیش بینی می کند اگر یک کبوتر وحشی در خواب ببینید، باید با یک زن ناخوشایند برخورد کنید. دو کبوتر به معنای شادی در خانواده و یا ازدواج هستند.. یک کبوتر که پرواز می کند به این معنی است که شما پول را از دست خواهید داد، اما اگر کبوتر به سمت شما حرکت کند، ممکن است خبری ازیک عاشق دریافت کنید. معمولاً آمدن یک کبوتر به هر نوع نشانه مثبتی است.

یک کبوتر همچنین می تواند به این معنی باشد که شما باید یک گام مهم در زندگی حرفه ای یا زندگی خود داشته باشید. اگر کبوتر پرواز کند، می توانید در کار خود ترفیع کنید. رها کردن یک کبوتر از دستان شما به معنای ازدواج شاد است. اگر کسی که خواب می‌بیند, یک فرد جوان است, به این معنی است که او حق انتخاب خوبی در زندگی عشقی خود خواهد داشت و ازدواج سعادتمندی خواهد داشت.

احساساتی که شاید در طول خواب یک کبوتر با آن‌ها برخورد خواهید کرد …

صلح‌. عشق. آرومش. روشنفکری. راحتی. شوخ طبعی. لطافت. خرسندی. سکوت. تندرستی. نو شدن. آزادی

سایر مطلب های محبوب توپ تاپ:

تعبیر خواب جوجه کبوتر سفید

تعبیر خواب کبوتر چاهی

تعبیر خواب کبوتر سفید مرده

مطالب مرتبط...

120 نظر

  1. امراهامراهsays:

    سلام استاد خواب دیدم پسری از مدرسه برای دیدن معشوقش با عجله خارج میشد ... تو خواب بعدی دوتا معشوق را دیدم (یه دختر و یه پسر )که پسره سرشو کچل زده بود و یه مو کوچک رو سرش مونده بود که من میرفتم و با تیغ دور سر پسره رو میزدم و یه قالب نازک از سرش را جدا میکردم(مثل کندن لایه ی ماسک پوست) و اون موی کوچیکو هم میزدم ... بعد خودمو در طبقه ی بالای مغازه ای مثل رستوران میدیدم ک فروشنده میگفت مرغ تموم شده ...منم یه کبوتر سفید میدیدم و سرشو از بدنش با دستم جدا میکردم و بدن کبوتر سفید را میدادم به مغازه دار تا برام گوشتشو بپزه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود فرزندم ، بعضی از افراد برای شما صحبت های منفی و کسل کننده در مورد موضوعات عاطفی میکنند ، که در حالت کلی میتواند تاثیر منفی روی روحیه تان داشته باشد باید به این مورد مهم توجه داشته باشید

  2. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم ک به خانه ی مان ی کبوتر مطمعن نیستم ی پرنده اومده بود لانه کرده بود انگار براهمیشه عضویی از خانه ی مان شده بود و انگار میخواست بچه دارشه و ماهم مواظبش بودیم...نمیودنم شاید تخم می خواست بذاره برا جوجه...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بطور کلی وجود کبوتر در خانه چه تخم کرده باشد چه لانه ، نمادی از امید ، افزایش روحیه ؛ تغییرات مثبت در زندگی و همچنین آرامش و رضایت خواهد بود.

  3. سونیاسونیاsays:

    سلام خواب دیدم تو آسمون پر از کبوتر سفیده و از زیادی و همرنگی اونا تعجب, کردم و باز دیدم فقط یه کبوتر تنها سفید تو آسمون داره پرواز, میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به میل درونی شما برای رسیدن به استقلال فکری و شخصیتی اشاره دارد.

  4. آینازآینازsays:

    سلام . همین الان خواب دیدم که از خانه خارج شدم با همون لباس های تو خونه رفتم توی خیابان به سرعت می دویدم برسم نانوایی همینطور که میرفتم یه آن یه کبوتر قرمز دیدم شکلش شبیه مرغ بود پاهاش به هم چسبیده بودند و به شدت خوشکل بود من داشتم بهش نگاه میکردم که پروار کرد رفت روی سیم برق نشست از دیدنس ذوق زده شده بودم میخواستم برم برای خونوادم تعریف کنم همچین کبوتری دیدم بعدش رسیدم نانوایی میخواستم یه نون بخرم که مردد بودم چطور نانی بخرم زنگ زدم خونه که یه آن دیدم گوشیم تو دست خواهرمه اومدم دعواش کنم که دیگه از خواب پریدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بيانگر آن است كه بايد بيشتر مراقب مخالفان یا افرادی که با نظرات و ایده هایتان موافق نیستند باشید.

  5. لیلا حمادیلیلا حمادیsays:

    سلام ،ممنون از سایت خوبتون خواب دیدم ک منو دوستم جایی نشستیم ک کبوتر بود ،از اونجایی ک من کلا از پرنده ها میترسم بلند شدم ک از اونجا دور شم ولی یه کبوتر سفید خوشکل اومد دنبالم و ب شونه م خورد ،دوستم رو ک نگاه کردم دیدم یه کبوتر سفید خوشکل تو بغلش خوابیده ،خواستم تعبیرش رو برا خودم و دوستم بدونم قبلا هم برام خواب تعبیر کرده بودین ،مرسی از پاسخگوییتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا برای رسیدن به اهداف خود ریسک لازم را نیز بپذیرید.

  6. فردوسفردوسsays:

    سلام ممنون از پاسخگویی سریع و همیشگی شما خواب دیدم انگار در خونمون یه تیکه چوب آنتن مانند بود که کاملا و راحت بهش دستم میرسید و کوتاه بود.سه تا کبوتر خاکستری بودن که دوتاشون رو اون چوب نشسته بودن و یکیشون انگار با یه پر گیر کرده بود به اون تیکه چوب و آویزون بود.من رفتم و با یه حرکت اون کبوتر ک با یه پر آویزون بود و یکی از اون دوتای دیگه رو گرفتم ولی سومی تو دستم جا نشد ک بگیرم.دخترم و مجرد .ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، نیت دل را خالص کنید که خداوند همیشه یار و یاور شما خواهد بود.

  7. سحرسحرsays:

    با سلام و خسته نباشيد. خواب ميديدم تو يه خونه اي هستم كه خونه خودم بود اما الاني نبود. خواب ديدم دارم غذا درست مي كنم تو آشپزخونه كفتر هست اهميت نميدادم اما ديدم كه دو جفت كبوتر يه جفت سفيد يه جفت كفتر چاهي تو جاي خالي بالاي اوپن آشپزخونه لونه اينا ساختن و اينگار تخم گذاشته بودن! من كلافه بودم غر ميزدم شوهرم بياد از اون بالا اينا رو بندازه بيرون. كه انگار يه كبوتره سفيد پرواز كرد پايين كه بره بيرون آب و دون بياره برا اون يكي. اصلا نترسيد . دستم بهش نرسيد كه بزنمش. نشست و دوباره به سمت بيرون پرواز كرد. ممنون ميشم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبرهای شادی ساز و متنوع و همچنین رویدادهای امید و بخش و مثبت در آینده میتواند از معانی این مورد باشد.

  8. محمد مرادیمحمد مرادیsays:

    سلام استاد، خسته نباشید. من خوب دیدم که یک کبوتر سیاه رنگ دارم که آن را در میان چند حیوان (نمی دانم چه نوع حیوانی بودند) رها کردم. کبوتر ترسید و در گوشه ای کز کرد. من از این کارم پشیمان شدم و با ترحم آن را گرفتم و در آسمان رها کردم. کبوتر به سرعت پرواز کرد و رفت. من از این کار خیلی خوشحال شدم و احساس کردم که کبوتر را نجات دادم. بفرمایید تعبیر آن چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای شما سود و فایده می‌آورد و موجب خوش دلی دیگران می‌شود.

  9. سولمازسولمازsays:

    سلام دوشب پیش خواب دیدم ایستادن دوتا کبوتر داشتن میوندن سمتم که یکیش با سرعت خورد به صورتم و از خواب پریدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، ابن سیرین می گوید کبوتر نشان از تغییرات مهمی دارد که خبرهایی از راه دور برایتان به همراه خواهد آورد.

  10. هانیههانیهsays:

    باسلام فراوارن..و تشکر. خواب دیدم تو حیاط کنار در حیاط خونمون برادر دلشت به یه کبوتر غذا میداد..از پله ها دلشتم میرفتم بالا و با دوق نگاه میکردم که یدفعه پرنده دیگر که نمیدونم چی بود امد پرنده رو با چنگال هاش برد ببیره...من دستمو بلند کرد و پرنده رو گرفتم و تذاشتم ببره...به برادرم گفت مگه نمیبینی چرا گذاشتی اونم بی تفاوت بود..اون پرنده رفت نشست رو دختر و من بهش هی چیز میز پرتاب میکردم..داداشم گفت باهاش درگیر نشو خطرناکه...گوش نکردم..تو حیاط باهاش مبارزه کردم..تو دلمم میترسیدم..بعدا رفت..منم یکم ترسیدم..رفتم خونه از پتجره نگاه میکردم ببینم کجاست..نمیدیدمش..فکر کنم پیروز شده بودم..ولی سمجم بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سعی کنید در انجام هرکاری از هوای نفسانی و وسوسه شیطان برحذر باشید که سرانجام بدی به همراه خواهد داشت.

  11. زهرازهراsays:

    سلام و عرض ادب . خواب دیدم خونه بغلی منزل مادرم جشن عروسیه و یک عالمه کبوتر تزیین شده زیبا برای مراسم آماده کرده بودن درحالیکه اون سر کوچشون مراسم عزا بود و همه مشکی پوشیده بودن اینام به احترام اونا گفتن ما بزن و برقص نمیکنیم چون سر کوچه عزادارن صدای موزیک نباید زیاد باشه. باتشکر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شاهد شادمانی ها موفقیت ها و دلخوشی های برخی از اطرافیان نزدیک خود خواهید بود.

  12. ممsays:

    سلام،خواب دیدم کنار برکه ابی با چند نفر نشسته هستم که در آن برکه چند غاز گردن دراز شبیه به قو در حال شنا هستند من به یکی از آن چند نفر میگویم قبلا در این برکه قو بود الان نیست چه شده میگویند که آنرا کشتند،بعد میبینم کسی که کنارم نشسته فکر کنم جاریم بود سر کبوتری را کند میدهد به من،ولی این کبوتر زنده هست و به من میگوید من میخواهم پرواز کنم من ان را دراسمان رها میکنم اما کبوتر چند بال میزند به پایین می افتد،ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با تکیه بر الطاف پروردگار، نماز، ایمان و قرآن خواندن می توانید مسیر درست را یافته و به شکوه و عزت برسید

  13. صباصباsays:

    سلام خسته نباشید ممنون بابت سایت خوبتون.خواب دیدم که خونه پدری شوهری(پدر و مادر شوهرم هر دو به رحمت خدا رفتن و خونشونو خراب کردن و دوبار ساختن‌‌)بودیم که برادر شوهرم و مادرش ومنم داخل حیاط‌بزرگشون بودم که تعداد زیادی کبوتر وحشی اومدن و مادرشوهرم دوتاشون گرفت و بردارشوهرم سرشون برید لطفاً اگه میشه زود تعبیروش بگید چون ترس حالم خیلی بده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب شما نشانه آرامش و انگیزش های درونی است.

  14. نگیننگینsays:

    سلام استاد, وقت بخیر, خواب دیدم داشتم تو یه پارک قدم میزدک اول یه کبوتر چاهی دنبالم بود یکم جلوتر رفتم یدونه دیگه هم شبیه اون اومد کنارم, میخاستم بدونم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه سلامتی می‌باشد و از اهل خود شاد می‌شوید.

  15. پریاپریاsays:

    سلام وقتتون بخیر.ببخشید من باردارم دیشب خواب دیدم دوتا پرنده کوچیک مثل فنچو ک پاهاشون بسته بود ازاد میکنم و پرواز میکنن.بعد دوتا کفتر سفید ک تو قفس بودو ازاد میکنم ک یکیشون میپره روم ک من میترسم.تعبیرش چیه؟ممنون...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه زنی است که درخواب محبوب است و به وفاداری تعبیر میشود

  16. هانیههانیهsays:

    با سلام خدمت استاد عزیز.. من خواب دیدم با مادرم دعوا کردم..بعد امدم بیرون تووخیابون یه کبوتر گرفتم دستم ..کبوتر خاکستری..گویا زخمی بود..نازش کردم..باهاش حرف میزدم اونم احساس میکردم..متوجه میشه حرف هامو اصلا بی قراری نمیکرد تو دستام..بهش گفتم میبرمت خونه (دقیق محلش یادم نیس.). قول میدم اگر کسی اذیتت کرد پرت میدم پرواز کنی..کنار چشمش انگار زخمی بود.ولی خیلی پیشم ارام بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در تمام اقوام به محبت و صلح و دوستی تعبیرمیشود

  17. بابکبابکsays:

    خواب دیدم که پسر عموم 10 تا کبوتر به من داد گفت برا مسافرت میرم پیش تو برادرت تو خونه بمونه تا برگردم تو حیاط برادرم بم گفت که یکی از کبوترا که سفید بود فرار کرد منم رفتم دیدم سریع یه کبوتر دیگه که سرمه ای بود اونم فرار کرد به داداشم گفتم که دوتا از بهتریناش فرار کردن ولی خودم به پسر عموم میگم که کار نداشته باشه تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشانه صلح و محبت در بین انسانها و ملل مختلف است

  18. اشکاناشکانsays:

    سلام خواب دیدم که به آسمان نگاه میکردم و انگار دو پرنده سبز را خدا عین ابر که توی آسمان است را نقاشی کرده و بسیار زیبا بود و پرندگانی دیگر در حال پرواز در آسمان بودند و من به برادرم گفتم ببین آن پرندگان نقاشی شده را تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مهر و عطوفت و صلح است

  19. maryammaryamsays:

    سلام خواب دیدم به جایی نزدیک رودخانه آیم بعد یک کبوتر دیدم که دوتا سر داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ایجاد صلح دربین ملل است

  20. لی لیلی لیsays:

    سلام.مادربزرگ من چن ماه فوت کرده و من خواب دیدم خالم زنگ زد ب ما وگفت یه پرندس اومد سر قبر مامانجون با دایی کار داره دایی پیش شماس؟منم گفتم اره گفت منم فرستادمش بیاد اونجا پیش شما من از پرنده میترسیدم ک یه موقع اتفاقی نیفته حس میکردم عزرائیل باشه تو خواب . تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برایشان فاتحه بخوانید

  21. امیرامیرsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما... ببخشید من یه خوابی درباره ی چندتا پرنده دیدم اما صفحه ی اختصاصی براشون نداشتین مجبور شدم اینجا بگم...خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون میشم اگه جوابمو بدید... من خواب دیدم که ؛ یه عقاب و یه شاهین و دو تا کرکس(لاشخور) که داشتن نزدیک به خونمون (بالای حیاطمون) پرواز میکردن ، سر و صدا میکردن و منم از یه پنجره کوچیک متوجشون شدم و سعی کردم با یه چوب بلند( از همون پنجره) بزنمشون تا یا بمیرن یا برن...بالاخره سعی خودمو کردم و اونا انگار رفتن...بعد اون دوتا کرکس هم انگار رفته بودن توی حیاط همسایمون که دیدم مرد همسایه با یه تفنگ داره بهشون شلیک میکنه و انگاری خیلی سخت جون بودنو تسلیم نمیشدن اما بالاخره با چندتا شلیک خلاصشون کرد فکر کنم (یعنی بعد ۴ یا ۵ تا گلوله)... خواهش میکنم راهنمایی کنید...ذهنم خیلی مشوش شده و نگران شدم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تغیرات و اتفاقات روزمره زندگیتان است

  22. مریممریمsays:

    سلام عیدتون مبارک. نزدیکای اذان صبخ خواب دیدم چیزی از گلوم بیرون انداختم و دیدم (تخم مرغ نیمرو دیدین چه شکلیه؟)دوتا اون شکلی به هم چسبیده اما کوچک که در خواب گفتم ا چه جالب چه تخمهای کبوتر کوچکی(بعدم از خواب بیدار شدم ) ممنون میشم جواب را برام ایمیل بزنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صلح و خبر خوب است

  23. ....says:

    سلام خواب دیدم یه کبوتر تنها داشتیم در اون اتاقک را میبندم تا کبوتر فرار نکنه، پایین در هم انگار با پارچه کیپ شده بود تا کبوتر در نره ، اما دیدم بالای در شیشه نداره و روزنه بزرگی داشت که بستن در فایده ای نداشت، کبوتر از اون روزنه پرید و رفت و من این فکرمیکردم که حالا چه جوری میتونم بگیرمش نمیشه...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن صلح در بین ملل مختلف است

  24. کیمیاکیمیاsays:

    سلام خواب دیدم جابه جا شدیم و به خونه دیگه اثاث کشی کردیم داشتم خونه رو مرتب میکردم که پدرم اومد و باهام دعوا کردو همه چیز و داغون کرد بعدش رفت منم نشستم کلی گریه کردم یهو دیدم کنار پنجره یه کبوتر سفیدخیلی زیبا نشسته پشتش به من بود و از زیبایی میدرخشید یهو دیدم اومده تو خونه کنار پنجره یه لونه درست کرده و دوتا تخم گذاشته منم بهش دست نزدم گفتم تخم خراب نشه بعدش هوا سرد شد پنجره رو براشون بستم انگار دیگه اونجا بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در امور اقتصادی و مالی است

  25. محمد کاظمیمحمد کاظمیsays:

    با سلام و احترام دو شب قبل خواب دیدم یک ماشین سواری که در گل فرو رفته بود از گل خارج شده. خودرو راننده و یک سرنشین اقا جوان از آن ماشین خارج شده بودن و سالم بودن ولی یک کبوتر سفید در دست آن مرد جوان بود که خونی و زخمی بود و آن جوان غمگین و ناراحت بود و در کنار در حال مشاهده این صحنه بودم . سپاس از زحمات شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر تغییر احوالات شما تعبیر میشود و بیانگر صلح است

  26. میلاد حاجی پورمیلاد حاجی پورsays:

    خواب دیدم کلی کبوتر تو یه جا گیر افتادن ازاد کردم تعبیرش چیه ....ممنون میشم کمکم کنین?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنی باشد که شما باید یک گام مهم در زندگی حرفه ای یا زندگی خود داشته باشید

  27. اعظم خاکبازاعظم خاکبازsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم عده ای از مردم هرکدوم کبوتری داشتن که بعد ازاد کردن ومن پرواز کبوتر ها رادراسمان دیدم ولذت بردم که البته دلیل این کار شادی برای جشن عروسی کسی بود البته من هیچ جزئیاتی از مراسم ندیدم وفقط همین کبوترهارادیدم رنگ کبوترهاهم روشن بود سفید ورنگهای روشن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر از احساس خستگی در شما میدهد

  28. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم اسمان پراز ابرهای سیاه بود بعد چندنتا کبوتر درحال پرواز دیدم یه کبوتر سیاه اسیب دیده بودم تو خونمون افتاد منم اون گرفتم کبوتره شکلش خیلی خوشکل بود به همه خانوادم نشون دادم بعد دوباره به اسمان نگاه کردم دیدم یه اردک محلی درحال پرواز رو پشتش یه اردک سفید بود انگار اردک سفید اسیب دیده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیان کننده صلح درمیان ملل است و بر خوشحالی تعبیرمیشود

  29. سمیرا احمدیسمیرا احمدیsays:

    با سلام و خسته نباشید. پدرم دیشب خواب دیده دو کبوتر سبز در دست دارد که بسیار زیبا بودند. ممنون میشم تعبیرش را ذکر کنید. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابشان نشانه خیر و برکت و روزی است

  30. عزیزیعزیزیsays:

    سلام خسته نباشید، خواب دیدم نزدیک به ده تا کبوتر بزرگ وکوچیک اسیرِ یه سری آدم بدجنس شدن، من یواشکی رفتم نجاتشون دادم، وقتی درقفسشونو باز کردم دوتا از جوجه ها خشکیده بودن و زیر دست و پاشون گیر کرده بود(انگار که خاشاک زیر دست و پاشون گیر کرده باشه) خودکبوترا حرف میزدن و بهم گفتن این دوتا جوجه خشکیده رو از زیر دست وپامون دربیار بنداز دور منم اینکارو کردم و انگار راحت شدن، بعدم با خودم بردمشون و از دست اون جماعت بدجنس نجاتشون دادم(صحنه های خوابم عین فیلم سینمایی بود)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر صلح در بین اقوام ملل است و نشان دهنده خبر خوش است

  31. آرزو کلهریآرزو کلهریsays:

    سلام خوب هستین من امروز خواب دیدم که توی خوابم یه دسته کفتر سفید بودن ولی سر نداشتن اما زنده بودن میشه تعبیرشو بهم بگین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگیتان با خوش شانسی روبرو شوید

  32. مریممریمsays:

    سلام لطفا جواب را برام ایمیل کنید. قبل از اذان صبح خواب دیدم یک پیراهن مجلسی طلایی رنگ(آستین تا آرنج بلندی دامن هم مثل لباس عروس)خیلی شیک تن یک مانکن بی سر بهم دادن و گفتن ما توست و بعدش زن دایم که دشمن ماست یک گن(که سینه شکم و باسن را پوشش میداد به رنگ سیاه بمن داد منم انداختمش رو تخت )بعدم دختر دایم پاش لاغر و کوتا شده بود یک دامن مشکی که بلندیش یک وجب بالا مچ پاش بود پوشیده بدون جوراب با یک کفش قرمز(در خواب هم با خودم گفتم پا تپلش چرا لاغر و کوتاه شده مثل دختر ۹یا۱۰ساله شده)راستی در اتاقم علاوه بر این دونفر خاله ناتنی که خیلی با ما دشمن هستن هم بودن(در خواب متعجب بودم اینا چی میخوان خونه ما و در اتاقم و اینکه دختر دایم هم بیوه هستن)از خواب بیدار شدم با اذان صبح اما شعف لباس را داشتم احساس میکردم برای نامزدیم هست در حالی که مجردم آدرس ایمیلم مشخص نشه در سایتتان و جواب هم مثل همیشه برام ایمیل بزنید (یک دنیا ممنون)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنای اخبار خوب است

  33. ارام.دارام.دsays:

    سلام ظهر تو وسط خوابهای پریشونی که میدیدم.خواب دیدم که با داداشم که بچه شده بود و چند نفر دیگه رو پشت بام خونمونم و کبوترهای سفید میان رو پشت بام. البته اکثرشون سفید بودن رنگ طوسی هم توشون بود و زیاد بودن یکی دوتاشون مریض بودن و درحال مرگ..بعد دیدم یه طاووس کامل سفید رنگ خیلی قشنگ روی دیوار بام نشسته بهش اشاره کردم دمش باز کرد و پرید اونطرفتر...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احتمالاً ممکن است با مشکلات جزئی در آینده روبرو شوید.

  34. بیلبوبیلبوsays:

    سلام خواهرم خواب دیده من یه کبوتر قمرمز در دست دارم و به اون دانه میدهم و اوهم همینطور به ان دانه میدهد درحالی که هم من هم اون بخصوص خواهرم از کبوتر میترسیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احتمالاً ممکن است با مشکلات جزئی در آینده روبرو شوید.

  35. شیداشیداsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم پدرم شده یه کبوتر طوسی و داره پرواز میکنه یعنی تو یه باغ سرسبز داشتیم از دست یه مرد ناشناس فرار میکردیم و هنگام فرار کردن پدرم یهو شد یه کبوتر و بالا پایین میپرید منم ایت الکرسی میخوندم و یا الله می گفتم و بعد دیدم که پدرم که کبوتر شده بود به سمت درختا میرفت اما ندیدم بره به آسمون فقط دیدم به سمت شاخه های درخت رفت از این خواب خیلی خیلی ترسیدم میشه لطفا تعبیرش رو بهم بگید امروز پدرم میخوان برن مسافرت آیا لازمه که جلوشونو بگیرم؟ خواهش میکنم اگه میشه جوابم رو بدید لطفا سریع بهم بگید ممنون از سایتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اشنایی با افرادی جدید درزندگیتان است و نشان دهنده صلح درمیان ملت مختلف است

  36. زینبزینبsays:

    سلام خواب دیدم یه گله کبوتر سفید از پنجره وارد اتاق خانه شدند در بین آنها یک بچه خروس هم بود که رنگش سفید بود.می خواستم ببینم تعبیرش چی میشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  37. ماه شبماه شبsays:

    با سلام خواب دیدم کبوترهای بسیاری در زیرزمین خونمون داریم و من به خواهرم میگم گناه دارند بذار آزادشدن کنیم بعد پنجره زیرزمین رو باز میکنم و یکی یکی میان پرواز میکنن و من نگاهشان میکنم و تو دلم میگم اینها اهلی هستند نکنه براشون مشکلی پیش بیاد و از کارم دودل میشم. کبوترها هم اکثرا سفید بودند و یا لکه قهوه ای داشتند. من متاهل هستم و فرزند دارم. و سه تا حاجت مهم هم دارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در زندگیتان آرامش و صلح و صفا پدید می آید

  38. SimaSimasays:

    با سلام من قبل از اذان صبح خواب میدیدم ک از پنجره اتاقم دیدم ی دسته بزرگ،کبوتر اومد روی سقف خونه نشست همزمان ی پرنده ک شمایل جغد داشت کنارشون نشست و میخاست بهشون حمله کنه کبوترا رفتن یک طرف دیگر سقف نشستن،و اون پرنده هم باهاشون حرکت کردمن نگران بودم ولی کاری از دستم برنمیومد ک دیدم،یدفه اون پرنده انگار بهش تیر خورد و افتاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صلح در میان ملل و اقوام ملت است

  39. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید ، من در واقعیت با یکی از دوستانم قهر هستم خواب دیدم دوتا کبوتر طوسی رنگ کنار دوستم بودن و دوستم هم توی فکر بود دوتا کبوتر هم کنارش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صلح است و ممکن است اخباری شادی بخش به شما برسد

  40. بیتابیتاsays:

    من خواب دیدم که تو خونمون یک کبوتر کاملا سیاه لانه داره بعد پنج تا بچه هم دار که بین بچه هاش هم سیاه رنگ داره و هم رنگ سفیده و من دارم بچه های اون رو نوازش می کنم و خودشم داخل لونه اش نشسته. خیلی الان می ترسم به خاطر رنگ کبوتر که کاملا تو خواب سیاه بود که نکنه یک اتفاق بدی بیفته دارم از ترس سکته می کنم لطفا تعبیر خوابم رو بگید. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر صلح است و ممکن است اخباری خوشایند به شما برسد

  41. alirezaalirezasays:

    سلام خسته نباشید.حوالی صبح امروزخواب دیدم کبوتری سفیدی دراتاق پشت بامم دارم که خیلی زیباس بعدیک جفت کبوترسبزاومدن دم دراتاق من گندم ریختم تابگیرمشون اومدن داخل تاخواستم دروببیندم بگیرمشون که ازخواب بیدارشدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه احساس رضایت و شادمانی است

  42. پیمانپیمانsays:

    سلام وقت شما بخیر دوست عزیز ممنون بابت سایت خوبتون...خواب دیدم یه فردی که شاید تو خواب میشناختمش ولی الان نمیدونم کی بود داشت با من صحبت میکرد توی یه زیارتگاه کنار ضریح بودیم یه دسته گل سفید از کنار ضریح کند پرت کرد تو هوا یه کبوتر سفید گلهارو گرفت برد به کبوتر سفید دیگه داد اول کبوتر دوم نگرفت بعد با نوکش گلهای سفید رو گرفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صلح است و اخبار خوشایند

  43. Helya chrmchiHelya chrmchisays:

    سلام من خواب ديدم پدرم كه چند سالِ فوت كرده،يه كبوتر سياه واسم آورد و داد بهم... فرداش كه بيدار شدم وقتى از خونه رفتم بيرون يه كبوتر سفيد اومد سمتم و هركار كردم نرفت و من آوردمش خونه تعبير خوابم چيه و اين كبوتر سفيد با كبوتر سياهِ تو خوابم ارتباط داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صلح است و رسیدن اخباری خوشایند در زندگی است

  44. Leila yazdanfarLeila yazdanfarsays:

    با سلام . در بیداری ۲ کبوتر تمام روز روی درخت خونمون نشستن و مدام در حال بوسیدن هم هستند ،ضمن اینکه من مجردم . با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خوش اقبالی و نعمت است

  45. لالهلالهsays:

    سلام. خواب دیدم یه کبوتر سفید نشست روی دیوار خونمون بعد یه شاهین ما توی حیاط خونمون داریم پرید روی کبوتر و چنگالاشو فرو کرد و بالهای سفید کبوتر خونی شد. تعبیرشو میشه بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ارامش و اسایش در زندگی است و برصلح نیز تعبیر میشود

  46. www.me.comwww.me.comsays:

    سلام من خواب دیدم در حرم امام رضا بودم ابرهای سفید و نور خوشید پشت گنبد دیده میشد و یه کبوتر سفید هم دیدم که جلوی گنبد پرواز میکرد تعبیر این خواب چیه ؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما نشانه ای از صلح و آرامش در زندگیتان است

  47. ففsays:

    سلام خواب دیدم روی تخته چوبی دوکبوتر پاک شده رودارم تمیز میکنم وازوسط پهن میکنم انگاربرای شامدیا ناهار

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کبوتر در خواب با آرامش، رضایت و سلامت در جهان مرتبط است

  48. فروغفروغsays:

    سلام وقت بخیر مادرم خواب دیده که یه کبوتر سفید تو آسمون پرواز میکنه و تقریبا یکی دو متر ازش فاصله داشته و وقتی نور آفتاب به کبوتر میخوره انگار یه هاله سبز رنگ دور کبوتر هست که خیلی زیباست ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کبوتر یک نشانه ی خوبی است. نماد آرامش، صلح، سکون، پذیرش، صفا و روشنگری است.کبوتر با سلامت خوب، کامیابی، افکار خوب، عشق و معنویت مرتبط است

  49. فروغفروغsays:

    سلام وقت بخیر مادرم خواب یک کبوتر سفید که تو آسمون پرواز میکنه ویکی دو متر ازش فاصله داره و نور خورشید که بهش میتابه هاله نور سبز رنگ دور کبوتر هست که خیلی زیباست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناامیدی جزئی است ونباید روی رابطه موثر باشد. اگر یک کبوتر برای شما پیغام آورد، احتمالاً ممکن است با مشکلات جزئی در آینده روبرو شوید

  50. امیرامیرsays:

    سلام خواب دیدم که یک کبوتر همون یا کریم تو حیاط مان لانه ساخته بود که لانه اش خراب شده بود و اونم رفته بود بعد مادرم میرفت یک تخمشو پیدا می‌کرد و آن را به زمین می کوبید ولی تخمش نمی شکست بعد می رفتم و می دیدم که تخم پرنده توش جوجه هست و من آن را می شکستم تا جوجه را در بیارم وقتی از تخم بیرون آوردمش. اول بی حرکت بود ولی بعد حرکت می کرد.و من آن را در جایی قرار می دادم و می دیدم یک تخم پرنده دیگری هم وجود دارد و این خود به خود شکسته می‌شد و ازش جوجه در میومد.بعد همون کبوتر باز می گشت و به بچه های غذا میداد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتوان نمادی از صلح باشد و رسیدن اخباری خوشایند در زندگیتان است که نشان دهنده به وجود امدن خوشحالی است

  51. سیماسیماsays:

    باعرض سلام وخسته نباشید خواب دیدم تو بالکن خونمون سه کفتر که دوتا سون سفید بودو یکی شون کفتر چاهی دارن قدم میزنن و دونایی که ریخته بودمو میخورن ولی دیدم. یکی از کفترهای سفید خوابیده منم با خودم میگم چه ناز خوابیده که کفتر چاهی بامن حرف میزنه میگه که اون مرده سیما منم ناراحت میشم و باورم نمیشه بهش میگم نخیرم خوابه اوتم میگه نه مرده واقعا ناراحت شدم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رزق و روزی و نعمت در زندگیتان زیاد میشود

  52. نازاننازانsays:

    سلام من خواب دیدم تو حیاط خونمون ایستادم ‌داشتم به پرواز کبوتر ها نگاه میکردم که به صورت دسته ای پرواز میکردن نزدیک به چند هزار کبوتربودن کبوتر ها سفید بودن و آنقدر زیبا بودن که من با وجود ترسی که از پرندگان دارم داشتم اونا رو به مادرم نشون میدادم تو خواب به مادرم گفتم به اون دسته از کبوتر ها نگاه کن به شکلی پرواز میکنن که حالت یک فلش راهنما رو درست کردن حدود دویست کبوتر هم روی چند میله ی فلزی که مثل سقف روی حیاط ما رو پوشانده بودن نشسته بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با اقبال خوش و خوش شانسی در روابط کاری و امور زندگیتان روبرو میشوید

  53. سانازسانازsays:

    سلام .ممنون میشم تعبیر خواب کنید .خواب دیدم منزل عمه ام رفتم و به محض ورودم یکی از پسر عمه هام یک کبوتر دستش بود که به سوی من پر داد تا من بترسم ولی من گفتم من الان دیگه نمی ترسم ،ترسم برای بچگیم بود و بعد گفتم کبوتر بگذارش روی شونه های من (رنگ کبوتر در خاطرم نیست ولی فکر کنم سفید نبود )

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، ممکن است به برخی از خواسته هایتان هیچوقت دست پیدا نکنید ، نمادی از اهدافی است که شاید به سرانجام نرسند.

  54. مجتبیمجتبیsays:

    با سلام من خواب دیدم روی پشت بوم هستم وخالمو مادرم دارن پشم گوسفند برا جهیزیه میشورن که از دور دیدم طوفان قهوه ای یا سرخ رنگی داره نزدیک میشه به مادرم گفتم شما برید خونه من رفتم تو انباری پشت بوم بعد چند لحظه که درو باز کردم دیدم یه دسته بزرگ کبوتر سفید رنگ دارن پرواز میکنن یه دسته از کبوتران دور سرم پرواز میکنن سه چهارتاشون روی بوم میشینن حالا نمیدونم اون طوفان همین پرنده ها بودن که از دور میدیم یا همون پرنده ها بودن خواهشا تعبیرشو زودتر بگید اون طوفان ذهنمو درگیر کرده ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اخباری خوشایند است که ممکن است حامل صلح و دوستی برای شما در زندگیتان باشد

  55. فریادفریادsays:

    سلام ، خواب دیدم از یە نردبان بالا رفتم و رو بام خونەایی کبوترهای سفید زیادی دیدم دو تا کبوتر سفید کە منقش بە رنگ صورتی بودند و بسیار زیبا خواستم بخرم یکی صدام زد و پایین اومدم بعد از خدا درخواست برآورده شدن آرزوم رو کردم، ممنون از پاسخ شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. خبرهای خوبی دریافت می کنید.

  56. هدیههدیهsays:

    سلام و عرض ادب، پدرم هر روز برای پرنده ها تو بالکن دونه میریزه. خواب دیدم با پدرم و دختر دایی کوچکم زیر درخت داخل یک حیاط هستیم. به دختر داییم میگم بیا اینجا وایستا ببین الان عمو دونه میریزه گنجشک ها میان غذا میخورن. همین که بابام دونه ها رو میریزه رو زمین یه عالمه پرنده میان برای دونه خوردن. حتی نزدیک بیست تا گنجشک تا آرنج روی دست من میشینن و مشغول غذا خوردن میشن. ممنون میشم تعبیر رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده صلح و بیانگر تندرستی برای شما در زندگی اینده شما میباشد

  57. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم یک کبوتر قهوه ای از دور به سمتم میاد و بعد از چند دقیقه کبوتر رو با دستم می گیرم در این هنگام کبوتر روی دستم خیلی سفید بود یهو کبوتر تبدیل به یه زرده تخم مرغ شد و مایع آن افتاد تو حیاط خونمون لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر صلح است و اخبار شادی بخش

  58. لیلالیلاsays:

    خواب دیدم کبوتر خاکستری میخواست از در وارد خونه بشه من درو محکم فشار میدادم ولی اخر از لای در وارد شد وپرواز میکرد میخواستم بیرونش بندازم که اومد باسن من رو نوک زد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دیگران قصد کمک به شما رو دارن ولی شما این امکان رو بهشون نمیدین که همین باعث میش اشتباه کنین

  59. بی نامبی نامsays:

    سلام.خواب دیدم یه آقایی که آشنا هم هستن و من بهشون علاقه دارم به من یه قفس نشون دادن که دوتا کبوتر سفید خیلی بزرگ توش بود و بهم گفتن که نگاه کن اون کبوتر تویه کبوتر تو بالش آبی شده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده صلح و محبتی است که در زندگی ممکن است به شما برسد

  60. فاطمهفاطمهsays:

    باسلام من دختری مجرد هستم که خواب دیدم دسته ای کبوتر در اتاق خواب هستن ومن هم در اتاق خواب بودم وقتی بیدارشدم واون کبوترهارو دیدم ترسیدم وچندشم شد ومامانم اومد وانگار اونا رو بیدار کرد وگفت میبرم آزادش میکنم تا شاید حاجت روا شدیم ومن هم گفتم ببر درخواب دوست داشتم مامانم زودتر اون کبوترها رو ببره چون خیلی ازشون بدم میومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواستگاری براتون میاد که شما اونو در حد خودتون نمیدونید

  61. علی علیزادهعلی علیزادهsays:

    سلام علیکم. این خواب خواهرم هست. که در آسمان حیاط خانه مان نگاه کردم دیدم دود سیاهی آسمان را گرفته. خوب که نگاه میکردم دیدم تعداد زیادی کبوتر هست که رد میشوند به طرف دیگر آسمان که نگاه کردم دوباره دیدم تعداد زیادی دیگری هست که رد میشوند و انگار یکی از کبوترها میخواست بشیند که من هم منتظر نشستنش بودم که دوباره پرواز کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده صلح و ارامشی است که در زندگی در صدد کسب ان هستید

  62. زهرا خانومزهرا خانومsays:

    سلام خواب دیدم پرنده ای سفید به حیاطمون اومد و با نوکش یه سکه پونصدتومنی بهم داد و بعدش دوباره یک کبوتر دیگه بعد از کمی دیدم توی حیاطمون تعداد زیادی از این سکه هاست که جمشون کردم توی دستم اندازه یه مشتی میشدن تعبیر داره؟ توی ادامه خوابم که انگار از این خواب جدا بود دیدم من و پدرم و مادرم دعوت هستیم به خونه زن دایی پسری که چهار ساله خاستگاریم میکنه و ما جواب رد میدیم توی خواب انگار من درجریان بودم پسره میخواست بیاد با پدرم صحبت کنه وقتیم اومد من توی آشمزخونه بودم یک لحظه نگاه کردم پسره به مدرم میگفت خب کار میکنم بعدشم دیدم بابام تسبیحشو درآورد استخاره بندازه بعدش ک خواستیم بیایم خون رو راه پلشون چندتا لباسمو دیدم که جمش کردم و بعد که رفتیم خونه انگار پدرم همش چندین بار استخاره میگرفت حسم تو خواب این بودکه استخاره خوب میاد ولی پدرم هی میگیره ک ی بار بد بیاد بهانش کنه اگر تعبیرشون باهنه که باهم برام بگین ولی اگر جداست لطف کنید برام تعبیر هرکودومشونوبگین یه دنیا ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خبر های خوشی به شما میرسه و در این جریان برای شما منفعت داره

  63. نفیسهنفیسهsays:

    سلام، خواب دیدم در حیاط خانه یمان هستم و خواهرم بهم میگه که یه گربه رو لبه دیوار خونه مون نشسته و من اومدم فراریش بدم وقتی فراری دادم دیدم به جای گربه یک کبوتر سفید تو اسمون شب پرواز کرد بعد اومدم تو خواب به مادرم گفتم ، مادرم گفت باید نیت میکردی و یه چیزی تو مایه های اینکه باید حاجتت تو دلت میگفتی و بعد من گفتم تقصیر خواهرمه که گفت گربه بوده و من هم از دور گربه میدیدم و وقتی اومدم فراری بدم دیدم کبوتر سفید به آسمون پرواز کرده، تعبیرش لطف میکنید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر صلح است و بر رسیدن به مراد و خواسته هایتان در زندگی دلالت دارد

  64. نرجس خانمنرجس خانمsays:

    خواب دیدم دارم قدم میزنم تو خیابون در کنار خیابون دست فروشا ک پسره بچه بودن یه عالمه بچه کبوتر خوشگل و ناز داشتن خیلی خوشگل بودن منم وایستادمبا ذوق نگاه میکردم(دلم میخواست بخرم ولی چونتو واقیعت تو خونه کبوتر داریم منصرف شدم) تعبیر داره!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در موقعیتی قرار می گیرین که به نفع شماست و سود و منفعت زیادی ازش بدست میارین

  65. کوثرکوثرsays:

    سلام من خواب دیدم کلی کبوتر یا شاید هم کفتر سفید چاق تو حیاط خونه امون داشتند انگار دعوا میکردند بعد من خواستم وارد حیاط بشم همه اروم نشستند روی زمین تا من رد شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مالی بدست میارین که براتون دردسر سازه

  66. girlgirlsays:

    سلام وقت بخیر من دایرکت پیام دادم منتها جواب ندادید من خواب دیدم که انگاری مشهد توی حرم امام رضا بودم و مردم هم در رفت و آمد بودن بعدش من کنار یکی از سقاخونه های حرم ایستاده بودم و داشتم به کبوترهای روی سقف سقاخونه نگاه میکردم که تعدادیش همونجا روی سقف بودن تعدادیش هم داشتن میپریدن که برن فکر کنم.. همشون هم سفید رنگ بودن تعبیرکنید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به خواستتون میرسین

  67. رفیقرفیقsays:

    سلام.خواب دیدم کبوتر سفید زیادی هم جوجه و هم بالغ در بام خونمون هستن و همگی سفید بودند و من بهشون گندم میدادم...این خوابو من پارسالم دیدم که کبوترای سفید زیادی روی بوممون بودند.گاهی هم میبینم در حیاطمون کلی مرغ دارم و گندم میدم بهشون.ممنون میشم تعبیر کنین...راستش من فکر پول خعلی میکنم نمیدونم شاید ازونه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آمدن خیر و برکت به زندگیتان و برآورده شدن آرزوتوهاتون

  68. الهامالهامsays:

    سلام.وقت بخیر.خواب دیدم داشتم میرفتم خرید که یه کبوتر با سرعت اومد سمتم و روی دست راستم پایین انگشت شصتم رو نوک زد.خیلی دستم درد گرفت.وقتی نوکم زد افتاد رو زمین و داشت جون میداد. منم به راهم ادامه دادم ولی احساس میکردم دستم داره تا بالا سر و بی حس میشه. تعبیر چیست.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس از حرفای دوستی ناراحت میشین

  69. محیامحیاsays:

    سلام قبل از اذان بود ک خواب دیدم داخل نمازخونه مدرسه امون هستم خیلی هز دانش اموزان هم هستن بعد من یه کبوتر سفید دستم بود دیدم پاهاش خونیه (زخمی)اومدم پاش رو تمیز کردم پانسمانش کردم بعدش من دیدم تا خیلی از بچها ظرف های الوچه دستشونه یدفعه خواهر دوستم ک تاچند مدته دیگه قراره عروسی کنه بهم گفتن الوچه ها رو خودت درست کردی منم گفتم اره خیلی تعجب کرد گفت ماشالله ماشالله بچها هم داشتن میخوردند ولی چیزی نگفتن درضمن یکی از دوستام ک داخل مدرسه قبلیمون بود بنا به دلایلی مدرسه ام روعوض کرده بودم دیدم اون دختره هم اونجاست تا همین جاهاش یادمه ممنون میشم تعبیرش کنید•

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی براتون پیش میاد

  70. ناشناسناشناسsays:

    سلام خدا قوت و وقت بخیر، من خواب دیدم یک شاهین طلایی روی یک دیوار بلوکی نشسته و بعد می پره و تازه پروازش رو شروع کرده بود که من از خواب بیدار شدم،توی خواب تشخیص اینکه پرنده عقاب بود یا شاهین برام سخت بود،ولی با توجه رنگ و اندازه ش بیشتر شبیه به شاهین بود.ممنون از زمانی که برای پاسخگویی میذارید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با شخصی بحث می کنین

  71. ستارهستارهsays:

    سلام وخدا قوت خواب دیدم تو خونه بودم که یه جفت کبوتر قهوه ای کوچکتر از یا کریم و یه کبوتر سفید امدند داخل من سعی میکردم بیایین روی دستم تا راه بیرون را نشانشان دهم و وقتی بردمشان دم پنجره پریدند رفتند. کبوتر سفید مجدداً برگشت و روی شانه ام نشسته بود و من با دهانم بهش غدا میدادم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر زیاد شدن رزق روزی در زندگیتان است

  72. هانیههانیهsays:

    سلام خواب دیدم نشسته بودم و کبوتری سفید که در دستانم بود را به آسمان انداختم تا آزاد شود د پرواز کند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آرزویی دارین که می خواین بهش برسین

  73. رحیمرحیمsays:

    با عرض سلام عصری خواب میدیدم که دوتا گربه تو حیاطن و من براشون غذا بردم بخورن یه دفعه یه کبوتر سفید هم اومد که از اون غذا بخوره گربه ها مانع شدن و من دوباره رفتم برای کبوتره غذا اوردم دادم بهش. داشت میخورد که یکی از گربه ها رفت سمت کبوتر که بگیردش ولی من مانع شدم. بعدش اون کبوتر به داخل اتاق اومد و اونجا پیش من موندش میشه بفرمایید تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده صلح است و بر اشنایانی دلالت دارد که برایتان سود مند هستند

  74. زهرازهراsays:

    سلام من مدتی هس ک از معشوقه ام جدا شدم دیشب خواب دیدم ک قصد داشتم برم کبوتری بخرم و به معشوقم ک ازهم جدا هستیم بدهم ولی دوستام نذاشتن گفتن ن این کارو نکن خودتو کوچیک میکنی تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نسبت به ارزش و احترام خودتون مقید تر باشین و همچنین سعی کنین خودتون رو بیشتر بشناسین

  75. ساداتساداتsays:

    سلام. من خواب دیدم کبوتری سفید و زیبا با پاهای خیلی زیبا توی دستمه که نوازشش میکنم. اونا دست همه اعضای خانوادم دادم و خواهرم محکم تو دست گرفتش و یکم پرش شکسته شد. ناراحت شدم گرفتمش تو دستم و گفتم خودم میبرمش یه جای بلند تا پرواز کنه اذیت نشه از پله ها رفتم بالا اما دیگه ندیدم پرش دادم یا نه. البته شبش ناراحت و تو فکر جدایی از عشقم بودم که این خوابو دیدم. خیلی ممنون میشم اگه تعبیرشو بفرمایین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره به همین موضوع داره

  76. حسین مشکینحسین مشکینsays:

    سلام وقتتون بخیر من تو خواب دیدم یه کبوتر سفید با خالای سیاه رو از تو قفس گرفتم بردم بین کبوترای دیگه آزاد کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر صلح وامید است

  77. ستارهستارهsays:

    سلام من خواب ديدم چند كبوتر سفيد رو آزاد كردم خواب خيلي رويايي بود انگار از وجودم كبوترا خارج ميشدند... مادرم هم خواب ديدن كه دو تا كبوتر تپل گرفتن و با سرعت ميان كه به من بدن... ممنون ميشم تعبير كنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اخبار خوشایندی را ممکن است بشنوید

  78. AlirezaAlirezasays:

    سلام‌خواب‌دیدم‌یه‌جفت‌کبوتردارم‌تواتاق بالای پشت‌بوممون که دارن لونه میسازن چوب جم‌میکنن وجفت گیری میکنم خسته نباشین لطف میکنین تعبیرشوبگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صلح و محبت است

  79. تانیاتانیاsays:

    سلام خواب دیدم خانمان پر از پر است و به حدی که زیاد بود ما ازیت میشدیم بعد مادرم پر های خانه را جم کرده بود اما ورودی خانمان باز پر از پر بود و پرها سفید بودند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر صلح است

  80. سحرسحرsays:

    سلام وقتتون بخیر و شاد دم. صبح خواب دیدم توی اتاقم پر از پرنده هست یه دسته زیاد که هی میومدن تو از پنجره داخل کمدم هم. بودن تعجب و تذس داشتم پنجره رو باز کردم کمی تا برن یه تعدادی از اونها روی سقف اتاق بصورت یه دسته پرنده در مال پرواز یه رد رنگین کمان گذاشتن من به مادرم گفتم مامان بیا ببین اتاقم پر از پرندس البته اولش پرندها کلاغ بودن ولی بعد پرنده سفید شدن و قشنگ بودن کلا حس خوبی بود توی خوابم لطفا تعبیرش رو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر مراد است و بر حاجت روایی دلالت دارد

  81. یاسیاسsays:

    باسلام،من امروز خواب دیدم که یه کبوتر سفید دارم و دیدم تو باغمون سمت درختا می ه صداش زدم تو بغل گرفتمش بهش شیر دادم مثه یه نوزاد لحطه شیر دادن تو بغلم بود تا میگم نگاه چقد گشنه ش شده بود که بعد انگار مامانم اومد گداشتم زمین که نبینه بهش شیر میدم.ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای خواسته ای که دارین تلاش کنین بهش میرسین

  82. ارویناروینsays:

    سلام،خواب دیدم 2 تا کبوتر چاهی گرفتم بعد عموم ی کیسه گندم بهم داد و گفت اینارو ببر خونتون که به کبوتر ها بدی ولی من گفتم که بابام دعوام میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آرزویی از شما برآورده میشه

  83. مهسا کریمیمهسا کریمیsays:

    با سلام شوهر عمه ام سرطان داشتن و فوت کردن خیلی انسان خوبی بودن .من در خواب دیدم ایشون زنده هستن و چندتا کبوتر اوردم بهشون میگم اینها رو به نیت شفاتون می خوام پرواز بدم تو آسمون اما گفتن نه تو آسمون اذیت میشن تو خونه پروازشون بده و پیرهن سورمه ای هم تنشون بود و شلوار مشکی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون قرآن بخونین و فاتحه بدین

  84. سعیدسیدیسعیدسیدیsays:

    سلام خواب دیدم درب خونه نشسته بودم اول دوکبوتر سفید اومدن جلو ولی بعدش 7و8 شدن همه سفید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر صلح باشد

  85. حسین حقیحسین حقیsays:

    من خواب دیدم دو کبوتر داشتم و رنگ اونها روشن بود کبوتر ها با هم رابطه ای برقرار کردن و بعد سریع یکی از اونها دو تخم گذاشت ممنون میشم تعبیر خواب رو بمن بگید

  86. مهدیهمهدیهsays:

    سلام...زیاد خوابم یادم نیست ولی تا اونجایی که یادمه میگم...خواب دیدم در پشت بوم خونه ی ما یه کبوتر هست که من یه کبوتر دیگه براش اوردم که تنها نباشه(هر دوتاشون ازاد بودن و تو قفس نبودن) رنگ یکیشون سفید و دو تا خط سیاه در پشتش بود یعنی این دوتا خط از یک پرش تا پر دیگه امتداد داشت و رنگ اون یکی به رنگ قمری بود و نوکاشون خیلی دراز و باریک بود و من وقتی سفید رو گذاشتم کنارِ اون یکی خیلی سریع به دل هم نشستن و به هم محبت و عشق ورزیدن و با نوکای درازشون به همدیگه محبت میکردن عاشقانه(فکر کنم تو پشت بوم خونمون لونه ساخته بودن و تو اون لونه زندگی میکردن)

  87. عسلعسلsays:

    سلام وقت بخیر . خواب دیدم یک کبوتر سبز روی دیوار نشسته و نگاه میکنه اومد ب طرفم من هم گرفتمش باهم ازدواج کردیم و یک کبوتر سفید بچه ی ما بود . لطفا اگر ممکنه تعبیر رو بگید .باسپاس فراوان از پاسخگویی شما🙏

  88. رویارویاsays:

    سلام وقتتون بخیر . خواب دیدم که در خانه زمان بچگیم هستم و یک عقاب یک عالمه جزوه و کتاب به چنگهایش گرفته بود و برایم آورد کنارم نشست جزوه ها رو گذاشت و دوباره پرواز کرد و رفت . در ضمن در واقعیت در حال آماده کردن خودم برای کنکور ارشد هستم میخواستم ببینم تعبیر داره ؟

  89. MMsays:

    امروز بعداز ظهر مادرم خواب دیدن...خوابشو از زبان خودش میگم...در آشپزخانه بودم برگشتم به پشتم دیدم در پذیرایی سه چهارتا کبوتر وجود دارد و صدا میدادند مثل صدای قمری ها که رنگ یکی از آن ها کاملا مشکی بود ولی بقیه را دقیقا نمیدانم ، کبوترها که از پنچره آمده بودند داخل خانه ، پنچره بعداز آمدن آنها بسته شده بود با خودم میگفتم کبوترها با اینکه میدانند پنچره بسته شده است ولی چه آرام در خانه مانه اند ، بعد دیدم پذیرایی کمی تاریک است با خودم گفتم بروم چراغ ها را روشن کنم که همان لحظه بیدار شدم...ممنون میشم معنیشو بگید

  90. alirezaalirezasays:

    عرض‌سلام‌خسته‌نباشید بنده خواب دیدم دراتاق پشت باممون چندکبوتر دارم که اینارو میارم بیرون چنتاشون پروازمیکنن دورخونمون میچرخن و میشینن ودوتاشون میره خونه همسایه که بچه همسایه حواسش نیس ول میکنع بازاوناهمون‌لحظه‌برمیگردن خونمون ممنون میشم تعبیرشوبگین

  91. درسادرساsays:

    من خاب دیدم که با یه پسری تقریبن پولدار ولی نمیشناختمش اما تو خابم انگاری اشنا بود اون عاشق من بودش باهم رفته بودیم بازار خرید میکرد من براش شلوار برمیداشتم میگفتم این قشنگه اینو بخر یادم نمیاد چهرشو اما انگار کسی بود ک دوسش داشتم و الان از هم جداعیم اما تو خاب چهرش و هیکلش فرق داشت خرید کردیم و نمیدونم یهویی ازدواج کردیم بدون اطلاع خانواده باباش مخالف بود خانواده من از دستم ناراحت بودن رفته بودیم حرم امام رضا اونجا با یه قمری ای اشنا شدم قمری عاشقم شده اون بالش شکسته بود یا ضرب دیده بود نمیدونم ولی نیاز به کمک من داشت اونو گرفتم و با خودم بردم خونه دایی بابام بودم بابامم بود پیشم داشتم اون قمری رو دوا میکردم اون اقد دوسم داشت اومده بود پشت گردنم و سرش از اینور گردنم دراورده بود هی سرشو تو گردنم قایم میکرد قلقلکم میومد میخندیدم از یه طرف هم میترسیدم ازش که نوک بزنه یه کاراعی براعه بالش کردم و اونو براعه استراحت به طبقه بالاعه خونه بردم و اونجا تو یه جا کفشی گزاشتمش. تعبیرش چی میشه؟

  92. Z....Z....says:

    سلام من خواب دیدیم ک باهمسرم و خانوادم ب مشهد رفتیم اونجا ۱پسرمجرد ۲تاکبوتر میده اون پسر رو میشناسم بعد منم اون کبوتر هارو میارم حرم امام رضا ونیت میگم یکیش رو بخاطر سلامتی خانواده خودم ویکیش رو بخاطر سلامتی اون پسر معنیش چی میشه لطفا جواب بدین

  93. کیا سبحانیکیا سبحانیsays:

    سلام وقتتون بخیر تقریبا دوسال پیش اول ذیقعدهخواب دیدم که بادوستم توی اتاقم هستیم یک دفه صدای پرزدن و نشستن تعداد زیادی پرنده از بالکن میاد جوری که تمااام کوشم و وجودم اون صدارو میشنید رفتیم سمت بالکن تعداد زیادی یاکریم نشستن اول ناراحت شدم چون از یا کریم خوشم نمیاد بعد یهود دیدم اون وسط چندین کبوتر خوشرنگ و همه رنگی هستن حال دلم خوب شد گفتم اشکالی نداره رفتم پنجره ی سمت راست خونه رو باز کردم گفتم باید برم سوالمو ازون کبوتر که از همه خوشرنگ تر بود بپرسم وگرنه دیگه معلوم نیس که پیداش کنم ازش بپرسم رفتم و اون کبوتر تبدبل شد به صورت یه شهید ازش پرسیدم که آیا فلانی که عاشقشم باتوجه به همه ی اتفاقاتی که افتاده بهم برمیگرده؟گفت آره برمیگرده از درون شعف داشتم رفتم و دوستم سوالشو پرسید باز وسط سوالش برگشتم گفتم میشه بگی کی لبخندی زد و گفت چیزی نمونده تعبیرش رو خداپسندانه و کامل و حقیقی بهم بگید برام خیلی مهمه

  94. کیا سبحانیکیا سبحانیsays:

    سلام دیروز یه خواب براتون فرستادم تعبیرش برام نیومد به ایمیلم میفرستید؟الان دوباره فرستادم همونو گفتم شاید نرسیده بهتون میشه لطف کنید جواب بدید

  95. سمیهسمیهsays:

    سلام وقتتون بخیر.خواب دیدم با نامزدم یجایی هستیم پر از کبوتر و تخم کبوتر ،اون تخم ها رو هی برمیداشت و میداد دست من.ممنون از پاسخگویتون.

  96. حدیث افرایی پورحدیث افرایی پورsays:

    سلام.من خواب یه کبوتر سفید توخونمون دیدم که داشت به آسمون نگاه میکرد.خیلی آروم بود.میخواستم بهش نزدیک بشم خواهرم بهم گفت نه کبوترمیترسه می‌ره ولی کبوتره همون جا بود.من دوسش داشتم وبا عشق بهش نگاه میکردم.تعبیرخوابم چیه؟

  97. حدیث افرایی پورحدیث افرایی پورsays:

    سلام پس چرا خواب منو تعبیرنمیکنید؟

  98. محمدمحمدsays:

    سلام خوابم نمیبردحدودساعت۳بامدادچنددقیقه خوابم بردوخواب دیدم که کفترپشت رنگی(پشت دار،دراصطلاح کفتربازها)که بال سمت راست آن درحال کامل شدن بودروی بام منزل پدری ام به پروازدرآمدودورگرفت(کفترهای جلدیک بام به این شکل پروازمی کنند)وسپس ازخواب بیدارشدم. لطفاتعبیراین خواب رابگویید. باتشکر

  99. رحیمیرحیمیsays:

    من خواب دیدم یه کبوتر سفید و سیاه و بزرگ به سمتم اومد و نوک زد و بعدش رها کرد و تو دستام بود که بیدار شدم تعبیرش چیه ممنون میشم جواب بدید

  100. سعیدیسعیدیsays:

    باسلام خواب دیدم در راه بودیم که دیدم کبوتری قهوه ای روشن داخل چاه کوچکی روی تخم هایش نشسته اول نمیدونستم بچه داره رفتم گرفتم دیدم تخم داره کبوتر خوشگل و چاقی بود پشتم هم کبوتر سفیدی بود اونم روی تخم هایش نشسته بود فردی کنارم بود که میگفت کبوتر رو بده پول خوبی میدم ولی ندادم گذاشتم سرجاش چون تخم داشت آیا این خوابم چه تعبیری داره؟

  101. سعیدیسعیدیsays:

    باسلام خواب دیدم در راه بودیم که دیدم کبوتری قهوه ای روشن داخل چاه کوچکی روی تخم هایش نشسته اول نمیدونستم بچه داره رفتم گرفتم دیدم تخم داره کبوتر خوشگل و چاقی بود پشتم هم کبوتر سفیدی بود اونم روی تخم هایش نشسته بود فردی کنارم بود که میگفت کبوتر رو بده پول خوبی میدم ولی ندادم گذاشتم سرجاش چون تخم داشت آیا این خوابم چه تعبیری داره؟

  102. محمدمحمدsays:

    سلام. من خواب دیدم محل کارم بودم و کبوتری رو دیدم که روی زمین بود. هروقت دستم رو باز میکردم، اون کبوتر میپرید میومد تو دستم و من میگرفتمش. تعبیرش چیه؟

  103. محمدمحمدsays:

    باسلام. خواب دیدم در حیاط منزلمان یک کبوتری را به من دادن که با چاقو دبحش کنم ولی من دلم به رهم می اید و ان را رهایش میکنم و ... تعبیرش چی میتونه باشه؟ ممنون.

  104. یوسف پایوریوسف پایورsays:

    سلام خواب دیدم ی کبوتر خاکستری داخل پزیرایمون مثل اینکه گیر افتاده باشه بعد من درو باز کردم ک بره و بعداز اینکه رفت پشیمون شدم و بعد ی موش دیدم ک فرار میکرد و دنبال سوراخ می گشت ممنون میشم تعبیرشو بگین

  105. محمدمحمدsays:

    سلام استاد خواب دیدم کہ 3 کبوتر سفید کہ بالشان بستہ بود گرفتم

  106. ........says:

    سلام من خواب دیدم که کسی که دوسش دارم یه کبوتر خاکستری شده بعد اومده خونمون چی شد وچجوری نمیدونم ولی آتیش گرفت و بقیه انگار اصلا براشون مهم نبود و من دیدم کلی میخواستم گریه کنم ولی انگار آسیبی نمیدید از این آتش و خوابم تموم شد میشه لطفا تعبیرش رو بگین بی صبرانه منتظرم

  107. Homa.badieHoma.badiesays:

    سلام پدر من زندانیه و خواب دیده که دو تا کبوتر سفید از شهر ما زاهدان خریده و برده مشهد تو حرم امام رهاشون کرده بنظرتون تعبیر این خواب چیه ؟؟؟

  108. ........says:

    سلام استاد وقت بخیر ، من یه خواستگاری دارم که دوساله هم رو میخایم ولی پدرم مخالف ازدواجمه ، مامانم دیشب خواب دیده که اون اقا اومده بودن خونمون ولی بابا و داداشم نبودن بعد اون اقا دستشون دونه ارزن بوده که میخاسته ببره بده به کبوترهای ما(در واقعیت ما کبوتری نداریم) بعد انگار داداشم میاد و خاستگار و داداشم باهم خوب حرف میزنن میخاستن برن بیرون . خاستم ببینم چ تعبیری میتونه داشته باشه

  109. شهلاشهلاsays:

    سلام استاد جدیدا تعبیر خواب نمیفرمایید طوری شده

  110. محمد علی پور مشکیمحمد علی پور مشکیsays:

    سلام عرض شد طاعات و عبادات قبول باشه استاد نیستین!؟امیدوارم حالتون خوب باشه. چجوری بیانش کنم سخته برام کبوتری دیدم ک متاسفانه بالش گیر کرده بود به جایی در ارتفاع هم ب سر میبرد بعد داداش ۴ ساله بنده حقیر رفت نجاتش بده هی... از همون ارتفاع افتاد. اگه تعبیر داره استاد بگین بی صبرانه منتظرم 🥀

  111. حمید حامدیحمید حامدیsays:

    سلام،،نزدیک اذان صبح خواب دیدم 2کبوتر سفید تلاش میکنن منو از زمین بلند میکنن،،، ممنون میشم تعبیرش کنید، سپاسگذارم

  112. جواد کلیدریجواد کلیدریsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از کبوتر های خودم ماده هم بود و که الان هم تخم داره زیرش تو خواب دیدم در قفس رو یکی باز کرد و من رفتم دنبالش تا بگیرم چند خیلی تلاش هم کردم ولی نشد کفترم مستقیم رفت به سمت آسمون و منم خیلی ناراحت برگشتم خونه ولی صبح خیلی خوشحال شدم که خواب بوده تعبیرش یعنی خواهش میکنم جواب بدین چطوری باید بفهمم دادن واسه جواب تو تلگرام به اید @kelidari6 بفرستین خیلی ممنون میشم چون شاید اینجا نبینم جواب تونو

  113. نیره دارائینیره دارائیsays:

    سلام من خواب دیدم یه کبوتر سفید ولی اندازه اش بزرگ بود روی بالهاش با خط نستعلیق عربی نوشته بودن مثل قران و یا دعا امد فرار کنه من گرفتمش ولی وقتی من تو دستم گرفتم خیلی کوچیک بود ولی روی بالهاش عربی نوشته شده بود

  114. نوشیننوشینsays:

    سلام ممنون میشم پاسخ من را هم بدید.. خواب دیدم یک کبوتر سفید در دستان پسر من هستش و پسرم کبوترو گرفته و داره کمکش میکنه بهش دونه میده و کبوتر از رو زمین میره جلوجلو دونه میخوره و بعد پسرم که رهاش میکنه کبوتر سفید میاد توی خونه ی ما تو سقف اشپزخونمون شروع میکنه به لانه سازی...ممنون میشم پاسخ منو بدید...پسرم ۱۸ سالشه

  115. روماروماsays:

    سلام من خواب دیدم که دورم چند تا کبوتره و من یه کبوتر سفید رو که پایین پام بود رو برداشتمش و گرفتم تو دستام و بعد به طرف آسمان پروازش دادم .

  116. AmiraliAmiralisays:

    سلام من خاب دیدم یک کبوتر گرفتم که وقتی لمسش میکنم توی شکمش یه دونه تخم هست یعنی دم تخم هست کبوتر ممنون میشم تعبی کنید

  117. هادی ذاکرهادی ذاکرsays:

    سلام بزرگوار من خواب میبینم کبوترهام رو گربه ها حمله کردن میخوان بخورن این خواب رو اکثرا میبینم

  118. محمدخنافره پورمحمدخنافره پورsays:

    سلام وقت بخیر یه خواب دیدیم‌تو پارک همش سر سبز زیاد کبوتر داشت یدونه اومد نبالم تا همون جایی که رسیدم کبوتر خیلی قشنگی بود

  119. حسینحسینsays:

    سلام.خواب دیدم تعداد زیادی کبوتر از خانه پسر خاله ام اومدن رو دیوار خانه من و بعضی هاشون رفتن داخل لانه و تخم گذاشتن

  120. رضارضاsays:

    خواب دیدم تو مزرعه سه تا کفتر دون میخورن ب سمتشون سنگ انداختم نخورد بهشون رفتم از نزدیک با دست یکیشونو ک سفید بود گرفتم سنگینم بود رهاش ک کردم رو سرم نشست چنگ زدده بود جدا هم نمیشد