تعبیر خواب شاهین

شاهین به عنوان پرنده ی ماهر در شکار شناخته شده است. برای درک دلیل حضور پرندگان شکاری در خواب، باید به زندگی و غرایز مربوط به پرنده و نقشی که در شکل گیری باور ها و فرهنگ های مختلف داشته اند توجه داشت. زمانی که در خواب با یک شاهین رو به رو می شوید، در واقع در حال مشاهده ی بخشی از نیروی روانی خود هستید که لازم است هم اکنون، و در مواجهه با چالش هایی که در روز های اخیر با آن رو به رو بوده اید، از این نیروی درونی به خوبی استفاده کنید.

انسان تنها موجودی است که می تواند غرایز خود را شناخته و به کنترل و تربیت آن بپردازد و به این ترتیب، از نیروی روانی خود برای به دست آوردن سود و منفعت در دنیای بیداری بهره بگیرد. اگر شاهین را در خواب خود به گونه ای استرس آور مشاهده کنید، این خواب نشان دهنده ی ترسی است که در زندگی بیداری، در حال سرکوب و انکار آن هستید یا به عبارتی حاضر نیستید با این ترس رو به رو شوید.

شما از وجود یک غریزه ی سرکش در درون خود احساس نگرانی دارید. اگر شاهینی که در خواب مشاهده می کنید قصد آسیب زدن به شما را داشته باشد، باید بدانید که این خواب نشان دهنده ی هیجانات کنترل نشده ای است که ممکن است در روز های اخیر برای شما مشکلاتی را ایجاد کرده باشد. افکار تخریب گر، پیش از دیگران، سلامت روانی خودمان را تحت تاثیر قرار می دهند. این خواب از شما می خواهد تا غرایز مرتبط با پرنده ی شاهین را شناخته و به شیوه ای منطقی، با آن رو به رو شوید.

تعبیر خواب شاهین سفید: رنگ سفید در تعبیر خواب روان شناسی، با مفهوم روشنی و صلح گره خورده است. این خواب می تواند به دیدگاه های روشن شما درباره ی اهداف بعدی تان در زندگی بیداری مرتبط باشد. این خواب از شما می خواهد تا انگیزه و نیروی فکری خود را در این زمان قدر دانسته و برای به دست آوردن آزادی بیشتر و موقعیت های جدید تلاش کنید.

تعبیر خواب شاهین در خانه: خانه در تعبیر خواب، با مفهوم امنیت و آرامش فکری مرتبط است. زمانی که شاهین در محدوده ی خانه باشد، لازم است تا این نیروی روانی را به آزادی رسانده و به پنهان کردن و انزوای خود پایان دهید. هم اکنون بهترین فرصت برای بروز ایده هایی می باشد که به شما کمک می کند تا در زمینه های مختلف، مثل شغل یا روابط خود به پیشرفت برسید.

تعبیر خواب شاهین سیاه: رنگ سیاه با مفهوم ناشناختگی و جهل مرتبط است. این خواب می تواند نشان دهنده ی فردی باشد که از نیروی روانی خود که به او کمک می کند تا در پیدا کردن ایده های جدید مانند یک شکارچی عمل کند را فراموش کرده است. این خواب از شما می خواهد تا این نیروی درونی را شناخته و به کنترل و تربیت آن بپردازید. این کار به پیشرفت شما در زمینه های شغلی یا کار هایی که نیازمند ایده و خلاقیت جدید است کمک خواهد کرد.

گردآورنده : توپ تاپ

5 نظر

  1. پارساپارساsays:

    سلام .. خواب دیدم یه پرنده شکاری مشکی رنگ رو یه لوله آهنی که یه سرش تو زمین فرورفته ؛ نشسته و سرش رو کرده توی اون . من اومدم و به راحتی گرفتمش و بردم رو پشت بوم خونم تو یه قفس بزرگ پرنده که رو پشت بوممون بود گذاشتم برادرم هم بود چند نفر کارگر افغانی هم اون حوالی دیدم بعد جایه دیگه دیدم چند نفرپیشمن و شب هستش مابین ماشینایی که پارک شده یه شیر به آرومی میاد دنبالمون و ما هم به آرومی مابین ماشینا حرکت میکنیم و من توانی نداشتم برا فرار سریع . متشکرم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که امیدی دلگرم کننده به آینده خواهد داشت.

  2. حسنی رفیقحسنی رفیقsays:

    بـاسـلـام خـواب دیـدم تـو حـیـاط خـونـه مـون وایـسـاده بـودم ولـی حـیـاطـی ک تـوخـواب مـی دیـدم حـیـاط خـونـه مـون نـبـود ولـی خـب مـثـلـا حـیـاط خـونـه مـون بـود ،بـعـد رو ب آسـمـون کـردم دیـدم ی شـاهـیـن هـی مـیـومـدسـمـتـم ولـی مـن ازش نـمـی تـرسـیـدم فـقـط احـسـاس مـی کـردم هـی مـزاحـمـم مـیـشـه ومـنـواذیـت مـیـکـنـه و مـیـگـفـتـم بـرو!!! اه... بـاتـشـکـر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید برای کسب موقعیت های بیشتر و خوب در زندگیتان تلاش خودرا در زندگی زیادتر کنید تا به موفقیت برسید

  3. منامناsays:

    سلام سال نو مبارک من دیشب خواب یه گروه شاهینو میدیدم که من اول میخواستم بگیرم وبعد ترسیدم بمک اسیب بزنن میشه لطفا تعبیربفرمایید

  4. امیرامیرsays:

    باسلام و خسته نباشید من خواب دیدم یه پرنده روی آسمون یه پرنده دیگرو شکار کرده و داره توی آسمون برمیگرده بعد اون کسایی که نزدیک من بودند گفتند اون شاهینه میشه لطف کنید تعبیرشو بگین

  5. آسیهآسیهsays:

    خواب دیدم یک شاهین در حیاط خانه ی پدری من روی درخت لانه داشت بعد پدرم که در قید حیات نیست شاهین را گرفته بود زمانی که شاهین کنار پدرم بود دو بالش کنده شده بود دیگر بال نداشت و پدرم بهش غذا میداد و من نگاه کردم پنجه هایش روی زمین جدا شده بود وافتاده بود جلوی پای من پدرم به من می‌گفت پنجه هایش را بینداز جلویش شاید بخورد من ترسیده بودم شاهین شروع به حرف زدن کرد و گفت نمیتوانم پنجه ها را بخورم ولی غذایی که پدرم بهش میداد رو می‌خورد خواب عجیبی بود خیلی شاهین بدون بال و در حال حرف زدن در خواب ناهنجار بود حالا نمیدونم تعبیرش چیه اگر لطف کنید تعبیر کنید خیلی ازتون ممنونم میشم.