تعبیر خواب گربه را در توپ تاپ بخوانید

من مدتهاست که مجذوب خواب های خود  شده ام و حتی سالها پیش در یک اقدام  جدی در جلسه ی تعبیر خواب شرکت کرده بودم. کتاب های بی شماری را در مورد تعبیر خواب ها و نمادهای خواب می خوانم. هر روز صبح، آنچه را که می توانستم از خواب هایم به یاد بیاورم، ثبت کردم، زیرا شاهد آن بودم که بیشتر خواب ها به سرعت بعد از بیدار شدن  خواب ناپدید می شوند. (یک ضبط صوت موجب صرفه جویی در زمان با ارزش می شود و کمتر از روشن کردن لامپ و رسیدن به خودکار و کاغذ زحمت دارد.)

آنچه که من در نهایت متوجه شدم این است که من می توانم کل زندگی خود را صرف مطالعه این تصاویر های شبانه کنم، و هنوز هم نفهمیدم که آنها سعی دارند به من چه بگویند. آیا باور دارم که خواب هایم تلاش برای انتقال اطلاعات ارزشمندی از ناخودآگاه من به ذهن آگاه من است؟ بله آیا درک پیام ها دربیداری به من کمک می کند؟ بله دوباره ... اما رمزگشایی پیام ها بخش سخت قضیه است.

بزرگترین مشکلی که در تعبیر خواب وجود دارد این است که این مسئله بسیار ذهنی  است. متاسفانه، تعبیر "یک اندازه برای همه" وجود ندارد. نمادهای خواب می تواند به معنای چیزهای مختلف برای مردان در مقابل زنان باشد؛ نمادها همچنین می تواند چیزهای متفاوتی باشند که بستگی دارد که شما شخصا در زندگی بیداریتان چه احساسی نسبت به آن ها داشته باشید. مشکل دیگر این است که نمادها خواب می توانند معنای چندگانه داشته باشند. کدام تعبیر درست است؟ گفتنش غیر ممکن است. با این وجود، من در اینجا برخی تعبیرها در مورد گربه ها را در خواب ها، عمدتا برای سرگرمی شما ارائه می دهم.

تعبیر خواب گربه

نماد گربه در خوابها

برخی می گویند که گربه ها در رویاها نماد بینش شماست و سلامتی گربه نشان دهنده ی این است که آیا شما به بینش خود توجه دارید یا نه . پس  ، خواب یک گربه بیمار ممکن است به این معنی باشد که شما باید به شهود خود گوش فرا دهید و کمتر بر روی عقل تکیه کنید.

تعبیرهای دیگر ادعا می کنند که گربه ها در رویاهای نماد زنانگی، نرمی، روح مستقل، خلاقیت، قدرت، بدبختی، آسیب پذیری، بدبختی، فریب و دروغ است. (ببینید منظور من در مورد معانی چند گانه چیست؟)

یک گربه پرخاشگر  ممکن است مشکل را با جنبه زنانه خود بیان کند . ترس از گربه ی خوابیده به این معنی است که نوعی ترس در ارتباط با زنانگی شما وجود دارد . ترس از گربه خواب ممکن است نماد کسی در زندگی شما باشد که "گربه صفت " و یا مخرب است. خراشیده شدن توسط یک گربه در یک خواب حاکی از آن است که شما احساس تهدید می کنید.

خوابی که در آن نمی توانید گربه خود را پیدا کنید یک استعاره برای روح مستقل شما است و شما احساس می کنید کسی یا چیز دیگری شما را از آزاد بودن باز می دارد. نجات زندگی یک گربه در خواب نشان می دهد که شما استقلال و قدرت خود را احیا کرده اید.

دیدن یک گربه فرز که در خواب شما بازی می کند، نشان می دهد که باید بی خیال و سرزنده در زندگی خود باشید. گربه در خواب شما می تواند نیاز شما را به احساس دوست داشتن یا ترس شما از اینکه نسبت به دروغی که به دیگران گفته اید، تا آنها شما را دوست داشته باشند. یک خانه پر از گربه ها در یک خواب نمایانگر توهمات بیش از حد یا چیزهایی است که به نظر شما نادرست است.

تعبیر خواب گربه وحشی

خواب یک گربه وحشی ممکن است نشان دهنده این باشد که یک همسایه ممکن است خطرناک باشد یا اینکه شما با آنها اختلاف داشته باشید. خواب مبارزه با یک گربه ممکن است هشدار دهنده باشد که شما به نوعی سرقت و یا تقلب می کنید، در حالی که نوازش گربه نشان می دهد که دشمنان شما می توانند "آشنا "باشند. گاز گرفتن شما توسط گربه در خواب سمبل از دست دادن چیزی است که معمولا به اطرافیان نزدیک مربوط می‌شود .

رویای بچه گربه ها

اگرچه گربه های بالغ معمولا با استقلال و اتکا به خود همراه هستند، اما بچه گربه ها به عنوان موجودات درمانده دیده می شوند. پس خواب دیدن  بچه گربه ها می تواند نشان دهنده این باشد که شما احساس آسیب پذیری، ترس یا نیاز به کمک دارید.

گربه ها در خواب زنان

هنگامی که زنان گربه ها را در خواب ببینند، تصور می شود که گربه  نماد این است که چگونه خودش را می بیند. این شامل نه تنها بدن فیزیکی او، بلکه شهود، استقلال، خلاقیت و روابط او با مردان است.

گربه ها در خواب مردان

هنگامی که یک مرد خواب گربه ها می بیندد، گفته می‌شود که گربه‌ها سمبل طرز رفتار او نسبت به زنان هستند یا اینکه چطور فکر می‌کند زنان او را درک می‌کنند. صدای خر خر گربه به این معنی است که مرد فکر می‌کند زنان او را جذاب می‌یابند و در اطراف زنان احساس راحتی می‌کند صدای هیس هیس گربه نشان می دهد که او احساس می کند که توسط زنان رد می شود و یا مشکلاتی در رابطه او وجود دارد.

اخیرا در مورد گربه ها خواب جذابی دیده اید؟ حالا که چیزی درباره ی سمبل گربه ها در خواب می دانید، میتوانید شروع به تجزیه و تحلیل آنچه این گربه های خردمند ممکن است در تلاش برای انتقال آن باشند،انجام دهید.

سایر مطلب های محبوب سایت:

تعبیر خواب گربه زرد بزرگ در خانه

تعبیر خواب زخمی شدن گربه

تعبیر خواب ادرار گربه

مطالب مرتبط...

157 نظر

  1. RezaRezasays:

    سلام من خواب ديدم كه وارد يه خونه ي پر از گربه شدم كه يك نفر منو برده اونجا تا اونارو نشون بده و ميگفت كه من اون پولايي كه از خيريه جمع ميكنم و ميارم اينجا خرج ميكنم و تو هم واسه اينجا خرج كن، من ميبينم كه يكطرفه خونه پر از گربه هاي بزرگ و شاد و سر حال هستند ولي توي يه اتاق يه گربه مريض و ميبينم كه داره از زمين روي تخت ميپره و بازي ميكنه كه من ميگم بيچاره اين پاش مشكل داره و اون اقا ميگه اره اين مشكلش حل نشد و يك طرفه ديگه ي خونه چند تا لاشه و پوست گربه بود كه من وقتي ديدم خيلي ناراحت شدم و گفتم بودن توي فضايي كه پر از گربست واسه من ضرر داره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، هشیار باشید ! چرا که ممکن است فریب و نیرنگ دیگران را بخورید.

  2. رضارضاsays:

    نقریبا ساعت ۹ صبح بود که خواب دیدم تو حیاطمون گربه ای یه گربه مرده رو با دهنش نگهش داشته انگار میخواد مامانمو بترسونه ولی مانانم خونه نبود ولی من چندین بار گربه رو ترسوندم اما فرار نکرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان آن است که عادت و اخلاقی دارید نامطلوب که مورد پسند و تأیید دیگران نیست

  3. رضارضاsays:

    عذر میخوام قسمتی از خواب یادم رفته بود الان یادم افتاد. اون گربه از اتاق برادرم بیرون اومد و همونجا هم گربه ی مرده رو به دندون کشیده بود و با خودش حمل میکرد گربه خودش کوچیک بود ولی گربه ی مرده خیلی کوچیک تر و اینکه رنگ هردو سیاه بود ولی گربه زنده یکم رنگ سفید هم داشت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، از گرفتاری‌های دست و پاگیر نجات می یابید

  4. محدثه ميرمحدثه ميرsays:

    سلام،خسته نباشيد من خواب ديدم در كمدم رو باز كردم يه گربه ي سفيد كوچيك خ بامزه بيرون اومد بعد انگار پايين تختمم مامان و بابا ي همون گربه كه يكيشون سفيد و يكيش مشكي بود خوابيده بودن و دو تا گربه ي كوچيك سفيد و مشكي هم كه ظاهرا بچه هاي اون دو تا گربه ي بالغ بودن تو اتاقم بودن بعد برادرم اومد گفت ببرشون جيششونو كنن كه همشون دنبالم تا دم در هالمون اومدن و از خواب بيدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گربه در خواب به غریزه ی نشاط طلبی و آزادی و فراغت مرتبط است. این خواب از شما می خواهد تا این نیاز درونی را شناخته و به شیوه ای منطقی به برطرف کردن آن بپردازید.

  5. الهام روالهام روsays:

    سلام.حدود ساعت شش یا هفت شب بود که خواب دیدم تو حیاط هستیم و یکی از مبل های من تو حیاط هست و توی خواب فک میکردم مبل مادرشوهرمه.مادرشوهرم میخواست حیاط رو تمیز کنه که متوجه شد یه گربه مرده زیر قسمت ابری مبل هست.(اونجایی که روش میشینیم).گربه مرده بود و خشک شده بود.مادرشوهرم اونو داشت میبرد بندازه بیرون تو کوچه.بعد دیدم یه گربه دیگه دو تا دستاش انگاری فلج شده بود و داشت سعی می‌کرد از در و دیوار فرار کنه بره اما نمیتونست.تعبیرش چی می‌تونه باشه.ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گربه در خواب اشاره به غرایز درونی انسان مثل نیاز برای کنجکاوی و تفریح دارد.

  6. الهام روالهام روsays:

    سلام وقت بخیر.من در تاریخ دوم بهمن خوابم رو براتون ارسال کردم و جواب هم دادین.اما من متوجه منظور شما از تعبیر خوابم نشدم.گربه ای که مرده و خشک شده بود و یا گربه ای که دستاش فلج بودن!!ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حیوانات زمانی که در خواب ظاهر می شوند اشاره به غرایز درونی انسان دارند. گربه در خواب می تواند به غرایزی مثل شادی و کنجکاوی اشاره داشته باشد که لازم است این امیال را شناخته و به کنترل و تربیت آن ها بپردازید.

  7. م سم سsays:

    سلام .وخسته نباشید خواب دیدم که گربه ای توی حیاط مشغول خوردن چیزی بود و ازشوهرم کمک خواستم که فراریش بده اما گربه به داخل خانه امد و همسرمن بدون توجه به ترس من و کودک خوابیده ام مرتب گربه راکتک میزد دراخر هم اورا گرفت و فکرمیکنم داشت چشمانش رادرمی اورد اخرش رو دل نداشتم نگاه کنم فقط دادو فریاد میکردم الان هم ازخواب پریدم ممنون میشم تعبیرخوابم رو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به نیاز شما برای داشتن اوقات فراغت و استراحت بیشتر اشاره دارد.

  8. پارساپارساsays:

    سلام .. خواب دیدم تو یه سالن بزرگی پر از تخت هستم که یهویی یه گربه وحشی کوچیک و خطرناک از این ور به اون ور در حال فرار بود و همه رو ترسونده بود یکی اون رو گرفتش و من با کلت هر چی میزدم تو مغزش شلیک نمیکرد یه نفر دیگه هم همین کار کرد نشد تا اینکه از دستمون فرار کرد و من و خانوادم رفیتیم تو یه اتاق دیگه تا جداقل خودش بره بیرون . ممنونم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به اوقات فراغت و کار های که باعث نشاط درونی شما می شود توجه بیشتری داشته باشید.

  9. پریپریsays:

    خواب گربه ای سیاه و سفید دیدم که وقتی نازش میکنم چنتا از موهاش توی دستم مثل تیغ گیر میکنه ولی مو هارو در میارم و دستامو میشورم و از گربه دوری میکنم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اوقات فراغت و خوشحالی های کوچکی که به آن ها علاقه دارید توجه داشته باشید.

  10. پارساپارساsays:

    سلام .. خواب دیدم تو یه سالن بزرگی پر از تخت هستم که یهویی یه گربه وحشی کوچیک و خطرناک از این ور به اون ور در حال فرار بود و همه رو ترسونده بود یکی اون رو گرفتش و من با کلت هر چی میزدم تو مغزش شلیک نمیکرد یه نفر دیگه هم همین کار کرد نشد تا اینکه از دستمون فرار کرد و من و خانوادم رفیتیم تو یه اتاق دیگه تا جداقل خودش بره بیرون . ممنونم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به اوقات فراغت و کار های مورد علاقه ی خود توجه بیشتری داشته باشید.

  11. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام من چندشب پیش خوا دیدم که توی یک اتاق هتل هستم که اتاق روبرویی یک اتاق سیاه داشت میدونم که با من شروع به حرف زدن کردوما رفیق شدیم خیلی خوب خیلی نازبودمن تو اتاق بودم روبرویی زن وشوهر شروع کردن به جر بحث شوهرشروع کرد وکشت زنشو بعدش باز دیشب این خواب من ذوباره دیدم اما این دفعه هم همون خواب بودتوخواب میدونم که خوابیدم بازیکبار دیگه هم خوابیدم باهمون گربه که دوست بودم بامن حرف میزدم سکس کردم همون اتفاق هاروکه خانم مرد ودعواهای که دیدم رو توخواب دوم دیدم یک خواب میدیم توهمون خواب بازخواب دیگه دیدم ولی این دفعه من گربه سکس کردم وازاخرهم ادرارکردم روزمین بعدش بطور وحشتناک ازخواب بیدارشدم که همراه باکوفتگی بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری، آرامش روانی شما را مختل کند.

  12. پیمانپیمانsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم از دسته یکی فرار میکنم که دستش بهم نرسه اون فرد کی بود یادم نمیاد بعدش با خانوادم مواجه شدم برگشتیم خونه خودمون تا وارد خونه شدیم دیدم خونه پر هستش از گربه های تازه متولد شده به رنگ قهوه ی و سیاه خیلی خیلی زیاد بودن دیدم حیوانات وحشی مثل شیر اومده و میخواد بچه گربه ها رو بخوره من تو اون حالت دیدم زیر پام حالت کثیفی داره فک کنم حشرات خیلی ریز بودن تو دل خودم گفتم اینا همش بخاطر این گربه ها هستش اینجا رو به کثافط کشیدن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به سرگرمی ها و اوقات فراغت خود توجه داشته باشید.

  13. ندا ghندا ghsays:

    خواب دیدم یک بچه گزبه که فک میکنم تازه متولد شده بودرا نگهداری میکردم.اومدم در رو ببندم بچه گربه کنده شد کلی ناراحت شدم و دلم باش سوخت گرفتمش بغلم.کلی هواشو داشتم وبعدش بردمش حموم.خیلی بهش رسیدم و مواصبت کردم یک‌جای دیگر خوابم توی صف برای کار ایستاده بودیم که گفتم کارش بدرد نمیخوره از صف زدم بیرون ولی بعدش پشیمون شدم حتی میخواستم دوبازه برم ته صف که دیگه نرفتم منو دو ستم بودیم.بعدش رفتم به سمت سرویس بهداشتی برم دستشویی خیلی تمیز بود با این حال دوستم گفت زیاد تمیز نیست نرو اومد دستم رو بگیره بیاره بیرون دستم را کشیدم که تعادلم را از دست دادم خوزدم زمین ولی بلند شدم و میگفتم لباسام نجس شد برم خونه بشورم.ممنونم از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به سرگرمی و اوقات فراغت خود توجه داشته باشید.

  14. بارانبارانsays:

    سلام خواب دیدم توی خانه مان یه گربه هست که ما میخواهیم بیرونش کنیم گربه رو نمی شد ببینیم فقط صداش رو میشنیدیم که حرف میزد وما در طول پله ها وطبقات دنبالش تا بیرونش کنیم چون خیلی حقه باز بود ونمی شد گیرش اورد اما انگار دوتا بودن وسیاه ولی اخر که توی حیاط پیداش کردیم وبا سنگ به طرفش پرتاپ کردیم وزخمی وداغون شد ومن دلم سوخت دیگه بهش سنگ نزدم تا رفت بعد دیدم کسایی اومدن وسگ اوردن تو حیاط تا گربه ها نتونن دیگه اونجا بیان ممنون اگر تعبیر کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به استراحت و فراغت خود توجه داشته باشید.

  15. نگارنگارsays:

    با سلام و عرض خسته نباشید-من خواب دیدم از جایی مثل روضه یه نذری برنج و خورشت قیمه بود انگار گرفتم و تو یه سینی گرد بود بعد از در که اومدم بیرون چند تا پله بود اومدم پایین یه گربه ی سیاه و سفید که بیشتر ش سفید بود اومد جلوم و من سینی رو بردم بالا‌. گربه در حالتی بود که می خواست بیاد غذا بگیره ولی من سینی رو بالا برده بودم و اومدم کنار بعد گربه دوید رفت داخل اون خونه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به کار هایی بپردازید که آرامش روانی شما را تقویت می کند.

  16. پروانهپروانهsays:

    سلام مدیر محترم.دوستم دیشب دوتا خواب دیده ک براش مهمه تعبیرش چیه.ومن خوابش رو کپی کردم خواب دیدم یک گربه هی میاد داخل اتاق خونه مادرم من بیرونش کردم دروبستم هی هل میداد درو یکدفعه من زورم نرسید از لای در اومد تو گربه چاق وبزرگی بود.رنگشم سفید توسی بود. من با چوب هی بیرونش میکردم دوباره تو خوابم دیدم رفتم مزار شهدا کنار مزار شهدا دعا میخونم بعد بلند شدم یک مبل تک تفره صورتی برداشتم نشستم روش لباسمم صورتی بود حجاب داشتم چادر داشتم بهم نذری خیار ومیوه دادن اومدم بیرون دیدم کفشام نیست همسرمم بود گفتم کفشام نیست همسرم گفت بگرد پیدا میکنی ورفت من هی دنبال کفشام میگشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خواب از اول بیننده می خواهد تا بیش از گذشته به اوقات فراغت و سرگرمی های شخصی خود توجه داشته باشد. خواب دوم از بیننده می خواهد تا اجازه ندهید فکر کردن به شکست ها و فقدان های گذشته او را از پیگیری برنامه ها و اهداف جدید در زندگی باز دارد.

  17. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام خواب دیدم سر صحنه فیلمبرداری یک سکانس یک فیلم چنت تا گربه هستند و چنتا بچه گربه و یکی از گربه ها زایمان کرده و دو توله بدنیا میاره و در ضمن محمد رضا گلزار هم حضور داره...آیا بچه گربه نماد شکست در مسائل عشقی یا عاطفی محسوب میشه؟ و آیا دیدن یک بازیگر معروف نشانگر اینه که من برای رسیدن به فردی که عاشقش شده ام از یک راه غیر قابل دسترس باید تغییر رویه بدم و به یک روش دیگه ای عمل کنم ؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی وقوع هیچ اتفاق بدی نیست. لازم است تا بیش از گذشته به فراغت و استراحت و سرگرمی های شخصی خود اهمیت دهید. افراد معروف در خواب، اشاره به دیدگاه های شخصی ما درباره ی جامعه، نحوه ی حضور در جمع و دیدگاه هایی دارند که درباره ی افکار عمومی داریم.

  18. NimaNimasays:

    سلام من خواب ديدم كه به خونه ي اقوامم در سهرستان رفتم تا دايي مو ببينم كه وقتي دارم با داييم حرف ميزنم يدفعه ٣تا بچه گربه ميان توي خونه كه داييم ميره تا بيرونشون كنه كه منم ميرم بيرون و اونجا چند تا مربه ي كوچك خيلي خوشگل ميبينم و ميگم كه مادر اين گربه ها كجاست، همه ي گربه نا بامن بازي ميكنن كه داييم ميگه اصلا اون گربه از اول واسه تو بوده كه انقد با تو راحته ولي من پيش خودم گفتم كه من زياد از نزديك شدن گربه خوشم نمياد ولي يه گربه نزديكم ميشه و تبديل به يه دختره بلندتر از من ميشه كه دختره همون چشاي ابي گربه رو داره و منو بغل ميكنه و منم بغلش ميكنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به موقعیت های جدیدی دارد که باعث شادی و پرداختن شما به تفریحات جدید می شود و در زمینه های احساسی نیز برای شما شادی های جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

  19. زهرازهراsays:

    سلام. من خواب دیذم یه گربه معمولی خاکستری تو حیاتمون هست. تو حیاتمون جوجه هم بود در حالیکه در واقعیت جوجه نداریم. اندازه این جوجه ها تقریبا بزرگ بود. یهو گربه جوجه رو برداشت دهنش و قورت داد. سر جوجه مشخص بود. من با کفش زدم به گربه تا شاید جوجه رو از دهنش بیرون بیاره ولی فایده ای نداشت رفته رفته سر جوجه داشت ناپدید می شد و بعد از این که گربه این جوجه رو قورت داد خودش هم داشت خفه می شد انگار عرق کرده بوده و نمیتونست نفس بکشه. من هی مادرم رو صدا میکردم ولی تا اون بیاد گربه حرکت نمیکرد. در ضمن خواب دیدم با مادرم رفتیم پای یه کوهی که کلی برفه و داریم به بالا کوه نگاه میکنیم که بعضیا دارن اسکی کنان پایین میان. من به مامانم میگم مام بریم بالا کوه و اون چون بچه کوچیک داره تفره میرم. منم داشتم از اونایی که از بالا کوه اسکی می کردن و پایین می اومدن فیلم میگرفتم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به اوقات فراغت و استراحتی دارد که پیش روی خود دارید و لازم است در این شرایط از توجه به افکار و اطلاعات غیر منطقی که می تواند آرامش روانی شما را مختل کند خودداری کنید.

  20. درسادرساsays:

    سلام.من خواب دیدم ک توکوچه هستم باچندتااشنا یه گریه سفید پشمالودیدم اشناهاداشتن نازش میکردن من هم خواستم نازش کنم دستموبردم سمت سرش که نازش کنم اما دستم راروهواتکان میدادم اصلا گربه رو حس نمیکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا نسبت به موقعیت هایی که می تواند برای شما فراغت و آرامش فراهم آورد بی توجه نبوده و از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرید.

  21. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    من قبلا با یه گربه ولگرد خیابونی دوست بودم و بهش غذا میدادم و کاملا بهم عادت کرده بود اما ولش کردم رفت...خواب دیدم اون گربه برگشته خونمون اولش منو دید و در رفت ولی بعد کم کم رفتم سمتش و جذبش کردم و گرفتمش و خوشحال شدم چون واقعا اون گربه رو دوست داشتم...تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به شادی های دوستانه و مثبتی دارد که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد.

  22. نیلوفرنیلوفرsays:

    درود برشما . من خواب دیدم خونه دوست صمیمی رفتم و در خانه رو باز کردم و چندتا گربه سفید و تپل هی میخوان به زور بیان داخل خونه اما من نمیذارم بعدش یهو درو بستم و یکیشون موند لای در و سرش قطع شد و مرد .

  23. مینا شجاعیمینا شجاعیsays:

    سلام خواب دیدم گربه ای داخل قفس هست فکر میکنم رنگش سیاه ووسفید بود رفتم طرفش در قفس ببندم انگشتم گیر کرد لای در یدفعه گربه حالت حمله به خودش گرفت و خشمگین و دهنش باز کرد همه ی دندوناش به طرز وحشتاکی دیدم که به طرفم تیز کرده و میخواد حمله کنه منم تو خواب داشتم ناله می کردم و خیلی ترسیده بودم که از خواب پریدم تعبیرش چیه ممنون میشم ج بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در زندگی طعم سعادت و خوشبختی را خواهید چشید.

  24. شاهدختشاهدختsays:

    سلام ممنون از لطفتون بابت تعبیر...من دیده بودم تو حیاطخونمونم و دویاسه گربه بنظرم که مشکی بودن احتمالا فقط تک رنگمشکی بودن...بعد یکیشو وارد خونه شد از طریق جاکولریمو...مثل ایکه صدای بلبلا روشنیدم دویدم یا فکنم از قبلم میدونسم توخونمو بلبل داریم خلاصه وقتی بهش رسیدم دیدم بحسمکه سه تا بلبل بود توقفس و من گردن گربه یا همو تنشو گرفته بودم ولی مثل ایکه دلم براش سوخت چون باخودم حس کردم که بحرحال گربه هم غذا میخواد بیچاره اما ندیدم بهش غذا داده باشم..سپاسگذارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، معبران معتقد هستند دیدن گربه در خواب نشانه ی وجود افراد فریبکار و منافق در بین معتمدین شماست ، اگر دنبال گربه ای کردید ، بخت و اقبالی ناگهانی به شما رو خواهد کرد.

  25. فائزهفائزهsays:

    سلام من خواب دیدم ی گربه کوچولو داشتم که خیلی ب من وابسته بود..اصلا از بعلم جم نمیخورد تااینک تو ی کافه یه پسری ازم اجازه گرفت و بعلش کرد و تو بغاش اول بیقراری میکرد بعد اروم شد ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ؛ می باید بیشتر مراقب برخی از اطرافیان باشید تا توسط برخی از افراد متقلب و یا بدذات غافلگیر نشوید !

  26. مارال گرانسایهمارال گرانسایهsays:

    درود بر شما؛ یه جایی شبیه مرکز محله ی مسکونی بودیم شلوع بود اکثر مردم محل حصور داشتن البته کسی رو نمیشناختم فقط خاله ام و مامانم آشنا بودن ؛ دو سه تا حیوون دنبال هم کرده بودن گربه و سگ و احتمالا شیر و مردم هم دنبال حیوونا بودن؛ هیچکس از اونا نمی ترسید فقط من میترسیدم و جالب اینکه فقط از گربه می ترسیدم از شیر و سگ ترسی نداشتم ؛ به پیشنهاد خاله ام و مامانم رفتم داخل یه کیوسک بعد از مدتی خاله ام گفت بیا بیرون؛ وقتی امدم بیرون از مامانم پرسیدم گربه کجا رفت؛ مامانم گفت گرفتنش دارن کبابش می کنن. سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، مراقب افراد دو رو و یا فریبکار باشید و غافل از هوای نفس در برخی از تصمیم گیری های نباشید.

  27. پیمانپیمانsays:

    سلام تو خواب دیدم دوتا گربه دارن دعوا میکنن. گربه وحشی داشت یک گربه بزرگ و زیبا رو میزد و از خودت دفاه میکرد من از دور نگاه میکردم و گربه بزرگ و زیبا به من نگاه میکرد و میخندید. تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در میان اقوامتان اختلافاتی پیش بیاید.

  28. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یه آقایی رو با گلوله و چاقو زدیم به پهلوش که زخمیش کنیم که چیزایی از اون آقا بفهمیم انگار آدم مهمی بودیم بعدش من عاشق دوست اون آقا شدم همدیگه رو میبوسیدیم چهره ش یادم نیست بعدش رفتیم توی برج گربه های اون آقا که 5 یا 6 تا بودن قایم کردیم انگار غیر قانونی بود بعدش داشتن پیدامون میکردم فرار کردیم تو یه آپارتمان طبقه ی همکف گربه ها رو مخفی کردیم همسایه ها شک کردن ولی متوجه نشدن گرسنه مون بود ماکارونی درست کردیم بخوریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است به دست خودتان برای دشمنانتان که افرادی کاملا مورد اعتماد شما هستند موقعیت ایجاد کنید

  29. الیالیsays:

    با سلام بعد از اذان صبح خواب دیدم هم خانه ای ام از حمام آمده و دو گربه زرد در کنار او هست که گربه ها ناشنوا هستند و با زبان اشاره با هم حرف می زنند. لطفا نظرتان را درباره تعبیر خواب من بیان فرمائید. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعدازاذان صبح تعبیر درستی نمیتوان کرد بااین حال بیانگر دشمنی کاملا مورد اعتمادشماست

  30. ZeinabZeinabsays:

    سلام .بعد از ظهر خواب دیدم تو باغ پدربززگم چن تا گربه بازی میکنن .یکی از اون گربه ها سمت من اومدو بغلش کردم .بعد دیدم توی خونه ام. از بدنم کلی نجاسات زده بیرون.حتی یه کرم هم روی پاهام راه میرفت .درد زیادی داشتم .اصلا یادم نمیومد چی شده بود ‌.ولی اینو میدونستم گربه بدنم رو نجس کرده بود ..خانواده ام این وضعو دیدن شاکی شدن .من ب حموم رفتم و کلا تمیز کردم خودمو از همه چیز .بعد اون ن سراغ گربه رفتم ن اون اومد.خانوادمم گفتن حق ندارم ب گربه ها دس بزنم ..بعد از حموم کردن دیدم .چن تا شماره بهم پیام دادن و عکسامو برام فرستادن .ولی هیچ کاری نداشتن باهام ..تعبیرش ینی چی ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از شخصی یا اشخاصی که کاملا مورد اعتمادتان است ممکن است اذیت و صدمه ببینید

  31. لیلالیلاsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم تازه زایمان کردم و یه دختر زببا بدنیا آوردم.همه خانواده هم جمع بودیم که یهو یه گربه سیاه تقریبا بزرگ و تند و تیز از لوله بخاری سقف افتاد پایین.همه ترسیدیم و اونم داشت دنبال راه فرار میگشت.من کنار پنجره نشسته بودم و همزمان میترسیدم که گربه در حال فرار به نوزادم آسیب نزنه. گربه اومد سمت ما و من با دستم جلوش رو گرفتم و از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا بیشتر از چشم زخم خبر میدهد ، که باید در این زمینه محتاط باشید

  32. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو حیاط خونمون ۲ تا گربه هست یکیشدن خاکستری بود که طوری لاغر بود انگار گوشت تنش کنده شده و جاش خوب شده و دومی سفید و بسیار زیبا و بازیگوش و من اول رغبت به بازی باهاشون نداشتم ولی وقتی دیدم که با نمک و باحال هستن باهاشون بازی کردم و هی میگرفتم مینداختمش بالا و کیف میکردم ولی بیشتر با گربه سفیده بازی میکردم....

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، در هر حال گربه ها در این رویا میتوانند نمادی از افراد باطل ، مرموز و یا کینه تور در زندگی تان باشند که می باید نسبت به این اشخاص محتاط باشید.

  33. فائزفائزsays:

    با سلام خواب دیدم چندتا گربه در جایی هستن. اصلا از اون ها نمی ترسیدم.. حالت بازیگوشی داشتند. مثلا میومد چنگم بگیره ولی بهش میگفتم نه اینکارو نکن متوجه حرفام میشدن. و عمل میکردن به حرفام نکته مهم بازیگوش بودن و و اینکه تمام حرف های منو رو متوجه میشدن. تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  34. فائزفائزsays:

    در ادامه نظر قبل که خوابم رو تعریف کردم باید بگماون گربه ها قصد اذیت منو نداشتن و با من بازی میکردن انگار و تمام حرف هایی که بهشون میزدم را گوش میدادن و متوجه میشدن چی میگم و منظورم چی هست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      پاسخ خوابتان همان بود که خدمتتان عرض کردم

  35. Elahe10r8Elahe10r8says:

    سلام خواب دیدم که یه جن خودشو به شکل یه گربه مشکی دراورده بوده و چشماش قرمز شده بود و منو گاز گرفت ولی خون نیومد ولی من توی خواب متوجه بودم که اون گربه نیست بلکه جن هستش با ترس از خواب پریدم ایا باید صدقه ای چیزی بدم؟؟ خواب بدی هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است افرادی مورد اعتماد برایتان درسر ایجادخواهندکرد

  36. مریممریمsays:

    سلام..من صبح یعنی ساعت ۷ به بعد خواب دیدم که خانواده دوستم که الان مشهد هستند میخاستن اونا بیان خونه ما برای دیدنی چون از مشهد آمدن بجایی که ما بریم دیدنی ....زنگ زدنو من هنوز آماده نبودم که یهو یه گربه کوچولو سفید پشمالو تو خونمون دیدم که ولم نمیکرد هرجا می رفتم همراهم میومد حتی وقتی رفتم در اتاقم را بستم و فشار دادم که ولی هول داد باز وارد اتاقم شد و من کلا فوبیای شدید از گربه دارم .....تعبیراش را خوندم ترسیدم .میشه شما هم تعبیر کنید ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر شخصی مورد اعتماد تعبیر میشود که در قالب دشمن هستند

  37. پیمانپیمانsays:

    سلام وقت بخیر چند شب خواب گربه یا بچه گربه میبینم تقریبا دارم هر شب خواب گربه میبینم دیشب خواب دیدم یه گاو رفت تک یه اتاق همش فکر میکردم بهش تجاوز میکنن بعد از زیر در اومد بیرون دیدم گربه شده فرار کرد دنبالش دویدم دیدم رفت تو یه باغ رفتم دیدم تو لجنا داره سوسک میخوره یکی هم سوسک میگرفت بهش میداد میخورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات روزمره زندگیتان است

  38. زریزریsays:

    سلام من خواب دیدم که تو باغ داییم یه گربه کوچولو پیدا کردم بعد اونو بر داشتم رنگشم سفید وبنفش بود ومثل بچه ی واقعی لباس تنش بود بعد براش همه چی درست کردم اون گربه حرفم می زد میگفتم بدو بیا می اومد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  39. مبینا مینوییمبینا مینوییsays:

    سلام خسته نباشید.من خانمی متاهل هستم. امروز صبح بعد ساعت ۶ خواب دیدم که دارم میرم خونه مادرم تو آپارتمان ولی فقط مادر و پدرم بودن و خواهر و برادرم خونه نبودن.داشتم میرفتم سمت بالاپشتبام که مادر و پدرم اونجا بودن که تو راهرو یهو یه گربه سیاه و بزرگ از پشت پرید روم.کاری نمیکرد ولی من هی میخواستم از خودم جداش کنم و نمیتونستم.آخر مادرم با چوب از من جداش کرد.بعد دوتا از خواهرام اومدن تا غذا بخورن.من دوباره میرم بالاپشتبام تا به خونه ام زنگ بزنم که دوباره گربه میپره پشتم.من دوباره جداش میکنم و زنگ میزنم خونه.گوشی مادر شوهرم برمیداره و من خیلی عصبانی میشم که واس چی تو خونه امه.بعد مادرشوهرم میگه که زودبیا خونه احسان(پسرم) مریض شده تو شورتش خون دیدیم.منم از فرط ناراحتی شروع به داد زدن میکنم و در حین داد زدن از خواب بیدار شدم.لطفا بگین که تعبیرش چیه خیلی ممنونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبزر خوابتان نشانه اتفاقات جدیدی در زندگیتان است

  40. sssays:

    سلام من چند وقت پیش خواب دیدم ی گربه می پره رو صورتم و از اون موقع به بعد فوبیای ترس از گربه گرفتم . تازه کمی بهتر شده بودم که دیشب دوباره خواب دیدم یک گربه روی پاهاش بلند شد و خواست بپره روی صورتم آیا تعبیر داره ؟ تا خواست بپره از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر فردی کاملا مورد اعتماداست که ممکن است باعث ازارشما شود

  41. ساراساراsays:

    سلام‌ خسته نباشید.من مجرد هستم.پسری که دوستش دارم خواب دیده بود که به اتاق من آمده و با اینکه تا به حال اتاق مرا ندیده کاملا مشخصات دقیق از اتاق من در خواب دیده بود و من چند بچه گربه در دستم گرفته بودم و نوازش میکردم.میخواستم ببینم تعبیر این خواب چی میشه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابشان نشانه اتفاقات جدیدی در زندگیتان است

  42. StarStarsays:

    سلام من خواب دیدم توی یه مکانی بودیم که هرموقع کسی درو باز میکرد بیاد تو یه گربه میومد تو. و من خیلی میترسیدم بعد دختر عمم اومد تو و یه بچه گربه طوسی هم داشت بعد اون گربه اومد منو چنگ انداخت من خیلی میترسیدم و جیغ میزدم بعد دختر عمم اومدو گربشو برداشتو نازش کرد منم تعجب میکردم که چرا هرکسی میاد انقدر گربه هارو دوست داره واقعا درکشون نمیکردم توی همون جایی که بودیم دوروبرمون پر گربه سیاه کوچیکو بزرگ بود اصلا انگار مهمونی گربه ها بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به شما هشدار می دهد که در خصوص سلامت جسمانی خود بیشتر اندیشیده و به آن اهمیت دهید

  43. مینامیناsays:

    سلام خواب دیدم نصف شب تو خونه صدا میاد وفک کردم دزده و ترس شدیدی داشتم ولی بعدش مامانمو بیدار کردم و متوجه شدیم چندتا گربه ب رنگ های مشکی و زرد و سفید تو خونست و ما در رو باز کردیم ک برن ولی انگار بازم بودن و وقتی از در میرفتن انگار بچه تر و زیبا تر بودن و بی آزار وخوشم اومد ازشون ولی سریع رفتن و در آخر یه گربه ب رنگ قرمز اومد با پنجه سفید ک من خوشم اومد و گرفتمش تو بغلم خوابید و پنجه هاش خیلی نرم بود و ناخن نداشت و گربه هم بچه بود تقریبا،ووتوخواب دلم میخواست مال من باشه ولی حس کردم صاحب داره چون خاصه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ازافرادی که کاملا مورد اعتمادتان هستند اذیت بینید

  44. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام...خواب دیدم یه گربه خاکستری بیرون خونه مون وایستاده و منم ازش خوشم اومد و در کوچه رو باز گذاشتن و با زبون گرفتن کشوندمش تو خونه و نازش میکردم...ممنون میشم تعبیر کنید...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه همدلی با دیگران است

  45. نریماننریمانsays:

    سلام خواب دیدم دارم از کوچه ای میگذرم که یک گربه ای خیلی شلوغی را دیدم رفتم براش نان اوردم همین که میخواستم به گربه برسم یک ماتور سوار اومد و وقتی من نان را به جلوی گربه انداختم نخورد و ماتور سوار صوت زد و گربه رفت پیشش و گفت این گربه ی من هست و به گربه گفت برو اون نان را بخور و اونم رفت خورد بعدش من رفتم پیش ماتور سوار و یک سگ سفید ماده دیدم و گفتم اینم سگ من هست و بهش صوت زدم و سگ به طرف من دوید و سرعتش بالا بود و وقتی سگ از پیچ چرخید سرعتش بالا بود خورد به دیوار ولی چیزی نشد... بعد ماتور سوار گفت همین؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  46. ساراساراsays:

    سلام. مادرم خواب دیده یه گربه سفید از پنجره پذیرایی پریده تو خونه مون..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت خوبی ندارد.

  47. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام...دیدم تو یه کافه هستم و افراد میان و چیزای مختلف سفارش میدن یهو دیدم یه گربه زیبای قهوه ای رو میز بار یا سفارش مغازه نشسته و بعد رفت یه جای دیگه نشست که خاله ام و مادربزرگ و بعضی از اقوام و خانوادم اونجا بودن و خالم کمی بوسش کرد و یه گربه دیگه هم شبیه این اونجا نزدیک مادر بزرگ مرحومم بود و خالم اون یکی گربه رو بوس و مادر بزرگم خوشش اومد و اینا میخاستن جفت گیری کنن که با اعتراض حضار اینکارو نکردن...ضمن اینکه من خواهرم با پسر خالم که پسر این خالمه هفته بعد عروسیشونه...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده افرادی مورد اعتماد در زندگیتان است که ممکن است برایتان ایجادمشکلاتی کنند

  48. محسنمحسنsays:

    سلام من خواب دیدم که یه گربه ماده بود و یه گربه نر تا بهش رسید فورآ جفت گیری باهاش بطوریکه کاملآ جزییااتو میدیدم و پسر خالم وسط جفت گیریشون رفت و گربه نر رو جدا کرد به زور و تبدیل به چیزی مثل خروس شد که بالهاش آسیب دیده وقتی پسر خالم کشیدیش اینور ! لطفا تعبیر کنید ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان می دهد که باید بی خیال و سرزنده در زندگی خود باشید

  49. سارارااسارارااsays:

    سلام من خواب دیدم شش گربه طوسی که بچه گربه ام بود به اشپز خانه ما رفتند و من رفتن دست ها مو به هم کوبیدم و اونها رو به راحتی بیرون کردم ولی ادار گربه ها تو اشپز خانه بود و خانواده ام پشت سر بودند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات جدید و عجیب در زندگیتان است

  50. ثناثناsays:

    سلام. من دختر مجردم خواب دیدم ک داخل حیاط خونمون توی خوابم ( ک این خونه رو تو بیداری اصلا نمیشناسم) ی گربه کوچولو هست. من هم هی سعی کردم ک بیرونش‌ کنم ولی هر سری ک میکردمش بیرون بازم میومد تو. در رو باز کردم و گرفتمش تو دستم ( اندازه کف دستم بود) و پرتش کردم تهههه کوچه. یکمم دلم براش میسوخت. بعد فهمیدم ک از ی سوراخ تو دیوار میاد داخل. در تکاپو و تلاش فراوان بودم ک این سوراخ رو ی جورایی بگیرم ک دیگه نتونه بیادش. آخرشم با ی تیکه چوب گرفتم سوراخ رو. اما بازم نگران بودم ک نکنه بازم بتونه بیاد داخل. ( ی احساس ی ذره ترس و دلهره داشتم از گربه هه) سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است انجام کارهایی موجب اذیت و ناراحتیتان شود

  51. اسماناسمانsays:

    سلام من خواب میدیدم که همه از یک بچه گربه سیاه که وحشی شده بودفرار میکردن یک دختر اونو برمیدار تا بیرون ببره بعد من خودمو در حال فرار و ترس ازبچه گربه میدیدم که پشت سرم میدود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از رفتار کسی ناراحت شوید

  52. رومینارومیناsays:

    سلام دیشب خوابی دیدم اما انگار توی خواب و بیداری بودم یک گربه سفید و پشمالو خوشگل کنار در سالن بود گفتم چه گربه زیبایی که دیدم گربه وحشی شد و اول دهنش باز شد و بعد تند اومد به سمتم از قبل حس کرده بودم که وحشی هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از جانب فردی مورد اعتمادتان دچار ناراحتی بشوید

  53. فاطمهفاطمهsays:

    سلام . خواب ديدم تو كوچكون هستم و تاريك انگار شب بوده بعد يكم راه ميرم ميبينم يه گربه سياه درازكش بوده و يكمم خون مالي بوده و بهش دست ميزنم انگار مرده بوده . و چشاش بسته بود .ممنون ميشم تعبيرشو بگيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نمادی از شکست و یا ناکام ماندن بدخواهان و یا برخی از افراد با نیت ها بد و نادرست ، خواهد بود.

  54. اوااواsays:

    سلام من حوالی ساعت ۱۲ تا یک و نیم ظهر خواب دیدم که سفره وسط اتاقم پهنه و کنار سفره قابلمه است و توش کشک زرد ( غذای محلی ) نپخته است و بعد میبینم گربه بهش چنگ زده میام تو اشپز خونه و به مامانم میگم که گربه تو قابلمه چنگ زده و میبینم که مامانم داره توی ی قابلمه دیگه کشک زرد درست میکنه وقتی برمیگردم تو اتاقم میبینم که سفره که وسط اتاق بوده الان گوشه اتاق پهنه و گربه رو در حال فرار در دو جا توی خوابم میبینم یکی به سمت دیوار اتاقم و یکی به سمت دیوار یه حیاط که واسم اشنا نیست و بعد خودمو در حال صحبت با پسر عموم و زن عموم میبینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگی شماست

  55. F.jF.jsays:

    سلام خسته نباشین دیشب مادر و خواهر من هر دو خواب دیدن که گربه گوزک پاشون رو میک مزنه و میخوره،مادرم تو خواب گربه رو به زور جدا میکنه و پرتش میکنه سمت دیگه ،در ادامه همون خواب میبینه النگوش دستش رو زخمی کرده و از مچش خون میاد و اطرافیان در مورد اون خون پرس و جو میکنن و.... تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، با دیدن چنین رویایی توصیه می شود تا بیشتر از قبل مراقب اطرافیان خود باشید چرا که بیانگر حسدورزی ؛ کینه توزی و یا تفرقه افکنی خواهد بود.

  56. بهنازبهنازsays:

    سلام خواب دیدم یه گربه ی لاغر و زشت و کثیف و چرب پرید روی صورتم و با پنجه هاش تبخال کنار لبم رو میکند اینقدر ترسیده بودم که توی خواب محکم زدم توی صورت خودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه افکار و دغدغه های ذهنیتان است

  57. زهرازهراsays:

    سلام امشب خواب دیدم سه تا بچه گربه بدون مادر آوردم تو اتاقم یکیش سفید بود و گربه های محله ک بزرگ بودن اون سفید رو میزدن ینی یکیش اومد دزدید بچه گربه سفید رو از پشت بوم پرید پایین منم دنبالش رفتم بچه گربه رو وسط راه ول کرد افتاد پایین. بعد ی گربه دیگ اون بچه گربه رو برگردوند ب من. منم خیلی سفت بغلش کرده بودم ک دوباره نتونن ببرنش . نگران بودم همش . تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر انجام کارهایی است که شما را سرگرم و خوشحال میکند

  58. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیده بودم یه بچه گربه که وحشی هم نبود توی خونمونه بعد من میخواستم با یه چوب بلند که تو بیداری هم داریمش ...اونو بزنم ولی خب بهش نخوردو اونم رفت پشته فکنم یه قاب عکس بعد ایکه تو قسمته بعدی خوابمم لحظه ای احساس کردم رفته تو دهنم ولی خب در آخر بنظر خودم که رو شونمم بودش ولی نمیدونم چرا انگار اون بچه گربه رو هم بصورته یبار یه بلبل دیدمش یبارم همو گربه دیدمش....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر افرادی کاملا مورد اعتماد در اطرافتان هستند که ممکن است برایتان دردسر افرین باشد

  59. رضارضاsays:

    خواب دیدم یک کبوتر تو خونه دارم و چند گربه سیاه وحشی میخوان بهش حمله کنن و من با چوب ترسوندمشون و فراریشون دادم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است ازجانب افرادی مورد اعتماد دچار ناراحتی شوید

  60. سپیدهسپیدهsays:

    سلام. خواب دیدم یه گربه خاکستری و رام بزرگ از پشت منو بغل کرده و ولم نمیکنه ولی من ازش میترسیدم و همش تلاش میکردم از بغلش بیام بیرون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام کارهایی است که سرگرمتان میکند

  61. BaharanBaharansays:

    سلام من نمیدونم غیر از اینی که تعریف میکنم تو خوابم چیز دیگه هم دیدم یا نه ولی این قسمت از خوابم رو خیلی خوب یادمه: یک گربه ی سیاهی پشت یک وسیله یا میز تو خونمون بود بعد من هعی صدا میزدم اسمشو اونم به من خیره شده بود به نظرم چشم هاشم رنگی بود بعد یکی به من گفت به نطرم اسمشو دارم اشتباه صدا میزنم اسم درستشو که صدا زدم اومد طرفم. در ضمن من از گربه ترس دارم و خوابم هم اگر اشتباه نکنم بین پنج تا شیش صبح بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام کارهای سرگرم کننده است

  62. amiramirsays:

    سلام خسته نبشید من خواب دیدم تو کوچه هستم یه گربه زرد میاد نزدیکم نوازشش میکنم و یه سگ جلوی در خونمون داره منو گربه رو نگاه میکنه تعبیرش چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد که با افرادی مشکلاتی دارید

  63. رضارضاsays:

    سلام من یک خواب عجیب و غریب دیدم لطفا بگین تعبیرش چیه.ممنون. داشتم با ماشینم میرفتم حدود چند صد گربه سیاه با سرعت منو دنبال میکردن و تو مسیر به تعداد زیادی موش های بزرگ که کف خیابان بودن رسیدم .موشها هم از ترس گربه ها وحشت کرده بودن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام کارهایی است که شما را سرگرم میکند

  64. فاطمهفاطمهsays:

    باسلام وقت بخير خواب ديدم توحياط خونمونم دوتا گربه سياه يكي كوچيك يكي يكم بزرگ روبرومه و منو نگاه ميكنن و انگار ميترسم بعدش از پله ها كه ميرم بالا به سمت خونه قسمت. راهروي خونمون كلي گربه ميبينم رو پله ورودي خونمون نشستن و من خيلي ميترسم و بابام همشونو بيرون ميكنه و اونجا از خواب بيدار شدم . ممنون ميشم تعبيرشو بگيد . باتشكر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شور و نشاط و شادی در زندگی شماست

  65. MahsapanahiMahsapanahisays:

    درود.من خواب دیدم ما در خانه ای از دوستان بودیم و مطمئنم که خانه خودمون نبود روی پشت بام اون خونه که رفتم کلی گربه اونجا بود من همه اونارو از اونجا آزاد کردم ولی بعد از مدت کوتاهی چندنفر اومدن تا اونارو ببرن اما یکیشونو که خیلی تپلو و ناز بود و برداشتم و گفتم که من اینو نمیدم ولی همه اونارو بردن و من اونو پیشه خودم نگه داشتم.تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام کارهای سرگرم کننده است

  66. هالههالهsays:

    سلام البته نمیدونم خواب های قبل ظهر تعبیر داره یا خیر چطوری الان خواب دیدم یعنی حدود ساعت ۱۰/۵ یازده .رفتم یه جایی خونه یکی از دوستام دو تا گربه ملوس خیلی بامزه داره که دستاشونو گذاشتن رو پاهام میخوان با هم بازی کنن منم کلی دست به سرشون می کشم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام کارهای سرگرم کننده است

  67. فاطمههفاطمههsays:

    با سلام و خسته نباشید. من وقتی که ظهر خوابیدم خواب دیدم که شب است و خواهرم باردار است و من در حیاط خانه مان گربه ای سفیدمی بینم که تلاش می کرد وارد خانه شود اما من تلاش کردم و نگذاشتم و سعی داشتم آن را دور کنم و من درب حیاط خانه را باز کردم و یک سینی غذا پشت درب دیدم که برای خواهر باردارم گذاشته بودند. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از افرادی کاملا مورد اعتمادتان ضربه هایی در زندگی به شما بخورد

  68. SarahSarahsays:

    با سلام.من دیشب خواب دیدم گربه سفید چاقی در حال خرد کردن یک سری از وسایلم با دندان هایش هست و با حرص اینکار رو می کرد.من هم در خواب بسیار حرص می خوردم و از این بابت کفری و عصبی بودم و اطرافیانم هیچ عکس العملی نسبت به شرایط جاری نشان نمی دادند.تعبیرش چه می تواند باشد؟سپاس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد از جانب افرادی کاملا مورد اعتمادتان دچارضربه هایی در زندگی خواهید شد

  69. ShakilaShakilasays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم گربه ی سفید و قهوه ای ک تر ب نظر میومد توی حیاط خونست و در حال بازی بعد چن تا گربه ی بزرگ و چاق هم اومدن و من هرچی سعی میکردم فراری شون بدم فرار نمیکردن و سرجاشون بودن آشفته بودم توی خاب میخاستم ببینم تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از طرف افرادی کاملا مورد اعتماد دچار ناراحتی در زندگی شوید

  70. نیکی ۲۲۳۰نیکی ۲۲۳۰says:

    سلام،من خواب دیدم یک شخصیت معروفی رو میبینم که ملکه یک قصری هست و تازه برای خودش ساخته اما شنلش تقلبی بودحسم توی خواب میگفت برای اضهار بدبختی و گول زدن مردمه (در واقعیت من میخوام بهتر از اون باشم ولی همون مسیر رو برم)اونجا با یک پسری اشنا شدم بعد از اونجا اومدیم بیرون رفتیم به یک جایی که فضای باز بود یک قسمتی که خاکی هم بود پر گربه بود من خودم عمدا رفتم وسط اونها و توجهشون جلب شد به من یکهو دیدم شلوارم پر مورچه شده و توی شورتم سه تا گربه هست که نمیتونم درشون بیارم بعد همون پسری که باهاش اشنا شدم اومد کمکم کرد گربه هارو در بیارم شلوارم دیگه پام نبود اما یک کت بلند تنم بود مورچه ای دیگه نبود بعد من خودم تصمیم گرفتم یه گربه رو نگه دارم به خاطر پسره این تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با افراد سرشناسیمعاشرت داشته باشید

  71. ساراساراsays:

    سلام استاد وقتتون بخیر خواب دیدم که به همراه دوستانم در کلاس درس بودم که ناگهان از در کلاس بچه گربه ای شیری رنگ و خیلی بامزه و البته کوچولو داخل کلاس شد و به زیر صندلی من رفت که یکی از دوستانم اون رو گرفت و شروع به نوازش و بوسیدن اون کرد سپس دوستم ازم خاست منم بغلش کنم ولی از اینکار اجتناب کردم و گفتم نجس هستش و من درخواب فقط از دیدن بازیگوشیش لذت میبردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام تصمیمات و کارهایی است که سرگرم و دلخوشتان میکند

  72. مریممریمsays:

    سلام استاد وقت بخیر دیشب خواب دیدم تو یه خونه ای هستیم که یه حیاط پر از میوه و سرسبز داره پدرم تعداد خیلی خیلی زیادی گربه جمع کرده بود تو حیاط حتی بچه گربه ام بینشون بود گربه ها اکثرا رنگ روشن بودن و رنگ سیاه بینشون اصلا نبود هرچقدرم منو مادرم و خواهرم تو خواب اصرار میکردیم گربه هارو از حیاط ببره بیرون چون تعدادشون خیلی زیاده میگفت نه و دوسشون دارم بزارین بمونن،بین تموم گربه هام یه گربه ای خیلی خیلی بزرگ داشت که شبیه ببر بود و دور گردنش قلاده زده بود کاری بهمون نداشت ولی ما خیلی ازش میترسیدیم،تعبیر خوابم چی میشه؟!ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده افرادی است که کاملا مورد اعتماد شما هستند وممکن است به شما ضربه بزنند

  73. بارانبارانsays:

    سلام.خواب دیدم یک هزارپا رو کشتم وبعدیک گربه اومد و اون هزارپا رو خورد.ممنون ازشما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه دوستی با افراد دوروست

  74. هالههالهsays:

    سلام وقتتون به خیر من نیمه شب خواب دیدم گربه ام ( تو واقعیت یه گربه پشمالو سفید دارم .) تو خواب میبینم با دستاش دور پاهام رو گرفته که باهاش بازی کنم قسمتی از پاهام در واقع انگار زیر گلو پایینش باشه .بدنش به قدری داغ و سوزانه تعجب میکنم به خواهرم میگه نکنه مریضه ولی تو خواب ظاهر مریضی نداره بعدش میرم انگار یه جای ایوان مانند دوباره یه گربه سفید دیگه میبینم فکر میکنم گربه خودمه ولی میبنم داره به بجه هاش که شکل خودشن شیر میده تعجب میکنم میگم گربه من که پسره بعد میبینم این یکی دیگس گربه من تو خونه داره بازی میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای سرگرم کننده است

  75. محیامحیاsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که گربه ای بغل کردم و به خونه یکی از آشناهای قدیمی که الان باهاشون قطع ارتباط کردیم میرم و میخوام گربه رو از پنجره بندازم پایین ولی هر کاری میکنم دوباره میپره بغلم و این باعث خراش روی دستام میشه و همزمان بهم میگن که گربه رو هرجا رهاکنی دوباره برمیگرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که به فردی کاملا مورد اعتماد ممکن است سو ظن پیدا کنید

  76. nadianadiasays:

    سلام خواب دیدم تعداد زیادی گربه ی کوچیک و بززگ بودن حتی بعضیا ب انداره انگشت ولی زود زود بزرگ میشدن. خیلی سعی میکردم هدایتشون کنم به زور به سمت بیرون در برن بیرون خونه اما تعدادشون زیاد بود درو فشار میدادن میتونستن وارد شن.. یکیشون حرف میزد از پشت در منو تهدید میکرد که بیاد داخل ی بلایی سرم میاره صورتشو که برمیگردوند چهره ش عوض میشد بعد که دقت کردم دوتا سر داشت. یکی از صورتا با لبخند بود ولی تهدید. آخرش که اومدن تو از ترس باهاشون میخواستم بشینم منطقی حرف بزنم که بهم اسیبی نرسونن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهایی است که موجب دلگرمی شما و موجب سرگرمیتان میشود

  77. زهرا عارفزهرا عارفsays:

    سلام خواب دیدم برنج پختم تو ظرف بزرگی ریختم گذاشتم بیرون از خانه سرد بشه بعد از چند دقیقه دیدم گربه اومده سر وقتش باهاش بازی میکنه برنج بهم میچسبه گربه دو سر داشت یک سرش سفید پشمالو بود اون یکی سرش فرق داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان می دهد که باید بی خیال و سرزنده در زندگی خود باشید.

  78. alirezaalirezasays:

    سلام ساعت پنج صبح خواب دیدم گربه ای سیاه رنگ ازپنجره واردخانه شده و یک گربه دوررنگ هم همراهش بود دربازشدومن سعی میکردم اونارو بیرون کنم واونام هم ترسیده بودن خیلی بعدش سعی کردم لامپ تراسوروشن کنم سوخته بودممنون میشم تعبیرشوبگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دست به انجام کارها و اعمالی بزنید که برایتان سرگرم کننده و لذت بخش است

  79. تنهاتنهاsays:

    سلام من در خواب دیدم که خونه مادر بزرگم ۲تا بچه گربه ملوس یکی سیاه با چشمای آبی و یکی دیگه گربه قهوای بود من ازشون میترسیدم و هی میخواستن از سر شیطونی به پاهام چنگ بزنن منم فرار میکردم و پاهامو بلند میکردم تا نتونن بهم آسیبی بزنن اما بیشتر توجه شون جلب میشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان آن است که عادت و اخلاقی دارید نامطلوب که مورد پسند و تأیید دیگران نیست

  80. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقت بخیر و خدا قوت من خواب دیدم یک گربه ی سیاه خیلی بزرگ تو حیاط خونه است و بعد یک گربه ی کوچیک نارنجی بدنیا اورد،و بعد هر دو شروع کردن به تغذیه از هم،اول گربه نارنجی گربه سیاه رو خورد بعد سیاه نارجی رو و همین طور ادامه میدادن،من تو خوابم تنها نبودم و خانواده هم پیشم بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      .سلام گربه در خواب به غریزه ی نشاط طلبی و آزادی و فراغت مرتبط است. این خواب از شما می خواهد تا این نیاز درونی را شناخته و به شیوه ای منطقی به برطرف کردن آن بپردازید.

  81. MmMmsays:

    سلام من ب دعانویسی اعتقادی ندارم، اما بخاطر ی اتفاق دیشب قبل خواب داشتم ب اینک برای ی موضوعی کشی دعا گرفته باشه فک میکردم بعد ک خوابم برد خواب دیدم ، ی گریه سیاه اومد تو بالکن من کیش کرذم ک بره وایستاد منو نگاه کرد بعدم دوید تو خونمون رفت تو حموم ، داداشمم هر کار کرد از حموم نیومد بیرون؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان اشاره به انجام کارهای سرگرم کننده ای در زندگی دارد

  82. فاطمههفاطمههsays:

    با سلام من خواب دیدم که دست خواهرم بچه گربه ای سفید و لاغر بود و من از این گربه می ترسیدم ولی خواهرم آن را به سمت من پرت کرد و من جیغ زدم و خیلی ترسیدم و به خاطر ترسم پا هایم روی بچه گربه گذاشتم و درحال مردن بود و دندان های سفیدی داشت که دندان هایش شبیه به دندان های انسان بود و من سریع پا هایم را از روی بچه گربه برداشتم تا نمیرد و ناراحت شدم که باعث رنجش این بچه گربه شدم ولی بچه گربه دوباره سمت من آمد و من بازم ترسیدم. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب دام و فریب دیگران باشید که به نظر میرسد ماهرانه به دام کشیده خواهید شد

  83. شیواشیواsays:

    بادرودفراوان،من وشوهرم امروزتو ی ساعت خواب گربه بزرگ وسفید دیدیم ،خواب دیدم پدرم مغازه سوپرمارکت زده بود تمام اجناس مغازه روزمین ریخته پاشیده بود من خواستم کمک پدرم کنم ولی ناراحت بود ازمن خواست ازمغازه اش برم بیرون ،من ی سری وسایل دستم بود منتظر ماشین بودم ک سوارشم دیدم ماشین نیومد چند قدمی پیاده راه رفتم دیدم سرراهم ی گربه بزرگ سفیدطوسی ک حرکتهای نازکردن زنانه در می اورد من ازحرکتهای این گربه تعجب وترسیده بودم همان راه برگشتم وازدستش فرارکردم دیدم گربه دنبالم کرد وسایلی ک تودستم بود زدم توسر گربه ک ب من اسیب نرسونه ک از ترس از خواب بیدار شدم،همون ساعت هم شوهرم خواب همون گربه رودیده بوده ولی تو خواب شوهرم گربه از کنارش میگذره،نمیدونم این خواب چه تعبیری داره واقعا نگران شدم ممنون میشم تعبیر کنیدسپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممنون نشان دهنده اعتمادی بیجایی است که در زندگی به افرادی در زندگیتان دارید ولی باید مراقب باشید که همگان خیر شما را نخواهند داشت

  84. AsAssays:

    سلام خسته نباشید..من خواب دیدم گربه ای تیره رنگی خودش را به من میچسباند و من به شدت چندشم میشد و حرص میخوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با اقوام خود دچار جر و بحث شوید

  85. سپیدهسپیدهsays:

    خواب دیدم تو حیاط یکی از خونه های قدیممون بودم ی گربه اونجا بود ک من تو دستم گرفته بودم یعتی از زیر بغلش بلند کرده بودم موهاش به رنگ ابی کمی پررنگ بود و چشماش هم ابی بود من گفتم تو چقدر خوشگلی بعد اون خودشو ناز میکرد صورتشو مالید ب استینم بعد گذاشتمش پایین بعد یادم افتاد ک گربه نجسه گفتم حالا چیکار کنم بعد تو حیاط مادربزرگمو دیدم گمونم ازش پرسیدم ک چیکار کنم ولی یادم نمی یاد بعد داشتم لباس هارو اب میکشیدم تو حیاط ک فشار اب زیاد بود و منم خیس شد و بازم ادامه دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده بینش صحیحی است که در زندگی ممکن است به دست بیاورید و نشان دهنده استرس و ترس هایی است که باان روبه رو خواهید شد

  86. غزالهغزالهsays:

    سلام خانم مجردی هستم خواب دیدم یه دوتا چاله میکنم از هر دو چاله 3 تا بچه گربه در میاد که من حسی خوبی بهشون ندارم.تعبیرش بیان کنید لطفا.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر انسانهای مورد اعتماد در زندگیتان است

  87. مینومینوsays:

    سلام خواب دیدم که یک گربه و یک خرگوش خریدم.با همسرم گربه و خرگوش را در یک ظرف در بسته گذاشتیم و بیرون رفتیم.بعد من به همسرم گفتم که الان که حیوونا میمیرن.انگار حواسمون نبود که راه هوایی براشون بزاریم.بعد در ظرف هارو باز کردیم و دیدم که گربه مرده .تلاش کردیم به هوشش بیاریم ولی مرده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده افرادی مورد اعتمادی است که در زندگی شما در صدد اذیت رساندن به شما هستند

  88. هالههالهsays:

    الان حدود ساعت یازده صبح حدود یک ساعت قبل خواب دیدم در خونه تا آخر بازه فکر میکنم گربه خودم فرار کرده سر راه پله ها یه گربه سفید نشسته بود عین عین گربه خودم بغلش میکنم میارمش تو یهو میبینم گربه خودم نشسته داره نگاهم میکنه بعد میبینم نه این گربه فرق داره انگار کوچیکتره دلم نمیاد ردش کنم براش تو‌ ظرف آب می ریزم از غذای گربه خودم براش پر میکنم البته یادم نیست خورد یا نه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به انجام کارهای سرگرم کننده مشغول خواهید شد

  89. پریساپریساsays:

    سلام.روزبخیر.خواب دیدم شب بود و از در خونه که رفتم تو حیاط دیدم دوتا گربه بزرگ سمت راست و دوتا سمت چپ دراز کشیدن و خوابی,ن.جلوتر رفتم دیدم چندتا گربه وبچه گربه دیگه تو حیاط خوابن و هیچکدوم ازصدای پام بیدارنشدن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، این گربه ها در این رویا معنای خاص ندارد و فقط اشاره به برخی از احساسات لطیف و درونی تان دارند.

  90. رضارضاsays:

    خواب دیدم دو تا گربه بزرگ دارن باهم نزدیکی میکنند و مدام به من نگاه میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده درگیری در اطرافیانتان است

  91. MMsays:

    باسلام در خواب یک بچه گربه بسیار اروم به رنگ طوسی روشن دیدم که اومد پیش من و من حس کردم این گرسنه هس چیزی جز قند همرام نداشتم و بهش یک مشت قند دادم و اینم خورد و حس کردم در عالم خاب این گربه باهام صبت میکنه ولی به خاطر ندارم چیا گفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده افراد مورد اعتمادی است که در اطراف شما است و ممکن است به شما ضربه بزنند

  92. SaraSarasays:

    سلام..خسته نباشید....من خواب دیدم ک دوتا گربه رو ب روم جلوی در خونمون نشستن پشت ب من و یکیشون سفید و یکیشونم سیاه بود و من توی خواب همش استرس داشتم ک گربه سیاهه برنگرده نگام کنه و همون موقع گربه سفید برگشت و ب من نگاه کرد..ممنون میشم تعبییرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده بینش و فکر شما دررابطه با موضوعات باشد

  93. محدث.ممحدث.مsays:

    سلام،خسته نباشيد... من ساعت ٦:٣٠ صبح خواب ديدم كه توي يه خونه ي اپارتماني جديد نسبتا بزرگي هستيم به همراه پدر و مادر و برادرم(خونه ي فعليمون نبود) بعد ظاهرا تخت من توي هال بود و من روي تخت نشسته بودم و چندتا شاخه ي گل روي تختم بود كه داشتم بوشون ميكردم(گله مثل گل مريم بود ، منظورم اينه كه بصورت خوشه اي بود اما شكوفه هاش كاملا سفيد بود و بوي خوبي ميداد.) بعد پدرم گفت اين گلا واسه چته؟؟ كه مامانم يهو بهش پريد و گفت تو چيكار داري و خودمم همينو بهش گفتم(در واقعيت زياد با پدرم رابطه ي خوبي ندارم)برادرم توي خواب كوچكتر از سن الانش بود و اومد پدرم رو ببوسه(انگار ميخواست دلجويي كنه) كه من به برادرم گفتم:راهي كه تو داري ميري من رفتم و توهم يروز به اين نقطه ي من ميرسي كه بيخيالش ميشي(منظورم رابطه ام با پدرم بود) بعد برادرم رفت توي حمام اما لباساش هنوز تنش بود و هنوز در حمام باز بود و من داشتم از كنار در رد ميشدم كه ديدم يه گربه كوچيك سفيد با خال هاي ريز و كمرنگ سياه كه البته خال هاشم كم بود دم در حمام خوابيده و من به داداشم گفتم حواست باشه گربه نياد بيرون و اين چطوري اومده تو خونه ي اپارتماني كه داداشم با دمپايي گربه رو كشوند توي حمام،همينكه كه گربه رفت توي حمام ديدم يه عقاب مشكي هم يه گوشه ي حمامه و گربه رفت كنارعقابه و بعد گربه روي كاشي هاي حمام انگار كه داشت بازي ميكرد سُر ميخورد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما از اشخاص دوروبرتون قضاوت اشتباهی دارین برای همین ممکن با دونستن واقعیت ناراحت شین یا به افراد پست اعتماد کنین

  94. زهرا عارفزهرا عارفsays:

    با سلام خواب گربه و روباهی رو دیدم با هم در حال جنگ بودند روباه سر گربه رو کند ولی گربه باز هم در حال جنگ با روباه بود روباه پوست و پشم گربه را هم کند ولی گوشت را دست نزد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری دشمنان شما با همدیگر است

  95. آنیتاآنیتاsays:

    سلام من خواب دیدم ک گربه در خونمونو باز کرد و اومد تو هی خودشو شیرین می کرد و خودشو ب دستوپام می مالوند و من ازش بدم می اومد تو فکر بیرون کردنش بودم و تلاشمم میکردم ک بیرونش گنم ولی نمیرفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخصی قصد فریب دادن شما رو داره و شما میشناسینش

  96. امراهامراهsays:

    سلام خواب دیدم دوتا سگ سفید کنارهم بودن و با یک دیگر صمیمی بودند و همزمان دوتا گربه دیدم که کنار هم بودن و گربه ی نر میخواست با گربه ی ماده رابطه داشته باشه ولی گربه ی ماده اجازه نمیداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از نشست و برخواست با افراد پست دوری کنین

  97. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم توی خونه خودمون هستیم که از تراس یه گربه میاد داخل و حالت تدافعی داره من یه مقدار میترسم هرچی پیشتش کردم نرفت و میخواست چنگ بگیره که من بیدار شدم ممنون میشم تعبیرشو بمن بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از جانب نزدیکان خود دچار ناراحتی شوید

  98. نهالنهالsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم سوار ماشین بودم تو حین رانندگی دوطرفم همه خونه ها خراب شده بود مثا زلزله. بعد رفتم تو ی مغازه یهو دیدم پاهام رفت روی ی چیزی بعد گفتن گربه اس مرده اینم دمشه چسبید کف پاهام حسش میکردم هر کاری میکردم کنده نمیشد .تعبیر میکنید لطفا.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در رابطه با سخنانی که در نزد دیگران میکنید کمی بیشتر اندیشه کنید

  99. زهرازهراsays:

    سلام پدرم خواب دیده که دوتا بسته گوشت داشتیم گربه اومده برده ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از جانب اطرافیان دچار زیان هایی شوید

  100. محمد رضامحمد رضاsays:

    با سلام. خوابی عجیب دیدم.در خواب دیدم که شب شده و وقت خواب و من و همسرم میخواهیم بخوابیم ولی خوابمون نمیبره.به همسرم گفتم یک جن داره ما را اذیت میکنه ونمیزاره بخوابیم میرم از اتاق انباری یه چیزی بیارم تا بزنمش بره البته هیچ موجود یا جنی ندیدم ولی نمیدونم‌ چرا این رو گفتم.در راه رفتن به اتاق انباری انگار یکی بهم گفت سوره شمس را بخوان و مدام تکرار میکرد.درب اتاق انباری را که باز کردم یک گربه درشت نر که نه سفید بود و نه سیاه بلکه رنگ روشن مایل به تیره داشت در انباری خوابیده بود.تا مرا دید پا به فرار گذاشت و درب هال باز بود و فرار کرد ولی تا دید پنجره اتاق پذیرایی باز هست دوباره به درون خانه برگشت.من همسرم را صدا کردم که درب و پنجره هت را ببند و بزنش تا بره بیرون که از خواب بیدار شدم.لطف کنید برام تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سوره ی شمس رو زیاد تلاوت کنید براتون ثمرات خوبی داره همچنین دفع ضرر دشمنانتون هست

  101. mnazhmnazhsays:

    سلام من خواب دیدم که یک گربه سیاه وحشی که تپل هم بود به من حمله میکنه و من با ترس و وحشت یعنی جوری بود که از گربه چندشم میشد هی سعی میکردم گربه رو از خودم دور کنم جیغ میزدم پرتش میکردم یه طرف دیگه اما دوباره گربه حمله میکرد سمت من تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر آن است که عادت و اخلاقی نامطلوب دارید که مورد پسند و تأیید دیگران نیست

  102. ZhrZhrsays:

    سلام خواب دیدم شب تاریک بود من رفته بودم خونه دوستم آبجیم داخل کوچه سگ ها بهش پارس میکروند فرار کرد ومن امدم برم خونه میترسیدم و یه گربه دهنشوبازکرد میوکرد میخواست حمله کنه فرارکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه مدت توسط حرف و حدیث دیگران اذیت میشین

  103. شایان هکرشایان هکرsays:

    سلام من خواب دیدم شلوارم تنگه رفتم خونه خودم شلوارمو عوض کنم در اتاق و باز کردم دیدم موش و بچه گربه و عنکبوت و پشه بودن همه رو کشتم گربه فرار کرد بالکن عنکبوت پشه نیشم میزدن بعد شلوارمو برداشتم اومدن بیرون دیگه با گربه کاری نداشتم .مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام افرادی برای شما دسیسه می کنن مراقب باشین

  104. فاطمه محمدیفاطمه محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم که با خواهر کوچکترم به یه جایی رفتیم برای نماز در همان وقت گربه ای سفید که چشمش یکی بنفش و ذیگری سبز بود آمد آنجا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی به شما حسادت می کند

  105. رهارهاsays:

    سلام و وقت بخیر ببخشید خواب دیدم که میخام نماز بخونم دیدم اونجا بچه گربه هست، بابای بچه گربه ها از پنجره چیغ میکشه با بچه من کاری نداشته باشین منم با آرامش و مهربانی بچه شو به خودش دادن دیدم بعد رفتم حیاط دیدم مامان بچه گربه ها انقدر خوشگله مثل انسان میمونه قیافش بعد اومد منو بغل کرد لطفا تعبیر کنین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خانواده ای بخاطر شخصیت شنا بهتون حسادت می کنن

  106. کبریکبریsays:

    سلام ...خواب دیدم در حیاط مادر شوهرم گربه هست یکیش سیاه یک نفر آنها را زنده زنده تکه کرد ومادر شوهرم ستون فقرات چند بچه گربه ودوگربه بزرگ را دادبه منو مامانم که در ماهیتابه ای که مال مادرم بودوخونشون بودبزاریم بپزه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تحت تاثیر یه شخص پلید قرار میگیرین

  107. یاشیل شمسیاشیل شمسsays:

    سلام و وقت بخیر، ممنون از سایت پر محتوا و خوبتون. من خواب دیدم که وقتی وارد اتاقم شدم گربه ها و سگ هایی رو توی اتاقم دیدم. که در اتاق رو براشون باز کردم و از اتاقم بیرون رفتند. آخری یه سگ بود، که وقتی از اتاق بیرون رفت لباس‌های من دورش پیچیده بود، و یکی لباسامم تنش رفته بود. و من خیلی ناراحت بودم. سگه هی به دور خودش می پیچید و نارحت بود، که یکی یکی از تنش لباسا رو پرت کرد. توی اون موقع هم زمان رفتم روی بام، لباس های زیادی روی پشت بوم روی طناف بود که شسته شده بودند. و بعضیا شونم افتاده بود. منم که هم از سگ و هم از اون وضعیت خیلی اعصابم بهم ریخته بود. هم زمان از پشت بوم به پنجره ی اتاقم نگاه کردم، که یه گربه توی اتاقم هنوز مونده بود و مدام به شیشه میزد مثل یه بچه، نشون میداد که گیر کرده، منم نگاش کردم و گفتم الان میرم آزادش می کنم. تعبیرش چیه لطفا؟ 🙏🙏🙏😔

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در اینده ای نزدیک شاهد مشاجرات و درگیری های در بین دوستان و اشنایان خود باشید

  108. رضارضاsays:

    سلام من خواب دیدم که یک گربه رو میخواستم از خودم دور کنم مجیور بودم بزنمش و اون یکدفعه به کن حمله کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حیله ی یک شخص پلید برای شما

  109. نگارنگارsays:

    سلام صبح به خیر من خواب دیدم یه گربه حنایی رنگ نسبتا بزرگ پرید روی سرم.میشه تعبیرش رو بگید؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس شخصی به شما حسادت میکنه

  110. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام...دیدم تو اتاقم هستم و یک گربه زیبای نارنجی متمایل به قهوه ای میخاد از تو حال بیاد تو اتاقم و من اول با یه جدیتی ایستاده بودم تا بزنمش بعد که دیدم باحاله اجازه دادم بیاد تو اتاقم بگیرمش و باهاش بازی کنم اما فرز بود و از دستم در رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شخص حیله گر و ریاکاری اعتماد می کنید

  111. نازنیننازنینsays:

    من خواب دیدم که من و یکی از دوستانم رفتیم پشت خانه و آنجا دو تا گربه به رنگ های خاکستری و سفید و مادرشان به رنگ سیاه من به دوستم پیشنهاد دادم که بریم گربه ها را بگیریم و دوستم قبول کرد . رفتیم بگیریمشون خاکستری با دو تا پاهاش دوچرخه زد و رفت تو خاک ولی سفیده تا بیاد دوچرخه و بره تو خاک من گرفتمش ولی خاکستری رفت توی خاک بعد دوستم گفت که بیا خاکستری هم بگیریم و ما شروع کردیم به کندن خاک و بعد دیدیم گربه خاکستری مرده و ما برداشتیم و بعد پخ کرد و به صورتمان چنگ کشید ولی ما چیزمان نشد بعد دوباره از دستمان فرار کرد و رفت تو خاک و ما بیشتر خاک کندیم ولی پیدایش نکردیم بعد یهو زمین شکافت و دوستم رفت تو شکاف ولی من دستش را گرفتم ولی طاقت نیاوردم و دستش را ول کردم . وبعد از خواب بلند شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا میتواند بیانگر دوستان قابل اعتمادی باشد که در صدد اذیت و ازار رساندن به شما در زندگیتان هستند

  112. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم که تو حیاط دارم با یک گربه خیلی خیلی زیبا بازی میکنم و اونم خودشو نزدیک من میکنه و میخادکه من باهاش بازی کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با افرادی از فامیل صمیمی شوید

  113. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    ببخشید خواب بالا کامل بیان نشده لطفا انرا حذف و این خواب را تعبیر کنید.‌‌‌دیدم دارم از یه جایی یا یه مکان عمومی رد میشم و بعد یه گربه بسیار بسیار زیبا سر راهم قرار گرفت و هی ملوس بازی و شیطنت میکرد و میخاست یکی باهاش بازی کنه و منم خوشم اومد و رفتم با پاهام بدنشو بازی دادم و کشوندمش به یه طرف و بعد خواستم برم و اروم اروم پاهامو کشوندم درحالیکه پامو گرفته بود و از ش جدا شدم و رفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده اشنایانی است که در زندگی شما قصد صمیمیت بیشتر با شمارا دارند

  114. ممsays:

    چند نفر باهاشون بودم ک ۴ تان سنگگ گرفتم همرو خوردم بین راه گربه دیدم حرف زد باهام گفت نون بده من گفت م خوب شد خوردم ازم میگرفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نمادی از مهربانی و محبت است

  115. RaadRaadsays:

    سلام روزتون بخیر خسته نباشین من امروز خواب دیدم تو مدرسه بودم ی نصف بچه ها میخواستن برن اردو میرفتن تو اتوبوس ی نصفشون سر کلاس بودن هوا آفتابی بود اومدم خونه در حیاط رو باز کردم داشت نم نم بارون میومد جلو در حیاط توری گلخونه زده بودیم ی قسمش آب جمع شده بود اومد پایین ابش ریخت آبش تمیز و شفاف بود چندتا گربه جلو در بودن یهو یکی از گربه ها ک‌سیاه بود اومد تو خونه انداختمش بیرون میخواس بپره بیاد تو خونه با دست زدم تو صورتش پرت شد بیرون ممنون‌میشم تعبیرش کنین🙏🏻

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس نذارین کسی حال خوبتون رو خراب کنه

  116. آذرآذرsays:

    سلام من خواب دیدم خونه قدیمی پدر بزرگم تعداد زیاذی گربه هست از پله ها بالا میرفتم دو سه تا گربه جلوی در داخل اتاق توی حیاط چند تا گربه . منم یه ظرف سیب زمینی سرخ کرده و گوجه تو دستم بود که بعضی از گربه ها دنبالم می اومدند و میخواستند اونو بخورند منم نمی تونستم ظرف غذا رو جایی بگذارم چون میترسیدم گربه ها دهن بزنند . و کلا ایجاد مزاحمت داشتند . تعبیرش چیه با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر اطرافیانی است که باید در زندگی خود نسبت به انها مهربانتر باشید

  117. شهرهشهرهsays:

    سلام. خواب دیدم یه گربه سیاه به تنه یه درخت چنگ میزد و خاویار سفید رنگ از تنه اون درخت میریخت بیرون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب اطرافیان خوددر زندگی باشید

  118. MaryamMaryamsays:

    سلام من خواب دیدم در خونه ای که قبلا ساکن ان بودیم گربه سیاه ای وارد اونجا میشه گربه رو میزدم تا بیرون کنم گربه ازم فرار میکرد این طرف و اون طرف میرفت یبار رفت زیر تخت یبار رفت داخل ی اتاق دیگه و فرار میکرد و در اخر رفت تو سالن تا اینکه دیگه چیزی دیگه ندیدم در واقع خوابم تموم شد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کسی نسبت به شما حس حسادت دارد

  119. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم دارم از کوچه وارد خونه میشم و یه بچه گربه جلو در بود و رفت زیر ماشین و منم کمی دپرس بودم و بعد رفتم بچه گربه رو از زیر ماشین بکشم بیرون اول کمی ناز کردم که کمی بیاد اینور تر ولی نیومد و از گردنش گرفتم اما مقاومت زیاد نکرد و بر داشتم بردمش خونه چون حس کردم ممکنه خطری بیرون تهدیدش کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر لطف و محبت شما نسبت به اطرافیانتان است

  120. رزارزاsays:

    سلام خسته نباشید تعبیر خواب گربه ماده چی می شه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس زن حسود

  121. زهرازهراsays:

    سلام خواب بچه گربه تقریبا نارنجی مانند ببینی یعنی چی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اشنایانی را ملاقات کنید

  122. shaylinshaylinsays:

    سلام وقت شما بخیر میبخشید من قبل از اذان صبح خوابی دیدم که قسمتهایی رو که بیاد دارم تعریف میکنم نمیدونم کجا بودم ولی گربه نارنجی رنگ و خیلی چاق و بزرگی رو دیدم که پشت بوته ها مشغول شکار و خوردن چیزی بود و بعد از دقایقی بیرون اومد و به سمت لاشه گوسفندی که اونجا اویزون بود رفت و میخورد و با کمال تعجب دیدم که بعضی از قمتهای بدن گربه بطور واضح اسکلتش دیده میشه و تعجب کردم که چطور همچین چیزی ممکنه انگار گربه با من اشنا بود چون بهش گفتم اگه سیر شدی بریم و اونم دنبال من راه افتاد ولی انگاری کمی هم ازش میترسیدم...! در قسمت دیگه خوابم نمیدونم من به همراه دوستم کجا بودیم ولی جای خیلی شلوغی بود و دوتا زن خیلی خیلی چاق باهمدیگه داشتن دعوامیکردن و همدیگرو میزدن...!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس حسادت و مکارکگی شخصی رو معنا میده

  123. MartinaMartinasays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم تو خونه ی خودم هستمو یک نفر که یه گربه ی پشمالو و سفید داشت هم تو خونم بود و گربه ی اون طرف که زن هم بود پرید و آینه خونمو شکست.گربش با من درگیر شد بعد قشنگ یه مشت از موی گربه رفت تو دهنم و من رفتم دهنمو شستم و اون موهارو درآوردم همرو و وقتی خونه اون طرف رفتم آینه دسشوییشو شکستم.حالا تعبیرش چی میشه من خیلی نگرانم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است درگیری های را با اشنایانتان داشته باشید

  124. شایان هکرشایان هکرsays:

    سلام من خواب دیدم توی شهر سونامی اومد من فرار کردم وبعد 10 دقیقه تموم شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار استرس شوید

  125. فرزانهفرزانهsays:

    با سلام ممکنه بفرمایین گربه دو سر که به نظرم مشکی هم نبودکه درقسمتی زنده ودر آخر خواب اون رو به صورت مرده داخل بشکه ای از آب دیدم چیه؟ باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به حس بدی که شخصی نسبت به شما داره اشاره داره

  126. مریممریمsays:

    سلام من مدام تو خوابم میبینم که یا مورد تهدید گربه قرار میگیرم یا اینکه از گربه فراریم. به هر حال یه جوری در خوابم گربه را میبینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی نسبت به شما قصد خوبی نداره

  127. شایان هکرشایان هکرsays:

    سلام من خواب دیدم گلاب به روتون تو اتاق داشتم مدفوع میکردم روی کاغذ .مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شادی زود گذر در پیش دارین

  128. شایان هکرشایان هکرsays:

    سلام من خواب دیدم یه نون بربری خریدم نصف کردم و نصف دیگشو خوردم نصف دیگشو نگاه داشتم خیلی خوشمزه بود وتموم هم نمیشد .مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سود و منفعتی در کاری که جنبه های دیگر زندگیتان را تحت تاثیر قرار می دهد

  129. ArezooArezoosays:

    با سلام و خسته نباشيد خواب ديدم از ديدن يكي از دوستانم در راه برگشت به خانه بودم (پياده) يه گربه سفيد و مشكي زير يه ماشين توجهمو به خودش جلب كرد چون يه حركاتي ميكرد كه من فكر كردم يا مريضه يا رفته زير ماشين ! اومدم برم انور خيابون ديدم از پشت حمله كرد از بغل سر من رد شد يه گنجشك و گرفت كشتش اما خوني كه ديدم بيشتر از خون حجم خون يه گنجشك بود .بعد آروم دنبال ميكرد منو !حواسم بود كه اگه خواست حمله كنه با لگد بزنمش، يكم جلو تر يه اردك زرد رو ديد اردك فرار كرد تو مغازه اونم دنبالش رفت كه بكشتش منم رفتم تو مغازه با مغازه دار زديمش فكر كنم اومد گازم بگيره كه از پشت سرش با چنگ پوست سرشو جمع كردم و بلندش كردم پرتش كردم اونطرف خيابون روي لباسم و تو دهنم پر موي گربه شده بود . گربه هم ديگه خودشو جمع كرد و دنبالم نيومد تو راه خونه داشتم فكر ميكردم برم بيمارستان تست بدم نكنه اين مريضي داشته من بگيرم ازش!! ممنون از تعبيرج

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اشنایانی است که در زندگی به انها لطف دارید

  130. ممsays:

    سلام روزتون بخیر باشه ، من خواب دیدم که یه گربه پیش من و داداشمه بعد من سر اون گربه رو جدا کردم ولی باز میخواست به هم بچسپه منم بدنشو پاهاشو همه رو با دست تیکه تیکه کردم باز میخواست به هم بچسپه و دوباره به شکل گربه در بیاد ، منم یه چاقو آوردم و سرش رو که قبلا جدا شده بود باز بریدم و این دفعه زنده نشد ، داشتم تیکه های مرغ رو سرخ میکردم که اونم به مرغ اضافه کردم و سرخ کردم ، داداشمم پیشم بود و اون تیکه ی سرخ شده ی گربه رو میخود من گفتم اونو نخور ولی به به حرفم گوش نداد و خورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به دفع ضرری اشاره داره

  131. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم ی گربه ی طوسی رنگ داخل باغچه ی خونه مادر بزرگم بود و خیلی ناز بود و لوس بازی در میآورد و من با اشتیاق بغلش کردم و بردمش داخل خونه و دنبال چیزی می‌گشتم تا بهش غذا بدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اشنایانی است که در اطرافتان به انها لطف دارید

  132. ماهیماهیsays:

    سلام خواب دیدم ک تو حیاط خونمون حدود ۷_۸تا گربه هستن ک من ازشون میترسیدم..و وقتی از کنارم رد میشدن مدام ازشون فرار میکردم..راستی اولین باره خواب گربه دیدم!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب بدخواهان باشید

  133. FmFmsays:

    باسلام من خواب دیدم در یک خانه هستم تنها بعد عموم و زن عموم اومدن دنبالم ببرنم خونشون .کلی گوشت قرمز تو خونه بود ک با خودم برداشتم ببرم تو راه چند تا گربه میخاستن گوشتا رو ازم بگیرن منم با پلاستیک گوشتا گربه هارو میزدم و بهشون ندادم گوشتارو .لطف میکنید اگ تعبیر بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اشنایانی است که در اطراف شما هستند و ممکن است به شما اسیب برسانند

  134. شیدا موسویشیدا موسویsays:

    سلام من تو خواب گربه خیلی کوچیکی دیدم که سفید بود و تو خونمون بود بعد همش نوازشش میکردم و مادرم اصرار میکرد بندازمش بیرون تعبیر این خواب چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مهر به اقوام است

  135. نازگلنازگلsays:

    سلام پسرم خواب دیده که با هم رفتیم خونه مادربزرگش من میخواستم مادرم را ببرم حمام توی حیاط بودیم که ناگهان از شاخه درخت کلی خاک روی سر پسرم می ریزه اون میره حمام که سرش را بشوید وقتی میاد بیرون دایی اش او را دعوا می کنه که چرا اینقدر اب ریختی من هم با عصبانیت جواب برادرم را می دهم که یک دفعه یک کلاغ میاد یک لنگه کفش پسرم را بر می داره. میخواد فرار کنه ما دنبالش می کنیم که کفشو بگیریم میره توی اشپز خانه اونجا یک گربه بوده ما سعی کردیم کلاغ و از دست گربه نجات بدیم گربه فرار می کنه میره توی یک اتاق دیگه تبدیل میشه به یک راسو پسرم زنگ میزنه به اتش نشانی در همین حال کلاغ هم به یک گربه تبدیل میشه ومن داشتم بهش اب میدادم که از خواب بیدار میشه

  136. زهرازهراsays:

    سلام. بعدنمازصبح دیدم دوتاگربه رو کشتم .البته نمردن به حالت بیهوشی رفتن .فک کنم باهاشون دعواکردم یادمه موهاشون تودستم موندبعداینا مردن یانه رو نمیدونم فقط به مامانم گفتم ایناروببربنداز ییرون تابه هوش نیومدن

  137. نازگلنازگلsays:

    لطفا تعبير خواب من را بگید 🙏🙏🙏🙏

  138. نجمهنجمهsays:

    سلام،خواب دیدم یک دختر بچه با دوچرخه به گربه ای زد اول فک کردم مرده ولی بلند شد زیر گلوش پر از زخم بود و خونی اما خون خیلی میدرخیشد و قشنگ بود،از کنارم رد شد کمی از خونش هم روی زمین ریخت هم روی دست و لباسم،گربه رفت خونه همسایه مادرم که فوت شدن،رفتم خونه مادرم که آب و جارو بیارم خون هایی که ریخته شده بود رو تمیز کنم دیدم خونه مادرم خیییییلی کثیف بود هرچقدر دنبال جارو گشتم تمام جارو ها غیر قابل استفاده بود، پدر و مادر مرحومم کنار همدیگه زیر درخت نشسته بودن،توی خواب یعنی مادرم زنده بود به پدرم گفتم شما که الان اینجا هستید فوت شدید ولی مادرم اصلا خونه رو تمیز نمیکنه،تعبیرش چی میشه؟؟؟ ممنونم⁦♥️⁩

  139. منصورمنصورsays:

    سلام.در خواب دیدم که بایک نفر که دعا نویس هست ومیشناسمش دارم حرف میزنم که یک گربه سیاه وسفید اومد ودور پام چرخیدوخودشو چسبوند به پام من از این کار ه خوشم نیومد وگربه رو از خودم دور میکردم واون افتاده بود دنبال من تا اینکه من یجا دراز کشیده بودم واون گربه میخواست بپره رومن می خواستم اونو از خودم دور کنم که نمیتونستم ودست وپاهام رو تکون بدم واسم اون دعا نویس رو صدا میزدم که کمکم کنه که از خواب بیدار شدم.

  140. بانوبانوsays:

    سلام خسته نباشید . من خواب دیدم یک گربه از پنجره خونمون ، وارد خونمون شد ، انگار از چیزی فرار میکرد کلافه بود ، میخواست دوباره از کانال کولر بره فک کنم من اذیتش کردم با دستم نماد پنجول کشیدن دراوردم اونم متقابل اینکارو کرد بهم حمله کرد . واقعا هم درد داشت ، ولی نه پدر نه مادرم اومد مارو جدا کنه ،فک کنم داشتن بهمون میخندیدن

  141. منصورمنصورsays:

    استاد پس تغبیر خوابارو چرا نمیزارید.

  142. سیما نوریسیما نوریsays:

    سلام خسته نباشیدمن دو شب قبل خواب دیدم که خواب هستم در خونه خودم و 2 تا گربه میان داخل هر دو سیاه رنگ هستن و یکیشون نصفه بود و فقط دست داشت و نصف بدنش و پاهاش نبود آرام قدم می زدن من اونقدر ترسیده بودم که توی خواب جیغ میزدم بیدار که شدم موقع سحری بود. میشه بهم بگید تعبیر خوابم چی هستش.ممنون از سایت خوبتون

  143. نرگسنرگسsays:

    سلام خواب دیدم که پسرم کنارمه و یک گربه که پاش شکسته بود میخواست پسرم را از من بگیره و به یک چاه بندازه ...و من هه ی گربه را هل میدادم اونطرف و بعدش پسرم به شکل یک عروسک تو بغلم بود که یک نفر هم اونطرف چاه بود و من پسرم را به سمت اون پرتاب میکردم از روی چاه و اونم میگرفت تا از گربه دور باشه... ( پسرم قراره عمل قلب بشه تو واقعیت)

  144. سیما نوریسیما نوریsays:

    سلام چرا تعبیرا رو نمیگید پس

  145. روياروياsays:

    سلام. من بعد اذان صبح خواب ديدم رفتم دستشويي داخل که شدم درو بستم گربه اي سياه داخل دستشويي بود از ديدنش خيلي وحشت کرده بودم چون حالت عادي از گربه خيلي ميترسم والان تو خوابم خيلي ترسيده بودم گربه ساکت بود وفقط نگام ميکرد خودش در دستشويي رو بازکرد وبيرون رفت منم پشت سرش تا اومدم درو قفل کنم .دوبار درو فشار داد که بياد داخل منم از ترس جيق زدم واز خواب پريدم ميشه بدونم تعبيرش چي هست

  146. شهرزادشهرزادsays:

    نزدیک صبح خواب دیدم که پدرم یه پرنده ای اورده به رنگ سورمه ای که حرف میزد گفت میناست بعد انگار از خواب بیدار شده دوباره خواب دیدم دوتا گربه عصبانی دنبال هم میدوند منم وسط باغچه وایساده بودم که یکیشون از کنارم رد شد و اون یکی رنگشم سفید بود دستم گاز گرفت

  147. maryamaryasays:

    سلام خواهرم خواب ديده كه خالم و دخترش كه تازه نامزد كرده تو حياطن و خواهرم داره از پشت پنجره اونارو ميبينه كه دختر خالم كنار درختي خشك ايستاده كه ازش گربه سياه مرده با دم آويزونه و درخت خشك بود و يه چيزايي از جنس سي دي بهش وصل بودن و خالم هم داشته ميرقصيده

  148. goleyas1goleyas1says:

    سلام من خواب دیدم (صبح) حیاطو نگا کردم دیدم یدونه سگ بزرگ طوسی رنگ کثیف تو حیاطمون امده بود یهو اون سگ تبدیل به گربه سیاه شد که چشماش هم میدرخشید و بمن نگاه میکرد یهو دیدم حیاطمون پر شد از گربه های سیاه بزرگ(۴ یا ۵ تا گربه میشد)لطف میکنیم اگه تعبیرشو بگید.سپاس.

  149. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم دوستم ی گربه ملوس و بغل کرده و ناز میکنه و منم که از گربه میترسم، بهش میگفتم بذارش زمین و میترسیدم نزدیکش بشم، اونم میگفت برای چی خیلی نازه و گربه را نوازش میکرد اخر دیگه گذاشت زمین گربه را.... میخواستم تعبیرشو بدونم

  150. روشناروشناsays:

    سلام. خوابی دیدم‌که خواهرم به منزل مادرم آمد و با خودش آکواریوم آورد داخل آکواریوم ماهی عجیبی که شبیه مار بود و گربه رو داشت غرق میکرد من با عجله گربه رو گرفتم و داشتم خشکش میکردم که خواهر زاده ام کنارم نشست. یهو گربه شروع به حرف زدن کرد گفت که خواهر زادم آدم خوبی نیست و قبلا به خواهر زادم آسیب زده به خواهر زادم نکاه کردم ببینم که واقعا گربه راست میگه یا نه دیدم چشماشو بست.فهمیدم گربه به خواهر زادم قبلا تجاوز کرده خیلی ناراحت شدم و گربه رو ول کردم از اینکه بهش کمک کرده بودم ناراحت شدم. و یه گربه عین خودش اونجا نشسته بود . خواهرزادم پسره بدی نیست

  151. zeynab takbirizeynab takbirisays:

    یه گربه توی حیاطمون داریم که از بچگی بهش غذا دادم تا اینکه نسبتا بزرگ شده تا اینکه دیشب خواب دیدم همین گربه خوشگل و ملوستر هی خودشو برام لوس میکرد که بغلش کنم و نازش کنم منم خیلی ذوق زده بودم که میتونستم با خیال راحت بغلش کنم اخه مادرم نمیذاره و این حس بین من و گربه ، حس دوست داشتنمون یا علاقمون بهم دو طرفه بود . باتشکر

  152. زهرامزهرامsays:

    با سلام خواب دیدم یه بچه گربه اومد و رفت داخل گوشم و اون گربه رو داخل سرم احساسش میکردم و اطرافیان بهم گفتن واسه اینکه اونو از تو گوشت در بیاری باید فین کنی تا از دماغت بیفته و نمیتونی از گوش بکشیش بیرون و من استرس داشتم تو خواب و نگران بودم که چجوری قراره از دماغم گربه بیفته.منون میشم تعبیرشو دقیق بگید.

  153. میلادمیلادsays:

    سلام، من و همسرم یک شب دو تا خواب دیدیم که من ماهی سیاه بزرگی از آبی شفاف بیرون کشیدم و همسرم هم خواب دیده که به یه گربه سیاه چاق و چله و خوشگل و براق داره میوه میده و به گربه میگه که تو رو خدا حرفای ما رو به خدا بگو، آیا این دو خواب به هم مرتبطن و اینکه تعبیر خواب همسرم چی میتونه باشه دقیقا، البته من این روزها با یه رفیقم میخوام یه کار شراکتی بزنیم ولی دودلم. ممنون از حوصله ای که به خرج میدین.

  154. زینبزینبsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که دو بچه گربه خاکستری در حیاط خانه ما هستند وبعد دو بچه گربه سفید با چشمان سبز هم به انها اضافه شدند وبعد گربه ای سفی و بزرگ با چشمان سبز دیدم که در خواب فکر کردم مادر انهاست و بعد برای همه گربه ها شیر در ظرفی ریختم و انها شروع به خوردن کردند

  155. پرستوپرستوsays:

    سلام خسته نباشین خواب دیدم از بیرون صدای میو میو میاد رفتم درو باز کردم دیدم یه بچه گربه سیاه ضعیفه درو بار گذاشتم رفتم خونه که براش غذا بیارم با پاهای کثیفش اومد داخل خونه منم پیشته گفتم که بره بیرون بشینه یه دفعه از دستم ترسید رفت تو آسانسور آسانسورمونم یه دفعه کار کرد اون موند وسط اسانسور له شد میشه تعبیرشو بگین بی زحمت؟

  156. محمد احمدیمحمد احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم در حیاط خانه ما دو گربه بچه خوشگل سفید ناز و سمت راست شون یک گربه سیاه بزرگ بود به من نگاه میکردند و گربه‌ها بچه روی چیزی مثل جا کفشی که از سنگ سرامیک بود نشته بودن داخل یعنی وست. از نظر من ون دو گربه نشانه دو زن که در پشت سر من حرف میزند و گربه سیاه نشانه یکه مشکل است. میشه شما تعبیر خودتون رو بگید

  157. امیر ارسلان قنبریامیر ارسلان قنبریsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ک در قبرستان کنار مزار شخصی یه گربه دیدم و با دیدن گربه گفتم بسم‌الله الرحمن الرحیم و گربه ترسید پرید بالا فرار کرد من به دنبال او دویدم ناگهان در خانه خودمان بودیم گربه سعی میکرد فرار کند اما نتوانست بعدش دست خودش را همراه با دو شاخه بره داخل پریز فرو کرد و خودکشی کرد میشه لطفا تعبیرشا بگین