تعبیر خواب کشتی و سوار بر قایق شدن

کشتی ها معمولا به عنوان نشانه در خواب ها ظاهر میشوند و می توانند تعبیر خوب یا بدی داشته باشند. کشتی ها اغلب در ادبیات و هنر به عنوان نماد استفاده می شدند و حاکی از سفر و تنهایی بوده اند.

در خواب های ما یادآوری جزییات حائز اهمیت بسیاری است. به دلیل اینکه تعبیر خواب نیازمند در نظر گرفتن کلیه حالات و موقعیت هاست.

این خواب ها غالبا بیانگر دوران خوشی است که وارد زندگی شما می شود. پس برای دریافت سورپرایزهای فراوان آماده باشید.

خواب کشتی طلایی

اگر کشتی که در خواب شماست طلایی باشد، روزهای خوشبختی در انتظار شماست. همه ی کارهایی که در حال انجام آن هستید مطابق میل شما پایان می یابند. آرام باشید و منتظر روزهای خوشی باشید که در مسیر شما قرار می گیرند.

این خواب به شما می گوید که روزگاری رضایت بخش در مسیر شما قرار خواهد گرفت پس آماده باشید تا با آغوش باز آن را بپذیرید.

خواب کشتی در نور قرمز رنگ

چنانچه کشتی که در خواب شماست در نور قرمز می درخشید مراقب اختلافات پیش رو باشید. افراد دور و بر شما آشفته و مضطرب خواهند بود، پس مواظب نزدیک شدن به آنها باشید.

هر چیزی که می گویید یا هر کاری که انجام می دهید می تواند شروع یک کشمکش باشد، مواظب کارهایی ک انجام می دهید یا حرف هایی که می گویید باشید. بیشتر مواظب رابطه ی خود و والدینتان باشید چرا که بیشترین اختلاف بین شما و آن ها خواهد بود.

خواب کشتی در شعله های آتش

کشتی در حال سوختن حاکی از روزگار بدی است که وارد زندگیتان می شود. شانس با شما همراه نیست و هر کاری ک انجام می دهید یا هر حرفی که میزنید می تواند آثار بدی داشته باشد.

به جای تاسف خوردن، خودتان را برای روزهای بهتری که می آیند آماده کنید و با همه ی توانتان با انرژی های منفی بجنگید.

خواب یک کشتی کهنه

اگر کشتی که در خواب دیدید کهنه و در هم شکسته بود پس ممکن است رویاها و آرزو های شما با شکست مواجه شود. شما تلاش خواهید کرد که موقعیتتان را در زندگی ارتقا دهید اما، شانس همراه شما نخواهد بود.

شما قطعا به کمک اطرافیانتان نیاز دارید بنابراین ترس را کنار بگذارید و از آنها بخواهید که به شما کمک کنند. قبل از آنکه کاری را انجام دهید، مدتی درباره اقدام و عمل خود فکر کنید.

خواب کشتی در حال انفجار

زمانی که در خواب شما یک کشتی منفجر می شود با فاجعه و بداقبالی بزرگی روبرو خواهید شد. برایتان در محل کار یا زندگی خصوصیتان اتفاقی می افتد که باعث شکست در زندگیتان خواهد شد.

خواب قایق بادبانی

در صورتی که قایق بادبانی در خواب دیدی.، با شرایط استرس زایی مواجه خواهید شد. این اتفاقات در عین اینکه استرس زا هستند به شما کمک می کنند از برخی چیزها باخبر شوید.

به گونه ای، شما به دلیل دانشی که کسب کرده اید هدیه دریافت می کنید. پس این حوادث به طور کلی بد نیستند. فقط برای پیش آمدهایی که در زندگیتان رخ می دهند آماده باشید و از آن ها درس بگیرید.

خواب کشتی در حال غرق شدن

اگر کشتی که در رویا میبینید در حال غرق شدن بود، ممکن است با شکست مواجه شوید.

چیزی که در حال کار کردن در موردش هستید با شکست بسیار بدی مواجه می شود و بعد از آن شرایط مانند قبل نخواهد شد.

این شکست صدمه بدی به شما میزند ، اما ب خاطر بسپاریدهمیشه امید هست. اگر به اندازه ی کافی تلاش کنید می توانید خطاهایی را که در گذشته انجام دادید و باعث این شکست بزرگ شده اند را جبران کنید.

خواب سفر با کشتی

اگر شما در کشتی بودید، شدیدا در امور مالی خوش شانس خواهید بود. پول به حساب شما سرازیر خواهد شد و همه چیز برایتان سود به همراه خواد داشت.

موقعیت برای سرمایه گذاری در پروژه ای جدید مناسب است. کاری ک در این مرحله از زندیتان آغاز می کنید برایتان سود بسیاری به همراه دارد و شرایط مالیتان بسیار پایدار خواهد شد.

خواب کشتی در حال حرکت

اگر کشتی که در رویایتان است در حال حرکت از بندرگاه است، ممکن است در یک لاتاری برنده شوید یا یک انتخاب خوب در زمینه سرمایه گذاری داشته باشید. هر چیزی در رابطه با پول بسیار عالی خواهد بود، پس مطمئن باشید و از این موقعیت به نحو احسن استفاده کنید.

شروع به سرمایه گذاری کنید و ازهدر دادن وقتتان در پروژه های کوچک بپرهیزید. کار اصلیتان را شروع کنید زیرا درآمد عمده شما از آن خواهدبود.

خواب کشتی در حال رسیدن

اگر کشتی که در خوابتان دیده اید در حال رسیدن به بندرگاه باشد، در روزهای آینده خوش شانسی و اقبال همراه شماست. هرکاری که انجام میدهید همراه با موفقیت خواهد بود پس از انجام کارهای جدید و تغییر زندگیتان نترسید.

خواب کشتی شکسته

اگر خواب کشتی شکسته دیدید برخی موضوعات مالی در آینده خواهید داشت. که این موضوعات در نتیجه ی یک سرمایه گذاری بد که در گذشته داشته اید خواهند بود. پایان بدی خواهند داشت و شما ناچارید برای جبران انتخاب های اشتباهتان سخت کار کنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

58 نظر

1. رضاییرضاییsays:

با سلام - در خواب دیدم با چند نفر غریبه برای شنیدن سخنرانی به مکانی با قایق اومدیم - گهگاهی از پنجره بیرون رو که نگاه میکردم میدیدم قایق رفته رفته داره دور میشه بخاطر موجها و نگران بودم که چطور برمیگردیم------قایق سفید و قرمز بزرگ

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا به کمک ایده ها و خلاقیت درونی خود به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود بپردازید.

2. زهرا حسینیزهرا حسینیsays:

سلام. من خواب دیدم یک کشتی در دریا هست . باد تندی میوزه که مثله طوفانه. کشتی داره غرق میشه و من داشتم نگاهش میکردم و مردم در آب بودن ولی خوشبختانه همه نجات پیدا کردند و کشتی کامل در هم شکست و غرق شد. با تشکر

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید مشکلات احساسی، جلوی رشد و پیشرفت شما را در زندگی بگیرد.

3. سورناسورناsays:

سلام خواب دیدم با برادرم سوار یه قایق تو آسمون هستیم قایقمون مشکل پیدا کرد و کم کم فاصله اش کم شد و افتادیم تو دریا. اطرافمون کشتی و قایق های زیادی بودن و فاصله کمی تا اسکله داشتیم. درحالیکه داخل قایق بودیم وبدون هیچ آسیبی من بلند فریاد میزدم و کمک میخواستم وکمک رسید و ما به خشکی رسیدیم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

سلام. این خواب می تواند اشاره به تردید ها و چالش های عاطفی داشته باشد که لازم است با آن ها به شیوه ای منطقی برخورد کنید.

4. Afsaneh.rostamyAfsaneh.rostamysays:

باسلام من خواب دیدم که سیل وگل ولای اومد تو یه کوچه قدیمی که ما ۱۵ سال پیش اونجا زندگی میکردیم و من تو خونه بودم بعد از سیل از خونه اومدم بیرون دیدم آبش صاف وتمیز شده بود یه قایق کنار در بودو میخواستیم خودمون ونجات بدیم از دم در بریم توخونه دیگه که اونطرف خیابون بود منم سوار قایق شدم ونشستم مامانم وعموم کنار قایق وایساده بودن که من برم که منم به مامانم گفتم تموم وسایلم و اوردم فقط وسایل آرایشی رو برام بیاره تا برم اونم رفت تابرام بیاره .ممنون اگه تعبیرش و بگین

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، خبر دهنده از پاره ای از مشکلات مادی و یا معیشت است که برای برخی از همشهری ها و یا هم ولایتی های شما در حال رخ دادن است.

5. rrsays:

سلام خواب توی یه روستا معلم هستم خواب دیدم خواستم برم به بچه ها درس بدم تو راه موندم ولی یه کوه مونده بودم برسم از کوه بالا رفتم خیلی راحت بالا رفتم ولی برگشتنی خواستم بیام دیدم بارون اومده یه آب زلال مثلا دریاچه جمع شده یه قایق بود مادرم توش بود پدرم میگفتن باید سوار این قایق بشی تا بتونی بری پایین داشتم تلاش میکردم سوار بشم.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، بیانگر روشنایی ؛ تلاش و همت و تصمیم گیری های موثر و جدید در زندگی بیننده ی رویا خواهد بود.

6. نفیسهنفیسهsays:

با سلام خواب دیدم سوار یک کشتی شدم که اولش از داخل جاده ها و داخل خشکی حرکت می کرد تا به دریا برسه و خیلی با سرعت می رفت قرار بود این کشتی بره دریا و بعد اقیانوس رو دور بزنه تعبیرش چیه ممنون

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام دیدن کشتی درخواب نشانه انجام معاملات سود اور است ونشانه بهبود زندگی شما دراینده میباشد

7. صدیقصدیقsays:

سلام من شب گذشته خواب دیدم با دخترم کنار ساحل هستم ، انگار روی یه پل بودیم که باید از یه قسمت باریک ردمیشدیم بااحتیاط دست دخترمو گرفتم گاهی دستمو ول میکرد و من با عصبانیت و فریاد میگفتم دست منو بگیر که نیفتی تو آب(چون نرده یا حفاظ نداشت) با موفقیت اون مسیرو طی کردیم و به سمت دیگری از ساحل رسیدیم اونجا خیلی خوب بود و احساس آرامش داشتیم، در دریا کشتی های تفریحی پراز آدم رو میدیدم ، قطارهای دریایی درحال حرکت ، قایق های در حال حرکت رو تماشا میکردیم ، چندین ماهی قرمز هم دیدیم که درحال شنا تو آب بودن ( ما هردو تو واقعیت یه بیماری سخت داریم)

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

از خداوند برای حل مشکلات یاری بخواهید، به او توکل کنید و امیدتان به خدا باشد، با توسل به خدا و قرآن انشالله بهترین اتفاقات برای شما خواهد افتاد.

8. ندانداsays:

خواب دیدم همسرم یه قایق موتوری کوچیک رو تعمیر و درست کرده.منم با تعجب بهش نگا میکردم.لطفا تعبیر بفرمایید.ممنون

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

باسلام تعبیر خواب شما نشان از افکار و حالات ذهنی شماست و تعبیر خاصی ندارد.

9. رقیه یعقوبیرقیه یعقوبیsays:

همسرم خواب دیده که با من سوار قایق روی دریای آرام درحال حرکت هستیم..و من بهش گفتم که مادربزرگم و چندنفر دیگه در قید حیات نیستن به بدرقه ما آمدن و خیلی خوشحال بودن!.. بعداز یه مدت ابر همه‌جارو گرفته ولی طوفان نبوده

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

ابتدای هر کار حتما با افراد دانا و دلسوز مشورت کرده تا تصمیم درستی بگیرید.

10. بی نامبی نامsays:

سلام. خانم متاهلی هستم. خواب دیدم همراه خانواده ام سوار یک کشتی شدیم که از حلبی ساخته شده بود. کشتی تو دریا حرکت میکرد که کنار ساحل نگه داشته شد برای استراحت. داخل کشتی یک مرد ایرانی که الان در خارج از کشور زندگی میکنه و خواننده است به من ابراز عشق و علاقه میکرد و قصد داشت ازم خواستگاری کنه. ولی من حس خوبی نداشتم و ازش بدم میومد.

باسلام تعبیر خوابتان نشانه مسافرت و تغیرات جدید در زندگیتان است

11. گیسوگیسوsays:

سلام خواب دیدم کنار ساحل ایستادم بعد یه قایق که آدمی توش نبود به ساحل رسید اما توش یه سری وسایل مثل یه دفترچه بود بعد گفتن قایق ماله پادشاه هست و چون دریا طوفانی بود اونو نجات دادن و قایقو ول کردن

باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوش است

12. مریممریمsays:

سلام روز تون بخیر.خواب دیدم کنار یه دریاچه ای وایسادم یه قایق اونجا بود دوستم بهم گفت بیا بریم سوار بشیم من از شوهرم اجازه گرفتم سوار شدم پسر خاله ام خیلی کوچک بود تو خواب اونم سوار شد رفتیم تا وسط خای ددر یاچه پسر خاله ام افتاد تو اب من نجاتش دادم و به دوستم گفتم دیگه برگردیم و برگشتیم من پسر خاله ام و گداشتم تو کالسکه اش و از خواب بیدار شدم

به معنای دریافت خبری است

13. محمد عزيزيمحمد عزيزيsays:

سلام خواب ديدم كه درون كشتي شكسته و غرق شده اي رفتم و قصد داشتم كشتي رو باز نجات بدم و احيا كنم از فرو رفتن ان هم ميترسيدم كشتي بزرگ و اهني و تجاري بود

سلام ممکن است مقدمات سفر برایتان ایجادشود

14. هادیهادیsays:

سلام بنده خواب دیدم خودم رفتم توی یک رودخونه که کناره هاش سیمانی بود، سوار یه قایق تک نفره شدم و شروع کردم به حرکت، یه کم که حلو رفتم از جلوی قایق آب اومد به داخل قایق که مجبور شدم خودمو به زور نجات بدم و گوشیمو از جیبم درآوردم و گذاشتم جلوی آفتاب تا خشک بشه بعدش پیاده راه افتادم.

سلام بیانگر روزهای خوش و لحظات خوش در زندگیتان است

15. شیرینشیرینsays:

سلام خواب دیدم داخل یک کشتی هستم در حال حرکت در آب..در خواب در طبقه پایین کشتی بودم همراه یکی از فامیلامانون..خیلی خوب کشتی حرکت میکرد..خیلی خوشایند بود..یک قایق هم از کنار ما در حال حرکت بود..نمیدونم چجوری رسیدیم به مقصد اما بعدش ی جای دیگه بودم دریا نبود..لطفا تعبیر کنید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود وقت بخیر ، میتواند نمادی از یک مسافرت خاطره انگیز در آینده باشد.

16. فائزه محمدیفائزه محمدیsays:

سلام من دیشب خواب دیدم که سوار بر یک کشتی که در حال حرکت به روی موج های دریا بود هستم و کنار من همکارانم هستن و برای یکی از اونها تولد گرفتیم و من رفتم و از بین کادوها کادویی رو برداشتم و به نام خودم دادم به همون همکارم که تولدشه با تشکر

سلام بیانگر ارامش و صمیمیت در زندگیتان است

17. سیماسیماsays:

سلام...خواب دیدم یه ماکت کشتی وسط یه حوض ابه..سفیدرنگ بود...من بهش نگاه کردم و گفتم سفینه نجات امام حسینه

سلام ممکن است خیری به شما برسد

18. سید علیسید علیsays:

سلام.با عرض خسته نباشید. بنده خواب دیدم از ساحل بودم و تنهایی سوار قایقی شدم و پارو زدم. آب زلال و آرام بود و موج های آرامی داشت...از دریا(یا رودخانه) گذشتم و به ساحل دوم رسیدم(انگار دارای هدف خاصی بودم یا شاید نجات یافتم)..آنجا دری را باز کردم و وارد آن شدم...

سلام نشان دهنده مسیری است که در راه رسیدن به ان مواجهه هستید

19. ساراساراsays:

سلام خواب دیدم در یک قایق تندرو در یک دریای که ارام بود هراز چند گاهی موجدار میشد به همراه پدرم به سرعت در حال حرکت بودیم در هر حالت قایق ما مسلط بود و به سرعت حرکت میکردیم لطفا تعبیرشو میگید.

سلام ممکن است فراز و نشیبی در زندگیتان تجربه کنید

20. ماندانا .ماندانا .says:

سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم سوار ی کشتی شدم کنار ساحل ایستاده بود و به موهایم ی گل زرد رنگ شبیه پروانه زده بودم و کشتی پرا از اون گل زرد رنگ شیبه پروانه بود ممنونم

سلام بیانگر محبت است

21. کیاناکیاناsays:

سلام، خواب دیدم با خواهرهام سوار یه قایق بادبانی هستیم و در یک رودخانه آرام در حرکتیم که بادی شروع به وزیدن کرد و قبل از اینکه بادبان رو بشکنه بادبان رو سریع جمع کردم در حین جمع کردنش دیدم به جز بادبان که چندین پارچه سفید بود چند تا مروارید بزرگ سفید و صورتی هم توی دستمه، ممنون میشم تعبیرش کنین

سلام ممکن است در مسیری رضایت بخش در زندگیتان قرار بگیرید

22. امیدامیدsays:

سلام.خواب دیدم در خانه انسان صاحب نفسی هستم واز او میخواهم کمکم کند ولی او درحال قدم زدن در حیاط خانه اش بودواصلا به من اعتنا نکرد..(این شخص در واقعیت عارف گمنامی هستن).. بعد خودما کنار ساحل دیدم.که یک کشتی درحال دور شدن از ساحل بود و من ناراحت بودم وبیتابی میکردم...حس میکردم کسی داخل کشتی هست که نباید بره وبابت همین از اون شخص کمک می خواستم.....بعد اون روحانی که گفتم خودش آمد کنارم وباهمون آرامشش گفت بذار بره...قسمتش نیست بمیره ولی دستی پایی چیزیش قطع میشه...

سلام ممکن است در زندگی با فراز و نشیب هایی همراه شوید

23. فاطمهفاطمهsays:

سلام وقت بخیر خواب دیدم روی لنج در خرمشهر هستم خانم های عربی که نمیشناختمشون سیاه پوشیدن برای امام حسین عزاداری میکنن هریک از این خانمها یک قایق روی لنج دارن توش نشستن دارن پارو میزنن من فقط نظاره گر بودم بعدشم هم دیدم نذری اش رشته دارن،ممنون از سایت خوبتون

سلام ممکن است موقعیت های اجتماعی خوبی برایتان ایجاد شود

24. زهرازهراsays:

سلام خواب دیدم با همسرمو دخترم روی قایق موتوری که روی دریای صاف و آبی با سرعت میرفت نشستیم میخواستیم از آن طرف خشکی به این طرف خشکی پیاده شیم

ممکن است در موقعیت های خوشایندی قرار بگیرید

25. MgolimMgolimsays:

سلام من بعد از نماز صبح خواب ديدم كه دوباره دارم نماز ميخونم و انگار خواب نبودم و نمازم ادامه پيدا كرده بود،يكهو ديدم بارون گرفت پنجره رو باز كردم بيرون رو نگاه كنم يكهو چشمم كه به اسمون خورد كلي كشتي تو اسمون ديدم و مه اطرافشون و خيلي صحنه قشنگي بود ،ولي انگار ادماي ريادي توش خوابيده بودن و اين اولين چيزي بود كه به ذهنم رسيد تعبيرش چيه؟

سلام ممکن است امکان سرمایه گذاری هایی در زندگی برایتان ایجادشود

26. کبریکبریsays:

خواب دیدم زنداییم اومده خونه ولاغر شده یک دیگ داشتم جداره داخلی دیگ رو در اورد وان دیگ ردشبیه یک قایق کرد و گذاشت تا به همون صورت مشکل خشک بشه

در موقعیت های لذت بخش و نشاط آوری قرار میگیرید

27. ثناثناsays:

سلام. من خواب دیدم ک سوار بر قایقی هستم روی آب زلال و کم عمق و آرامی د حال پارو زدن هستم. البته اگه پارو هم نمیزدم قایق خودش حرکت میکرد ولی از پارو زدن خوشم میومد. بعد حس میکردم چند تا آدم هم با من هستن ولی تو خوابم واضح دیده نمیشدن. در انتها ی جاده سربالایی خیلی زیاد مثل کوه بود ک گفتن باید با قایق از این جا بالا برید. من یکم ترسیدم و گفتم من از ارتفاع میترسم‌ ولی به راه افتادم و رفتم تو جاده. سپاس از لطفتون

اوقات و لحظات خوشی برایتان در آینده رقم میخورد

28. مینا محمودیمینا محمودیsays:

سلام روز بخیر . شب گذشته خواب دیدم که انگار در کلاس تو دانشگاه هستم سر کلاس بودم استاد داشتیم تایم آزاد مابین کلاس از کلاس بیرون اومدم وارد راهرو دانشگاه شدم دیدم راهرو دانشگاه شیشه های بسیار بزرگی داشت که پشت این شیشه ها دریا بود یعنی دریا دقیقا پشت این شیشه ها چسبیده بود آب دریا بسیار صاف وزلال و زیبا بود آنقدر که نظر من رو به خودش جلب کرده بود(هوا هم آفتابی بود) دیدم تو دریا چند تا کشتی(قایق) تقریبا به رنگ مس(طلایی) در حرکت بودن به سرعت حرکت میکردن و اینطرف و اونطرف میرفتن و من از دیدنشون لذت میبردم . گوشیم رو درآوردم و شروع کردم ازشون فیلم گرفتم و همش با خودم میگفتم فیلم میگیرم و اینستا میزارم تا دوست پسرم حتما ببینه ( میخواستم با دیدن فیلم اذیت بشه)

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام بیانگر روزهای شاد و خوشبختی است که در اینده ای نزدیک در انتظار شما خواهدبود

29. مریممریمsays:

سلام من خواب دیدم سوار قایق سفید رنگی بر روی اب صاف بودم و انگار قایق خراب میشه و من خوشحال میشم چون به شکل چتر شده بود روش ممنون میشم تعبیرشو بگید

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام بیانگر ان است که باید منتظر روزهای خوشی باشید که در مسیر شما قرار می گیرند.

30. alizafarializafarisays:

سلام خسته نباشید خواب دیدم با کشتی بزرگی در حال سفرکردن هستم فقط خودم تنها بودم دریا بسیار ارام بود من هرکجا رانگاه می کردم جایی برای توقف نبود اما انقدر رفتم که به یک جزیره رسیدم ولی درانجا من تنها بودم

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام. وقت بخیر. این رویا نماد خوشبینی و نتایج خوب است.

31. ریماریماsays:

سلام من نزدیکای ظهر خواب دیدم یک پادشاهی بود منتظر رسیدن یک کشتی بود رفت برای استقبال از اون کشتی ولی اسکله یا دریایی نبود یکی با پادشاه صحبت مبکرد وبه پادشاه گفت یکی سمت چپ پادشاه ویکی سمت راست پادشاه میمونه برای محافطت از پادشاه ولی دقیق یادم نیس که منم از اون افراد بودم یا فقط نگاشون میکردم یا فیلمی نگاه میکردم

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا میتواند بیانگر به وجود امدن کارهای سودمند و خوبی در زندگی برای شما باشد

32. نیایش ساداتنیایش ساداتsays:

سلام.خواب دیدم من وخواهرم تو یه کشتی بزرگ هستیم کشتی مون تو دریای بزرگی نیست مثل یک رودخانه میمانه رودخانه بزرگ که شبیه کوه بالاوپایینی داره ودرعین حال سرعت کشتی خیلی سریع هست که ازهمین بالای کوه همچین سریع میره بالا که ماحیرت میشیم بنظرم خیلی جالب بود باخودم میگم کشتی خوبی هست نگاه چطور ازین خم وپیج سریع میره ورد میشه لطفا تعبیرش رو بگید؟

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام ممکن است فراز و نشیب هایی در زندگیتان ایجاد شود که برایتان همراه با تجربیات مفید خواهد بود

33. Z.zZ.zsays:

سلام و خدا قوت به استاد گرامی دیروز ۲۷ آذر ساعت ۴صبح خواب دیدم : یک کشتی در دریا بود و من و مادرم هم سوار کشتی بودیم و یه اقایی هم بود که ظاهرا همسر بنده بود (در واقعیت من مجرد هستم) و داشت داستان یک فیلم رو تعریف میکرد که چجوری میشه یه کشتی غرق بشه و منم با تصور کردن صحنه های فیلم شاهد خراب شدن کشتی بودم که داشت تعریف میکرد توی فیلم دریا طوفانی میشه و کشتی درحال غرق شدنه و مسافران در اب فرو میرن اما همه مسافران براحتی باکمی شنا کردن سوار یه کشتی دیگه میشن و نجات پیدا میکنن در فیلمی که تعریف میکرد(نحوه غرق شدن کشتی منظورمه)من در فیلم نبودم اما وقتیکه مسافران از داخل اب به روی اب اومدن و براحتی سوار کشتی جدید شدن منم همراهشون بودم که با مادرم و همسرم رفتیم توی کشتی جدید و گفتم خداروشکر کشتی ما غرق نشد مثل فیلمی که تعریف کردی اونم میگفت هرجاکه من باشم کشتی نجات پیدا میکنه عزیزم. و اب دریا خوش رنگ و زلال بود و با کشتی روی دریا در حرکت بودیم و رفتیم. راستش من بااین فکر خوابم برد که کنکورم رو قبول میشم یانه ینی از خدا خواستم با دیدن خواب بفهمم چی میشه تا کمی نگرانم کم بشه ایا این خواب میتونه جوابی برای سوالم باشه؟ متشکرم.

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا نشان دهنده دوران خوشی است که وارد زندگی شما می شودو برایتان باعث هیجان و سودمند خواهدبود

34. ماه روشنماه روشنsays:

سلام. کسی از نزدیکانم خانم هست خواب دیده مادرشون که چندین سال پیش فوت شده انگار توی خواب تازه فوت شده و اونو گذاشته توی قایق روی اب اروم ، گریه و غصه داره، میبره اونور دریاچه دفنش میکنه. این تعبیرش چی هست مرسی

برای یکی از بچه هاشون مشکلی پیش اومده که نگران حل شدنش هستن

35. ماه روشنماه روشنsays:

البته گفت انگار چند نفر هم اونجا موقع دفن بودن ، ولی خود شخص بیینده خواب تو خواب خیلی گریه میکرد

برای اون شخص قرآن خونده بشه

36. تاراتاراsays:

سلام دیشب خاب دیدم منو مادرم و دخترایی و داییم میخاستیم با کشتی به اهواز بریم(منومامانم چندسال پیش اهواز زندگی میکردیم) مامانم اول از همه سوار کشتی شده بود و منو دخترداییم دویدیم که از کشتی جا نمانیم خودم دخترداییمم سوار کشتی کردم اما وقتی اومدم خودم سوار بشم کشتی رو گم کردم و منو داییم از کشتی جا ماندیم و کشتی حرکت کرده بود.

سلام به معنای از دست دادن فرصتی بخاطر پرداختن به امور بی اهمیت

37. م.ام.اsays:

سلام. خواب دیدن‌که توی یه محیط طبیعی هستم. دره و رودخونه داره .رود از وسط دره میگذشت.با موجهای کوچیک و آب زلال که مردم با قایق توش درحال پارو زدن بودن. میگفتن اینجا حیاط یکی از دانشگاههای مهمه.من یه لحظه خودمو وسط این رود احساس کردم . مسیرش زیبا بود اما باریک. به بالا که نگاه میکردم صخره های کنار رود رو که آب وسطش راه باز کرده بود رو میدیم. آب ارام بود.اما یه هودیدم پارومیزنم ولی مثل بقیه حرکت نمیکنم. درجا قایقم وایساده بود. نگاه کردم اب زیر قایقم داشت گلالود میشد. بعدشم دیدم از ازین محیط بیرون رفتم . وارد یه کوچه ی باریک قدیمی شدم در حالیکه یه مرد تعقیبم میکرد. بهش بی توجهی کردم و رفتم تو خونه قدیممون. درحالیکه انگار یه جور یونیفورم تنم بود. و هیکلم درشت شده بود مثل مردا.

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام به جریان آرام و خوب زندگیتون اشاره داره مراقب باشین کسی این حالت رو خراب نکنه

38. موناموناsays:

با سلام خدمت شما من دیشب خواب دیدم تا خیلی آشفته منتظر قایق هستم باید میرفتم و کسی را پیدا میکردم یا نجات میدادم قایق را دیدم فکر کنم سفید بود و سوار شدم، اقیانوس خیلی زیبا بود آدم محو زنگ سبز آبی آب میشد ولی من اینقدر نگران بودن که اصلا نمیتونستم از این زیبایی لذت ببرم به شدت خودم و اون قایق دار داشتیم پارو میزدیم بعدش قایق های موتری زیادی را دیدم که با سرعت داشتن رد میشدن به اون آقا گقتم چرا از این قایق ها نیاوردی که زود برسیم اونم گفت باید با همین میرفتیم بعد متوجه حرکت باد روی سطح آب شدم بعد یهو از اقیانوس یهو آمدم یه جای بسته که عمق آب بیشتر از 4 سانت نبود کاشی های کف معلوم بود و من مواظب بودم که قایقم اون قسمت هایی که کاشی ها کنده شدن و گلی و خراب و گود هست نیفته، بعد یه آسانسور دیدم یه خانم و آقای پیر بودن که گفتن هر طبقه از دریا بخوای بری با آسانسور بری زودتر میرسی منم سوار شدم آقا زد طبقه 15 من گفتم این خیلی بالا هست و وقتی باز شد ما توی آسمون بودیم خیلی ترسیدیم بعد من زدم 4 و همون جایی که باید پیاده شدیم و و من دوباره سوار قایق شدم و پارو زدم به یه آدم هایی که انگار خانواه ام بودن رسیدم و انگار اون کسی که باید پیدا میکردم را پیدا کرده بودم. ببخشید طولانی بود

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا بیانگر به وجود امدن روزهای شاد و ارارم و غیر منتظره ای در زندگیتان است

39. MaryMarysays:

سلام 🌻 خواب دیدم که کشتی روی اقیانوس در‌حال حرکت است (خالی بود فکر کنم)و من بالای ان ها در‌ حال پروازم و حس خیلی خوبی هم داشتم

سلام به نظر میرسد به دنبال اسایش و ارامش در زندگیتان هستید

40. مهسامهساsays:

سلام.خسته نباشید خواب دیدم دریا کنار بودم.و یک کشتی سفید رنگ بود که اندازش زیاد بزرگ نبود معمولی بود.سوارس شدم کشتی حرکت کرد به وسط دریا که من خیلی لذت میبردم.

سلام باید تلاش خود را برای پیشرفت در زندگی بیشتر کنید

41. امیر حسینامیر حسینsays:

سلام ...خواب دیدم پشت یک قایق موتوری که سقفش چادر برزنت بود قایم شد م همونجا خوابم برد بیدار که شدم دیدم دو نفر ناشناس منو توی قایقی انداختن و به مقصد نامعلومی می‌برند پرسیدم منو کجا میبرید آدرس یه شهری حوالی شهر خودمون آدرس دادند که اصلا درست نبود ...ممنون میشم تعبیر خوابمو بگین

سلام در انتخاب مسیر و هدفتان دقت بیشتر کنید

42. sarinasarinasays:

سلام خسته نباشین من امشب خواب دیدم تو یه کشتی بودم با دوستام مث روی یه دریا که ابش خیلی قشنگ بود و موجای کوچیکم‌داشت به اسمون‌نگاه‌کرد اسمونم انگار وقت غروب خورشید بود رنگ صورتی و سفید با خورشی ازش عکس گرفتم از خودمم بعد که از کشتی بیرون اومدیم شوار ماشین شدیم یهو دوستم که راننده بو دوس پسر قبلیمو‌دید سوارش کرد اونم‌اومد عقب پیش من نشست منم دزدکی لپشو بوس کرد اونم‌گفت‌میخوای جلو مردم بوسم‌کنی بعد بهم‌گفت‌‌تموم‌گذشته رو برات جبران میکنم قولی م که بهت‌دادم هنوز روش هستم بعد که دراز کشید منم عکسای که کشیده بودمو بهش نشون دادم گفتم پسر عمه اتم باهامون‌بود‌و‌اون‌ اصلا عصبانی نشد گفت نگو‌با من حرف زدی یادمه تو‌خوابم‌یه‌کبوتر سفید داشتم‌ حس می کردم سردشه بعد تو قفسه بود میخواستم گرمش کنم با یه چیزی بعد رهاش کنم تعبیر خوابم‌چیه‌خیلس نگرانم‌چون من‌با دوست پسر قبلیم‌یه‌دعوای مفصلی کردم نیشه کامل بگین تعبیرشو‌ممنونم ازتون

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام سپاس هنوز امید وار هستین و در اعماق وجودتون دوست دارین اون برگرده اونم بعه شما فکر می کنه

43. مریممریمsays:

سلام خوب دیدم با هنر پیشه ای که دوست دارم زندگیم و ازدواجم مثل اون باسه داریم میریم یه جایی با قایق موتوری بعد اولش موتور روشن نبود منم گفتم وا چرا هیچ کس پارو نمیزنه بعد یهو شوهرش موتورو روشن کرد و ما با سرعت حرکت میکردیم و من خیلی ریلکس بودم و فشار موتور باعث شده بود موجای آب اطراف ما بیان بالا و در نهایت به مقصد رسیدیم و بچه هاشو بغل کردیم یعنی بچه هاش میدویدند میومدن تو بغلامون

سلام باید تلاش خودرا برای رسیدن به اهدافتان بیشتر کنید

44. کیاناکیاناsays:

سلام وقت بخیر خواب دیدم سوار یه قایق موتوری هستم و دارم با سرعت در یک دریای آرام دور میزنم در حالی که صورتم رو با‌ پارچه پوشوندم. یه خانم دیگه هم مثل من صورتش رو پوشونده بود و فقط چشمهاش معلوم میشد اونم داشت همین کارو میکرد ولی با یه قایق بزرگتر ما قایق هامون رو باهم عوض میکردیم و تو دریا میچرخیدیم ممنون میشم تعبیرش کنین

سلام سپاس تغییراتی در زندگیتون پدید میاد

45. رویا رضاییرویا رضاییsays:

با سلام.در عالم واقعیت دریاچه ی شهرمون خشک شده و کشتی ها و قایق ها بلا استفاده موندن . در خواب دیدم از دور دریا رو تماشا میکردم که یه کشتی کوچک با سرعت زیاد رسید و دم ساحل ایستاد.مثل ماشینی که ترمز دستی رو کشیده باشه.اب دریا در اطراف کشتی حالت زنگ زدگی داشت و من با خودم میگفتم این که با این سرعت تو دریا حرکت میکنه جان شنا گر ها در خطره.با تشکر

سلام مراقب باشید دچار اشتباهات نشوید

46. لالهلالهsays:

عرض سلام و وقت بخیر دیشب خواب عجیبی دیدم که منو سخت درگیر خودش کرده ممنون میشم اگر پاسخگو باشین خاب دیدم اشراف زاده هستم مانند شاهزاده های قدیم با لباس های بلند و پوشیده توی خابمم رفتم یه جایی شبیه به خابگاه دانشگاه بود خیلی نامرتب بود تمییزش کردم تک تک ظرف ها رو با آب صاف و زلال شستم کف راهرو رو کامل طی کشیدم تموم کاغذ و کتاب هارو مرتب کردم توی خابم یادم میاد که وسط یک جمع پدرم به من تهمت ناروا زدن و من از این بابت خیلی خیلی شرمنده شدم و ناراحت بودم درکنار خودم یک مردیو میدیدم که همیشه کنارم بود مثل یک مراقب یا بادی گارد اون چهره ی شبیه به انسان داشت اما خیلی خیلی بزرگ تر از یک انسان بود توی خابم احساس میکردم که اون عاشق منه بعد سوار یک قایق شدم اون هم باهام سوار شد آب دریا بیش از حد زلال و آبی بود بینهایت آرام ....قایق رو به جلو حرکت میکرد حتی بدون پارو زدن و آب دریا هم آرام بود نمیدونم از قایق پیاده شدیم یا نه ولی میدونم تقریبا به مقصد رسیدیم و بعد خابم عوض شد توی خونه ی خاله ام بودم خیلی خیلی سوسک داشتن منم داشتم میکشتمشون....

47. سیده نسترن خدامرادیسیده نسترن خدامرادیsays:

سلام من خواب دیدم تنها سوار یه قایق شدم و تو رودخونه که کناره هاش مغازه و درخت بود دارم با مهارت قایق رو میدونم تو آبم یه مار بزرگ سبز دیدم بعد یه مسیری رسیدم به خشکی و قایق رو نگه داشتم آب رودخونه ام کدر بود زلال نبود

48. آتانازآتانازsays:

با سلام من دیشب خواب دیدم با یک‌لنج از شماال ایران به جنوب ایران سفر میکنم که یه تیکه مسیر اب نبود و لنج ما در خشکی حرکت کرد و‌سریع به اب رسیدیم و دوباره وارد اب شدیم . یه قایق کوچیک آبی رنگ‌هم به لنجمون بسته بود . در قسمت خاکی پیاده شدیم تا لنج‌راحت تر حرکت کنه ، و‌در نبود کاپیتان من کاپیتان بودم . میشنیدم همه میگفتم ببین اینا خیلی قوی هستن از شمال ایران‌میرن جنوب . اینا موفق شدن. منم حس خیلی خوبی داشتم‌

49. AtusaAtusasays:

سلام.من در خواب دیدم که از ساحل سوار کشتی شدم و انگار میدونستم که این کشتی کما میره چون بین کلی کشتی در ساحل من سوار این یکی شدم و بعد از مدتی که حرکت کرد با یکی از همراهانم به روی عرشه ی کشتی رفتیم و از آن بالا میشد آب دریا و پاک و زلال و آسمان آبی و درخشان را دید و دیدم که علاوه بر کشتی که من در آن بودم، چند کشتی دیگر هم داشتند به سمتی که کشتی ما میرفت میرفتند.

50. شیما سونشیما سونsays:

سلام .من خواب دیدم روی عرشه کشتی تنها هستم و زیر آب هستم کشتی غرق شده بود و دورتادور من آب دریا بود به ارتفاع چندین متر.اما بی نهایت شفاف و زلال بود اما من چون از کشتی و آب دریا میترسم جرات نمیکردم اطراف رو ببینم ولی دورتا دور من آب دریا بی حرکت بود تا کشتی رو براحتی نجات بدم.با اینکه زیر آب بودم اما روی عرشه آب خیلی نبود و میتونستم راحت نفس بکشم انگار اطراف من هوا بود.بعد انگار یه خانمی داشت با پیجر راهنماییم میکرد که چجوری سکان رو حرکت بدم تا کشتی رو بیارم روی آب اما خودم قبل از گفتنش کاملا بلد بودم و کشتی رو آوردم روی آب دریا .آب دریا بینهایت شفاف و تمیز و زیبا بود.انگار که ترس بر من غلبه نکرده بود اصلا.بعد کشتی رو آوردم رو آب و همه کسایی که روی عرشه کشتی کناری بودن تشویقم کردند.یکم آب روی سکان بود خالیش کردم و انگار باز دوست داشتم اینکارو با قدرت تکرار کنم.گویی اصلا ترسم از آب دریا و کشتی ریخته بود و لذت بردم از این کارم.میشه تعبیرش رو بفرمایید.ممنونم

51. ویدا محمدیویدا محمدیsays:

سلام من خواب دیدم با پدرم داخل یه کشتی هستیم و او کشتی انگار چند طبقه بود که کشتی قسمت پایین ترینش سوراخ شد پدرم رفت که درستش کنه منم رفتم میدیم کشتی اریب شده که غرق بشه تمام مسافر ها رو با قایق فرستادن که نجات پیدا کنن اما من التماس پدرم میکردم که بر گرده ما هم از کشتی بریم بیرون ولی پدرم اصرار داشت که این کشتی درست میشه تو همین هین یه نفر که انگار ناخدا کشتی بود اومد پدرم گفت منو ببره منم با تمام حسم گریه میکردم که پدرم رو میخوام من بدون پدرم جایی نمیرم که اون آقا میگفت هیچ اتفاقی برای پدرت نمیفته زمانی که رفتم بالا نمیدونم دقیقا چه طوری بود اما انگار کشتی درست شد و تمام آبی که داخلش اومده بود بیرون من انگار از پایین داشتم بهش نگاه میکردم مثل این بود که انگار ساختمون چند طبقه بود شیشه های نما جلوش میشکستن آب میریخت بیرون کشتی غرق نشد اما من پدرم رو ندیدم دیگه همین طور که نگران پدرم بودم و گریه میکردم از خواب بیدار شدم

52. حسنحسنsays:

سلام بنده خواب دیدم که سوار کشتی هستم و افراد دیگه ای هم هستند وکشتی با سرعت فوق العاده بالا در یک رودخانه پهن و بزرگ در حرکت هستش. در طول مسیر کشتی اصلا تکان نداشت و خیلی سریع حرکت میکرد.هوا در بعضی جاها صاف بود ودر بعضی جاها ابری بود.بعد از مدت زمان کوتاهی مسیر خیلی زیادی را طی کردو یکدفعه دیدم که داخل یک شهر هستیم و افراد داخل کشتی دارن پیاده میشن. ممنون میشم از تعبیرتون

53. مینامیناsays:

خواب دیدم یک قایق قرمز چوبی جلومه و من دارم نگاهش میکنم باز در صحنه ای همون قایق رو ب رنگ ابی روشن هم دیدم چه تعبیری داره مرسی

54. مهدی ملک محمدیمهدی ملک محمدیsays:

سلام خواب دیدم با دوستای صمیمیم سوار یه کشتی شدیم خیلی خوشحال با انرژی بودم، باهم صحبت میکردیم و شاد بودیم و انگار به یه جای معینی میرفتیم، بعد از مدتی از سفر یادم نمیاد چی شد اما یکهو من خودم تنها رو یه کشتی بودم و داشتم خودم هدایتش میکردم و بازم خیلی شاد و پر انرژی و خوشحال بودم و دوستامو دیدم که روی کشتی دیگه دارن منو نگاه میکنن، من با سرعت با کشتی میرفتم اونجایی که با کشتی میرفتم موج زیاد میمود ولی اونطور نبود طوفانی باشه موج های آروم بود تقریبا، بعد موج میومد سمتم کشتی میرفت بالا ولی من محکم خودمو نگه میداشتم و حسابی کیف میکردم و به مسیر ادامه دادم لطفا بگید تعبیرش چیه متشکرم

55. Omid Gholam HosseinyOmid Gholam Hosseinysays:

خواب دیدم که در یه دریا یا شاید رودخانه سوار بر قایقی تندرو شدم و خودم قایق را میروندم و قایق با سرعت حرکت می‌کرد اما دوستانم رودتر از من با قایق هایشان حرکت کردن و من اخرین نفر بود و من در این خواب چند بار قایق را به سرعت میراندم تعبیر آن چیست

56. رویدا کریمیرویدا کریمیsays:

سلام.دیشب همسرم خواب دیده که من و دخترم سوار برقایق سفیدی روی آب زلال و آبی رنگ هستم و خودش و پسرم روی پل مارو نگاه میکنن،ناگفته نماند که من و دخترم به زودی میخوایم با هواپیما سفر کنیم. خیلی نگران شدم.

57. حجت عزیزیحجت عزیزیsays:

سلام وقت بخیر ممنون از اینکه وقت میگزارید برای تعبیر در خواب دیدم که سوار یک کشتی بزرگ هستم و اون جلول جلو وایسادم و کشتی با سرعت توی خشکی زمین رو میشکافت و جلو میرفت تا اینکه یک دفعه یک گسل بزرگ جلوی ما روی زمین باز شد اما ملوان به طرز بسیار شگفت انگیزی اون گسل رو رد کرد و من با خودم میگفتم چه ملوان مسلطی هست و بسیار شگفت زده بودم

58. لیلا رحمانیلیلا رحمانیsays:

سلام من صبح خواب دیدم ،یه کشتی که خیلی بزرگ و زیبا بود اومد اسمون و آسمون رد شد و رفت