تعبير خواب اجاره كردن خانه بزرگ

خواب دیدم ، با همسرم ، در بنگاه های مختلف به دنبال یک خانه می گشتیم ؛ بعد از کلی گشتن ، آخرش خانه ای بزرگ لوکس و زیبا را با فیمتی خیلی بالا اجاره کردیم ، ولی در واقعیت ما وضع مالی خوبی نداریم، تعبیرش چیه ؟ چنان چه خواب دیده باشی قرار است تا خانه ای مجلل و بزرگ را برای زندگی کردن انتخاب کنی ، و بهای آن را نیز به عنوان اجاره پرداخت کرده باشی ، خبر از شروع شدن دورانی کوتاه مدت میدهد که در آن عیش و نوش و شادی بسیار زیادی خواهید داشت و یا اینکه با تلاش و همت خودتان دستاوردهای غیرمنتظره ای را رقم خواهید زد که حتی موجب تعجب دیگران نیز خواهد شد ، ولی چون اسم اجاره در اینجا مطرح است پس مدت زمان این خوشی ها نیز محدود خواهد بود و همیشگی نیست.در واقع وقتی که خواب میبینیم خواستار اجاره کردن منزل بزرگ هستیم یعنی اینکه طالب راحتی و رفاه بیشتری هستم ولی با استفاده از دارایی ها یا داشته های دیگران ، استاد مدنی در این باره گفته اند ، بدست آمدن خشنودی و هیجان های زیاد در مدت زمان اندک ، بهبود روحیه ، تلاش و پشتکار زیاد ، هم فکری و متحد شدن برای اتخاذ یک تصمیم خیلی مهم را میتوان تعبیر خواب اجاره کردن خانه های بزرگ محسوب کرد.

چنان چه خواب دیده باشی خانه ای را اجاره می کنی و بعد از وارد شدن به آن احساس میکنیم بعضی از مکان هایش خراب هستند ، سقف آن دچار مشکل و یا در سایر اتاق هایش نقصانی ببینید خوب نیست و خبر از آن میدهد که مشکلاتی یا اسراری دارید که بسیار پیچیده و نگران کننده اند و باید هر چه سریعتر از یک شخص کاردارن در همین مورد طلب کمک کنید.چنان چه خود را در این قضیه مجبور دیده باشید ، بطور مثال کسی شما را وادار کرده باشد تا خانه ای بزرگ را اجاره کنید نیکو نیست و این یک هشداری است نسبت به این که شما در خطر فریب و نیرنگ از شوی یک نفر از جنس مخالف هستید و باید مراقب این موضوع باشید.

تعبیر خواب اجاره دادن خانه بزرگ چیست : اما چنان چه خود را صاحب خانه دیده باشید و به سایر افراد آن را کرایه میدادید ، مژده این را میدهد که از نظر مالی و یا رفاهی در یک الی چند سال اینده غنی خواهید شد و به دیگران منفعت خواهید رساند ، و بطور کلی این رویا قول آن را می دهد که از شرایط روحی ، اقتصادی و فکری بهتر و یا آرام تری در ایام پیش رو برخوردار شوید.

سوال : خواب دیدم ، یک منزل آپارتمانی و خیلی شیک و بزرگ را به یک عروس و داماد کرایه میدهم ، و در واقعیت نیز شغل خودم برج سازی و ساختمان سازی هست و اتفاقا تا به حال چندین بار منازل مختلفی را به دیگران کرایه داده آم ، آیا این مورد تعبیری دارد؟

پاسخ : دقت کنید ؛ از آنجا که در عالم بیداری نیز شما شاهد چنین صحنه ای بوده اید و ظاهرا از نظر مالی نیز در وضع خوبی بسر می برید ، این مورد تعبیری به همراه ندارد و میتوان گفت که باطل است.و تعبیر فقط برای کسانی صدق میکند که در حال حاضر از چنین موقعیت هایی برخوردار نیستند و یا برای بار اول آن را تجربه می کنند.

استاد همدانی اضافه کرده اند ، چنان چه خواب دیده باشی خانه ی خود را ( یعنی مکانی که در حال حاضر در آن به همراه خانواده سکونت دارید ) را به افرادی کرایه میدهید ، چندان خوشایند نیس و به طور واضح نشان خواهد داد که در یک الی چند سال آینده بخاطر برخی از اشتباهات بزرگ و کوچک بخش مهمی از دارایی خود را از دست خواهید داد و از نظر مالی تنگدست و ضعیف خواهید شد و ممکن است بدهی های زیادی را به جا بگذارید و این مورد می تواند خطرناک و زیان بار باشد و باید بشدت محتاط باشید.

تهیه کننده : توپ تاپ

53 نظر

  1. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید خوا ب دیدم رفتم مشاور املاک برای اجاره خونه دادشم مشاور املاکه در حالی که همسرم مشاور املاک داره بعد منو همسرم نشستیم دادشم کفت این خونه خوبه برای اجاره بعد صاحب خونه کفت یه خونه 30متری ته یه کوچه طولانی هست من قهر کردم کفتم من خونه 30متری میخوام چیکار کفتم نمیخوام از مغازه اومدم بیرون همسرم اومد کفت اونو دادن به یکی دیگه تو نخواستی(در واقعیت دنبال خونه هستیم برای اجاره)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان دهنده ی تصمیم های جدید و خانوادگی برای نقل مکان و یا جا به جا شدن در دنیای بیداری خواهد بود.

  2. خسته اما ادامه دهندهخسته اما ادامه دهندهsays:

    سلام من خواب دیدم در یک قصر کره ای هستم و در تمام مشاغل خبره هستم و امپراطریس(اونجا ملکه داشتن نه پادشاه) خیلی به خاطر استعدادهای مختلفم دوستم دارد ولی کارکنان هر بخش چون به هر بخشی میروم بهترین میشوم بهم حسادت می کنند و مرا از بخش خود بیرون می کنند مرا از آشپزخانه بیرون کردند ولی ملکه به شدت غذاهایم را دوست داشت و من رفتم بخش داروخانه داشتم دارو درست میکردم توی یه جای خیلی قشنگ با ترکیب داروهای مختلف گیاهی که خوابم تموم شد اگه تو تعبیر تأثیر داره بگم که من دخترم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فضایی که در خواب مشاهده می کنید تصویرگر فضای ذهنی شماست. این خواب از شما می خواهد تا با اعتماد به نفس بیشتری به مدیریت برنامه ها و اهداف مختلف خود در زندگی بپردازید.

  3. خسته اما ادامه دهندهخسته اما ادامه دهندهsays:

    سلام من در قسمتی از همین خواب بالا حضرت محمد رو دیدم ولی به صورت گذرا یعنی مردی که گوشه ای ایستاده بود همین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حضرت محمد می تواند به لزوم خوشبینی و اعتماد به برنامه ریزی های شخصی تاکید داشته باشید.

  4. مبینامبیناsays:

    سلام من خواب دیدم که یک خونه مجردی مبله اجاره کردم و قرار با دوستام به اونجا بریم وقتی رفتم دیدم اونا توی خونن و منم میشناسن خونه رو دیدم دیدم بزرگ بود و انام منو با یه نوزاد و یه بچه تنها گذاشن ولی نمیدونم چی شد که من از خونه زدم بیزون و سر از جنگل در در اوردم باوچند نفر که انگار میشناختمشون بعد از جنگل امدیم بیرون من یاد بچه ها افتادم و برگشتم اون خونه ولی انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، با توکل و استعانت از خداوند متعال می توانید از همه مشکلات زندگی به سلامت عبور کرده و پیروز شوید.

  5. مریممریمsays:

    سلام. خواب دیدم که در یک خانه بسیار مجلل زندگی میکردیم که قرار به اجاره دادن هم نبود. خانه بهم ریخته بود ولی یکی از دوستانمان هم خانه ای مثل ما در کنار خانه مان داشت. شوهرش همه جا را تغییر داده و مجلل تر شده بود خانه. داخل اتاقی شیرینی بود که رفتم و خوردم ولی شیرنی ها سفت و بدمزه بودند که ناگهان همان دوستمان با یک کیک بسیار خوشمزه وارد شد و من خوردم و لذت بردم نشسته بودیم که پرنده ای زیبا و تپل به رنگ سفید و زیر گردنش سبز داشت به سمتم می آمد که دخترم آن را گرفت و درآغوش کشید و نوازشش میکرد من با تعجب گفتم تو ک از پرنده می ترسیدی چی شد؟ گفت داشت به سمت مامانم میومد که گرفتمش و محو پرنده شده بود و با آن بازی میکرد ممنون میشم تعبیر کنید. ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان اشاره به موفقیتتان در امور اقتصادی و تغیرات زندگیتان است.

  6. مریممریمsays:

    سلام.خواب دیدم می خواهم خونه مو عوض کنم داشتم خونه می دیدم با شوهرم خونه بزرگتر از خونه ما بود شیک تر بود من به شوهرم می گفتم این هم بزرگ تر هم جاش بهتره اگه اجاره میده نودونه ساله اجاره کنیم اگه می که ده ساله اجاره نکنیم که از خواب بلند شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است با بعضی از تصمیم ها و یا عقایدتان توسط اطرافیان مخالفت شود.

  7. یاسیاسsays:

    خواب دیدم خواهرم یک خونه بزرگ خریده. خیلی قشنگ بود. من راه میرفتم داخلش و میگفتم خیلی قشنگه. خودشون هم راضی بودن. حتی یه چندتا دیوار اضافی برداشته بودن که خونه بزرگ بشه. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیت خواهرتان در امور اقتصادی و مالی است

  8. فائزهفائزهsays:

    سلام روزتون بخير من خواب ديدم كه خواهرِ فردي كه باهاش رابطه عاطفي دارم تو تلگرام برام عكس خونه ميفرسته و نظرمو ميپرسه ممنون بابت تعابيرتون?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احتمالا متحمل غم و ناراحتی خواهید شد.

  9. سارا کریمیسارا کریمیsays:

    با سلام خواب دیدم توی خونه ی پدریم که کودکی ام را در آن سپری کردم را دارم به یک زن و مرد اجاره میدهم همراه عمویم که در آن خانه در حال حاضر سکونت دارد سیم برق هم داخل حیاط افتاد زمین رفتم نگاش کردم بعد به عموم گفتم برو درستش کن داشتم اون زن و شوهر رو مجاب میکردم که ما این خونه رو خیلی ارزون بهتون داریم میدیم اجاره چون خودمون یه خونه اجاره کردیم که 4برابر قیمتیه که اینجا رو داریم میدیم به شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه همدلی با دیگران است

  10. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم خونه پدریم که دوران کودکیم در آن سپری شده رو با عموم که در حال حاضر در واقعیت در آن ساکن هستش رو داریم میدیم به یه مردو زن اجاره با مبلغ کمی و دارم بهشون توضیح میدم که ما خودمون خونه ایی که توشیم رو با 4برابر قیمتی که به شما دادیم اجاره کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات زندگیتان در گذشته است

  11. GolGolsays:

    سلام خواب دیدم به یه خونه ای رفتیم برای زندگی که انقدر بزرگه که چندتا آیفون داره چندتا یخچال چندتا آشپزخونه هر گوشه ای از خونه رو میشه خانواده زندگی کرد انگار 4. 5 سوئیت بزرگ توی همین به خونه بود. ما هیچ وسیله ای با خودمون نبردیم همه چی اونجا بود من خیلی حس خوبی توی این خونه داشتم. حیاطش باغ بود با یه در فلزی که خیلی محکم بود اما فرفژه بود و میشد با خیال راحت و امنیت بیرون نگا کرد محله آرومی بود بعد چندروز دست بچه خواهرم و گرفتم ببرم بیرون ببینم کدوم محلست و چطوره... دیدم منطقش بیشتر تجاری و مغازه های ماشین و تعمیر ماشین و هرچیزی ک بیشتر ب مردا مرتبط میشه اما خب خونه های دیگه هم پیش ما بودن چند دقیقه بعد از بازاره خیابونای ک مسکونی بودن و دیدم یعنی جای خیلی خوبی بودیم. در ضمن مدتیه که مدام از این مدل خواب ها میبینم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما بایستی با اعتماد به نفس و قدرت بیشتری در رابطه با مشکلاتتان تصمیم‌گیری کنید

  12. هلنا کیانهلنا کیانsays:

    سلام وقت بخیر!ما هم اکنون در منزل مادرشوهر البته در طبقه ای جداگانه برای خودمان سکونت داریم،دیشب خواب دیدم که در منزل یکی از اقوام همسرم که خانه ای بسیار بزرگ بود مستاجر هستیم و وقتی به خانه بازگشتیم،تمامی اسباب و وسایلمان را بدون اطلاع بیرون ریخته و تخلیه کرده بودند و مستاجر جدید آورده بودن،و من و همسرم نگران که حالا از کجا خانه پیدا کنیم و من بسیار گریه میکردم،آیا این خواب تعبیر دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  13. الالsays:

    سلام خونه ی ما در بیداری خونه ی کلنگی قدیمی دو طبقه هست که اتاق های مجزا داره، خواب دیدم یکی از اتاق هارو به یک خانواده ۴ نفره اجاره دادیم و من هم دارم به همه می گم که من یه باغ دارم. بعد دیدم یه لاکپشت خیلی بزرگ و مسن که لاک نداشت و گردنش زخمی شده بود را به حمام بردم با بتادین جای زخمش رو ضدعفونی کردم و با آب شستمش. حالش خوب شد و از خونمون بیرون رفت. ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، آغازی نو برای بیننده رویا یا اطرافیان او می باشد.

  14. سلیمانسلیمانsays:

    سلام ببخشید یه کم خوابم قاطی بخاطر همین دیگه گفتم تو بخش خانه بنویسم شرمنده من خواب دیدم تو حیاط خونمون دختر عمم با دوتا دخترش قصد دارن با ما زندگی کنن البته ما حیاط خونمون فقط بهشون دادیم تا اونجا ساکن بشن نه تو خونه فکر کنم..) دختر عمم تازه شوهرش فوت کرده خونشونم کرجه ولی دزفول شوهرشو خاک کرده بخاطر همین پیش ما اومده تو حیاط خونمونم هم پر از گل های رنگ و ورنگ بود که من تا خود لبه گلدون بهشون آب میدادم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، احتمالا ذهن ناخودآگاه شما در خصوص اینکه برای آینده چه هدف یا برنامه ای دارید سردرگم شده است

  15. رها نعمتیرها نعمتیsays:

    سلام من خواب دیدم ی خونه کوچیک اجاره کردیم و من اصلا بخاطر کوچیک بودنش خوش حال نبودم با همسرمم بودیم . هعی غور غور میکردم بخاطر کوچیک بودن جاش. و مادرمم ک فوت کرده بهم کمک میکرد و خوش حال بود میگف عیبی نداره .....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دوران جدید و کوتاه مدتی برایتان پیش بیاید که در آن برایتان عیش و نوش فراوان است

  16. رضارضاsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم که صاحب خونم میخواد خونش را بفروشه و من باید یجای دیگه برم اجاره کنم(ولی خونه شکل ی مسافر خونه چند طبقه کهنس که و سطش نرده زدن عین پاساژ اتاق اتاقه.....بعد من و خانمم رفتیم دنبال خونه تا به یک خیابون میرسیم که میگن بالاشهر و سمت راستم ی باغ پر از درخت اناره و سمتچپم ی زمین گودبرداری شدس که اسکلتشا زدن.....بهم میگن بیا بغل باغ ی خونه هست و هوا بارونی شده .....ی مردی میگه بیاکانال کولرش را با ایزگام درست کنیم اب پایین نره...این خونته .توی خونه همش سفید بود و قشنگ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دوران جدیدی برایتان شروع میشود که در آن عیش و نوش است

  17. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم در عرض یک روز ۳ بار خانه مان عوض شد و در آخر یک خانه بزرگ اما نیمه کاره اجاره کردیم که توش تکمیل بود ولی بیرونش کلی کار تا اتمام داشت و هر کدوم از اقوام مان یک تکه از خانه را اجاره کرده بودن و ما هم یه قسمت رو اجاره کرده بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقاتی با جنبه مثبت است

  18. A.mA.msays:

    سلام.خواب دیدم خونه ای که الان داخلش زندگی میکنیم رو میخوایم بنایی کنیم بخاطر همین یه خونه ی مبله ی قشنگ و بزرگ اجاره کردیم کنار خونه خودمون و توی هر دوتا خونه در رفت و امد هستیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شروع دوران کوتاهی همراه با عیش و نوش است

  19. آ.آ.says:

    سلام خواب دیدم که در خانه ای که در واقعیت مال خودمونه زندگی می‌کنیم. دوست صمیمیم اومد پیشم ناگهانی گفت که ما خونه رو فروختیم یک هفته وقت دارین خونه رو تخلیه کنید. انگار که ما مستاجر دوستم بودیم. من گفتم که فکر نکنم بابام بتونه یه هفته ای جایی رو جور کنه که ما بریم حداقل سه چهار هفته وقت لازمه. گفت که دیگه من نمی دونم خودتون میدونید با صاحبخونه جدید. توی خواب اون خونه رو خیلی دوست داشتیم. به بابام میگفتم چیزی نشده میتونی هم بخریش هم اجاره رو بدی به اون جدیدیا. فک نکنم خونه رو برای زندگی خودشون بخوان.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شرایط و وضعیت زندگیتان دچار تغییر و تحولاتی شود

  20. پرستش فریدپرستش فریدsays:

    خواب دیدم درکنار یک حرم یا مسجدخیلی بزرگیه خونه اجاره کردم که مابین منوحرم فقط ی بلوارکوچک وسرسبزه وداخل آپارتمان همه سبزرنگه وازآپارتمان تمام آیه های قرآن که باطلایی نوشته ان رومیبینم خیلی خوشحال بودم بخاطرخونه وجابجایی که ازکرج به تهران رفتم ودختر۱۶ ساله فامیلم بامن امده تواون خونه وداشت خونه رو رنگ سبزسیدی میکردتعبیرچیه ممنون مبشم جواب بدیدسپاسگذارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      کارهای خیری انجام میدهد که تاثیر مثبتی روی زندگی و آینده تان دارند

  21. زهرازهراsays:

    سلام. خانه یکی از اقوام خوابیده بودم که خونشون کوچکه .. خواب دیدم که خونه بزرگ و تمیز شده و ۴ تا اتاق و یک پذیرایی و آشپزخانه و حمام و دسشویی داره .. با اینکه اون خونه در واقعیت هیچ اتاقی نداره.. ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ی تصمیم های جدید و خانوادگی برای نقل مکان و یا جا به جا شدن در دنیای بیداری خواهد بود.

  22. مریم محمدیمریم محمدیsays:

    سلام، من خواب دیدم آپارتمان فعلی خود را اجاره داده و یک خانه حیاط دار خیلی بزرگ با اتاقهای زیاد و بسیار آرامش بخش با قیمت خیلی مناسب اجاره کرده بودیم، و با خواهرم مشغول انتخاب اتاق و نحوه چیدمان اتاق او بودیم، در خواب پیش خودم گفتم حیف که من قرار نیست در این خانه با خانواده ام زندگی کنم، اما وقتی بیدار شدم هرچه فکر کردم یادم نیامد قرار بود کجا زندگی کنم!!! خلاصه حس خانه انقدر خوب بود که میخواستم آن را بخرم ولی صاحبش گفت فقط اجاره میدهد برای تامین هزینه های امور حسینیه ای که کنار همان خانه بود متشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در امور اقتصادی و مالیتان پیشرفت های جزئی خواهید داشت

  23. رضارضاsays:

    درودبرشما.من خواب دیدن یک خانه بزرگ حدود۷۵۰متردریک جزیره اجاره کردیم چراوچگونه نش رو نمی دونم ،اجاره اش ماهی۲۵۰ملیون بود پدرم گفت درایجامی مانیم من واقعا عصبی شدم وبه پدرم حرف زدم پدرم هم گفت مجبوریم راه دیگری نداریم.پدرم هم درواقیت از ان جزیره بدش می اید.تعبیرش چیست?باتشکر ازشما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در امور اقتصادی و مالی زندگیتان پیشرفت هایی داشته باشید

  24. ملیکاملیکاsays:

    سلام خواب دیدم پسری که خیلی دوسش دارم و الان رابطمون به شدت بهم خورده داره بهم میگه که یه خونه اجاره کردن و تو خواب خیلی خوب و صمیمی بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده شروع دوران کوتاهی از شادی برای شما باشد

  25. ShohrehShohrehsays:

    سلام خواب دیدم یه خونه ای رو در طبقه ی دوم احاره کردیم که تقریبا بزرگه ولی اصلا در و پنجره نداره و کلا داغونه.صاحب خونه ادمای خوبی ان اومدن و برام با درهای خراب و نیمه سالم جاهای باز و میپوشونن.ولی من بی نهایت ناراحتم و غصه میخورم.و خونه در منطقه ی فقیر نشین شهره.برادرهام هم خیلی ناراحتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر به وجود امدن دوران کوتاهی بر عیش و شادی در زندگیتان است

  26. بیتابیتاsays:

    سلام. دوبار خواب دیدم خونه ای خیلی بزرگ اجاره کردم که سالن خیلی بزرگ داره با تمام وسایل اما خونه قدیمیه. اثاث بردم میبینم خونه پره وسیله ست. کمک میکنن خواهر زادم که فرشها و دکورو جمع کنیم مال خودمو فرش کنم. میبینم فرشای دست باف اما قدیمی و سالم چند تا رو هم رو هم انداختن که اولیو جمع میکنیم میگیم بازم زیرش یه فرش دیگه ست. کلی دکوری و تو آشپزخونه هم قوری و کتری آبی سفالی قدیمی ولی خوشگل. ته دلم میگم حتما صابخونه رفته خارج که هیچیشو نبرده. تعبیرش لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تلاش و پشتکاری است که شما باید برای رسیدن به روزهای پرانرژی و شاد به کار ببندید

  27. نسیمنسیمsays:

    سلام وخسته نباشیدشوهرم خواب دیده که خونه کرایه کردیم درصورتیکه در واقعیت مستقل نیستیم تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بر بهبود وضعیت زندگیتان دلالت داشته باشد

  28. زکییزکییsays:

    باسلام وعرض احترام من خواب دیدم رفتیم خونه عموم بی نهایت بزرگ بود من رفتم طبقه بالا خیلی بهم ریخته بود اتاقاش زنعموم هم بابچه هاش توی یه اتاق داشتن استراحت میکردن بعضی شون خواب بودن بعد که درپشت بومو بازکردم دریا رو دیدم که چندتامرد داشتن شنا میکردن اما آبش خیلی زلال نبود دوباره اومدم تو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویانشان دهنده تغییر شرایط زندگیتان است که برای خوشایند خواهدبود

  29. سحرسحرsays:

    من خواب دیدم دارم دنبال یه خونه برای اجاره کردن برای خانوادم میگردم و رفتم تو کوچه تقریبا تاریک و یه خانومی از در اومد بیرون من ازش پرسیدم این اپارتمان واحدی رو اجاره میده اون خانوم گفت طبقه ۲.و من یادم نیست که رفتم یا نه ولی پله هاشو یادمه که داشتم میومدم پایین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      وارد موقعیتی میشین که ابهامات و درگیری های برای شما بوجود میاره

  30. پرن غریبیپرن غریبیsays:

    سلام خواب دیدم که همگی ما فرزندان همراه با پدر و مادرم که من و خواهر بزرگم ازدواج کردیم با ۱ خواهر مجرد و ۲ دادش مجردم ، همگی با هم یه خونه ی آپارتمانی اجاره کرده ایم ، روز اول من و مامانم از همسایه نمک سفید قرض میگیریم و بعد که صاخب خونه میاد خونه رو به ما معرفی کنه میگه خانواده تون شلوغه (پتوها رو میبینه تو یکی از اتاقها که به ردیف پهن شدن) من میگم نه ما زیاد نیستین فقط ۴ تا نفریم( در حالیکه در واقعیت ما ۵ فرزندیم ۳ خواهر و ۲ برادر)مامانم میگه بهش بگو سقف خونه آب آورده بل نگرنی و من خواهر بزرگمو میبینم که دوتا بچشم داره(دوران مجردیمون نیست) و اینکه قبل از اینکه اصلا صاحب خونه بیاد خونه رو نشونمون بده ما رفته بودیم خونه و وسایلمونو چیده بودیم، با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویابر بهبود روحیه ، تلاش و پشتکار زیاد ، هم فکری و متحد شدن برای اتخاذ یک تصمیم خیلی مهم را میتوان تعبیر خواب اجاره کردن خانه های بزرگ محسوب کرد.

  31. shaylinshaylinsays:

    سلام وقت شما بخیر من خواب دیدم که خونوادم یک خونه خیلی بزرگ و زیبا رو در یک شهر دیگه اجاره کرده اند وما به اونجا نقل مکان کردیم(ما در واقعیت مستاجر هستیم) و اینکه من فکر میکنم که منزل به این بزرگی در این شهر حتما باید اجاره ش بیشتر باشه و چطور خانوادم اینجا رو انتخاب کردن و بعد میبینم که خونه دوبلکس هست ولی طبقه بالا قراره یه خونواده دیگه ساکن باشن و من ازین موضوع ناراضی بودم و میگفتم اینطوری که نمیشه کاش بالاروهم ما میگرفتیم اینجوری راحت نیستیم و رفت وامد زیاده و باید داخل خونه هم حجاب داشته باشیم و .. میشه لطفا خوابم رو تعبیر کنید:)ی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقات خوشایند و خوشحال کننده ای در آینده برای خاواده شما پیش میاد

  32. محسنمحسنsays:

    سلام خواب دیدم برای اینکه خانمم راضی بشه بیاد از قهر رفتم‌ تا خانه ای بخرم یا اجاره کنم تا کنار مادرش باشد و پیش اون مردی که خانه داشت رفتم و گفت قیمت خانه ام ۳۰ ملیون است و من راضی شدم و رفتم پیش خانمم و باهاش صحبت کردم که راضی بشه ولی اون اصلا راضی نمیشدو انگار شب بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اختلافاتی که بین شماست و باید با مشاوری صحبت کنین

  33. نگیننگینsays:

    سلام وقت بخیر... من خواب دیدم من و خانوادم رفتیم خونه ی یکی از اشناهامون رو اجاره کردیم یک خونه ی خیلی ساده اما انگار من عاشقش بودم و لذت میبردم ار اینکه داخلشم و چیزی که یادمه مثلا یک چیزی بود حالت شومینه و یک سماور داخلش بود که وقتی از صاحب خونه پرسیدم وای اینجا چقدر خوشکله گفت اینا کار شوهرمه(توی خواب اونا در حال جمع کردن وسایلشون بودن و ما اونجا بودیم و نگاه میکردیم و جوری بود که انگار قرار بود ما توی اون خونه مستقر بشیم بعد از رفتن اونا)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس تغییراتی در زندگیتون پیش میاد که مثبت

  34. mahyamahyasays:

    با سلام در خواب ديدم يك خانه ي خيلي بزرگ اجاره كرديم به طوري كه توي اون خونه چندتا پله ميخورد مث زير زمين وقتي ميرفتي پايين يه فضا خيلي بزرگ خيلي خيلي بزرگ بود كه صاحب خانه در اون مكان داشت سينما مي ساخت ولي نصفه كار بود فقط ديدم پرده سينما و صندلي هاش گذاشته بود صندلي به رنگ آبي و كلي جز اون فضا خالي داشت كه قرار بود سالن بلييارد بشه و از خود خونه شايد بزرگتر بود اون مكان مث يه شهر بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن با افراد ریاکار برخورد داشته باشین

  35. نازیلانازیلاsays:

    با سلام خدمت شما، ببخشید خوابم انگار چند قسمت داره اما گفتم در قسمت خونه بنویسمش، خواب دیدم طبقه پایین خونمون رو اجاره دادیم به یک خانواده داخل خواب انگار اون خانواده رو می شناختم، بعد دیدم یکی از دخترای اون خانواده خواننده محبوبم رو دعوت کرده تا ماساژش بده، من تا زمانی که حاضر شدم برم پایین که اون فرد رو ببینم اون خواننده رفته بود بعد به دختر گفتم کاش نمیذاشتی بره می خواستم منو ببینه، بعد دیدم طبقه پایین خونمون تبدیل به یک خونه قصر مانند با سقفای بلند و مجلل شده..بعد دیدم دوباره دانشجو شدم و اون خواننده استادم شده، دقیقا نمی تونم همه جزئیات خوابم رو بنویسم دقیق یادم نمیاد، و در آخر دیدم دارم سوار سرویس دانشگاه میشم که برم خونه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است فراز و نشیب هایی در زندگی برای شما ایجادشود

  36. ثریاثریاsays:

    سلام.خواب دیدم رفتیم خونه اجاره کنیم اول میریم داخل ی خونه ک هیچی نداره ب همسرم میگم این اون خونه ای نیست ک قرار بود ببینیم خونه پایینیه میایم بیرون میرم خونه پایینی خونه خیلی بزرگیه ۵ تا توالت ایرانی و یکی فرنگی داره خیلی خونه قشنگیه میخوام ب همسرم بگم قولنامشو بنویسه ک بیدار شدم .ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید.

  37. هانیهانیsays:

    دیشب خواب دیدم یه آپارتمان تو جای خیلی خوب اجاره کردیم که از پنجره بیرونو نگاه کردم دیدم منظرش واقعا خیلی عالیه ولی بعد که از همان پنجره به حیاط نگاه کردم دیدم حیاط پر از قبر آدمه ،بعد اومدم با مامانم دعوا کردم که چرا این خونه رو پسندیده و اجاره کرده بعد بالکن رو هم نگاه کردم دیدم اونجا هم پر از قبره بعد خالم گفت که اگه قبری اینجا باشه و شما بخوابی و خواب یه پسر قد بلندی رو ببینی میدونی این همون کسی هست مرده و اینجا دفنه .

  38. SaraSarasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم انگار آپارتمانی داشتیم شوهرم میخواست بفروشه به جاش خونه ای بخره ما رو برده بود خونه خیلی بزرگی بود بس خیلی قدیمی بود کمی از وسایلهامون برده بودیم اونجا پر مارمولک بود داشتم میگفتم شوهرم من اینجا نمیشینم اگه میخری واسه اجار اشکال نداره بس خودم توش نمیشینم بعد انگار از اتاق اومدم بیرون پام خورد به یه تخمی تا نگاه کردم مارمولکی جلو پام بود داشتم میگفت خیلی اینجا کثیفه من میترسم بشینم تو سالن سقفش پر مارمولک بود

  39. saharsaharsays:

    سلام قرار بود باعشقم خونه اجاره کنیم شب خوابم دیدم خونه اجاره کردیم بعد عشقم خونه نیست ترسیدم تو خونه رفتم بیرون بیرون دیدم مادر بزرگم که مرده زنده شده نشسته دم در خونمون خیلی ترسیدم بعد دیدم نمیدونم به داداشم چی گفته عصبی شده داداشم دنبال من میدوعه خیلی ترسیده بودم

  40. ZahraZahrasays:

    سلام خواب دیدم که یک خانه بسیار بزرگ و قیمتی را اجاره کرده ایم و در آن جشن تولدم را برگزار کردیم و من خیلی احساس خوشحالی داشتم و بعضی از فامیل ها هم در جشنم حضور داشتند . تعبیر چیست؟

  41. میناجمیناجsays:

    سلام ببخشید من مجرد هستم و منزلی که در ان زندگی میکنیم مال خودمون هستش ولی من خواب دیدم که قرار شد یه مدت کوتاهی خونه خودمون نباشیم و بریم اجاره نشینی! و من رفتم خونه رو دیدم یه خونه ی خییلی بزرگ و قشنگی بود ولی جاش اصلا خوب و خوشایند نبود..میشه بکید تعبیرش چیه؟ البتا چندتا خونه بود قرار بود تو یکی از خونه ها ما باشیم اون چندتای دیگه رو خاله هام اجاره کنن.. ممنون میشم جوابش رو ایمیل کنید برام

  42. سعیدسعیدsays:

    سلام دیدم یه خانه اجاره کردم کلیدش هم دستم بود اومدم که برم داخل خانه ام یه دوست قدیمی سر کوچه دیدم که خانه اش همونجا بود گفتم خونه اجاره کردم اینجا گفت بیا بریم ببینیم چطور خانه ای هست هم صحبت شدیم با من راه افتاد گفتم اینه ها اینم خونه ای که اجاره کردم ولی در نداشت گفتیم ای بابا این درش از کجاست دور خونه گشتیم تا دیدیم یک در پشت خانه هست رفتیم داخل دیدم یه حیاط بزرگه مثل جاهای نفت کش لوله های بزرگ داشت و درهای قفسه ای به دوستم گفتم فکر کنم اشتباهی اومدیم این که اون خونه نبود به یک بار دیدیم سگهای اونجا دیدن ما توی حیاط کارخانه هستیم اومدن دنبالمون ما که از لوله ها رفتیم بالا دیگه از خواب بیدار شدم

  43. غزاله شکوریغزاله شکوریsays:

    سلام . دوستم خواب دیده که یک خونه خیلی بزرگ و چند طبقه دارم و من بهش گفتم استیجاری هست

  44. ازاده حشمتیازاده حشمتیsays:

    سلام من خواب دیدم که دامادمون یه خونه بزرگ تو بهترین جا که گفت خونه پدرمه ۵تا اتاق داشت خیلی قشنگ بودفت بیا زندگی کن یه مقدار خیلی ناچیز هم گفت اجاره بده بد گفت شاید یکی از اتاقها خودم بیام درس بخونم در روز چند ساعت اخه تو بیداری میره کتابخونه درس میخونه

  45. محدثه.شینمحدثه.شینsays:

    باسلام ما خودمون یه خونه نقلی داریم ولی تو خواب دیدم ک رفتیم یه خونه بزرگ اجاره کردیم با وسایلای خیلی خوب بعد اونجا مهمونم زیاد میاد خونمون

  46. blue oneblue onesays:

    سلام وقتتون بخیر، خواب دیدم خونمونو به کسی که بهش علاقه دارم اجاره دادیم و من بعد مدت ها این موضوع رو فهمیدم و اینکه وقتی همراه پدرم به اون خونه رفتیم یکی از دوستاش که نمیشناسم هم اونجا بود و اون خونه شبیه اون خونه ای که ما تو واقعیت داریم و اجاره دادیم(به شخص دیگه) نبود.و اینکه فقط مبلغ کمی از اجاره ی ماه اولش رو پرداخت کرده بود و من تو خواب میدونستم یه مشکلی داره، معنی این خواب چیه؟

  47. سالارسالارsays:

    سلام ضمن تشکر از تعابیر شما مزید سپاسگزاری دارم اگر خواب اینجانب رو تعبیر برمایید خواب دیدم طبقه دوم یک واحد طبقه دوم ساختمان بزرگ یک فردی از آشنایان بنام قنبر علی تحت اجاره ما بوده و به نیت ما ایشان دیگر به کسی اجاره ندادند وهمچنان خالی بوده ولی ما بی توجه بودیم و اجاره آنرا نیز پرداخت نکرده ایم و نگران بودیم احتمالا بدهی زیادی بعد از چند سال به ایشان خواهیم داشت . بعد بیدار شدیم . لطفا در صورت امکان تعبییر بفرمایید .با سپاس فراوان

  48. MmMmsays:

    من خواب دیدم میخواهم خانه ای بزرگ اجاره کنم ولی اجاره نکردم در اخر تعبیرش چیه

  49. FaezFaezsays:

    سلام من خواب دیدم ک تو یک خونه ی قشنگ و بزرگ که مال دوستم ب حساب هست رفتیم زندگی کنیم یعنی اجازه کرده بودیمش داشتیم وسایلمون اونجا میچیدیم ک مامان دوستم ناراحت و بی محل از کنارمون رد شد از دوستم پرسیدم گفت چون مامان بابات تو این خونه خندیدن ناراحته تو خواب خیلی دعا میکردم همین خونه مال ما باشه چون ب دلم نشسته بود و بعدش کلا خانواده دوستم گم شدن انگار خونه از اونا نبود دیگه

  50. فاطمه رستگارفاطمه رستگارsays:

    سلام من خواب دیدم که با شوهرم و داداشم و زنداداشم رفتیم یه خونه واسه خودم و شوهرم دیدیم و وسایلامونو آوردیم داریم جا به جا میکنیم وسطای کار اونطرف اشپزخونه دوباره یه سالن بزرگ و اتاق هست و چندنفر آدم رو تختا دراز کشیدن دوباره پله خورد رفتیم طبقه بالا اونجام همینجور یه عالمه اتاق های شیک و بزرگ داشت که هرچی نگاه میکردیم تموم نمیشدن تو همه اتاق ها آدم بود خیلی خیلی بزرگ بود خونه که من به شوهرم گفتم من تو این خونه تنها میترسم و اون میگفت چیزی نیست حتی تو اشپزخونه آسانسور داشت انقد شیک و باکلاس بود ولی آخه ما اوضاع مالیمون زیاد خوب نیست

  51. ......says:

    سلام من یک خانه بزرگ خواب دیدم چند طبقه هم بود خیلی زیبا و باکلاس و ما قصد اجاره آن را داشتیم تعبیرش چیست

  52. AmirsadatAmirsadatsays:

    سلام من نامزاد هستم به نامزادم عاشق نیستم اما به دیگه کس عاشق هستم من در خواب دیدم از نامزادم جدا میشوم به عاشقم میرسم همراهی او یک خانه کرایی می‌گریم داخل خانه یک کمی کهنه است اما لوکس است لطفاً این خوابم ره تعبیر کنید

  53. هايلين ياريهايلين ياريsays:

    سلام من خواب ديدم در حال گشتن خونه ام برای اجاره با همسرم ولی همش دنبال خونه بزرگ بودیم حس میکنم‌هوا یکم تاریک بود هی خونه میدیدم