تعبیر خواب مسنجر و تلگرام

بسیار اتفاق می افتد که در خواب های خود با سمبل های مدرن و امروزی رو به رو شویم که ممکن است در ابتدا احساس کنیم که چنین خواب هایی صرفا ناشی از اتفاقات و عادت های روزمره هستند و نمی توانند مفهوم خاصی داشته باشند. در تعبیر خواب روانشناسی، تمام سمبل هایی که در خواب مشاهده می کنیم، دارای معنا و مفهوم خاصی هستند که تا حد زیادی نشات گرفته از کاربرد آن سمبل در زندگی بیداری می باشد. امکاناتی که نیاز های روزمره ی ما را برطرف می کنند، زمانی که در خواب ظاهر می شوند، اشاره به مسائلی دارند که نیاز های روانی ما را برطرف می کنند.

انسان هایی که در خواب، مشغول صحبت و گفت و گو با آن ها هستید، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خوده شما هستند. شما در تلاش هستید تا ارتباطی موثر با درونیات خود برقرار کرده و درباره ی دیدگاه های خود به شکل موثر تری به استدلال بپردازید. چرا که مسنجر ها این قابلیت را دارند که افکار و گفته های ما را به شکل مکتوب ثبت کرده و در حافظه ی خود نگه دارند.

زمانی که در خواب با شخصیت های دیگر  رو به رو می شوید، توجه داشته باشید که حضور آن فرد در رویای شما به صورت سمبلیک بوده و برای این که بتوانید دلیل حضور او را درک کنید، باید به این موضوع فکر کنید که حضور او در دنیای واقعی، و معاشرت با او چه تاثیری بر شما گذاشته. یا این که با هر بار دیدن و فکر کردن به او چه احساسات و هیجاناتی در درون شما زنده می شود. با دیدن حرف ها و نحوه ی حضور او در خواب، چه خاطرات یا افکاری از او در ذهن شما زنده می شود؟

اگر در خواب احساس کنید که در حال بحث و درگیری لفظی در مکالمه با دیگران هستید، باید بدانید که این خواب، نشان دهنده ی یک دعوای ذهنی و درونی است که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. این خواب از شما می خواهد تا دیدگاه های مختلف ذهنی و تناقضات آن را پذیرفته و اجازه ندهید که اضطراب و تنش وارد استدلال های شما شود. این خواب از شما می خواهد تا از تعصب داشتن نسبت به هر چیزی که احساس می کنید برای شما نوعی وابستگی ایجاد کرده است خودداری کنید و اجازه ندهید که این وابستگی ها، شما را از پیشبرد افکار و پیدا کردن پاسخ مناسب برای پرسش های ذهنی باز دارد.

اگر در خواب احساس کنید که در حال گفت و گو با فردی در مسنجر (تلگرام) هستید ولی او از جواب دادن به شما خودداری می کند، باید بدانید که در زندگی واقعی، نسبت به برخی دیدگاه ها و تمایلات درونی خود بی توجه شده اید. این خواب می تواند به نوعی بی تفاوتی نسبت به خود و خواسته های فردی مرتبط باشد. آن احساس ناراحتی ای که به خاطر جواب نگرفتن احساس می کنید، نشان دهنده ی ناراحتی درونی شما از سوال هایی است که برای خود بی جواب گذاشته اید یا حاضر به فکر کردن به آن ها نیستید.

گرد آورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...