تعبیر خواب پوشیدن لباس های نامعمول در مراسم عقد

روایت خواب: سلام من دختر مجردم ٫ خواب دیدم رفتیم حلقه ازدواج بخریم (نامزدمم کسیه ک در واقعیت یکی از هم دانشگاهیامه ک دو ساله ندیدمش و ارتباطی باهاش ندارم)٫ حلقه خریدیم فک کنم نقره بود با توجه ب سادگی حلقه ولی خیلی سنگین بود و انگشتم اذیت میکرد ک از بقیه خواستم بریم بعدا عوضش کنیم( گویا وقت نبود ) و پدرم با عصبانیت گفت باشه بعدا ! بعد خودم توی خونه ارایش کردم و خوشحال بود و جلوی آیینه از ظاهر خودم راضی بودم در حالی که شنل مشکی بلند روی مانتوی سفید پوشیده بودم ، روسری مشکی و شلوار مشکی و کفش سفید !!!! بعد ب همراه برادرم و زنش ( که رابطه ی خوبی باهاشون ندارم) و مادرم سوار ماشین شدیم بریم محضر رسیدیم دم محضر و من احساس کردم رژ لبم پاک شده عصبی شدم از اینکه ارایشم خراب شده و عین دیونه ها توی خیابون سرگردون شدم !!!دنبال چی میگشتم نمیدونم !!!! (از اینجا توی خواب و بیداری بودم میدونستم خوابم ولی نمیتونستم بیدار شم ) رسیدم ب مردایی ک الت تناسلی شون دستشون بود و من متعجب بودم ک توی خیابون چرا اینطورین از خواب پریدم و اصن نفهمیدم چرا نرفتم ب محضر و توی خیابونا‌ سرگردون بودم

تعبیر خواب: انسان هایی که در خواب مشاهده می کنید سمبل ابعاد مختلف رفتار و شخصیت خوده شما هستند. زمانی که در خواب خود درباره ی ظاهر خود احساس نگرانی دارید، باید بدانید که این خواب به نگرانی شما درباره ی چگونه جلوه کردن در زندگی بیداری اشاره دارد. این خواب می تواند تصویرگر نوعی وسوان درونی درباره ی خوب به نظر رسیدن در محیط کار یا تحصیل یا جمع دوستان اشاره داشته باشد. فردی که به عنوان نامزد خود در خواب مشاهده می کنید، سمبل بخشی از افکار و عقاید شماست که ممکن است در واقعیت مدت ها باشد که متوجه آن نباشید یا احساس کنید که این افکار را مدت هاست کنار گذاشته و فراموش کرده اید. اما این خواب به شما می گوید که چنین افکاری همچنان در شما زنده هستند و بر روی عملکرد شما تاثیر می گذارند.

مثل افکاری که در سال های گذشته داشته اید. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که فردی که در خواب به عنوان نامزد خود مشاهده می کنید، برای شما یادآور کدام دسته از خاطرات یا افکار و احساسات می باشد؟ چگونه احساس می کنید که هم اکنون و در زندگی بیداری، مجددا در معرض چنین افکاری قرار گرفته اید؟

عروسی و عقد در خواب می تواند به پیوند ها و اشتراکات فکری جدید در زندگی بیداری اشاره داشته باشد. مثل به دست آوردن شغلی جدید یا آشنا شدن با انسان ها و دوست های جدید. شما هم اکنون با این چالش رو به رو هستید که در شرایط فعلی، باید چگونه نقش خود را ایفا کرده و شخصیت بهتری از خود نشان دهید. ممکن است این احساس در شما وجود داشته باشد که به اندازه ی کافی جذاب یا دارای ویژگی های مثبت نیستید. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که احساس ضعف یا عدم اعتماد به نفس بر شما غلبه پیدا کند. ممکن است احساس کنید که عواملی که باعث شادی یا راحتی شما در محیط های مختلف می شوند در حقیقت مغایر با ارزش های پذیرفته شده توسط جامعه هستند.

به طور مثال ناراحتی و برخورد پدر یا اطرافیان در خواب می تواند نشان دهنده ی افکاری باشد که از مردم عموم جامعه یا خانواده ی خود به ارث برده اید. افکاری که ممکن است پایه های منطقی نداشته و احساس کنید که به طور غیر مستقیم در حال تاثیر گذاشتن بر شما هستند. این خواب از شما می خواهد تا ریشه ی این افکار را شناخته و اجازه ندهید که تداوم این افکار باعث ایجاد احساس ناراحتی در شما شود.

رژ لب در خواب می تواند با مفاهیمی مثل نیاز به صحبت کرده و بروز افکار و هیجانات مرتبط باشد. زمانی که احساس می کنید رژ لب شما خراب شده یا گم شده است، نشان دهنده ی ضعفی است که در درون خود و در زمینه ی بروز درونیات احساس می کنید. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که این فقدان تداوم پیدا کرده و مانع از بروز درونیات و احساسات شما شود. در واقع شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که لازم است تا آزادی بیشتری را برای خود قائل شده و اجازه دهید که بروز افکار و ایده ها به تقویت اعتماد به نفس شما کمک کند.

قسمت آخر خواب می تواند به نوعی احساس انزجار در درون شما اشاره داشته باشد. همان طور که گفته شد انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خوده ما هستند. سمبل های جنسی در خواب می توانند یاد آور مفاهیمی مثل اهمیت حریم شخصی مرتبط باشند. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که دیگران در اعتقادات شما دست برده و مسیر علایق و تمایلات شما را تعیین کنند. هم اکنون زمانی است که نیازمند کسب استقلال روانی بیشتری در زندگی خود هستید.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...