تعبیر خواب دیدن نتایج کنکور و خوردن غذای فاسد

روایت خواب: من خواب عجیبی دیدم به این صورت که توی خونه مون همه ی اعضای خونواده و یه سری مهمون خودمونی بودن. مثل دوستای خواهرم. و چند نفرشون توی آشپزخونه در حال آشپزی بودن. همزمان داشتم با خواهرم حرف میزدم و اون میگفت که دقیقا رتبه ی یک کنکور ریاضی شده ولی چون دیگه کنکور از اعتبار افتاده اسمی ازش جایی نرفته و هنوز به هیچ کدوم از اعضای خونواده مون هم نگفته. چون حس میکنه که برای کسی مهم نیست.

بعدش متوجه شدم که مادرم یه غذای ژاپنی درست کرده. مثل دلمه هایی که روکش نرم و سفیدی دارن و شبیه کوفته هستن. من احساس کردم غذاشونو دوست نداشتم و گفتم غذای دیگه ای برای خوردن نیست؟ که یهو دیدم یه سینی پره سمبوسه گذاشتن روی سفره. به سمبوسه ها که دقت کردم حس کردم اینا رو خودم درست کردم ولی معلوم نیست چرا همون موقع نخوردنش و مونده و انگار مشکلی پیدا کرده. با این حال اهمیت ندادم و ازشون خوردم . با این که شک داشتم از کجا اومدن. و بعدشم دلم درد گرفت نسبتا ولی بازم بهتر از اون غذای ژاپنی بود.

تو قسمت بعد داشتم یه تیکه ی پاره شده از مجله ی قبولیای کنکورو میدیدم و تقریبا همه ی آدمایی که عکسشون بود رو توی واقعیت میشناسم. اینها قبلا همه شون رشته های خوبی قبول شدن و توی این مجله به نظر می رسید دوباره کنکور دادن و رفتن رشته های جدیدی که واقعا دوست دارن. مثل رشته های هنری و چیزایی که زیاد تو بورس نیست. با رتبه های خوبی هم رفته بودن. عکساشونم اینطور بود که پرسنلی نبود و عکسای خوشگل تری بود و رنگی رنگی تر. من با دیدن این مجله یادم اومد که چند سالی هست که ترک تحصیل کردم و دیگه نه توانایی درس خوندن دارم نه انگیزه ای و احساس کردم که پوچ و بی ارزشم. تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟

تعبیر خواب: سمبل هایی مرتبط با کنکور و درس و دانشگاه در تعبیر خواب روانشناسی، با مفاهیمی درباره ی لزوم یادگیری و شناخت در زندگی بیداری مرتبط است. بسیار اتفاق می افتد که انسان ها در هر سنی با خواب هایی درباره ی مدرسه یا درس رو به رو شوند حتی اگر دیگر در زندگی بیداری در حال تحصیل نباشند. چنین خواب هایی که شما یادآور می شوند که هم اکنون لازم است با چه مفاهیم جدیدی درباره ی زندگی آشنا شوید.

انسان هایی که به هر نحوی در خواب مشاهده می کنید، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خوده شما هستند. انسان هایی که در واقعیت با آن ها معاشرت و گفت و گو داریم، به واسطه ی رفتار و افکار خود تاثیر عمیقی بر ما گذاشته و بخش زیادی از درونیات و دیدگاه های درباره ی زندگی را شکل می دهند. این خواب می تواند به افکار و انگیزه هایی اشاره داشته باشد که در گذشته داشته اید اما احساس می کنید که هم اکنون قادر به پیگیری آن ها یا بالابردن اطلاعات خود در آن زمینه های خاص نیستید.

خوراکی در خواب می تواند به مفهوم غذای روح و روان مرتبط باشد. وقتی در خواب احساس گرسنگی می کنید، یعنی به دنبال ایده یا کمکی روحی روانی هستید که به شما کمک می کند تا خلاقیت خود را بالا برده و فعالیت بیشتری داشته باشید و در مجموع سلامت روانی شما را تضمین می کنند. همچنین غذا های متنوع یا آشپزی می تواند با مفهوم نوآوری و هنر نیز مرتبط باشد. غذا های ژاپنی در این خواب، با اهداف و موقعیت افرادی که موفقیت آن ها را در مجله مشاهده می کنید مرتبط است. اهدافی که ممکن است جالب باشند یا به سختی به دست آمده باشند، اما برای شما جالب نباشند. این خواب از شما می خواهد تا این احساس حسرت و فقدان را شناخته و درک کنید که چه چیزی حقیقتا می تواند شما را از درون شاد کند.

شما در خواب از دیدن سمبوسه احساس خوشحالی می کنید و آن را به غذای ژاپنی ترجیح می دهد. اما نکته ای که وجود دارد این است که فراموش کرده اید خودتان این غذا را درست کرده اید و باید آن را زود تر می خوردید تا خراب نشود. در واقع سمبوسه سمبلی از افکار و ایده هایی است که می تواند به کم شدن احساس فقدان شما کمک کند. این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که درونیات و ایده های خود و دستاورد های خود در زندگی را قدر دانسته و اجازه ندهید که حسرت های کاذب، شما را از لذت بردن و غنی شدن با دستاورد هایتان، باز دارد.

از دیگر مطلب های مرتبط دیدن بفرمایید

تعبیر خواب رفتن به دانشگاه

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. آناهیتاآناهیتاsays:

    برادرم خواب دیده رتبه ۳ کنکور شدم و شادم (من امسال کنکوریم ) خودم خواب دیدم یک عددی به حالت خاص روی دیوار نوشته شده عدد۱۳۰۰ بعد همه داشتن میگفتن این عدد رتبه کنکورمه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بطور کلی میتواند نشان دهنده ی شنیدن اخبار مطلوب و راضی کننده در آینده باشد.

  2. NaziiNaziisays:

    خواب دیدم که خواهرم که تو واقعیت کلاس چهارمه‌ و بی‌حجابه‌ تو خواب بهم با خنده میگفت که من دیگه دختر خوب و با‌حجابی‌ میشم میشه بگین که تعبیرش چی میشه؟