تعبیر خواب انتخاب حیوان خانگی بین سگ یا گربه

روایت خواب: سلام من در خواب دیدم که توی آشپزخونه هستم و صدای گربه ها از حیاط خلوت میاد. در حیاط خلوت رو که باز کردم تعداد زیادی گربه که حالت موزی و وحشی داشتن حیاط خلوت رو پر کرده بودن. من علاقه داشتم که یکی از بچه گربه ها رو ببرم خونه و نگه داری کنم. وقتی بهشون نگاه کردم بینشون یه سگ کوچولو با موهای قهوه ای و بلند دیدم. حس کردم سگه بی اون گربه ها خیلی تنها و آرومه ولی بازم دوست داشتم که یکی از بچه گربه ها رو بردارم.

با خودم میگفتم هر کدوم از بچه گربه ها رو بردارم اینقدر فضولن که خونه رو به هم میریزن و کنترلشون باید سخت باشه. اگر سگ رو ببرم باید حسابی بهش برسم و حمومش کنم و موهاشو کوتاه کنم چون ممکنه مریض بشم یا شپش بگیره. تو لحظه ی آخر دستمو بردم سمت سگه و بغلش کردم و حس کردم که خیلی خیلی دوسش دارم.

یهو متوجه مادر گربه ها شدم که وسط حیاط خلوت لم داده بود و با یه لحن موزی بهم چیز طعنه مانندی گفت. و در هر حال من سگه رو برداشتم و خوشحال و راضی در حیاط خلوتو بستم. تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟

تعبیر خواب: حیواناتی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل غرایز موجود در شخصیت انسان هستند. غرایز مانند دو روی یک سکه هستند، اگر آن ها را شناخته و کنترل کنیم به نفع ما عمل خواهند کرد، اگر کنترل آن ها را از دست بدهیم به ضرر ما خواهند بود و بر هیجانات ما غلبه خواهند کرد. زمانی که حیوانات به شکلی وحشی یا نگران کننده در خواب ظاهر می شوند نشان دهنده ی نوعی افراز در  غرایز مرتبط با حیوان هستند.

گربه در تعبیر خواب روانشناسی می تواند با غرایزی مثل لذت طلبی، سرخوشی و بی قیدی مرتبط باشد. خانه در خواب می تواند سمبل محدوده ی امن و آرامش روانی رویابین باشد. آشپزخانه می تواند با سمبل غذا و تدارک دیدن مرتبط باشد. غذا در تعبیر خواب روان شناسی استعاره ای از غذای روح و روان است. زمانی که در خواب تصمیم می گیریم یک حیوان خانگی داشته باشیم یعنی قصد داریم خود را با سرگرمی هایی که به دیگران آسیب نمی رسانند و ریسک زیادی نیز ایجاد نمی کنند سرگرم کنیم.

سگ در تعبیر خواب روانشناسی می تواند به غرایزی مثل تعهد و وفاداری مرتبط باشد. وفاداری در اینجا صرفا وفاداری به دیگران نیست. این خواب می تواند به تلاش شما برای توجه نسبت به خودتان مرتبط باشد. شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که شما به چیز هایی فراتر از شادی و بی قیدی برای کسب نشاطی عمیق در زندگی خود نیازمندید. این خواب از شما می خواهد تا نسبت به خود و احساساتتان توجه بیشتری داشته و به نیاز های طبیعی روان خود اهمیت بیشتری بدهید.

همچنین این خواب از شما می خواهد تا نسبت به شناخت و درک این نیاز ها، توجهی روزانه داشته باشید همان طور که ما به طور روزانه به غذا نیاز داریم. شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که شادی های های سطحی و بی حساب اگر چه فراوان هستند اما آن چیزی نیستند که ممکن است هم اکنون به آن نیاز داشته باشید. البته این قبیل شادی ها در حد معمول مضر نیستند اما ممکن است هم اکنون آن موردی نباشند که فقدان و نیاز درونی شما را برطرف می کنند.

تهیه کننده : توپ تاپ

1 نظر

  1. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم یک گربه داشت از کنار یک سگی که فقط کمی از خودش بزرگتر بود رد میشد و ناگهان به اشتباه اون گربه وارد دهان سگ شد و سگ هم اونو بلعید و سگه سنگین شد و کاملا معلوم بود که چیزی سنگینش کرده و بعد گربه کمی تو بدن سگ وول خورد و بعد سگ دهنشو باز کرد و گربه هم جست بیرون