تعبیر خواب تماشا کردن به آبشار

اگر خواب دیده باشی که از فاصله ای مشخص در حال نگاه کردن به منظره ای شبیه به آبشار هستی نیکو است و تعبیر آن منفعت و دگرگونی های مختلفی هستند که می توانند در مدت زمان کوتاهی زندگی ات را دستخوش تغییرات مثبت کنند ، به طور مثال ممکن است خودت را برای انجام کاری خیر آماده کنی ، احتمال دارد برنامه ریزی ها و اهداف جدیدی را در پیش بگیری که بی تردید انتهای آن شادمانی و رضایت است ، استاد طباطبایی نوشته اند آب آبشار در رویاهای ما چنان چه زلال و تمیز باشد سبب ازدیاد رونق برکت و رزق در خانواده می وشد ، چنان چه کدر و یا کثیف باشد معنای بالاعکس پیدا می کند ، اگر خواب دیده باشی از آب آبشار می نوشی نیکوست و بیان می دارد پاره ای از گرفتاری ها یا مشکلاتی که در زندگی دست و پا گیر و کلافه کننده شده اند به تدریج و با سرعت خوبی از میان خواهند رفت ، اگر دیده باشی در میان آبشار راه می روی به این علامت است که دوره ای تازه و هیجان انگیز در زندگی ات شروع خواهد شد که تجارب و خوش و شیرینی را بر جای خواهد گذاشت .

سوال : خواب دیدم با همسرم داخل ماشین بودیم و برای رفتن به گردش در حرکت بودیم ، بعد میان راه به آبشاری بزرگ و مواج برخوردیم و تصمیم گرفتیم چند لحظه ای در همان مکان بایستیم و مشغول تماشای آبشار شویم ، صحنه ی خیلی زیبایی بود و سر ذوق آمدیم ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ:بله و دقیقا بیان میدارد همراه با جمع خانواده تان از نزدیک شاهد خوبی ها ، اتفاق های مثبت و هیجان های زیاد در زندگی خواهید بود ، اینگونه رویدادها سبب می شود تا حال و روحیه شما بهتر از قبل شود و حتی امیدواری های زندگیتان را به صورت  قابل توجهی افزایش خواهد داد

استاد مدنی در همین باره گفته اند ، چنان چه خواب دیده باشی که پدر و مادرت در حال نگاه کردن به آبشار هستند ، معنای آن این است که به سبب دعای خیر والدین گمراه نخواهید شد و مسیری را برای زندگی انتخاب خواهید کرد که به سعادت و دلخوشی منتهی می شود ، اگر ببینی یکی از دوستان صمیمی ات در چنین صحنه و یا موقعیتی قرار گرفته است بیان میداد که این شخص به زود ماجراهای تازه ای را تجربه خواهد کرد که خبر آن به گوش شما نیز خواهد رسید و به احتمال زیاد در یک کار بزرگ و البته نیکو شریک می شود ، اگر ببینی فرزندت در چنین وضعیتی قرار گرفته بیان میکند که او صاحب زندگی سعادتمندانه و خوشبختی خواهد شد و باید بدانی که مسیرهای زیادی را طی می کند و صاحب موفقیت ها خرد و بزرگ زیادی خواهد شد ، اگر ببینی کودکان و یا بچه ها در حال تماشا کردن به آبشار هستند به این معناست که بواسطه ی رویدادهای جدید سر ذوق خواهید آمد و از ته دل شادمان خواهید شد و به هر طریقی که شده رضایت و خشنودی شما فراهم خواهد شد ، اما چنان چه شخصی دیده باشد مرده ای درون آبشار رفته ، با آن بازی میکند ، نگاه می کند و یا.... خوب نیست و در هر صورت خبر از آن میدهد که بخشی از لذت ها و یا ایام خوش و خوب شما کم کم رو به پایان است و احتمال دارد برای مدتی گوشه گیر و غمگین شوید.

تهیه کننده : توپ تاپ

10 نظر

1. zohrehfzohrehfsays:

من خواب دیدم به همراه فردی که دوسش دارم کنار آبشار خیلی زلال و آرامی که البته ارتفاع کمی داشت ایستادیم و به آن آبشار نگاه میکنیم و کنار ابشار یک امامزاده هم بود.ایا تعبیری دارد

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، باید انتظار داشته باشید همین راحتی خیال و آرامشی که در زمان نگاه کردن به آبشار داشته اید ، در زندگی واقعی تان نیز تجلی پیدا نماید.

2. زهرازهراsays:

سلام خواب دیدم که به جنگلی رفتیم و فردی که قبلا با هم دوست بودیم بلند ترین کوه رو نشونم داد که آبشار هم بود و باهم رفتیم به قله ی اون کوه . ولی برگشت ازش یکم سخت بود قرار بود از یه مسیر دیگه برگردیم که دیدیم خیلی سخت تره و احتمال سقوط هست و از راه قبلی برگشتیم و سعی میکردیم داخل آبشار نریم چون خطرناک بود . ولی آخر سر خیلی راحت و زود پایین رسیدیم و حتی بعدش فکر میکردم که چه مسیر کوتاهی داشت

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام..با موفقیت از سختی ها و موانع زندگی عبور خواهید کرد.

3. ......says:

سلام. خانم متاهلی هستم. خواب دیدم جایی که قبلا منزل خاله ام بودتبدیل شده به دو تا آبشار بلند. من و دختر خاله ام با هم بودیم که میخواستیم از اون آبشار رد بشیم و بریم جایی که دختر خاله ام میگفت. من آبشار رو تماشا میکردم و خیلی متعجب بودم که قبلا این آبشارها اینجا نبودن. از دامنه اون آبشار رد شدیم و رسیدیم جایی که چند تا پله بود از پله ها داشتیم بالا میرفتیم که خانمی رو تو مسیر دیدیم ازش آدرس پرسیدیم که اون گفت مسیر رو اشتباه اومدین و اون آدرس دیگه ای به ما داد.

نشانه ای از آرامش ذهن ، بینش صحیح ، اقبال نیک و خوش قلبی شما می باشد

4. مائده طوسیمائده طوسیsays:

سلام من دیشب خواب دیدم کنار یک آبشار ایستادم که زیر اون آبشار سنگی بود که خیس نمیشد یک مرد هم کنارم ایستاده و میگفت اینها که میبینی معجزه خدا هستن میشه لطف کنید تعبیرشو بگید ممنون از زحماتتون

سلام بیانگر به دست اوردن ارامش است

5. YaldaYaldasays:

سلام من خواب دیدم ک خونمون تویه یه جنگل بزرگ مثل بهشت بود ک روبه روی ما چهارتا ابشار بزرگ زیبا بود ک من داشتم از یه فاصله معین نگاشون میکردم ابشار تمیزو زیبا بود

سلام به زودی ممکن است شاهد اسایش در زندگی بشوید

6. سحرسحرsays:

با سلام و خسته نباشيد. خواب ميديدم با ماشين رفتم يه جايي پرا از تپه هاي سرسبز و زيبا، انگار بارون زده بود كه يه جا پياده شدم با يه سري از آدم هاي تقريبا غريبه از يه تپه اي برم بالا. چمناش سبز و زيبا اما خيس و گلي بود ترسيدم نتونم برم اما كشبدم بالا كه يهو چشم افتاد به يه آبشار خيلي زيبا و محشر و رنگين كماني، برگشتم همسرم رو صدا زدم بياد بالا، دوباره به آبشار نگاه كردم، ديدم آب زلالي از دو طرفش در جريانه و تو دلم گفتم اين كه مصنوعيه، انگار ساخته بودنش اما بازم لذت بخش بود. ممنونم كه وقت ميذاريد

اتفاقی کاملا طبیعی است و تعبیر خاصی ندارد

7. مریممریمsays:

سلام من خواب دیدم سوار یه وسیله به همراه پدر و مادرم شدم که شبیه صندلی برقی بود و در مسیر یه آبشار بود که از زیر آبشار رد می شدیم‌و یه خرده آب روی سر من و پدر و مامانم ریخت و من یهو مقداری از آب آبشار را با دستم خوردم که گوارا و خنک بود.....میشه تعبیرش را بفرمائید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این نشان می دهد که شما از یک رابطه مهم در زندگی خود چیزی که نیاز دارید را دریافت نمی کنید

8. سونیاسونیاsays:

سلام خسته نباشید خواب دیدم که به اتوبوسی سواد شدم تا به یه مقصدی برم در مسیر از شیشه که بیرون نگاه میکردم کل مسیر رودخامه نه های خروشان با آب زلال و آبشار درختای زیبا سرسبز در کل همش زیبایی و سرسبزی بود کل تعجبم این بود که چرا تا حالا این مسیر رو ندیده بودم و با یه لذتی نگاه میکردم وقتی به مقصد رسیدم هنوز فکرم مسیری بود که طی کردم و اون‌زیبایها .

تعبیر خوابتان نشانه مسافرت رفتن است

9. معصومه نبویمعصومه نبویsays:

سلام من خواب دیدم که منظره ای شبیه به آبشار و زیبا هست من آرام وارد آبی شدم که در زیر آن جمع شده بود خنک بود و زلال حس خوبی داشت واز شنا کردن توی اون آب لذت میبرم و شخص دیگری هم بود که آشنا می آمد ولی نشناختم و لبخند میزدم که از خواب بیدار شدم

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

تغییرات مثبت و دگرگونی هاییتوی زندگیتون اتفاق میوفته که همه ی جنبه ی خوبی داره و شما از اون شرایط احساس لذت و آرامش خواهین داشت

10. ستارهستارهsays:

سلام و وقت بخیر خواب دیدم با مادرم در یک فضای باز بودیم یک لحظه توجه ما به یک آبشار خیللللیییییییی بلند جلب شد و قطرات آب مثل دانه های الماس پایین می آمدند و من و مادرم به راحتی از یک راهی مثل راهی که پله میخورد از آبشار بالا رفتیم...یک نفر گفت قدمت این آبشار مربوط به ساسانیان هست ...منم به مادرم گفتم منم قطعا خیلی معروف و شناخته شده میشم و مادرم تایید کرد......در حالی که با لذت به دانه های مثل الماس آب که از آبشار پایین می آمد نگاه میکردم از خواب بیدار شدم