رابطه زنانشویی متولدین مهر با سایر ماه ها

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین فروردین

پیوند زنانشویی بین متولدین فروردین (قوچ) با متولد مهر (ترازو) توام با سازگاری و توافق و نیکبختی است. متولدین مهر آدمهایی باانصاف و عادل و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند و از همین رو عاری از هر نوع زیاده طلبی و سلطه جویی می باشند و قلبی رئوف و مهربان دارند. بنابراین اکثر موارد اختلافات خود را با متولد فروردین به خوبی حل و فصل می کنند. متولدی فروردین می تواند با روحیه شاد و سرزنده و پرتحرک خود مهر را به هیجان آورد و او را از آن حالت تنبلی و بی اعتنایی که گهگاهی گرینبانگیرش می شود نجات دهد . آنها همچنین از نظر نیازهای جسمانی با یکدیگر هماهنگی داشته و به خوبی می توانند یکدیگر را ارضا کنند.

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین اردیبهشت

متولدین مهر در همه امور خود جانب اعتدال را رعایت می کنند ، آرامش و خونسردی خاصی در انجام کارهای خود دارند ولی چون متولدین اردیبهشتی کمی حسود است بنابراین باید ملاحظه او را کرده و مراقب رفتار خود با دیگران باشد که موجباتی برای تحریک حس حسادت فراهم نکند و باعث رنجش او نشود. البته متولد اردیبهشتی به آسانی دچار خشم و غضب نمی شود ولی باید مراقب بود که خشم او انباشته نشود چون در آن صورت بسیار مخرب خواهد بود. سیاره حاکم بر هر دو آنها ونوس است و بنابراین پیوند عاطفی خوبی بین آنها برقرار می شود و از نظر جنسی یکدیگر را ارضا می کنند.

متولد مهر اگر چه فردی عدالتجو و مساوات طلب است ولی در چهارچوب زندگی خانوادگی باید کمی تخفیف قائل شده و تا اندازه ای سلطه متولد اردیبهشت را بپذیرد وگنه کانون زندگی آنها هر از چند گاه دچار بحران می شود.

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین خرداد

متولدین مهر افرادی خونسرد ، محتاط ، خواهان عدالت و دوستدار مردم و اجتماعات هستند و با متولدین خرداد به خوبی کنار می آیند. آن ها افرادی با سلیقه و هنر دوست هستند و از هوش و فراست بسیاری برخوردارند و از همین لحاظ با خردادی های متفکر و اندیشه ورز هماهنگی دارند.

متولدین مهر احتیاج زیادی به نظم و ترتیب در کارهای خود دارند و از بی نظمی بیزارند . بنابراین متولدین خرداد باید مراقب خود باشند و سعی کنند کارها و فعالیت های خود را با برنامه ریزی انجام بدهند تا موجب به هم ریختگی اوضاع نشوند.

عنصر وجودی متولدین مهر نیز همچون متولدین خرداد ، هوا است و از همین رو آن ها نیز همچون هوا که هر جا دلش بخواهد می رود دوست دارند آزاد باشند و به سیر و سفر بپردازند و تفریح کنند و از این نظر کاملا با هم موافق و سازگار هستند.

متولدین خرداد شیفته گفتگو و بحث اند ولی باید اعتدال تعادل را بکنند زیرا احتمال دارد متولدین مهر چندان حوصله حرف و استدلال را نداشته باشند و به هر حال از قدیم گفته اند : دو صد گفته چو نیم کردار نیست. ولی روی هم رفته این دو زندگی متعادل و سازگاری با یکدیگر دارند.

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین تیر

متولد مهر بسیار رئوف و مهربان و پرعاطفه است و از این نظر به خوبی با متولد تیر هماهنگ است و هر دو رابطه عاطفی توانمندی با یکدیگر برقرار کرده و از همدردی و صمیمت یکدیگر بهره مند می شوند.متولد مهر ماه اجتماعی و اهل معاشرت است ولی متولد تیر به اندازه او اهل رفت و آمد با دیگران نیست و در ارتباط با یکدیگر می توانند به حالت تعادل رسیده و همدیگر را کامل کنند.

متولد مهر فردی با اراده ، جدی و کمی خشن است و گهگاه از بی ثباتی خلق و خوی متولد تیر دچار رنج و عذاب می شود . از این نظر نیز باید با هم مدارا کرده و رعایت حال هم را بکنند.ولی به طور کلی پیوند این دو با موانع زیادی روبرو نخواهد بود و آنها با کمی از خودگذشتگی و صبر می توانند زندگی خوبی داشته باشند.

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین مرداد

متولدین مهر گاهی دچار سستی و بی تصمیمی می شوند و فعالیت کمتری از خود نشان می دهند و این امر موجب ناراحتی متولدین مرداد می شود که آدمهایی مصمم و قاطع اند.

متولدین مرداد و مهر اصلا کینه توز نیستند و هر گونه اختلاف و درگیری را خیلی زود از خاطر می برند و به همین علت کشمکشها و رنجیدگی خاطر از یکدیگر را به زودی به باد فراموشی می سپارند. متولدین مهر به دنبال تعادل و آرامش در زندگی خانوادگی هستند و در همه کارهای خود سعی می کنند با استدلال و منطق جلو بروند، حتی در امور عاطفی و عشقی خود. ولی متولدین مرداد بدون عشق و روابط عاطفی قادر به ادامه حیات نیستند و عاشقی پاک باخته اند. بنابراین این دو در کنار یکدیگر می توانند مکمل خوبی برای هم باشند. یکی با منطق و دیگری با احساس و عاطفه خود به میدان آمده و در اتجاد با هم متعادل شوند.

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین شهریور

متولد مهر فردی منصف ، عادل و با سلیقه است که از هر نوع بی نظمی و شلختگی بیزار است . بنابراین از این لحاظ با متولد شهریور اشتراک عقیده دارد زیرا او هم در نظم و انضباط وسواس دارد. متولد مهر در مورد امور مالی کمی ضعف دارد و ممکن است ولخرجیهایی بکند که زیاد به مذاق متولد شهریور خوش نیاید . او همچنین طبعی زیاده طلب دارد و دوست دارد حاکم و تصمیم گیرنده باشد ، بنابراین متولد شهریور باید مراقب این خصوصیات او باشد و زیاد به او خرده نگیرد. متولد مهر کمی هم کله شق و سرسخت است و از عقاید خود به طور قاطع دفاع می کند. ولی به طور کلی این دو برای آنکه زندگی را به کام یکدیگر تلخ نکنند و از یک آرامش نسبی برخوردار شوند باید نسبت به هم کمی گذشت داشته باشند و با خویشتن داری بیشتری برخورد کنند.

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین مهر

پیوند زنانشویی این دو با هم ، مثل اکثر پیوندهای ماههای مشابه با یکدیگر ، باعث تشدید صفات خوب و بد آنها می شود . آنها هر دو منصف و عادل هستند و به همین دلیل هیچ کدام به دیگری زور نمی گوید و رفتار ملاطفت آمیز و خوبی با یکدیگر خواهند داشت . آنها همچنین هر دو افرادی با سلیقه اند و خانه خود را به زیبایی تزیین می کنند و همه چیز را تمیز و مرتب نگه می دارند.

متلودین مهر اهل بحث و گفتگو و استدال هستند و از این نظر ممکن است به پر و پای یکدیگر بپیچند و گهگاه باعث آزار و اذیت یکدیگر شوند. ولی به طور کلی پیوند زنانشویی میان این دو توام با آرامش و نشاط خواهد بود.

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین آبان 

متولدین آبان کمی خویشتن دار ، خشک و جدی هستند و در زمینه عشق و عواطف ، احساسات خود را کنترل می کنند. متولدین مهر نیز علیرغم آنکه در این عرصه کمی خشک و جدی اند ولی پرشور و حال تر از متولدین آبان هستند و خواهان روابط عاطفی شادتری هستند.

متولدین آبان خیلی خانواده دوست هستند و هر چه پا به سن می گذارند روحیه شادتری پیدا می کنند . بنابراین وصلت میان این دو اگر چه عاری از اختلاف نظر نیست ولی بر اساس درک و تفاهم یکدیگر می توانند زندگی خوب و سعادتباری با یکدیگر داشته باشند.

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین آذر

متولدین آذر خیلی پرجنب و جوش هستند و روحیه شاد و سرزنده ای دارند و متولدین مهر نیز رفتاری متعادل و سنجیده دارند و در نتیجه این دو به خوبی می توانند مکمل هم باشند و در کنار یکدیگر زوج کاملی را تشکیل دهند .

آنها هر دو موجوداتی مهربان ، صمیمی ، درست کردار ، صادق و وظیفه شناس و با حس اعتماد به یکدیگر قادرند رابطه زنانشویی خود را به روز به روز مستحکم تر کنند. البته متولد مهر گاهی اوقات حالتی خشن و جدی به خود می گیرد و بدش نمی اید تحکم کند که باید بر این وسوسه خود مهار بزند و با حس عدالتجویی و مساوات که در وجودش موج می زند مسیر عدل و انصاف را در پیش بگیرد.

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین دی

متولد دی در زندگی جدی و خشک و مصم است ولی متولد مهر علیرغم حس عدالتخواهی و وظیفه شناسی تا این اندازه خشک و جدی نیست و شادی و نشاط را ینز لازمه زندگی میداند. متولد دی اهل کار و عمل است و بلندپروازی دارد و هر لحظه به فکر پیشرفت و ترقی است ولی متولد مهر دوست ندارد تا این اندازه خود را غرق در کار کند.ولی علیرغم مشکلات و موانعی که در زندگی زنانشویی این دو به چشم میخورد آنها می توانند با هم زندگی خوبی داشته باشند. فقط کافیست متولد مهر عقل و درایت مثال زدنی خود را به کار گید و چهره عبوس متولد دی را کنار زده و شخصیت پنهان در پشت آن را کشف کند. به هر حال متولد مهر هرگز نباید گول ظاهر متولد دی را بخورد. زیرا او رد باطن فردی خانواده دوست ، احساساتی ، خونگرم ، و با نشاط است و فقط تاثیرات سیاره رحل بر رفتار و کردار اوست که مانع بروز احساسات او می شود.

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین بهمن 

متولد بهمن اجتماعی و اهل معاشرت است و دوستان زیادی در اطراف او حلقه زده اند. او بسیار آمانگرا و رویاپرور است و از این لحاظ ممکن است با متولدین مهر چندان سازگار نباشد. متولدین بهمن ممکن است خودخواه و مغرور باشد و اصلا دوست ندارد  به او انتقاد شود و مورد ایراد قرار گیرد . و از این نظر ممکن است انتقادها و عیبجویی های متولد مهر باعث رنجش او شود.

ولی علیرغم اختلاف نظرهایی که ممکن است از برخی لحاظ با یکدیگر داشته باشند متولدین مهر بهترین همسران را می توانند از میان متولدین بهمن برای خود پیدا کنند. زیرا رابطه عاطفی میان این دو بسیار قوی و پرشور و حرارت است و افقهای فکر این دو خیلی با هم اشتراک دارد و زوج خوبی خواهند بود

رابطه زنانشویی متولدین مهر با متولدین اسفند

متولد اسفند یک همسر خوب برای متولد مهر است زیرا از نظر عاطفی خیلی با هم سازگار و هماهنگ هستند.این دو سراسر شور و احساس و عاطفه اند و به خوبی همدیگر را ارضا می کنند و از این بابت هیچ مشکلی با هم نخواهند داشت.متولد اسفند بسیار رویایی ، خیالباف ، و بسیار حساس است و با کوچکترین زخم زبان قلبش جریحه دار می شود. بنابراین متولد مهر باید مراقب باشد و در این مورد کمی با ملاحظه تر رفتار کند تا موجب ناراحتی او نشود . به طور کلی پیوند زنانشویی میان این دو با مشکل خاصی روبرو نخواهد شد به ویژه آن که روابط جسمانی آن ها با هم کاملا سازگار است و به خوبی یکدیگر را ارضا می کنند.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...