تعبیر خواب از اسانسور بالا رفتن

خواب دیدم من و معشوقم داخل آسانسور بودیم و بصورت معمولی و با سرعت مناسب به سمت طبقات بالاتر حرکت می کردیم یک مرتبه ، آسانسور سرعت بسیار زیادی گرفت و این کاملا احساس میشد ، حالم داشت بهم میخورد ، متوجه شده بودیم که مشکلی پیش آمده و خیلی ترس داشتیم چون ممکن بود سقوط کنیم و آسیب خیلی جدی ببینیم ، بعد صدای جرقه های وحشتناکی بلند شد و آسانسور با همان سرعت سقوط کرد و دیگه هیچی نفهمیدم آیا تعبیری داری ؟ استاد شمس نوشته اند خرابی ، اتصال ، ساکن شدن ، و یا هر مشکل دیگر که در بدنه ی آسانسور ، در رویاهای ما ایجاد شود ، خوب نیست و بیانگر شکست های بزرگ و تلخ در زندگی است ، بطور مثال ممکن است برنامه ها و یا پروژه های شما برای مدت طولانی به تعویق بیفتد و بطور کلی می توان گفت افتادن تاخیر در اهداف مهم ، احساس سرخوردگی کردن و متوقف شدن کارها از معانی اصلی این رویاست ، اگر خواب ببینی آسانسوری با شدت زیادی به سمت بالا حرکت می کند و از دور یا نزدیک فقط در حال تماشای این صحنه هستی خوب است و نشان می دهد امور ، برنامه ریزی ها ، تصمیم گیری ها و یا برخی از اهداف از پیش تعیین شده ی شما با سرعت قابل توجهی رو به مقصد و جلو حرکت می کند که در نهایت منجر به موفقیت و پیروزی می شود 

تعبیر خواب از اسانسور بالا رفتن

باید اعتراف کردن معنای سخت ، پیچیده ، مبهم و بسیار ظریفی در برخی از رویاهای امروزی وجود دارد ، آسانسور و حرکت بالا و پایین آن نیز ، یکی از همین موضوعات است که نیاز به بررسی زیاد دارد و لازم است تا کاربران عزیز برای دریافت بهترین و درست ترین پاسخ ، همان چیزی را که دیده اند تعریف کنند ، معبران خارجی اعتقاد دارند آسانسور در رویاهای ما ارتباطی با معشوق آینده نیز دارد ! آن ها می گویند اگر خودت را همراه با کسی که دوست داری در آسانسور دیدی به این تعبیر است که طولی نخواهد کشید که بصورت جدی و رسمی در مورد ازدواج با یکدیگر صحبت خواهید کرد ، یا چنان چه مشکلات و گره های کوری در مسیر شما قرار دارد با سرعت قابل توجهی از میان برداشته خواهد شد ! ایشان معتقد هستند که اگر هنگام جا به جا شدن با چنین وسیله ای احساس خوبی داشتی و اطمینان پیدا کردی که حس و حال خوبی داری و در جای امنی هستی نیکوست و بیان میدارد که برنامه هایتان به آرامی و خوشی و خوبی پیش خواهند رفت ، اگر ترسیده بودی و یا احساس ضعف کردی خوب نیست و هشدار جدی است که باید در یک یا دو ماه اینده مراقب سلامتی ات باشی و چنان چه قصد داری به جایی سفر کنی ، آن را برای مدت زمان کوتاهی به تعویق بیندازی.

پرسش : خواب دیدم سوار بر آسانسوری زیبا و سفید رنگ شدم و بعد میخاستم به طبقه ی هفتم برم ولی مدت زمان زیادی معطل شدم و هر چقدر بالاتر می رفتیم ، متوقف نمی شد ، بعد دو نفر از کسانی که داخل بودند گفتند مشکل فنی برای این آسانسور پیش اومده و خیلی ترسیده بودیم ، داره ؟

پاسخ: بله این تعلل و تاخیری که شاهد آن بوده اید در زندگی واقعی خودتان نیز شکل خواهد گرفت ، اما سبب زیان نخواهد شد.

اما در پایان و در یک جمع بندی کلی می توان اشاره کرد که اگر به سمت بالا حرکت می کرد ، خوب است . ولی اگر به سمت پایین حرکت می کرد تعبیر چندان خوبی ندارد. ولی باید تمام جزئیات دیگر را را نیز برای تفسیر کامل در نظر داشته باشید.

تهیه کننده : توپ تاپ

62 نظر

  1. AlirezaAlirezasays:

    استاد سلام و احترام ببخشید خواب دیدم خونه عمه ام هستم مادربزرگم که در قید حیات نیست اونجا بود من و پدرمم بودیم بعد عمم یه لیست خرید داد سوار بر اسانسور شدم . به یکباره اسانسور از مدار خارج شد و تا انتها پرتگاه بالا رفت اسم یکی از بزرگان دین را اوردم و اسانسور درست شد و به مدار برگشت به طبقه مورد نظر اومد و خرید انجام دادم برای عمه‌ام.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ؛ سوار آسانسور شدن و سایر توضیحاتی که ارائه دادید خبر از قدرت درونی و پنهانی در جسم شما می دهد ، اما بدون شک این قدرت ها در آینده شکوفا و ظاهر خواهند شد

  2. شیدا خیاطیشیدا خیاطیsays:

    باسلام و احترام.خواب دیدم سوار آسانسور شدم .چادر نمازم که در محل کار باهاش نماز میخونم سرم بود .آسانسور بالا میرفت ولی یهو گوشه چادرم به بالای آسانسور گیر کرد و باعث شد انگار آسانسور کند بشه و من خیلی ترسیده بودم .ممنونم از تعبیرتون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، برنامه های جاریتان بهبود خواهند یافت حتی بهتر از آنچه انتظارش را دارید

  3. ندانداsays:

    سلام. من با اینکه در بیداری از آسانسور نمی ترسم و تا حالا وقتی تو آسانسور بودم مشکلی پیش نیومده اما خواب ثابتم از بچگی آسانسور بوده... معمولا آسانسور هایی که تو خواب سوار میشم با سرعت زیادی به سمت بالا میرن و از ساختمان خارج میشن (مثلا توی یک آپارتمان ۵طبقه تا طبقه ۱۲ بالا میرن ) و انقد سرعتشون زیاده که من تا بخوام از آسانسور پیاده بشم درش بسته میشه و دوباره برمیگرده پایین یا میره بالاتر... همیشه هم تنها سوار آسانسور میشم. میخواستم ببینم تعبیر یا علتی داره که من یه خواب تکراریو به شکل ها و در زمان های مختلف میبینم؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیشتر اشاره به این موضوع میکند که در بعضی از مراحل زندگی تان مجبور می شوید تا کارهایی را تجربه کنید که زیاد از آن ها خوشتان نمی آید و یا برخلاف میلتان هستند.

  4. مریممریمsays:

    سلام دیدم تو یک ساختمان پزشگان هستیم رفتیم دکتر باخواهرم دیدم اسانسور اومد بازشدتوش پرادمه خاله هامو دیدم تواسانسور به خواهرم کفتم بریم ماهم به زورجاشدیم اسانسوربعد دیدم تو مدرسه هستم کادو اینا خریدیم باید میرفتیم کلاس من از رو دیوارمثل گربه چنک میزدم بالا میرفتم خواهرم صدازدکفتم صدانزن برمیگردم میوفتم نزدیک پنجره کلاس بودم که دیدم دیوارنیس چنگ بزنم برم اومدم پایین کفتم بریم از در بریم هرچنددوره بعددیدم دور هم ناهار میخوریم معلم هم هست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تصمیم عجولانه ای نگیرید

  5. نریماننریمانsays:

    سلام استاد...خواب دیدم معشوقم داشت میرفت و من هم پشتش افتاده بودم ...بعد اون از پله ها به زیر زمین پاساژی میرفت و منم دانبال میرفتم بعد دوتایی سوار اسانسور میشدیم و میرفتیم طبقه های بالا ...توی اسانسور میخواستم معشوقم را بغل کنم ولی افراد دیگه هم تو اسانسور بود و من نمیتونستم بغلش کنم ...بعدش ک اسانسور رسید بالا پیاده شدیم یه اقایی بود ک پشت میز نشسته بود و ما میرفتیم کنار اون و می نشستم ....اونم یه برگه ای میداد فکر کنم برگه ی ازدواج بود ...و منو معشوقم امضا میکردیم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، راه طولانی را در پیش داری که با توجه به این رویا هم سختی ها و مشکلات و هم شیرینی ها و رضایت ها را با هم تجربه خواهی کرد.

  6. مجتبیمجتبیsays:

    سلام استاد خواب دیدم که با دوستم رفتیم یه ساختمان پنج،شیش طبقه ولی نمیدونم واسه چی رفته بودیم ما سوار اسانسور میشم میریم یکی،دو طبقه بالا وقتی که در اسانسور باز میشه دیدیم تو این طبقه کسی نیست ولی و سه چهار تا در بود بعدش میگم بذار بریم طبقه بالا یهو بزنیم بریم پایین وقتی که دکمه طبقه همکفو میزنیم میریم پایین وقتی در باز میشه میبینیم اومدیم طبقه زیر زمین خیلی ترسیدیم و زود دکمه رو زدیم رفت بالا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، روزهای شاد و خوبی را می گذرانید

  7. سمانهسمانهsays:

    سلام .خواب دیدم خونه برادرم هستم و سوار آسانسور شدم همین ک هی رفتم بالا یک دفعه اسانسور با سرعت زیاد اومد پایین انقد شتاب داشت که وقتی اومد پایین در اسانسور کنده شد و من در اسانسورو گرفتم تو بغل خودم . البته اینم بگم در واقع اسانسور خو نه بر ادرم مشکل داره و ذهنم بهش مشغول هست تا حدودی تو واقعیت . با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آسانسور به دیدگاه شما درباره ی پیشرفت و رشد در زندگی مادی اشاره دارد. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که اضطراب ناشی از ریسک، قدرت روانی شما را مختل کند.

  8. محمد امینمحمد امینsays:

    سلام خواب دیدم که یک ساختمان نیمه کاره بزرگ که که در و دیوار نداشت فقط تیرآهن بود با روپوش پزشکی که به تن داشتم سوار آسانسور شدم و این آسانسور با سرعت سرسام آور رو به بالا میرفت و همش فکر میکردم که نکنه از بالا پشت بام ساختمان با آسانسور پرت بشم بیرون لطفا پاسخ دهید ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که استرس های روزمره، شما را از رشد و پیشرفت باز دارد.

  9. ساراساراsays:

    با سلام و تشکر امروز صبح خواب دیدم میخواستیم بریم یه طبقه ی بالا ولی سوار آسانسور که شدم یه نفر طبقه ی خیلی پایین رو زد و آسانسور راه افتاد من به اون نفر هی داشتم میگفتم اشتباه زدی ولی فایده ایی نداشت چندسال پیش دوبار پشت سر هم خواب آسانسور رو دیدم که به جای بالا رفتن پایین میومدم دقیقا چندی روز بعد در محل کارم تعدیل نیرو کردن و من هم جزو اون افراد بودم ?حالا هم مشکل پیش اومده در محل کارم رو نمیتونم حل کنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس، راه پیشرفت شما را در زندگی بیداری سد کند.

  10. گل بهاریگل بهاریsays:

    سلام و وقتتون بخیر و شادی. من خیلی اوقات خواب آسانسور رو میبینم. دیشب خواب دیدم توو یکی از طبقات یه ساختمان بزرگ هستم دیدم خانومها حجاب ندارن گ قیافه هاشون جوریه که توو دلم گفتم اینجا خارجه، دیدم انگار مهمانی هست یه جمعی هست، بعد عده ای که نمیدیدمشون ولی حسشون میکردم همه رو میکشتن منم تا منو متوجه بشن سوار آسانسور شدم که فرار کنم، میخواستم برم طبقه همکف که از ساختمان بیرون برم، رفت طبقه اول در که باز شد دیدم یه گروهی از جوونا هستن یا گروه نمایش بودن یا سرود دقیق یادم نیس، مربیشون که یه آقا بود از قیافه اش ترسیدم حس کردم از همون قاتلهاست و اون جوونها خبر ندارن، فرار کردم توو اسانسور هر چقدر یه دکمه از طبقات رو میزدم روشن نمیشد که در اصلی آسانسور بسته بشه در حین این حال هم یه در دیگه از داخل داشت که با دستم با فشار نگهداشتم تا اون مرد نیاد توو دستشو اورد توو ولی بازم فشار دادم در رو بستم بالاخره یه کلید روشن شد و آسانسور خواست بره بالا، توو دلم گفتم طبقه 5 پیاده بشم برم اون یکی آسانسور بعد برم پایین که فرار کنم ( برای رد گم کنی آسانسور رو میخواستم عوض کنم) بعد گفتم نه شاید سوار اون یکی باشن و منو ببینن، ساختمان کلا 10 طبقه بود. گفتم نه برم طبقه 10 اگر هم منو اونجا پیدا کردن فوقش از پشت بام خودمو به پایین میندازم. و از اول خواب تا آخرش خیلی ترسیده بودم تا اینکه طبقه 10 به ذهنم اومد یه اعتماد به نفس خاصی پیدا کردم حتی از پرت کردن خودم از پشت بام هم ترسی نداشتم فقط از اون قاتلها ترس داشتم و آسانسور داشت میرفت بالا از خواب بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس ترس، شما را وادار به گرفتن تصمیماتی کند که می توانند آرامش روانی شما را به خطر اندازند.

  11. پارساپارساsays:

    سلام .. ساعت 2 صبح خواب دیدم که تو یه هتل بزرگی هستم و میخوام با آسانسور برم طبقات بالا ولی طبق ترسم در بیداری از آسانسور استفاده نکردم واز پله ها رفتم بالا بعد دیدم که آسانسور سقوط کرده و من همینطور از کنارش از پله ها بالا میرفتم که زن همسایمونو دیدم و فورا راهمو کج کردم و از دست این زن فرار کردم که منو نبینه . البته لازم به ذکر که روبرو جایی که مشغول ساختمون سازیم زنی هست شوهر دار که خواهان ارتباطه و من شدیدا امتناع میکنم . با تشکر فراوان از مدیر .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، افکار و نظرات خود را به شما تحمیل کنند.

  12. ملینازملینازsays:

    سلام.خواب دیدم من و دوستم سوتر اسانسور شدیم می خواستیم بریم پایین هرچقدر ما دگمه یک و میزدیم یکی جلوتر میزد اسانسور میرفت طبقه هفت اسانسورشم شیشه ای بود منم هم از ارتفاع می ترسم به دوستم می گفتم چرا نمیریم پایین این کار چند بار تکرارشد چندبار رفتیم طبقه بالا که از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس دلسردی و ناامیدی باعث دست کشیدن شما از پیگیری اهداف و خواسته های مادی تان شود.

  13. م.رم.رsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید خوابدیم یه جایه نا معلومی که نمشناختمش سوار اسانسور شدم تنهایی بعد اسانسورش سالم بود ولی خیلی سرعتش زیاد بود و بالا میرف ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به موقعیت های جدیدی دارد که موجب رشد و پیشرفت منافع شخصی شما در جامعه خواهد شد.

  14. ااsays:

    سلام خواب دیدم همراه دوستم جلوی در اسانسور اومدیم و هر دوتامون دکمه ی درخواست اسانسور را زدیم تا اسانسور اومد و درش باز شد و سوار شدیم و دوستم گفت که خونه ی دوست دخترش طبقه ی بیستم هست و دکمه ی بیستم را زدیم و به طرف بالا رفتیم در حین بالا رفتن یه دوست دیگرم تو اسانسور ظاهر شد و شروع به تکان دادن اسانسور کرد و بهش گفتیم بس کن ولی اون ادامه میداد بعد من و اونیکی دوستم سعی میکردیم جلوی حرکت اسانسور را بگیریم ولی من میترسیدم بلایی سرم بیاد.....(در ضمن استاد میتونید خواب را مثل قدیم ها تعبیر کنید مثلا نگید که این خواب از شما میخواد که .... خیلی ممنون)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب به تردید ها و نگرانی هایی اشاره دارد که برای تصمیم گیری های مهم و جدید زندگی خود با آن ها رو به رو خواهید شد.

  15. مهوش تركاوندمهوش تركاوندsays:

    دورد بر شما! خواب ديدم كه منتظر اسانسور بودم و دو تا مرد داشتن ميامدن كه سوار اسانسور بشن من زود رفتم تو اسانسور كه اونا همراه من سوار نشوند، به طبق ٩ ميخواستم بروم ولى دكمه اسانسور فقط تا عدد ٨ داشت، و نميدونم انگار يكى به من ميگفت دكمه ٨ رو بزنى طبقه ٩ حساب ميشه، بعد كه از اسانسور پياده شدم، يه سالن بزرگ بود كه فلش زده بود كه طبقه ٩ را از سمت راست نشان ميداد، توى ان سالن هم ميز و صندلى بود، وقتى داشتم به سمت فلش ميرفتم اشنا هامون نشسته بودن دور ميز ومن باشون احوالپرسى كردم.لطفا تعبير خوابم را تعبير كنيد. با تشكر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است با یک اتفاق غیرمنتظره در آینده رو به رو شوید که البت مثبت خواهد بود.

  16. پريپريsays:

    سلام خوب هستين من خواب ديدم با معشوقم در اسانسور هستيم كه داشت به سمت بالا ميرفت و اون ساختمون خونه ي يكي از دوستامون بود ولي اسانسور هي تكون ميخورد و انگار با زور داشتن ميكشيدنش بالا و معشوقم خيلي حالش بد بود و من دلداريش ميدادم و منم حالم بد بود ولي اون بيشتر ترسيده بود و ما ته اسلنسور وايساده بوديم ولي معشوقم دستمو گرفت و بردم نزديك در و با هم از اسانسور امديم بيرون و رفتيم خونه دوستمون و اونجا خوش حال بوديم ميشه تعبيرشو بگين بهم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر از پیچیدگی کارها و سردرگمی در زندگی را می‌دهد

  17. فرهادفرهادsays:

    سلام. من خواب دیدم با یک ماشین از آسانسور بالا می روم. این عمل بالا رفتن چندین بار تکرار شد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آسایش و راحتی خیال

  18. رضاییرضاییsays:

    با سلام - در خواب دیدم با دختر داییم که از لحاظ سنی خیلی از من بزرگتر است باهم سوار آسانسور شده ایم و به منزلم برویم که در طبقه هشتم یا هفتم بود و من تمایل نداشتم - اسانسور نو و طلایی رنگ و اینه کاری شده بود که با سرعت بالا رفتیم و من بعد از پیاده شدن تا چند دقیقه سرگیجه داشتم و داخل منزلش رفتیم که خونش بهم ریخته بود و در حال خانه تکانی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب شما به معنای قرار گرفتن در موقعیت های جدید است.

  19. فروغفروغsays:

    سلام وقت بخیر من الان خواب دیدم که میخوام سوار اسانسور بشم اما شنیدم از صحبت چند نفر که گفتن سرعتش زیاده سوار شدم ،یه دکمه داشت به سمت بالا فلش زده بود دکمه رو فشار دادم وبه سمت بالا حرکت کرد و سرعتش اینقدر زیاد شد که پاهام یکمی از زمین فاصله گرفت ترسیدم گفتم اگه با این سرعت برسم به آخرش که زخمی میشم بعد خودم توی یکی از طبقات بالا پیاده شدم یه چهارده پونزده طبقه رفته بود بالا، رفتم محیط اطراف نگاه کنم ،دانشگاه بود خیلی هم دانشجو داشت بعضیا درس میخوندن و من چون توی طبقه بالایی بودم همش به پایین نگاه میکردم به کسایی که پایین بودن بعضیا همکف بودن بعضیام بالاتر و کلا خیلی بزرگ بود و ارتفاع زیادی داشت با سطح زمین و منم چون اولین بارم بود دوس داشتم بازی کنم اونجا بپرم رو پله ها و به خاطر همین شیطنت دستم گرفته بودم به نرده فلزی یکی از پله ها و اصلا نمیترسیدم که بیفتم و ارتفاعشم خیلی زیاد بود از سطح زمین یه نفر دیگه هم آویزون شده بود به نرده ولی اون یه طبقه پایین تر من بود اونم داشت بازی میکرد مثل بچه های کوچیک کلا حس خوبی داشت .و از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای برنامه ریزی و تصمیماتی است که در زندگی انجام میدهید و ممکن است زندگیتان را تحت تاثیر همین برنامه ریزی ها قرار دهید.

  20. محدثهمحدثهsays:

    سلام و وقت به خیر راستش من خواب دیدم که وارد یک هتل مجلل شدم و به قصد رفتن به طبقه ای که اتاقم آنجا قرار داشت سوار یک آسانسور بسیار زیبا شدم و دکمه طبقه ۳ رو فشار دادم آسانسور در زمان رسیدن تکان اندکی خورد و من کمی ترسیدم در آسانسور که باز شد متوجه شدم طبقه سه یکی از سالن های برگزاری همایش است و من باید به طبقه چهار میرفتم تصمیم گرفتم به جای آسانسور این یک طبقه را پیاده بروم و به این قصد از آسانسور پیاده شدم اما همین که میخواستم به سمت پله ها بروم متوجه حضور شخصی که دوستش دارم در سالن شدم و راهم را عوض کرده و کنار او رفتم و پشت میز روبه رویش نشستم اون داشت یه خوراکی میخورد با حالتی که انگار قبلا دیده بودم اون داره اینجا چیزی میخوره و از روی شوخی پرسیدم : تو هنوز داری میخوری؟؟اون جوابی نداد بعد من شروع کردم به خوردن خوراکی که داخل بشقاب جلوم بود نمیدونم چی بود شبیه یه چیز محلی بود که تا حالا ندیده بودم و مزش رو هم دوست داشتم و به نظرم خوشمزه بود یه چیزی شبیه به یه شربت غلیظ هم کنارش بود اون به من گفت اگه اینطوری دوست نداری از این شربتا بهش اضافه کن خوشمزه میشه من این کارو کردم و به نظرم خیلی خیلی خوشمزه تر شد و من با ولع خیلی بیشتری داشتم اون خوراکی رو میخوردم که از خواب بیدار شدم اینم بگم که شخصی که دوستش دارم تو خواب بهترین لباسش رو که من تو بیداری تنش دیده بودم پوشیده بود و این که ما تو واقعیت زیاد به هم محل نمیزاریم یعنی یه جورایی میدونیم همدیگرو دوست داریم ولی برای اینکه لو نره سمت هم نمیریم اما از رفتار هردومون میشه این علاقه رو حس کرد ،اونجایی که من تو خواب پرسیدم تو هنوز داری میخوری؟ و جوابی نداد توی خواب حس کردم به خاطر همین موضوع بهم جواب نداده در ضمن من این خواب رو حدودا بین ساعت ۶ و نیم تا ۷ عصر بود که دیدم آیا خواب من تعبیری داره؟؟ اگه تعبیر داره خیلی ممنون میشم جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب عصر تعبیر و صحت درستی ندارد و رویای شما بیشتر به رویای پریشان میماند بااین حال نشان دهنده به دست اوردن مقام اجتماعی بالا پیروز خواهید شد

  21. YahginYahginsays:

    خاب دیدم با داداش و مامانم تو اسانسور بودیم میرفتیم بالا ب ی جای عجیب رسیدیم بد اسانسور سقوط کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با اتفاقات عجیب و غریب روبرو خواهید شد

  22. aasays:

    سلام دیشب خواب دیدم دانشجو هستم و دو بار درس فیزیک رو برداشتم و افتادم. به خودم میگفتم چرا رفتم امتحان دادم، معدلم خیلی پایین میاد. بعد دیدم با دختری در بالاترین طبقه ساختمانی بودیم. در پاگرد منتظر کسی بودیم. آقای جوانی اومد و ما سه تا سوار آسانسور شدیم تا بریم پایین ولی پایین رفتنمون رو ندیدم. بعد دیدم که انگار نزدیک عیده. یکی از موکتهای اتاقمونو در آورده بودم تا بشوریم. با خودم میگفتم چقدر خوب که بدون ریخت و پاش داریم کار میکنیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به اين معناست كه موضوعى باعث ناراحتى شما مى‌شود.

  23. طلایهطلایهsays:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من بعدازنمازصبح خواب دیدم که جایی باخانوادم هستم ومیخوام تنهابرگردم بعد سوار اسانسورشدم که بیاد پایین وبرم تو اسانسورم تنهابودم بعد یه دفعه اسانسور برقش رفت و سقفش ایناخیلی پایین اومد جوری که احساس میکردم الان خفه میشم ولی هی به خودم امیدمیدادم که نترس الان درست میشه وسعی میکردم نفس بگیرم. یادمه ناراحتم بودم که گوشیم پیش پدرم مونده ونمیتونم باکسی تماس بگیرم وبگم گیرکردم بعد کم کم داشتم دچار حالت تفس تنگی میشدم. دیرم کسی نیست کمکم کنه وخودم بایدکاری کنم که یهو انگار یه ضربه به جایی زدم و ازاسانسور پریدم بیرون وخودمو نجات دادم. ممنون میشم تعبیرشو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه ترس و فرار از اتفاقاتی است که انتظارشان را ندارید

  24. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم درب اسانسور میخاست بسته بشه و من جا بمونم که به سرعت خودم رسوندم و داخلش شدم و همراه پدرم و چند نفر دیگه داخل این اسانسور نه مترمکعبی شدیم که با سرعت نسبتا زیادی در حال بالارفتن در یک ساختمان ۱۸ طبقه بود. تعبیرش لطفا میگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراحل زندگی را با موفقیت طی خواهید کرد

  25. نجمه گلزارنجمه گلزارsays:

    سلام.خسته نباشید...خواب دیدم پنج تا پسریکساله ی هم اندازه عین هم داشتم...میخواستم بزارمشون تو آسانسور ولی نمیتونستم همزمان بزارم.مونده بودم چیکار کنم...دوتا شونو بردم بالا و هی نگران اون سه تای پایین بودم دوباره فکر میکردم اون دوتا رو بزارم بالا برم پایین چی میشه....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت در زندگیتان است

  26. رویارویاsays:

    سلام.در خواب کابین شیشه ای حمام را میدیدم که داخل اسانسور گزاشته شد و کاملا در محیط اسانسور قالب شد که عده ای رفت و امد میکردند داخلش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما در این زمان احتیاج دارید آهسته تر و آرام تر کار کنید و از وارد آوردن فشار بیش از حد بر خود دوری کنید

  27. ZaraZarasays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم ک توی دانشگاه هستم (در حال حاضر دانشجو نیستم) و توی محوطه دانشگاه منتظریم ک‌کلاسا شروع بشه منم چادر سرمه (چادری نیستم ) بعد خیلی پسر و دختر جمع هستن یکی از بچه ها به دیگری طعنه زد منم با صدای بلند جواب اونو دادم طوری ک همه زدن زیر خنده خودمم خندیدم( یادم نمیاد چی گفتم ) بعد من خواستم برم خوابگاه با یکی از دخترای فامیل سوار اسانسور شدیم ولی به جای اینکه اسانسور عمودی حرکت کنه افقی حرکت میکرد من همش میگفتم یعنی اینقدر علم پیشرفت کرده که توی دانشگاه دربو داغون ما اونم از مسیر دانشگاه به خوابگاه اسانسور افقی هست خلاصه خیلی تعجب کرده بودم و خوشحال بودم ک یک چنین چیزی دیده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید و تازه است

  28. مریممریمsays:

    سلام.خواب دیدم سوار اسانسور شدم می خواستم خونه خونه من طبقه دوم بود تا من طبقه دو رو بزنم یه اقایی اومد طبقه یازده رو زد اول عصبی شدم و ترسیدم بعد گفتم اشکال نداره اول میره یازده بعد میرم طبقه خودم که بعدش طبقه خودم زدم پیاده شدم.لطفا می شه تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده پیشرفت در مراحل زندگی و موفقیت در زندگی است

  29. جوادجوادsays:

    سلام بنده خواب دیدم با دختر خالم در جایی شبیه ب بیمارستان هستیم لباس بیمارستان هم به تنمون بود سرم و..هم وصل بود بهمون!بعد اومدیم ک بریم سوار آسانسور شبیه بالابر بشیم ک بریم پایین استرس و ترسی هم نداشتیم!ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به موفقیت های جزئی و کوچک اشاره می کند.

  30. نادر خیابانینادر خیابانیsays:

    سلام من خواب دیدم همسر سابق با لباس بسیار زیبا آمد و باهم لامپ روشن کردیم و هردو بسیار شاد بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده موفقیت در زندگی است

  31. مژیمژیsays:

    سلام من در یه کلینیک کار میکنم دیشب خواب میدیدم پزشکم بهم گفت وسایل رو ببر بالا تا بیام منم وسایل رو بردم بالای یه برج خیلی بلند و مجلل وقتی رسیدم و وسیله هارو گذاشتم دیدم توی اتاق آخری یه پسر جوانی ک پزشک کلینیکمونم هست اونجا نشسته و همش منو نگاه میکنه و از دیدنم خوشحال بود. منم ظاهرمو چک کردم ک خوب باشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام کارهای سرگرم کننده است

  32. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم تو آسانسور هستم و جایی میرم اما یتدم نیست کا بالا میرفت یا پایین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برنامه های جاریتان بهبود خواهند یافت حتی بهتر از آنچه انتظارش را دارید

  33. موناموناsays:

    با سلام خدمت شما من دیشب خواب دیدم تا با به عالمه دختر و پسر جوون که انگار همکلاسی دانشگاهم بودن (من الان دانشگاه نمیرم ) توی پارکینگ خونه ای که قبلاً در اون سکونت داریم جمع شده بودیم و چیزی که خیلی توی خواب توجه منو جلب می‌کرد اینکه همه دخترا چشم و ابرو های مشکی و کشیده قشنگی داشتن و برام جالب بود فقط من ابرو های کم و چشمای روشنی داشتم بعد یه دختر آوردن که روی برانکارد بود گفتن باید ببریم طبقه بالا همه گقتن آسانسور خرابه و با پله هم نمی‌شه من با یه دست کلید رفتم سمت آسانسور و هرچی صدای ‌شوهرم کردم بیاد درستش کنه داشت با يکی حرف می‌زد و به من توجه نکرد، خودم رفتم توی آسانسور و دل به دریا زدم گفتم خودم درستش میکنم یه کلید چهارسو بود که قفل آسانسور را باز کردم و یهو شروع به حرکت کرد و با تکون های غیره طبیعی رفت بالا خیلی ترسیدم فکر میکردم الان میفته توی طبقه آخر 4 متوقف شد (جلو در خونه سابق مون ) بعدش دوباره سوار شدم که برم پایین پیش بقیه و اون دختر مریض را بیاریم بالا موقع پایین رفتن آسانسور کمتر تکون خورد و راحت تر آمدم پایین ولی دیدم مریض ها شدن دوتا گفتم با تخت که توی آسانسور جا نمیشن، آسانسور خیلی کوچیک هست دیگه همین طور که بالای سر اون دوتا دختر بیمار بودم از خواب بلند شدم، ببخشید که طولانی نوشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خوب است و نشان می دهد امور ، برنامه ریزی ها ، تصمیم گیری ها و یا برخی از اهداف از پیش تعیین شده ی شما با سرعت قابل توجهی رو به مقصد و جلو حرکت می کند که در نهایت منجر به موفقیت و پیروزی می شود

  34. الالsays:

    سلام بعد از اذان صبح خواب دیدم من به همراه دوتا خواهرام سوار آسانسوریم و داریم رو به بالا میریم و همون موقع پلیس مجرمی را دستگیر کرد و وارد آسانسور شد و چند تا تیر از دست پلیس در رفت که به در و پیکر آسانسور می خورد اما خوشبختانه ما صحیح و سالم به طبقه آخر رسیدیم، من به محض ورود به طبقه آخر شروع کردم به جمع آوری اجناس به درد بخور برای دو تا خواهرام‌. یادمه یه کتاب اطلس و بعضی از اجناس اداری را برای خواهرم برداشتم یه طلافروش زن به من گفت یه گردنبند طلای چهار میلیونی دارم که به تو میدم دو تومن ، روی گردنبند کتیبه هخامنشی بود من قبول نکردم. ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سوار آسانسور شدن و سایر توضیحاتی که ارائه دادید خبر از قدرت درونی و پنهانی در جسم شما می دهد ، اما بدون شک این قدرت ها در آینده شکوفا و ظاهر خواهند شد

  35. علی اصغر شکوهیعلی اصغر شکوهیsays:

    پایین یه ساختمون بودم و ۲ از دوستام اومدن که بریم داخل. سوار اسانسور شدیم و روبه بالا حرکت کردیم در نداشت و باز بود. رفتیم بالا و موقع پیاده شدن اسانسور به لحظه وایساد و بعد شروع کرد به پایین افتادن یکی پیاده شد و من اومدم ک پیاده شم سریع اسانسور شروع به سقوط کرد و من نصف بدنم بیرون بود و در حال کشیدن خودم به بیرون بودم و اسانسور داشت سقوط میکرد و من میموندم بین ورودی طبقه و اسانسور و میمردم در واقع. اونی ک بیرون بود با دیدن این صحنه شروع کرد به گفتن وای نه نههه کرد و اون موقع از خواب پریدم!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سوار آسانسور شدن و سایر توضیحاتی که ارائه دادید خبر از قدرت درونی و پنهانی در جسم شما می دهد ، اما بدون شک این قدرت ها در آینده شکوفا و ظاهر خواهند شد

  36. SnaiSnaisays:

    سلام من خواب دیدم که با یه نفر دیگه که انگار باهم صمیمی بودیم تو آسانسور بالا پایین میریم بالا پایین رفتمون حس میکنم بخاطر این بود که تو هر طبقه دکمه رو فشار میدادن و آسانسور به اون طبقه میرفت و به هر طبقه ایی که میرسیدیم یه عده ی خیلی زیادی منتظر بودن ولی وقتی منو کناریمو میدین سوار نمیشدن با اینکه جای خالی وجود داشت و یه لبخند میزدن و در بسته میشد و سرعت آسانسور انقد زیاد بود که درست نمیشد تشخیص داد که بالا میرفت یا پایین اگه میشه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی در زندگیتان باعث شود احساس سرخوردگی و نااراحتی در زندگیتان کنید

  37. مونا باقريمونا باقريsays:

    سلام مدير محترم ديشب خواب ديدم با همسرم از آسانسور پايين مي ياييم كه يك دفعه زير پاهام خالي شد و از اين احساس لذت مي بردم و به همسرم مي گفتم با پاهات فرود بيا و جادين زمين ببين كه وقتي رسيديم زيرزمين انگار كلاس آواخر بود كه تموم شد ما يك كم استراحت كرديم بعد اومدم كفتم بپوشم كه يك لنگش پيدا نمي كردم كه انگار اون زميني كه ايستاده بودم روش حركت كرد مثل آسانسور تا بالا بره كه همه صلوات مي فرستن كه از خواب بيدار شدم ممنون چنانچه تعبير فرماييد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مشکلات شما حل می شود و آرامش به زندگیتون بر می گرده

  38. راضیهراضیهsays:

    سلام خواب دیدم قبل اینکه سوار اسانسور بشم حرف ازین بود یکیو زمین بزنیم زیرابشو بزنیم همچین چیزایی بعد رفتم تو اسانسورو گیر افتادم و اسانسور تیکه تیکه میرف پایین یدفه سرعت میگرف و دوباره کند میشد استرس داشتم فقط جیغ میزدم هیشکی صدامو نمیشنید تا اینکه بالاخره سالم اومدم پایین و ی نفر دیگه بعد من میخواست سوار شه بهش گفتم خرابه ولی گوش نکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تلاشی است که باید برای کسب موفقیت در زندگیتان انجام دهید

  39. بهاربهارsays:

    سلام خسته نباشین. خواب دیدم که توی خواب رفتم بیرون پارک اما هوا کم کم داشت تاریک میشد و منم ترسیده بودم خصوصا که یه خانمی هم برگشت یه جمله ای بهم گفت که فک کنم این بود زنگی خیلی سخته منم گفتم اره و سریع مسیر و کج کردم که برگردم خونه هوا تقریبا تاریک شده بود سریع رفتم سوار آسانسور بشم هیچ کی تو آسانسور نبود عجله داشتم برسم خونه چون میدونستم مادر پدرم خیلی نگران اند که یهو آسانسور به جای این که بره بالا شروع کرد به پایین اومدن همین طور اروم پایین میومد تا جایی که پارکینگ و رد کردیم بعد یهو سرعتش خیلی زیاد شد تا جایی که احساس کردم روحم از بدنم خارج شد وقتی که فهمیدم هنوز زندم شهادتین دادم و از امام زمان خواستم که خودش محافظم باشه و اگه مردم خودش شفاعتم کنه خلاصه اینکه آسانسور بی حرکت وایساده بود اومدم دکمه طبقه همکف و زدم آسانسور بالا اومد اما نمی تونست درست اونجایی که باید وایسه وایسه نمدوننم چیکار کردم اما یه جورایی آسانسور و بازور بالا پایین کردم اما درست منطبق نشد بعدش از شیشه های آسانسور به بیرون نگاه کردم آسانسور توی خوابم یه جورایی انگار شفاف بود و میشد بیرون و نگاه کرد و داخل و دید . یه خانومی از پشت ورودی منو دید منم محکم به در آسانسور مشت میزدم بعدشم خانوم رفت به نگهبان گفت و نگهبان اومد تا کمکم کنه میشه بگید تعبیر این خواب چیه فک می کنم بین ساعت ۷ تا ۹ صبح این خواب ودیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خودتون رو در شرایطی قرار میدین که اتفاقات غیر منتظره ای براتون می افته و دچار مشقت میشین که باید از خود خدا کمک بخواین و به حضرت ولی عصر متوسل شین

  40. شقایقشقایقsays:

    سلام وخسته نباشید من خوای دیدم با دوستیم که مدتی است قهر هستم اشتی کردمو برام هدیه خیلی گران قیمتی گرفته من درون یک اسانسور شیشه ای که کسی در ارن نبود داشتم باهاش صحبت میکردمو میگفتم هدیت رو نمیتونم قبول کنم که در حین صحبت اسانسور پر از ادم شد میخواستیم بیایم بیرون که من تونستم بیام ولی دوستم هر کاری کردم نتونست بیاد اون موقع که صحبت میکردیم نمیدونستم این جا اسانسور بعد فهمیدم خلاصه اسانسور رفت ولی انقدر شلوغ بود کن حال دوستم بد شد پرسو جو کردم کجا بردینش گفت فلان اتاق سوار اسانسور شدم اما اسانسورش به سمن بالا پاییین حرکت نمیکردو بر روی زمین مثل اتوبوس حرکت میکرد و مرا به کشور هند برد بعد که پیاده شدم کلی دویدم تا به اتاق دوستم برسمو دیدم حالش انقدر بد که داره با ی روانشناس صحبت میکنه میشه تعبیرش بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید دقت داشته باشید که برنامه ها و پروژه های خودرا در زندگیتان با جدیت بیشتری برای کسب موفقیت باید طی کنید

  41. زینبزینبsays:

    سلام خواب دیدم که توی بازار بودیم با مادرم و بیشتر مغازه ها بسته بود و میخواستم ساعت بخرم یکی رو برداشتم ساعتش قشنگ بود روی دستم گذاشتم فروشنده گفت خیلی قشنگه به دست تون میاد قیمتش سیصد و خورده ای هست دنبال گوشواره می گشتم ولی جواهراتش جالب نبود بعد تو راه دایی مو دیدم اونجا آسانسور بود که سمت پاساژ ها می رفت پسر دایی ام رفت طبقه هشتم زیر زمین!و از اونجا خرید کرد و زود اومد من و مادرم هم میخواستيم برسم آسانسور حرکت کرد و بالا رفت آسانسور می لرزید و بدنه نداشت پرده بود جاش به پرده دست زدم برق منو گرفت رفت بالا و باز شد و وارد اپارتمان شدیم نمیدونم طبقه چند بود خونه یه خانومي بود همون لحظه هم واسه خانومه مهمون اومد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در رسیدن به خواسته ای دچار مشکل میشین

  42. آینازآینازsays:

    سلام خواب دیدم باید میرفتم خونه یکی از مردای همسایه سابقمون و من سوار اسانسور شدم و رفتم تو واحد اون آقا مثل مهمان بودم اونجا و اون آقا هم تی شرت سفید تنش بود و جلوم راه میرفت هی میرفت و میومد و بعدش از واحد اون اومدم بیرون و رفتم پیش مامانم انگار که تو یه واحد دیگه بود تو همون ساختمون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تغییراتی در زندگیتون ایجاد میشه

  43. بهاربهارsays:

    خواب دیدم سوار اسانسورم و به سمت بالا میره و یه لباس بسیار ریبا براق هم پوشیدم و موهامو همه چی خیلی زیبا بود و‌چندتا عکس از خودم گرفتم تو اینه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده تلاشی است که برای پیشرفت در زندگیتان انجام میدهید

  44. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم خونمون تو یه برج خیلی شیکه البته شایدم هتل بود خودمم نمیدونم محیط خوابم خیلی شلوع بود فامیلامون بودن ، من سوار یه آسانسور شیشه ای شدم رفتم بالا، مهمونی داشتیم دیوارای خونه هم شیشه ای بود فامیلامون رو میدیدم از باآسانسور میان بالا بعد یه نوزادی هم تو خوابم بود برای یکی از فامیلا بود من بغلش میکردم و ذوق میکردم نوزاد تپلی بود یه خرده هم حرف میزد من میگفتم ببین چقدر باهوشه تعبیر میفرمایید . خیلی ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید به نفس خود کنترل داشته باشید

  45. FatemehFatemehsays:

    سلام من دختری مجرد هستم خواب دیدم که داخل اسانسور شدم ولی چن نفر که میشناختم جلو در اسانسور وایساده بودن و من بهشون گفتم برید کنار. بعد که اونا اومدن داخل اسانسور داشت بهم میگف که چقد استادا گیر میدن این بنده خدا ازدواج کرده وقت نمیکنه(منظورش یه دختره بود که داخل اسانسور بود) و داشت به من اینارو میگفت

  46. AFSANE GHARIBIAFSANE GHARIBIsays:

    باعرض سلام خواب دیدم که در بالاترین طبقه ساختمون درون اسانسور ایستاده ام و پایین رفتن خواهرم با اسانسور رو نگاه میکنم اسانسور از نوع محکم و بزرگ و از نوع مخصوص ساختمانونهای بزرگ بود، البته درون اسانسور با اعتماد به نفس ایستاده بودم و هیچ اتفاقی برایم نیافتاده بود. لطفا تعبیرش رو بمن بگید با سپاس

  47. زهره کاظمیزهره کاظمیsays:

    باسلام.من در خواب چند آدم مجروح که نمیشناختم رو داشتم با آسانسور بزرگی به سمت بالا میبردم میخواستم نجاتشون بدم.باسرعت به بالا رفت احساس کردم خراب است بعد به سمت راست حرکت کرد انگار اسیمهایی بودن درش که باز شد از زمین چند متر فاصله بود پیاده نشدم در رو بستم دوباره به بالا رفت وبه مقصد رسیدم وپیاده شدم اگه میشه زود جواب بدین

  48. افسانه غریبیافسانه غریبیsays:

    با سلام خواب دیدم درون اسانسور توی طبقه اخر ایستادهام هدفم پایین دفتن نبود ولی دیدم که خواهر بزرگم بسرعت با اسانسور پایین می رفت اسانسور من یه اسانسور بزرگ بود و در ساختمونی بزرگ و با طبقات زیادی بود که من توی طبقه اخر ایستاده بودم. ممنونم از تعبیر خوابتون

  49. فاطمه احمدیفاطمه احمدیsays:

    خواب دیدم با یه اسانسور میرم بالا بعد چند طبقه اومد پایین و یهو با سرعت زیاد رفت بالا ‌و از ساختمون بالاتر رفت تو ساختمون ۵ طبقه رفت طبقه ۷ و بعد از خواب بیدار شدم

  50. دریادریاsays:

    سلام اگر میشه تعبیر خواب منم بگید من خواب دیدم با چند تا از دوستانم که دوتاشون پسر بودن و دوتا دختر بودیم به مسافرت رفتیم.دوست من با یکی از پسرا دوست بود و تقریبا میشه گفت عین نامزدا بودن ولی من و دوست اون اقا هیج ارتباطی بینمون نبود و فقط یه اراباط معمولی داشتیم و توی یه هتلی اقامت داشتیم ولی اون هتل یه اساسنور طوسی رنگ داشت ک خراب بود و من مجبور بودم از پله ها بالا پایین برم میشه بگید تعبیرش چیه؟؟

  51. پری واحدیپری واحدیsays:

    سلام من خواب دیدم باچند نفر توی شهربازی هستیم یه اسانسور فوق العاده بلند داره ما هم سوار میشیم میریم بالا ودوباره از طریق پله هایی که حالت مارپیچی داشت پایین میاییم من دوباره میگم من میخوام برم بالا میگن بسه دیگه ولی میگم نه من خوشم اومد میاوام دوباره امتحان کنم میرم بالا ولی دیگه یادم نمیاد پایین اومدم یا نه

  52. Behnaz moradiBehnaz moradisays:

    سلام تعبیر خوابها عاليه

  53. رقیهرقیهsays:

    سلام من باردارم خواب دیدم با خواهر بزرگم سوار اسانسور شدیم منتظر بودیم خواهر کوچیکمم بیاد ولی دیر کرد داشت در اسانسور بسته میشد دیگه منو خواهر بزرگم سوار شدیم درش بسته شد دو سه نفر دیگم داخلش بودن بعد اسانسور با سرعت خیلی زیاد میرفت رو به بالا سر من گیج میرفت یکمم ترسیدم ولی بقیه که داخل بودن سرشون گیج نمیرفت تعبیری داره ؟؟؟

  54. سیماسیماsays:

    سلام .‌من خواب دیدم سوار یک آسانسور خیلی بزرگم وکنارم یک پرستار هست و یه برگه دستش هست دوتایی میرفتیم طبقه پایین .وقتی درباز شدکه پیاده شیم برگه رو بهم نشون داد گفت اگه میخوای موفق شوی اینارو بخون به دردت میخوره ولی الان یادم نیست نوشته درمورد چی بود.

  55. سیماسیماsays:

    سلام .‌من خواب دیدم سوار یک آسانسور خیلی بزرگم وکنارم یک پرستار هست و یه برگه دستش هست دوتایی میرفتیم طبقه پایین .وقتی درباز شدکه پیاده شیم برگه رو بهم نشون داد گفت اگه میخوای موفق شوی اینارو بخون به دردت میخوره ولی الان یادم نیست نوشته درمورد چی بود.

  56. مائدهمائدهsays:

    سلام استاد، خواب ديدم قرار بود وارد خونمون بشم و به پاركينگ برم كه ماشين رو بگيرم و معشوقه ام كه بيرون منتظر من بود و گوشيم هم دستش بود رو به خونشون برسونم ولى آسانسور به پاركينگ نرفت و طبقات بالاتر رفت حتى بيشتر از تعداد طبقات خونه ى ما، قبلش هم با مادرم و معشوقه ام و فكر كنم چند نفر ديگه بيرون و خريد بوديم. توروخدا تعبير بفرمائيد، ممنون

  57. مائدهمائدهsays:

    سلام استاد، خواب ديدم قرار بود وارد خونمون بشم و به پاركينگ برم كه ماشين رو بگيرم و معشوقه ام كه بيرون منتظر من بود و گوشيم هم دستش بود رو به خونشون برسونم ولى آسانسور به پاركينگ نرفت و طبقات بالاتر رفت حتى بيشتر از تعداد طبقات خونه ى ما، قبلش هم با مادرم و معشوقه ام و فكر كنم چند نفر ديگه بيرون و خريد بوديم. توروخدا تعبير بفرمائيد، ممنون

  58. Arman nosratiArman nosratisays:

    سلام استاد.حقیقتا من ساعت ۶ غروب خواب دیدم ک وارد یه آسانسور شدم و نمیدونم کجا بود اصلا فقط واردش شدم و آسانسور انقدر سریع بالا رفت که خوردش ب سقف و داشت سقف آسانسور میشکست و من له میشدم گوشی داخل دستم بود دکمه خطر رو میزدم ولی کار ساز نبود به کسیم زنگ نزدم چون فایده نداشت بعد یهو نشستم و یادم اومد ک این یه خوابه اینو داخل خوابم فهمیدم ک طبق معمول من توانایی اینو دارم ک داخل خواب بفهمم ک خوابم و بزارم ادامه پیدا کنه یا پاشم از خواب! و پاشدم و این خیلی عجیب بود برام که چرا اینجوری شد ممنون میشم اگه من رو آگاه کنید

  59. ZiziZizisays:

    سلام استاد من خواب دیدم که وارد یک ساختمانی میشم ۵ طبقه بعد میرم سوار آسانسور میشم برم طبقه ۵ اسانسور بالامیره طبقه ۵ رهم رد میکنه و ایست میکنه یهویی زیر پای من خالی میشه به پایین پرتاب میشم ولی یه کمر بند بهم وصل بوده به سختی خودمو نگهمیدارم از یکی از طبقه ها وارد میشم خودمو نجات میدم تعبیر این خواب چی هست

  60. Zizi.zizi.ZiziZizi.zizi.Zizisays:

    سلام استاد من خواب دیدم که وارد یک ساختمانی میشم ۵ طبقه بعد میرم سوار آسانسور میشم برم طبقه ۵ اسانسور بالامیره طبقه ۵ رهم رد میکنه و ایست میکنه یهویی زیر پای من خالی میشه به پایین پرتاب میشم ولی یه کمر بند بهم وصل بوده به سختی خودمو نگهمیدارم از یکی از طبقه ها وارد میشم خودمو نجات میدم تعبیر این خواب چی هست

  61. زینب تلاشزادهزینب تلاشزادهsays:

    سلام استادمن خواب دیدم سور اسانسورم ب سرعت رفت بالا ک استرس گرفتم حتی خارج از طبقات رفت بعد دکمه اسانسور زدم اومدم پایین بخونه خودم رسیدم ک احساس ارامش داشتم ...میشه تعبیرشو بدونم

  62. رضا مرادیرضا مرادیsays:

    سلام من یه خواب دیدم تعبیرش چیه خواب دیدم یه سوار با ابهت از دور میاد اول نشناختمش ولی خیلی ترسیدم از ابهتش بعد نزدیک اومد دیدم حضرت عباسه لبخندی بهم زد آرامش کل وجودم گرفت بعد دستم گرفت و باهم سوار یه آسانسور شدیم و با سرعت داشتیم بالا می رفتیم پدر عین بالارفتن بهم گفت اونجایی که از همه جا نامید شدی فکر کردی دیگه تمومه دستت میگیریم. این تعبیرش چیه