تعبیر خواب زخمی شدن آرنج

احتمالا دختر یا پسر جوانی که شبی خواب دیده باشد به هر دلیل مشخصی آرنج او زخمی شده است، پدر ، مادر ، یا یکی از افراد نزدیک به ایشان در یکی از کارها یا تصمیمات مهم او پرچم مخالفت را بالا می برد ، و سعی می کند تا او را از انجام کاری یا گرفتن تصمیمی بازدارد ، به طور مثال دختری را تصور کنید که دلش می خواهد با فرد مورد علاقه اش ازدواج کند اما این میان کسانی هستند که با این وصلت مخالفت می کنند ، و یا پسری را در نظر بگیرید که می خواهد در یک کار و یا معامله ی جدیدی شریک شود ، اما متوجه می شود همه ی شرایط مطلوب نیست و هستند کسانی که با این کارش ابراز مخالفت می کنند ، در واقع می توان گفت ، مخالفت کردن دیگران ، تردید در تصمیم گیری ، دول دل بودن ، آشفته به نظر رسیدن ، احساس ترس و نا امنی داشتن برای آینده و همچنین کلافه بودن برای مدتی کوتاه تعبیر خواب زخمی بودن آرنج است ! معبران خارجی نوشته اند چنان چه شخصی خواب دیده باشد آرنج او بریده می شود و سپس قطع می شود به این علامت است که در انجام یکی از امور خیلی مهمش طعم شکست و ناکامی را تجربه می کند و به همین سبب محزون و گوشه گیر می شود ، اگر ببیند آرنج او خراش بر میدارد و خون زیادی جاری می شود نشان دهنده ی گریه و یا ناراحتی های زیاد بعد از یک دوره از شادمانی است ، و طور کلی بدشانسی آوردن ، ناکامی ، تلخی و تاسف را از معانی این رویا محسوب کرده اند .

سوال : خواب دیدم آرنج دست راستم بشدت درد می کرد ، و خیلی بی قراری می کردم ، بعد پدربزرگم که فوت کرده اند گفت ، آستین لباست را بالا بزن تا ببینم میتونم درمان کنم دستت را ، لباسم را زدم بالا دیدم باد کرده و داره ازش خون میاد ، خیلی ترسیدم ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ : بله ، چنان چه مجرد باشی ، این درد و این زخم خبر می دهد که در زمینه ی عاطفی یا عاشقانه با مشکلی جدی همراه خواهید هستید ، اما خوشبختانه با پا در میانی افراد بزرگتر و صاحب تجربه ، مشکلات شما بر طرف خواهد شد و سرانجام راضی و شادمان می شوید.

تعبیر خواب زخمی بودن ارنج دیگران

علامه مدنی آورده اند ، چنان چه زن بارداری چنین رویایی را تجربه کند خوب نیست و ممکن است در زمان به دنیا آمدن نوزاد غمگینی ها و یا ناراحتی های زیادی را او احاطه کند و اخبار نامطلوبی در مورد فرزندش به او بدهند ، اگر خواب دیده باشی که هر دو آرنجت ( راست و چپ) همزمان زخم می شود به این علامت است که در مقابل دشمنان خود شکست می خوری و آن ها بر شما براحتی غلبه خواهند کرد ، همچنین درمانده شدن و سر تسلیم فرود آوردن در برابر مشکلات نیز معنا می شود .

تعبیر خواب زخم شدن آرنج مرده چیست : اگر این شخص از آشنایان ، دوستان و یا بستگان بود هشداری است که مراقب عدم مدیریت های خود در کارهایتان باشید. اگر بیگانه بود نشان دهنده ی دوستان و یا همنشینان هست که نااهل و یا بدخواه شما هستند . 

تعبیر خواب زخمی شدن آرنج دیگران چیست : اگر یکی از اعضای خانواده ات باشد نیکوست و معنای بدی ندارد و قول موقعیت های خوب و قابل توجه اجتماعی را در آینده می دهد ، اگر یکی از دوستانتان را در چنین وضعیتی ببینید خبر از زیاد شدن دشمنان یا حسودان در اطراف شما می دهد ، اگر پیرمرد و یا پیرزنی ناشناس را در چنین موقعیتی مشاهده کردی به این معناست که کاری را بدون فکر و یا برنامه ریزی قبلی انجام خواهی داد که نتیجه اش تلخی و ندامت است.

تهیه کننده : توپ تاپ

25 نظر

  1. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم توخیابون دارم خاله همسرم اومد جلوم کفت بریم خونمون رفتن خونشون خونشون خیلی بهم ریخته بود میخواستم بالای کمدشون یه تیغه هست تمیز کردم انداختم پایین کفتم برم پایین برمیدارم یک دفعه خاله از اونجا رد شد پاشو برید خون میومدمیکفت بریم دکتر کفتم بتادین بیارید اوردن خراب بودبه پسرش میکفتم برو بتادین و چسب وغیره بیار ببندم بعد یه بچه میدیدمدکه ارومش میکنم وچند زنه دیگه تو خونه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      انشالله آینده خوب و روشن در انتظارتان است.

  2. فرزانهفرزانهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم ک با دوستام سر از امریکا دراوردیم مثه یه جایی بود ک پناهنده ها بودن و تاریک بود و دعوا خیلی شد و یه نفر از پشت یا با چاقو بزرگ یا با تبر زد تو کمر من و من ب شدت درد داشتم و هرچی التماس کردم کسی نبردم بیمارستان حتی دوستامم مشغول دعوا و ترس بودن،منم خودمو ب زور تا یه جایی بردم ک یهو سر از خونه مادربزرگم دراوردم و رفتم تو اینه نگای زخمم و جای دردم کردم دیدم دیگه خون نمیاد و فقط درد داشتم،دردش ولی خیلی شدید بود و کلا من کمردرد ندارم اصلا،تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به میل درونی شما برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی اشاره دارد.

  3. لیلا خادمیلیلا خادمیsays:

    سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون. من خواب دیدم یه خانم و فرزندش که شوهرش قبلا مرده و بیوه شده را میشناسم (در دنیای واقعی همچین شخصی رو به عمرمم ندیدم) در یک محوطه بودیم که مردی میخواست بزور اون خانم و فرزندشو ببره و قصد ازدواج زوری با خانم رو داشت و من از روی دفاع از ایشون سعی در مخفی کردن آنان داشتم و اون مرد یه عالمه بادیگارد داشت که خیلی از من به خاطر مخفی کردن اون خانم عصبانی بودن و دنبالم میگشتن تا منو از بین ببرن من هم خیلی سریع میدویدم خیلی ترسیده بودم و مخفی شدم و منو پیدا کردن با چاقویی که نمیدونم از کجا پیدا کردم به یکی از اون بادیگاردا حمله کردم و دست و شکمشو زخمی میکردمو بعد دویدم در جای دیگه که دیدم بادیگاردا اونجا زیادن و من به تک تک حمله میکردم و اونارو زخمی میکردم (نمیمردن فقط زخمی) در اخر با این همه بدبختی و دفاع از اون خانم و بچش، دیدم خودش داوطلبانه به سمت مرد رفت و مرد به من به حالت طعنه گفت که خودش تصمیم گرفته باهام ازدواج کنه اگه تعبیر خاصی داره ممنون میشم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی موقعیت هایی جدید است که شرایط و مسئولیت هایی را به شما تحمیل خواهد کرد و لازم است با این موقعیت، به شیوه ای منطقی رو به رو شوید. این خواب از شما می خواهد تا از پذیرش مسئولیت هایی که بر خلاف میل باطنی تان می باشد خودداری کنید.

  4. مریم گلیمریم گلیsays:

    خواب دیدم اول ی مهمونی میخاسیم بر گزار کنیم همه اش یادم نیس ولی قبل مهمونی دستای من تا آرنج بخ شدت زخمی شده بود و تاولای قرمز زده بود و مثل حالت ماهگرفتگی قرمز رنگ شده بود بعد دستم و نشون زن داداشم دادم و گفتم من نمیام پیش مهمونا رتم تو ی اتاقی تنها نشست ی مهمونی اومد ک معلولیت زیادی داشت با ی بچ اومد ب من سر زد و من تا اخر خواب دستم بهتر شد ولی خوب نشد بعد زن داداشم بهم گف حتما ی کاری کردی ی دروغ گفتی ک اینجوری شده تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از طرف اشخاصی مورد اذیت و ازار قراربگیرید

  5. مریممریمsays:

    سلام. من خواب دیدم کل شکم بابام و فکر کنم پشتش زخمی هست. البته انگار پوست بدنش کنده شده و پوست زیر بدنش به شکل گوشت قرمز دیده میشه ولی خون نمیاد. یا اگه هم بیاد فقط در حد رنگ قرمز روی پوست هست. رفتیم دکتر تا ببینیم چرا اینطوری شده که دکتر ما رو برد یه اتاق دیگه و یه جورایی من استرس گرفتم که چرا نمیگی چی شده. دکتر می گفت نگران نباشین و بیاین باید بررسی کنیم و این یه موردی هست که خیلیا ممکنه بترسن و اینا. دقیق حرف ها یادم نیست. تا جایی که یادم میاد انگار بابام هم نگران بود و حال نداشت. تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی متحمل زیانی شوید بهتراست استرس نداشته باشید

  6. زهـzahraـرازهـzahraـراsays:

    سلام من خپاب دیدم که آستین کوتاه تنم بود و دوستمم همچنین آرنجامونو نشون هم دادیم گفتم واسه من تیرس زشته تو عروسیم(شخص مورد نظر تو ذهنم بود) دوستم نشونم داد آرنجش تیره تیره بود بهم گفت واسه تو خیلی خوبه واسه من که افتضاحه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ناراحتی شما بعد از یک دوره شادمانی است

  7. حدیثحدیثsays:

    سلام من خواب ددیدم از یه شهر دیگه دارم میرم روستامون پسر عموم که متاهله منو رسوند وقتی رسیدم دیدم همه جمعیت روستا هستن نفهمیدم برای هیت امام حسین بود یا برای پدر بزرگم که تازه فوت کرده دیدم خالم داره گریه ی شدید میکنه و نوک موهاش طلاییه بعد منم میرم بغلش میکنم گریه میکنم منو دور میکنه میگه موهامو کشیدی بعد کنارش وایمیستم و میریم همه به سمت مزار تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در کاری مهم دچار ناکامی و شکست شوید

  8. parisaparisasays:

    سلام من خواب دیدم دختر دخترخالم بغلمه ساق دستش با کمرش زخم شده و خون میاد خونه قرمزه زیاد بعد من عذاب وجدان داشتم میگم پیش من بود اینجوری شد بردمش کنار شیر اب شستم خون روو دستش رفت حتی زخمشم ندیدم دیگه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تلخی هایی را در زندگیتان تجربه کنید

  9. baraaanbaraaansays:

    سلام خواب دیدم ظهر که پدرم میاد مدرسه دنبالم لباس مشکی تنش بود و من با ذوق رفتم پیشش دیدم گوشه لبش خونیه یکم از موهاش کنده شده ازش میپرسم چی شده میگه بخاطر عموم با داییش دعوا کردن توو خواب رفتم یه گوشه نشستم چنان گریه ای میکردم همش میگفتم من نگفتم نکن از اینکارا تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه ناتوانی در کاری است

  10. تیناتیناsays:

    سلام وقت بخیر. دختر مجردی هستم. امروز صبح خواب دیدم مشغول کاری هستم یه دفه دیدم یه تیغ ازین فلزیا ک برای اصلاح استفاده میشه از قسمت طولی و درازیش تا نصفه رفته تو قسمت گوشتی و نرم داخلی بازوم?? و خیلی کم دور تیغ خون خشک شده بود. بعد به خواهرم گفتم آرووم تیغ رو از بازوم در اورد وقتی تیغ رو بیرون کشید یه شکاف عمیق بوجود اومده بود ک میشد داخلشو دید و درد هم نداشت خون هم نیومد ولی خودم با دست دو طرف زخم رو فشار میدادم و چرک ک آبکی و مایع نبود و مثل چیزی بود ک انگار شکرک زده به رنگ قهوه ای روشن اونم بزرگ و زیاد از شکاف بازوم خارج میشد و هرچی بیشتر فشار میدادم بیشتر میومد و آخرش دیگه همون چرکا رنگش سفیده سفید بود زخممو نبستم و ب کارایی ک انجام میدادم ادامه دادم ک از خواب بیدار شدم. لطفا تعبیرشو بگید. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بیماری جزئی است که زود گذر است و نگرانی زیادی ایجاد نمیکند

  11. زهرازهراsays:

    درود .من خواب دیدم مثلا حنابندون پسر داییم هس ولی عروس دوماد از دهن و بینیشون خون میاد و زخمی شدن . یه دسته گل داشتن .گذاشتنش رو میز .من رفتم یه شاخه رز سفید از دسته گل برداشتم برا خودم خیلی هم خوشحال بودم از برداشتن گل .‌.

  12. سوگلسوگلsays:

    با سلام، خواب دیدم کنار خانواده شوهرم بود و به پای چپم نگاه کردم زیر انگست شصت پای چپم زخم شده بود و اندازه یه سکه گود شده بود و زخمی بود با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های اجتماعی خوبی برایتان ایجادشود

  13. سیامک یاریسیامک یاریsays:

    سلام. در خوابم برادر کوچکم را دیدم که بر سمت چپ پیشانی ایشان زخمی بود که یک بخیه در آن دیده می شد(انگار زخم قبلی بوده که برای ترمیم جای قبلی جراحی و بخیه شده بوده هرچند مقدار کمی از جای آثار ترمیمی جراحت قبلی دیده می شد) برادر می گفت که زخم خوب شده و دکتر می خواد این بخیه را باز کند. باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برادرتون موفقیت هایی رو بدست میاره

  14. مهدیمهدیsays:

    سلام . خواب دیدم از بالا تا پایین دستم پر از زخمه . یکی از زخم ها رو دیدم که داخل بدنمه و اون ماهیچه ها یی که دور اون زخم بودن خونی نبودن مثل پوستم بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موانعی ممکن است در زندگیتان ایجادشود

  15. R.eR.esays:

    سلام من دختری هستم که خواب دیدم از پوست انگشت کوچک دست چپم به جای مو ، چیز سبزی مثل گیاه تازه دارد جوانه میزند و مدتی بعد دیدم این حالت روی آرنج دست چپم هم هست (فقط دست چپ) . خاله ام کمک کردن یک تکه خیلی کوچک از پوست دستم رو کنار بزنیم (مثل پوسته شدن خیلی سطحی بود) تا ببینیم چه اتفاقی افتاده؟ که متوجه شدم زیر پوستم تربچه های قرمز کوچک کنار هم وجود دارن . من از آرنجم شروع کردم دوتا از تربچه ها رو دراوردم که دیدم زیرش کارت های آیت الکرسی بود ، فقط اون کارتها رو دوباره برگردوندم سرجاش کار گذاشتم . با ظرافت و حوصله داشتم این کار رو ادامه میدادم و دردی هم حس نمیکردم . ولی دیگران نگران بودن و مدام میگفتن بریم دکتر . ولی من میگفتم لازم نیست خودم دارم درشون میارم . بعد متوجه شدم همین تربچه ها زیرپوست ساق یکی از پاهام هم هست(نمیدونم کدوم پا) که در نظرم بود بعدش برم سراغ اونها . (* این توضیح رو بدم که من تک فرزند هستم چون دیدم بعضی جاها دست و انگشتان دست به خواهربرادر تعبیر شده . ) تشکر

  16. رجبیرجبیsays:

    سلام ممنون از سایت خوبتون لطفا حتما پاسخ من روبدید نگران شدم. دیشب خواب دیدم که گوشت دست چپم قسمت اطراف ارنج تا نرسیده به مچ کنده شده و من بخودم میپیچیم از ترس یادرد یادم نیست فک کنم از ترس.اول فکر میکنم دستم از ارنج یا بین ارنج ومچ قطع شده ودستموفشارمیدم و میپیچم بخودم ولی بعد دستم برمیدارم میبینم گوشتم کنده شده استخون پیداست دست چپم بود.خیلی نگران شدم لطفا جوابم بدید درضمن من سه ماهه که باردار هستم ویه دختر نزدیک 1سالو9ماه وبرادر متاهل هم دارم که قهریم باهم . چون تعبیردست به برادر وفرزنداشاره شد برای تعبیر درست بهتون این موارد رو عرض کردم.تشکربی صبرانه منتظر پاسختون هستم.

  17. ایلیاسایلیاسsays:

    سلام .. خواب دیدم تو یه جایی نزدیک کوه هستیم و من دستم رو برگردوندم و خورد به برادرم و نمیدونم دست یا سرش بود که خون اومد همسرش هم اونجا بود بردیمش بیمارستان که همونجا بود و رو تخت بود که داشتن مداواش میکردن شب بود بعد اومدم بیرون چند تا کماندو نظامی دیدم سر کوه و تپه وایسادن . ممنونم .

  18. ParkhanParkhansays:

    سلام توخاب دیدم ارنج دست چپم ی لاشه چوب کوچیک فرو رفته فشترمیدم هی خون میادبعدلاشه رو اول نمیدیدم بعدش دیدم و فشاردادم و بیرون کشیدم وخون اومد

  19. عارفه هاشمیعارفه هاشمیsays:

    سلام مادربزرگ مادری من مرده.توخواب دیدم کمی مریض احوال هست دست و آرنجش زخمی بود وخون می اومد و کمی به زمین خورده بود مادرم کمکش می کرد تا بره سرویس و وقتی داشت دست وصورتشو می شست نگاه من به پاهاش افتاد که ورم کرده بود .خونه ما مهمون بود میخواست بره که من گریه کردم وگفتم توروخدا چند روز دیگه بمون .

  20. ZhZhsays:

    سلام خواب دیدم ب آرنج چیزی چسبیده بود داشتم میکندمش ک یهو حالت حفره حفره ای شد و انگار داخل آرنجم دندون داشت درمیومد،وقتی حفره ها رو میکشیدم انگار دندون می‌دیدم داخلشون،خیلی حالت بدی بود ولی خون نمیومد،تعبیرش چیه؟

  21. مجیدمجیدsays:

    سلام خواب دیدم که بچه ای رو به بغلم دادن که همزمان چاقویی توی دستم بود. در حین بغل کردن بچه چاقو به آرنجم کشیده شد که زخم برداشت طوری که موقع باز کردن در و گرفتن دستگیره در، خون از روی دستگیره سرازیز شد.

  22. AGHAGHsays:

    سلام من خواب دیدم به دیدن خاله‌ی خودم رفتم. مدت ها بود دوست داشتم برای هدیه به همسرم، از کسی تلویزیون یا ضبط قدیمی بخرم. هم خودم علاقه دارم و هم همسرم. ضبطی رو پیشش دیدم و گفت که با قیمت ۱۰۰ هزار تومن رادیو رو به من میده. خاله کلی لباس مجلسی( از هر کدام چندتا عین هم ) دوخته و فروشگاه بزرگی زده بود که بفروشه. من همه ی لباس ها رو دیدم و قبل از خروج یکی از خانم های دوره ی دانشگاه رو دیدم. من اونو شناختم اما او گمان نمی کنم و فقط نگاهی مثل اینکه قبلا منو دیده انداخت از فروشگاه که خارج شدم. جلوی در یک خانمی قسمت کوچکی از گوشت پایین تر از آرنج دستش گیر کرد لای در،، نتونست بیرون بیاره و سریع در بسته شد و صدای قیچی شدن قسمت کوچیک گوشتش میومد و من از خواب بیدار شدم

  23. ابوالفضلابوالفضلsays:

    سلام.دو تا از فامیل های نزدیکم خواب دیدن که بابابزرگم تو خواب از مبل افتاده و ارنجشون درد می‌کنه.تعبیرش چیه؟

  24. یاسمنیاسمنsays:

    سلام خواب دیدم مادرو پدرم با هم بحثشان شد پدرم با شیشه ای به مادرم زد شیشه شکست از انگشت کوچک مادرم و آرنج خود پدرم خون زیادی جاری شد تعبیرش چیست ؟

  25. هیوا داربازهیوا داربازsays:

    خواب پدر بزرگ مرحومم رو دیدم که همه نوه های بچه ها خونشون بودیم و جفت دستاش روی آرنجش زخم بود هر چی هم گفتم بابا بزرگ دستت چیشده هیچی نگفت