تعبیر خواب آجیل مشکل گشا چیست؟

خواب دیدم همراه با مادربزرگم از بازار مقدار زیادی آجیل مشکل گشا خریدیم ، به خانه بازگشتیم ، و آنها را در بسته های کوچک پلاستیکی ریختیم و بعد از تزیین کردن ، با نیتی که در دلم داشتم ، بین همسایگان و برخی از اقوام نزدیک خودمان پخش کردیم ، آجیل های مشکل گشا را در داخل سینی بزرگ مسی قرار داده بودیم و وقتی مشغول انجام این کار بودم حس و حال خیلی خوبی داشتم ، تعبیرش چیست ؟ استاد طباطبایی آورده اند دیدن چنین رویایی در هر شرایط و زمانی همراه با معناهای خوشایند خوبی است و به طور قابل توجهی می تواند شما را در زندگی واقعی یا بیداری به برخی از اهداف از پیش تعیین شده و مشخصتان نزدیک سازد ، استاد همدانی نوشته اند مرد ، زن ، دختر یا پسری که چنین رویایی را تجربه کرده است بدون تردید دل صاف و پاکی دارد که در آن چند آرزوی بزرگ و کوچک نفهته است ، احتمال دارد او اسرار و رموزی در زندگی خود داشته باشد که فقط میان خودش و خدایش است ، او شخصیتی مهربان دوست داشتنی و البته کمی پیچیده دارد ، او نیت های مهمی در دل دارد و در سر نقشه هایی منظم برای زندگانی آینده ی خود دارد ، او کمی در مورد آینده اش احساس نگرانی دارد و در در بعضی مواقع بخاطر همین موضوع کمی آشفته نیز به نظر می رسد ، او کمی زودرنج و حساس است ، خدانکند که روزی و روزگاری دلش بکشند و کسی را از عمق وجود نفرین کند ! شاید متعجب شوید ولی باید بدانید مورادی که گفته شد از برخی از نشانه های افرادی است که احتمالا صبح یا شبی خواب (آجیل های مشکل گشا ) را دیده اند .!

تعبیر خواب آجیل های ترکیب شده از پستی ، شیرین و یا فندق

سوال : پدر و مادر من چند سال پیش در یک سانحه ی شدید تصادف مردند ، دیشب خواب دیدم هر دوی آنها در خانه ی قبلی مان در حال پخش کردن آجیل های مشکل گشا هستند ،از فاصله ی دور به راحتی پسته ، کشمکش ، فندق ، و شکلات های مختلفی که درون بشقاب بود به چشم میخوردند ، بعد من رفتم کنارشون و پرسیدم دارید نذری میدید ؟ گفت نه عزیزم این خیراتی است که برای آمرزش و شادی روح رفتگان پخش می کنیم بعد بهم گفت اگر تو هم حاجتی داری میتونی در این امر خیر شریک بشی ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ : بله ، شما به درخواست دو نفر از عزیزانتان تصمیم داشته اید تا در بین مردم آجیل های مشکل گشا را پخش کنید و این خیلی خوب است و بی تردید قول بدست آمدن موفقیت در امور مختلفتان را میدهد ، در ضمن نشان دهنده ی افزایش طول عمر ، دور ماندن یا دور بودن از خطر ، رزق و روزی در خانه و همچنین زیاد شدن برکت و نعمت در زندگی تان است.

تعبیر خواب آجیل گرفتن

استاد مدنی در این باره آورده اند :

اگر ببینی آجیل مشکل گشا را خودت به تنهایی میخوری نشان از سلامت جسمانی شما دارد و باید بدانید که بزودی از برخی از نگرانی ها ، کم و کاستی های و یا مشکلات روحی رهایی خواهید یافت و در نهایت شادمان و راضی خواهید شد ، اگر ببینی که دیگران در حال خوردن هستند به این علامت باشد که جوابی قانع کننده برای برخی از معماهای قدیمی پیدا خواهید کرد.

چنان چه ببینی کسی یا کسانی درب منزلتان را می زنند و به شما آجیل مشکل گشا به عنوان نذر و یا ... میدهند به این نشان است که یک یا چند تا از گرفتاری هایتان با سرعت زیاد از بین می رود در حدی که حتی خودتان نیز از این موضوع متعجب خواهید شد !.

اگر ببینی آن را از معشوق خود دریافت می کنی نشانه ی بسیار خوبی است و جمیع کثیری از معبران آن را نشانه ی شادی ، رضایت ؛ وصلت بدون دردسر ، از میان رفتن موانع ازدواج ، کامروا شدن ؛ رسیدن به مراد دل و همچنین بهبود رابطه ها و از بین رفتن برخی از اختلاف ها و یا مشکلات که احتمالا بین خانواده ی دختر و پسر وجود دارد . 

اگر ببینی از نزدیک آجیل تشکیل شده از پسته را می بینی نشان دهنده ی روزنه های زیاد در زندگی و یافتن راه نجات برای برخی از مشکلات خصی زندگی است و همچنین نشان دهنده ی حل شدن فوری گرفتاری های خرد و بزرگ است ، اگر تشکیل شده از فندق بود خبر از سلامتی و آسایش می دهد ، اگر آجیل را همراه با شیرینی مشاهده کردی بعنی رسیدن به آرزو و برطرف شدم غم و اندوه.

تعبیر خواب آجیل کرم خورده یا خراب چیست ؟ دیدن چنین رویایی متاسفانه در بیشتر موارد نشان دهنده ی ضعف ، ناکامی ، سرخورده و تحقیر شدن در برابر جمع ، از دست دادن اعتبار و مقام ، دلگیر و ناراحت شدن ، کمتر شدن رزق و روزی ، و از راه رسید دسته ای از بدشانسی های تازه در زندگی است ، همچنین استاد طوسی در همین باره آورده اند که چنان چه شخصی خواب دیده باشد در آجیل او چه از نوع مشکل گشا و یا چه از هر نوع دیگری باشد ، خرابی و یا کرم وجود دارد به این معنی است که از یار خود جدا می افتد و به احتمال زیاد روابط آن ها شکر آب می شود ، که رد اثر آن باید مدتی را در تنهایی و حزن به سر ببرد ، اگر ببینی مقدار خیلی زیادی از آجیل های خراب شده و یا بدبو را در خانه و یا در مکانی دیگر پیدا میکنی هشداری است که مشکلات مالی در پیش خواهید داشت از کسی پول قرض نکنید ، پول قرض ندهید ، و حدود سه ماه در مورد مسائل پولی بسیار دقت کنید . به هرکسی به راحتی اطمینان نکنید . در طول این مدت اقدام به سرمایه گذاری چدید نکنید ! ان شاء الله که بلا رفع شود.

تهیه کننده : توپ تاپ

36 نظر

  1. بیلبوبیلبوsays:

    سلام میخواسم بدونم خوابی که قبل از طلوع صبح میبینیم اگر رویای صادقه باشه چن وق بعد اتفاق میافته به طور غیر معمول

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به طور قطع بر یقین ، بر هیچ رویایی نمی توان زمان وقوع تعبیر مشخصی را دارد به جز مواردی که استثنا هستند

  2. زهرازهراsays:

    سلام. من خواب دیدم تو یک ساختمان مجللی قرار دارم همراه مقامات دولتی و حکومتی که جلومون یک در شیشه ای قرار داره و نگهبان کت ک شلواری استاده. ما روی سن هستیم و ازمون با سنجد و آجیل پذیرایی میکنن. اندازه سنجد هام بزرگه. ولی اجبل و سنجد ها رو میریزن روی زمین سهم هر کدوممون رو و ما از روی زمین جمع میکنیم و به طرف خودمون میکشیم. در ضمن در خواب دیگه دیدم مدفوع کردم در خانه و از داخلش یک کرم سبز رنگ بزرگ بیرون امد بعد مثل اینکه کرمه خیلی بزرگتر شد و دقیقا شکل و اندازه یک خیار معمولی شد و من برداشتمش و از پنجره اتاقم انداختمش بیرون. همچنین خواب بازیگر گلشیفته فراهانی رو دیدم که تو حیاتمون نشسته بودیم با زن دایی و پسرش و داشتیم سنجد و اجیل میخوردیم که یکهو این بازیگر در خونمون رو باز کرد اومد داخل ما رو تو حیاط دید لبخند زد بهمون و برگشت رفت.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چند روز اگر دور از فشارهاي روحي باشي بهتر خواهد بود. فرقي نمي‌كند كه اين فشارها از محل كار باشد يا از خانه و خانواده.

  3. سامیهسامیهsays:

    با سلام خواب دیدم داییم که فوت شده اومده خونه ما و یکی از فامیل من رفتم غذا درست کنم ولی انگار اونا نمیخواستن برا ناهار بمونن بعدش من خورشت درست کردم اومدم برنج درست کنم ولی توی ظرف برنج ی کیسه پر از آجیل مشکل گشا بود که من اونو برداشتم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، به خداوند توکل کنید ، شاید در حال حاضر از زندگی خود رضایت چندانی نداشته باشید ولی ایام روشن تری از راه خواهند رسید.

  4. آزاده همدانیآزاده همدانیsays:

    سلام خدمت شما یکی از همکارام خواب دیدن من به آرزوم رسیدم وایشان که برام نذر آجیل مشکل گشا کردن تو خواب بهم یه کیسه آجیل میدن که پخش کنم و میگه که دیدی گفتم حاجت روا میشی تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شادمانی و رضایت برایتان بخاطر یک کار و یا یک هدف مشخص در آینده بدست خواهد آمد.

  5. سپیدهسپیدهsays:

    سلام وقتتون به خیر خوابم این بود که دیدم مامان و بابام ک هردوشون فوت شدن، تو خونه مون بودن داشتن آجیل پاک میکردن تو بشقاب، حالا نمیدونم حتما مشکل گشا بود یا نه ولی چون داشتن پاک میکردن میگم احتمالن مشگل گشا بوده ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به نیاز درونی شما برای مطالعه درباره ی موضوعات مورد علاقه تان اشاره دارد.

  6. فاطمهفاطمهsays:

    سلام.من خواب دیدم روز اربعین ما هیئت به سرمزار رفت و پدربزگم که فوت شده داییم شیرینی و مشکل گشا خریده بود و من مشکل گشاهارا پخش کردم میخاسم بببنم تعبیرش چیه مرسی..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا با پرداختن به کار های مورد علاقه و سرگرمی های کوچک، ناراحتی و اضطراب های روزمره را از خودتان دور کنید.

  7. الهام راستینالهام راستینsays:

    سلام ببخشین من بعد از طلوع آفتاب امروز خواب دیدم خونه آقاج.نم که سالها پیش قبل از فوتشون روزه امام حسین می گرفتند، روزه برپا شده و بسیار هم شلوغ بود و من میخواستم به نیت حضرت ابوالفضل نذر بدم. به بابام گفتم و بابام 10 بسته شکلات گرفتند هشت بسته رو واسه خودشون برداشتند و دو بسته رو به من دادند و من شروع کردم به توزیع (بابام موقع پرداخت در خواب گفتن الان پول پرداختشو ندارن و صاحب بسته ها گفت اصلا اشکالی نداره). پس از اتمام بسته اول وقتی رفتم سر بسته دوم دیدم علاوه بر شکلات چند نوع آجیل که فقط تخمه و شاید بادام آن یادمه و به مقدار زیاد وجود داره و وقتی در ظرف ریختم از آن سرازیر شد و من با این که تعجب کردم رفتم که پخش کنم. درضمن حیاط خونه هم خیس بودم و مهمانان می گفتند باران اومده.ببخشین خواب بعد از طلوع آفتاب تعبیر داره؟ ممنون میشم تعبیر کنید. سپاس فراوان.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما میخواهد تا اجازه ندهید فکر کردن به شکست ها و فقدان های گذشته شما را از پیگیری اهداف و برنامه های جدید در زندگی بیداری باز دارد.

  8. marymarysays:

    سلام .من خواب دیدم شخص که نمیدونم کی بود شاید یکی از دختر عموهام بود، یه پلاستیک جلوم میزاره که فقط دو اجیل توش هست یکیش کشمش بود و یکی دیگه نمیدونم چی بود شاید بادوم یا.... انگار به زحمت همون دوتا دونه رو آورده بود چون ته یه تیکه پلاستیک مچاله شده کوچولو پیچیده شده بود و دوتا دونه بیشتر نبود، بهم گفت برا تو منم یه دونه کشمش رو برداشتم و در همون خواب به یک نیت شغلی خوردم، اون یکی دیگرم فرد دیگری برداشت که نمیدونم کی بود. ممنون میشم تعبیرشو برام بگید. بازم ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی صحبت ها یا موقعیت های دوستانه ی جدیدی است که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد.

  9. هستیهستیsays:

    سلام خواب دیدم به همراه دو نفر دیگه نزد یوسف پیامبر رفتیم ایشان به هر کدام از ما یک مشت مشکل گشا دادن یه مقدار ازش از دستم ریخت دو تا نقل هم ازش خوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ... نشانه سربلندی و عزت است.

  10. مريممريمsays:

    سلام.روزتون بخير.من قبل ازاذان صبح خواب ديدم ك جشن نيمه شعبان هست و همه دارن شيريني شربت پخش ميكنن منم شربت ميخورم بعدبراي مادربزرگم اجيل مشكل گشا خريدم اون گفته پخشش كن منم پخش كردم بين مردم و از اون اجيل مشكل گشا خوردم توماه شعبان اين خواب روديدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که در زندگی خود تغییری خردمندانه بوجود می‌آورید.

  11. فرانفرانsays:

    سلام.من خواب دیدم تو خونمون مهمونیه و من یه سینی پر از آجیل مشکل گشا دستمه و به همه تعارف میکنم حتی به کسی که بهش خیلی علاقه دارم هم گرفتم،بعد نشستم پیشش.ممنون از شما.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اتفاق های مطلوب و مهم و البته همراه با منفعت در آینده در انتظارتان خواهد بود.

  12. مرجان. دمرجان. دsays:

    با سلام خواب دیدم در حرم امام رضا (ع) هستم و در صف نماز بودم در حین نماز چند خانم به من آجیل مشکل گشا به من تعارف کردند و من برداشتم. به نظرتون تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در عالم واقع توسل کنید و مشکل گشا بدهید

  13. مریم مرادیمریم مرادیsays:

    سلام من روز جمعه خواب دیدم چند نفر آقا داخل کامیون هستند و میخوان یه هدیه تبرک شده رو بندازن واسه یه جمعیتی گفتن واسه حضرت ابوالفضل هستش اما چون یدونس و تعداد جمعیت زیاده ما میندازبم واسه هرکسی که قسمتش شد ..بعد که اونو انداختن تو جمعیت افتاد تو دستای من ...من تو حالت خواب برگشتم دیدم مشکل گشا هستش که مثل دست گل عروس تزئین شده و تو همین حالت که شوکه بودم برگشتم گفتم ممنونم ازت حضرت ابوالفضل که حاجت روام کردی ? میخواستم تعبیرشو بدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای بسیار خوب و نیکی است و بر حاجت روایی تعبیر میشود با توکل بر خدا و توسل بر ائمه مشکلاتتان حل خواهد شد

  14. فاطمه دستانفاطمه دستانsays:

    سلام من خواب دیدم برای عزا داری در مسجدی نشسته ام که یک خانم یک سینی مشکل گشا جلوی من گرفت من یک نشت برداشتم وچند عددش را خوردن وبقیه را در جیبم ریختم خانم را میشناختم آمدم با او سلام وتعارف کنم که به من گفت که تو اینجا نمیامدی من گفتم مسجد خانه خداست منم بخاطر تو نیامدم میخواستم احوال دخترت را بپرسم ناراحت شدم و مشکل گشایی که درجیبم ریخته بودم را دوباره درسینی ریختم . تعبیرش چیست.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است گشایشی در زندگی و کارهایتان ایجاد شودکه موجب شادی است

  15. SaraSarasays:

    سلام خواب دیدم تو یه حیاط خونه ای بودیم انگاری مهمون اومده بود سینی مسی قدیمی پر آجیل مشکل گشا گذاشته بود گفتم ما اوندفعه از مشهد گرفتیم خیلی خوشمزه بود بعد دیدم انجیرهای بزرگ تو اجیل بود دست کردم بردارم که بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانهحل شدن گرفتاری ها و مشکلات است

  16. یاس کوششییاس کوششیsays:

    باعرض سلام وخسته نباشید.لطفا راهنمایی کنید.دیشب در خواب دیدم پسرفلجی در خیابان آجیل مشکل گشا پخش میکرد ۲ عدد باقی مانده بود من ۱ عدد از پسر گرفتم.لطفا میکنید تعبیرکنیدباسپاس?????

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حلشدن مشکلات و گرفتاریهاست

  17. مائدہ غلامیمائدہ غلامیsays:

    سلام من خواب دیدم نامزدم کلی مشکل گشابری من اوردہ وگفت این ھارادرست کن براسفرہ حضرت رقیہ میخام من نشستم این مشکل گشاھارادرست میکردم وداخل کیسہ ھای سبز میریختم کہ صدای دل نشین ناقارہ خونہ امام رضابہ گوش میرسید انگارتوکوچہ ھم نشستہ بودم درست میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام می تواند شما را در زندگی واقعی یا بیداری به برخی از اهداف از پیش تعیین شده و مشخصتان نزدیک سازد

  18. MahtabMahtabsays:

    سلام.خواب دیدم در مسیر یک راه زیارتی بودم یه مغازه با چندتا پله داشت و رفتم اونجا یه پیاله مشکل گشا گرفتم بدون پرداخت پول و تووی مسیر برگشت از پله ها مشکل گشا تبدیل به آب شد تووی اون پیاله و من خیلی سعی میکردم احتیاط کنم که نریزه و یه آقای اومدن بهم کمک کردن. ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در کارتان گشایش ایجاد میشود و مشکلاتتان حل میشود

  19. خانم احمدیخانم احمدیsays:

    سلام من یه شب خواب دیدم یکی از پسر های فامیلمون که فوق العاده مذهبی و پسر پاکی هست اومد نشست کنارم یه بسته اجیل مشکل گشا بهم داد با یه تیکه پارچه سبز بعد اون پارچه رو دور مچ دستم بست چند بعد دوباره همین خواب دیدم که این بار شوهر خالم این کار کرد هردو خوابم تو یه مهمونی بودیم که فقط به من از اون اجیل و پارچه سبز میدادن میشه بگید تعبیرش چیه؟ ممکنه برای رفع حاجت باشه؟ یه حاجتی دارم که سه ساله دارم براش تلاش میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. به اهداف بلند مدت خود نزدیک شده اید.

  20. زهرهزهرهsays:

    سلام .من دیشب خواب دیدم یه مقداری کمی مشکل گشا داشتم که هم خودم خوردم هم به دو نفر دیگه تعارف کردم.از طرفی یه بشقاپ پر از پرتقال های برش خورده هم بود که چندتاییشو رو خوردم و بقیه شو همکارم دور ریخت .تعبیرش چی میشه .ممنونم راهنمایی کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان از سلامت جسمانی شما دارد و باید بدانید که بزودی از برخی از نگرانی ها ، کم و کاستی های و یا مشکلات روحی رهایی خواهید یافت

  21. مجتبیمجتبیsays:

    با سلام خواب مادری را دیدند که تازه فوت شده و داشته برای شب یلدای پسرش آجیل بسته بندی میکرده اگه امکانش هست تعبیرش رو برام بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده خیر و منفعتی است که ممکن است در زندگی برایتان ایجاد شود

  22. مریممریمsays:

    باسلام من خواب دیدم از یک نفر آجیل مشکل گشا میخواستم بگیرم همون لحظه از خواب بیدار شدم خواب های مشابه درباره نذری خیلی مبینم یادمه یه بار خواب دیدم تو یک امامزادم به من حلوا و شربت نذری دادن گفتن بخور و تو امامزاده یک حمام قدیمی پرعه سکه بودیا اینکه خواب دیدم تویک امامزادم قبر امامزاده بازعه از داخلش یک روسری سفید گرفتم و بعدش زمان برگشت کفشمو گم کردم.بنظرتون مرتبط هستن این خواب ها؟ میشه تعبیر شونو بگید

  23. ماه بانوماه بانوsays:

    سلام .خسته نباشید دوباره اومدم. یکی از همسایه های ما خواب دید که من دارم بیسکوییت با مشکل گشا میدم بعد بهم میگه اینا بخاطره چیه من میگم نذر امام حسینه

  24. سمانهسمانهsays:

    سلام من خانمی متاهل هستم ...من همی امروز دیدم که انگار تو مدرسه ی راهنماییم هستم دیدم یه نفر ایستاده بود و یه میز جلوش بود من دیدم یه تعداد آلوچه های آبدار پیشش هستن رو میز...بعد بهم گفت نذریه اگه میخوای بردارش بعد که حاجت روا شدی بجاش هم اندازه قیمتش صدقه یده بعد بسته آلوچه دیدم تغیر کرده و تو دستم بسته ایه که توش کشمش سفید و بادام بود..البته یه نفردیگه هم پیشم بود که انگار از همینا میخ‌است

  25. زهرا برقیزهرا برقیsays:

    سلام. من خواب دیدم پدربزرگم کهخیلی وقته فوت شدن ازبیمارستان مرخص شدن ولی دکترا جوابش کردن مادربزرگم که در قید حیات هستن اونجا نمیدیم تصورم این بود که فوت شدن به هر حال نبودن هر دوشون هم منو خیلی دوس داشتن و دارن من مدتی وضع روحی بسیار بدی دارم تنها چیزی که سرپلم نگه داشته توکل و التماس و داد خواستن از خدا و ائمه هست.در ادامه خواب دیدم پدر بزرگم بلند شدن من رفتم سمتش گفتم الهی قربونتون بشم ولی پدربزرگ رفتن طرف لحاف تشک مادر بزرگ یه چیزی گذاشتن و برگشتن نشستن من رفتم سراغ لحاف تشک دیدم اجیله که نخودچیش بیشتر به چشم میزد من برداشتم تو مشتم و گفتم ببین به فکر مادر بزرگه. و من گریه میکردم بخاطر پدربزرگ که از از خواب بیدار شدم و کلا صلوات فرستادم و تعبیر به نیکی و رسیدن هدیه از طرف پدربزرگ کردم

  26. ZeynabZeynabsays:

    سلام و وقت بخیر . من دختر مجردی هستم که دیشب خواب عجیبی دیدم ینی تا حالت خوابی با همچین مضمونی ندیده بودم . خواب دیدم توی یک مراسم عروسی هستم و یک پیرمرد که خیلی فرزانه و‌خردمند بنظر میومد توی دستش یک بسته داره و بعنوان شیرینی عروسی داره دست مردم میده . همین طور ک ب طرف ش رفتم و دستمو بردم توی جعبه ، دو بسته اجیل مشکل گشا ازش بیرون آوردم که تور ک توش آجیل مشکل گشارو بسته بودند سبز بود . میتونین بم بگین تعبیرش چیه لطفا ؟من خیلی احساس خوبی به این خواب دارم و به فال نیک برای خودم گرفتمش

  27. Sara ghlamiSara ghlamisays:

    من خواب دیدم ک یجا دراز کشیدم بعد همینطور داشتم اونی ک تو دلم هست رو میگفتم ینفر اومد مشکل گشا بهم داد گفتم اونی که می‌خوام میشه گفت اینو بگیر منم گرفتم و خوردمش بعد یهو اون طرف غیب شد این تعبیری داره بنظر شما؟؟

  28. نگنگsays:

    سلام مادر من خواب دیده که دریک مسجد درحال پخش کردن اجیل مشکل گشا هست. تعبیرش چی میتونه باشه🌹

  29. پریسا نریمانیپریسا نریمانیsays:

    سلام، من دم صبح خواب دیدم تو یه حیات خونه قدیمی دیوارها کاهگلی بودم ک پراز مهمون ددرتا دور نشیته بودم تو دستم شیرینی بود پخش کردم بین همه مهمونا پذیرایی میکردم، همه میگفتن مراسم عقد بعدش یه پلاستیک مشکل گشا دستم بود ک تا کمر خم شدم جلو یه پیر زن ک چادر قهوه ای خالدار سرش بود تعارف کردم.

  30. الهه غیورالهه غیورsays:

    سلام در خواب دیدم که از جایی میگذشتم که خانمی جلو راهم بود مرا که دیدبلند شدوگفت میدانی چقدر اینجا منتظرت بودم بعد کیسهای پر از ابنبات وشکلات که من در خواب انرا به عنوان مشکل گشا درک کردم به من دادومن از گرفتنش کمی دوری کردم که بازور به من دادوبه دیگران دانه ای میدادکهبهاو گفتم چرا بهمن زیاد میدی گفت چون توزنی درستکار هستی گفتم از چی اینرو گفتی گفت کارم اینه ونگاه به ادمها کنم باطنشونرومیفهمم وحتی مرا وادار به خوردن کردودرضمن یک قران درزیر بغل داشت وبه سمت نماز جماعت میرفت

  31. الهه غیورالهه غیورsays:

    سلام من هنوزمنتظر تعبیرخوابم هستم ممنون میشم اگر جواب بدید

  32. ریحانه زارعریحانه زارعsays:

    سلام. من خواب دیدم زن همسایه یک ظرف انجیر سیاه به همراه مقداری مشکل گشا و نذری آوردن. تعبیر این خواب چیه؟؟؟ من چند مدتی هست درگیر بیماری خواهرم هستم و احساس میکنم این خواب خیلی ربط داره به نگرانیم و یه جورایی برداشت خوبی ازش داشتم لطف میکنین تعبیرش رو بگین؟؟؟

  33. آیلا عظیمیآیلا عظیمیsays:

    سلام من خواب دیدم ک یکی بهم تو مشتم آجیل داد میشه برام تعبیر شو بگین معنی این تعبیر چیه لطفا یکم زود جواب مو بدین 🙏🙏

  34. مهسا عیدی محمدیمهسا عیدی محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم هفت بسته آجیل مشکل گشا بسته بندی میکنم البته بسته هاهم بزرگ بود بعد با یه چادر و جانماز میزارم توی یه کیف که بدم به بچه های بی سرپرست .میشه لطفا تعبیرشو بفرمایید.

  35. فریبا بختیارزادهفریبا بختیارزادهsays:

    با سلام من یه گرفتاری و مشگل خیلی بدی دارم که شب و روزم فقط شده گریه و غصه، اعصاب و راونم روی این مشکل گذاشتم افسردگی شدید گرفتم، شب خواب دیدم روی یه تپه یه بقالی هست رفتم داخلش نقل بخرم مغازه دار یک بسته بهم از این نقل سفیدهای مشگل گشا داد پایین تپه حرم امام رضا ع بود داشتم به سمت حرم رو به پایین میرفتم دیگه نمیدونم خواستم برم اونجا پخش کنم یا نه ولی خودم گوشه ی پلاستیک نقل رو پاره کردم و مثل اینکه از اون نقل خوردم، ازتون خواهش میکنم تعبیر درستش رو بهم بگید😔

  36. zahra jamaloozahra jamaloosays:

    اول از این قبل اینکه خواب ببینم دوست مادرم که خانم متدین و مومنی هست مراسم میخواد بگیره مارو دعوت میکنه واسه چند روز آینده،چند روز بعد تماس خانم که مارو دعوت میکنه به مراسم هنوز مراسم تشکیل نشده،۲۷ آذر هست مراسم،چند روز پیش تقریبا ۳،۴ روز بعد از تماس دعوت ایشون،من خواب دیدم تو یک ظرف کریستال آجیل مشکل گشا بسته بندی کردم داخل تور کوچیک،دارم پخش میکنم به مهمان های خانم که سید هستن،انگار که خونه خانم یک جا دیگه اس،عوض کرده خونش،بزرگ ترشده،تعداد مهمان های خانم زیاد بود آنیلی که من بسته بندی کردم و پخش کردم کم اومد به تعدادی از مهمان ها نرسید.